پکیج تخصصی آموزش طراحی روی ناخن از پایه تا حرفه ای+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

610,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/30

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/30

زمان آموزش: 38 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/30

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

زمان آموزش: 38 ساعت

داشتن دست‌های زیبا و جذاب از آرزوهای هر خانمی است. برای داشتن دست‌هایی زیبا باید به ناخن‌ها رسیدگی شود. رسیدگی به ناخن‌ها شامل موارد متعددی می‌شود. ناخن مرتب و آراسته، لطافت دستان یک بانو را به نمایش می گذارد. یک اندازه‌ بودن آن‌ها از مهم‌ترین موارد رسیدگی به ناخن‌ها است. حتی داشتن یک لاک جذاب به زیبایی ناخن می‌افزاید. بعضی افراد به طراحی روی ناخن علاقه زیادی دارند. دوره‌ی آموزشی 118فایل به شما در ایده پردازی، خلاقیت و بهتر طرح زدن روی ناخن کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر این دوره‌ی آموزشی صفر تا صد طراحی ناخن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. آموزش طراحی ناخن 118فایل با بیش از 38 ساعت فیلم آموزشی است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز طراحی ناخن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش طراحی ناخن 118فایل یکی از موارد مهم در حفظ ظاهر ناخن‌ها، علاوه‌ بر ظرافت و دقت در کاشت، طراحی زیبا و چشم‌گیر ناخن‌ هاست. هر ناخن‌ کار باید علاو‌ه بر حفظ دقت، ظرافت و تمیزی در کاشت ناخن، از توانایی و تبحر خاصی در طراحی هر‌ گونه طرح و مدل دلخواه مشتریان و البته خلق طرح‌ هایی زیبا و چشم‌ گیر برخوردار باشد.

این مجموعه آموزشی در چندین مدل متفاوت از جمله بادامی، مستطیلی، بیضی، موج‌ دار، گلدانی یا تابوتی و غیره پرداخته و پس از شکل دادن آنان به طراحی ناخن‌ ها با زیباترین طرح‌ های روز دنیا می‌پردازد.

از دیگر موارد آموزش داده‌ شده در این مجموعه پر‌طرفدار طراحی ناخن، می‌توان به نحوه کشیدن طرح‌ ها و نقاشی‌ های سه بعدی بر روی ناخن‌ ها اشاره نمود که این بخش یکی از مشکل‌ ترین و البته جذاب‌ ترین بخش‌ ها در این مجموعه به‌ شمار رفته و یادگیری آن به‌ میزان علاقه و استعداد کارآموز و یا ناخن‌ کار در زمینه طراحی ناخن‌ ها بستگی دارد.

مزایای طراحی ناخن

1. زیبایی دست‌ها و ناخن‌ها را چندین برابر می‌کند.

2. هزینه بسیار کمی نسبت به کاشت ناخن دارد.

3. به راحتی در سالن‌های آرایشی قابل انجام است.

چرا طراحی ناخن 118فایل را فرا بگیریم؟

طراحی ناخن یکی از حرفه ­های پرطرفدار در سالن­ های زیبایی و آرایشی است. ناخن مرتب و آراسته، لطافت دستان یک بانو را به نمایش می گذارد. افرادی که از رنگ و روی ناخن خود راضی نیستند و یا فقط زیبایی ناخن هایشان برایشان مهم است به سراغ روش های مختلف آن می روند.

لاک زدن علاوه بر زیبایی، فواید جالبی نیز به همراه دارد که شاید تا به حال در مورد آن ها چیزی به گوشتان نخورده باشد. طراحی ناخن از خشکی بیش از حد ناخن و از عفونت های قارچی جلوگیری می کند و اعتماد به نفس و استحکام ناخن ها را بالا می برد.

آموزش طراحی ناخن 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش طراحی ناخن!

پیش نیاز و مهارت لازم برای طراحی ناخن

جالب است بدانید برای این‌ که در رشته طراحی ناخن مشغول به کار شوید نیاز به مدرک تحصیلی ندارید و احتیاجی نیست که تحصیلات خاصی داشته باشید. البته توجه به این نکته ضروری است که بدون آموزش و یادگیری در هیچ رشته‌ای نمی‌توان فعالیت کرد. زیرا باید قبل‌ از فعالیت در هر رشته‌ای ابتدا تمام موضوعات مربوط به آن کار را یاد گرفت و در این زمینه مهارت به دست آورد. به‌ همین‌ منظور پکیج‌های آموزشی در رابطه با رشته طراحی ناخن وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا در این زمینه یادگیری خود را کامل کنید.

در واقع این دوره‌ها باعث می‌شوند که تجربه کاری شما افزایش پیدا کند. همچنین این دوره‌ها موجب می‌شوند که به مهارت‌های خلاقانه‌ای دست پیدا کنید و با روش‌ها و تکنیک‌های جدید طراحی ناخن آشنا شوید. اما علاوه‌ بر آموزش برای شروع کار طراحی ناخن شما به مهارت‌هایی نیز احتیاج خواهید داشت. از جمله مهارت‌هایی که هر فرد طراح ناخن باید داشته باشد این است که حتماً بتواند در کار خود ظرافت و دقت بسیار زیادی داشته باشد. زیرا که طراحی اصولاً یک کار هنری و ظریف محسوب می‌شود.

همچنین لازم است که فرد در کار خود بسیار تمیز باشد و کیفیت خوبی به مشتری ارائه دهد و از این طریق باعث جذب بیشتر مشتری شود. از دیگر مهارت‌های لازمی که هر فرد باید داشته باشد می‌توان به خلاقیت و ایجاد طرح‌های جدید و نو اشاره کرد. زیرا که هر فردی که برای طراحی ناخن مراجعه می‌کند تمایل ندارد که طرح‌های قدیمی را به کار ببرد. برای بالا بردن توانایی خودتان و یادگیری بهتر این هنر می‌توانید پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته طراحی ناخن استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری طراحی ناخن چقدر است؟

آموزش حرفه‌ای طراحی ناخن مدت زمان لازم یادگیری این حرفه را کم می‌کند و شما می‌توانید در کمتر از یک ماه این هنر را یاد بگیرید و با کسب مهارت کافی وارد بازار کار شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع طراحی ناخن

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که وسایل و تجهیزات لازم برای طراحی ناخن چیست. در ادامه به معرفی این مواد و ابزار خواهیم پرداخت. البته دقت کنید ابزاری که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد بسیار جامع و کامل هستند و شما بسته به نوع کار خود می‌توانید تعدادی از آن‌ها را حذف نمایید.

1. رابر بیس

2. بالشتک زیردستی

3. پد کلینزر

4. سوهان دستی و سوهان برقی از هر برندی و انواع سر سوهانی

5. بافر نرم ناخن

6. پولیش ناخن

7. ظرف مانیکور

8. بوشر به‌ صورت فلزی و چوبی

9. نیپر

10. گوش‌گیر دوشاخه

11. قلم‌موی سرتخت با شماره ۸ و ۱۰ و قلم‌موی اشکی برای طراحی پودری قلم‌موی ژل

12. انواع و اقسام ناخن و قالب شیشه‌ای آن جهت کاشت در مواقع لازم

13. کاتر

14. روغن کوتیکول برای طراوت ناخن و پوست اطراف آن

15. بیس کات و تاپ کات لیکوئید

16. لاک ژل، ژل ناخن ، ژل کاسه‌ای و ژل تاپ شاین

17. ضد قارچ

18. دستگاه یو وی

19. فرمر ناخن

20. استون صد در صد

21. پنبه و فویل

22. انواع پودر طراحی ناخن و پلی ژل به‌صورت ساده یا گلی تری

23. پرایمر

24. حوله، پارچه، روپوش

25. گل خشک و اکلیل و پولک

26. برچسب و تور و لمه و شابلن

سرمایه لازم برای ورود به طراحی ناخن

حتما می‌دانید که برای فعالیت در هر شغلی به یک سری هزینه‌ها به‌ عنوان سرمایه اولیه احتیاج خواهید داشت تا از طریق آن بتوان کار را آغاز کرد. برای طراحی ناخن نیز این مسئله وجود دارد. در واقع این رشته جز خدماتی است که این روزها محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. بنابراین دختران زیادی درصدد هستند تا با یادگیری آن به کسب درآمد بپردازند. اگر شما نیز قصد دارید که در این حرفه پردرآمد کار کنید ابتدا لازم است که با سرمایه خود در یک دوره آموزشی قرار گرفته و با این رشته به‌صورت کامل و جامع آشنا شوید.

پس‌ از این کار نوبت به اجاره مکان می‌رسد و شما باید بررسی کنید و ببینید که برای کار خود می‌خواهید در کجا مشغول به کار شوید و نسبت‌ به آن بودجه در نظر بگیرید. همچنین مسئله‌ی مهمی که باید برای سرمایه در نظر گرفت این است که شما باید مقداری از سرمایه خود را صرف خرید لوازم ضروری برای طراحی ناخن خود کنید.

اگر بخواهید مکانی را رهن و اجاره کنید و به کار طراحی ناخن بپردازید برای این منظور به حدود ۵۰ میلیون تومان نیاز خواهید داشت اما اگر قصد دارید صندلی اجاره کنید یا درصدی در یک سالن کار کنید این میزان سرمایه به حداقل می‌رسد. برای خرید وسایل و تجهیزات نیز بسته به تعداد لاک‌ها و کیفیت مواد به ۱۰ الی ۵۰ میلیون سرمایه نیاز دارید.

در پایان آموزش طراحی ناخن چه اتفاقی می‌افتد؟

در این مجموعه آموزشی می‌توان به طراحی انواع گل، پاپیون، خرگوش، فرشته و غیره به صورت برجسته و سه‌ بعدی که جذابیت خاصی را به ناخن‌ ها می بخشند، اشاره نمود.

 لازم به ذکر است که این مجموعه به دلیل استقبال فراوان کارآموزان و ناخن‌ کاران از این طرح های سه بعدی و البته مشکل بودن در یادگیری آنان به آموزش این نوع طراحی برای مبتدیان نیز پرداخته که وب‌ سایت 118فایل این ویدئوی آموزشی را برای شما عزیزان در مجموعه آموزش طراحی‌ ناخن گنجانده است.

 مدل Unicorn یا اسب تک شاخ، طرح بیبی بومر، طراحی با نقش گل، به شکل مثلث، ناخن اکلیلی، نگین دار و ناخن کار شده و مجلسی و غیره از دیگر موارد توضیح داده شده در این مجموعه می توان به آموزش چندین طرح زیبا و جذاب با انواع پودر های کروم که به چشمگیر شدن و درخشش ناخن ها می‌افزاید، اشاره نمود.

 پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع طراحی ناخن از جمله طراحی با ابر، با فویل و انواع دیزاین سنگ، نگین، لنز را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش طراحی ناخن 118فایل، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید.

بازار کار طراحی ناخن در ایران چگونه است؟

کاشت و طراحی ناخن یکی از مشاغل پر طرفدار در حوزه آرایشگری است. به گونه‌ ای که می‌توانید ناخن‌ کاران حرفه‌ ای را در آرایشگاه‌ ها و یا سالن های زیبایی مشاهده کنید.

اگر بتوانید صفر‌ تا‌ صد طراحی‌ ناخن را انجام دهید قطعاً می توانید پس از چند ماه شاهد افزایش مشتریان خود شوید. دقت کنید برای اجرای طرح های سه بعدی توصیه می‌کنیم یک بار طرح مورد نظر خود را روی یک ناخن مصنوعی انجام دهید تا مهارت‌ لازم را برای اجرا این طرح‌ ها به دست آورید.

در این حرفه نمیتوان مبلغ ثابتی را برای آن مشخص کرد ولی حدودا، میانگین درآمد ماهیانه یک ناخن کار 8 الی 12 میلیون تومان می باشد.

درآمد طراحی ناخن در ایران

با وجود این‌ که رشته طراحی ناخن بسته به مشتریان خود می‌تواند درآمد کم یا زیاد داشته باشد. اما با این وجود رشته طراحی ناخن همواره دارای مشتریان ثابت خود است و از آنجا که مشتریان زیادی برای این کار به افراد ناخن کار مراجعه می‌کنند، می‌توان درآمد این رشته را ثابت دانست. همچنین با افزایش تمایل روز افزون خانم‌ها برای طراحی ناخن می‌توان گفت که درآمد این رشته بسیار بالا است.

البته باید به این نکته دقت داشته باشید که برای رسیدن به درآمدهای بسیار بالا در رشته طراحی ناخن شما باید بتوانید مهارت‌های خود را افزایش دهید و به‌ صورت مؤثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با این کار باعث جذب مشتری خواهید شد و درآمد شما به میزان چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. البته توجه کنید که در این زمینه تبلیغات نیز بسیار مؤثر خواهد بود. همچنین کیفیت خدمات شما و این‌ که چه موادی استفاده می‌کنید نیز روی درآمد شما تاثیرگذار است.

اما به‌ طور متوسط می‌توان گفت میانگین درآمد یک ناخن کار طراحی ناخن حرفه‌ای بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است. درآمد یک ناخن کار متوسط بین ۷ تا ۱۵ میلیون تومان و همچنین درآمد کسی که تازه این کار را شروع کرده و مبتدی است هم بین ۳ تا ۶ میلیون تومان است. البته افرادی هم هستند که از راه طراحی ناخن در شهرهای بزرگ به درآمدهای بالای سی میلیون نیز دست پیدا کرده‌اند. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از دوره آموزش جامع طراحی ناخن استفاده کنید و تمامی نکات مهم این کار را یاد بگیرید و اجرا کنید.

طراحی با پودر کروم

6 ساعت

ژل،مانیکور و ترمیم ناخن اکریلیک

1 ساعت

طرح های جذاب و شکل های ناخن

14 ساعت

طراحی گل بر روی ناخن

4 ساعت

طراحی سه بعدی ناخن

6 ساعت

طراحی ناخن نوک تیز

2 ساعت

طراحی فانتزی

5 ساعت

در این حرفه منابع رایگان بسیاری هستند که میتوانند در نقطه شروع انتخاب مناسبی باشند ولی برای حرفه‌ ای شدن در این زمینه به طور حتم نیاز به آموزش‌ های تخصصی یا کسب تجربه عملی خواهید داشت.
این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با طراحی ناخن آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
ناخن کارهایی که طراحی ناخن انجام می‌دهند معمولا در سالن‌های ناخن، سالن‌های زیبایی، مراکز آب درمانی و یا اقامتگاه‌های تفریحی مشغول به کار می‌شوند. طراحی ناخن این روزها طرفداران زیادی دارد و اغلب خانم‌ها به ناخن‌های خود رسیدگی می‌کنند. بنابراین شما حتی می‌توانید در خانه یک سالن طراحی ناخن کوچک احداث کرده و شروع به کار کنید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای پکیج تخصصی آموزش طراحی روی ناخن از پایه تا حرفه ای+مدرک معتبر

  1. لاله 98

    چه دوره خوبی چند وقتی بود که تو فکر این کار بودم ممنون از سایت خوبتون امیدوارم برام کاربردی و مفید باشه.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما.

  2. وحیدنیا

    برای کسب کار خونگی مجموعه های دیگه هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های دیگری مانند آموزش کاشت ناخن را داریم.
      سپاس از همراهی شما

  3. جرارد

    پرداخت در منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله پرداخت درب منزل هم داریم.
      سپاس از همراهی شما

  4. شیما

    کیفیت ویدیو ها خوب هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. kosar

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. شاملی نیا

    فرم های متفاوت ناخن هم داریم داخل این دوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله انواع فرم ناخن در این دوره آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. mahdiyar

    با پودر هم در این دوره کارشده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کار کردن با پودر هم در این دوره آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. جامی

    مدل زیاد به عنوان نمونه یا دادین تو این دوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این دوره طراح های زیادی آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. مارال

    برای طراحی روی ناخن باید نقاشیمون خوب باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قطعا این مسئله تاثیر داره اما اگر علاقه داشته باشید می توانید با تمرین این هنر خوب را آموزش ببینید.
      سپاس از همراهی شما

  10. سهیلا134

    چطوری میتونیم کاشت از رو ناخن برداریم؟ تو این دوره آموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این نکات را می تونید در دیگر دوره های ما داشته باشید در این دوره طراحی و کاشت ناخن آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2391

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz