آموزش عروسک بافی دختر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش عروسک بافی دختر-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

290,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/4/3

حجم آموزش: 14.43 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/4/3

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/4/3

حجم آموزش: 14.43 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

گاهی برای آرامش نه سکوت کفایت می‌کند و نه نوشیدن قهوه؛ تنها باید کاری آرامش بخش انجام دهید. یکی از این کارها بافتن عروسک است. عروسک بافی علاوه بر اینکه باعث آرامش می‌شود، به کنترل اعصاب و تمرکز کمک بزرگی می‌کند. برای یادگیری عروسک بافی دختر تنها کافی است سری به مجموعه آموزش عروسک بافی دختر 118فایل بزنید. این مجموعه بافتن عروسک را به صورت گام به گام آموزش خواهد داد. دوره‌ی آموزش عروسک بافی دختر 118فایل دارای 18 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این مجموعه ی آموزشی به هنرجویان انواع مختلف بافت عروسک آموزش داده خواهد شد. پس از گذراندن دوره ی حرفه ای عروسک بافی خواهید توانست الگوی تمامی عروسک های دلخواه خود را به راحتی درآورده و ببافید. عروسک بافی را علاوه بر انتقال آرامش می‌توانید به صورت یک کسب و کار حرفه‌ای دنبال کنید و به دیگران نیز این هنر زیبا را آموزش دهید. با بافت عروسک و فروش آن‌ها درآمد قابل توجهی خواهید داشت. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیازش به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در این مجموعه ی آموزشی قصد داریم به شما هنرجویان عزیز انواع مختلف بافت عروسک را به شما آموزش دهیم تا با فراگیری مراحل بافت، عروسک های زیبا و دلخواهی را برای فرزندان خود و دیگران ببافید و از هنر دست خود لذت ببرید. شما پس از گذراندن دوره ی حرفه ای عروسک بافی خواهید توانست الگوی تمامی عروسک های دلخواه خود را به راحتی درآورده و ببافید بدون نیاز به نقشه، مربی، کتاب و …

عروسک های بافتنی با قلاب و میل و کاموا ساخته می شوند؛ این آموزش برای افرادی که قبلا تجربه کار با قلاب داشته اند بسیار ساده خواهد بود. یکی از هنر های بسیار زیبا و دوست داشتنی عروسک سازی با استفاده از روش ها و وسایل مختلف است. عروسک های بافتنی نمونه ای از این مجموعه می باشند که بسیار جذاب و زیبا بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

در بخش اول آموزش با شرح نحوه ی بافت عروسک آغاز شده و طی هشت مرحله، نحوه ی بافت عروسک زیبا را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. ابتدای آموزش با بافت پا و کفش عروسک شروع شده و به صورت گام به گام پیش میرود، به‌طوری که در پایان نحوه بافت سر و بدن، مو‌ی عروسک و چگونگی اتصال قسمت ‌های متفاوت را فرا‌ خواهید‌ گرفت.

ممکن ‌است در هنگام بافت دست‌ یا تغییر سایز ‌دامن عروسک دچار مشکل شوید؛ اما جای هیج نگرانی نیست، زیرا این مجموعه تمامی این موارد را به صورت کامل شرح داده ‌است. شما می توانید در صورت حرفه ای شدن در این زمینه از بعضی نمونه کار های مختلف عروسک الگو برداری نموده و مدل عروسک زیبایی را ببافید.

مزایای آموزش عروسک بافی عروسک دختر

هر هنر و خلاقیتی مزیت‌های مختلفی برای روح و جسم دارد که عروسک بافی عروسک دختر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بافت این عروسک باعث می‌شود ذهن آرامش پیدا کند و دست‌ها نیز با هماهنگی چشم و مغز عملکرد فوق العاده‌ای ایجاد کند. به طور کلی وارد شدن به این حرفه یعنی عروسک بافی عروسک دختر مزایایی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. ساخت عروسک دختر می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد شود.

2. سبب ایجاد آرامش و بالا بردن تمرکز در افراد می‌شود.

3. محدودیت سنی ندارد و همه افراد با هر سن و سالی می‌توانند این حرفه را یاد بگیرند و فعالیت کنند.

4. همزمانی حرکت میل و نخ در هر دو دست تا حد زیادی هماهنگی مغز را بهبود می‌بخشد.

5. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

6. عروسک بافتنی دختر برای کودکان آرامش دهنده‌ است، تخیل را تغذیه می‌کنند و به رشد کودک کمک می‌کنند.

7. حرکات تکراری و ریتمیک بافندگی یا عروسک بافی می‌تواند کلید آرامش شما باشد.

8. درآمدی ثابت با امنیت شغلی بالا.

برای بهره‌مند شدن از مزیت‌های این حرفه می‌توانید از آموزش کامل عروسک بافی عروسک دختر استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

چرا بافت عروسک دختر را فرا بگیریم؟

یادگیری این حرفه می‌تواند باعث می‌شود تمرکز و کنترل اعصاب داشته باشید. همچنین این حرفه را می‌توانید به صورت یک کسب و کار حرفه‌ای دنبال کنید و به دیگران نیز این هنر زیبا را آموزش دهید. یادگیری این حرفه باعث می‌شود اعتماد به نفستان بالا رود و خانم‌‌های خانه‌دار می‌توانند با یادگیری این حرفه منبع درآمدی برای خودشان دست و پا کنند. با یادگیری و آموزش بافت عروسک دختر می‌توانید عروسک‌های متنوعی را تولید کنید و ان را به دیگران هدیه دهید و همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید. استفاده از آموزش مبتدی تا پیشرفته عروسک بافی عروسک دختر بهترین راه برای یادگیری این هنر است.

در کل بافتنی راهی است برای درمان مشکلات روحی مانند بیماری افسردگی. بافتنی کمک می کند به آرامش برسیم و افکار منفی را از خود دور کنیم. بافتنی سالم ترین و کم خرج ترین تفریح و سرگرمی برای آرامش مغز و اعصاب است. این کار هنری برای همه افراد در سنین مختلف توصیه می شود.

بافتنی در واقع هنری جذاب و گسترده بوده است که با بهره گیری از آن میتوان کار های هنری کاربردی و جالبی را ساخت و مورد استقبال قرار داد. بسیاری از بانوان و دختران علاقمند به این حرفه هستند که از این راه کسب درآمد می کنند. اگر شما دنبال حرفه ای هنری هستید تا از اون راه درآمدزایی کنید و کسب و کار خانگی راه اندازی کنید، این آموزش مناسب شماست.

آموزش بافت عروسک دختر 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت عروسک دختر!

پیش نیاز و مهارت لازم عروسک بافی

برای عروسک بافی عروسک دختر نیاز به تحصیلات دانشگاهی و یا حتی تحصیلات ابتدایی نیست. در این حرفه حرف اول را داشتن مهارت می‌زند که برای کسب مهارت می‌توانید با شاگردی کردن در کنار افراد خبره این حرفه یاد بگیرید و یا اینکه به کلاس‌های آموزشی مراجعه کنید. اما ما راهی مطمئن با کمترین هزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم و آن هم استفاده از پکیج آموزش حرفه‌ای عروسک بافی عروسک  است که صفر تا صد تا این حرفه را آموزش می‌دهد.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت عروسک دختر چقدر است؟

برای یادگیری این هنر باید علاقه و مهارت و خلاقیت زیادی داشته باشید و همین باعث می‌شود مدت زمان یادگیری شما در این زمینه کمتر شود. اما به طور کلی کسانی که می‌خواهند این هنر را یاد بگیرند بهتر است از دوره آموزشی عروسک بافی عروسک دختر استفاده کنند که این آموزش سرعت یادگیری شما را بالا می‌برد و در کمتر از یک هفته می‌توانید عروسک‌های جورابی زیبا بسازید. افرادی که از قبل با هنر بافندگی و کاموا و قلاب آشنا هستند به راحتی می‌توانند این هنر را با این آموزش‌ها در کمتر از یک هفته یادبگیرند اما افرادی که مبتدی هستند می‌توانند با استفاده از این آموزش و تمرین و تکرار این هنر را یادبگیرید و وارد این حرفه شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع عروسک بافی عروسک دختر

برای ساخت عروسک دختر به یکسری وسایل ساده و ابتدایی نیاز دارید که با کمترین هزینه امکان تهیه کردن آن وجود دارد. در ادامه به معرفی این وسایل می‌پردازیم:

1. کاموا یا تریکو

2. الیاف پشم شیشه برای پر کردن عروسک

3. نخ و سوزن

4. چسب حرارتی

5. سیخ چوبی یا سیم مفتول

6. توپ یونولیتی

7. مداد یا خودکار

8. پارچه نخی و الگو

9. چرخ خیاطی

10. منجوق مشکی یا لاک مشکی

سرمایه لازم برای ورود به عروسک بافی عروسک دختر

این نوع عروسک‌ها یکی از محبوترین و جذاب‌ترین انواع اسباب بازی‌ها هستند که با کمترین امکانات به بهترین شکل ساخته می‌شوند. برای وارد شدن به شغل عروسک سازی یا یادگیری آموزش عروسک بافی عروسک دختر به سرمایه زیادی نیاز ندارید. به طور کلی عروسک بافی عروسک دختر با ساد‌ه‌ترین وسایل و خیلی راحت و سریع انجام می‌شود. که به سرمایه زیادی نیاز ندارید و با داشتن 2 الی 3 میلیون تومان می‌توانید این وسایل را تهیه کنید و بافت عروسک زیبای دخترانه را آغاز کنید. اگر بخواهید کارگاه عروسک بافی راه اندازی کنید باید مکانی را اجاره یا رهن کنید که به سرمایه بیشتری نیاز دارید. می‌توانید به صورت موقت در محیط خانه شروع به عروسک بافی عروسک دختر کنید و بعد از فروش و رونق گرفتن کارتان محلی را اجاره کنید. برای وارد شدن به این حرفه باید مهارت بالایی داشته باشید که برای این کار می‌توانید از دوره آموزشی عروسک بافی عروسک دختر استفاده کنید.

در پایان آموزش بافت عروسک دختر چه اتفاقی می‌افتد؟

همانطور که می‌دانید عروسک موجودی بی‌جان و ابداعی است که انسان آن را برای به حرکت درآوردن و نمایش، به وجود می‌آورد. کودک از طریق بازی با عَروسک یاد می‌گیرد که چگونه احساسات و عواطف خود را در بزرگسالی نشان دهد. پس از یادگیری آموزش بافت انواع عروسک دختر شما می‌توانید هر نوع عروسک دلخواهتان را ببافید و به آن جان دهید. می‌توانید  برای خود و دیگران کارآفرینی کنید و کسب و کار کوچکی را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان باشد. همچنین می‌توانید به عنوان مشاغل خانگی با درآمد بالا و یا به صورت شغل دوم داشته باشید و از درآمد بالای ان استفاده کنید. بعد از یادگیری می‌توانید عروسک‌های دلخواه خودتان را بسازید و حتی می‌توانید آن‌ها را به دیگران نیز هدیه دهید. بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید کسب و کار خودتان را در فضای مجازی تبلیغ کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. می‌توانید این حرفه را به صورت مجازی و یا حضوری به هنراموزان آموزش دهید. استفاده از آموزش کامل عروسک بافی عروسک دختر به شما کمک می‌کند به طور کامل با این حرفه آشنا شوید و با رعایت اصول و نکات اساسی آن بهترین عروسک‌های دختر را بسازید.

پس از تماشای کامل ویدئو های آموزشی این مجموعه قادر به بافت مدل های متفاوت عروسک خواهید بود و طریقه ی بافت اعضای بدن عروسک، بافت انواع مدل های لباس عروسکی، بافت مو با قلاب و میل بافتنی را به صورت کامل آموزش خواهید دید. لازم به ذکر است این مجموعه آموزشی به صورت جزء به جزء بوده و تمامی مراحل را به طور کامل بیان کرده است تا در انتهای مجموعه بتوانید عروسک دلخواه خود را به راحتی ببافید.

بازار کار بافت عروسک در ایران چگونه است؟

 عروسک بافی عروسک دختر جز محبوب‌ترین عروسک‌ها بین کودکان و بزرگسالان است. این عروسک‌ها از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. در چند سال اخیر طرفداران عروسک بافی عروسک دختر گسترش یافته است و افراد زیادی خواهان این نوع عروسک با مو و لباس‌های متفاوت شده‌اند. بنا به تقاضای بالای بازار، بازار کار هم برای عروسک بافی عروسک دختر بسیار داغ است. کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید مهارت، خلاقیت و ذوق هنری بسیار بالایی داشته باشند تا در این کسب و کار موفق شوند. برای اینکه بافت عروسک دختر را یاد بگیرید بهتر است از آموزش مقدماتی تا پیشرفته عروسک بافی عروسک دختر استفاده کنید. در این آموزش صفر تا صد این هنر به هنرآموزان آموزش داده می‌شود و این مسئله باعث می‌شود خیلی زود وارد بازار کار این حرفه شوید.

عروسک سازی، در کل یکی از شغل های لذت بخش خانگی است. کاری سرگرم کننده با سرمایه کم و سود بالا. از راه بافت عروسک با کاموا و قلاب هم می توان کسب درآمد کرد. مواد اولیه این شغل خانگی بسیار کم هزینه است ولی سود فروش این محصولات باورکردنی نیست. برای موفقیت در این کار، باید ذوق هنری داشته باشید و با سلیقه و دنیای بچه ها آشنا باشید.

باید به گونه ای عروسک را طراحی کنید که کودک آن را دوست داشته باشد. در ابتدای کار ممکن است پیدا کردن مشتری کمی سخت باشد اما شما می توانید با تبلیغ و عرضه آثارتان در تلگرام، اینستاگرام، نمایشگاه های مختلف، گالری های فروش صنایع دستی و … درآمدزایی کنید. با این وجود شما ماهیانه درآمدی بین 4 الی 6 میلیون کسب خواهید کرد.

درآمد بافت عروسک در ایران

اگر بخواهید به عنوان یک حرفه و کسب و کار بافت عروسک دختر تولید کنید و به درآمد بالا در این کار می‌اندیشید ابتدا باید عروسک‌های با کیفیت بسازید و دوم از فضای تبلیغات مجازی و حقیقی استفاده کنید تا بتوانید با جذب مشتری به درآمد بالا برسید. اما به طور کلی کسب و کار عروسک سازی در هر مدلی و حتی عروسک بافی بازار کار خوبی در ایران دارد و متقاضی زیادی برای عروسک‌ها وجود دارد. اگر بتوانید یک بازار فروش ثابت برای عروسک‌هایتان پیدا کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 الی 7 میلیون تومان درآمد داشته باشید. البته این رقم بستگی به میزان سفارشات و فعالیت‌های شما و تعداد عروسک‌هایی که می‌سازید، دارد. برای وارد شدن به این حرفه و بهره مند شدن از بازار کار پر رونق آن می‌توانید از پکیج دوره آموزش عروسک بافی عروسک دختر استفاده کنید.

خیر شما می توانید در خانه ی خود با کمترین هزینه حرفه ی بافتنی را در هر زمینه ای شروع کنید و به دوستان و آشنایان خود بفروشید و با بالا بردن سطح کیفیت کار خود به بازار فروش عرضه کنید یا در فضای مجازی ( اینستاگرام، واتساپ، تلگرام ) نمونه کار های زیبای خود را به اشتراک بگذارید و سفارش انواع بافت بگیرید.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش عروسک بافی دختر

  1. هانیه شاولی بیک

    سی دی خریداری کردم اما متاسفانه در دستگاه دی وی دی بازنمیشود و خالی هست چه باید کرد ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام با واحد پشتیبانی تماس بگیرد راهنمایی تون میکنند. 28423118-021 سپاس از همراهی شما

  2. یلدا487

    کیفیت ویدیو چقدر است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. ayda.pk

    سلام سه سوالی داشتم وقتی میخوایم برای حلقه استین نخ رووصل کنیم چطوری وصل کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به جایی که گفته شده، نخ رو گره بزنید یا با زدن یک زنجیره وصل کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. dela

    مارک خوب کاموا برای عروسک بافی معرفی می کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاموای کارتوپو فلورا، و رونیکا و اکریل تاپ کامواهاییه که می تونید استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. تارا حمیدی

    سلام من در مورد قانون گرد بافی سوال دارم اینکه مثلا وقتی ۴۶ پایه کوتاه داریم بعد از اینکه ساده بافی کردم چه جوری باید کاهش بدم میشه به من بگید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای کاهش دادن روش های مختلفی وجود داره. یکی از اون ها اینه که یک دانه جا انداخته بشه، و دانه بعدی بافته بشه. دیگری اینه که از دانه اول نخ درآورده بشه سپس از دانه دوم، و در نهایت سه تا حلقه ی روی قلاب یکی بشه، روش دیگر اینه که قلاب رو وارد حلقه جلویی دانه اول و سپس حلقه جلویی دانه دوم کنید، و یه نه به طور همزمان از هر دو دربیارید و پایه کوتاه بزنید. در تمام این روش ها، دو تا دونه، تبدیل به 1 دونه میشن. و در بافت کاهش داده میشه. حالا اینکه 46 تا دونه، قراره به چند تا دونه تبدیل بشه، و در کجاهای رج کاهش داده بشه، در جزوه ها گفته شده.
      سپاس از همراهی شما

  6. leyla.v

    سلام.ممنون میشم برگرد رو توضیح بدید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کار رو برگردونید و بافت رو در جهت عکس انجام بدید.
      سپاس از همراهی شما

  7. parisa098

    آموزش این دوره با قلابه یا نه دو میل؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش دوره عروسک بافی هم با قلاب و هم با دو میل است.
      سپاس از همراهی شما

  8. سمانه سعیدی

    بنظرتون عروسک بافی سخته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر علاقه مند به این حرفه و هنر باشید با دیدن ویدیو آموزشی و با تمرین برای شما سختی نخواهد داشت.
      سپاس از همراهی شما

  9. ملیحه

    چند نوع عروسک در این دوره آموزش داده میشود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره حدود 5 مدل عروسک و یادگیری تمام اجزای بدن و لباس عروسک آموزش داده شده است تا شما بتوانید با کمک این دوره و خلاقیت خود عروسک هایی زیبا خلق کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. بهناز یزدانی

    در این دوره عروسک بافی به صورت حرفه ای آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوره عروسک بافی همه چیز از صفر تا صد به شما اموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. قمر

    سلام. اگر بخواهیم سایز بافتنی رو بزرگ یا کوچیک کنیم, الگوی بافت چه تغییری میکنه؟ تعداد پایه بلند یا کوتاه های هر دور که توی الگوی اصلی هست ,مثلا دوتا پایه کوتاه وبعد یک پایه بلند, چطور میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سلام به این راحتی قابل تغییر سایز نیست. یعنی فرمول مشخصی نداره. بهترین راه برای شما اینه که نختون رو دو لا کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 2472

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan