آموزش ساخت عروسک تیلدا

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت عروسک تیلدا_118 فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

290,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/03

حجم آموزش: 11.46 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/03

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/03

حجم آموزش: 11.46 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

ساخت عروسک یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به درآمد است. زیرا در جامعه امروز از کوچک تا بزرگ گرفته به عروسک‌های خاص و جذاب علاقه مند هستند. عروسک‌های تیلدا یکی از این عروسک‌ها هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. ساخت این عروسک‌ها با اینکه سرمایه کمی برای شروع نیاز دارند بسیار پرسود خواهند بود. آموزش ساخت عروسک تیلدا روسی نوعی هنر محسوب می‌شود و با انجام این کار شما یک نوع مهارت را در خود ایجاد می‌کنید. علاوه بر آن آموزش ساخت عروسک تیلدا فرشته آسان بوده و احتیاج به پیش ‌نیاز خاصی ندارد. دوره‌ی آموزش ساخت عروسک تیلدا جامع و کامل بوده و به‌ صورت تخصصی به افراد علاقه‌مند به این رشته آموزش داده می‌شود. همچنین این دوره‌ی آموزشی از مبتدی تا پیشرفته و به‌ صورت صفر تا صد بوده و برای تمامی افراد در تمامی سنین می‌تواند مناسب باشد. در ادامه می‌توان گفت در این دوره آموزشی عروسک سازی، روش دوخت کمربند و دست‌ها، پا و موی عروسک آموزش داده می‌شود. در پایان آموزش دوخت عروسک تیلدا هنرآموزان نحوه دوخت 5 مدل عروسک را فرا خواهند گرفت. درنتیجه می‌توانند به راحتی بدن، دست، پا و موی عروسک را به کمک الگوهای ارائه شده بسازند. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

مهارت عروسک ‌سازی یکی از محبوب‌ترین هنرهای دستی است که افراد می‌توانند از این طریق درآمدزایی کنند. انواع مختلفی از عروسک‌های دست ‌ساز در بازار وجود دارد. یکی از این عروسک‌ها، عروسک روسی تیلدا است. عروسک تیلدا نوعی از عروسک روسی است که از طریق پارچه می‌توان آن را درست کرد. این عروسک‌ها با عروسک‌های روسی معمولی تفاوت دارند و تفاوت آن‌ها در دست‌ و پای کشیده است. در عروسک تیلدا انواع مختلفی از دوخت لباس‌ها، اندازه قسمت‌های مختلف بدن و مدل مو وجود دارد. بنابراین افرادی که عروسک تیلدا می‌سازند می‌توانند با ایده‌ها و خلاقیت خود انواعی از این عروسک را درست کنند. عروسک تیلدا می‌تواند یک هدیه فوق‌ العاده برای افرادی که دوستشان دارید باشد. بسیاری از افراد هستند که از این عروسک‌ها حتی در دکوراسیون منزل نیز استفاده می‌کنند. از طرفی برخی از افراد هستند که از طریق آموزش ساخت عروسک تیلدا به کسب درآمد می‌پردازند.

آموزش ساخت عروسک تیلدا به نحوه دوخت یک نوع عروسک معروف روسی به نام تیلدا پرداخته، که این عروسک قدی بلند، با چهره‌ای کوچک، دستان و پاهایی باریک و ظریف دارد. آموزش ساخت عروسک‌ تیلدا  118فایل با بیش از 10 ساعت ویدئو، نحوه دوخت پنج مدل عروسک‌ تیلدا را آموزش می دهد. نحوه دوخت بدن، پاها، دست‌ها، مو، آرایش و لباس عروسک‌ به صورت گام‌به‌گام ارائه شده است.

روش درست کردن موی مجعد عروسک‌ تیلدا و دوخت آن به سر عروسک توضیح داده شده تا علاقمندان بتوانند به جای استفاده از مو‌های آماده‌ی موجود در بازار، خودشان موی عروسک را درست کرده و مطابق با سلیقه‌ی خود به موی عروسک مدل بدهند.عروسک baby(بی بی) تیلدا یکی از عروسک‌های زیبای و دوست داشتنی تیلداست که در این آموزش نحوه دوخت بدن، شلوار، هدبند، لباس و غیره نیز یاد داده می شود. عروسک فرشته به همراه الگو، آخرین مدل آموزش داده شده در این مجموعه است.

مزایای یادگیری ساخت عروسک تیلدا

1. با توجه به این موضوع که عروسک‌های تیلدا امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند و تنها مختص کودکان نیستد، می‌توان گفت که مشتریان این نوع محصولات، تمامی افراد از قشرهای مختلف جامعه هستند. بنابراین تعداد مشتریان این محصول زیاد است.

2. آموزش ساخت عروسک تیلدا آسان و ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد.

3. برای آموزش عروسک‌های تیلدا فرشته حتماً لازم نیست که شما ابزار و تجهیزات پیشرفته داشته باشید بلکه با وسایل دم دستی نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

4. با توجه به تنوع و مدل‌های مختلفی که در انواع عروسک‌های تیلدا روسی وجود دارد میزان خرید و فروش آن‌ها بسیار زیاد است.

5. همان‌ طوری که می‌دانید بازار فروش عروسک‌های تیلدا پررونق بوده و بنابراین افراد می‌توانند در آن به درآمد خوبی برسند.

6. از طریق آموزش ساخت انواع عروسک روسی تیلدا شما می‌توانید انواع عروسک را برای خود یا کودکتان آماده کنید و از این طریق از بسیاری از هزینه‌های اضافی جلوگیری نمایید.

چرا ساخت عروسک تیلدا 118فایل را فرا بگیریم؟

امروزه خیلی از افراد به علت شیوع کرونا، به دنبال یادگیری یک هنر و راه اندازی یک شغل خانگی درآمد زا هستند. ساخت عروسک تیلدا هم یکی از کارهای درآمد زا است که علاوه بر سرمایه کم برای شروع، درآمد قابل توجهی هم برای فرد دارد. سایت 118 فایل سعی کرده در آموزش ساخت عروسک تیلدا تمام مباحث و نکات ساخت این عروسک را به صورت صفر تا صد و جامع برای شما هنرجوی عزیز آماده کند تا با یادگیری دوخت این عروسک، بتوانید یک شغل پر سود را برای خود داشته باشید.

آموزش ساخت عروسک تیلدا روسی نوعی هنر محسوب می‌شود و با انجام این کار شما یک نوع مهارت را در خود ایجاد می‌کنید. آموزش ساخت عروسک تیلدا فرشته آسان بوده و احتیاج به پیش ‌نیاز خاصی ندارد.هزینه‌های مربوط به آموزش ساخت عروسک روسی تیلدا در مقایسه با سایر رشته‌ها بسیار مقرون ‌به‌ صرفه است و از این نظر در هزینه‌های شما صرفه ‌جویی خواهد شد.آموزش ساخت عروسک تیلدا جامع و کامل بوده و به‌ صورت تخصصی به افراد علاقه‌مند به این رشته آموزش داده می‌شود.آموزش ساخت عروسک تیلدا از مبتدی تا پیشرفته و به‌ صورت صفر تا صد بوده و برای تمامی افراد در تمامی سنین می‌تواند مناسب باشد.با آموزش درست کردن عروسک تیلدا می‌توان انواع عروسک دلخواه خود را تهیه کرده و دیگر نیازی به خرید عروسک از بازار نداشته باشید. با شرکت در دوره آموزش ساخت عروسک تیلدا می‌توانید انواع این عروسک را بسازید و آن را به دوستانتان هدیه دهید.

آموزش ساخت عروسک تیلدا مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت عروسک تیلدا!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت عروسک تیلدا

در ابتدا باید بدانید که برای ادامه تحصیل در رشته ساخت عروسک تیلدا هیچ رشته مخصوصی برای این کار وجود ندارد. اما افراد برای یادگیری این رشته می‌توانند از طریق چند کار اقدام کنند. اولین کار این است که این افراد در آموزشگاه‌های حضوری ثبت‌ نام کرده و از این طریق آموزش ساخت عروسک تیلدا را فرا بگیرند. راه دوم کارآموزی در کنار افرادی است که تولید این عروسک‌ها را بر عهده دارند. هر کدام از این روش‌ها شرایط خاص خود را دارد و معایبی نیز دارند. اما بهترین راه برای آموزش ساخت انواع عروسک تیلدا شرکت در دوره‌های آموزشی و تهیه پکیج‌های مربوط به این رشته است افراد با این کار می‌توانند فرصتی فراهم کنند تا هم بتوانند مهارت‌های فردی خود را در این زمینه افزایش دهند و هم برای ورود به بازار کار آماده شوند. این آموزش‌ها کامل و جامع بود و از مبتدی تا پیشرفته می‌توانند مناسب تمامی افراد باشند.

فردی که ساخت عروسک تیلدا را انجام می‌دهد باید رنگ‌ها را بشناسد و بداند که هر رنگی برای چه موقعیتی مناسب است. فردی که عروسک تیلدا را می‌سازد باید بتواند هماهنگی خوبی بین اعضای صورت و بدن عروسک ایجاد کند و برای عروسک حالات چهره غمگین یا شاد در نظر بگیرد. وقتی‌ که ساخت عروسک تیلدا را انجام می‌دهد باید به‌ خوبی الگو کشیده و آن را برش دهد. این فرد باید بتواند با ابزار این کار به‌ خوبی آشنا شده و کار کند. از مهارت‌های دیگر این رشته می‌توان به سرعت عمل بالا، داشتن ظرافت کاری، دقت و تمرکز و مشتری مداری اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت عروسک تیلدا چقدر است؟

روش‌های زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان آموزش ساخت تیلدا را فرا گرفت. هر یک از این روش‌ها مدت زمان یادگیری متفاوتی دارند. اما بهترین کار برای آموزش ساخت عروسک تیلدای روسی استفاده از پکیج‌های آموزش این رشته است. زیرا افراد با استفاده از این دوره‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند تمامی مطالب و اطلاعات مربوط به این شغل را یاد گرفته و بعد اقدام به فعالیت نمایند. این آموزش‌ها کاملاً کاربردی هستند و افراد را در مدت زمان کوتاهی آماده کار خواهند کرد.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت عروسک تیلدا

از جمله وسایل لازم برای ساخت عروسک تیلدا می‌توان موارد زیر را نام برد:

1. پارچه‌ی تریکو در سایزهای مختلف

2. پارچه‌ی طرحدار

3. انواع ربان

4. الیاف و سوزن کچه دوزی

5. پشم شیشه

6. انواع نخ و سوزن

سرمایه لازم برای شروع ساخت عروسک تیلدا

پس از آموزش ساخت عروسک تیلدا افراد می‌توانند بدون صرف هزینه‌های خیلی زیادی این کار را شروع کنند. این افراد می‌توانند برای ساخت عروسک تیلدا کار خود را با چند صد هزار تومان نیز شروع کنند. این افراد باید در نظر داشته باشند که ابتدا باید برای آموزش خود مقداری سرمایه در نظر بگیرند. این آموزش‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند تا افراد بتوانند به‌ خوبی و مهارت کافی کار ساخت عروسک تیلدا را انجام داده و کار با کیفیت بیشتری به بازار ارائه دهند. از موارد دیگری که برای آن باید سهمی در نظر بگیرند تهیه ابزار و مواد لازم برای ساخت عروسک است. با توجه به اینکه ساخت عروسک تیلدا وسایل ساده و دم‌دستی دارد می‌توان برای این مواد سرمایه‌ را بسیار ناچیز در نظر گرفت. در ادامه در صورتی‌ که فرد قصد داشته باشد کسب‌ و کار خود را راه ‌اندازی کند و از طریق این شغل کارآفرینی کند می‌تواند برای خود کارگاه اجاره یا خریداری نماید که در این‌ صورت میزان سرمایه آن افزایش خواهد یافت.

در پایان آموزش ساخت عروسک تیلدا چه اتفاقی می‌افتد؟

در دوره آموزش ساخت عروسک تیلدا افراد گام ‌به ‌گام با روش دوخت عروسک و انواع مختلف آن آشنا خواهند شد. همچنین در این دوره آموزشی عروسک سازی، روش دوخت کمربند و دست‌ها، پا و موی عروسک آموزش داده می‌شود. از مزایای این دوره می‌توان به این مورد اشاره کرد که با روش دوخت موی عروسک افراد می‌توانند به‌ جای خرید انواع مو از بازار و صرف هزینه بیشتر این کار را با سلیقه خود و در منزل انجام دهند. پس‌ از آن این افراد می‌توانند در خانه یا در کارگاه به تولید عروسک بپردازند و با فروش آن به درآمد برسند. همچنین بسیاری از افراد هستند که با قرارداد بستن با بعضی از فروشگاه‌ها این کارها را در آن‌جا به فروش می‌رسانند. علاوه‌بر موارد ذکر شده بسیاری از افراد هستند که ترجیح می‌دهند به‌ جای ساختن عروسک تیلدا این هنر را به دیگران تدریس کنند و از طریق آموزش به درآمد برسند.

در پایان آموزش دوخت عروسک تیلدا هنرآموزان نحوه دوخت 5 مدل عروسک را فرا خواهند گرفت. درنتیجه می‌توانند به راحتی بدن، دست، پا و موی عروسک را به کمک الگوهای ارائه شده بسازند. دامن لباس عروسک روسی تیلدا دارای چین بوده که نحوه دوخت آن را علاقمندان نیز در انتها فرا می‌گیرند.

موهای‌ مجعد تیلدا یکی‌ از مشخصه‌های آن به شمار می‌رود که روش‌ درست‌ کردن موها و نحوه‌ی‌ اتصال آن به سر عروسک در آموزش توضیح داده‌ شده‌ است. عروسک فرشته و baby(بی بی) تیلدا از دیگر مدل‌هایی است که در پایان، علاقمندان قادر به دوخت آن‌ها خواهند بود. علاقمندان می‌توانند این دو مدل را به همراه دیگر مدل‌های تیلدا در بازار به فروش بگذارند و یک شغل خانگی با درآمد نسبتاً خوب را شروع کنند.

بازار کار ساخت عروسک تیلدا در ایران چگونه است؟

ملیح بودن و سادگی عروسک‌های تیلدا باعث شده‌ است که این عروسک‌ها در بین مردم دارای محبوبیت باشند. با وجود این‌ که عروسک‌های خارجی مانند باربی رقیب سرسخت عروسک‌های تیلدا هستند اما می‌توان گفت که عروسک تیلدا به مرور زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. عروسک‌های تیلدا فقط برای کودکان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه امروزه بسیاری از افراد در هر سنی از این عروسک‌ها می‌توانند به‌ عنوان دکور استفاده کنند. از طرفی این عروسک‌ها حس خوبی به افراد می‌دهند به‌ همین دلیل می‌توان گفت در چند سال اخیر تعداد طرفداران عروسک‌های تیلدا بسیار بیشتر شده‌ است و افراد زیادی خواهان این عروسک‌ها هستند. با توجه به تقاضای بالایی که برای این عروسک‌ها در بازار کار وجود دارد، می‌توان گفت که بازار کار ساخت عروسک‌های تیلدا بسیار داغ و پررونق است. این شرایط به‌ خصوص برای افرادی که دارای مهارت و استعداد بیشتری هستند و با ایده‌های خلاق می‌توانند عروسک‌های جذاب‌تر ایجاد کنند مناسب است. بنابراین می‌توان گفت اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که به‌ دنبال کسب ‌و کار خوب می‌گردید کافی‌ است کمی خلاقیت به خرج دهید و با پکیج آموزش گام به گام ساخت عروسک‌ به درآمد برسید.

تیلدا عروسکی زیبا و فانتزی است که در حال حاضر در بین عروسک‌های موجود در بازار توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. برای شروع این شغل خانگی نیاز به سرمایه چندانی ندارید. به طور میانگین بین 25‌ تا 100 هزار تومان برای خرید مواد مورد‌نیاز برای ساخت هر عروسک‌ کافی است. بسته به اندازه عروسک و زمانی که صرف ساخت می‌کنید، قادرید عروسک‌های خود را قیمت‌ گذاری کنید.

به کمک شبکه‌های مجازی قادر خواهید بود به راحتی کارهای خود را به افراد زیادی معرفی کنید. گذاشتن نامی منحصر به‌ فرد برای هر‌ عروسکی که می‌سازید موجب جذاب دیده‌‌ شدن نمونه کارهای‌ شما می‌شود که این‌ امر سبب جذب بیشتر مشتریان می‌شود. نمایشگاه‌های عروسک را هیچگاه از دست ندهید، زیرا این نمایشگاه‌ها بهترین راه برای معرفی کارهای شما به فروشندگان عروسک است.

درآمد ساخت عروسک تیلدا در ایران

برای به دست آوردن اطلاعات در مورد درآمد ساخت عروسک تیلدا باید این نکته را در نظر بگیرید که ابتدا برای این کار چه میزان سرمایه قرار است کنار بگذارید تا با در نظر گرفتن هزینه‌ها مبلغ سود این شغل را بدانید. برای این کار باید بدانید که برای ساخت عروسک تیلدا احتیاج به سرمایه خیلی زیادی نیست و افراد با میزان اندکی سرمایه نیز می‌توانند این کار را شروع کنند. بنابراین درآمدی که حاصل از این رشته است می‌تواند پرسود باشد. اگر شما بتوانید این کار را در منزل انجام دهید در واقع بسیاری از هزینه‌ها را کاهش خواهید داد و از این نظر درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما در نظر داشته باشید که درآمد حاصل از ساخت عروسک تیلدا به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل مهارت و سابقه کاری فرد است. هر فردی که بتواند مهارت خود را در زمینه ساخت این‌گونه عروسک‌ها افزایش دهد درآمد او نیز بیشتر خواهد شد. از طرف دیگر بسیاری از افراد هستند که قصد دارند سطح کار خود را پیشرفته‌تر کنند و در محیط بزرگ‌تری مانند یک کارگاه تولیدی کار ساخت عروسک تیلدا را انجام دهند. این افراد باید بدانند که با این کار حجم درآمد آن‌ها چند برابر خواهد شد. اما به طور کلی درآمد این شغل بین ۲ تا ۵ میلیون تومان خواهد بود.

آموزش گام به گام دوخت عروسک

2 ساعت

آموزش دوخت عروسک تیلداbaby و فرشته

1 ساعت

آموزش دوخت عروسک تیلدا

5 ساعت

آموزش دوخت عروسک حیوانات تیلدا

2 ساعت

معمولا طول استاندارد عروسک های روسی تیلدا بین ۳۰ تا ۴۰ سانت می باشد .ولی ابعاد آن می تواند به دلخواه شما تغییر کند.
در ابتدا رنگ مورد نظرتان برای موهای عروسک را در نظر بگیرید، سپس بلند و کوتاهی آن را انتخاب کنید. حال اگر می خواهیم موهای عروسکمان 5سانتی متر باشد برای این کار وسیله ای مانند در ظرفی به طول ۱۰ سانتی‌متر انتخاب می کنیم و نخ کاموا را به اندازه دلخواه به دور آن بچرخانید؛ سپس از یک طرف آن را باید قیچی کرد. پس از قیچی کردن موها، آن را با دو نخ دیگر که به صورت عرضی روی آن قرار گرفته‌ اند به یکدیگر متصل کرده و می ‌دوزیم.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت عروسک تیلدا

  1. dela

    سلام روزتون بخیر می خواستم بدونم از سیم مفتول هم استفاده میشه تو این نوع عروسکا؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله از سیم مفتول مسی سایز ۰٫۸ میلیمتر استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. shohre

    برای چسبوندن پارچه کلا تو این نوع عروسک سازی نیاز به چسب خاصی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چسب خاصی مورد نیاز نیست.
      سپاس از همراهی شما

  3. سعیده

    منی که مبتدی هستم با این دوره چند روزه میتونم یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش ساخت عروسک‌ تیلدا 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو، نحوه دوخت پنج مدل عروسک‌ تیلدا را آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  4. سهیلا

    به نظر شما برای دوخت این عروسک بهتره از چه پارچه ای استفاده بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای داشتن بافتی متراکم بهتر است از پارچه نخی یا کتان استفاده شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. kamiab

    چه وسایلی مورد نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ساخت این عروسک به انواع پارچه تریکو،طرح دار، پشم شیشه و الیاف برای پر کردن بدن نیاز است.
      سپاس از همراهی شما

  6. maihe

    برای ساختش نیاز به الگوی خاصی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله برای ساخت آن نیاز به الگو دارید.
      سپاس از همراهی شما

  7. homa

    با دست میتونیم بدوزیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله امکان دوختن با دست هست.
      سپاس از همراهی شما

  8. shohreshakib

    برای ساخت این عروسک ها از پنبه استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله برای پر کردن داخل بدن عروسک می توان از پنبه استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  9. saranaein

    عروسک تیلدا چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یک نوع عروسک معروف روسی به نام تیلدا که این عروسک قدی بلند، با چهره‌ای کوچک، دستان و پاهایی باریک و ظریف دارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. vania

    آموزش ساخت چند مدل گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش ساخت عروسک‌ تیلدا 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو، نحوه دوخت پنج مدل عروسک‌ تیلدا را آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3304

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz