دوره آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک|درب پارکینک، درب شیشه ای

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک-118فایل

قیمت محصول

34 تخفیف

690,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 21.4 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 27 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 21.4 گیگابایت

زمان آموزش: 27 ساعت

پر درآمد تر از آنچه فکر میکنید
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یاد بگیرید

به علت محبوبیت زیاد درب‌های اتوماتیک، ساخت و تعمیر آن‌ها از مشاغل پر درآمد است. در نتیجه اگر به دنبال شغلی با آینده‌ی سودآوری هستید، نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حال موضوع این است که چگونه به آموزشگاهی اعتماد کرده و دوره‌ی آن را تهیه کنیم. آموزشگاه 118فایل با بیش از چندین سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی ارائه آموزش، یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف است. شما می‌توانید دوره‌ی آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک را که در 27 ساعت به صورت صفر تا صد همه‌ی موارد مورد نیاز را به شما آموزش داده است؛ تهیه کنید.

  اگر در این حرفه مشغول به کار شوید هیچ‌گاه بیکار نخواهید ماند. زیرا مکان‌های زیادی مانند بانک‌ها بیمارستان‌ها، مجتمع های تجاری و مسکونی و… به مهارت شما نیاز دارند. با وجود بازار کار خوبی که این شغل دارد؛ امکان مهاجرت کاری از این طریق نیز فراهم است. در پایان آموزش نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک به شما یک مدرک بین‌المللی اعطا می‌شود.

دوره‌ی آموزش نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک 118فایل را می‌توانیدمناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک به راحتی قابل دسترس و خرید است. در ادامه ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن را به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

اختراع اولین درب اتوماتیک را می‌توان به دوران یونان باستان نسبت داد. در واقع اختراع و نصب اولین درب اتوماتیک جهان به قرن اول میلادی و یونان باستان برمی‌گردد. هرون اسکندرانی (Hero of Alexandria)  ریاضی‌دان و مهندس یونانی برای اولین بار درب اتوماتیک را اختراع کرد. پس از گام‌های اولیه‌ی یونانیان به سمت سیستم درب اتوماتیک، تا قرن بیستم که این محصول رواج پیدا کرد، توسعه‌ای اتفاق نیفتاد. در سال 1931 دو مهندس آمریکایی به نام‌های Horace H. Raymond و Sheldon S. Roby اولین دستگاهِ دارای چشم الکترونیکی برای باز و بسته کردن یک سیستم درب اتوماتیک را ایجاد کردند. این روند تا قرن بیستم ادامه داشت و بعد از این قرن این درب‌ها گسترش جهانی پیدا کردند.

درحال حاضر درب‌های اتوماتیک بسیار محبوب و پرکاربرد هستند و به همین دلیل فرصت‌های شغلی زیادی جهت تولید، فروش، نصب و تعمیر این درب‌ها ایجاد شده است. از همین رو یادگیری و آموزش نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک بازار کار خوبی داشته و شما را به درآمد می‌رساند. جهت یادگیری بهتر و کامل این حرفه می‌توانید از پکیج تخصصی آموزش گام به گام نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک ۱۱۸ فایل استفاده کنید و در این کار بهترین باشید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 360.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  690.000 ⇒ 1.050.000

〈 خلاصه ای از محتویات آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک! 〉

سرمایه لازم برای شروع نصب و تعمیر درب اتوماتیک

علاوه بر هزینه‌های آموزش و یادگیری، تنها سرمایه لازم برای ورود به این حرفه خریداری ابزار و وسایل مورد نیاز است که این وسایل چیزی بین 5 الی 10 میلیون تومان سرمایه نیاز دارد. مهارت و توانایی شما در این حرفه شرط اصلی برای وارد شدن به بازار کار است.

بازار کار و درآمد نصب و تعمیر درب های اتوماتیک در ایران

درب و کرکره‌های اتوماتیک از آن دسته محصولاتی هستند که در همه‌ی دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوپرمارکت‌ها گرفته تا مدارس و بیمارستان‌ها، همه و همه تقریبا هر روز از انواع مختلف این محصول استفاده می‌کنند. برای همین بازارکار و درآمد این حرفه برای کسانی که نصب و تعمیر این درب‌ها را بدانند بسیار پر رونق خواهد. برای اینکه صفر تا صد تعمیر برد این درب‌ها را یاد بگیرید می‌توانید از پکیج‌ آموزشی مرتبط با این حرفه استفاده کنید و از قسمت آموزش تعمیرات برد درب‌های اتوماتیک صفر تا صد این کار را به خوبی فرابگیرید.
اگر بخوایم رقمی برای درآمد این شغل در نظر بگیریم کار سختی داریم چون بستگی به شهری که کار میکنید و تعداد مشتریان شما دارد اما میتوان اینطور در نظر بگیریم دستمزد شما برای نصب درب حدود 1 میلیون تومان است و شما با نصب 15 درب در ماه میتوانید در آمد 15.000.000 تومانی داشته باشید و این حداقل درآمد بدون در نظر گرفتن درآمد تعمیرات درب اتوماتیک میباشد!

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری نصب و تعمیر درب اتوماتیک

1. از مهم‌ترین مزایای درب اتوماتیک می‌توان به سهولت و راحتی در استفاده از آن اشاره کرد. بدین معنا که افراد بدون دخالت دست از میان آن عبور می‌کنند. پس به نظافت اشخاص نیز کمک می‌کند.

2. درب‌های اتوماتیک به شیوه‌ای عالی امنیت لازم را برای ساختمان فراهم می‌کنند.

3. درب‌های برقی نسبت به انواع دیگر فضای کمتری اشغال می‌کنند.

چرا آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک را فرا بگیریم؟

درب‌های متحرک فروشگاه‌ها، بانک‌ها، پارکینگ منازل ویلایی و مجتمع‌های مسکونی، مراکز خدماتی و بیمارستان ها، از جمله مکان هایی هستند که در آن‌ها از درب اتوماتیک برای ورود و خروج، استفاده شده است. بنابراین یادگیری نصب و تعمیر این درب‌ها می‌تواند بازار کار خوبی برای شما داشته باشد.

آموزش نصب و تعمیر درب های اتوماتیک 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع نصب و تعمیر درب اتوماتیک

نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک به مهارت و توانایی نیاز دارد تا تحصیلات آکادمیک. این حرفه را می‌توانید از طریق آموزشگاه‌های معتبر یاد بگیرید و مدرک آن را نیز دریافت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش تعمیر درب اتوماتیک و آموزش‌های مرتبط با این حرفه مهارت خود را بالا ببرید.

مدت زمان لازم برای آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک چقدر است؟

کارهای فنی و تعمیراتی جز کارهایی هستند که به علاقه، استعداد، پشتکار نیاز دارند اگر شما این سه اصل را داشته باشید می‌توانید در کمتر از ۳ ماه به یکی از بهترین نصاب‌ها و تعمیرکارهای درب‌های اتوماتیک تبدیل شوید. برای اینکه صفر تا صد این کار را یاد بگیرید می‌توانید از آموزش تعمیرات درب اتوماتیک استفاده کنید.

لیست وسایل مورد نیاز نصب و تعمیر درب اتوماتیک

رایج‌ترین ابزار مورد استفاده برای نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک پیچ گوشتی، انبردست، متر، دریل، تراز، آچار فرانسه، انواع آچار تخت، انبر قفلی، گیره، گونیا، فازمتر، سیم چین، پیچ و رول پلاک در شماره‌های مختلف و… است. قیمت این وسایل با توجه به برند و نوع دستگاه متفاوت است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب و تعمیر درب اتوماتیک

بروزرسانی : 21 تیر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز نصب و تعمیر درب اتوماتیک قیمت (تومان)
1 سیم چین کله گاوی 7 اینچی 200,000
2 انواع فازمتر(بر اساس مدل) 10,000-250,000
3 گونیا تاشو ضامن دار 40 سانتی متری 175,000
4 انواع گیره ( براساس مدل) 6,700,000 - 130,000
5 انواع آچارفرانسه( براساس مدل) 1,600,000 - 86,000
6 انواع انبرقفلی (براساس مدل) 100,000-800,000
7 انواع انبردست(براساس مدل) 40,000-690,000

در پایان آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک چه اتفاقی می افتد؟

درست مانند هر وسیله مدرن دیگری، درب اتوماتیک به شکل روز افزونی در خانه‌ها و همچنین ملک‌های تجاری به یک ضرورت تبدیل شده است. از این رو با یادگیری آموزش تعمیر جک درب اتوماتیک و دیگر آموزش‌های مربوط به درب اتوماتیک مثل آموزش درب اتوماتیک می‌توانید به راحتی در این حرفه مشغول به کار شوید. می‌توانید با استفاده از فضای مجازی بستری برای تبلیغات خود ایجاد کرده و خودتان را به دیگران معرفی کنید.

بازار کار و درآمد نصب و تعمیر درب های اتوماتیک در جهان

امروزه تکنولوژی تولید درب و کرکره اتوماتیک، درب‌های صنعتی، کرکره‌های برقی و … در سراسر دنیا فراگیر شده و به خصوص در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و اگر شما نصب و راه اندازی این نوع درب را بدانید به راحتی می‌توانید بعد از مهاجرت به کشورهای خارجی در این حرفه مشغول به کار شوید. استفاده از پکیج آموزش راه اندازی درب‌های اتوماتیک بهترین گزینه برای افزایش مهارت و توانایی شما در این حرفه است.

نصب درب اتوماتیک به صورت های مختلف (کشویی، گردان،لولایی و...)

10 ساعت

تنظیمو تعمیر و تعویض درب اتواتیک

16 ساعت

عیب یابی و رفع مشکلات رایج کلی

1 ساعت

این نوع دربها به واسطه یک سنسور دقیق و حساس در بالای در موانع و افراد را تشخیص داده و طی ارسال فرمان به اپراتور درب موجب باز شدن آن می گردد. انواع سنسورهای مختلف در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. در سنسورهای پیشرفته دربها هنگام گیر کردن افراد و یا اشیا در میان آن بطور خودکار باز شده و موجب جلوگیری از وارد آمدن صدمه به افراد و اشیا می گردند.
درب اتوماتیک ریلی درب اتوماتیک زیر سقفی درب اتوماتیک کرکره ای درب اتوماتیک تلسکوپی درب اتوماتیک کشویی آلومینیومی درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شامل تعمیر برد ، چشمی ، بازو ، ریموت ، تنظیمات و راه اندازی ، سیم کشی ، نصب ، تعویض تسمه موتور ، فولی ، تعویض چرخ دنده ، ترمیم جک های شکسته ، تنظیم کرکره برقی ، تعویض تیغه ، تعویض ریل کنار ، نصب یو پی اس ، یو پی اس ، انواع برد ، چشمی ، جک ، فلاشر ، موتور و نصب درب های دولنگه پارکینگی و درب ریلی ایتالیایی و کرکره برقی است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای دوره آموزش نصب و تعمیر درب اتوماتیک|درب پارکینک، درب شیشه ای

  1. طاها بوالی

    آیا درب اتوماتیک در زمان قطع برق نیز کار می کنند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورتی که دستگاه به باطری یا UPS متصل باشد با توجه به قدرت آن باز و بسته می شود در غیر این صورت به صورت دستی باز و بسته می شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. فرزان

    نقش چشمی در درب های اتوماتیک چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چشمی ها شامل فرستنده و گیرنده مادون قرمز هستند، برای تشخیص موقعیت درب یا تشخیص ورود و خروج اشخاص و ماشین ها کاربرد دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3372

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz