آموزش عطرسازی در خانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

550,000 تومان

تا کنون 3,885 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/02/22

حجم آموزش: 3.46 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/22

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/02/22

حجم آموزش: 3.46 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

داشتن یک عطر خوشبو و مخصوص به خود آرزوی اکثر انسان‌های جامعه است. بسیاری از مردم پول زیادی در ازای ساختن یک عطر خاص، می‌پردازند. با این حال اصلا به این موضوع فکر نمیکنند که خودشان می‌توانند با کمترین هزینه عطر مورد نظر خود را به راحتی بسازند. عطر سازی به تنهایی و نداشتن پیش زمینه کار آسانی به نظر نمیرسد اما با آموزش دیدن به راحتی آب خوردن است. آموزشگاه 118فایل با بیش از صدها آموزش که یکی از آن‌ها عطر سازی در خانه است به شما عزیزان کمک خواهد  کرد. این مجموعه آموزشی دارای 4 ساعت ویدئوی آموزشی است. دوره‌ی آموزش عطر سازی 118فایل شامل آموزش کامل و مرحله به مرحله عطر سازی در منزل می باشد. این مجموعه شما را با انواع عطرها و طریقه ساخت آن ها، طبیعی و مصنوعی بودن عطرها و چگونگی ساخت آنها آشنا می کند. همچنین شما در این دوره‌ی آموزشی با مواد تشکیل دهنده انواع عطرها و شیوه تهیه ی آنها و آشنایی با نوت ها، چگونگی اسانس گیری از گیاهان آشنا می شوید. لازم به ذکر است که عطر سازی یکی از شغل‌های پر درآمد در دنیا است. در نتیجه می‌توانید با تماشای این دوره آموزشی علاوه بر ساختن عطر مخصوص خود، از این راه کسب درآمد کنید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز عطرسازی جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

یکی از معیار هایی که به انسان شخصیت می دهد، ویژگی های ظاهری اوست که معطر بودن و شیک پوشی از مهم ترین معیار های آن می باشد. از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید یک عطر با رایحه ای شیک، جذاب و خاص می باشند که مجموعه آموزشی عطرسازی 118فایل که شامل آموزش کامل و مرحله به مرحله عطر سازی در منزل می باشد. این مجموعه شما را با انواع عطرها و طریقه ساخت آن ها، طبیعی و مصنوعی بودن عطرها و چگونگی ساخت آنها آشنا می کند.

عطرسازی یکی از مشاغلی است که از دیر باز تا کنون مورد توجه علاقمندان و طرفداران خود قرا گرفته است، از این رو افراد با استعداد و توانایی که به این حرفه علاقه دارند به دنبال آموزش­ های مختلف آن از طریق خرید پکیج­ های 118 فایل یا شرکت در کلاس­ های آموزش عطر سازی خواهند بود و این حرفه را فرامی­ گیرند.

همانطور که می‌دانید عطرسازی یک هنر است و یک هنرمند یا عطرساز می‌بایستی در حرفه‌ی خود مهارت و تخصص زیادی کسب کرده باشد تا بتواند نوت­های مختلف بو را شناسایی کند و در هنگام ترکیب کردن­ آن­ها رایحه دل­ انگیزی بسازد.

جالب است بدانید که به عطرسازها نوز به معنای بینی هم گفته می‌شود. این گونه افراد در عین اینکه هنرمند هستند باید شیمیدان خوبی هم باشند، بنابراین این کار بدون تجربه و مهارت محال به نظر می‌رسد. در  ادامه سعی شده تا شما را با حرفه عطرسازی و آموزش عطرسازی و برخی موارد دیگر از جمله بازار کار عطرسازی و میزان درآمد عطر سازی آشنا کنیم تا علاقمندان به این حرفه به راحتی بتوانند با در نظر گرفتن جزییات بیشتری از این شغل  وارد این عرصه شوند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

میزان درآمد عطرسازی در ایران

همانطور که قبلا هم ذکر شد در شغل عطر سازی برای دست یافتن به درآمدی مناسب و عالی همواره رقابت وجود دارد. علت این که شغل عطرسازی درآمد بالایی دارد این است که بعد از ساخت فرمول یک عطر ماندگار یا ترکیب آن می‌توان از آن سالیان سال در کشورهای مختلف استفاده کرد و از این طریق به درآمد خوبی رسید. در کشور ایران معمولا تعداد افرادی که خود در این حرفه مشغول به کار باشند کم است، اما بوتیک­ها و مغازه­های زیادی وجود دارد که در کار فروش انواع عطر و ادکلن می­باشند و با توجه به محیط درآمد مختلفی دارند.

درآمد شما وابسته به فروش شما است اما شما با تلاش و پشتکار و یک بازاریابی درست و اصولی میتوانید به درآمدی فضایی برسید میتوان گفت درآمد یک عطر ساز خوب و حرفه ای امروزه بین 40.000.000 تا 80.000.000 تومان است!

سرمایه‌ی لازم برای ورود به عطرسازی | کمترین سرمایه بیشترین درآمد

سرمایه‌ی لازم برای عطرسازی بسته به نوع کاری که شما در عطرسازی انجام می‌دهید، متفاوت است. به‌طور کلی اگر قصد داشته باشید که عطرسازی را در منزل انجام دهید بیشترین هزینه‌ کار شما مربوط به آموزش و یادگیری شما است و در ادامه باید مقداری از سرمایه‌ خود را صرف خرید مواد و لوازم ضروری در عطرسازی نمایید. همچنین برای شروع به هر کاری باید بخشی از سرمایه‌ خود را صرف تبلیغات یا فروش کنید، تبلیغات بخش مهم و موثر در هر کاری است شغل عطر سازی نیز یکی از شغل­های است که برای کسب درآمد بیشتر نیاز به معرفی از طریق  پیج­های مجازی و تبلیغات مستقیم دارد.

همچنین یکی دیگر از هزینه­ های لازم برای ورود به این شغل هزینه یادگیری این حرفه است که نهایتا حدود 1.5 میلیون تومان باشد. برای تهیه وسایل نیز بسته به نوع و کیفیت عطر و حجم کار به مبلغی حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان نیاز دارید و در صورت خرید تهیه تجهیزات حرفه‌ای و پیشرفته نیز طبعا باید مقدار بیشتری هزینه کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای شغل عطرسازی در خانه

شغل عطرسازی یکی از مشاغلی است که استعداد خاصی را می‌طلبد و فقط افرادی در این شغل موفق خواهند شد که دارای روحیه و پشتکار بسیار بالایی باشند، زیرا افراد علاقمند در این شغل با دقت نوت­های مختلف را بررسی می­کنند تا بتوانند عطری مناسب و دلخواه بسازند و موفق شوند. از دیگر مزایای این شغل می­توان به نیاز نداشتن به محیط کار مخصوص اشاره کرد، شما به راحتی می ­توانید شغل عطرسازی را در زمین خانه یا اتاق کوچکی در منزلتان نیز انجام دهید. همچنین هزینه و سرمایه لازم برای ورود به شغل عطرسازی زیاد نیست و خوشبختانه با مهارت پیدا کردن در این حرفه می­توانید بازار کار خوبی کسب کنید.

چرا عطرسازی را فرا بگیریم؟

ساخت و تولید عطر خوشبو جزو ارکان اصلی زیبا شناختی عموم مردم است. عطرسازان جزو افرادی هستند که یکی از پرطرفدار ترین محصولات را تولید می کنند. استفاده از عطرها برای ایجاد احساسات خوب بین مردم و بهبود روابط زناشویی، مفید هستند.

حس بویایی بر روی بخش راست مغز بدن انسان که عواطف، حافظه و خلاقیت را کنترل می کند تاثیر مثبت دارد. استفاده از اسانس های اساسی به تقویت سیستم ایمنی بدن هنگام استنشاق کمک می کند.

بوی های شیرین نیز بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد و می تواند به عنوان یک نوع، روان درمانی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو لازم است تا اطلاعات درست و کاملی راجع به عطرها و انواع آن داشته باشیم تا با انتخاب عطر مناسب تاثیر مطلوبی بر اطرافیانمان داشته باشیم.

شغل عطرسازی یکی از مشاغلی است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. این شغل نیاز به حوصله، دقت و توجه زیادی دارد، به همین دلیل بسیاری از افرادی که پس از ورود به این شغل بدون دقت و توجه کار می‌کنند و پس از مدتی از آن خسته می‌شوند و از کار دست می‌کشند. شغل عطرسازی یک کار جدید نیست بلکه سالیان سال است که وجود دارد.

اکثرا افرادی در شغل عطرسازی مشغول به کار می‌شوند که قدرت بویایی قوی دارند. این افراد به خوبی توانایی تشخیص نوت­های مختلف گرم، سرد و… را دارند و با ترکیب  نوت­های مختلف  رایحه ­های متفاوتی در دسته عطرهای شیرین، خنک، تند و ملایم می‌سازند. هر فرد علاقمند به عطر سازی باید دوره آموزش اصولی عطرسازی را به خوبی تکمیل کند تا با مهارت و تخصص لازم در این حرفه مشغول به کار شود.

نکته‌ قابل توجه اینجا است که فرد عطرساز برای دست یافتن به فرمول عطر ماندگار با رایحه خوش باید همواره اطلاعات خود را که شامل فرمول شیمیایی مواد و ترکیبات آن‌ها است را  بروز کرده و افزایش دهد.

آموزش عطرسازی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع عطرسازی

برای ورود به شغل عطرسازی احتیاجی به هیچ مدرک دانشگاهی یا آکادمیک نیست. البته افراد علاقه مند می‌توانند تحصیلات خود را در این زمینه ادامه دهند اما این کار ضرورتی ندارد و افراد مختلف می­توانند با خرید پکیج آموزشی 118 فایل و بهره گیری از دوره آموزش عطرسازی و این ویدیو­ها تمامی تکنیک­ها و نکات لازم را یاد بگیرند. همچنین افراد می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزش عطرسازی درباره‌ی این رشته اطلاعات و مهارت‌های لازم را به دست آورند.

از مهارت‌هایی که هر شخص در رابطه با عطرسازی باید در خود پرورش دهد قدرت بویایی قوی برای تشخیص رایحه‌ها، صبر و حوصله، دقت و توجه‌ی بالا، افزایش دانش شیمی و گیاه شناسی، خلاقیت و تلاش است.

مدت زمان یادگیری عطر سازی چقدر است؟

شغل عطر سازی از جمله مشاغلی است که بستگی به میزان استعداد فرد دارد. یک فرد ممکن است ذوق و استعداد بالایی در این شغل داشته باشد و به راحتی با صرف زمان کمتری در آن به مهارت خاصی برسد و اما فرد دیگر ممکن است در شناخت و تشخیص نوت­ها و رایحه­ های مختلف استعداد کمتری داشته باشد از این رو باید زمان بیشتری صرف یادگیری و آموزش عطر سازی و به دست آوردن ترکیبات و تشخیص رایحه ­های مختلف کند. اما به صورت کلی یک فرد با استعداد متوسط می­تواند طی یک الی دو سال کاملا ترکیبات مختلف را شناسایی کند و مهارت لازم در ساخت عطر را فرا بگیرد.

وسایل مورد نیاز برای شروع عطرسازی

برای شغل عطرسازی ممکن است نیاز به تجهیزات و ابزارهای گوناگونی داشته باشید. اگر شما بخواهید که ساخت عطر را در منزل انجام دهید این تجهیزات ساده هستند. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1.ظرف‌های شیشه‌ای درب دار برای مخلوط کردن مواد

2.قاشق چوبی برای مخلوط کردن مواد

3.صافی

4.روغن‌های بدون بو مثل روغن هسته‌ی انگور

5.چند نوع روغن رایحه دار

6.آب

7.الکل

8.ظرف مخصوص جای عطر

لیست قیمت ابزار عطرسازی

بروزرسانی : 21 شهریویر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل عطر سازی قیمت (تومان)
1 ظرف مخصوص جای عطر(در اندازه های متنوع) 15,000-20,000
2 چند روغن رایحه دار 25,000-50,000
3 روغن هسته انگور (1 لیتر) 350,000
4 الکل (در حجم و مدل های متنوع) 15,000-25,000

در پایان آموزش عطرسازی در خانه چه اتفاقی می‌افتد؟

شما در پایان آموزش عطر سازی در خانه، علاوه بر آشنایی با عطرهای طبیعی و مصنوعی و تفاوت آنها نسبت بهم و توانایی تشخیص ادکلن و ادوتویلت و ادوپرفوم از هم دیگر، با مواد تشکیل دهنده انواع عطرها و شیوه تهیه ی آنها و آشنایی با نوت ها، چگونگی اسانس گیری از گیاهان و روش های آن ازجمله تقطیر، روش خراش و فشار و تیغ زدن و استخراج به روش دی اکسید کربن آشنا خواهید شد. در این آموزش شما شیوه ساخت عطر‌ چوب، ساخت‌ ادکلن، ادوپرفوم، ادوتولت را با بیانی شیوا و مرحله به مرحله آموزش خواهید‌ دید.

پس از اینکه در شغل عطرسازی اطلاعات کافی را به دست اوردیم می­توانیم با گذراندن آموزش‌های عطرسازی و کسب مهارت بیشتر وارد شغل عطرسازی شویم. یک فرد علاقمند به این حرفه با شناخت دقیق نوت­های مختلف می­تواند دست به ساخت ترکیبات متفاوتی بزند به طوری که هنوز چنان ترکیباتی ساخته نشده باشد. از این رو می­توان با ساخت یک رایحه جدید به مرور آن را وارد بازار کرد و حتی فرمول آن را نیز به شرکت­های بزرگ تولیدی در زمینه عطرسازی فروخت و علاوه بر کسب درآمد جزیی وارد بازار کار بیشتر و بزرگ‌تری شد.

بازار کار عطر سازی در ایران چگونه است؟

همانطور که می‌دانید عطرسازی یک حرفه‌ی پردرآمد در کل دنیا است. گزارشات صنعت عطرسازی اینطور بیان می‌کنند که حجم تقاضای افراد برای خرید عطر بسیار بالا است. در واقع مردم از عطر به عنوان یک محصول مهم و کلاسیک استفاده می‌کنند. طبق پژوهش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است در سال ۲۰۲۰ میلادی میزان درآمد عطرسازی چیزی حدود چهل تا پنجاه میلیارد دلار بوده است.

البته باید به این نکته توجه کرد که این میزان هر ساله افزایش می‌یابد و درصد رشد بالایی دارد. بطور کلی می‌توان اینطور بیان کرد که بازار کار صنعت و شغل عطرسازی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به سطح اجتماعی و رفاهی مردم کشور اشاره کرد. در واقع در مناطقی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند نمی‌توان انتظار استفاده از محصولات لوکس و گران قیمت را داشت. بلکه در این مناطق استفاده از محصولات ارزان قیمت‌تر و گاها تقلبی بیشتر به چشم می‌خورد.

با این وجود در طول چند سال گذشته شاهد این موضوع بوده‌ایم که بازار کار شغل عطرسازی با افزایش درآمد مردم و بالا رفتن سطح زندگی اجتماعی، رشد و توسعه‌ی بسیاری پیدا کرده است. به‌طوری که امروزه شغل عطرسازی به عنوان یک تجارت سودمند در صنعت محصولات آرایشی بهداشتی شناخته می‌شود.

اگر شما بخواهید وارد بازار کار این حرفه بشوید، ابتدا باید بدانید که راز موفقیت در این زمینه، ماندگاری علاقه شما در این زمینه می باشد. درآمد این حرفه در ابتدا شاید مورد دلخواه شما نباشد ولی اگر بتوانید وارد بازار کار شوید، می توانید به درآمدهای بزرگی در سطح مبتدی برسید.

درآمد شغل عطرسازی در جهان

به نظر می‌رسد که میانگین درآمد شغل عطرسازی در بعضی از کشورهای خارج از ایران حدود شصت و هشت هزار و نهصد و هفتاد(۶۸۹۷۰) دلار در سال است. این مقدار با درآمد ۳۳دلار در ساعت برابر است. همچنین پیش بینی می‌شود که حداقل میزان درآمد از این شغل در این کشورها حدود ۳۳ هزار دلار و حداکثر ۱۴۰ هزار دلار است. همانطور که مشاهده می‌کنید درآمد شغل عطرسازی برای هر شخص متفاوت است. این تفاوت در کشورهای مختلف بیشتر به چشم می‌خورد.

در واقع در شرایط و افراد مختلف عوامل متفاوتی موجب می‌شود که درآمد حاصل از شغل عطرسازی یکسان نباشد. برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر از شغل عطرسازی باید قبل از هر چیز به این رشته علاقه داشته باشید و با شرکت در کلاس‌ها و دوره آموزش­ عطر سازی کاملا به این شغل مسلط باشید.  این در حالی است که بسیاری از کارمندان مشغول در این شغل در هفته ۳۵ ساعت کار می‌کنند.  این گونه افراد می‌دانند که عطرسازی شغلی دراز مدت است که باید برای آن زمان زیادی را اختصاص داد تا به درآمد خوبی رسید. در واقع هر چقدر تلاش افراد در شغل عطرسازی بیشتر باشد، درخواست‌های مشتریان سریع‌تر عملی می‌شود و در نهایت درآمد هم افزایش می‌یابد.

آشنایی با عطر

1 ساعت

انواع عطر ونحوه ساخت آن

1 ساعت

روش های اسانس گیری

2 ساعت

هر عطری فصل مخصوص به خود را دارد. عطر هایی که در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند ماهیتی گرم دارند و عطرهایی که متعلق به فصول گرم سال هستند ماهیتی سرد دارند. این مسئله در روحیه شما و اطرافیان تاثیر بسزایی دارد و می توانید به آن توجه کنید.
برای تبدیل شدن به یک عطرساز موفق در خانه باید به کوچک ترین نکات عطر سازی توجه کرد و همچنین اطلاعات ابتدایی عطر مانند انواع نوت­ های خنک، تند، شیرین و… را کامل فرا گرفت. یک عطرساز زمانی در حرفه خود موفق می­شود که در کنار دقت و تجربه بالایی که دارد از تحصیلات و گذراندن دوره ­های دانشگاهی در رابطه با حرفه عطرسازی برخوردار باشد.
عطر های اصل دارای رایحه تازه و خوشبو، ماندگاری متناسب و رنگ شفافی هستند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 30 نظر ثبت شده است

15 دیدگاه برای آموزش عطرسازی در خانه

  1. صدر

    سلام وقت بخیر
    مواد اولیه عطر سازی از چه طریقی باید تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام جهت دریافت مشاوره کامل با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  2. فاطمه صالحی

    مستقل میتونیم یاد بگیریم و کار کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله شما با یادگیری مراحل ساخت عطر می توانید در خانه کار خود را شروع کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. فاطمه صالحی

    برای ساخت عطر مهارت خاصی لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره صفرتا صد کار برای شما در نظر گرفته شده است و شما با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید کارهای زیبایی را خلق کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. مهرنوش هدایتی

    سلام درامد زایی عطرسازی چگونه است

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      امروزه عطر و ادکلن طرفداران زیادی پیدا کرده است و اینکه شما در ابن حرفه چقدر درامد زایی کنید بسته به تلاش و پشتکار خودتان دارد هر چه بیشتر تلاش کنید موفق تر خواهید شد.
      سپاس از همراهی شما

  5. paymandegar

    در این بسته گفته میشه که از چه وسایلی برای عطرسازی استفاده کنیم ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش عطر سازی به طور دقیق مواد مورد نیاز برای ساخت عطر و ابزارهای مورد نیاز توضیح داده شده است
      با سپاس از همراهی شما

  6. mehran_zahra

    از کجا بفهمیم عطر اصله یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روش های زیادی برای تشخیص عطر اصل از غیر اصل وجود دارد به عنوان مثال عطر های اصل در بسته بندی انها از سلفون های ضخیم استفاده شده است موای بسته بندی شده باید با کیفیت باشد و بتوان عطر را برای محافظت داخل آن جای داد. همچنین این مقواها باید سفید رنگ باشند بسته بندی های مایل به خاکسترب دارای مقوای نازک غیر اصل می باشند.
      سپاس از همراهی شما

  7. sahar.fy

    کیفیت ویدیو هاتون خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. سلیمی

    برای ساخت عطر به چه چیزهایی نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      الکل مخصوص عطر سازی که اتانول است ، قیف ، آب مقطر ، تثبیت کننده ها، صلفی ، پایه چراغ و….. از جمله وسایل های مورد نیاز برای این کار می باشند.
      سپاس از همراهی شما

  9. 44m7h88m90d

    چرا خودمون عطر درست کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ساختن عطر های خانگی یکسرس مزیت هایی دارد.1- مقرون به صرفه بودن 2- کاری سرگرم کننده است 3 – با کسب مهارت می توانید به کسب درامد برسید 4- تضمین طبیعی بودن محصول
      سپاس از همراهی شما

  10. SaBa_arabi

    چرا 118 فایل؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      امکان دریافت آموزش ها به صورت دی وی دی و یا لینک دانلود
      مشاوره تلفنی رایگان قبل از تهیه دوره آموزش عطر سازی در خانه
      بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه آموزشی
      امکان پرداخت به صورت آنلاین و درب منزل
      دارای مجوز و نماد اعتماد تجارت الکترونیک
      سپاس از همراهی شما

  11. mar_mar4090

    روش های اسانس گیری چی ها هستن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چگونگی اسانس گیری از گیاهان و روش های آن ازجمله تقطیر، روش خراش و فشار و تیغ زدن و استخراج به روش دی اکسید کربن از روش های اسانس گیری هستند.
      سپاس از همراهی شما

  12. مریم اسکندی

    استفاده از عطر تاثیرات روحی ، روانی هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حس بویایی بر روی بخش راست مغز بدن انسان که عواطف، حافظه و خلاقیت را کنترل می کند تاثیر مثبت دارد. استفاده از اسانس های اساسی به تقویت سیستم ایمنی بدن هنگام استنشاق کمک می کند.
      بوی های شیرین نیز بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد و می تواند به عنوان یک نوع، روان درمانی مورد استفاده قرار گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  13. shaqayeq

    اسانس گیری از چه چیزهایی داخل مجموعه گفته شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش عطر سازی در خانه، اسانس گیری از لیمو به روش خراشیدن و خیساندن، اسانس گیری از ادویه ها، آموزش اسانس گیری و ساخت عطر از مرکبات و ….. آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  14. ebi___parsa

    به معرفی انواع گل و گیاه در رابطه با عطر سازی پرداخته شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ در این مجموعه به سرفصل ذکر شده اشاره شده است.
      سپاس از همراهی شما

  15. www.pr

    عطر از چه موادی تشکیل میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عطر ها از سه بخش تشکیل شده اند 1- بخش اول تاپ نوت می باشد که بیشترین فراریت را داشته و مشخص ترین بوی عطر را دارد 2- میدل نوت که معمولا از عصاره یک گل ساخته شده است و فراریت کمتری نسبت به تاپ نوت دارد 3- اند نوت بوده که کمترین فراریت را دارد و عموما از جنس یک نوع رزین یا پلیمر است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,885

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3250

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz