آموزش حرفه ای میکاپ عروس صفر تا صد|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

24 تخفیف

749,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/3/25

حجم آموزش: 23.04 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/3/25

زمان آموزش: 47 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/3/25

حجم آموزش: 23.04 گیگابایت

زمان آموزش: 47 ساعت

کار را تخصصی آموزش ببنید
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین مراسم‌ها برای هر دختری است. در جشن عروسی، عروس باید بهترین لباس و بهترین آرایش را داشته باشد. به همین دلیل عروس‌ها همیشه به دنبال بهترین آرایشگر برای بهترین روز زندگیشان هستند. یادگیری میکاپ سن وسال ندارد و از هر سنی تصمیم به یادگیری این هنر کنید میتوانید در آن موفق شوید و به درآمد برسید. اگر به این حرفه یعنی میکاپ عروس علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنم تا آموزش میکاپ عروس 118فایل را از دست ندهید.

در این مجموعه نحوه میکاپ عروس به صورت گام به گام آموزش داده می‌شود. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای 47 ساعت ویدئوی آموزش می‌باشد. یکی از ویژگی‌ های برجسته این مجموعه آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. افراد در طی یادگیری میکاپ از طریق پکیج و فیلم آموزش میکاپ عروس یاد می‌گیرند که چهره‌های مختلف صورت را از هم بشناسند و میکاپ مربوط به هر صورت را انجام دهند. همچنین افراد با انواع روش‌های خودآرایی نیز آشنا خواهند شد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که شما همین حالا میتوانید آموزش دیدن را شروع کنید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

دنیای آرایش و گریم هر روز رشد می‌کند و به‌ شدت در حال پیشرفت است. به‌ همین دلیل افرادی که کار میکاپ و گریم را انجام می‌دهند باید مدام اطلاعات خود را آپدیت کرده و نکته‌های آن را یاد بگیرند. از طرف دیگر شغل میکاپ جزء مشاغلی است که دارای محبوبیت زیادی در بین افراد است، بنابراین تقاضا برای این رشته بسیار افزایش پیدا کرده‌ است. از همین‌ رو بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری این رشته شده‌اند. از جمله رشته‌های مربوط به گریم، میکاپ عروس است که طرفداران خاص خود را دارد. البته افرادی که به این رشته علاقه‌مند هستند باید آموزش میکاپ عروس را ببینند تا بتوانند به‌ عنوان یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای کار خود را شروع کنند و از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنند. یکی از راه‌های آموزش تخصصی میکاپ عروس استفاده از دوره‌های آموزشی و پکیج مربوط به این رشته است که افراد می‌توانند از طریق آن، رشته میکاپ عروس را کاملاً یاد بگیرند و نسبت ‌به ترفندها و تکنیک‌های آن شناخت پیدا کنند‌.

آموزش میکاپ عروس 118فایل یکی دیگر از مجموعه‌های حوزه‌ آرایشگری 118 فایل می‌باشد. در این مجموعه نحوه میکاپ عروس به صورت گام به گام آموزش داده می‌شود. یکی از ویژگی‌ های برجسته این مجموعه آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. به‌ عنوان مثال شما با مشاهده این بخش از مجموعه آموزش کامل آرایش صورت قادر به یادگیری آرایش‌ صورت خوانندگان مشهور در یکی از معروف‌ترین کلیپ هایشان خواهید بود. هم چنین نحوه آرایش صورت بازیگران و خوانندگان معروف در مراسم خاصی مانند  Grammy، Red Carpet  و غیره را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید‌ گرفت.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 231.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  749.000 ⇒ 980.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش میکاپ عروس! 〉

درآمد میکاپ عروس در ایران

به‌طور کلی می‌توان اینگونه در نظر گرفت که شغل آرایشگری یکی از شغل‌های محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌ها است که از اهمیت بالایی برخوردار است. شغل آرایشگری دارای زمینه‌های مختلف است که میکاپ عروس یکی از گرایش‌ها و زمینه‌های آن محسوب می‌شود که نسبت‌ به سایر موارد دارای درآمد بالاتری است. البته باید در نظر داشته باشید که میزان درآمد در شغل میکاپ عروس به عوامل مختلفی از جمله وضع زندگی مردم، سلیقه افراد، توانایی و سابقه فرد بستگی دارد. دقت داشته باشید که علاوه‌بر این موارد افرادی که میکاپ عروس را انجام می‌دهند از طریق راه‌های مختلفی می‌توانند باعث افزایش درآمد خود شوند و فرصت‌های شغلی متنوعی را تجربه کنند. از جمله این راه‌ها می‌توان به استفاده از ابزار و لوازم آرایش با کیفیت، اخلاق و رضایت مشتریان بیشتر، تبلیغات مؤثر، دوره‌های آموزش میکاپ عروس جدید به دیگران، کسب مجوز و ارائه خدمات در سالن‌های آرایشی اشاره کرد. درآمد این شغل در ماه به طور میانگین بین 1۵ الی 45 میلیون تومان یا حتی بیشتر است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

میکاپ عروس چیست؟

میکاپ در واقع همان آرایش چهره است که به هدف رفع عیب‌های احتمالی صورت و افزایش زیبایی چهره کاربرد دارد. میکاپ مانند تابلوی گریم است که در آن از تکنیک‌های سایه روشن و تیره برای اصلاح رنگ چهره استفاده می‌شود. میکاپ هنر استفاده از رنگ‌ها است. آرایشی که عروس در شب عروسی برای چهره خود انتخاب می‌کند میکاپ عروس می‌گویند. افرادی که این کار را انجام می‌دهند را میکاپ آرتیست می‌نامند. میکاپ عروس انواع مختلفی دارد و برای افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت روش‌های گوناگونی برای میکاپ صورت می‌گیرد. یکی از انواع میکاپ که این روزها بسیار پرطرفدار شده‌ است میکاپ عروس لایت است. برای یادگیری این هنر جذاب می‌توانید از پکیج تصویری آموزش میکاپ لایت عروس استفاده کنید.

مزایای شغل میکاپ عروس

1. شغل میکاپ عروس یکی از مشاغل جذاب و هیجان‌ انگیزی است که محیط کاری سرگرم ‌کننده‌ای دارد.

2. با توجه به اینکه شغل میکاپ آرتیست یا آرایشگری به‌ صورت مستقل صورت می‌گیرد، فرد می‌تواند آن را به‌ صورت پاره‌ وقت انجام دهد یا برای آن برنامه‌ ریزی خوبی صورت دهند. برای شغل میکاپ عروس سقف درآمد وجود ندارد و افراد بسته به توانایی‌ها و مهارت شخصی خود می‌توانند از آن درآمد کسب کنند.

3. با توجه به محبوبیتی که این رشته دارد می‌توان برای آن درآمد خوبی در نظر گرفت.

4. شغل میکاپ عروس از جمله مشاغلی است که بازار کار بسیار داغی دارد. برای انجام میکاپ عروس نیازی نیست که افراد مدرک یا مجوز خاصی داشته باشند.

4. برای شروع و راه ‌اندازی شغل میکاپ عروس نیاز به سرمایه زیادی نیست.

چرا میکاپ عروس را فرا بگیریم؟

میکاپ، آرایش اصلی و عادی صورت است که در جهت رفع معایب صورت و افزایش زیبایی فرد استفاده می‌شود. این حرفه برعکس گریم، از تکنیک‌ های سایه روشن برای اصلاح کردن چهره استفاده می شود. در واقع می‌توان گفت میکاپ تنها چهره را از نظر رنگ و جلا تغییر می‌دهد.

زیبایی امریست که انسان از آن لذت می‌برد، امروزه زیباتر دیده شدن جز ارکانهای مهم برای هر فرد بشمار می آید، همه ما خواستار ثبت لحظه های باشکوه روز عروسی هستیم، بنابراین یکی از مهمترین کاراهای قبل از عروسی انتخاب سالن زیبایی و میکاپ است.

آموزش میکاپ عروس 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری میکاپ عروس

بعضی افراد علاقه‌مند به رشته میکاپ عروس، می‌توانند در رشته تحصیلی گریم یا آرایشگری عروس مشغول به تحصیل شده و از این طریق مدرک تحصیلی آن را به دست آورند‌. اما باید در نظر داشته باشید که برای یادگیری این رشته حتماً نیازی به تحصیلات آکادمیک وجود ندارد بلکه افراد می‌توانند از طریق روش‌های دیگر نیز این روش را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرند. یکی از این روش ثبت ‌نام در سازمان‌های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این طریق است. البته باید دقت داشته باشید که برای این کار افراد به هزینه و زمان یادگیری بیشتری احتیاج خواهند داشت. اما بهترین آموزش میکاپ عروس استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد میکاپ عروس است. این دوره‌های آموزش به‌گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که نیاز افراد را برای یادگیری تمامی قواعد و اصول میکاپ عروس برطرف می‌کنند. همچنین این دوره‌ها به‌ صورت صفر تا صد مطالب را در اختیار افراد قرار می‌دهند و بنابراین مناسب تمامی افرادی هستند که به این رشته علاقه‌مند هستند.

مدت زمان یادگیری شغل میکاپ عروس چقدر است؟

شغل میکاپ عروس از جمله مواردی است که نیاز به یادگیری دقیق و اصولی دارد. بنابراین افرادی که تمایل به حضور در این رشته دارند نباید انتظار داشته باشند که این رشته را در مدت زمان بسیار کوتاهی فرا بگیرند. البته راه‌ حل‌هایی وجود دارد که آن‌ها بتوانند میزان زمان این یادگیری را کاهش دهند. از جمله این عوامل می‌توان به افزایش علاقه و استعداد و مهارت فردی اشاره کرد که در این حالت افراد می‌توانند مهارت یادگیری را در خود افزایش داده و در نتیجه مدت زمان آموزش میکاپ عروس را کاهش دهند. یکی از این راه‌ها شرکت در دوره عیرحضوری آموزش میکاپ عروس است که در در این حالت افراد با انواع تکنیک‌ها و ترفندهای این شغل در مدت زمان کوتاهی آشنا خواهند شد و بلافاصله پس‌ از یادگیری می‌توانند وارد بازار کار شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع میکاپ عروس

میکاپ عروس از جمله کارهای تخصصی است که نیاز به ابزارآلات خاص خود را دارد. باید بدانید که بین لوازم میکاپ عروس با وسایل میکاپ معمولی تفاوت‌هایی وجود دارد. البته یکسری از این وسایل نیز به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله وسایل ضروری برای میکاپ عروس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. پرایمر صورت و چشم

2. آندربیس

3. انواع کرم پودر

4. پن استیک

5. پنکیک میکاپ

6. پودر فیکس

7. کانسیلر

8. خط لب

9. خط چشم

10. پلت سایه

11. رژ لب

12. ریمل و مژه مصنوعی

13. انواع براش

14. سایه ابرو

15. مداد ابرو

16. واکس ابرو

سرمایه مورد نیاز برای شروع میکاپ عروس

فردی که قصد شروع و راه‌اندازی شغل میکاپ عروس را دارد بسته به توانایی خود می‌تواند برای آن سرمایه در نظر بگیرد. اولین کاری که این فرد باید انجام دهد این است که در یک دوره آموزش تخصصی میکاپ عروس شرکت کرده و از این طریق یادگیری خود را کامل کند تا بتواند در این شغل با مهارت کافی و لازم مشغول به کار شود. سپس لازم است که ابزار و تجهیزات مربوط به میکاپ عروس را تهیه کرده و آن‌ها را آماده نماید. در این‌ صورت بسیاری از افراد می‌توانند به‌ صورت قراردادی یا تدریس این رشته به دیگران کسب درآمد کنند که در این حالت نیاز به سرمایه اضافی نخواهند داشت. اما در حالتی که افراد بخواهند این کار را به‌ صورت مستقل انجام دهند، نیاز به یک سرمایه بیشتر خواهند داشت که در این حالت لازم است برای خود سالن یه آرایشگاه اجاره کرده یا رهن نمایند. همچنین افراد می‌توانند سرمایه‌ای را جهت دریافت مجوز نیز در نظر بگیرند. برای شروع این شغل در صورت اجاره صندلی به حدوو ۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز است.

در پایان آموزش میکاپ عروس چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طی یادگیری میکاپ از طریق پکیج و فیلم آموزش میکاپ عروس یاد می‌گیرند که چهره‌های مختلف صورت را از هم بشناسند و میکاپ مربوط به هر صورت را انجام دهند. همچنین افراد با انواع روش‌های خودآرایی نیز آشنا خواهند شد. پس‌ از این آموزش‌ها افرادی که علاقه‌مند به میکاپ عروس باشند می‌توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند. برای این کار تنها کافی‌ است که افراد به‌ صورت قراردادی در سالن‌های آرایشی یا آرایشگاه‌ها کار خود را شروع کرده و پس‌ از کسب درآمد بیشتر برای دریافت مجوز یا رهن و اجازه آرایشگاه اقدام نمایند. همچنین بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند از طریق آموزش و یاد دادن رشته‌ی میکاپ عروس به افرادی که علاقه‌مند به این رشته هستند به کسب درآمد بپردازند. در این حالت می‌توان گفت که با توجه بازارکار خوبی که این رشته دارد درآمد حاصل از آن بالا است.

علاقمندان به حرفه آرایشگری، موضوعاتی از قبیل نکاتی درباره لوازم آرایشی، آرایش ساده و طبیعی صورت، آرایش صورت برای فصول مختلف سال، نکات و ترفندهای مربوط به خودآرایی، آرایش صورت برای مناسبت های مختلف، آرایش چشم، آرایش صورت سلبریتی ها، لایه برداری صورت و از بین بردن جوش ها، آموزش فونداسیون صحیح صورت، کانتور و هایلایت صحیح صورت، آموزش کانسیلر صحیح، پاک کردن آرایش صورت، نکات مربوط به مراقبت از پوست صورت، آرایش سه بعدی، آرایش عروس آسیایی و غیره را فرا خواهند گرفت.

بازار کار میکاپ عروس در ایران چگونه است؟

میکاپ عروس در ایران جزء مشاغل آرایشگری محسوب می‌شود از این رو می‌توان گفت یکی از مشاغل پردرآمد است. به گونه‌‌ای که برخی از آرایشگران حرفه‌ای فقط میکاپ عروس و یا میکاپ مناسب برای مراسم های مختلف را انجام می‌دهند. اگر می خواهید درآمد میلیونی داشته باشید توصیه می کنیم آموزش میکاپ عروس را تهیه کنید.

توجه داشته باشید اگر سرمایه لازم برای شروع به کار ندارید در یک سالن‌ آرایشی مشغول به‌ کار شوید. با این کار می‌توانید مهارت‌ خود را بالا ببرید و همچنین سرمایه لازم برای کار خود را به بدست آورید. دقت داشته‌ باشید که مراقبت از پوست و رفع جوش‌ها و لک‌های صورت از مواردی است که باید در آرایشگری بدانید. همان طور که می دانید برای میکاپ صورت لک دار باید زیر سازی مناسب قبل از میکاپ انجام شود.

در این حرفه سعی کنید از کارهای خود عکس بگیرید و در فضای مجازی مانند اینستاگرام منتشر کنید. با این کار می‌توانید افراد بیشتری را جذب کار خود کنید.  جالب است بدانید که آرایشگران در ماه می‌توانند درآمدی بیش از 8 میلیون تومان را برای خود رقم بزنند. البته این میزان درآمد در شهرهای بزرگ بیشتر از 10 میلیون تومان در ماه است.

درآمد میکاپ عروس در جهان

آموزش میکاپ عروس به‌روز علاوه‌بر ایران در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است و بازار کار خوبی دارد. بنابراین برای افرادی که به‌ دنبال فرصت مناسبی برای مهاجرت هستند شغل میکاپ عروس می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که تمامی کشورها دارای این ویژگی نیستند و افرادی که قصد مهاجرت دارند باید در انتخاب کشور مورد نظر خود توجه کافی داشته باشند. از کشورهای مناسب جهت مهاجرت برای میکاپ آرتیست‌های عروس می‌توان به کشورهایی چون کانادا، آمریکا، انگلستان، ترکیه، سوئیس و فرانسه اشاره کرد. به‌ عنوان مثال در کشوری مانند کانادا شغل میکاپ عروس به‌ صورت ساعتی صورت می‌گیرد و درآمد افرادی که در این کشورها میکاپ آرتیست هستند در صورتی که دارای مهارت و سابقه کافی باشد، در ساعت چیزی حدود ۲۰ دلار خواهد بود.

نکاتی درباره لوازم آرایشی

2 ساعت

آموزش آرایش صورت برای فصول و مناسبت های مختلف

6 ساعت

آموزش آرایش ساده و طبیعی و مراقبت های پوستی

5 ساعت

نکات، ترفندها و جزئیات خودآرایی

9 ساعت

آموزش آرایش چشم

5 ساعت

آموزش آرایش صورت سلبریتی ها

12 ساعت

آموزش کامل آرایش صورت و نحوه صحیح پاک کردن آرایش

5 ساعت

آرایش سه بعدی

2 ساعت

آرایش آسیایی

1 ساعت

بله. منابع رایگان بسیاری هستند که می توانند در نقطه شروع انتخاب مناسبی باشند ولی برای حرفه‌ای شدن در این زمینه نیاز به آموزش‌های تخصصی یا کسب تجربه عملی خواهید داشت.
بسیار مهم است که در حین یادگیری مدل داشته باشید و تجربیات کاربردی در طول آموزش میکاپ داشته باشید. یک مزیت بزرگی در راه شفاف سازی مباحث میکاپ برای هنرجو است.
این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با اصول میکاپ عروس آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش حرفه ای میکاپ عروس صفر تا صد|+مدرک معتبر

  1. مبینا جوکار

    سلام. ببخشید زبان آموزش دوره چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      به زبان انگلیسی همراه زیرنویس تحت الفظی می باشد.
      سپاس ازهمراهی شما

  2. زینب

    سلام اموزشا از چه سالی ضبط شدن ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام ویدئوهای آموزشی مربوط به سال های 2019-2020 هستن. سپاس از همراهی شما

  3. farideh.009

    لوازم مورد نیاز در آموزش ها از کجا میشه تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ابزارهای مورد نیاز این دوره را میتوانید از فروشگاه های لوزام آرایشی و همچنین از سایت های معتبر تهیه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. مریلا ورایی

    برای یادگیری آرایشگری محدودیت سنی خاصی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هنر آرایشگری به ذوق و علاقه خاصی نیاز دارد و این در هر سنی که فرد علاقه مند باشد امکان پذیر است به همین دلیل محدودیت سنی خاصی برای ثبت نام شما در دوره ها وجود نخواهد داشت .
      سپاس از همراهی شما

  5. samira

    سلام می خواستم بدونم چه جوری باید هزینه دوره را پرداخت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  6. رکسانا 1010

    چقدر طول میکشه تا بسته به دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  7. حاجر

    آینده شغلی داره آرایشگری؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر به تازگی قصد دارید وارد حرفه آرایشگری بشوید و در مورد آینده و بازارکار این حرفه پر درآمد دارای شک و تردید دارید، باید در همین ابتدا گفت که آینده شغل آرایشگری درخشان بوده و قطعا همان طور که تحقیقات نشان داده است در سال های آینده رشد چشمگیری نیز خواهد داشت. به طور کلی در طول تاریخ هیچگاه مد و فشن منسوخ نشده است بلکه روز به روز درحال تغییر و تحول است بنابراین حرفه آرایشگری، شغلی نیست که منسوخ بشود.
      سپاس از همراهی شما

  8. sharare s

    چه نوع میکاپ هایی در این دوره آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در دوره میکاپ عروس مصری، عربی، هندی، لبنانی، اروپایی، کلاسیک، هالیوودی آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. آناهید مسائلی

    تنها تو این دوره آرایش آموزش داده شده است یا نه ایده های مختلف هم است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مدلهای مختلفی از میکاپ در این دوره آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. najme.mohtami

    در این دوره همه چیز به طور کامل آموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور کل دوره های ما آموزش صفر تا صد است و همه چیز کامل آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. مهسا فلاحی

    در این دوره پاکسازی پوست عروس هم آموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این دوره پاکسازی پوست هم آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. negar ghalami

    این دوره در چه سطحی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوره میکاپ عروس صفر تا صد است و از ابتدایی ترین تا سطح بالاترین میکاپ را به شما آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2454

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz