آموزش نصب کاغذ دیواری

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نصب کاغذ دیواری-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

645,000 تومان

تا کنون 1,785 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/11/25

حجم آموزش: 10.44 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/25

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/11/25

حجم آموزش: 10.44 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی بسیار زیاد شده و یکی از ارکان مهم در زیبایی هر مکانی دیوارهای آن است. لذا کاغذ دیواری که روشی عالی برای زیباسازی دیوارهاست امروز مورد توجه بسیاری از طراحان،‌ پیمانکاران و افراد خانه دار قرار گرفته است. به همین دلیل این شغل که به سرمایه زیادی نیز نیاز ندارد مشتریان بسیاری دارد. از همین رو درآمد زیادی نیز خواهد داشت. کسانی که این کار را بلد باشند می‌توانند منزل خود و عزیزانشان را با کمترین هزینه و به بهترین نحو ممکن کاغذ دیواری کرده و آن را زیبا و شکیل کنند. اگر  شما هم به یادگیری نصب کاغذ دیواری علاقه مند هستید، دوره‌ی آموزش نصب کاغذ دیواری 118فایل را از دست ندهید. این دوره‌ی آموزشی دارای 18 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این مجموعه ابتدا در خصوص زیرسازی‌هایی که باید انجام شود توضیحاتی داده می‌شود. سپس به معرفی ابزارهای کار کاغذ دیواری خواهیم پرداخت. همچنین با انواع کاغذ دیواری ساده و طرح دار در این دوره آشنا می‌شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز نصب کاغذ دیواری  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش نصب کاغذ دیواری 118فایل برای کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند مفید خواهد بود. در این مجموعه ابتدا در خصوص زیرسازی‌هایی که باید انجام شود توضیحاتی داده می‌شود. سپس به معرفی ابزارهای کار کاغذ دیواری پرداخته می‌شود. همچنین با انواع کاغذ دیواری ساده و طرح دار آشنا خواهید شد.

همه این مطالب کمک می‌کند تا بتوانید با شناخت کامل اقدام به نصب کاغذ دیواری بکنید. این مجموعه گام به گام پیش می‌رود به طوری که آموزش از زیرسازی کار شروع می‌شود. و تا مراحل پایانی نصب پیش می‌رود تا کسانی که تازه کار هستند. و یا می‌خواهند وارد این کار بشوند بتوانند همانند یک فرد حرفه‌ای نصب را انجام دهند.

ترکیب کردن چسب و نصب در کاغذ دیواری بسیار مهم است. زیرا اشتباه موجب می‌شود نتیجه کار خراب شود با مشاهده آموزش نصب کاغذ دیواری خواهید توانست از بروز این اشتباهات جلوگیری کنید.

مطمئنا دقت کرده ­اید که بعد از ورود به هر محیطی یکی از عناصری که توجه افراد را به خود جلب می ­کند نورپردازی، طراحی و به کارگیری وسایلی است که برای زیباسازی بیشتر دیوارها استفاده می ­شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت مد و دکوراسیون در زمینه طراحی داخلی گام ­های بزرگی برداشته شده است اما با این حال کاغذ دیواری یکی از وسایلی است که با قدمت چندین و چندساله برای زیباسازی محیط داخلی ساختمان اداری، هتل، منازل مسکونی و … هنوز هم در زمینه دکوراسیون داخلی حرفی برای گفتن دارد.

امروزه با وجود ابزارآلات مختلف سبک  های مدرنی از کاغذ دیواری در طرح­ و رنگ مختلف ساخته می­شود که برخی از آن‌ها با جنس ویژه­ای که دارند دارای قابلیت ضد آب و قابل شستشو نیز می­باشند. نصب کاغذ دیواری امروزه در کنار دیگر مشاغل ساختمانی یکی از راحت‌ترین مشاغل محسوب می­شود و نحوه آموزش آن بسیار ساده است. در آموزش نصب کاغذ دیواری میزان به کارگیری مواد، چسب و روش نصب کاملا توضیح داده می­شود.

برای نصب کاغذ دیواری ابتدا باید دیوار مورد نظر را تمیز کنید و زیرسازی­ های لازم را انجام دهید سپس بعد از آن با کمک قلم مو بزرگ مقداری از محلول رقیق از چسب و سریش را بر روی دیوار می­زنید و به آرامی قطعات کاغذ دیواری را روی آن با دقت و به کارگیری یک شاخص می­چسبانید، وجود شاخص و علامت گذاری دیوار برای جلوگیری از کج شدن کاغذ دیواری در هنگام نصب الزامی است.

مزایای شغل نصب کاغذ دیواری

همان طور که می‌دانید نصب کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش دارای مزایای بسیاری است. از جمله این که برای نصب این دیوارپوش‌ها نیاز به کثیف کاری نیست و قیمت مناسبی دارند. اما در ادامه ما قصد داریم مزایای شغل نصب کاغذ دیواری را معرفی کنیم .

از جمله مزایای شغل نصب کاغذ دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. زمان آموزش نصب کاغذ دیواری و یادگیری آن کوتاه است.

2. از لحاظ فیزیکی کاری بسیار ساده است.

3. با توجه به بازار کار خوبی که دارد درآمد خوبی دارد.

4. شغل آزاد محسوب می‌شود بنابراین حتی به‌ عنوان یک کار پاره‌ وقت نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا نصب کاغذ دیواری را فرا بگیریم؟

آموزش نصب کاغذ دیواری کمک می‌کند تا همه افرادی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند. بتوانند به صورت اصولی و درست نصب را انجام دهند. همین امر کمک می‌کند تا به یک فرد حرفه‌ای و مجرب تبدیل شوند و افراد بیشتری کار نصب کاغذ دیواری خود را به آن ها بسپارند.

توجه داشته باشید که در بازار کاغذ دیواری‌ در طرح‌های مختلف با عرض کم به فروش می‌رسند. به همین دلیل کسانی که نصب این دسته از کاغذ دیواری‌ها را انجام می‌دهند باید بتوانند به گونه‌ای کار را پیاده سازی کنند که پس از پایان کار طرحی یک دست حاصل شود. برای رسیدن به این مهارت بهتر است مجموعه را با دقت مشاهده کنید.

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی بسیار زیاد شده است و یکی از ارکان مهم در زیبایی هر مکانی دیوارهای آن است. لذا کاغذ دیواری که روشی عالی برای زیباسازی دیوارهاست امروز مورد توجه بسیاری از طراحان،‌ پیمانکاران و افراد خانه دار قرار گرفته است. به همین دلیل این شغل که به سرمایه زیادی نیز نیاز ندارد مشتریان بسیاری دارد و از همین رو درآمد زیادی نیز خواهد داشت. همچنین این شغل نیازی به فعالیت بدنی شدید ندارد به همین دلیل یادگیری و انجام آن خالی از لطف نیست.

همچنین کسانی که این کار را بلد باشند می‌توانند منزل خود و عزیزانشان را با کمترین هزینه و به بهترین نحو ممکن کاغذ دیواری کرده و آن را زیبا و شکیل کنند.

آموزش نصب کاغذ دیواری 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نصب کاغذ دیواری

پیش نیاز و مهارت لازم برای نصب کاغذ دیواری

آموزش نصب کاغذ دیواری و شغل نصاب نیاز به مهارت خاصی ندارد و افراد با کمترین میزان مهارت نیز می­ توانند وارد این حرفه شوند. در این شغل میزان سطح مهارت و دقت در حین کار سبب ایجاد کسب درآمد بیشتر برای افراد کارآموز یا استاد کار می‌شود. هرچه استادکار در حین کار به نکات نصب بیشتر دقت کند و از کج شدگی و ایجاد حباب در هنگام چسباندن رول­ها جلوگیری کند کار تمیزتری تحویل مشتری می­دهد.

برخی از افراد حتی با داشتن مدرک دانشگاهی به دلیل داشتن علاقه به این شغل ورود می‌کنند این گونه افراد به راحتی می­توانند در کلاس ­های آموزشی سطح بالاتر شرکت کنند و گواهی نامه فنی این شغل را دریافت کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش نصب کاغذ دیواری چقدر هست؟

بسته به این‌ که شما چه روشی را برای یادگیری شغل نصب کاغذ دیواری انتخاب می‌کنید، مدت زمان یادگیری شما می‌تواند متفاوت باشد. به‌ عنوان مثال اگر برای آموزش کامل نصب کاغذ دیواری در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کنید، این مدت زمان حدوداً چند ماه است.

اما اگر تمایل داشته باشید که پکیج آموزش جامع نصب کاغذ دیواری را تهیه کنید این مدت زمان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و این آموزش به‌ صورت خودآموز خواهد بود. در این حالت مدت زمان یادگیری نصب کاغذ دیواری بسیار کم‌تر شده و شما می‌توانید در کمتر از ۱ ماه تمامی مباحث و جزئیات این کار را به‌ خوبی یاد بگیرید و پس‌ از مدتی به‌ صورت عملی این کار را تکرار کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع نصب کاغذ دیواری

شغل نصب کاغذ دیواری یکی از شغل­ هایی است که به دلیل کار با دیوار و ارتفاع نیاز به وسایلی همچون نردبان دارد، نردبان یکی از وسایل مهم این کار است تا فرد نصاب به راحتی با امنیت و تمرکز بیشتری رول­ های قیچی شده کاغذ دیواری را در قسمت­ های بالا و پایین دیوار نصب کند.

از جمله دیگر ابزارهای لازم مداد و خط کش اندازه گیری است، این دو ابزار برای علامت گذاری قسمت­ های برش بر روی کاغذ دیواری بسیار مهم و پراهمیت است و در صورتی که علامت ایجاد شده درست نباشد می­توان به راحتی آن را پاک کرد.

کاتر چند تیغه ­­ای از دیگر ابزارهای ضروری برای نصب کاغذ دیواری است. استفاده از این گونه کاترها سبب شده رول­ های کاغذ دیواری به راحتی بریده شوند و هیچگونه پارگی پیدا نکنند.

متر و شاقول دو ابزار دیگر نصب کاغذ دیواری هستند که هرکدام کار خاصی انجام می­دهند. با کمک متر شما طول و عرض دیوار را دقیق محاسبه می­کنید و میزان برش­های کاغذ دیواری را می­توانید محاسبه کنید. شاغول نیز ابزاری است که برای عمودی نشان دادن اولین کاغذ دیواری نصب شده به کار می­رود و در حسن نصب برای اطمینان از یک راستا بودن بقیه کاغذها از آن استفاده می­شود.

غلتک پلاستیکی یکی از ابزار­های است که بعد از نصب کاغذ دیواری به کار گرفته می­شود به کمک این غلتک کاغذ دیواری محک‌متر بر روی دیوار فیکس می­شود و از جمع شدن چسب و حباب زیر آن جلوگیری می­کند.

سطل و فرچه رنگ از ابزارهای مورد نیاز برای مخلوط کردن و آماده سازی چسب است. با کمک فرچه هربار قبل از نصب کاغذ دیواری مقداری از دیوار را به چسب یا آستر اغشته کنید.

سنباده و کاردک ابزارهای مورد نیاز برای زیرسازی قبل از نصب کاغذ دیواری است. با کمک کاردک کاغذ دیواری قدیمی جدا کرده و برآمدگی­ های دیوار را صاف و هموار می­کنند و برای قسمت ­های فرو رفته نیز سنباده کشی انجام می­شود تا نصب کاغذ دیواری به خوبی و یک دست انجام شود.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب کاغذ دیواری

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل نصب کاغذ دیواری قیمت (تومان)
1 ماله شانه ایی کاریزما 240,000
2 کاردک(5عدد) 25,000
3 غلتک پلاستیکی(25 سانت) 180,000
4 شاقول مگنتی چینی 680,000
5 متر(در مدل های متنوع) 25,000-600,000
6 چسب کاغذ دیواری(یک کیلویی) 200,000
7 چسب درزگیر کاغذ دیواری 18,000

قیمت ورق کاغذ دیواری

برای دانستن قیمت کاغذ دیواری باید بدانید که آن‌ها را براساس رول قیمت‌ گذاری می‌کنند و هر رول معمولاً اندازه حدود ۵۰ سانت در ۱۰ متر را دارد. قیمت نصب کاغذ دیواری به عواملی چون جنس برند، سازنده و طرح آن بستگی دارد. بنابراین کاغذی دیواری‌های مختلف دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. به‌طور کلی حداقل قیمت کاغذ دیواری ۱۵۰ هزار تومان برای هر رول و حداکثر قیمت آن ۱۵ میلیون تومان برای ۱ رول است. گران قیمت‌ترین انواع کاغذ دیواری مربوط به نوع اروپایی آن‌ها است.

سرمایه لازم برای شروع نصب کاغذ دیواری

قبل از ورود به هر شغلی نیاز به یک سری اطلاعات در رابطه با میزان سرمایه به کار گرفته، میزان درآمد آن در شهرهای مختلف و حتی میزان درآمد آن در خارج از کشور، نحوه یادگیری آموزش ­های تخصصی و میزان مهارت و تحصیلات لازم برای آن حرفه است. برخی افراد ممکن است در شغل­ های مختلفی ورود کنند و بدون داشتن هیچ زمینه بعد از مدت کوتاهی در آن شغل شکست بخورند و تنها دلیل شکست آن­ها برخوردار نبودن از اطلاعات لازم برای شروع کار و سرمایه لازم تا زمان به نتیجه رسیدن آن کار است.

امروزه به دلیل تورم زیاد بخش مهم ایجاد هر کسب و کاری میزان سرمایه اولیه برای راه اندازی آن است، شغل نصب کاغذ دیواری نیز مانند هر شغل دیگری به چنین سرمایه­ نیاز دارد و هر فرد مبتدی برای ورود به این حرفه باید هزینه ­های همچون آموزش که شامل کلاس­های آموزشی یا خرید پکیج­های پیشرفته یادگیری، هزینه خرید رول­های مختلف و چسب برای یادگیری و شروع کار را محاسبه کند. در کنار هزینه لازم باید فرد مبتدی از وقتی که برای یادگیری صرف می­کند نهایت استفاده را ببرد.

معمولا هر فرد مبتدی برای یادگیری نصب کاغذ دیواری و خرید وسایل کار به حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

در پایان آموزش نصب کاغذ دیواری چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش مهارت بالایی در زیرسازی و نصب به دست خواهید آورد. به گونه‌ای که موجب می‌شود به صورت حرفه‌ای کار را انجام دهید و افراد بیشتری کار نصب را به شما بسپارند. توجه داشته باشید که علاوه بر مهارت در نصب کاغذ دیواری باید دقت بالایی هم داشته باشید.

باید صفحات کاغذ را طوری قرار دهید که سطح کار یک دست شود. به ویژه اگر کاغذ دیواری طرح‌دار را نصب می‌کنید باید دقت بیشتری به کارگیرید. در پایان آموزش مهارت بالایی را فرا خواهید گرفت و با تمرین می‌توانید دقت خود را افزایش دهید.

با توجه به رونق و توسعه دیوارپوش‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و منازل و کاربرد آن‌ها در بیشتر فضاها می‌توان گفت که این رشته دارای بازار کار خوب و درآمد عالی است. بنابراین افراد می‌توانند بعد از تهیه پکیج آموزش گام به گام نصب کاغذ دیواری با این کار آشنا شده و در آن مهارت کسب کنند و برای ورود به بازار کار آماده شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند از طریق نصب این دیوارپوش‌ها یا تعمیرات آن‌ها به کسب درآمد بپردازند. همچنین افراد قادر خواهند بود که پس ‌از طی کردن دوره آموزشی با یاد دادن این شغل به دیگران نیز کسب درآمد داشته باشند.

بازار کار نصب کاغذ دیواری در ایران چگونه است؟

به دلیل سرعت اجرا و هزینه تقریباً پایین کاغذ دیواری اغلب افراد برای تغییر در ظاهر محیط اطراف خود اقدام به نصب کاغذ دیواری می‌کنند. همچنین در حال حاضر کاغذ دیواری با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوعی در بازار عرضه می‌شود. به همین سبب بازار کار این حرفه پر درآمد است 

هنرجویان با آموزش نصب کاغذ دیواری به صورت جامع و کامل خواهند توانست همانند یک فرد حرفه‌ای کار نصب را انجام دهند. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که در زمینه نصب فعالیت می‌کنند هم آموزش را مشاهده کنند. تا با افزایش سطح مهارت خود بتوانند درآمد بیشتری در بازار کار به دست آورند.

شغل نصب کاغذ دیواری یکی از شغل­ هایی است که افرادی با ذوق، هنر و صبور را می­طلبد. استادکاران ماهر با ذوق و صبری که به کار می­گیرند درصد خسارت کمی دارند و این گونه افراد با دقت خود در ارائه کار و پیشنهادات بهتر برای جلب مشتری معمولا دست مزد بالاتری دارند. میزان درآمد شغل نصاب کاغذ دیواری متغییر است برخی از افراد به این شغل به عنوان شغل دوم نگاه می­کنند و بیشتر وقت­هایی که دارای تمرکز هستند به این کار می‌پردازند از این رو دقت و نتیجه کار نیز دلخواه خواهد شد.

بازار کار شغل نصب کاغذ دیواری تقریبا در داخل و خارج از کشور مورد توجه است و به راحتی می­توان از آن درآمدزایی کرد، در این شغل هرچه تجربه و میزان تعداد سال­ هایی که در این زمینه دارید اضافه شود به طبع به مهارت شما در حین کار نیز افزوده می­شود و می­توانید دست مزد بالاتری دریافت کنید.

درآمد شغل نصب کاغذ دیواری در ایران

شغل نصب کاغذ دیواری برخلاف کارهای دیگر ساختمانی نیاز به آموزش چندین و چندساله ندارد تنها با چند ماه کار کردن و شناخت انواع کاغذ دیواری­ ها می­توان این کار را یاد گرفت. میزان درآمد این شغل بستگی به نوع و جنس کاغذ دیواری و سایر موارد دارد اما با توجه به قیمت ­های امروزه نصب هر متر از رول (۱۰ متر در ۵۳ سانتی متر) کاغذ دیواری معمولی قیمتی حدود 25 تا 50 هزار تومان دارد.

بازار نصب کاغذ دیواری در ایران بستگی به میزان حرفه­ ای بودن استادکار دارد در این روزها که افراد جوان بیشتر به دنبال کارهای راحت و پشت میز نشینی هستند می­توانند در این شغل با آموزشی چند ماهه به درآمدی حدود 10 تا 20 میلیون در ماه برسند. خوشبختانه در برخی از شهرها استفاده از کاغذ دیواری برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی بیشتر از موارد دیگر به کار می­رود از این رو می­توان فقط با یادگرفتن ماهرانه و بدون هیچ گونه خسارت درآمد بیشتری کسب کرد.

درآمد شغل نصب کاغذ دیواری در جهان

یکی از شغل­ هایی که دارای بازارکار جهانی است شغل نصب کاغذ دیواری است. این شغل با یادگیری در طی مدت زمان کم اما در خارج از کشور به عنوان یکی از شغل­ های پرطرفدار و به شدت پر درآمد محسوب می­شود. شغل نصب کاغذ دیواری از دو بخش شناخت و کسب اطلاعات از انواع کاغذ دیواری و بخش نصب درست آن‌ها تشکیل شده است. افراد موفق در این حرفه به راحتی می­توانند با ارائه چند رزومه از نمونه کارهای خود به کارفرمایان خارج از کشور مهاجرت کنند و با عقد قراردادی بین دو طرف به صورت توافقی در آنجا مشغول به کار شوند.

ابزارکار و نحوه درست کردن زیرکار

2 ساعت

آموزش نصب کاغذ دیواری ساده، طرح دار و سه بعدی

14 ساعت

آموزش نصب پوستر و برچسب دیواری آشپزخانه

1 ساعت

نمونه کار

1 ساعت

کاغذدیواری تا عرض 100 سانتی‌متر تولید می‌شود اما متداول‌ترین ابعاد یک رول آن عرض 53 سانتی‌متر و طول 10 متر را پوشش می‌دهد. برخی از متخصصان معتقدند با بیشتر شدن عرض کاغذدیواری نیاز به مهارت و زمان و در نهایت هزینه بیشتر می‌شود. لازم است قبل از شروع کار حتما اطلاعاتی درباره ابعاد در اختیار متخصص نصب قرار دهید و در رابطه با قیمت نهایی با او توافق کنید.
عامل دیگری که به هزینه نصب کاغذ دیواری افزوده می‌شود، اجرت نصاب آن است. در پروژه‌های نصب کاغذ دیواری زیر 10 متر، مبلغی برای دستمزد نصاب کاغذ دیواری در نظر گرفته می‌شود. زمانی که تعداد رول کاغذ دیواری زیاد باشد و متراژ بالا باشد، براساس تعداد رول یا متر مربع دیوارپوش، دستمزد نصاب محاسبه می شود.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
بله در قسمت‌های مختلفی از این آموزش به نحوه برشکاری کاغذدیواری پرداخته شده است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 19 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش نصب کاغذ دیواری

  1. احسان

    ویدوها و آموزشهای دیگه ای تو این سبک دارین؟

  2. aryan.najafi

    وسایل اولیه برای شروع کارو از کجا میشه تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تمام این ابزار آلات را می توانید از سایت های معتبر اینترنتی خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. aa.16

    از زمانی که سفارشمون ثبت می کنیم چقدر طول میکشه تا به دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  4. حامد

    چه جوری باید از کاغذ دیواری مراقبت کردش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      1.یا دستمال نمدار تمیز کنید 2.بخارشو را روی درزهای کاغذدیواری نکشید 3. با خودکار روی کاغذ دیواری خط نکشید 4. در زمان خرید به کیفیت آن توجه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. omidsbarati

    این دوره به زبان فارسی است یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      این دوره دارای مربیان خارجی است و دارای زیرنویس تحت الفظی فارسی.
      سپاس از همراهی شما

  6. amirhossein11

    با دیدن این اموزش میشه خونه خودمون کاغذ دیواری بزنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله می توان این مهارت را کسب کرد و حتی از آن کسب درآمد هم نمود.
      سپاس از همراهی شما

  7. میلاد جلالی

    نقش کاغذ دیواری الان در طراحی ساختمان ها چیه؟ کاربردش زیاده الان؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترم
      از آن جایی که کاغذ دیواری چه در طرح و چه در رنگ هیچ محدودیتی ندارد، قطعاً مناسب ترین گزینه برای دیزاین و راه حلی خلاقانه برای تبدیل کردن دیوار های ساده خانه به آن چیزی که دقیقاً سلیقه و علاقه شما است. نصب آن نیز بسیار سریع و آسان است. به همین دلایل بسیار مور توجه هستند و یسیار کاربردی.
      سپاس از همراهی شما

  8. vahid_

    بنظر شما رنگ امیزی دیوار بهتره یا کاغذ دیواری؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      هر کدام مزایای خود دارند و در عموم بر اساس سلیقه انتخاب می شوند برای منزل.
      سپاس از همراهی شما

  9. m.1370

    اگر لینک برای دانلود ویدیو دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. محمد امین رسولی

    قبل از نصب کاغذ دیواری باید چکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ابتدا برق ها را به کلی قطع کنید و روی پریز ها را باز کنید. سپس وسایل خود را یک تا دو متر از دیوار فاصله دهید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,785

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2320

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan