آموزش ساخت ظروف رزینی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت ظروف رزینی-118فایل

قیمت محصول

19 تخفیف

725,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/11/08

حجم آموزش: 18.73 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/08

زمان آموزش: 27 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/11/08

حجم آموزش: 18.73 گیگابایت

زمان آموزش: 27 ساعت

زیبایی افسانه ای ، درآمد فضایی
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

ساخت ظروف رزینی یکی از بهترین و جذاب‌ترین شغل‌ها برای یک فرد می‌تواند باشد. زیرا شما با ساخت ظروف جذاب علاوه بر اینکه اوقات فراغت خود را پر می‌کنید؛ درآمد هم خواهید داشت. همچنین این ظروف در میان تمامی افراد جامعه محبوبیت خاصی دارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید آموزش دیدن و داشتن آمادگی کامل برای ورود به این حرفه است. آموزش ساخت ظروف رزینی 118فایل دارای 27 ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این دوره تمام اصول و نکات مورد نیاز برای ساخت ظروف‌ رزینی به طور کامل برای شما شرح داده خواهد شد. مجموعه ساخت ظروف‌ رزینی با آموزش مقدماتی ساخت ظروف آغاز می‌شود. در ابتدای بخش به شما هنرجویان عزیز انواع رزین اپوکسی و هاردنر را معرفی و نحوه ترکیب چند رزین رنگی با هم را فرا خواهید گرفت. در کنار این موارد نکات مهمی را که باید در حین کار باید به آن ها توجه کنید را به شما خواهیم آموخت.

بعد از تماشای کامل دوره های آموزشی ساخت ظروف رزینی به یک فرد تولید کننده ظروف رزینی مجرب تبدیل می شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

آموزش ساخت ظروف رزینی 118فایل از پایه تمام اصول و نکات مورد نیاز برای ساخت ظروف‌ رزینی را به طور کامل برای شما شرح می‌دهد. در حال حاضر ظرف رزینی نسبت به سایر نمونه ظروف طرفداران بسیاری دارد، زیرا ویژگی های برجسته ظروف‌ رزینی مانند مقاومت بالا در برابر گرما سبب شده که این ظروف بیشتر مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

مجموعه ساخت ظروف‌ رزینی با آموزش مقدماتی ساخت ظروف آغاز می‌شود که در ابتدای بخش به شما هنرجویان عزیز انواع رزین اپوکسی و هاردنر را معرفی و نحوه ترکیب چند رزین رنگی با هم را به شما آموزش می دهیم. در کنار این موارد نکات مهمی را که باید در حین کار باید به آن ها توجه کنید را به شما خواهیم آموخت.

در آموزش ساخت ظروف رزینی، با روش های ساخت انواع ظروف رزینی با استفاده از قالب های سیلیکونی آشنا می شوید. همچنین نحوه ی ایجاد بافت های متغییر و روش های حالت دادن به ظروف را به صورت کامل یاد خواهید گرفت. در‌ زمان تماشای ویدئو های مجموعه به دقت به نکات و ترفند هایی که ارائه‌ شده توجه کنید تا بتوانید ظروف با‌کیفیت و لوکسی را بسازید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 175.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  725.000 ⇒ 900.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد ساخت ظروف رزینی در ایران

وسایل لوکس و لاکچری امروزه طرفداران زیادی دارد و به خصوص خانم‌ها جذب این اشیا و هنرهای زیبایی می‌شوند که با رزین ساخته شده است، این وسایل به دلیل هزینه بالای خرید مواد تا حدودی قیمت بالایی دارند. همین عوامل باعث شده تا درآمد خوبی از شغل رزین اپوکسی حاصل شود به طور کلی تولید محصولات رزینی می‌تواند درآمدی بین 10 تا ۵۰ میلیون در ماه برای تولید کننده به همراه داشته باشد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

رزین اپوکسی چیست ؟

رزین اپوکسی یک ترکیب  شیمیایی همه کاره است که دارای طیف وسیعی از خواص مکانیکی و مقاومتی منحصر به فرد می­باشد. به طورکلی، سه نوع یا کلاس اپوکسی با نام های 1. رزین اپوکسی خالص 2. رزین‌های پلی استر و 3. اپوکسی آکریلات وجود دارد. هریک ازاین کلاس‌ها دارای خواص متفاوتی هستند. یک نمونه از رزین اپوکسی بیسفنولدیگلیسیدیلاتر است که نوعی  رزین اپوکسی مایع به شمار می‌رود و بیش از 75 درصد از رزین‌های اپوکسی مورد استفاده در صنعت را تشکیل می‌دهد.

به طورکلی، پوشش اپوکسی مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، گرما و سایش را در برابر هرماده­‌ای که روی آن اعمال می‌شود ارائه می‌دهد. این به جلوگیری از خوردگی کمک می‌کند و به عنوان یک درزگیر ازسطوح، از جمله خطوط لوله، فلز، کف، میز و  قطعات تجهیزات محافظت می‌کند. همچنین این ماده به عنوان یک عایق عالی عمل می‌کند. برخی از افراد با استفاده از رزین اپوکسی وارد دنیای ساخت ظروف و جوهرات رزینی می­شوند و از آن کسب درآمد می­کنند. اما کار با این ماده نیازمند مهارت و آموزش است، پکیج آموزش رزین اپوکسی 118 فایل یکی از بهترین آموزش‌ها به صورت ویدیویی برای آشنایی با این ماده و حرفه است.

مزایای رزین

ماده رزین یکی از موادی است که  کاربرد زیادی در صنعت، ساخت و ساز و حتی ساخت جواهرت و ظروف رزینی دارد. این ماده مانند یک چسب قوی و شفاف عمل می­کند که دارای استحکام و  چسبندگی بالایی است. همانطور که در معرفی رزین اپوکسی اشاره شد این ماده خود دارای سه نوع است و  هر کدام از این موارد کاربردها و ویژگی‌های خود را دارند. از مزایای مختلف رزین اپوکسی می­توان به یادگیری ساده برای ساخت وسایل گوناگون اشاره کرد. همچنین این ماده دارای کاربرد فراوانی است و افرادی که قصد دارند وارد این عرصه شغلی شوند به خوبی می­توانند بازار درآمدی خوبی برای خود داشته باشد. ساخت ظروف رزینی ساده­ ترین کاربرد رزین است که خانم ­های خانه دار می­توانند بعد از شرکت در کلاس و دوره‌های آموزش کار با رزین اپوکسی هنگام اوقات فراغت خود در این حرفه مشغول به کار شوند و از طریق فضای مجازی و یا بازارهای مستقیم همچون مغازه­ ها و فروشگاه ­ها محصولات خود را عرضه کنند.

چرا آموزش ساخت ظروف رزینی را فرا بگیریم؟

از آنجایی که این شغل هم در منزل و هم در یک کارگاه کوچک با سرمایه اندک انجام می‌شود و درآمد خوبی هم به دنبال دارد آموزش این حرفه بسیار مناسب است. این شغل برای جوانانی که به دنبال درآمدهای کلان هستند نیز مناسب خواهد بود. همچنین این شغل درایران جدید و نو ظهور است ومحصولاتی که با رزین تولید می‌شود هنوز در بازار اشباع نشده و این یعنی می‌تواند یک بازار کار پر رونق  برای این محصولات ایجاد شود.

با راه اندازی این شغل رزین اپوکسی در منزل هم در شهری که زندگی می‌کنید و هم در کنار خانواده کسب و کار پر رونقی خواهید داشت. همچنین یادگیری این حرفه برای کسانی که می‌خواهند شغل دوم داشته باشند و کسب درآمد کنند نیز بسیار مناسب است.

امروزه با تنوع لوازم خانگی و وسیله های پذیرایی در بازار بانوان علاقه زیادی به ظروف رزینی که دارای زیبایی منحصر به فردی هستند پیدا کرده اند. بسیاری از مردم با توجه به لوکس بودن ظروف رزینی به استفاده از این مدل ظرف ها روی آورده اند و این نوع محصولات با قیمت بالایی در لوازم خانگی به فروش میرسد.

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت بالا، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد ساخت ظروف رزینی است. کسب درآمد یکی از اساسی ترین و مهم‌ترین دلایل خرید آموزش ساخت ظروف رزینی به شمار می‌رود. از آن‌جا که این مجموعه ی آموزشی مراحل ساخت را توضیح می‌دهد می‌تواند بهترین منبع برای کسانی که تولید ظروف‌ رزینی را برای ورود به بازار‌ کار انتخاب کرده‌ اند باشد.

آموزش ساخت ظروف رزینی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت ظروف رزینی

مهارت مورد نیاز برای وارد شدن به این شغل آشنایی کامل با رزین و خطرات آن و همچنین چگونگی استفاده آن برای ساخت ظروف مختلف است. این شغل به تحصیلات خاصی نیاز ندارد فقط باید در آموزش‌ها و آموزشگاه‌های مربوطه فرآیندها و روش‌های مختلف استفاده از رزین و تولید محصولات را یاد بگیرید.

به این شغل به صورت کسب و کار خانگی نیز می‌توان نگاه کرد با داشتن حداقل 9 متر مربع فضای کاری با تهویه مناسب و دیگر شرایط کار و تهیه تجهیزات لازم برای اینکار می‌توان این شغل پر سود را کنار خانواده بدون داشتن مدارک معتبر دانشگاهی و تحصیلات آنچنانی شروع کرد و درآمد بالایی دست یافت.

مدت زمان یادگیری ساخت ظروف رزینی

زمان یادگیری کار با رزین اپوکسی با استفاده از پکیج­ های آموزش ساخت ظروف رزین اپوکسی 118 فایل بسیار کاهش می‌یابد و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد. هر فرد می‌تواند با خرید وسایل آموزشی و تماشای ویدیوهای آموزشی این پکیج در خانه به راحتی طی یک ماه نکات لازم را یاد بگیرد و در این شغل ماهر شود.  افراد علاقمند با استفاده از وسایل­ تزییناتی می­توانند در هنگام ساخت یک ظرف رزینی ذوق و سلیقه بیشتری به کار بگیرند و سبب جذب خریداران بیشتری نیز شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت ظروف رزینی

برای اینکه یک کارگاه کوچک رزینی ایجاد کنید باید وسایل مورد نیاز را متناسب با حجم کارتان تهیه کنید و بعد کار راشروع کنید. برای راه اندازی شغل ساخت ظروف رزین اپوکسی به وسایل زیر نیاز دارید:

رزین اپوکسی: ماده‌ی اولیه که برای شروع کار به آن نیازمند هستید رزین است که در حجم‌های مختلف برای کاربردهای مختلف به فروش می‌رسد. برای ساخت زیورآلات رزینی از ظرف‌های کم حجم استفاده می‌شود و متناسب با نوع کار این حجم تغییر می‌کند.

هاردنر: هاردنر وظیفه روان کردن رزین را بر عهده دارد و با نسبت خاصی که روی برچسب ظروف هاردنر نوشته شده است با رزین مخلوط می‌شود.

ترازوی دیجیتالی: برای اینکه بتوانید نسبت درستی از رزین و هاردنر را با هم مخلوط کنید به یک ترازوی دقیق نیاز دارید.

سمباده: انواع مختلف سمباده وجود دراد که متانسب با نوع و حجم کار باید از آن‌ها استفاده کنید.سمباده گرد درقطرهای 5،12 و 15 سانت، ابریبهشماره‌های 1500-2000-3000-4000 هرکدام یک ورق و… وجود دارد که مثلا برای ساخت میز رزینی می‌توانید از سمباده گرد شماره 8 استفاده کنید.

سشوار یا مشعل بوتانی: ازسشواریا مشعل بوتانی برای حرارت دادن و روان کردن رزین و همچنین حباب‌گیری رزین استفاده می‌شود.

همزن چوبی یا مته با میکسر: برای مخلوط کردن رزین و دیگر مواد.

سطل بزرگ: برای مخلوط کردن رزین اپوکسی و هاردنر و رنگ‌ها با هم تا کاملا مخلوط شوند به سطل بزرگی نیاز دارید که پاشش نداشته باشد.

رنگدانه‌های رنگی مختلف به دلخواه: رنگ‌هایی که با رزین ترکیب می‌شوند در انواع مختلف وجود دارند که به رنگ‌های پودری، خمیری، مایع، اکلیل شنی و.. معروف هستند.

قالب رزین: این قالب‌ها می‌توانند درجنس‌ها و ابعاد مختلف باشند. قالب سیلیکونی، لاتکسی، پلاستیکیو… جز قالب‌های پرکاربرد رزین اپوکسی هستند.

خرید رنگ‌های رزینی با حداقل قیمت 20 هزار تومان شروع می‌شود تا حداکثر آن که رنگ‌های اکلیلی شنی هستند 150 هزار تومان است. رزین اپوکسی با توجه حجم و نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید از 30 هزار تومان تا 5 میلیون تومان در بازار وجود دارد.قالب‌ها نیز بر حسب بزرگی و کوچکی و جنس آن‌ها با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند که از 50 هزار تومان وجود دارند تا 300 هزار تومان که قالب‌های سیلیکونی هستند. بقیه وسایلی که برای راه اندازی این حرفه به آن نیاز دارید نیز متناسب با جنس و کوچک و بزرگ بودنشان قیمت‌های مختلفی دارند.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز ظروف رزینی

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل ظروف رزینی قیمت (تومان)
1 قالب رزینی مدل(زیر لیوانی 8 ضلعی) 100,000
2 سشوار صنعتی ادون مدل(HAG-520) 530,000
3 ترازوی آزمایشگاهی 2,600,000
4 رزین اپوکسی و هاردنر شفاف تایوانی(نیمه رقیق 30 کیلو گرمی) 6,800,000
5 رزین اپوکسی(نیمه رقیق هور، رقیق هور، غلیظ هور در گرم های متفاوت) 49,000-140,000

سرمایه لازم برای شروع ساخت ظروف رزینی

برای وارد شدن به شغل ساخت ظروف رزین اپوکسی ابتدا باید آموزش‌های لازم و چگونگی کار با رزین را بدانید سپس یک اتاق کوچک که در آن رفت‌ و آمد حداقل باشد، فضای تهویه خوبی داشته باشد، کف آن تراز و مسطح باشد، اتاق نور گیر نباشد و… نیاز دارید. از آنجایی که رزین یک ماده خطرناک و بسیار حساس است باید تمامی شرایط لازم برای شروع کار مهیا کنید. در مرحله بعد باید تجهیزات لازم که در بالا به آن‌ها اشاره شد خریداری کنید که شاید بیشترین سرمایه لازم برای شروع کار 30 میلیون تومان باشد که در همان ماه‌های نخست با بازاریابی خوب این سرمایه با سود زیاد جبران خواهد شد.

در پایان آموزش ساخت ظروف رزینی چه اتفاقی می‌افتد؟

شما می توانید این آموزش را به راحتی فرا گرفته و با کمی خلاقیت، ظروف فوق العاده ای بسازید و علاوه بر اینکه مورد تحسین همه واقع شوید، برای خود درآمدزایی کنید.همانطور که می‌دانید برای آن که بتوان در بازار توجه بسیاری از افراد را جلب‌کرد، باید ظروفی با‌کیفیت ارائه شود. برای ساخت مرغوب‌ ترین ظروف نیاز به استفاده بهترین مواد اولیه می‌باشد، به همین دلیل در ابتدای آموزش ساخت ظروف‌ رزینی مواد و ابزارهای مورد نیاز برای ساخت معرفی شده است.

در طی آموزش، با روش های ساخت انواع ظروف مثل شیرینی خوری، زیر لیوانی، جا شمعی و … با استفاده از قالب های سیلیکونی آشنا می شوید؛ همچنین چندین بافت جدید و جذاب و روش های حالت دادن به ظروف را به صورت کامل خواهید آموخت.سعی شده چندین مدل از هر نوع ظرف در آموزش ساخت ظروف‌رزینی توضیح داده‌ شود. از این رو افراد مجرب هم می‌توانند از آموزش های داخل ویدئو ایده بگیرند.

یک فرد بعد از کسب آموزش رزین اپوکسی به راحتی می­تواند وارد بازار کار شود البته قبل از ورود به این حرفه بهتر است تمامی نکات لازم برای ورود به این کار که در پکیج‌ها و دوره‌های آموزشی گفته می‌شوند را در یاد بگیرید. پس از یادگیری نحوه کار با رزین اپوکسی قادر خواهید بود در قالب­های مختلف ظروف رزینی بسازید و یا با توجه به ذوق و سلیقه خود جواهرات مختلف بسازید و از طریق فضای مجازی مانند اینستاگرام و عرضه مستقیم فروشگاه ­ها و مغازه داران محصولات خود را بفروشید و به همین راحتی در خانه به درآمد برسید.

بازار کار ساخت ظروف رزینی در ایران چگونه است؟

چرا به رزین شغل پول ساز میگویند: امروزه با توجه به تنوع کسب و کار های هنری یکی از پول ساز ترین آنها به رزین تعلق گرفته است. همانطور که میدانید امروزه استفاده از محصولات لوکس و زیبای رزینی بین خانوم ها بسیار طرفدار پیدا کرده است و این محصولات با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد.

اگر شما این هنر را فرا بگیرید و با سلیقه ی خود لوازم رزینی زیبایی را تولید کنید و با قیمت پایین تر از بازار بفروش برسانید خریداران زیادی را متوجه هنر خود کرده و برای محصولات خود بازار یابی کرده و براحتی می توانید کسب درآمد داشته باشید. افرادی که این هنر را آموزش دیده اند به راحتی میتوانند در منزل بدون اجاره کردن جایی مشغول به کار و تولید محصولات رزینی شوند و به بازار فروش عرضه کنند.

دلیل دیگری که این حرفه جزو یکی از مشاغل پولساز هنری است این است محصولات رزینی متنوع می باشند و فقط مختص به یک نوع از محصولات نمی باشد و شما می توانید هر آنچه را که فکر میکنید با توجه به خلاقیت خود از رزین تولید کنید و به صورت خلاقانه در این حرفه محصولات جدید را ابداع کنید و به فروش برسانید.

رزین اپوکسی علاوه برکاربرد صنعتی، کاربردهای هنری نیز دارد  و همچنین از آن‌ها در طراحی و دکوراسیون داخلی نیز استفاده می‌شود. علاوه بر صنعت ماده رزین اپوکسی کاربردهای دیگری همچون ساخت پیشخوان آشپزخانه، کف، میز، جواهرات یا مجسمه‌ها و ظروف رزینی دارد. به همین دلیل تنوع محصولاتی که با رزین اپوکسی تولید می‌شود بسیار بالا است و همین باعث می‌شود تقاضا نیز در این بازار بالا باشد.

برای ورود به این حرفه علاوه بر داشتن علاقه و سیلقه در این کار باید نحوه صحیح و آموزش کار با رزین اپوکسی را نیز یاد بگیرید به طوری که باید بدانید که چگونه با رزین کار کنید و همچنین از طریق اجرای طرح‌های ساده و سه بعدی با رزین، نسبت ترکیب کردن رزین وهاردنر، چگونگی آماده سازی و زیرسازی برای اجرای رزین و… آشنا باشید. بازار کار این شغل همانطور که گفته شد به دلیل نو ظهور بودن آن و به کارگیری صحیح می­ تواند درآمد خوبی برای فرد ایجاد کند.

درآمد ساخت ظروف رزینی در جهان

شغل رزین اپوکسی جز مشاغلی است که در سایر کشورها نیز طرفداران زیادی دارد و همانند ایران جز مشاغلی محسوب می‌شود که بازار کار آن اشباع نشده است. با آموزش رزین اپوکسی و داشتن مدرک تخصصی این حرفه می‌توانید به راحتی به سایر کشورها مهاجرت کنید و این شغل را منبع درآمدی برای خودتان قرار دهید و در اتاق کوچکی از منزلتان مشغول به کار شوید.

وقتی به کشورهای خارجی مهاجرت کردید می‌توانید در سایت‌های مختلف درخواست کار دهید و رزومه و نمونه کار خود را بارگذاری کنید تا کارفرما با کار شما آشنا شود و شما را بپذیرد. درآمد حاصل از این شغل به نوع کار و کشوری که در آن زندگی می‌کنید و تعداد محصول تولیدی متفاوت است و نمی‌توان رقم خاصی را برای آن در نظر گرفت اما این اطمینان وجود دارد که درآمد کار با ماده رزین اپوکسی در سایر کشورها نیز همانند کشور ایران بسیار خوب است.

آموزش مقدماتی ساخت ظروف رزینی

3 ساعت

تخته گوشت رزینی

1 ساعت

ساخت زیرلیوانی، پیش دستی و پیاله رزینی

8 ساعت

ساخت سینی رزینی

1 ساعت

ساخت شیرینی خوری چند طبقه - Cake stand

4 ساعت

ساخت بشقاب رزینی

1 ساعت

اشیا مختلف رزینی

2 ساعت

تابلو رزینی

3 ساعت

دیوارکوب و تندیس رزینی

2 ساعت

ظروف رزینی

2 ساعت

برای آنکه رزینی شفاف و شیشه ای داشته باشید باید حباب های آن را از بین ببرید؛ برای این کار حتما مخلوط رزین و هاردنر را به آرامی و در یک جهت هم بزنید تا حباب های زیادی وارد آن نشوند، سپس چند دقیقه به آن استراحت دهید تا حباب های آن به سطح بیایند و خارج شوند. پس از آنکه طرح مورد نظر را ایجاد کردید هم به وسیله تورچ یا فندک اتمی، حبابهای باقی مانده را از بین ببرید.
رزین اپوکسی که در کار رزین آبستره مورد استفاده قرار می گیرد از کم خطر ترین انواع رزین است؛ در ضمن در کار آبستره مقدار رزینی که استفاده می شود بسیار کمتر از کارهایی مثل کفپوش رزینی است و طبیعتا خطرات آن نیز به همان نسبت کمتر است. با این حال کار کردن با رزین مانند هر ماده شیمیایی دیگر اگر با رعایت نکات ایمنی صورت نگیرد می تواند در دراز مدت خطرناک باشد.
رزین در برابر آب نفوذ ناپذیر است و به راحتی می توانید ظروف تمام رزین را بشویید. ظروفی که روی سطوحی مثل پلکسی یا PVC کار شده باشند هم مشکلی برای شستشو ندارند. برای ظروفی که پایه آنها چوب یا ام دی اف است باید پشت کار را به وسیله رزین یا اکریلیک یا چیزهای دیگری که در برابر آب نفوذناپذیر باشند عایق کنید.
رزین ماده ای شیمیایی است که بی خطر بودن آن در برخورد با مواد عذایی هنوز به اثبات نرسیده است. بهتر است برای احتیاط ، مواد غذایی را مستقیما روی رزین قرار ندهید. ولی قرار دادن غیر مستقیم مواد غذایی روی ظروف رزینی مثل شیرینی هایی که کپسول کاغذی دارند، بلامانع است.
برای کار رزین نیاز به مکان خاصی به عنوان کارگاه ندارید و می توانید درون منزل خودتان کار کنید. حتی می توانید با پهن کردن یک مشمای پلاستیکی در گوشه ای از منزل، یک کارگاه موقتی برای خود بسازید و پس از پایان کار، آن را جمع کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که تهویه اتاق، مناسب است و بخارات رزین از محل خارج میشوند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت ظروف رزینی

  1. طاها امینی

    عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. 9087767387

    علت تشکیل حباب ها چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سریع هم زدن رزین و یا هم زدن در جهات مختلف می توان باعث ایجاد حباب شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. زهرا ثروتی

    مخلوط رزین و هاردنر رو چقدر باید هم بزنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای همزن هاردنر و رزین باید حداقل یکی دو دقیقه صبر کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. علیزاده

    میشه این ظروف رو شست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این ظروف دربرابر آب نفوذ ناپذیر هستند و می توان آنها را شست.
      سپاس از همراهی شما

  5. تلما هاشمی نژاد

    چه وسایلی برای شروع کار لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این کار به وسایل و تجهیزات خاصی نیاز ندارید بلکه با وسایل ابتدایی هم می توان این کار را شروع کرد. برای شروع به صفحات چوبی، رزین و هاردنر، رنگ های پودری و جوهری و وسیله ای برای هم زدن نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  6. ظروف سفالی بهار

    از چه موادی نباید داخل رزین استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور کلی از موادی که رطوبت دارند نباید برای این کار استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  7. هشت رود

    میتونم در کار با رزین از گل های طبیعی و خشک استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این امکان وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. bahmani

    بعد از ریختن رزین داخل قالب یکسری موج هایی ایجاد میشه چیکار کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت این امر نوسان دمای محیط می باشد. سعی کنید دمی محیط را در محدوده 25 درجه نگه دارید.
      سپاس از همراهی شما

  9. ستایش

    ساخت قالب هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مجموعه آموزش ساخت ظروف رزینی118 فایل با نحوه ساخت قالب سیلیکونی برای ساخت ظروف رزینی آشنا می شوید.
      سپاس از همراهی شما

  10. maryam

    مزیت این ظروف نسبت به بقیه چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ظروف رزینی نسبت به سایر ظروف طرفداران بسیاری دارد، زیرا ویژگی های برجسته ظروف‌ رزینی مانند مقاومت بالا در برابر گرما سبب شده که این ظروف بیشتر مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3322

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz