آموزش شیرینی پزی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش شیرینی پزی_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

465,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/08/19

حجم آموزش: 16.38 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/19

زمان آموزش: 19 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/08/19

حجم آموزش: 16.38 گیگابایت

زمان آموزش: 19 ساعت

یکی از شغل های هنری و لذت بخش، پختن کیک و شیرینی است. این حرفه یکی از مشاغل محبوب محسوب می شود. اگر شما هم به این حرفه علاقه دارید؛ با تماشا این مجموعه آموزشی می توانید این حرفه را مرحله به مرحله شروع کنید. شیرینی پزی به کاهش استرس کمک کرده و به زندگی شما معنا می بخشد. پخت شیرینی همیشه مشتری های خود را دارد و مردم در جشن و شادی و حتی در مراسم سوگواری از این شیرینی های لذیذ استفاده می کنند. هر چقدر هم رقیب داشته باشید با کمی خلاقیت می توانید جایگاه امن شغلی خود را حفظ کنید. آموزش شیرینی پزی 118فایل با بیش از 19 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است. در این دوره به طور کامل به مشکلاتی نظیر سفت شدن خمیر، ندانستن میزان دمای فر و لطیف نشدن بافت آن پایان خواهد یافت. زیرا با رعایت نکات گفته شده در این دوره شیرینی های ترد و خوشمزه خواهید پخت. بعد از یادگیری شغل شیرینی پزی قادر خواهید بود به صورت یک شغل خانگی این هنر را ادامه دهید و سفارشات مختلف دریافت کنید و شروع به کسب درآمد کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای شیرینی پزی حرفه‌ای به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

شیرینی یکی از انواع خوراکی­ هایی است که از گذشته تاکنون مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و از آن در بسیاری از مراسمات جشن­ ها، اعیاد و به عنوان میان وعده استفاده می­ شود. شیرینی پزی یکی از هنرهای پرطرفدار در بین مردم است مخصوصا بانوانی که در محیط خانه خود قصد دارند وارد بازار کار شوند و درآمد داشته باشند می­ توانند به راحتی با شرکت در کلاس­ های آموزش شیرینی پزی شرکت کنند. هنر شیرینی پزی یکی از هنرهای لذت بخش و سرگرم کننده در خانه است. این هنر در بسیاری از افراد باعث حس نشاط و سرگرمی مضاعف می­ شود. افرادی که در شغل شیرینی پزی فعالیت می­ کنند به راحتی و تنها با خرید یک فر قنادی کوچک می ­توانند در خانه انواع شیرینی­ ها را پخت کنند و حتی برای مهمانی­ها و مجالس از این شیرینی­ های خوشمزه خانگی استفاده کنند.

اگر تا حالا به شیرینی پزی به عنوان یک شغل پر درآمد خانگی توجه نکرده ­اید بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با مزایای این شغل و بازار کار و درآمد شغل شیرینی پزی بیشتر آشنا کنیم.

آموزش شیرینی پزی 118فایل به طور کامل به مشکلاتی نظیر سفت شدن خمیر، ندانستن میزان دمای فر و لطیف نشدن بافت آن پایان داده است.

پخت شیرینی، هنری پرطرفدار میان بانوان به خصوص بانوان ایرانی بوده و هست. در این حرفه علاوه بر طرز تهیه چند گونه شیرینی خشک (انواع نان شیرمال، کوکی، کلوچه و..) و شیرینی تر (ناپلئونی، رولت، لطیفه، نان خامه ای، چیز کیک و…) و عید (نخودچی، نان پنجره و شیرینی گردویی و..)، با آموزش چند مدل دسر و تارت، نیز آشنا می شوید.

وسایل مورد نیاز در این دوره می توان به وردنه، کاردک، پیمانه اندازه گیری، صفحه گردان، قیف خامه زن، کاغذ بهداشتی و قالب کیک اشاره کرد.

مزایای یادگیری شیرینی پزی

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید مزایای شغل شیرینی پزی چیست. شیرینی پزی به عنوان یک شغل دارای مزایای زیادی است مانند آموزش و یادگیری در طی دوره کوتاه و با هزینه کم، بدون نیاز به داشتن محیط کار افراد می­ توانند در آشپزخانه منزل خود این حرفه را شروع کنند، تهیه مواد اولیه با قیمتی مناسب انجام می­ شود. همچنین از مزایای دیگر شغل شیرینی پزی می­توان به درآمد مناسب آن اشاره کرد، افرادی که در منزل و یا محیط بیرون مشغول به کار شیرینی پزی هستند از این راه می­ توانند درآمد مناسبی کسب کنند.

همچنین بانوانی که به هر دلیلی نمی­ توانند در محیط بیرون از منزل فعالیت کاری داشته باشند به راحتی می­ توانند با در نظر گرفتن محیط کوچکی در منزل خود به پخت انواع مختلف  شیرینجات بپزدازند و حتی سفارشات مختلف دریافت کنند. شغل شیرینی پزی برای شروع نیاز به تجهیزات و وسایل گران قیمت ندارد و یک فرد خلاق به راحتی می ­تواند با وسایل ابتدایی و تنها با آموزش اصولی شیرینی پزی در منزل در این کار موفق شود.

چرا پخت شیرینی را فرا بگیریم؟

یکی از شغل های هنری و لذت بخش، کیک و شیرینی است. این حرفه یکی از مشاغل محبوب محسوب می شود که شما با تماشا این مجموعه آموزشی می توانید این حرفه را مرحله به مرحله شروع کنید.

این حرفه به کاهش استرس کمک و به زندگی شما معنا می بخشد. همچنین مصرف شیرینی جات به افزایش طول عمر، ذخیره نیرو توسط قند، کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

پخت شیرینی همیشه مشتری های خود را دارد و مردم در جشن و شادی و حتی در مراسم سوگواری از این شیرینی های لذیذ استفاده می کنند و هر چقدر هم رقیب داشته باشید با کمی خلاقیت می توانید جایگاه امن شغلی خود را حفظ کنید.

اگر قصد دارید به یک آشپز در این حوزه تبدیل شوید، بهترین گزینه برای شما آموزش پخت شیرینی سایت 118 فایل است

آموزش شیرینی پزی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش شیرینی پزی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شیرینی پزی

هر فردی برای شروع کار خود به آموزش‌هایی نیاز دارد. بعضی از افراد از طریق تحصیلات اطلاعات خود را افزایش می­دهند و برخی دیگر با خرید پکیج ­های آموزشی و فایل­های متناسب با آن حرفه آموزش­های لازم را فرا می­ گیرد.

در شغل شیرینی پزی برخلاف بسیاری از شغل‌های دیگر احتیاجی به کسب مدرک تحصیلی نیست. اما هر کاری نیاز به آموزش دارد و بدون آموزش کافی نمی‌توان کار را پیش برد. بنابراین شغل شیرین پزی نیز از این امر مستثنی نیست و نیاز است افراد قبل از ورود به  این حرفه در کلاس­ های آموزش گام به گام شیرینی پزی، آموزش شیرینی خشک، آموزش شیرینی تر، آموزش انواع کیک و شکلات، آموزش ساخت انواع خامه و فوندانت و… شرکت کنند و با مهارت کافی وارد این حرفه شوند.

مدت زمان لازم برای یادگیری شیرینی پزی چقدر است؟

زمان یادگیری یکی از معیارهایی است که برای هر شغلی نیاز است به آن توجه شود، مثلا در برخی از شغل­ ها باید آموزش و یادگیری به صورت عملی باشد و این کار شاید برای افرادی که دارای دو شغل هستند سخت باشد. اما زمان یادگیری برخی دیگر از شغل­­ها نیز می ­تواند متغییر باشد. شغل شیرینی پزی و آموزش­ های آن امروزه از چند طریق می ­تواند انجام شود. ساده ­ترین روش یادگیری و آموزش شیرینی پزی خرید پکیچ­ های آموزشی است که شما به راحتی حتی شب­ ها و در اوقات فراغت خود می­ توانید از آن­ها برای یادگیری استفاده کنید. در این پکیج‌ها آموزش کامل پخت انواع شیرینی ­های تر، شیرینی خشک، کیک، کلوچه و… وجود دارد و شما در هر زمانی می­توانید بارها از آن استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع شیرینی پزی

برای اینکه یک کارگاه کوچک شیرینی پزی داشته باشید باید وسایل مورد نیاز را متناسب با حجم کارتان تهیه کنید و بعد کار را شروع کنید. از جمله وسایلی که برای کار شیریینی پزی نیاز است می­توان به وسایل زیر اشاره کرد.

1. انواع قیف مخصوص خامه کشی

2. کاردک مخصوص برش خمیر شیرینی و کیک

3. فر با طبقات مناسب

4. سینی­ های آلومینیومی مخصوص پخت شیرینی

5. استفاده از وسایل تزییناتی برای انواع شیرینی­ها مثل پودر نارگیل، انواع رنگ‌های خوراکی، استفاده از میوه­ ها، پودر کاکائو

6. آرد شیرینی پزی ، وانیل، بیکینک پودر

7. الک ­های مخصوص و همزن برقی مناسب کار

8. شیر، شکر، زعفران و هر نوع موادی که در پخت شیرینی نیاز است.

سرمایه لازم برای شروع شیرینی پزی

قبل از هر چیز باید بدانید که  برای آغاز هر شغلی به یک سرمایه اولیه احتیاج خواهید داشت. در واقع شما برای شروع کار خود باید یک بخش از سرمایه‌ اولیه را صرف خرید تجهیزات و لوازمی کنید که برای شروع کار لازم است و بخشی دیگر را صرف هزینه­ های آموزشی و یادگیری خواهید کرد. شغل شیرینی پزی نیز یکی از شغل­ هایی است که علاوه بر استعداد و خلاقیت فردی نیاز به یادگیری و اموزش ­های دقیق دارد. از این رو بهتر است برای ورود به این شغل با استفاده از کلاس و دوره‌های آموزش ساده و حرفه‌ای شیرینی پزی این هنر را به طور کامل یاد بگیرید. به طور کلی لازم است برای این کار سرمایه‌ای حدود 10 الی 20 میلیون در نظر گرفته شود تا فرد کاملا دوره­های مختلف این هنر را آموزش ببیند و همچنین مکان مناسب و وسایل مورد نیاز را فراهم کند.

البته لازم است گفته شود افرادی که قصد دارند شغل شیرینی پزی را در خانه انجام دهند نیاز به سرمایه زیادی ندارند و کافی است با خرید ویدیوهای آموزشی 118 فایل این هنر را با کمترین هزینه یاد بگیرند و به خرید وسایل مورد نیاز نیز اقدام کنند.

در پایان آموزش شیرینی پزی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری شغل شیرینی پزی قادر خواهیم بود به صورت یک شغل خانگی این هنر را ادامه دهیم و سفارشات مختلف دریافت کنیم و شروع به کسب درآمد کنیم. همچنین بعد از یادگیری و آموزش تهیه انواع شیرینی می‌توان به راحتی انواع شیرینی­ های خشک، شیرینی تر، باقلوا، کیک و… را در خانه برای مهمانی­ ها و مجالس دورهمی  درست کنیم. حتی می ­توان در فضای مجازی و یا به صورت حضوری به عنوان مربی این هنر لذت بخش و شیرین را به هنرجویان خود آموزش داد. 

این مجموعه آموزشی از صفر تا صد این حرفه را برای شما نشان می دهد به طوری که قادر خواهید بود، پخت هر یک از شیرینی های ایرانی ، بین اللملی و خارجی را فرا بگیرید؛ همچنین اگر در قنادی، هتل و یا کافی شاپ مشغول به کار هستید، می توانید از آموزش های این حرفه بهره ببرید و بهترین سرویس ممکن را به مشتریان خود ارائه دهید.

این آموزش انواع شیرینی ها ( شیرینی نان پنجره، شیرینی های عید، خشک، زبان، نون خامه ای، خشک و تر و ..) ، کیک ها ( چیز کیک با گردو، کیک شکلاتی، کیک موزی، کیک زنجبیلی و..) و دسرها را به شما نشان می دهد. با یادگیری این حرفه می توانید انواع مختلف شیرینی ( شیرینی بهشتی، بادامی، کشمشی و..) و کیک ( چیز کیک، کیک شکلاتی، یزدی و.. ) را درست کنید.

بازار کار پخت شیرینی در ایران چگونه است؟

شاید در نگاه اول شغل شیرینی پزی را فقط مختص به درست کردن شیرینی در نظر بگیرید، اما خوب است که بدانید افرادی که در این شغل هستند در ساخت انواع شکلات، شیرینی تر، شیرینی خشک، انواع نان­ ها و… فعالیت می­ کنند. افراد علاقمند به شغل شیرینی پزی در درجه اول افرادی منظم و با دقت هستند زیرا در این کار نیاز است با دقت و سلیقه شیرینی­ ها در هنگام پخت و بعد از آن مرتب در سینی ­های چیده شود و بهداشت را کاملا رعایت کنند. بازار کار شغل شیرینی پزی بستگی به محیط و فرد دارد، اگر آقایی در این کار حرفه­ای وارد شود می ­تواند با اجاره کردن مکانی مناسب برای پخت شیرینی و فروش آن­ ها در همه ایام سال به خصوص در شب­ های اعیاد و برخی از ماه‌های سال درآمد خوبی کسب کند. اما اگر در خانه و به عنوان خانم خانه­ دار قصد دارید وارد حرفه شیرینی پزی شوید بهتر است بدانید؛ شما به راحتی و مقدار هزینه کمی فقط برای  تهیه فر مناسب و مواد اولیه می­ توانید در فضای مجازی با پخت انواع شیرینی­، شکلات، کیک­ها و… اقدام به سفارش گیری کنید و در همان شهر خود برای  تالارهای پذیرایی، مجالس تولد، شب­های یلدا و … سفارش دریافت  کنید. برای یادگیری بهتر و کامل این شغل می‌توانید از پکیج آموزش صفر تا صد شیرینی پزی استفاده کنید و در این کار حرفه‌ای شوید.

شیرینی از قدیم در میان مردم بسیار رواج داشته و امروزه نیز در اکثر مراسم ها از آن استفاده می شود. شما می توانید با ارائه بهترین شیرینی ها، بازار کاری مناسب داشته باشید و برای این امر، داشتن کیفیتی خوب می تواند مشتریان را حفظ و درآمدتان را دو چندان کند.به‌طور کلی شیرینی‌ پزی شغلی کم‌ ریسک و با درآمدی مطلوب به حساب می‌آید زیرا در کمترین زمان ممکن سرمایه اولیه‌ تان باز می‌گردد.

توجه داشته باشید که در این حرفه هر چقدر هم سرمایه گذاری کنید کم است، زیرا تنوع این حرفه زیاد است و روز به روز دستگاه و تجهیزات به روزی می آید؛ اما با  50 میلیون تومان می توانید یک مغازه یا کارگاه فروش و تولید شیرینی و کیک راه اندازی کنید.

لازم به ذکر است که درآمد ماهیانه افراد مبتدی 2 الی 6 میلیون تومان و افراد مجرب بالای 15 میلیون تومان می باشد زیرا محدودیتی ندارد و کسب و کار آن رو به پیشرفت است. 

درآمد شیرینی پزی در ایران

شغل شیرینی پزی تقریبا در تمام شهرهای ایران دارای میزان درآمد خوبی است. افرادی که در این شغل هستند به نسبت سابقه خود و نوعی شیرینی که به مشتریان می­ فروشند دارای درآمد بالاتری می ­باشند. شیرینی به نوعی یک محصول است که مردم از خوردن آن لذت می­برند و همین مزه خوب شیرینی یکی از مشخصه‌های مهم برای جلب رضایت و افزایش مشتری در این شغل است. افرادی که قصد ورود به این شغل را دارند بهتر است با یادگیری دقیق و آموزش اصولی شیرینی پزی از طریق کلاس­های آموزشی و یادگیری به صورت تجربی تمامی فوت و فن این شغل را یاد بگیرند تا به مرور زمان به مرحله  استادکاری برسند.

میزان درآمد شغل شیرینی پزی در ابتدا برای افراد مبتدی شاید اندک باشد اما به مرور زمان با پخت شیرینی­های بیشتری و ایجاد تنوع بیشتر در انواع شکل­ ها و طعم­ ها درآمد آن نیز بیشتر خواهد شد. در ایران میزان درآمدی که یک فرد قناد از این راه به دست می ­آورد بستگی به سابقه فرد در این کار و محیط زندگی آن دارد، این درآمد چیزی حدود ۱۰ تا 20میلیون در ماه خواهد بود.

بله منابع رایگان بسیاری هستند که میتوانند در نقطه شروع انتخاب مناسبی باشند ولی برای حرفه‌ ای شدن در این زمینه به طور حتم نیاز به آموزش‌ های تخصصی یا کسب تجربه عملی خواهید داشت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
فقط المنت پائين؛ زيرا المنت بالا درفرهاي گازي فقط براي برشته کردن، طراحي وتعبيه شده است.
یک فر مناسب باید دارای فاکتورهای زیادی باشد: ۱-حرارت شعله فر در همه جا یکنواخت باشد. ۲-فر دارای عایق بندی مناسب باشد تا گرما از فر خارج نشود. ۳-درجه های فر کاملا استاندارد باشد تا مجبور به کاهش یا افزایش دمای فر نشوید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش شیرینی پزی

  1. ماهون

    رمز فایل های فشرده چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت رمز عبور و رفع هر گونه مشکل فنی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی: 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  2. hadise.23

    شرینی بین المللی رو هم داره آموزشتون یا فقط شرینی ایرانی رو یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه آموزشی از صفر تا صد این حرفه را برای شما نشان می‌دهد به طوری که قادر خواهید بود، پخت هر یک از شیرینی‌های ایرانی، بین اللملی و خارجی را فرا بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  3. رناک

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می‌توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. just god

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. MELiKA

    چقدر میشه از شغل شیرینی پزی درآمد کسب کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درآمد ماهیانه افراد مبتدی 2 الی 6 میلیون تومان و افراد مجرب بالای 15 میلیون تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. venus

    آموزش حضوری ندارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، آموزش‌های ارائه شده توسط 118فایل به صورت بسته‌های آموزشی می‌باشد که به صورت جامع و کاربری هر آنچه را که نیاز دارید را آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

  7. nastaran hakim

    امکانش هست لینک دانلودهامو دوباره بفرستین دانلود نمیشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای رفع هر گونه مشکل فنی و تخصصی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. نگین

    با کمک مجموعتون میشه شغل شیرینی پزی رو شروع کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش شرینی پزی صفر تا صد بوده و تمامی نیازهای شما برای ورود به این حرفه را برطرف می کند.
      سپاس از همراهی شما

  9. beharedf

    چه مدل شیرینی هایی رو آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه انواع شرینی از قبیل ناپلئونی، قطاب، کاپ کیک، رولت و… ارائه شده، همچنین طرز تهیه انواع دسر وتارت هم آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. shorerafi

    درست کردن و تزئین کیک تولد هم داره آموزشتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، آموزش شیرینی‌پزی نحوه پخت و تزئین انواع کیک برای مناسبت‌های مختلف را شامل می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3300

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz