آموزش تخصصی عروسک سازی و ساخت مجسمه با خمیر چینی+درآمد در خانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش عروسک خمیری-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

675,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/03/21

حجم آموزش: 19.04 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1400/03/21

زمان آموزش: 23 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/03/21

حجم آموزش: 19.04 گیگابایت

زمان آموزش: 23 ساعت

ساخت عروسک‌های خمیری یکی از حرفه‌های پرطرفدار می باشد. عروسک‌های خمیری که سبک و ضد آب است برای هدیه دادن یا دیزاین دکوراسیون داخلی شما بسیار مناسب است. با این حال بدون آموزش دیدن نمی‌توانید در این حرفه موفق شوید. آموزشگاه 118فایل یک دوره‌ی آموزشی برای علاقه مندان به این حرفه جمع آوری کرده که ساخت 60 مدل عروسک خمیری را آموزش می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی دارای 23 ساعت ویدئوی آموزشی است. اگر به حرفه‌ی عروسک سازی و مجسمه سازی با خمیر علاقه دارید می‌توانید علاوه بر اینکه با ساختن این عروسک‌های خمیری، تایم‌های خالی خود را پر می کنید، درآمد هم داشته باشید. این شغل به عنوان یک کسب و کار خانگی شناخته شده و به این دلیل که نیازی به محیط جداگانه‌ای برای ساخت عروسک خمیری ندارد؛ اکثرا خانم‌های خانه دار به سمت آن می‌روند. مجسمه‌های کوچک و فانتزی امروزه جایگاه ویژه‌ای میان کودکان، نوجوانان، افراد سالمند و حتی والدین پیدا کرده است. شما با ساخت این عروسک‌ها می‌توانید با سرمایه اولیه بسیار کم، بیشترین سود را داشته باشید.با دوره‌ی آموزش صفر تا صد ساخت عروسک خمیری به کمک آموزشگاه 118فایل می‌توانید یکی از هنرمندان مطرح در این زمینه شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

نام یکی از برند های خمیر، خمیر پلیمر است که در ایران قابل دسترسی نیست اما ما در این زمینه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با خمیر گل سازی یا خمیر گل چینی کار های هنری زیبایی را بسازید و رعایت نکات مهمی نظیر دقت، ظرافت و حوصله نتیجه ی کار شما را زیباتر می کند.

در این آموزش به خوبی مراحل ساخت خمیر عروسک سازی با کیفیت، روش های رنگ آمیزی و نکات مربوط به شرایط و مراحل نگهداری طولانی مدت خمیر را می آموزید و به صورت کامل نحوه ساخت تمامی اجزای چهره، دست، بدن، لباس و … عروسک خمیری را تماما به شما در این مجموعه به شما آموزش خواهیم داد.

مزایای ساخت عروسک خمیری

شاید تا به حال به ساخت عروسک خمیری به عنوان یک شغل نگاه نکرده باشید، اما لازم است بدانید برخی از افراد این هنر را به عنوان یک شغل برای خود در نظر می­گیرند و از آن کسب درآمد دارند. هنر ساخت عروسک خمیری به عنوان یک شغل دارای مزایای زیادی است و می­توان این گونه بیان کرد، این شغل صرفا نیاز به محیط برای ساخت و ساز ندارد و افراد علاقمند به خصوص خانم ­های خانه دار می­توانند در منزل خود به عنوان یک سرگرمی به آن نگاه کنند و در اوقات فراغت خود به کار ساخت عروسک خمیری مشغول باشند.

دومین امتیاز شغل ساخت عروسک خمیری تنوع و ایجاد حس ذوق و نشاط در فرد است، فردی که این عروسک­ ها را در ابعاد مختلف می­سازد به طبع بیشتر از سایرین به کار خود عشق می­ورزد. همچنین فراهم کردن وسایل و هزینه کم برای تهیه مواد اولیه باعث می­شود بسیاری از افراد که به دنبال شغلی کم ریسک هستند مناسب باشد.

چرا ساخت عروسک خمیری را فرا بگیریم؟

عروسک های خمیری این روز ها خیلی فراگیر شده اند و ساخت مجسمه ها و عروسک جزو کارهایی شده است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. درست کردن عروسک و مجسمه های خمیری فانتزی و دوست داشتنی می تواند یک سرگرمی جذاب و منبعی برای کسب درآمد عالی باشه.

مجسمه های کوچک و فانتزی در اغلب خانه ها جای خود را باز کرده اند. میزان علاقه به ساخت این مجسمه های فانتزی کوچک موجب شده تا بازار کار برای هنرمندان مجسمه ساز با خمیر چینی پر رونق شود. این نوع خمیر مجسمه سازی بسیار لطیف بوده و شکل پذیر است و می توان اشکال ظریف و زیبایی با جزئیات تمام با این خمیر خلق کرد.

اگر علاقمند هستید تا برای خود یا عزیزانتان مجسمه های خمیری زیبایی بسازید و از این راه کسب درآمد کنید مجموعه آموزشی ساخت عروسک خمیری برای شما علاقه مندان بسیار مفید می باشد.

آموزش ساخت عروسک خمیری 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت عروسک خمیری!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت عروسک خمیری

شاید شما فکر کنید که برای ورود به هر شغلی باید آموزش ­های تخصصی آن را از دوره تحصیلی خود آغاز کنید و در رابطه با آن باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشید. اما این گونه نیست بسیاری از مشاغل اصلا نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و آکادمیک ندارند و تنها کافی است که مهارت لازم در آن را به دست آورید و در موسسه­ های مختلف کسب گواهی مهارت مورد نظر با آن رشته را دریافت کنید. خوشبختانه مشاغل هنری جز مشاغل هستند که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارند و افراد از طریق گذراندن دوره ­های آموزشی موسسات مختلف نیز می‌توانند مهارت در آن را کسب کند. بنابراین شغل ساخت عروسک خمیری یکی از این مشاغل هنری محسوب خواهد شد‌ و شما با کمک ویدیو­ها و پکیج آموزش ساخت عروسک خمیری به راحتی می­توانید آموزش ­های آن را یاد بگیرید. همچنین افرادی در ساخت عروسک خمیری موفق خواهند شد که در آن ذوق و سلیقه کافی را داشته باشند. این افراد بسیار خلاق خواهند بود و به راحتی عروسک­ هایی که مد نظر دارند را می­توانند بسازند.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت عروسک خمیری چقدر است؟

مدت زمان لازم برای ورود به هر حرفه و کاری در درجه اول بستگی به خود شخص دارد. برای یادگیری و آموزش ساخت عروسک خمیری نیاز به صرف زمان زیاد و طولانی ندارید و تنها کافی است در همان محیط منزل خود با خرید پکیج آموزش صفر تا صد ساخت عروسک خمیری ظرف چند روز نحوه ساخت خمیر و مراحل ساخت یک عروسک را گام به گام انجام دهید. معمولا مدت زمان یادگیری عروسک سازی چیزی حدود یک هفته تا ۱ ماه است شما در این مدت به راحتی می­توانید تمام تکنیک ­های لازم را یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت عروسک خمیری

وسایل مورد نیاز برای کار عروسک خمیری عبارت‌اند از:

سمبه: سمبه نوعی وسیله با سری توپی شکل است که در دو سایز بزرگ و کوچک ساخته شده است. این وسیله برای ساخت عروسک خمیری ضروری است.

تیغ­ های برش خمیر: تیغ ­های برش خمیر به شکل منحی هستند و شما را قادر خواهند کرد که خمیرهای اضافی را جداسازی کنید.

روغن بچه: خمیر عروسک سازی در معرض هوا به سرعت سفت خواهند شد از این رو باقی مانده خمیر اضافی را بهتر است با خمیر روغن بچه پوشش دهید و درون نایلون بگذارید تا بتوانید بارهای بعد نیز از آن استفاده کنید.

خمیر عروسک سازی، خمیر عروسک سازی می­تواند متنوع و از برندهای مختلف باشد که بهتر از برای ساخت عروسک­ های مرغوب و با کیفیت از یک برند مناسب استفاده شود.

قالب سیلیکونی، کاتر، درفش، وردنه

لیست قیمت وسایل مورد نیاز ساخت عروسک خمیری

بروزرسانی : 21 دی ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز ساخت عروسک خمیری قیمت (تومان)
1 سمبه مدل (کروی)4 عدد 75,000
2 روغن بچه 30,000
3 وردنه مدل (S04) 40,000
4 درفش رکورد مدل (TM1837W) 310,000
5 قالب سیلیکونی(در طرح های متنوع) 30,000-75,000
6 خمیر عروسک سازی (در رنگ های متنوع) 35,000-61,000
7 تیغ برش فوندانت (2 عدد) 80,000

سرمایه لازم برای شروع ساخت عروسک خمیری

شغل عروسک خمیری نیز مانند هر شغل دیگری برای ورود میزانی سرمایه نیاز دارد اما خوشبختانه سرمایه ورود به این شغل نسبت به مشاغل دیگر کمتر خواهد بود. برای ورود به شغل ساخت عروسک خمیری به صورت حرفه ­ای شما نیاز به میزان سرمایه‌ای خواهید داشت که ابتدا خرید وسایل لازم را انجام دهید سپس بخشی از آن را برای تبلیغات در نظر بگیرید. همچنین باید میزان سرمایه نیز برای آموزش گام به گام ساخت عروسک خمیری در نظر بگیرید. از این رو سرمایه لازم برای این شغل حدود 3تا 5 میلیون و یا شاید خیلی کمتر خواهد بود.

در پایان آموزش ساخت عروسک خمیری چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از اتمام این آموزش می توانید مجسمه و عروسک های زیبا با خمیر آموزش داده شده را خلق کنید. در کنار تمرین زیاد، ظرافت و خلاقیت را در عروسک ها و مجسمه های ساخته شده بالا ببرید. ساخت عروسک های فانتزی می تواند شروع مناسبی برای ایجاد کسب و کار خانگی باشد.

در طول آموزش شما هنرجویان عزیز روش ساخت خمیر پلیمری، ساخت عروسک خمیری بر روی ماگ، رنگ کردن و چسباندن خمیر، ساخت انواع مدل های عروسک و ساخت لباس خمیری عروسکی و… بسیاری از مواردی را که در بخش قبل نام بردیم را فراخواهید گرفت. با تمرین و ممارست، این عروسک ها را به صورت زیبا و حرفه ای خواهید ساخت و می توانید برای فروش در فضای مجازی یا بازار عرضه کنید.

بازار کار ساخت عروسک خمیری در ایران چگونه است؟

شغل ساخت عروسک خمیری یکی از مشاغلی است که در دسته مشاغل هنری قرار می­گیرد، همانطور که می­دانید امروزه بازار کار مشاغل هنری نیاز به تبلیغات موثر و فراوان دارد که خوشبختانه راه برای تبلیغات بسیار زیاد است. در فروش و رونق هرکاری تبلیغات مناسب سبب خواهد شد که محصول خود را به شیوه بهتری به مشتری معرفی کنید و احتمال خرید مشتری با دیدن تنوع و انواع طرح­ها نیز بالاتر خواهد رفت.

بنابراین با تبلیغات مناسب شما به راحتی می‌توانید بازار فروش خوبی از ساخت عروسک­ خمیری به دست آورید. این کار به گونه­ای است که می­توانید محصولات خود را در انواع پیج­های مجازی اشتراک گذاری کنید و از این راه به راحتی حتی می­توان به سایر شهرها محصولات خود را ارسال کنید، همچنین از طریق پخش مستقیم به فروشگاه­ ها یا مغازه­­ ها انواع سفارشات آن­ها را انجام دهید و فروش عمده داشته باشید.

درآمد شغل ساخت عروسک خمیری در ایران

همانطور که گفته شد ساخت عروسک یکی از شاخه­ های هنرهای دستی محسوب می­شود که خود از ابتدا تاکنون در بین ایرانیان بسیار رایج بوده است. اما بخش بسیار مهمی که در رابطه با عروسک­ های خمیری به چشم می‌خورد بازار کار آن­ها در بین بانوان است، افراد زیادی هستند که در این زمینه فعالیت خوبی دارند و حتی درآمد خوبی نیز از طریق فروش محصولات خود کسب می­کنند. میزان درآمد یک فرد در شغل عروسک خمیری بستگی به میزان مهارت و استعداد فرد دارد.

در ایران برای کسب درآمد مناسب از طریق ساخت عروسک خمیری باید دارای ذهن خلاقی باشید و از راه ­های متنوع همچون فضای مجازی، اینستاگرام و تلگرام فروش آنلاین انجام دهید. همچنین می­توانید محصولات خود را در فروشگاه ­ها و نمایشگاه­ های هنرهای دستی عرضه کنید و برای کسب و کار خود تبلیغ کنید تا میزان درآمد حدودی شما بیشتر شود. به طور کلی درآمد این شغل می‌تواند بین ۱تا ۵ میلیون تومان در ماه متغیر باشد‌.

طرز تهیه خمیر پلیمری و ساخت عروسک های فانتزی

4 ساعت

عروسک حیوانات

10 ساعت

دست سازه های خمیری خوراکی

3 ساعت

شخصیت های خمیری

6 ساعت

خمیر فیمو یک محصول کارخانه‌ای است و شاید حتی راحت تر و بهتر باشد که آن را به صورت آماده بخرید. رنگ‌بندی خمیر فیمو خیلی متنوع است و اگر می‌خواهید با آن چیزی درست کنید می‌توانید رنگهای متنوعی از آن را بخرید. یکی از خوبی‌ها و مزیت‌های خمیر فیمو این است که نشکن است و به راحتی نمی‌شکند. وقتی چیزی را با خمیر فیمو درست می‌کنید باید جسم خمیری را در فر برقی بگذارید تا پخته شود و سفت و محکم شود. خمیر فیمو پس از پخته شدن سبک و قابل انعطاف است. کیفیت و شفافیت خمیر فیمو به مراتب از خمیر گل چینی بهتر و بیشتر است. با خمیر فیمو، شما امکان فرم‌دهی بیشتری به چیزی که می‌سازید دارید. خوبی خمیر فیمو این است که پس از خشک شدن حالتش را حفظ می‌کند و رنگش تغییر نمی‌کند. خمیر فیمو قابل شست‌و‌شو است و اگر احساس کردید دود یا خاک گرفته می‌توانید آن را بشویید.
اگر بخواهید به صرفه اقتصادی این دو خمیر فکر کنید خوب از لحاظ اقتصادی خمیر گل چینی به صرفه‌تر است. در حال حاضر یک کیلو خمیر گل چینی آماده تقریبا حدود 30 تا 50 تومان و یک کیلو خمیر فیمو بسته به مارک آن حدود 200 تا یک میلیون تومان است.
مواد اولیه مانند خمیر، قالب‌های سیلیکونی، ابزار برش، چسب، رنگ و براش‌های تزئین که در این پکیج آموزشی به طور معرفی شده اند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تخصصی عروسک سازی و ساخت مجسمه با خمیر چینی+درآمد در خانه

  1. یوسف

    با سلام
    من آیا این آموزش برای کسانی که قصد درست کردن خمیر پلیمری روی بدنه ماگ دارند هم کاربرد داره یا اون خمیرش متفاوت ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله برای تزیئن ماگ ها نیز میتوان از همین خمیر استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. mehrix

    اندازه عروسک چقدر باید باشه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی؛ اندازۀ عروسک کاملاً دلخواه است و شما می‌توانید هر ابعادی که تمایل دارید در نظر بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  3. فاطی

    برای شکل‌دهی به خمیر باید از قالب استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است برای زیبایی نتیجه کارتان، از قالب های آماده استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. faezemk

    سلام وقت شما بخیر باشه، چگونه میشه عروسک های ساخته شده رو به جایی مچ کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای متصل کردن به دیوار می‌توانید از یک آهن ربا کمک بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  5. samane.33

    آموزش خوبی بود! ی دنیا ممنونم ازتون 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از اعتماد شما سپاسگزاریم دوست عزیز.
      سپاس از همراهی شما

  6. shahnazfp

    از پارچه هم استفاده میشه یا نیاز نیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای زیبایی و خلاقیت بیشتر می توانید از پارچه نیز استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. فرشته

    آبجی کوچکم بعد این دیدن این محصول میتونه عروسک سازی رو شروع کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربرگرامی. این آموزش به صورت صفر تا صد ارائه شده و برای سنین مختلف قابل استفاده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. akrm44

    چجوری خمیر فیکس میشه!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای فیکس شدن خمیر کافیست آن را برای مدتی در معرض جریان هوا قرار دهید.
      سپاس از همراهی شما

  9. saralm

    آموزش ساخت چند مدل آموزش داده شده؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه، آموزش ساخت مدل های زیاد و متنوعی از شخصیت‌ها و موضوعات مختلف قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. narges.k

    از سیم مفتول هم استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای استحکام، خود خمیر قابلیت سفت شدن را دارد و نیاز به استفاده از سیم مفتول نیست.
      سپاس از همراهی شما

  11. زینب

    نوع خمیر مهمه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ خمیر ماده اصلی در عروسک سازی است. بنابراین برای شروع کار نیاز است که خمیرهای رایج و باکیفیت موجود در بازار استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3259

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz