آموزش نجات غریق

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

22 تخفیف

510,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/12/28

حجم آموزش: 6 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/28

زمان آموزش: 6 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/12/28

حجم آموزش: 6 گیگابایت

زمان آموزش: 6 ساعت

شغل و ورزش را باهم یاد بگیر
با مدرکی که از ما میگیری هر جایی دوست داشتی استخدام شو!

اگر دردهای مفصلی و یا ماهیچه‌ای دارید. سالم‌ترین تحرکی که بتواند از بدن شما حمایت کند و فعالیت را برایتان آسان‌تر نماید تا حس بهتری داشته باشید، شنا کردن ملایم و حتی راه رفتن آهسته در آب است. آموزش نجات غریق 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی  به شما در یادگیری این حرفه کمک می‌کند. تمامی اصول و تکنیک های نجات‌ غریق در این دوره ذکر شده است. همچنین دوره‌ی آموزش نجات غریق شما را برای آزمون دریافت گواهی نامه آماده می کند. یک نجات‌ غریق علاوه بر اینکه باید دارای فیزیک بدنی مناسب باشد باید آشنا به اصول شنا و مهارت های آن نیز باشد. در این دوره به ذکر تمامی این نکات پرداخته‌ایم. هر سال شاهد این هستیم افرادی که فقط شنا بلدند بدون آشنایی با تکنیک های نجات غریق اقدام به نجات افرادی که در حال غرق شدن هستند، می کنند که این اشتباه می تواند آخرین اشتباه آن ها باشد. با یادگیری نجات غریق علاوه بر اینکه سلامتی خود را تامین می‌کنید؛ درآمد خوبی خواهید داشت. نجات غریق یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که یک جوان میتواند به عنوان یک شغل آینده دار به آن نگاه کند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای یادگیری آموزش نجات غریق  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی سرفصل های این دوره آموزشی، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

یک نجات‌ غریق علاوه بر اینکه باید دارای فیزیک بدنی مناسب و آشنا به اصول شنا و مهارت های آن باشد؛ باید در توانایی هایی مانند درک محیطی و هوش بالا، اصول اولیه پزشکی و احیای فرد غرق شده مهارت داشته باشد.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 140.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  510.000 ⇒ 650.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نجات غریق ! 〉

درآمد شغل آموزش نجات غریق در ایران

افرادی که به عنوان غریق نجات در استخرهای ایران کار می‌کند ماهیانه حداقل حدود 8  الی 15 میلیون تومان درآمد عایدش می‌شود که این مبلغ با توجه به شهر و نوع استخر و… متفاوت خواهد بود. همچنین این افراد برای بالا بردن حقوق ماهیانه خود می‌توانند کلاس‌های آموزش شنا نیز برگزار کنند که با توجه به تعداد شاگردان این هزینه می‌تواند بین 10 الی 25 میلیون تومان تغییر کند و درآمد خوبی به دست آید.

درآمد حاصل از مربی‌گری شنا به میزان مهارت و توانایی‌های شما و همچنین تعداد شاگردهایی که این حرفه را به آن‌ها آموزش می‌دهید بستگی دارد. بنابراین هر چقدر در این حرفه خبره‌تر باشید معروف می‌شوید و شاگردهای بیشتری برای یادگیری این ورزش نزد شما می‌آیند. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام نجات غریق استفاده کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای آموزش نجات غریق

علاوه بر اینکه می‌توان از نظر شغلی جایگاه و بازار کار خوبی برای نجات غریقی توصیف کرد، می‌توان از مزیت‌های شنا برای سلامتی نیز گفت که برای مثال می‌توان از فواید شنا و نجات غریق بودن به موارد زیر اشاره کرد:

اگر دردهای مفصلی و یا ماهیچه‌ای دارید، سالم‌ترین تحرکی که بتواند از بدن شما حمایت کند و فعالیت را برایتان آسان‌تر نماید تا حس بهتری داشته باشید همین شنا کردن ملایم و حتی راه رفتن آهسته در آب است. شنا کردن بر هر دو قسمت فوقانی و تحتانی عضلات بدن تاثیرگذار بوده و توده‌های عضلانی متناسبی ایجاد می کند.

با افزایش ضربان قلب، چربی سوزی به میزان قابل توجهی بالا رفته و پمپاژ کردن خون سرشار از اکسیژن به عضلات به صورت بهینه انجام می‌گیرد و اندروفین‌ها آزاد می‌شود که در نتیجه احساس خوشایندی در درونتان به وجود می آید. به دلیل همین مزایا بر هر کسی واجب است که در یک دوره آموزش تخصصی شنا شرکت کند و این ورزش را یاد بگیرد.

چرا نجات غریق را فرا بگیریم؟

در ایران سواحل دریایی، استخر و پارک‌های آبی زیادی وجود دارد و مردم علاقه زیادی به آب تنی و شنا دارند. حضور نجات غریق در همه این مراکز لازم می باشد. مخصوصا در بخش بانوان این مراکز بیشتر نیازمند افراد حرفه ای هستند. از این رو می توان با کسب دانش و توانایی های لازم در حوزه نجات‌ غریق و داشتن مدرک معتبر از فدراسیون نجات‌ غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران به فعالیت در این حوزه مشغول شد.

نجات غریق مجموعه‌ای از اصول، فنون و مقرراتی است برای پیشگیری و نجات جان انسان‌ها و کمک‌ رسانی به مصدومان احتمالی است که هر انسانی با دانستن این فنون می‌تواند جان چند انسان دیگر را نجات دهد. از طرف دیگر نجات غریق می‌تواند شغلی بسیار لذت بخش برای افراد علاقه‌مند باشد. که با مشاهده کامل این مجموعه و دریافت مدرک آن از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران می‌توانید محافظ جان خود و عزیزانتان باشید.

آموزش نجات غریق 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری نجات غریق

برای یادگیری حرفه نجات غریق نیازی به تحصیلات اکادمیک ندارید، این حرفه جز مشاغلی است که به مهارت و توانایی بالایی نیاز دارد. شما می‌توانید این حرفه را به صورت اصولی در کلاس‌های آموزش غواصی و غریق نجات یاد بگیرید یا با استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد نجات غریق با نکات و اصول اساسی این حرفه آشنا شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری نجات غریق چقدر است؟

یادگیری حرفه نجات غریقی به علاقه و تمرین و تکرار شما بستگی دارد اما یکسری مجموعه آموزش‌هایی وجود دارد که یادگیری این حرفه را در کمتر از یک ماه امکان پذیر کرده است. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش جامع نجات غریق استفاده کنید. ویژگی این آموزش‌ها این است که استفاده از آن‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر از هزینه کلاس‌های آموزشی است و همچنین این پکیج‌های آموزشی این امکان را ایجاد کرده‌اند که در اوقات فراغت و در زمان‌های دلخواه بتوانید آن‌ها را استفاده و به تمرینات خود برسید. بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری یا نداشتن موقعیت برای شرکت در سالن‌های ورزشی از انجام ورزش مورد علاقه‌یشان سرباز می‌زنند. بهتر است این افراد از پکیج‌های آموزشی استفاده کنند که با کمترین هزینه بالاترین خدمات را ارائه می‌دهد.

وسایل مورد نیاز برای شروع نجات غریق

وسایل مورد نیاز برای نجات غریق شدن متناسب با شناگر و سن آن تعریف می‌شود. اما به طور کلی صرف نظر از سن مایو شنا(مایو برای آقایان، معمولا شورت‌های کوتاه یا شورت‌های تا زانو مخصوص شنا و برای بانوان بهترین انتخاب برای شنا، مایو یک تکه است)، عینک، حوله (برای خشک کردن در زمانی که از آب خارج می شوند و شنا را تمام می‌کنند استفاده می‌شود) و بطری آب، همه تجهیزاتی هستند که افرادی که می‌خواهند شنا و نجات غریقی را یاد بگیرند نیاز دارند‌. این وسایل ملزومات یادگیری شنا و همچنین نجات غریقی است اما برای آشنا شدن با وسایل و تجهیزات کاری این حرفه بهتر است از دوره‌های آموزش نجات غریق استفاده کنید. 

سرمایه لازم برای شروع نجات غریق

بسیاری از افراد با اهداف مختلفی ورزش شنا را یاد می‌گیرند برخی‌ها می‌خواهند از این راه کسب درآمد کنند و به عنوان نجات غریق یا مربی این حرفه مشغول به کار می‌شوند و برخی‌ها هم برای تفریح و سرگرمی این ورزش را یاد می‌گیرند. هر دو گروه این افراد برای یادگیری این حرفه باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و از پکیج‌های معتبر آموزشی استفاده کنند یا در کلاس‌های مخصوص این حرفه شرکت کنند. این افراد برای حضور در کلاس‌ها باید شهریه پرداخت کنند، هزینه شهریه‌ها از ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۷۰۰ هزار تومان که این رقم و اعداد از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر فرق می‌کند.

همچنین برای دریافت کارت غریق نجاتی باید یکسری آزمون و دوره‌های مخصوص گذارنده شود که هزینه‌های مختلفی خواهد داشت. برای این ورزش باید وسایل مورد نیاز را نیز تهیه کرد که به سرمایه‌ای نزدیک 1 الی 2 میلیون تومان نیاز دارد. به طور کلی برای ورود به این حرفه به سرمایه‌ بسیار کمی نیاز است و این سرمایه حدود 10 میلیون تومان است. بسیاری از افراد از ابتدا به صورت رشته‌ی تحصیلی این رشته را انتخاب می‌کنند و به صورت تخصصی در دانشگا‌‌ه‌های مربوطه مشغول به تحصیل (تربیت بدنی) می‌شوند. آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین راه یادگیری این حرفه تهیه پکیج‌ آموزش کامل نجات غریقی است.

در پایان آموزش نجات غریق چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش نجات‌ غریق، شما با تمامی اصول، تکنیک‌ها و ابزارهای نجات‌ غریق به صورت گام‌ به‌ گام آشنا می‌شوید. و همچنین تکنیک دفاع از حمله غریق و اقدامات بعد از نجات مانند استفاده از دستگاه‌های CPR و AED را نیز فرا میگیرید.

در این مجموعه آموزشی شما مهارت‌های لازم برای نجات افراد غرق شده که مصدوم یا بیهوش شده‌اند را فرا خواهید گرفت. در پایان شما می توانید در آزمون نجات‌ غریق درجه دو شرکت کنید. همچنین اقدام به دریافت مدرک معتبر از فدراسیون و غواصی جمهوری اسلامی ایران کنید.

بازار کار نجات غریق در ایران چگونه است؟

همانطور که پیش از این گفته شد شرایط شغلی و استخدام نجات‌ غریق در ایران مناسب بوده است. حتی بسیاری به صورت آزاد در این حوزه فعالیت دارند.برای اینکه یک نجات غریق حرفه‌ای شوید حداقل به شش ماه زمان نیاز دارید. باید قبل از آن به یک شناگر ماهر تبدیل شده و آزمون‌هایی را پشت سر بگذارید.

میانگین حقوق دریافتی نجات‌ غریق‌ها در ایران حدود دو میلیون تومان می باشد. البته با توجه به سطح فعالیت این میزان متغیر خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید با شرکت در کلاس‌های غواصی صنعتی از این کسب‌ و کار به کشورهای اروپایی، کانادا، امریکا و غیره رفته، استخدام شوید. در نتیجه درآمدی بین ده تا سی هزار دلار کسب کنید.

همچنین با فراگیری کامل حرفه نجات غریق می‌توانید با برگزاری کلاس‌های خصوصی هم کسب درآمد کنید که هر ترم بین پانصد تا هفتصد هزار تومان برای 12 جلسه می باشد.

درآمد شغل آموزش نجات غریق در جهان

شغل نجات غریق یکی از مشاغلی است که بازار کار خوبی در کشورهای خارجی نیز دارد. برای اینکه بتوانید با این حرفه به کشورهای خارجی سفر کنید و درآمد کسب کنید باید در کلاس‌های غواصی صنعتی شرکت کنید و دوره‌های آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. سپس می‌توانید با این مدرک به کشورهای اروپایی و کانادا و… مهاجرت کنید و درآمدی بین ده تا سی هزار دلار ماهیانه  داشته باشید. همچنین در آلمان کسی که به عنوان غریق نجات در استخر فعالیت می‌کند تقریبا ماهیانه 2000 یورو درآمد دارد. همچنین مربی‌گری شنا در بسیاری از کشورهای خارجی مثل آمریکا و کشورهای اروپایی درآمد خوبی دارد و با داشتن شرایط مهاجرت و کارت مربیگری می‌توانید به این کشورها سفر کنید و مشغول به کار شوید. پکیج آموزش تخصصی نجات غریق یک دوره جامع و کامل است که می‌توانید جهت یادگیری این ورزش و شرکت در آزمون مربیگری از آن بهره بگیرید.

آموزش قدم زدن در آب، قوس و شیرجه در آب

1 ساعت

شنای کرال سینه، شنازیرآبی، شنای پشت و شنای قورباغه

1 ساعت

آموزش شنا پهلو و دفاع از حمله غریق

1 ساعت

غریق نجات

2 ساعت

اقدامات بعد از نجات

1 ساعت

بهترین روش برای بازاریابی در این شغل ، استفاده از فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام است. شما می توانید در اینستاگرام به تولید محتوا بپردازید و از این طریق بتوانید مخاطب جذب کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
برای این که بتوانید به عنوان یک ناجی غریق فعالیت داشته باشید، باید از شرایط لازم برخوردار باشید. مراحل اساسی برای نجات غریق شدن به شرح زیر هستند / 1.از شرایط غریق نجات شدن تسلط کامل به چهار شنای اصلی ( کرال سینه ، قورباغه ، کرال پشت و پروانه است ) 2.شرط بعدی مربوط به سن قانونی نجات غریق شدن است. شرط نجات غریق شدن داشتن سن قانونی 18سال تمام است . 3.باید تابعیت ایران را داشته باشد. 4. در آخر هر جای دیگری آقایان باید وضعیت نظام وضیفشان مشخص باشد یا اشتغال به تحصیل داشته باشن یا کارت پایان خدمت را به همراه داشته باشد.
شرایط عمومی برای شرکت در دوره مربیگری نجات غریق به این شرح است . 1. داشتن حداقل 27 سال سن ( در برخی استان ها ممگن است 30 باشد ) 2. داشتن حداقل مدرک کارشناسی 3. سلامت جسم و روان 4.علاقه و تسلط به تدریس و توانایی انتقال مطالب 5.گواهی آمادگی سال جاری 6.داشتن حداقل 3 سال سابقه مورد تایید 7.داشتن کارت غریق نجات درجه 1
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش نجات غریق

  1. تمنا چهکندی

    مثل همیشه عالی بود

    • پشتیبان 118فایل

      سپاس از همراهی شما

  2. کیمیا

    امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  3. MonA_Anani

    وظیفه یک نجات غریق چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت وقوع حادثه کمک های اولیه را انجام دهد. باید به احیای قلبی ریوی آشنا باشند
      سپاس از همراهی شما

  4. zohre_4080

    این مجموع چند ساعت آموزش هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش نجات غریق 118 فایل در 6 ساعت اموزش خدمت هنرجویان ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. raheleh.y

    چقدر طول میکشه تا نجات غریق بشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تبدیل شدن به نجات غریق ممکن است دو تا شش ماه طول بکشد اما افرادی که قبلا شنا یاد گرفه اند ممکن است کوتاه تر هم باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. ZarinTaj

    ابزار کار یک نجات غریق چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دستگاه تست کلر،آتل های هوایی،بالابر صندلی، فشار سنج های جیوه ای و….از جمله وسیل مورد نیاز یک نجات غریق می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. F@rz@d

    تا چه عمقی میشه غواصی کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      غواصان مبتدی تا عمق 18 متری و غواصان حرفه ایتا اعماق 40 متری می توانند شنا کنند.
      سپاس از همراهی شما

  8. rashid.rakhshani

    آیا محدوده سنی خاصی برای غواصی وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای غواص شدن محدوده خاصی وجود ندارد بلکه باید از نظر جسمی این توانایی را داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  9. Mostafa yaraiy

    با شرکت در این دوره میتونم توی آزمون های مختلف نجات غریق شرکت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه آموزشی شما مهارت‌های لازم برای نجات افراد غرق شده که مصدوم یا بیهوش شده‌اند را فرا خواهید گرفت. در پایان شما می توانید در آزمون نجات‌ غریق درجه دو شرکت کنید. همچنین اقدام به دریافت مدرک معتبر از فدراسیون و غواصی جمهوری اسلامی ایران کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. رحمانی

    انواع شنا ها رو یاد میگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره آموشی شنا با انواع شنای قورباغه، کرال سینه و شنای پهلو آشنا می شوید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3240

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz