آموزش ساخت زیورآلات چرم

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

38 تخفیف

400,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/04/05

حجم آموزش: 14.2 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/05

زمان آموزش: 9 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/04/05

حجم آموزش: 14.2 گیگابایت

زمان آموزش: 9 ساعت

آسان تر از هرکاری ، پر درآمد تر از پزشکی
زیور آلات چرمی قبل از ساخت به فروش میرسد!

خانم‌های خانه دار همیشه به دنبال راه‌حلی برای کار کردن در خانه و کسب درآمد بوده‌اند. آموزشگاه 118فایل با معرفی هزاران دوره‌ی آموزشی در این خصوص به آن‌ها کمک شایانی کرده است. در این آموزش نیز یکی دیگر از مشاغل خانگی را به شما خانم‌های خانه دار عزیز معرفی می‌کنیم. ساخت زیور آلات چرمی یکی از راه‌های کسب درآمد در خانه است. تنها کافی است آموزش لازم در این باره را بگذرانید. سپس با تمرین و تکرار نکات گفته شده و اضافه کردن چاشنی خلاقیت محصولات خود را برای فروش آماده کنید. برای فروش محصولات می‌توانید با راه اندازی صفحه مجازی، آنها را ارائه و به درآمد برسید.

آموزش ساخت زیور آلات چرم در بیش از 9 ساعت ویدئو آموزشی به آموزش یکی از جذاب‌ ترین اکسسوری‌ ها می‌پردازد. در این دوره هر نوع مدل و طرحی که به ذهنتان رسیده باشد را آموزش خواهید دید. طرح‌های مختلف و مدرن گوشواره، دستبند و گردنبند آموزش زیورآلات چرم به شما ایده می‌دهد تا بتوانید اکسسوری‌های متنوعی را به بازار عرضه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس  است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

امروزه بیشتر خانم‌ها به‌ دنبال ساخت محصولاتی هستند که بتوان آن‌ها را در خانه تهیه کرد. ساخت زیورآلات چرمی به‌ صورت دست ‌ساز می‌تواند به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد برای افراد خانه‌ دار یا افرادی که بیکار هستند و قصد راه‌اندازی یک کسب ‌و کار خانگی را دارند مناسب باشد. همان‌طوری که می‌دانید چرم از پوست حیوانات به دست می‌آید. بنابراین یک محصول طبیعی بوده و دارای کیفیت بالایی است. این‌گونه محصولات معمولاً قیمت نسبتاً بالاتری نسبت‌ به سایر محصولات مشابه دارند. از چرم می‌توان در تهیه انواع کیف و کفش، کت یا زیورآلات استفاده کرد. همچنین می‌توان با داشتن کمی نوآوری و خلاقیت از قسمت‌های دورریز چرم در ساخت زیورآلات چرمی استفاده کرد و از طریق آن به درآمد رسید. زیورآلات چرمی به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند و با توجه به این‌ که برای تمامی سلایق مناسب هستند می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین باید بدانید که زیورآلات چرمی قابل خراب شدن نیز نیستند و معمولاً ضدآب هستند. علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده باید بدانید که چرم سازی یک هنر دستی است که برای تمامی افراد کاربرد دارد. یکی از راه‌های استفاده از چرم شرکت در دوره آموزش ساخت زیورآلات چرمی و کسب درآمد از این طریق است‌.

البته زیورآلات چرم دارای طرح هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر به دنبال یک شغل هنری خانگی هستید توصیه می‌کنیم می‌توانید آموزش زیورآلات چرم را تهیه کنید، زیرا در این مجموعه ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای ساخت زیورآلات و حکاکی روی چرم معرفی می‌شود، سپس نحوه ترسیم الگو روی چرم به صورت عملی آموزش داده شده تا علاقمندان بتوانند طراحی بدون الگو و با الگو طراحی را روی چرم انجام دهند. گوشواره، دستبند و گردنبند از جذاب‌ترین اکسسوری‌هایی است که به ویژه بانوان به آن‌ها علاقمندان هستند نیز در آموزش زیورآلات چرم ارائه شده است.

طرح‌های مختلف و مدرن گوشواره، دستبند و گردنبند آموزش زیورآلات چرم به شما ایده می‌دهد تا بتوانید اکسسوری‌های متنوعی را به بازار عرضه کنید. توجه داشته باشید که نوع چرم مورد استفاده در مراحل ساخت زیورآلات چرم بسیار تاثیرگذار است؛ به گونه‌ای که نوع چرم می‌تواند دوام و ماندگاری زیورآلاتی که با آن ساخته شده را تعیین کند.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 250.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  400.000 ⇒ 650.000

〈 خلاصه‌ ای از محتویات آموزش ساخت زیور آلات چرم! 〉

درآمد ساخت زیور آلات چرم در ایران

درآمد چرم دوزی با دست به مواردی مانند سرمایه اولیه، توجه و ظرافت در کار، تبلیغات، بازاریابی، میزان فروش و البته ایده‌های فردی که ساخت زیورآلات را انجام می‌دهد، بستگی دارد. هر یک از این عوامل برای افزایش درآمد بسیار مهم هستند. اما مهم‌ترین کار این است که بین تمامی این عوامل ارتباط برقرار کنید و در واقع اگر هر کس سعی کند در هر یک از آن‌ها به‌ صورت موفق عمل کند، از درآمد بالاتری برخوردار خواهد شد. البته بسیاری از افرادی هستند که تمایل دارند به‌ جای ساخت زیورآلات چرمی از روش تدریس آن به دیگران استفاده کنند می‌توان گفت که با توجه به استقبال مردم از این‌گونه محصولات رشته تدریس و آموزش چرم دوزی با دست و ساخت زیورآلات چرمی می‌تواند بسیار مفید باشد و برای آن‌ها درآمد بسیار خوبی را رقم بزند.
اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی داشته باشیم میتوانیم اینطورعمل کنیم اگر شما روزی 5 محصول را بفروشید و در کمترین حالت سود شما از ان محصول صد هزار تومان باشد درامد شما ماهانه 15 میلیون تومان خواهد بود  
توجه داشته باشید که این حداقل درآمد است و شما به راحتی با کمی تلاش میتوانید این درآمد را چند برابر کنید

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری ساخت زیور آلات چرم

1. از مزایای ساخت زیورآلات چرمی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

2. با آموزش ساخت زیورآلات چرمی دیگر نیاز نیست که برای خرید زیورآلات خود هزینه‌های گزافی را بپردازید. در واقع شما می‌توانید به‌ صورت دلخواه و با سلیقه خود زیورآلات شخصی خود و خانواده خود را تهیه کنید.

3. با توجه به محبوبیتی که این رشته در بین مردم دارد می‌توان گفت که آموزش ساخت زیورآلات چرم بازار کار پرسودی دارد.

4. با توجه به این‌که بازار کار این رشته پر رونق است افرادی که تمایل به کسب درآمد دارند از این روش می‌توانند به درآمد خوبی برسند.

5. برای انجام این کار نیاز به هیچ مدرک تحصیلی و مجوز خاصی نیست.

6. این کار سرمایه کمی می‌خواهد و برای افرادی که تمایل ندارند برای شروع کسب ‌و کار خود هزینه زیادی را بپردازند مناسب است.

7. در شغل ساخت زیورآلات چرمی شرایط کاری دست خود فرد بوده و با توجه به انتخاب خود می‌توانند سفارش‌های خود را بیشتر یا کم‌تر کند.

8. با انجام این کار در واقع شما از صنایع دستی و هنرهای آن حمایت کرده‌اید.

چرا ساخت زیور آلات چرم 118فایل را فرا بگیریم؟

چرا آموزش زیورآلات چرم را فرابگیریم؟ این سوال اغلب برای کسانی که به سراغ مشاغل خانگی می‌روند مطرح می‌شود. در حال حاضر با افزایش شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام شاهد تحول در زمینه مشاغل خانگی بوده‌ایم. آموزش زیورآلات چرم به یکی از همین مشاغل پرداخته و مدل‌های متنوعی از گوشواره، گردنبند و دستبند که بسیار مورد توجه مشتریان است را آموزش می‌دهد.

انجام این کار یک نوع هنر دستی بوده و شما می‌توانید از طریق آن باعث افزایش مهارت در خود شوید.

با توجه به پیشرفته شدن دنیای مد و استایل افراد همواره به‌ دنبال استفاده از زیورآلات هستند و زیورآلات چرمی در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.انجام این کار هزینه زیادی برای خرید ابزارآلات نمی‌خواهد.آموزش‌ زیورآلات چرمی در مقایسه با آموزش‌های محصولات دیگر مقرون ‌به‌ صرفه بوده‌ است.این کار یک کار پردرآمد و کم هزینه است و برای افرادی که به‌ دنبال شغل مناسب هستند می‌تواند مناسب باشد.با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان کسب درآمد نمود.با یادگیری این رشته می‌توانید برای خود و دوستان خود انواع زیورآلات چرمی را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید.

زیبایی که چرم به جواهراتی مانند مروارید، الماس، طلا، نقره و غیره می‌دهد غیر قابل وصف است از این رو می‌توانید با ساخت این مدل از زیورآلات وارد بازار شوید و درآمد خوبی را از فروش این اکسسوری‌ها به دست آورید.

آموزش ساخت زیورآلات چرم مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع زیورآلات چرم

برای افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زیورآلات چرمی داشته باشند این افراد باید در زمینه چرم و پوست تحصیل ‌کرده و در این رشته مدرک به دست آورند. اما باید بدانید که برای آموزش این رشته می‌توانید از طریق راه‌های دیگری نیز اقدام کنید. برخی از افراد از طریق  آموزشگاه‌های حضوری که در این زمینه وجود دارند، این رشته را یاد می‌گیرند. استفاده از این‌گونه آموزش‌ها علاوه‌بر مزایایی که دارند ممکن است معایبی نیز داشته باشند. اما از جمله روش‌های دیگری که برای آموزش ساخت زیورآلات چرمی وجود دارد این است که افراد از طریق دوره‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته زیورآلات چرمی این رشته را فرا بگیرند. این آموزش‌ها این فرصت را به افراد می‌دهند که در کمترین زمان ممکن با تمامی نکات و اطلاعات مربوط به این رشته آشنا شوند تا بتوانند سریع وارد بازار کار شده و از طریق آن کسب درآمد کنند. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

علاوه‌بر آموزش‌هایی که افراد در این زمینه برای زیورآلات چرمی می‌بینند باید دارای مهارت‌هایی نیز باشند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سرعت عمل بالا، داشتن اطلاعات لازم در زمینه توانایی کشیدن الگو و برش آن، خلاقیت و نوآوری، علاقه و انگیزه لازم در این زمینه، مشتری مداری و روابط اجتماعی خوب.

آموزش ساخت اکسسوری چرمی

امروزه خیلی ها استایل خودشون رو با اکسسوری کامل میکنن متاسفانه خیلی از اکسسوری ها و زیور آلات مشکلاتی ماننده عدم ماندگاری ، ایجاد حساسیت ، سنگینی و بی کیفیتی ، قیمت خیلی بالا و… را دارند که شما میتوانید با تولید اکسسوری و زیورآلات چرم یک اکسسوری جذاب و همه پسند تولید کنید که هیچ یک از مشکلات بالا را ندارد و طرفداران بسیاری دارد.

مدت زمان لازم برای یادگیری زیورآلات چرم چقدر است؟

پکیج آموزش ساخت زیورآلات چرمی بسیار صریح و روان است و برای تمامی افراد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. باید بدانید که در این رشته به دلیل جذابیتی که وجود دارد میزان یادگیری تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. مدت زمان یادگیری ساخت زیورآلات چرمی بستگی به روش آموزش آن دارد. در واقع افراد می‌توانند از طریق دوره آموزش گام به گام ساخت زیورآلات چرمی این رشته را در کم‌تر از دو هفته به‌ خوبی یاد گرفته و از آن برای کسب درآمد استفاده کنند. البته باید بدانید که میزان علاقه و یادگیری فرد نیز در مدت زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد و در واقع هر چقدر افراد علاقه بیشتری به یادگیری این رشته داشته باشند مدت زمان یادگیری آن‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.‌ مدت زمان کوتاه یادگیری این مزیت را برای افراد دارد که می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن وارد بازار کار شده و به درآمد برسند.

وسایل لازم برای شروع ساخت زیور آلات چرم

برای ساخت هر یک از محصولات چرم دوزی که جز صنایع دستی کاربردی در ایران است، لازم است که افراد وسایل و ابزارهای مورد نیاز آن را تهیه نمایند. از جمله این وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. چرم در انواع طبیعی و مصنوعی

2. تخته از جنس فایبرگلاس

3. مشته در سه سایز موم برای محکم کردن نخ

4. دستگاه پرچ زن

5. سمبه برای سوراخ کردن چرم

6. نخ موم

7. خط ‌کش

8. کاتر و قیچی

9. سو زن مخصوص

سرمایه لازم برای شروع ساخت زیور آلات چرم

زیورآلات چرمی از جمله محصولاتی هستند که برای ساخت آن‌ها نیاز به سرمایه زیادی نیست و افراد حتی در خانه با وسایل مقدماتی این رشته نیز می‌توانند این کار را انجام دهند و از این طریق به درآمد برسند. مهم‌ترین مسئله در رابطه با ساخت زیورآلات چرمی این است که افراد بتوانند با آموزش زیورآلات چرمی دست ساز به صورت درست و اصولی شرایطی را فراهم کنند که از طریق آن بتوانند با افزایش مهارت خود مشتریان بیشتری را جلب نمایند تا با این کار درآمد خود را افزایش دهند. در نتیجه مهم‌ترین مسئله در این رشته هزینه آموزش است که در رابطه با سایر رشته‌ها این هزینه بسیار کم‌تر است. بعد از این مورد لازم است که افراد مواد اولیه زیورآلات چرمی را که مهم‌ترین آن‌ها خود چرم است را تهیه نمایند تا از طریق آن‌ها بتواند کارها و سفارشات خود را انجام دهند. با توجه به این‌ که کسب ‌و کار خانگی از بار سنگینی به نام اجاره مغازه یا کارگاه کم می‌کند در نتیجه می‌توان گفت که اگر افراد بتوانند این کار را در خانه انجام دهند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش خواهند داد و از این نظر سرمایه آن‌ها کمتر از ۵ میلیون تومان خواهد شد.

در پایان آموزش ساخت زیورآلات چرم چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش ساخت انواع زیورآلات چرم یاد می‌گیرند که چطور از ابزار مورد نیاز برای ساخت زیورآلات استفاده کنند. همچنین در این آموزش‌ها نحوه ترسیم الگو و دوخت و برش چرم آموزش داده می‌شود. پس‌ از آن افراد می‌توانند انواع دست‌بند و گردن‌بند چرمی را تهیه و تولید کنند. علاوه‌بر ان در این نوع آموزش‌ها نحوه ساخت گوشواره، بند ساعت و کمربند چرم نیز آموزش داده می‌شود که با توجه به کاربرد زیادی که این وسایل در زندگی افراد دارند از این طریق می‌توانند به درآمد خوبی برسند‌. همچنین در نظر داشته باشید که همیشه بازار فروش محصولات چرمی به دلیل مقاومت بالایی که دارند داغ است و افراد می‌توانند به درآمد دلخواه خود در این زمینه دست پیدا کنند. همچنین بسیاری از افراد هستند که ترجیح می‌دهند به‌ جای ساخت و تولید زیور آلات چرمی از روش تدریس آن استفاده کنند. این‌گونه افراد می‌توانند با آموزش این رشته جذاب به دیگران برای خود یک منبع درآمد داشته باشند.

در انتهای آموزش زیورآلات چرم علاقمندان با تمامی ابزارهای ساخت آشنا می‌شوند و به سطحی از مهارت می‌رسند که می‌توانند طرح‌های دلخواه خود را روی چرم با الگو و یا بدون الگو حکاکی کنند. در آموزش زیورآلات چرم هنرمندان و هنرآموزان نحوه ساخت اکسسوری‌هایی مانند دستبند چرم با مروارید، ساخت دستبند چرم با مهره و حلقه،  دستبند چرمی بافته، گوشواره طرح گل، حکاکی روی گوشواره لوزی طرح برگ، حکاکی روی گوشواره لوزی طرح کاکتوس، آموزش ساخت گردنبند چرم، ساخت گردنبند چرم با سنگ و مهره و غیره را فرا می‌گیرند. دقت داشته باشید که در آموزش زیورآلات چرم ابتدای هر ویدئو ابزار و میزان چرم به کار رفته معرفی می‌شود.

بازار کار ساخت زیور آلات چرم در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید چرم استفاده‌های گوناگونی دارد و در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. چرم یک ماده مقاوم، زیبا و جذاب است که همه افراد از آن استفاده می‌کنند. به دلیل گستردگی زیاد این محصول و محبوبیت آن در بین مردم باید بدانید که این حرفه کاری سودآور خواهد بود زیرا که چرم دوزی یکی از مهم‌ترین صنایع دستی و هنرها در ایران است که حتی در سطح ملی و بین‌المللی نیز گسترش پیدا کرده‌ است. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت که بازار کار ساخت زیورآلات بسیار پررونق و پرسود بوده و افرادی که علاقه به ساخت این‌گونه زیورآلات دارند از درآمد خوب این رشته به‌ خوبی می‌توانند استفاده کنند. البته باید بدانید که بازار رقابت برای این رشته بسیار بالا است و برای موفق بودن در آن لازم است که ابتدا افراد طی یک آموزش تخصصی زیورآلات چرمی مهارت خود را افزایش داده و بعد وارد بازار کار شوند.

در ساخت زیورآلات زیبایی و تنوع باعث جذب مشتری می‌شود از این رو آموزش زیورآلات چرم برای افراد جویای کار یک مجموعه مفید خواهد بود زیرا می‌توانند طرح‌های متنوعی را درست کنند و یا از مدل‌های آموزش زیورآلات چرم ایده بگیرند و طرح‌های خاص و خارق‌العاده‌ای را بسازند. توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌تواند در پیشرفت و فروش بیشتر کمک کند.

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی کار کاملا تخصصی و نیاز به تجربه زیاد دارد ولی یکی از بهترین راه ها با استفاده از شعله شما میتوانید شخصی بدید البته احتمال آسیب رسیدی به چرم هم دارد باید مقداری حرارت زیاد به یک نقطه از چرم رویه وارد کنید اگر در لحظه اول شروع به جمع شدن و چروک شدن کرد جنس آن نوع چرم مصنوعی بی کیفیته و اگر حالت خودش را حفظ کرد باید اون نقطه را بو کنید اگر بویی شبیه مو یا گوشت سوخته داد چرم طبیعیه اگر بویی به غیر از این دو را داد حتما مصنوعیه و جنس با کیفیت مصنوعی است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
استفاد از نخ موم زده با داشتن قدرت چسبندگی کار دوخت چرم دوزی را راحت تر می کند. نخ موم زده به طور کامل با موم آغشته شده و از الیاف پیوسته پلی استر در رنگ های متنوع با هر سلیقه تولید می شود. استفاده از این نوع نخ در دوخت محصولات چرمی دست دوز کاملا محکم خواهد بود و مانع از باز شدن دوخت می شود.
پیش از هرچیز باید ببینید برای چه می‌خواهید آموزش چرم دوزی ببینید و هدفتان از قدم‌گذاشتن در این مسیر چیست. برای انجام برخی پروژه‌های چرم دوزی فقط به چندساعتی زمان نیاز خواهید داشت و مهارت آن‌چنانی هم نمی‌خواهد.
ساخت زیورآلات یکی دیگر از ایده‌های تجاری شما در صنعت چرم است. این اقلام شامل گردنبند، دستبند، النگو، گوشواره و انواع بند است.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

1 دیدگاه برای آموزش ساخت زیورآلات چرم

  1. آرشیدا

    ساخت چه اکسسوریا رو آموزشتون داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حوه ساخت اکسسوری‌هایی مانند دستبند چرم با مروارید، ساخت دستبند چرم با مهره و حلقه، دستبند چرمی بافته، گوشواره طرح گل، حکاکی روی گوشواره لوزی طرح برگ، حکاکی روی گوشواره لوزی طرح کاکتوس، آموزش ساخت گردنبند چرم، ساخت گردنبند چرم با سنگ و مهره و غیره در این مجموعه ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3350

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz