آموزش نصب سیستم صوتی خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

555,000 تومان

تا کنون 1,470 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/08/12

حجم آموزش: 9.86 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/12

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/08/12

حجم آموزش: 9.86 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

امروزه نصب سیستم صوتی مدرن در خودروها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. به خصوص جوانان علاقه‌ی زیادی به نصب این سیستم‌ها نشان می‌دهند. از آنجایی که نصب این سیستم‌ها هزینه‌ و قیمت بالایی دارد با یادگیری آموزش نصب سیستم صوتی خودرو می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید و روی ماشین بستگان و آشنایان نیز به کار ببندید. علاوه بر اینکه می‌توانید برای خود این کار را انجام دهید بلکه به راحتی می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. تنها کافی است آموزش‌های درست و اصولی برای شروع ببینید. آموزشگاه 118فایل با جمع آوری بهترین آموزش‌ها در این خصوص به شما کمک شایانی خواهد نمود. تنها کافی است دوره‌ی آموزش نصب سیستم سوتی خودرو را تهیه کرده و با دقت تماشا کنید. این دوره شامل 15 ساعت ویدئوی آموزشی است. در این دوره ضمن معرفی کامل اجزاء، سیم کشی و نحوه کارکرد آمپلی فایر و ساب ووفر، به طور کامل نحوه نصب آن ها را آموزش داده است. توجه داشته باشید که سیستم صوتی خودرو تنها شامل بلندگوها و ضبط صوت این وسایل نیست. بلکه سیستم صوتی خودرو شامل موارد و محصولات گوناگونی است که شما بعد از گذراندن دوره‌های آموزش گام به گام نصب سیستم صوتی خودرو با انواع آن‌ها آشنا شده و روش نصب و تعمیر آن‌ها را می‌آموزید. در ادامه به معرفی کامل این دوره و سرفصل‌های آموزشی پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

سیستم صوتی و ضبط خودرو به عنوان یکی از اجزاء سرگرم کننده و مهم در خودروها شناخته می‌شود. اما ممکن است این سیستم‌ها به خودی خود یا بعد از مدتی پس از کارکرد زیاد خراب شوند. نصب سیستم صوتی مدرن روی ماشین که فرقی نمی‌کند در چه رنجی از قیمت باشد باعث می‌شود در طول مسیر با گوش دادن به بهترین آهنگ‌ها و موسیقی‌های دلخواه احساس خستگی نکنید.  این سیستم‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است.

گروه اول باند گرد که این نوع باند در سیستم صوتی اکثر خودروها وجود دارد و به صورت فابریک است، گروه دوم ساب ووفرها هستند که این باندها به به حرارت حساس‌ترند و برای کسانی که صدای بلند و بیس بالا می‌خواهند گزینه‌ی مناسبی است، گروه سوم نیز آمپلی فایرها هستند که این سیستم‌ها به چهار نوع مونو، دوکاناله، چهار کاناله وشش کاناله تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی خاصی دارند.

راه اندازی این سیستم‌ها و نصب ضبط و باند ماشین نیازمند تجربه و آشنایی با جزئیات این سیستم‌ها است که بتواند به درستی و بدون ایراد نصب شود. برای این کار می‌توانید از آموزش نصب سیستم صوتی خودرو که در آموزشگاه‌ها و سایت‌های مختلف وجود دارد استفاده کنید و علاوه بر انجام نصب سیستم بر روی خودروی خود از این طریق کسب درآمد کنید.

چرا نصب سیستم‌ صوتی خودرو 118فایل را فرا بگیریم؟

امروزه نصب سیستم صوتی مدرن در خودروها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و به خصوص جوانان علاقه‌ی زیادی به نصب این سیستم‌ها نشان می‌دهند. از آنجایی که نصب این سیستم‌ها هزینه‌ و قیمت بالایی دارد با یادگیری آموزش نصب سیستم صوتی خودرو می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید و روی ماشین بستگان و آشنایان نیز به کار ببندید. 

این حرفه بازار کار بسیار پر رونقی دارد که با یادگیری آن می‌توانید به راحتی کسب و کار حرفه‌ای با درآمد بسیار بالا راه اندازی کنید.  همچنین می‌توانید با یادگیری درست و اصولی این حرفه و کسب مهارت‌های لازم به عنوان مدرس به تدریس در دوره‌های نصب ضبط و باند خودرو در آموزشگاه‌های مختلف بپردازید.

همانطور که گفته شد در خودروهای امروزی سیستم های صوتی و تصویری بیشتر از پیش استفاده شده و کاربرد دارند. عموماً در‌بین جوانان استفاده از سیستم‌های صوتی‌ مدرن و قدرتمند طرفداران بیشتری دارد. با‌ فراگیری نصب سیستم‌ صوتی خودرو، می‌توانید کسب و کاری ایده‌آل و با درآمد خوب را داشته باشید.

آموزش نصب سیستم صوتی خودرو مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای نصب سیستم صوتی خودرو

دوره‌های آموزش نصب سیستم صوتی خودرو و دیگر آموزش‌های مرتبط با خودرو به صورت عملی و با ارائه مدرک معتبر ارائه می‌شود که علاقه مندان این حرفه می‌توانند با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های مخصوص این حرفه این مدرک را دریافت کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تجربی و یا حتی با استفاده از پکیج آموزشی این حرفه را به صورت تخصصی و حرفه‌ای یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند. به طور کلی برای یادگیری این حرفه نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی و… ندارید. این کار بیشتر به مهارت و توانایی بسیار بالایی نیاز دارد زیرا یک اشتباه در سیم کشی باعث خراب شدن کل سیستم کامپیوتری ماشین می‌شود. 

مدت زمان لازم برای یادگیری نصب سیستم صوتی خودرو چقدر هست؟

همان‌ طوری که می‌دانید مدت زمان یادگیری یک موضوع در افراد مختلف می‌تواند گوناگون باشد. همچنین میزان تمایل فرد به آن رشته نیز در مدت زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت که با توجه به توضیحاتی که در دوره‌های آموزش کامل نصب سیستم‌های صوتی خودرو وجود دارد، مدت زمان یادگیری این رشته چیزی حدود ۳ هفته الی یک ماه است.

البته باید به یاد داشته باشید که برای یادگیری کامل و کسب مهارت در این حرفه لازم است که شما بعد از یادگیری تمامی مباحث این رشته اقدام به تکرار و تمرین در زمینه کنید تا بتوانید به دانش کافی دست پیدا کنید تا بعداً در هنگام ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید.

وسایل مورد نیاز برای شروع نصب سیستم صوتی خودرو

برای نصب سیستم صوتی خودرو به وسایل مختلف و تخصصی این حرفه نیاز است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم‌های صوتی خودرو که از اجزای گوناگونی از قبیل: ساب، آمپلی فایر، بلندگو، کامپوننت، توییتر، میدرنج، اکولایزر و… تشکیل شده‌اند. همچنین از دیگر وسایل مورد نیاز این حرفه می‌توان به هویه ، پنس ، اسپری، اره چکشی برای برش طاقچه باند ماشین، دریل، قلع کش، سیم مس و دیگر ابزارهای فنی این حرفه را اشاره کرد.

این وسایل مخصوصا سیستم‌های صوتی خودرو با توجه به برند و مارک و ایرانی و خارجی بودن آن‌ها قیمت‌های مختلفی دارند و برای مثال برای خرید اسپیکر خودرو  که از 1 میلیون تومان تا بیش از 4 میلیون تومان است به سرمایه نیاز دارید. همچنین اکثر دستگاه پخش و باندهای محبوب در بازار در بازه قیمتی ۲ میلیون تومان تا مبلغی بیش از ۳ میلیون تومان قرار دارند. از برندهای معتبر دستگاه پخش و باند به ترتیب الویت عبارتند از پایونیر، کنوود، سونی، مکسیدر و.. که در بازار به فراوانی وجود دارند. هر کدام از این دستگاه‌ها قیمت‌های مختلفی دارند و با توجه به میزان سرمایه و سلیقه افراد خریداری می‌شوند.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب سیستم صوتی خودرو

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل سیستم صوتی قیمت (تومان)
1 ساب ووفر خودرو کنوود 1,500,000
2 آمپلی فایر خودرو پایونیر 14,000,000
3 کامپوننت جی بی ال 2,000,000
4 توییتر خودرو پایونیر 1,500,000
5 میدرنج خودرو کنون مدل(8.1) 300,000
6 اکولایزرسیستم صوتی خودرو پایونیر 2,200,000
7 هویه (در مدل های متنوع) 95,000-100,000
8 اره عمود بر صنعتی مدل(4120)رونیکس 2,400,000
9 دریل برقی ویوارکس 400,000
10 قلع کش پمپی متوسط(اصلی)گوت 85,000-660,000

قیمت سیستم صوتی خودرو

سیستم‌های صوتی خودرو دارای محصولات گوناگونی چون آمپی فایر، پخش صوتی بلندگو، پخش تصویری، کامپوند، ساب باکس، عایق صوتی و غیره هستند که هر یک از این محصولات دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. همچنین باید دقت داشته باشید که کیفیت و جنس محصولات نیز روی قیمت آن‌ها مؤثر هستند. اما به‌طور کلی رنج قیمت محصولات صوتی خودرو را می‌توان بین ۱ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان دسته‌بندی کرد.

البته باید به یاد داشته باشید که برای یادگیری کامل و کسب مهارت در این حرفه لازم است که شما بعد از یادگیری تمامی مباحث این رشته اقدام به تکرار و تمرین در زمینه کنید تا بتوانید به دانش کافی دست پیدا کنید تا بعداً در هنگام ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید.

سرمایه لازم برای شروع نصب سیستم صوتی خودرو

برای ورود به بازار کار این حرفه، شرکت در دوره تخصصی آموزش نصب سیستم صوتی خودرو لازم است در نتیجه اولین هزینه‌ای که باید پرداخت کنید هزینه ثبت نام در این دوره است. این دوره‌ها با توجه به تعداد جلسات و ساعات آموزشی مبالغ مختلفی از هنرجوها دریافت می‌کنند که به طور میانگین به سرمایه‌ای در حدود 1 الی 2 میلیون تومان نیاز است.

در مرحله بعد سرمایه‌ای جداگانه برای تهیه ابزار و تجهیزات این حرفه نیاز است که در حدود 20 الی 30 میلیون تومان خواهد بود. در آخرین مرحله برای اینکه بتوانید در جایی مشغول به کار شوید باید مغازه‌ای داشته باشید. اگر خودتان مکانی برای انجام این کار دارید که خیلی خوب است اما اگر قرار است مغازه‌ای اجاره‌ کنید بهتر است در کنار مغازه‌های مرتبط با این حرفه و همچنین در منطقه‌ای پر رفت و آمد باشد تا تعداد مشتریان راضی کننده باشد. این که بابت اجاره و رهن مغازه چه مقدار سرمایه نیاز دارید به شهری که در آن زندگی می‌کنید و محله‌ای که مغازه در داخل آن قرار گرفته است بستگی دارد.

اگر در شهر کوچکی زندگی می‌کنید یا سرمایه کافی برای اجاره‌ی مغازه در محله‌های شلوغ و پر رفت آمد ندارید می‌توانید در محله‌هایی که هزینه‌ی پرداخت آن را دارید مغازه اجاره کنید و با تبلیغات درست مشتری‌های زیادی جذب کنید. برای این کار می‌توانید از فضای مجازی نیز کمک بگیرید. به طور کلی می‌توان گفت برای شروع این کار به سرمایه‌ای نزدیک 80 الی 100 میلیون تومان نیاز دارید که این مبلغ بر حسب اجاره‌ی مغازه گفته شد.

در پایان آموزش نصب سیستم صوتی خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

توجه داشته باشید که سیستم صوتی خودرو تنها شامل بلندگوها و ضبط صوت این وسایل نیست بلکه سیستم صوتی خودرو شامل موارد و محصولات گوناگونی است که شما بعد از گذراندن دوره‌های آموزش گام به گام نصب سیستم صوتی خودرو با انواع آن‌ها آشنا شده و روش نصب و تعمیر آن‌ها را می‌آموزید. بنابراین پس ‌از یادگیری این آموزش‌ها شما قادر خواهید بود که تمامی انواع سیستم‌های صوتی خودرو را بشناسید و با توجه به مشکلاتی که برای آن‌ها پیش می‌آید آن‌ها را تعمیر کرده و در مواردی به نصب سیستم بپردازید.

با توجه به بازار کار خوبی که این رشته در ایران دارد می‌توان در آن به درآمد خوبی دست پیدا کرد. همچنین دقت داشته باشید که شما حتی با تدریس این رشته به هنرجویان و افرادی که تمایل به یادگیری آموزش‌ نصب سیستم صوتی خودرو مبتدی تا پیشرفته دارند نیز می‌توانید برای کسب درآمد اقدام کرده و از این طریق نیز بازار کار خوبی را تجربه کنید. در آموزش نصب سیستم صوتی خودرو، تمام مراحل از ابتدای شروع به کار تا تبدیل شدن به یک نصاب حرفه ای به شما هنرجوی عزیز یاد داده خواهد شد.

شما با مشاهده هر بخش از آموزش ها قادر خواهید بود آن مرحله را اجرا کنید. در نتیجه می‌توانید قدم‌ به‌ قدم با آموزش‌ها پیش بروید تا به یک نصاب حرفه‌ای در زمینه سیستم‌های صوتی‌ و تصویری تبدیل شوید. در انتهای این آموزش ها، شما به یک فرد حرفه ای و با مهارت بالا که تمام جزئیات و تکنیک های این حرفه را بلد است، تبدیل شده اید. به گونه ای که می توانید کسب و کار پر درآمد خود را راه بیندازید.

بازار کار نصب سیستم صوتی خودرو در ایران چگونه است؟

با افزایش خرید خودرو و بیشتر شدن تعداد خودرو در کشور، می‌توان گفت که نصب سیستم‌ صوتی خودرو از بازار کار خوبی برخوردار است؛ به خصوص اینکه اکثر خودرو‌های تولید داخل، سیستم‌ صوتی ضعیفی دارند. از این رو، بسیاری از مشتریان که اکثراً جوانان هستند، به دنبال ارتقاءکیفیت سیستم صوتی خودرو خود می‌روند. این شغل برای افراد مشغول به آن درآمد خوبی دارد. با توجه به مارک ها و انواع مختلف باند و سیستم های صوتی، درآمد این حرفه متغیر بوده و در هر ماه از 5 میلیون به بالا خواهد بود.

نصب سیستم صوتی خودرو جز مشاغلی است که در صنعت خودرو درآمد خوبی دارد و چون تولید خودرو و واردات آن رو به افزایش است، در نتیجه خرید خودرو افزایش می‌یابد. همین عامل باعث شده است بسیاری از علاقه مندان به فکر نصب سیستم صوتی با کیفیت روی خودرویشان باشند که همین موضوع سبب رونق یافتن بازار کار این حرفه شده است.

بازار کار نصابان ضبط و باند خودرو در ایران و سایر کشورها بسیار پر رونق بوده و برای این افراد تعداد مراجعه کنندگان زیادی جهت انجام خدمات مختلف وجود دارد. این رشته یعنی نصب سیستم صوتی خودرو یکی از بهترین شاخه‌های فنی است و به دلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است.  

درآمد نصب سیستم صوتی خودرو در ایران

بسیاری از مشاغل وجود دارند که ممکن است برای خیلی از افراد ناشناخته باشند اما منبع درآمد خوبی محسوب شوند. یکی از این مشاغل نصب سیستم صوتی خودرو است که باید با مهارت و دقت بسیار بالایی انجام شود. از آنجایی که خیلی از افراد به خصوص جوانان در حین رانندگی به آهنگ‌ها یا پادکست‌های مختلفی گوش می‌دهند به خاطر همین موضوع هزینه‌ی زیادی صرف نصب سیستم صوتی می‌کنند.

برای همین درآمد این افراد بسیار بالا است و به طور میانگین در ماه ۶ الی ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند. به طور کلی عوامل مختلفی از قبیل منطقه و شهری که درآن زندگی می‌کنید و همچنین مهارت و توانایی کافی برای نصب سیستم‌های صوتی و سرعت العمل بسیار بالا بر میزان تعداد مشتری‌های شما اثر گذار است و همین موضوع روی درآمد حاصل از این کار نیز تاثیر خواهد گذاشت. اگر بتوانید در کنار کار نصب سیستم لوازم جانبی مرتبط با این کار را نیز بفروشید میزان درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

درآمد نصب سیستم صوتی خودرو در جهان

خودرو در تمامی نقاط کشور و دنیای خارج از کشور وجود دارد و مشاغل مربوط به این حوزه یعنی صنعت خودرو جز مشاغل پر درآمد است که علاوه بر این در کشورهای خارجی نیز درآمد بالایی دارد. به طور کلی بیشتر مردم در حین رانندگی موسیقی گوش می‌دهند و به علت این که سیستم صوتی که در کارخانه روی خودرو نصب می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نیست آن‌ها با هزینه‌ی شخصی به نصب سیستم‌های صوتی با کیفیت می‌پردازند. برای مثال بازار کار شغل نصب سیستم صوتی خودرو در کانادا بستگی به این دارد که در کدام استان یا سرزمین مشغول به فعالیت باشید.

درآمد نصاب این حرفه در این کشور ماهانه حداقل 5.000 یورو خواهد بود و اگر به صورت درصدی کار نکنید حقوقی معادل 3.400 یورو دریافت خواهید کرد. شغل نصب سیستم صوتی خودرو جز مشاغل آزاد در کشورهای دیگر هم تقسیم بندی می‌شود و برای همین از درآمد خوبی برخوردار است. شما می‌توانید با داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای این حرفه و شرایط مهاجرت کاری دیگر به راحتی به این کشور مهاجرت کنید و مشغول به کار شوید. این هزینه‌ها و درآمدها بستگی به کشوری که مهاجرت می‌کنید و میزان تواناهایی شما در این حرفه می‌تواند تغییر کند پس برای اینکه بیشترین درآمد را داشته باشید باید مهارت‌ و توانایی و همچنین تجربه کاری خوبی در این حرفه داشته باشید.

سیم کشی و شناخت سیم های سیستم صوتی خودرو

2 ساعت

الکترونیک سیستم صوتی خودرو

1 ساعت

ابزار و وسایل مورد نیاز

1 ساعت

نصب سیستم صوتی خودرو

3 ساعت

آمپلی فایر

1 ساعت

ساب ووفر

2 ساعت

اسپیکر

1 ساعت

طریقه تنظیم صدا برای کیفیت بیشتر

1 ساعت

نصب پخش و دوربین عقب

1 ساعت

این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با نصب سیستم صوتی آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش نصب سیستم صوتی خودرو

  1. عارف

    با سلام و عرض ادب
    آیا بسته آموزشی شما نصب همه سیستمهای صوتی موجود در بازار و برای نصب بر روی همه خودروها را آموزش داده و کاربرد دارد؟؟؟
    و سوال دوم اینکه درآمد متوسط ماهیانه نصب سیستم صوتی خودرو چند است؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام این مجموعه آموزشی اصول کلی نصب رو بهتون آموزش میده که شما روی انواع ماشین ها بتونین کار نصب رو انجام بدین، درآمد این حرفه متغیر بوده و در هر ماه از 5 میلیون به بالا خواهد بود. سپاس از همراهی شما

  2. erfanfadai19

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می‌توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. hosseinsadri

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. pedram431

    کاربرد خروجی RCA چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خروجی RCA به شما اجازه می‌دهد که بیش از یک آمپلی فایر وصل کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. hooshangpd

    فیلتر پایین گذر Low-pass filter چیه و چه کاربردی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      همانطور که می دانید کراس اوور یک مدار الکتریکی است که ترکیبی از فیلترهای بالاگذر،پایین گذر و میانه است. فیلتر پایین گذر یا اصطلاحاً LPS که یک نوع کراس اوور است که فقط فرکانس های پایینتر از مقدار مشخصی را عبور می‌دهد و فرکانس های بالاتر را فیلتر می‌کند. مدار فیلتر ساب ووفر از فیلتر پایین گذر استفاده می‌کند. فرکانس‌های عبوری آن در بازه 60 تا 160 هرتز برای صدای بم قابل تنظیم است.
      سپاس از همراهی شما

  6. hadizo13

    برای اتصال ساب به آمپلی فایر خودرو نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در واقعیت ساب ماشین دستگاهی نیست که بشود جداگانه از آن استفاده کرد. فقط برای تقویت کردن و بم کردن صداهای زیر بلندگو استفاده می‌شود. استفاده از آن ضروری نمی‌باشد. به دلیل صداهای قوی که تولید می‌کنند بسیار مورد توجه هستند.
      سپاس از همراهی شما

  7. omid4567

    اگر به ضبط ماشین کامپوننت وصل کنیم آیا آمپلی فایر لازمه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هیچ پخش خودرویی کاملا کامپوننت را پشتیبانی نمی‌کند. باید حتماً کنار کامپ از آمپلی فایر ماشین استفاده کنید. اگر آمپلی فایر استفاده نکنید فقط سیستمی با هزینه بیشتر خریداری کرده‌اید که از آن به طور کامل نمی‌توان استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. mahdimardani

    برای عملکرد و راه اندازی یک سیستم صوتی، باتری ماشین چه ویژگی‌های باید داشته باشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      باتری ماشین باید آمپراز مورد نیاز و شدت جریان مورد نظر را تامین کند تا سیستم صوتی عملکردی بهینه داشته باشد. برای سیستم های صوتی متوسط که قیمتی یک میلیون و بالاتر دارند باتری حداقل 65 آمپر باید داشته باشید تا مشکلی ایجاد نشود. اگر نمی‌خواهید روی باتری هزینه کنید یک خازن تهیه کنید که فشار روی باتری کم شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. beh.ka

    دستگاه پخش فابریک ماشین چقدر قدرت داره

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درحالی که برای بسیاری از سیستم های وسایل نقلیه رتبه‌بندی نداریم ولی می‌توانیم بگوییم که سیستم های فابریک خودرو قدرت کمتر از سیستم های موجود در بازار دارند. برای مثال یک سیستم فابریک 100 واتی احتمالا شامل 4 کانال 25 وات است که در کارخانه برای آن تعریف شده است و 4×10 وات RMS مداوم به نسبت بد نیست ولی بسیاری از سیستم های پخش موجود در بازار قدرت بیشتری دارند.
      سپاس از همراهی شما

  10. iman shakoori

    بلندگوهای فابریک خودرو می تونن یک سیستم صوتی با قدرت بالا را پشتیبانی کنن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بلندگوی خودرو باید بتواند خروجی ضبط ماشین را پشتیبانی کند اما محدودیت عملکرد دارند. کیفیت پخش صدای بلندگوها در پخش موسیقی ارزش بالایی دارد. بنابراین به شما توصیه می شود اگر می‌توانید اسپیکر متناسب با سیستم خوب تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  11. کیمیا شعبانی

    میشه از بلوتوث برای برقرای تماس تلفنی و پخش موسیقی در رادیوپخش ماشین استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اساساً بلوتوث به عنوان یک پل ارتباطی بین سیستم ضبط ماشین و گوشی شما عمل می‌کند.در مولتی مدیا های دارای بلوتوث می توان موسیقی دلخواه موجود در تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث رادیوپخش و تلفن همراه کنترل نمود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,470

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3298

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz