آموزش فوتبال کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش فوتبال به کودکان-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

735,000 تومان

تا کنون 3,360 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/11/25

حجم آموزش: 29.90 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/25

زمان آموزش: 33 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/11/25

حجم آموزش: 29.90 گیگابایت

زمان آموزش: 33 ساعت

کم تحرکی و بازی‌های موبایل یکی از بزرگترین مشکلات پدر و مادرها است. با این حال شما می‌توانید با تهیه یک دوره‌ی آموزشی آنلاین که تحرک زیادی داشته باشد کودک خود را نجات دهید. بی‌شک ورزش فوتبال یکی از ورزش‌های مورد علاقه طیف گسترده‌ای از کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است. یکی از این دوره‌های آموزشی آموزش فوتبال به کودکان است. مجموعه آموزش فوتبال کودکان 118فایل بیش از 33 ساعت ویدئوی آموزشی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی تمامی اصول، مهارت ها و قوانین مربوطه را به صورت جامع و قدم به قدم برای هنر جویان عزیز بیان می کند. سپس نکات، مهارت‌ها و تکنیک‌ هایی که باید یک بازیکن حرفه‌ای در رشته ورزشی فوتبال فرا بگیرد را آموزش داده است. این مجموعه برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز و علاقمند به این ورزش مناسب است. کودکان می‌توانند به کمک دوره‌ی آموزش فوتبال 118فایل خود را به سطح خوبی در فوتبال برسانند. در واقع کودک در هر سطحی از فوتبال که باشد به یک آموزش دقیق و جامع نیاز خواهد داشت. این دوره باعث افزایش و شکوفایی استعدادهای فرزند شما خواهد شد. علاوه بر آن کودک قادر خواهد بود به صورت صفر تا صد تمامی مبانی فوتبال را آموزش ببیند.

بهترین آکادمی فوتبال پایه آکادمی ای هست که اطلاعات اولیه فیزیکی برای هر سن را بدرستی در اختیار داشته باشد تا به رشد متناسب کودک آسیبی وارد نیاورد و علاوه بر آن کمک شایانی به دوران رشد کودک نموده تا تمامی عضلات و مفاصل بدرستی قدرتمند شوند. در صورتی که این آموزش بدرستی نباشد آسیب های ماندگاری را به کودکان عزیزمان وارد می آورد.

این مجموعه برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز و علاقمند به این ورزش مناسب بوده و می توانند خود را به سطح خوبی در فوتبال برسانند. سعی کرده ایم تکنیک ها و تمرینات متنوعی برای سنین مختلف ارائه کرده باشیم تا علاقه مندان با انجام تمرین ها از مهارت کافی در همه حرکات فوتبال برخوردار باشند.

از شاخص­های اصلی رشته‌ فوتبال می‌توان به روحیه‌ رقابت پذیری، آمادگی جسمانی و انرژی بالا اشاره کرد. همانطور که می‌دانید بیشتر فوتبالیست‌ها کار خود را از نه یا ده سالگی آغاز می‌کنند آن‌ها سعی می‌کنند از همین سنین یادگیری مهارت‌های خود را آغاز کنند، این گونه افراد ابتدا در تیم‌های مدرسه‌ای بازی می‌کنند و سپس به شکل حرفه‌ای‌تر آن‌ را ادامه می‌دهند. جهت فراگیری این ورزش و کسب اطلاعات دقیق درباره آن می‌توانید از پکیج‌های صفر تا صد آموزش فوتبال استفاده کنید و هر آنچه لازم است برای فوتبالیست یا مربی فوتبال شدن بدانید را یادبگیرید.

مزایای ورزش فوتبال

ورزش فوتبال یکی از ورزش­ های رقابتی است که افراد علاقمند در این ورزش در غالب تیم­ های ۱۱نفره با یکدیگر به رقابت می­ پردازند. این ورزش برای فرد دارای مزایای زیادی می­ باشد از جمله این مزایا می­ توان به افزایش سطح نشاط در فرد، ایجاد روحیه همکاری در بین افراد و همچنین در صورتی که به این ورزش به عنوان یک شغل نگاه کنیم می ­توان گفت که دارای آینده شغلی بسیار روشنی خواهد بود. افراد علاقمند در این بازی در رده‌های مختلف سنی به مرور بر تجربه­ های خود می­افزایند و برای مسابقات مختلف و بازی در تیم­ های سایر کشورها آماده می ­شوند.

چرا فوتبال را فرا بگیریم؟

بی‌شک ورزش فوتبال یکی از ورزش‌های مورد علاقه طیف گسترده‌ای از کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است. که با وجود باشگاه‌ها و امکانات اندک، دست از فوتبال برنداشته و تلاش می‌کنند تا به فوتبالیستی تکنیکی تبدیل شوند.

همچنین این ورزش در سطح جهانی کاملأ شناخته شده می‌باشد و همگان از تأثیر آن بر سلامتی بدن آگاه هستند. فوتبال با بالا بردن سرعت گردش خون برای سلامتی قلب و عروق بهترین گزینه است. همچنین در اکسیژن رسانی به بافت های بدن بسیار مفید خواهد بود.

فوتبال در مقایسه با سایر ورزش‌ها همیشه از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین‌ها بوده که افراد از سنین‌ کودکی شیفته فراگیری آن می‌باشند. بنابراین افراد می توانند با داشتن استعداد کافی در این ورزش، آموزش خود را آغاز کنند. تا با تمرین و تلاش بسیار آینده درخشانی برای خود رقم بزنند.

آموزش فوتبال کودکان 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش فوتبال کودکان

پیش نیازها و مهارت‌های لازم برای یادگیری فوتبال

در واقع شما در هر سطحی از فوتبال که باشید به یک آموزش دقیق و جامع نیاز خواهید داشت. این کار باعث افزایش و شکوفایی استعدادهای شما خواهد شد و  همچنین می­ تواند بسیاری از مشکلات موجود در این کار را از سر راه بردارید. پکیج‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته فوتبال 118 فایل این کار را برای شما راحت کرده ‌است و شما تنها با عمل به آموزش‌های آن‌ها می‌توانید به هدف خود نزدیک و نزدیک‌تر شوید. اما در ادامه به برخی از مهارت‌های لازم برای کار فوتبال اشاره خواهیم کرد.

استعداد خوب در فوتبال: تقریبا اکثر افراد قصد ورود به فوتبال را دارند اما باید این نکته را در نظر داشت که اولین فاکتور مهم برای ورود به دنیای فوتبال استعداد است. در واقع اگر شما در این کار استعداد نداشته باشید نمی‌توانید چندان موفق عمل کنید.

روحیه رقابتی: چه بخواهید و چه نخواهید فوتبال عرصه‌ رقابت است در واقع فوتبال چیزی جز برد و باخت نیست.

نظم و انضباط: فوتبال یک بازی گروهی است که هر کس در آن نقشی برعهده دارد پس نظم و انضباط در آن بسیار اهمیت دارد، در واقع هر چقدر یک تیم منظم‌تر عمل کند به پیروزی نزدیک‌تر خواهد بود.

تعهد برای بهبود وضعیت: هر مربی یا مدیری در فوتبال به دنبال بهبود وضعیت تیم است در نتیجه هر بازیکنی که قصد انجام فوتبال را داشته باشد باید تمام سعی خود را کند که تیم را در وضعیت بهتری قرار دهد.

آمادگی جسمانی و تناسب اندام: در ورزش فوتبال شما دائما تحرک خواهید داشت و بیشتر اوقات در حال دویدن هستید. درنتیجه باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشید تا زود خسته نشوید و داشتن بدنی با استقامت بالا یکی از شرط‌های اصلی ورود به دنیای فوتبال است.

پشتکار: هیچ فوتبالیستی یک روزه به موفقیت نرسیده است پس برای پیمودن راه هدف و طی کردن پله‌های موفقیت باید در کار خود پشتکار زیادی داشته باشید.

مدت زمان لازم برای یادگیری فوتبال چقدر است؟

ورزش فوتبال یکی از ورزش ­های تیمی است که هر فرد علاوه بر داشتن سطح آمادگی  جسمانی باید به خوبی قادر باشد در تیم­ نیز بازی کند. از این رو بیشترین میزان یادگیری این ورزش در حین بازی است. یادگیری و آموزش قواعد و اصول ورزش فوتبال چیز زیادی نیست و در مدت زمان کمی می ­توان آن را یاد گرفت. اما مهارت پیدا کردن در هنگام شوت زدن، پاس کاری و غیره، کاری است که هرچه بیشتر روی آن استمرار و تمرین داشته باشید بهتر است. بنابراین می‌توان اینگونه گفت که مدت زمان یادگیری فوتبال علاوه بر استعداد فردی به میزان وقتی که یک فرد برای آن می ­گذارد بستگی دارد و نکته مهم اینجاست که همیشه می‌توان در این ورزش پیشرفت کرد و مهارت‌های جدیدی به دست آورد. اما برای یادگیری اولیه این ورزش و دانستن قواعد و قوانین آن در کمترین حالت ۶ ماه زمان نیاز است.

در پایان آموزش فوتبال چه اتفاقی می‌افتد؟

کودکان علاقمند به فوتبال با مشاهده کامل این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای و آکادمیک رشته ی ورزشی فوتبال را با تمامی اصول ، تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز یاد می گیرد و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شود. 

در این مجموعه آموزش دروازه بانی، کنترل توپ، دریبلینگ و نحوه شوت زدن و… بخشی از مطالب آموزش این مجموعه می باشد. که در طی ویدیو های متعدد، به خوبی حرکات و تکنیک های مورد نظر را به کودکان آموزش می دهد. مجموعه آموزش فوتبال به کودکان سعی کرده در قالب 7 بخش کلیه قوانین و اصول ورزش فوتبال را همراه با تمرینات صحیح و حرفه ای بیان کند.تا کودکان و نوجوانان بتوانند با فراگیری و انجام تمرینات لازم سطح فوتبال خود را افزایش دهند.

آموزش فوتبال برای همه گروه های سنی امکان پذیر است و همچنین در سالن های ورزشی، پارک ها، زمین های بازی و حتی ساحل هم انجام می شود.

علاوه بر کسب مهارت و بازیکن شدن، یک فرد پس از یادگیری و شرکت در دوره آموزش قواعد ورزش فوتبال با تمامی جزییات این ورزش آشنا می‌شود و اطلاع کسب خواهد کرد به نحوی که یک فوتبالیست به مرور زمان می­ تواند خود از بازی کنارگیری کند و به عنوان یک مربی به شغل مربیگری بپردازد. علاوه بر این فوتبالیست‌های زیادی هستند که پس از یادگیری بازی فوتبال به صورت ماهرانه با لیگ فوتبال کشورهای خارجی قرار داد  می‌بندد و درآمدهای نجومی کسب می‌کنند.

بازار کار فوتبال در ایران چگونه است؟

در ایران لیگ‌های گوناگونی برای سطح بندی فوتبال وجود دارد. هر یک از فوتبالیست‌ها بر حسب توانایی‌ها و قابلیت‌های خود می‌توانند دارای سطح‌های مختلف بوده و در لیگ‌های گوناگونی شرکت کنند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که افراد فوتبالی درآمدهای نجومی دارند. اما این موضوع به جز برای چند نفر صادق نیست. زیرا بسیاری از فوتبالیست‌ها درآمد معمولی و سطح زندگی متوسطی دارند. بازار کار فوتبال با وجود تمام محدودیت‌هایی که دارد می‌تواند برای افراد خوب و مناسب باشد.

البته این تنها خود بازی فوتبال نیست که در اشتغال افراد موثر است، بلکه بسیاری از مشاغل دیگر مرتبط با فوتبال مانند مربی و سرمربی گری، مدیریت تیم، داور، روزنامه نگاری فوتبالی وجود دارند که بعد از یادگیری فوتبال و پیشرفت در آن می‌توان در آن‌ها مشغول به کار شد. با توجه به محبوبیتی که ورزش فوتبال در کشور ما دارد این ورزش در سرتاسر ایران طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت که در سرتاسر ایران فرصت‌هایی برای پیشرفت در فوتبال و بازار کار آن فراهم است.

البته باید دقت داشته باشید که علاوه بر این فرصت‌ها رقابت هم در این رشته موضوع مهمی است که باید به آن توجهی ویژه شود. در بعضی از کشورها علاوه بر مردان، زنان نیز فوتبال را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهند. همین موضوع باعث ایجاد فرصت کار خوب برای بانوان می‌شود. البته در کشور ما نیز این موضوع تا حدی انجام می‌شود اما بانوان می‌توانند فقط تا حد معینی فوتبال را ادامه دهند و پیشرفت کنند.

بزرگترها می توانند همراه با کودک خود به تماشای ویدئو پرداخته و پس از پایان ویدئو آموزشی تمامی نکات و تکنیک ها را فرا بگیرند. تا بتوانند به عنوان مربی فوتبال کودکان در باشگاه ها مشغول به آموزش شوند.

همچنین کودکان با یادگیری این حرفه می توانند آینده درخشانی برای خود رقم بزنند. کودکان شما می توانند در کنار تحصیل این ورزش را به طور حرفه ای آموزش ببینند؛ و در مسابقات شرکت کنند تا شما به طور چشم گیری شاهد موفقیت آن ها باشید.

درآمد فوتبال در ایران

در هر شغلی درآمد یکی از مهم‌ترین ارکان آن شغل است، اما اگر بخواهیم درباره‌ درآمد شغل فوتبال صحبت کنیم باید بدانید که این رشته با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از ماهواره و اینترنت تخصصی‌تر شده و بیشتر برای مردم جاذبه ایجاد کرده است. همین موضوع موجب شده است که فوتبال در فعالیت‌های اقتصادی نیز پررنگ‌تر ظاهر شود. ورزش فوتبال در سال‌های اخیر دچار تغییرات زیادی شده و باشگاه‌های فوتبال به آن همچون یک منبع اقتصادی مهم می‌نگرند پس به دنبال روش‌های مختلفی برای کسب درآمد هستند.

در سال‌های اخیر شاهد این موضوع هستیم که میزان درآمد فوتبال سال به سال دارای رشد چشمگیری است. در کل می‌توان اینطور بیان کرد یکی از روش‌هایی افزایش درآمد تقاضای زیاد است. در واقع هر چقدر در هر شغلی تقاضا بیشتر باشد، درآمد آن شغل بیشتر افزایش می‌یابد در ارتباط با فوتبال مهم‌ترین موضوع تقاضای تماشاچیان هستند.

ذکر این نکته ضروری است که درآمد در فوتبال ایران  نیز مانند هر شغل دیگری کاملا بستگی به خود فرد دارد اما در این رشته  ورزشی برخلاف سایر ورزش­ها با توجه به رقابت‌های زیادی هم که وجود دارد اهمیت این موضوع بیشتر است. بر همین اساس افرادی در فوتبال هستند که درآمدهای میلیاردی دارند و افرادی نیز هستند که درآمدشان از چند میلیون بیشتر تجاوز نمی‌کند. اما به طور میانگین درآمد فوتبالیست‌های حرفه‌ای چیزی حدود چند صد میلیون تومان در ماه است.

درآمد فوتبال در جهان

براساس سیاست‌های خارجه دو راه برای ثروتمند شدن در حوزه ورزش وجود دارد، یکی از این راه‌ها تبدیل شدن به یکی از بهترین ورزشکاران در ورزش بوکس است و راه دوم این است که فرد به یک فوتبالیست ماهر تبدیل شوند.

جالب است بدانید که در بهترین لیگ فوتبال دنیا حقوق فوتبالیست‌ها به شکل هفتگی پرداخت می‌گردد. لیگ انگلیس در بین کل لیگ‌های فوتبال در دنیا یکی از لیگ‌هایی است که بیشترین درآمد را برای بازکنان فراهم می‌کند. به‌طوری که هر بازیکن فوتبال در لیگ برتر آن به‌طور متوسط سالانه ۲.۳ میلیون پوند و در هفته چیزی در حدود ۴۳۰۰۰ پوند درآمد دریافت می‌کند. البته این میزان متغیر است و کمترین میزان حقوق بازیکنان فوتبال در اروپا ۵۰ هزار پوند است.

آموزش های آکادمی فوتبال میلان به کودکان

2 ساعت

آموزش مهارت های ابتدایی

4 ساعت

آموزش مهارت های فوتبالی

12 ساعت

تمرینات آموزشی، هماهنگی و گرم کردن

2 ساعت

آموزش مهارت های فردی و دریبلینگ

2 ساعت

آموزش مهارت های حرکتی، سرعتی و تکنیکی

4 ساعت

تمرینات پیشرفته و یادگیری مهارت های شگفت انگیز

3 ساعت

تمرینات دروازه بانی

4 ساعت

اگر علاقمند به فعالیت در زمینه ورزشی و فعالیتهای گروهی می باشید و یا حتی اگر می خواهید کودکانتان در اجتماع بیشتر حضور داشته باشند و دوستان بیشتری پیدا کنند، و همچنین از دقت بالا و مقاومت جسمانی خوبی برخوردار است؛ قطعا می توان گفت فوتبال ورزش مناسبی برای کودک شما خواهد بود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
اگر کودکتان علاقه شدیدی در این زمینه نشان بدهد و تمامی نکات و تکنیک ها را بخوبی فرا گیرد. قطعا می توان گفت می تواند بطور حرفه ای در این رشته ورزشی ادامه بدهد، و با شرکت در مسابقات به مراتب می تواند به پیشرفت چشم گیری دست یابد.
این واقعیت وجود دارد، کودکانی که در ورزش شرکت می‌کنند از نظر تحصیلی نیز برتری دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که این کودکان همان اصول فداکاری و سخت‌کوشی را که از طریق ورزش آموخته‌اند، در مطالعه خود می‌پذیرند. بنابراین، هنگامی که عملکرد کودک شما با شروع تمرینات فوتبال بالا می‌رود، این موضوع تعجب‌آور نخواهد بود.
زمینه مهاجرت برای شغل های ورزشی بسیار زیاد هست، علاوه بر آن فوتبال یکی از محبوب ترین مشاغل ورزشی در تمام دنیا بحساب می آید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل فوتبال یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم می
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 38 نظر ثبت شده است

19 دیدگاه برای آموزش فوتبال کودکان

  1. امیرحسین

    سلام خسته نباشید ببخشید این آموزش شما ب صورت کتاب یا کتابچه هم هستش یا فقط دی وی دی هستش؟

    • پشتیبان 118 فایل

      با سلام و احترام، آموزش ها به صورت ویدئو ارائه میشه و کتابچه در کنار این ویدئو ها قرار داره. سپاس از همراهی شما

  2. امیر منصورزاده

    سلام وقت به خیر من بسته آموزشی فوتبال براکودکان خرید کردم کجا ببینم راهنمایی کنید ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با تیم پشتیبانی هماهنگ شد جهت راهنمایی با شما تماس میگیرند .
      سپاس از همراهی شما

  3. CR7

    آموزش تکنیک فوتبال شامل چه مباحثی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تکنیک های اصلی فوتبال که به شما آموزش داده می شود شامل پاس دادن، شوت زدن، تکنیک های حمل توپ، دریبلینگ، ضربات ایستگاهی، هد زدن، دفاع کردن، تکل زدن و… است.
      سپاس از همراهی شما

  4. فهیم86

    با تمرین زیاد و یادگیری قوانین فوتبال می تونم یک فوتبالیست مطرح بشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فوتبال یک بازی ورزشی هوشمند است. دانستن قوانین فوتبال کافی نیست. در طول بازی، شما باید بتوانید ذهن حریف خود را بخوانید، سریع تصمیم بگیرید و تسلط کافی بر روی توپ داشته باشید تا بتوانید به موقع آن را به هم تیمی هایتان پاس بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. m.gh

    سلام خسته نباشین
    ممنون از سایت خوبتون به این مجموعه قوانین فوتبال روهم اضافه کنید ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بزودی این مجموعه آپدیت شده و این موارد را در نظر خواهیم گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  6. SHOEIB

    چه آیتم هایی اهمیت بیشتری دارد برای ارزیابی یک بازیکن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برخی موارد از اهمیت بیشتری برخوردارند برای ارزیابی از جمله:
      تکنیک، فیزیکی، تصمیم گیری، تعاملی،رفتاری، بازی خودکامگی،انگیزه و علاقه هوش فوتبالی.
      سپاس از همراهی شما

  7. ناصر بختیاری

    سلام میشه مجموعتون رو دوبله کنین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت تقاضای علاقمندان این مجموعه هم در لیست دوبله قرار خواهد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  8. جمالی77

    سلام بازی های ویدئویی برای افزایش مهارت کودک مناسب است//:

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بازی های ویدیویی و کامپیوتری فوتبالی بر روی ذهن فعال و اکتیو کودکان تمرکز می کند و همچنین برای آنها بسیار جذاب و سرگرم کننده است. اگر کودک با xbox و PS فوتبال بازی کند، حس بهتری نسبت به جنبه استراتژیک بازی پیدا می کند و کنترل جمعی کودک نسبت به کل زمین فوتبال و ترفندهای بازیکنان دیگر بیشتر می شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. علی محمودی

    چقدر این آموزش روی پا به توپ شدن بازیکن تاثیر گزاره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه حرکات پا به توپ شدن، دریبل، دفاع، حمله و … برای شما در نظر گرفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. SHAHIN

    سلام این مجموعه دوبله شده است!؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، این مجموعه دارای زیر نویس تحت الفظی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. بهار رضایی

    این بسته چند روزه به دستم میرسه؟؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  12. t.sh_1988

    پسرم جثه ریزی دارد آیا می تواند در این رشته موفق شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بدون شک داشتن قد بلند، عامل مهمی برای موفقیت در فوتبال محسوب می شود اما به فرزندتان بگویید که بسیاری از بازیکنان کوتاه قد با وجود جثه ی کوچکشان، به بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شدند که نمونه ی بارز آن، لیونل مسی بازیکنی آرژانتینی بارسلونا است
      سپاس از همراهی شما

  13. fatima68

    کودک من در این رشته موفق می شود؟؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میزان موفقیت هر شخص به علاقه و پشتکار زیاد او بستگی دارد اگر فرزند شما علاقه بسیاری به این رشته دارد مطمئن باشید که موفق خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  14. جلال عمادی

    چطور می شود یک ورزشکار 90 دقیقه بازی کند و تا انتهای بازی از کیفیت بازی او کم نشود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این ورزش همانند خیلی از ورزش های دیگر نیازمند تمرین زیاد و تغذیه مناسب، استراحت کافی است همه اینا در کنار هم می تواند از شما یک فوتبالیست حرفه ای بسازد.
      سپاس از همراهی شما

  15. monir_varzeshi77

    چقدر تغذیه در ورزش فوتبال مهم است؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فوتبالیست برای افزایش تمرکز حتماً باید رژیم مناسبی را دریافت کند تا بیشترین مواد مغذی به سلول‌ها برسد برای رشد عضلات و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات حتماً باید رژیم خاصی رعایت شود.
      سپاس از همراهی شما

  16. ashkan.hamrah

    این مجموعه دارای چند دی وی دی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 8 دی وی دی و در مجموع دارای 44 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  17. aasy_58

    این دوره به صورت حرفه ای است یا بصورت مبتدی؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره یادگیری صفر تا صد آموزش فوتبال است و حرفه ای شدن و مهارت بیشتر، به میزان تلاش و تمرین هر فرد بستگی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  18. nasim_askari

    بهترین زمان برای شروع فوتبال چه سنی است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای زمان شروع فوتبال نمی توان سن خاصی را در نظر گرفت. این به علاقه ی کودک و نوجوان و وضعیت جسمانی و نحوه ی آموزش او بستگی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  19. saeed.r

    سلام این مجموعه برای چه سنی مناسب است؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترم
      با توجه به میزان علاقه کودکان خود می توانید حتی از سن های پایین دو یا سه سال این مجموعه را برای کودک خود تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,360

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2942

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz