آموزش نصب سنگ های آنتیک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نصب سنگ آنتیک-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

615,000 تومان

تا کنون 945 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/15

حجم آموزش: 8.68 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/15

زمان آموزش: 6 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/15

حجم آموزش: 8.68 گیگابایت

زمان آموزش: 6 ساعت

سنگ آنتیک یکی دیگر از انواع سنگ‌های ساختمانی است که حاصل کنار هم قرار گرفتن و به هم چسباندن خرده سنگ‌ها می‌باشد. طراحان برای دکوراسیون داخلی نیاز به سنگی دارند که علاوه بر زیبایی دارای طرح‌های متنوع، کیفیت بالا، مقاومت و قیمت مناسب باشند. به همین دلیل طراحان داخلی از سنگ‌های آنتیک استفاده می‌کنند. آموزش نصب سنگ های ‌آنتیک یک آموزش جامع و کامل بوده که برای همه علاقمندان به این حرفه مناسب است. با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که این رشته در فضاهای مختلف دارد نصب سنگ آنتیک دارای بازار کار بسیار خوبی است. همچنین درآمد بالایی نیز دارند. این دوره شامل 6 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. شما پس‌ از این‌ که دوره آموزش صفر تا صد نصب سنگ های آنتیک را با موفقیت پشت سر گذراندید، می‌توانید با مراحل نصب انواع سنگ‌های آنتیک برای دیوارهای داخلی و خارجی ساختمانی آشنا شده. در ویدئوهای پایانی آموزش نصب سنگ‌آنتیک می‌توانید مراحل نصب با چسب و پیچ رو پلاک را فرا بگیرید. این بخش یک روش راحت و آسان را به شما یاد می‌دهد که موجب می‌شود بتوانید در کمترین زمان تغییری بی نظیر را در دکوراسیون ساختمان ها ایجاد کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز نصب سنگ آنتیک  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

سنگ آنتیک چیست و به چه منظور از آن استفاده می شود؟

پس‌ از آن‌ که سنگ‌ها را در ابعاد مختلف برش زدند، معمولاً قسمتی از سنگ باقی می‌ماند که دیگر قابل ‌استفاده نیست و نمی‌توان آن را برش زد. در این حالت با توجه به ارزشی که یک سنگ دارد و برای جلوگیری از بین رفتن آن، این سنگ‌ها را به کارگاه‌های سنگ‌های آنتیک منتقل می‌کنند. در این کارگاه‌ها طی عملیاتی که روی خرده سنگ‌ها اجرا می‌شود، این سنگ‌ها به سنگ‌های آنتیک تبدیل می‌شوند.

البته سنگ‌های آنتیکی هم وجود دارند که به‌ صورت مصنوعی تولید شده و معمولاً وزن کمتری دارند. سنگ‌های آنتیک دارای تنوع زیادی هستند و براساس سلیقه‌های مختلف کاربردهای گوناگونی می‌توانند داشته باشند. امروزه کاربرد سنگ آنتیک بیشتر در طراحی داخلی بر روی دیوارها صورت می‌گیرد که این حالت جایگزین روش‌هایی قدیمی‌تر است. اجرا و نصب این سنگ‌ها نیازمند مهارت است. جهت یادگیری این حرفه و کسب مهارت می‌توانید از پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک استفاده کنید.

سنگ‌های آنتیک، سنگ‌هایی هستند که معمولا برای دکور قسمت‌های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در قسمت‌های داخلی ساختمان مانند زیر راه پله، قسمت ورودی، دیوار پشت تلویزیون، بین کابینت‌ها، راهروها، تراس و اطراف ساختمان سنگ‌های آنتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند و به این فضاها زیبایی خاصی می‌بخشند‌.

مزایای یادگیری نصب سنگ های آنتیک

این سنگ‌ها با توجه به مزایای زیادی که دارند دارای محبوبیت بسیاری در بین مردم هستند. این سنگ‌ها در مقابل سایر سنگ‌های ساختمانی دارای زیبایی و جذابیت بیشتری هستند. به‌ همین دلیل استفاده از آن‌ها بسیار رایج شده‌ است. از جمله مزایای دیگر سنگ آنتیک می‌توان به مقاومت و استحکام آن اشاره کرد. این سنگ‌ها می‌توانند در برابر شرایط مختلف محیطی کاملاً سازگار باشند، بنابراین در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند کنار شوفاژ و شومینه یا بخاری نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین سنگ‌های آنتیک در برابر فشارهای محیطی و ضربه نیز دارای مقاومت بسیار زیادی هستند. این سنگ‌ها در مقایسه با سایر سنگ‌های ساختمانی دارای وزن کمتری هستند و بنابراین حمل‌ و نقل و نصب آن‌ها راحت‌تر شده‌ است. برای نصب سنگ‌های آنتیک نیاز به پیچیدگی خاصی نیست و نصب آن‌ها معمولاً به‌ راحتی صورت می‌گیرد. سنگ‌های آنتیک را برای هر قسمت از ساختمان و در فضاهای مختلف می‌توان استفاده کرد. این سنگ‌ها عایق گرما و صدا هستند. تنوع رنگ و ابعاد و جنس مختلفی دارند که می‌توانند مورد سلیقه مشتریان واقع شوند. نگهداری و شستشوی آن‌ها آسان است.

چرا نصب سنگ‌ های آنتیک را فرا بگیریم؟

زیرا با این کار مهارت شما در این زمینه افزایش پیدا خواهد کرد. افرادی که به آموزش نصب سنگ های آنتیک علاقه‌مند باشند با یادگیری این رشته می‌توانند در این زمینه مشغول به کار شوند. با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که این رشته در فضاهای مختلف دارد نصب سنگ آنتیک دارای بازار کار بسیار خوبی است و بنابراین درآمد مناسبی دارند. مدت زمان یادگیری آن نسبت‌ به مدت زمان یادگیری رشته‌های دیگر بسیار کمتر است. هزینه‌ای که برای آموزش گام به گام نصب سنگ های آنتیک پرداخت می‌شود در مقایسه با هزینه‌ی آموزش رشته‌های دیگر بسیار مناسب‌تر است. از این رشته برای کاربردهای شخصی نیز می‌توان استفاده کرد

آموزش نصب سنگ های ‌آنتیک یک آموزش جامع و کامل بوده که برای همه علاقمندان به این حرفه مناسب است. از افراد تازه کار گرفته تا افراد حرفه‌ای می‌توانند با کمک آموزش نصب سنگ آنتیک مهارت خود را افزایش دهند و طرح‌هایی متناسب با دیزاین ساختمان، را برای مشتریان‌شان طراحی کنند.

آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک به صورت مرحله به مرحله انجام می‎‌شود. به همین دلیل حتی کسانی که هیچ شناختی به نحوه نصب سنگ‌ آنتیک را ندارند مفید است. زیرا می‌توانند با کمک مجموعه این حرفه را به خوبی فرا بگیرند. تا به راحتی وارد بازارکار شوند و درآمد نسبتاً خوبی را به دست آورند. این مجموعه ایده‌های بسیار متنوعی را در اختیار افراد مجرب می‌گذارد تا بتوانند طرح‌های مدرنی را به مشتریان خود ارائه‌دهند.

آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک

پیش نیاز و مهارت لازم برای نصب سنگ های آنتیک

برای ورود به رشته نصب سنگ آنتیک افراد می‌توانند در صورت تمایل در رشته سنگ‌ کاری شاخه کاردانش تحصیل‌ کرده و از این طریق مدرک لازم برای این کار را به دست بیاورند. البته باید بدانید که به دلیل این‌ که این رشته یک شغل مهارتی محسوب می‌شود برای آن نیاز به هیچ تحصیل و مدرک خاصی نیست و افراد تنها با آموزش در این زمینه نیز می‌توانند مهارت خود را افزایش دهند.

در این حالت آن‌ها می‌توانند در کلاس‌های حضوری فنی‌ حرفه‌ای شرکت کنند یا این‌ که به‌ صورت مجازی و از طریق دوره و پکیج آموزش کامل نصب سنگ های آنتیک مهارت خود را افزایش دهند. این آموزش‌ها به افراد کمک می‌کنند که دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر برده و به سطح خوبی از مهارت دست پیدا کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را به دست آورده و از آن طریق درآمد خود را افزایش دهند.

مهارت‌های مورد نیاز

در ادامه به معرفی برخی از مهارت‌هایی خواهیم پرداخت که در رشته نصب سنگ آنتیک مورد نیاز هستند:

1. توانایی جسمانی مناسب                                       2. توانایی کار در شرایط مختلف

3. توانایی انجام کار گروهی و شخصی                         4. داشتن توجه و دقت زیاد

5. آشنایی با حداقل علوم ریاضی برای محاسبات             6. شناخت انواع سنگ

7. آشنایی با مواد و ابزارهایی ضروری

مدت زمان لازم برای یادگیری نصب سنگ های آنتیک چقدر است؟

همان طور که می‌دانید چند روش یادگیری برای آموزش نصب سنگ های آنتیک وجود دارد. روش اول کارآموزی در کارگاه‌های مختلف نصب سنگ در طراحی مختلف ساختمان‌ها است. البته باید بدانید که برای این رشته زمان یادگیری بسیار بیشتر خواهد بود زیرا افرادی که به شما آموزش می‌دهند معمولاً این کار را در چند ماه برای شما انجام می‌دهند. دومین روش شرکت در کلاس‌های حضوری فنی‌ حرفه‌ای و آموزش از این طریق است.

سومین روش آموزش از طریق پکیج دوره‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته نصب سنگ های آنتیک است که شما با استفاده از این روش می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در کمتر از یک ماه با تمامی سرفصل‌ها و جزئیات مربوط به این کار آشنا شده و از آموزش‌هایی که به‌ صورت مبتدی تا پیشرفته هستند برخوردار شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع نصب سنگ های آنتیک

از آنجایی‌ که برای شروع و راه‌اندازی یک شغل نیاز به ابزار و تجهیزات مخصوص آن کار خواهیم داشت. در رشته‌ی نصب سنگ های آنتیک نیز این موارد وجود دارد. از جمله ابزار و وسایلی که برای نصب سنگ آنتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. انواع سنگ

2. چکش

3. متر

4. خمیر یا ملات

5. چسب مخصوص کاشی

6. کاردک

7. چسب پودری

8. پیچ و رول‌ پلاک

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب سنگ های آنتیک

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز نصب سنگ های آنتیک قیمت (تومان)
1 چسب مخصوص کاشی (12 کیلوگرم) 95,000
2 کاردک 42,000
3 انواع چسب پودری (براساس مدل) 250,000 - 50,000
4 خمیر درزگیر 32,000
5 پیچ در اندازه و رنگ های نقره ای و طلایی 55,000 - 20,000
6 رول پلاک تک طول 6 سانتی متری بسته 50 عددی 12,000

قیمت نصب سنگ های آنتیک

قیمت سنگ آنتیک بسته به متراژ و اندازه آن‌ها و همچنین نحوه اجرای آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. اما باید به این صورت در نظر گرفت که اگر سنگ آنتیک با چسب اجرا شود در ابعاد ۲ تا ۵ سانتی‌متری ۸۵ هزار تومان در هر متر مربع هزینه دارد. اگر این ابعاد ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر باشد ۶۵ هزار تومان در هر مترمربع، و اگر ۱۰ سانتی‌متر و بیشتر باشد این قیمت به ۵۵ هزار تومان می‌رسد. برای سنگ‌های آنتیک که از طریق روش دوغابی نصب می‌شوند برای ابعاد ۲ تا ۵ سانتی‌متری ۱۵۰ هزار تومان و ببشتر، برای هر متر مربع و برای ابعاد ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری ۱۳۰ هزار تومان در هر متر مربع و برای سنگ‌های ۱۰ سانتی‌متر و بیشتر ۱۱۰ هزار تومان در هر مترمربع هزینه دارد.

سرمایه لازم برای شروع نصب سنگ های آنتیک

اگر دارای سرمایه‌ای اندک هستید و از طرفی علاقه‌مند هستید که در رشته نصب سنگ آنتیک مشغول به کار شوید اصلاً جای نگرانی نیست. زیرا شما برای این رشته نیاز به سرمایه خیلی زیادی نخواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید که برای این شغل نیز مانند هر شغل دیگری نیاز به یک مقدار سرمایه اندک اولیه وجود دارد. در ابتدا شما نیاز دارید که مقداری از سرمایه خود را برای آموزش این رشته در نظر بگیرید.

در این حالت شما با گذراندن دوره آموزش جامع نصب سنگ های آنتیک می‌توانید مهارت خود را در این زمینه بالاتر برده و با کسب مهارت بیشتر در این زمینه رضایت مشتریان بیشتری جلب کنید. بعد از این کار شما نیاز خواهید داشت که ابزارها و تجهیزات مربوط به این کار را تهیه کنید که برای این موارد نیز نیاز به هزینه چندانی نخواهید داشت. البته در صورت تمایل می‌توانید برای خود کارگاه یا مغازه اجاره کنید یا این‌ که به‌ صورت آزاد و مستقل شروع به کار کنید.

در پایان آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس‌ از این‌ که دوره آموزش صفر تا صد نصب سنگ های آنتیک را با موفقیت پشت سر گذراندید، می‌توانید با مراحل نصب انواع سنگ‌های آنتیک برای دیوارهای داخلی و خارجی ساختمانی آشنا شده و انواع آن‌ها را بشناسید. در این حالت شما با روش‌های آموزش نصب سنگ آنتیک نیز آشنا می‌شوید و بسته به شرایط هر فضا می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کرده و بعد اقدام کنید. در این حالت شما می‌توانید طرح‌های فوق‌العاده و متفاوتی را بسته به سلیقه و خلاقیت خود ایجاد کنید و دکوراسیون منزل خود یا خانواده خود را کاملاً تغییر دهید. در این حالت شما حتی می‌توانید با گرفتن پروژه از دیگران نیز کسب درآمد داشته باشید و با آموزش این رشته به افرادی که علاقه‌مند به یادگیری آن هستند نیز درآمد خود را افزایش دهید.

در پایان آموزش علاقمندان همانند یک فرد حرفه‌ای قادرند انواع سنگ های آنتیک را بر روی دیوارهای مختلف نصب کنند. مراحل نصب و اشکال زدایی در آموزش نصب سنگ های آنتیک به صورت اصولی و جامع توزیع داده شده است. تا افراد تازه کار بتوانند در انتها کاری باکیفیت را اجرا کنند.

نصب سنگ‌های مخروطی، نحوه قراردادن یک سنگ پوشش تزئینی، روش آسان نصب سنگ بر روی شومینه، چگونگی استفاده از نوار سنگ فرش یا شومینه، ایجاد سنگ کار با وینر یا سنگ فرهنگی، نصب سنگ‌های دریستاک از پیش به هم وصل شده، نصب و راه اندازی سنگ شومینه، نصب سنگ‌های روکش دار سفالین و غیره از جمله مباحث آموزش این مجموعه است

که افراد تازه کار باید با دقت بیشتری مشاهده کنند تا بتوانند مهارت شان را به خوبی بالا ببرند و کار زیبایی را پیاده‌سازی کنند.

پنجاه نمونه طرح اتاق‌ نشیمن با دیوارهای سنگی طبیعی و یک ‌صد ایده جذاب نماهای سنگی زیبای آموزش ارائه شده است. به همین دلیل در پایان علاقمندان با کمک این ایده‌های را می‌توانند خودشان کار طراحی نمای ساختمان‌ها را انجام دهند. به طور کلی آموزش نصب سنگ آنتیک به صورت اصولی این حرفه را به علاقمندان یاد می‌دهد.

بازار کار آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک در ایران چگونه است؟

با توجه به این موضوع که امروز طراحی ساختمان و ایجاد دکور در منزل بسیار گسترش پیدا کرده‌ است و با توجه به روش‌های نوینی که در این زمینه وجود دارد می‌توان گفت که رشته نصب سنگ آنتیک از جمله مشاغلی است که امروزه بسیار پرکاربرد بوده و دارای محبوبیت در بین مردم است. از آنجایی‌ که این رشته متقاضیان زیادی دارد می‌توان بازار کار آن را بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفت، زیرا با توجه به مزایایی که سنگ آنتیک نسبت‌ به سایر روش‌های طراحی داخلی ساختمان دارد می‌توان گفت که این رشته دارای تقاضای بسیار زیادی است.

از طرف دیگر با توجه به رونق کسب ‌و کار تولید سنگ‌های آنتیک بازار نصب آن‌ها نیز روز به ‌روز در حال افزایش است. تمام این موارد موجب شده‌اند که بازار کار نصب سنگ آنتیک برای افرادی که علاقه‌مند به اجرای آن هستند بسیار مناسب باشد و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند با کسب مهارت و تجربه در آن می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به سود خوبی دست پیدا کند.

بازار کار آموزش نصب سنگ آنتیک چند سالی است در ایران رواج یافته است. به همین دلیل اگر جویای کار فنی هستید پیشنهاد می‌کنیم آموزش نصب سنگ آنتیک را تهیه کنید. سنگ آنتیک مزایایی نظیر عمر بالا، وزن کم، قدرت بالایی در برابر گرما و قیمت پایین را دارد.

به همین دلیل در بسیاری از ساختمان‌های تازه‌ ساز برای نمای بیرونی و بخش‌های از دکوراسیون‌داخلی از سنگ‌آنتیک استفاده می‌کنند.

از این رو بازار‌کار آموزش نصب سنگ آنتیک در کشور بسیار برای شاغلین این حرفه سودآور بوده است. در آموزش نصب سنگ آنتیک سعی شده از پایه مراحل نصب با دوغاب، چسب و پیچ رو پلاک آموزش داده شود. تا علاقمندان بتوانند با هر سطحی، همراه با آموزش نصب سنگ آنتیک به مهارت بالایی دست یابند.

درآمد نصب سنگ های آنتیک در ایران

از آنجایی‌ که شغل نصب سنگ آنتیک یک شغل آزاد محسوب می‌شود، درآمد آن بسته به میزان تجربه و مهارت فرد و استعداد هنری که دارد می‌تواند متفاوت باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید کیفیت کاری که فرد انجام می‌دهد و میزان مسئولیت‌ پذیری آن می‌تواند روی میزان درآمد آن کاملاً مؤثر باشد.

بنابراین افرادی که نصب سنگ آنتیک را انجام می‌دهند بسته به میزان قراردادها و میزان مشتریانی دارند، می‌توانند درآمد خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. به‌طوری‌ که می‌توان گفت شغل نصب سنگ آنتیک هیچ مقدار مشخصی برای درآمد ندارد. یکی از فرصت‌های شغلی که از طریق نصب سنگ آنتیک برای افراد فراهم می‌شود این است که آن‌ها با آموزش نصب سنگ آنتیک به دیگران نیز می‌توانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند و درآمد خود را افزایش دهند. به طور کلی میزان درآمد نصابان سنگ‌های آنتیک ماهانه مبلغی بیش از ۶ میلیون تومان خواهد بود‌.

درآمد نصب سنگ های آنتیک در جهان

در صورتی‌ که افراد علاقه‌مند به رشته نصب سنگ آنتیک دارای مهارت و تجربه لازم برای این کار باشند، می‌توانند از طریق مهاجرت کاری نیز فرصت‌های شغلی مناسبی برای خود فراهم کنند. این افراد باید دقت داشته باشند که باید کارهای باکیفیت و مطابق با تقاضای مشتری انجام دهند تا مشکلی در پیدا کردن شغل در این کشورها نداشته باشند. همان‌ طور که می‌دانید شغل سنگ‌ کاری و نصب سنگ در کشورهای مختلف دارای فرصت‌های شغلی بسیار زیادی است و افراد زیادی هستند که به‌ صورت قراردادی یا استخدامی برای این عنوان‌های شغلی می‌توانند برای خود کار پیدا کنند. به‌ طور متوسط می‌توان گفت که درآمد یک فرد نصاب سنگ آنتیک در کشوری مانند آمریکا چیزی حدود ۳۰ هزار دلار تا ۴۵ هزار دلار متفاوت است.

شما می‌توانید زیر سازی را با پلاستر انجام دهید. در صورت تمایل به نصب مستقیم روی آهن باید با چسب‌های مخصوص سنگ و فلز اقدام به ساخت کنید.
قدم بعدی تمرین هست، تنها چیزی که نیاز دارید تا متخصص شدن تمرین و تکرار هست، حتی اگر شده باشد دیوار قسمتی از خونه خودتون رو سنگ آنتیک نصب کنید تا بتونید با چالش های کار رو در رو شوید، ضمنا ما هرجایی که سوالی داشتید همراه شما هستیم.
زمینه مهاجرت برای شغل های ساختمانی بسیار زیاد هست، علاوه بر آن نصب سنگ آنتیک یکی از محبوب ترین مشاغل ساختمانی در تمام دنیا بحساب میآید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل نصب سنگ آنتیک یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم میباشد.
این دوره به صورت گام به گام از صفر تا صد کار راه ارائه می دهد. برای افراد تازه کار نیر مناسب است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 16 نظر ثبت شده است

9 دیدگاه برای آموزش نصب سنگ های آنتیک

  1. پشتیبان 118فایل

    با سلام و احترام
    سنگ آنتیک نوعی سنگ است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ انواع سنگ ها به وجود می آید. در واقع سنگ آنتیک نوعی سنگ مصنوعی و فرآوری شده است که با استفاده از چسب های رزینی ساخته می شود.
    سپاس از همراهی شما

  2. mahdi.a12

    کسی میدونه بهترین جا برای تهیه وسایل اولیه تو این حوضه کجاست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید ابزارهای مورد نیاز می توانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات تماسی نمایندگی فروش ابزارات کاغذ دیواری را دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. nahall

    هزینه لینک و دی وی دی باهم تفاوت دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. ابراهیم مختاری

    کیفیت ویدیو ها چه جوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. soheila.danesh

    آموزشی داخل دی وی دی است با لینک یکی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. zariiin ramazani

    بهترین روش اجرای سنگ آنتیک چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سنگ آنتیک با سه روش بتن و ملات، چسب سنگ آنتیک و رول پلاک اجرا می شود. پاسخ به این سوال به محل نصب سنگ آنتیک بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت مطمئن ترین روش برای اجرای این سنگ ها برای اطمینان از جدا نشدن آن ها، بتن و ملات و رول پلاک است.
      سپاس از همراهی شما

  7. پشتیبان 118فایل

    با سلام و احترام
    سنگ های آنتیک سه بعدی با طرح ها و رنگ های مختلف کاربرد های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. این سنگ ها برای تزئین قاب های دیواری، دیوار پشت تلویزیون و ساخت آینه کاربرد دارند.
    سپاس از همراهی شما

  8. merhraaaan 1245

    انواع سنگ آنتیک جدید چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سنگ های آنتیک جدید با استفاده از سنگ هایی که زیبایی چشمگیری دارند، مانند سنگ تراورتن، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و مرمریت ساخته می شوند تا علاوه بر استحکام بالا، زیبایی چشم نوازی نیز داشته باشند.
      سپاس از همراهی شما

  9. habib lale

    سنگ آنتیک چه ویژگی هایی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برخی از مهم ترین ویژگی های سنگ آنتیک شامل نصب آسان و سریع، قابلیت کار به صورت تکی یا ترکیبی، قابل اجرا در محیط های متفاوت سنتی، کلاسیک و مدرن اشاره کرد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

945

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2361

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz