آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

17 تخفیف

620,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/08/29

حجم آموزش: 8.74 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/29

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/08/29

حجم آموزش: 8.74 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

آسمان را به خانه های مردم بیاورید
یادگیری این مهارت یک درآمد خوب برای شما هزینه میکند

سقف کشسان یا آسمان مجازی یکی از پوشش هایی است که هم به عنوان سقف کاذب و هم دیوارپوش کاربرد دارد. افراد زیادی به سقف کشسان یا آسمان مجازی علاقه مند شده اند و می‌توان گفت بازار کار نصب این نوع سقف داغ است.  اگر قصد دارید در این حرفه مشغول به کار شوید قبل از هر چیزی باید آموزش لازم را ببینید. برای اینکه هر حرفه‌ای شکل بگیرد و افرادی که وارد آن می‌شوند موفق شوند لازم است تا به آن حرفه علاقه داشت . برای ماهر شدن در حرفه‌ی نصب آسمان مجازی تنها کافی است دوره‌ی آموزش نصب آسمان مجازی یا سقف کشسان 118فایل را تهیه کنید. این دوره‌ی آموزشی دارای 8 ساعت ویدئو و نکات آموزنده است. تمامی مراحل نصب سقف کشسان را به طور جامع و گام به گام خدمت شما علاقه‌مندان به این زمینه آموزش داده می‌شود. 

آموزش آسمان مجازی و سقف کشسان تمامی مراحل نصب سقف کشسان  را با جزئیات و تکنیک‌های نصب اصولی آموزش می دهد. در نتیجه نگران چیزی نباشید و فقط به یادگیری نکات جدید و حرفه‌ای شدن در این رشته فکر کنید. این دوره برای شما به عنوان فردی تازه کار بدون پیش زمینه فعالیت در رابطه با نصب آسمان مجازی و سقف بسیار آسان خواهد بود. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز نصب آسمان مجازی  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان 118فایل تمامی مراحل نصب سقف کشسان را به طور جامع و گام به گام خدمت شما علاقه‌مندان به این زمینه آموزش دهد. از آنجا که ماده اولیه سقف‌های کشسان از pvc تشکیل شده این سقف ها وزن بسیار کمی داشته و برای نصب به ملات نیاز ندارند و به راحتی بر روی سقف نصب شده و سرعت نصب بسیار بالاست.

قدم اول اندازه گیری دقیق محیط مورد نظر برای نصب سقف کشسان می باشد زیرا بسته به مساحت محیط، اندازه سقف کشسان متفاوت خواهد بود و در ادامه نکته حائز اهمیت، نحوه نصب به وسیله کاردک لبه گرد و حرارت مناسب می باشد. روش نصب سقف کشسان بسیار آسان است فقط کافیست ابزار و لوازم مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.

آموزش آسمان مجازی و سقف کشسان تمامی این مراحل را با جزئیات و تکنیک‌های نصب اصولی آموزش می دهد؛ بنابراین یادگیری این دوره برای شما به عنوان فردی تازه کار بدون پیش زمینه فعالیت در رابطه با نصب آسمان مجازی و سقف بسیار آسان خواهد بود.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 130.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  620.000 ⇒ 750.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نقاشی ماندالا ! 〉

درآمد نصب آسمان مجازی در ایران

از آن جایی که این شغل در ایران در حال توسعه است و شناخت مردم نسبت به شغل‌های فنی رو به افزایش است، افرادی که وارد این حرفه می‌شوند از درآمد خوبی برخوردار هستند. اما به طور کلی میزان درآمد شما با توجه به انتخاب صحیح محل کار و نحوه اجرای آن مشخص می‌شود که در ادامه به یکسری نکات که باعث افزایش درآمد شما در این حرفه یعنی نصب آسمان مجازی و سقف کشسان می‌شود می‌پردازیم:

بهتر است دفتر کارتان را، محلی پرتردد در شهر انتخاب کنید تا توجه مردم را جلب کند.

ابزارهای اولیه برای شروع پروژه‌های نه چندان سنگین را از قبل فراهم کنید تا باعث اعتماد مشتری شود.

نمونه کارهای قبلی را به مشتری نشان دهید یا آن‌ها را چاپ کرده و در یک آلبوم قرار دهید و به عنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار دهید.

رقیبان خودتان را شناسایی کنید و از کیفیت و سرعت کارشان مطلع شوید و سعی کنید خودتان نیز کیفیت و سرعت کارتان را بالا ببرید تا به یکی از افراد حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوید.

می‌توانید از تبلیغات درست در فضای مجازی و حقیقی برای خودتان مشتری جذب کنید تا درآمد خوبی داشته باشید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسانی

1. از ویژگی‌های خوب آسمان‌ مجازی و سقف کشسانی این است که قابلیت جابه جایی دارد.

2. امکان تعمیر در سقف و رفع مشکل آن با دسترسی آسان به فضای پشت سقف کاذب

3. سبک وزن و امکان حملی آسان

4. قابلیت نصب آسان و سریع

5. به صرفه و اقتصادی بودن آن‌ها

6. ضدآب بودن و ضد گرد و غبار

7. سریع‌ترین نصب، بدون نیاز به زیرسازی

8. زیبایی منحصر به فرد

9. هر زمان که از طراحی یا نور پردازی سقف خسته شدید،می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید و… از مزیت‌های مهم این آسمان‌ها و یادگیری این حرفه است.

چرا نصب آسمان مجازی و سقف کشسان را فرا بگیریم؟

سقف کشسان یا آسمان مجازی یکی از پوشش هایی است که هم به عنوان سقف کاذب و هم دیوارپوش کاربرد دارد. سقف کشسان که سقف مجازی سه بعدی نیز نامیده می شود، محصولی ویژه و منحصر به فرد است و یک تکنولوژی بسیار پیشرفته از ترکیب هنر معماری و چاپ می باشد که با کیفیت بالا و وضوح عالی می تواند یک آسمان مجازی واقعی را به وسعت سقف منزل شما برای فضای دکوراسیون داخلی فراهم کنند.

این سقف پارچه‌ای نوعی سقف کاذب از جنس PVC با ضخامت کمتر از 1 میلی متر است که نمایی شیک و مدرن به سقف ساختمان می بخشد. ویژگی سقف‌ کاذب که شامل نصب بسیار سریع و آسان، بوجود نیامدن هیچ گونه گرد و غبار در هنگام تولید، تغییر نکردن سایز سقف بر اثرگرما و سرما و سبک بودن وزن باعث شده است که برای هر نوع مکانی از جمله ساختمان‌های مسکونی، اداری، سالن‌های همایش قابل نصب و اجرا باشند. همانطور که در بالا ذکر کردیم این سقف ها سبب زیبایی محیط زندگی یا کار شما می شوند.

یکی از نکاتی که در هنگام نصب سقف کشسان باید مورد توجه قرار گیرد نحوه نورپردازی است لازم به ذکر است نورپردازی در سقف های کشسان هم با استفاده از چراغ های هالوژن و LED و هم با استفاده از لامپ های RGB و مهتابی های SMD به صورت پنهان در پشت سقف انجام می شود که محل قرار گیری لامپ ها بسیار اهمیت دارد.

 بنابراین ما در آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان به شما محل قرارگیری لامپ ها و نحوه ساخت و تکنیک‌های نصب اصولی را آموزش داده‌ایم که با دیدن ویدئوهای مجموعه 118فایل میتوانید به صورت حرفه‌ایی در این زمینه فعالیت کنید.

آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش نصب آسمان مجازی

برای شروع یک کسب و کار حرفه‌ای و پول‌ساز اصلی ترین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید این است که ابتدا مهارت حرفه‌ای شدن در آن را یاد بگیرید و دوم اینکه سعی کنید با جمع آوری بهترین نکات و آموزش‌ها در یک پکیج آموزشی مناسب مثل آموزش نصب حرفه‌ای آسمان مجازی و سقف کشسانی صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید.  پس به طور کلی متوجه شدیم که این حرفه برای حرفه‌ای شدن نیاز به تحصیلات ندارد و با داشتن مهارت می‌توان بهترین شد.

مدت زمان لازم برای یادگیری نصب آسمان مجازی چقدر است؟

برای اینکه هر هنر و حرفه‌ای شکل بگیرد و افرادی که وارد آن می‌شوند موفق شوند لازم است تا به آن هنر علاقه داشت و بعد از آن باید در مسیر درست اقدام به یادگیری کرد. می‌توانید این حرفه را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید و با صفر تا صد آن آشنا شوید برای این کار می‌توانید از دوره آموزش حرفه‌ای نصب آسمان مجازی و سقف کشسانی استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع نصب آسمان مجازی

نصب آسمان مجازی و سقف کشسانی به یکسری وسایل نیاز دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

پروفیل سقف کشسان :از مهم ترین تجهیزات برای نصب سقف کشسان، خرید پروفیل سقف کشسان است.

هیتر مخصوص :برای کشسان شدن سقف‌ها نیاز به گرما است تا کمی حالت منعطف به خود بگیرند و برای این کار از هیتر مخصوص این کار استفاده می‌کنند.

کپسول مخصوص :برای روشن شدن هیتر به کپسول نیاز است که برای این کار می‎‌توان از کپسول‌های خانگی که حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت است، استفاده کرد.

کاردک‌های مخصوص نصب :کاردک‌ها انواع مختلفی دارند: 1) کاردک دسته کوتاه 2) کاردک دسته بلند 3) کاردک گوشه زن، از این کاردک‌ها برای قرار دادن یا جا انداختن سقف در گوشه‌هایی که زاویه‌ای کمتر از 90 درجه دارند استفاده می‌شود.

قیچی ورق بر

اره آهن بر

 دریل

سقف ترمیم

پیچ‌هایی در اندازه‌های مختلف

سرمایه لازم برای شروع شغل نصب آسمان مجازی

مطمئنا به عنوان فردی که می‌خواهد یک کسب و کار را شروع کند می‌دانید که مهم‌تر از کنار گذاشتن سرمایه برای خرید لوازم اولیه، داشتن سرمایه‌ای نه چندان بزرگ برای آموزش دیدن و حرفه‌ای شدن است. پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته نصب آسمان مجازی و همینطور آموزش نصب سقف کشسانی ، به شما کمک می‌کند این حرفه را با کمترین هزینه و سرمایه یاد بگیرید. بعد از یادگیری این حرفه شما باید ابزار و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید که برای این کار با توجه به تایل و صفحاتی که انتخاب می‌کنید هزینه‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

در پایان آموزش نصب آسمان مجازی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری این حرفه می‌توانید به عنوان نصاب آسمان مجازی و سقف کشسانی فعالیت کنید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران آموزش دهید و به صورت گروهی کار بگیرید و فعالیت کنید. علاوه بر این می‌توانید به راحتی مهاجرت کنید و در کشورهای مختلف با داشتن مدرک فنی مشغول به کار شوید و همچنین اقامت دائم بگیرید. برای یادگیری این حرفه بهتر است از پکیج آموزش صفر تا صد نصب آسمان مجازی و سقف کشسانی استفاده کنید.

در طول دوره آموزش نصب آسمان مجازی وسقف کشسان شما با نحوه نصب اولیه، کشش و کاردک گذاری سقف کشسان و نحوه نصب لامپ ها به‌ طور دقیق آشنا شدید. تفاوتی ندارد اگر در گذشته در زمینه نصب سقف های کاذب فعالیت کرده اید یا نه؟ شما در پایان این دوره آموزشی از یک فرد مبتدی به به یک فرد حرفه ای تبدیل خواهید شد و با تهیه این دوره به صورت کامل با تمامی اصول و تکنیک‌های نصب آسمان مجازی آشنا شده و می توانید به عنوان اجرا کننده این نوع سقف کاذب در بازار آزاد فعالیت کنید. همچنین شغل نصب آسمان مجازی وسقف‌های کشسانی از آن شغل هایی هستند که با توجه به سرمایه اولیه کم، درآمد خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت.

بازار کار نصب آسمان مجازی در ایران چگونه است؟

در بازار، یکی از انواع سقف کاذب برای نصب، سقف کشسانی و آسمان مجازی است، این مدل بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی می‌باشد. قیمت آسمان مجازی سقف کشسان، با توجه ابعاد سقف مورد نظر، جنس قالب تایل ، چوب مصرفی و ضخامت و دستمزد اجرای آن بسیار متفاوت است. البته مدل­‌های جدید نیز (مانند طرح سه بعدی در مقایسه با عکس و چاپ آسمان مجازی) می­‌تواند قیمت آسمان مجازی سقف کشسان را به ازای هر متر مربع تغییر دهد.

بنابراین این شغل به دلیل تنوع کاری زیاد و سرمایه کم، برای شروع می‌تواند گزینه خوبی باشد البته شما در ابتدا نیاز به آموزش جامع و کاملی دراین زمینه دارد که ما در مجموعه 118فایل، تمامی تکنیک های لازم برای نصب و نور پردازی‌ و نمونه کارهای آموزشی برای شما تهیه کرده‌ایم که پس از اتمام رساندن این دوره، شما قطعا توانمندی لازم جهت ورود به بازار کار را بدست خواهید آورد  و به درآمد بسیار بالا در این زمینه خواهید رسید.

نصب مرحله به مرحله سقف کشسان و آسمان پر ستاره

2 ساعت

سقف کشسان شیشه ای

3 ساعت

سقف کشسان سه بعدی

3 ساعت

بله امکان پذیر است زیرا این نوع از سقف‌های کاذب ضد رطوبت و قابل شستشو می باشند که می توانید در محیط‌هایی مانند حمام از آن‌ها استفاده کنید البته لازم است که قبل از خرید این مورد را به فروشنده اعلام کنید تا تایل‌های آن‌ها آب بندی گردد.
در ابتدا جهت نصب سقف کشسان باید سقف مکان مورد نظر به وسیله سازه‌های کلیک، شبکه بندی شود. همچنین اندازه تایل های آسمان مجازی به طور استاندارد ۶۰×۶۰ سانتی متر است. سپس در مراحل بعد بایستی نصب تایل‌های آسمان مجازی انجام شود که برای این کار نیاز به متخصص حرفه ایی در این زمینه دارید که پشت سقف کاذب را نورپردازی کنند. در آخر نیز تایل ها را همانند پازل در کنار یکدیگر می چینند. تایل ها باید به طور دقیق در کنار یکدیگر قرار گرفته شوند تا تصویری زیبا شکل داده شود.
زمینه مهاجرت برای شغل های ساختمانی بسیار زیاد هست، علاوه بر آن نصب آسمان مجازی یکی از محبوب ترین مشاغل ساختمانی در تمام دنیا بحساب میآید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل نصب آسمان مجازی یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم میباشد.
ابعاد فضای مورد نظر از اصلی ترین عوامل موثر بر هزینه آسمان مجازی است. بزرگتر بودن فضا باعث افزایش تعداد طلق‌ها و همچنین افزایش ابعاد قالب می شود. برای نمونه قیمت آسمان مجازی دستشویی به نسبت قیمت آسمان مجازی اتاق خواب یا پذیرایی بسیار کمتر است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان

  1. مصطفی کدخدایی

    سلام
    نوشتین گواهینامه دارد؟
    نمونه گواهینامه صادر شده رو قرار میدهید؟
    خودتان گواهینامه میدهید یا فنی حرفه ای؟
    ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      . با سلام و احترام بله شما بعد از خرید پک اموزشی میتونید برای دریافت گواهی نامه هم اقدام بفرمایید.گواهی نامه بین المللی هست و برای دریافت نمونه گواهی نامه با شماره 09120165405 تماس بگیرید یا پیام بگذارید.سپاس از همراهی شما

  2. ahmad

    سقف کشسان بیشتر در چه فضاهایی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      1.سقف فضاهای مسکونی 2. فضاهای خدماتی و درمانی مانند بیمارستان‌ها 3. سالن‌های اجتماعات 4. سقف استخرهای سرپوشیده 5. سقف مراکز تجاری 6. سرویس‌های بهداشتی
      سپاس از همراهی شما

  3. s.karimi

    می خواستم بدونم جنس سقف کشسان چیه و چند نوع هستش کلا؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در 4 نوع طراحی می شود: 1.مات 2. ساتن 3 . آینه‌ای 4. نورگذر
      سپاس از همراهی شما

  4. آرش سعیدی

    هزینه اجرای سقف کشسان چقدر هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه نصب سقف کشسان بر اساس پارامترهای مختلفی محاسبه می‌شود؛ اما به‌صورت کلی درباره هزینه اجرای این سقف‌ها از متریال مختلفی چون کلر و زینک و پارچه‌های PVC استفاده شده است. ازاین‌ رو به نظر می‌رسد قیمت این محصولات در مقایسه با انواع دیگر سقف‌های کاذب، بالا باشد؛ اما اگر نگاهی به مزیت‌های سقف کشسان شود متوجه خواهید شد که این قیمت بالا دارای توجیه‌های منطقی است.
      با سپاس از همراهی شما

  5. hamid.h

    سقف کشسان با آسمان مجازی فرق دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از مهمترین تفاوتهای سقف کشسان با آسمان مجازی در جنس به‌کاررفته برای تولید آن‌ها است.
      سپاس از همراهی شما

  6. rahim.1487

    کیفیت صدا و تصویر به چه صورت هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. saeed_barati

    این ویدیو ها دوبله شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر این ویدوها دارای زیرنویس تحت اللفظی است.
      سپاس از همراهی شما

  8. امیر

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  9. h.1678

    چه تایمی بسته به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  10. salim

    این مجموعه زیرنویس انگلیسی داره یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله این مجموعه دارای زیرنویس تحت اللفظی انگلیسی است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2241

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz