آموزش تعمیر و نصب کرکره برقی|موتور ساید موتور توبلار+کاملا عملی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

49 تخفیف

345,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/12/12

حجم آموزش: 3.41 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/12

زمان آموزش: 4 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/12/12

حجم آموزش: 3.41 گیگابایت

زمان آموزش: 4 ساعت

با توجه به گذشت زمان و پیشرفت جامعه، بسیاری از وسایلی که در زمان گذشته مورد استفاده افراد بوده است؛ دیگر استفاده نمی‌شود. یکی از این موارد، کرکره دستی است که امروزه کرکره برقی جایگزین آن شده است. با توجه به اینکه در گذشته دزدی کمتر اتفاق می‌افتاد؛ کرکره دستی نیز برای استفاده‌ی مغازه داران کفایت داشته است. اما امروزه به علت افزایش جرم و جنایت، دیگر نمی‌توان به کرکره دستی کفایت کرد. کرکره برقی نوعی کرکره است که از طریق موتور به‌ صورت عمودی حرکت می‌کند. با اختراع کرکره برقی، مشاغل زیادی در این راستا به وجود امده است. یکی از مشاغل نصب کرکره برقی است. برای نصب کرکره برقی به صورت اصولی باید آموزش دیده باشید. آموزش نصب کرکره برقی 118فایل با بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی، نصب ‌کرکره برقی را آموزش می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی تمامی موارد مورد نیاز را به صورت صفر تا صد به شما آموزش خواهد داد. همچنین ابزار و وسایل لازم برای این حرفه در دسترس می باشد. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در گذشته انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف برای مسائل امنیتی مکان خود و جلوگیری از سرقت از کرکره استفاده می‌کردند که در هنگام باز و بسته کردن مغازه این کرکره را بالا یا پایین می‌کشیدند. البته دیگر کرکره‌ها به‌ صورت دستی وجود ندارند و این موضوع به گذشته برمی‌گردد. امروزه کرکره‌های قدیمی جای خود را به کرکره‌های برقی و اتوماتیک داده‌اند. در کرکره برقی از یک موتور استفاده‌ شده است که به‌ راحتی با یک کنترل به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند. معمولاً کرکره برقی از آلومینیوم بوده درنتیجه مقاومت بیشتری دارد و امنیت بیشتری را ایجاد می‌کند. استفاده از قطعات پیچیده‌تر باعث شده‌ است که کرکره‌های برقی مانند کرکره‌های دستی ساده نبوده و برای نصب یا تعمیر آن‌ها به تخصص و مهارت بالایی احتیاج باشد. در نتیجه بسیاری از افراد با توجه به استقبال زیادی که از کرکره های برقی می‌شود در صدد نصب یا تعمیر این‌گونه وسایل هستند تا بتوانند از طریق آن به درآمد خوبی دست پیدا کنند. البته باید بدانند که بدون آموزش جامع نصب کرکره برقی، نمی‌توان در این رشته به صورت موفق عمل کرد.

اگر درب ورودی یا خروجی باشد باید باز و بسته شدن آن سریع و آسان باشد و اگر برای مراکز تجاری یا فروشگاهی باشد ایمنی آن بسیار مهم است. دربی با همه این خصوصیات می‌تواند برای تمامی افراد با نیازهای متفاوت یک درب ایده آل باشد. درکرکره برقی به دلیل زیبایی، راحتی استفاده و ایمنی کافی برای تمامی مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی نوعی کرکره است که از طریق موتور به‌ صورت عمودی حرکت می‌کند. موتور کرکره برقی به یک منبع انرژی یا برق متصل است. استفاده از کرکره برقی باعث ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌گردد. این‌گونه وسایل به دلیل کاربری بسیار زیاد و نصب و تعمیر آسانی که دارند بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند و محبوب شده‌اند. دقت داشته باشید که حتی در درب و پنجره منزل نیز می‌توان از کرکره برقی استفاده کرد. کرکره‌ی برقی انواع مختلفی دارد که افراد مختلف براساس انتخاب خود می‌توانند از هر یک از آن‌ها استفاده کنند. همچنین بسیاری از کرکره‌های برقی قابل برنامه ‌نویسی و تنظیمات خاص هستند. دقت داشته باشید که اگر به طراحی داخلی اهمیت می‌دهید استفاده از کرکره برقی باعث مدرن نشان‌ دادن محیط و فضای ساختمان شما خواهد شد.

مزایای تعمیر کرکره برقی

1. کرکره برقی هزینه‌های تعمیر و نصب بسیار کمتری در مقایسه با کرکره‌های سنتی و قدیمی دارد.

2. استفاده از کرکره برقی برای تمامی افراد در تمامی محیط‌ها امکان‌ پذیر است. زیرا که استفاده از آن آسان است و در هر محیطی می‌توان از آن استفاده کرد.

3. مقاومت کرکره برقی در مقایسه با کرکره دستی بسیار زیاد است. در نتیجه با یک بار راه ‌اندازی و نصب کرکره برقی تا سالیان طولانی احتیاجی به نصب دوباره‌ی آن نخواهد بود.

4. کرکره برقی باعث می‌شود که آلودگی صوتی کمتری ایجاد شود. در نتیجه محبوب‌تر هستند.

5. کرکره برقی انواع گوناگونی دارند که می‌تواند مورد سلیقه افراد زیادی قرار بگیرد.

6. امنیت کرکره برقی بسیار بالا است و از این نظر خیال مشتریانی که از آن استفاده می‌کنند راحت‌تر می‌شود.

7. سرعت نصب کرکره برقی بسیار زیاد است.

8. نصب و استفاده از کرکره برقی در صورتی انجام می‌گیرد که مانع از ورود گرد و خاک می‌شود.

9. نصب کرکره برقی در مقایسه با کارکردی که دارند هزینه مقرون‌ به‌ صرفه‌ای دارد.

10. بسیاری از افرادی که قصد دارند از طریق تعمیر کرکره برقی ‌و نصب آن به کسب درآمد بپردازند از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا می‌کنند.

چرا آموزش نصب کرکره برقی را فرا بگیریم؟

از آنجایی که استفاده از کرکره برقی به دلیل زیبایی، استحکام، ایمنی و راحتی استفاده هر روز بیشتر از قبل رو به گسترش است و به طور مکرر و روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، نصب و ایجاد اشکال و خرابی قطعات آن هم نیز زیاد می‌باشد. از این‌ جهت می‌توان با یادگیری نصب و تعمیر کرکره برقی کسب و کار خوب و پر درآمدی را راه‌اندازی کنید. افرادی که جویای کار هستند و علاقمند به کار تعمیر وسایل برقی هستند می‌توانند با مشاهده این مجموعه آموزشی به یک شغل مناسب دست یابند. همچنین صاحبان درب‌های کرکره برقی می‌توانند با دیدن ویدئوهای این مجموعه خودشان مشکلات ایجاد شده در درب‌هایشان را بر‌طرف کنند.

آموزش نصب کرکره برقی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نصب کرکره برقی!

پیش نیاز و مهارت لازم براییادگیری نصب کرکره برقی

برای آموزش نصب کرکره برقی نیاز به تحصیلات یا مدرک خاصی نیست. بلکه افراد می‌توانند از راه‌های دیگر نیز آموزش نصب درب‌های هوشمند را فرا بگیرند. از جمله این روش‌ها می‌توان به کارآموزی در نزد استادکار اشاره کرد. این افراد در مدت زمان مشخصی در کنار فردی که در این زمینه دارای سابقه و تجربه کاری‌ است می‌روند و اطلاعات به دست آورده و در این زمینه به مهارت کافی دست پیدا می‌کنند و بعد اقدام به کار می‌نمایند. در حالت بعدی افراد می‌توانند در کلاس‌های سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و با ثبت ‌نام در آن‌ها و حضور در کلاس‌ها تمامی موارد مربوط به نصب کرکره برقی را یاد گرفته و از این نظر آگاهی به دست آورند و بعد اقدام به کار نمایند. اما بهترین حالت استفاده از پکیج آموزش نصب کرکره برقی است.

زیرا این آموزش‌ها از طریق مربیان مجرب و متخصص فراهم شده‌اند که افراد را در زمینه کسب مهارت کامل در زمینه نصب کرکره برقی راهنمایی می‌کنند. همچنین این‌ آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد در هر سنی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله مزایای پکیج آموزش تخصصی نصب کرکره برقی می‌توان به پشتیبانی آن‌ها اشاره کرد.

مدت زمان یادگیری آموزش نصب کرکره برقی چقدر است؟

در حالت کلی آموزش نصب کرکره برقی کاری آسان و راحت است که در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را فرا گرفت. البته این مدت زمان یادگیری یک موضوع کاملا نسبی است که به خود فرد و توانایی‌های او بستگی دارد. چنانچه فردی تمایل زیادی به یادگیری در زمینه نصب کرکره‌ برقی داشته باشد این فرد می‌تواند مطالب مرتبط با این رشته را در مدت زمان کوتاه‌تری آموزش ببیند. علاوه بر آن در صورتی که افراد تمایل داشته باشند از طریق پکیج آموزش حرفه‌ای نصب کرکره برقی این رشته را فرا بگیرند به مدت زمانی کمتر از یک هفته برای یادگیری احتیاج خواهید داشت.

لوازم و تجهیزات لازم برای نصب کرکره برقی

برای نصب کرکره برقی به یک سری قطعات و تجهیزات احتیاج است که وجود برخی از آن‌ها جهت نصب کرکره برقی لازم است. برخی دیگر از لوازم نصب کرکره برقی تنها جهت راحت‌تر شدن کار نصب کرکره برقی به کار می‌روند و برای خرید آن‌ها ضرورتی وجود ندارد. از جمله این ابزارها می‌توان موارد زیر را نام برد:

1. دستگاه جوش جهت جوشکاری

2. دستگاه سنگ فرز برای برش آهن یا سنگ

3. دریل با مته‌های گوناگون جهت سوراخ کردن سطح

4. فنر برای انتقال سیم

5. وسیله‌های اندازه گیری مانند ترازو و متر و گونیا

6. پلیت

7. انواع آچار و انبر

8. فازمتر

9. سیم چین

10. قلم و چکش

11. انواع پیچ گوشتی

12. دستگاه پرچ

سرمایه لازم برای آموزش نصب کرکره برقی

همانطور که برای شروع هر کسب و کاری ابتدا احتیاج است که افراد در این زمینه سرمایه مورد نیاز خود را تخمین بزنند، در شغل نصب کرکره برقی نیز این مورد صادق است. برای این کار افراد باید ابتدا مقداری سرمایه جهت یادگیری خود در نظر داشته باشند. در  این حالت آن‌ها باید هزینه‌ی آموزش نصب کرکره برقی را بدانند. در مرحله‌ی بعد ضروری است که افراد لیستی از ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود جهت نصب کرکره‌ی برقی را داشته باشند و هزینه‌های هر یک را حساب کنند.

در صورتی که هدف افراد از انجام نصب کرکره برقی انجام کار به صورت سیار باشد، آن‌ها دیگر احتیاجی به سرمایه بیشتر برای اجاره مغازه نخواهند داشت. اما در حالتی که افراد بخواهند کسب و کار خود را گسترش دهند و حرفه‌ای‌تر عمل کنند می‌توانند برای خود مغازه اجاره کنند. در این صورت علاوه بر هزینه‌های اجاره‌ی محل باید مقداری هزینه جهت خرید تجهیزات مغازه نیز در نظر داشته باشند. در این صورت با وجود بیشتر بودن سرمایه درآمد آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و میزان سرمایه‌ی آن‌ها سریع‌تر برمی‌گردد. به طور کلی به‌جز هزینه اجاره مغازه سرمایه مورد نیاز برای شروع این کار مبلغی کمتر از ۱۵ میلیون تومان است.

در پایان آموزش نصب کرکره برقی چه اتفاقی می‌افتد؟

درپایان آموزش نصب کرکره برقی شما با قطعات، نحوه کار، نصب‌کرکره برقی، نصب و تعویض باز کننده درب کرکره برقی، نحوه اندازه گیری، تعویض فنر پیچشی درب کرکره برقی و نحوه تبدیل فنر تکی به فنر جفتی به طور کامل آشنا می‌شوید و تعویض غلتک و لولای درب کرکره برقی، نصب نوار عایق سازی، روغن کاری درب کرکره برقی، پاک کردن کدهای بازکننده درب کرکره برقی، نحوه برنامه ریزی مجدد صفحه کلید بازکننده درب را فرا می‌گیرید و می‌توانید با بازاریابی مناسب وارد بازار کار شوید.

بازار کار نصب کرکره برقی در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید امروزه میزان تقاضا و متقاضی برای نصب انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی بسیار بیشتر شده‌ است. در این حالت کمتر کسی را می‌توانید ببینید که از کرکره‌های قدیمی استفاده می‌کند. با توجه به تخصصی بودن کار نصب کرکره برقی می‌توان گفت بازار کار این رشته تا حد بسیار زیادی پرسود و پررونق است. زیرا که افرادی که از کرکره برقی در ساختمان‌های خود استفاده می‌کنند همواره به‌ دنبال افرادی هستند که بتوانند کار نصب کرکره برقی را به‌ صورت کاملاً حرفه‌ای و با مهارت بالا انجام دهند. از طرف دیگر با توجه به استفاده روزافزون از کرکره برقی و کاربرد آن‌ها در ساختمان‌های مختلف میزان استفاده از آن‌ها به‌ شدت افزایش پیدا کرده‌ است که همین موضوع خود باعث افزایش نصب کرکره برقی در ساختمان‌ها می‌شود. از این نظر نیز می‌توان بازار کار این رشته را پرسود و با رونق خوب در نظر گرفت.

اگر شما به دنبال یک حرفه تعمیراتی برای کسب درآمد هستید آموزش نصب کرکره برقی بسیار مناسب است. استفاده از درب‌های کرکره برقی هر روز بیشتر می‌شود. به دلیل استفاده روزانه و مکرر از این درب‌ها احتمال خرابی و اشکال در آنها بسیار زیاد می‌باشد. پس شما می‌توانید با فراگیری این حرفه به یک کار دائم پر درآمد دست یابید. علاوه بر شهر خودتان در سایر شهرها به تعمیر و نصب‌ کرکره برقی بپردازید. علاوه بر این می‌توانید در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به عنوان تعمیرکار درب کرکره برقی استخدام شوید. وب سایت 118 فایل با جمع آوری مجموعه آموزش نصب‌کرکره برقی به طور کامل تمامی آنچه که یک نصب کننده درب کرکره برقی برای ورود به بازار کار به آن را نیاز دارد ارائه می دهد.

درآمد نصب کرکره برقی در ایران

از آنجایی‌ که کار نصب کرکره برقی ثابت نیست درآمد آن به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. در واقع درآمد نصب کرکره برقی تحت تاثیر این عوامل قرار خواهد گرفت. به‌طور کلی می‌توان گفت هر چقدر افراد در جهت کسب مهارت‌های بیشتر تلاش کنند درآمد آن‌ها افزایش خواهد یافت و در این حالت به درآمدهای بیشتری دست پیدا خواهند کرد. به‌طور میانگین می‌توان گفت میزان درآمد شغل نصب کرکره برقی چیزی حدود ۷ تا ۱۰ میلیون تومان است که البته برای این کار سقف درآمدی نمی‌توان متصور شد.

همچنین افراد در صورتی که بتوانند حوزه کاری خود را افزایش دهند درآمد آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. از جمله این کارها می‌توان به نصب سیستم‌های امنیتی دیگر اشاره کرد. در شغل نصب کرکره برقی باید بدانید که فرصت‌های شغلی متنوع وجود دارد که افراد می‌توانند در صورت تمایل از هر یک از آن‌ها کسب درآمد کنند. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به تدریس و آموزش تعمیر و نصب کرکره برقی اشاره کرد. همچنین این افراد می‌توانند علاوه‌بر نصب کرکره برقی در زمینه تعمیر آن نیز اقدام کنند و از این نظر درآمد خود را افزایش دهند. کسب رضایت مشتری و خوش‌قول بودن نیز از جمله عوامل مهمی است که روی میزان درآمد افراد می‌تواند تا حد بسیار زیادی مؤثر باشد.

ارتفاع تیغه شامل ارتفاع کف تا حد پایین صفحه پلیت + 30 سانتیمتر هست. در نظر گرفتن 30 سانتی‌متر تیغه به خاطر زیبایی است. یعنی با در نظر گرفتن این تیغه اضافی لوله کرکره برقی نمایش داده نمی شود. مثلا اگر ارتفاع کف تا زیر صفحه پلیت 4 متر باشد باید آن را با 0.3 متر جمع کرد. یعنی ارتفاع کل تیغه 4.3 متر باید سفارش بدهید.
ریل‌ها را با استفاده از پیچ سرمته به پروفیل با فاصله 350 میلیمتری نصب می‌کنیم. نکته‌ای که باید در نصب ریل توجه شود این است که بالاترین ارتفاع ریل حدود 5 سانتیمتر پایین‌تر از صفحه پلیت قرار بگیرد. علت این فاصله به خاطر این است که وقتی تیغه‌ها به صورت زاویه وارد ریل می‌شوند به صورت خیلی راحت به سمت بالا و پایین حرکت کنند.
کرکره برقی به راحتی و با استفاده از ریموت باز و بسته میشود و نیازی به باز و بسته کردن به صورت دستی و استفاده از نیروی انسانی نمیباشد. در صورت قطع برق میتوان به وسیله باطری پشتیبان ( ups ) درب را باز و بسته نمود. کرکره برقی به هیچ عنوان آلودگی صوتی ایجاد نمیکند و بسیار کم صدا میباشد. این نوع کرکره ها علاوه بر زیبایی دارای ایمنی ، استحکام و دوام بیشتری نسبت به نوع سنتی آن میباشد. تیغه کرکره برقی مانع نفوذ هرگونه گرد و غبار میشود. دهانه های کرکره برقی کمتر احتیاج به سرویس پیدا میکند. کرکره برقی به هیچ عنوان احتیاج به روغن کاری و یا گریس کاری پیدا نکرده و از آلودگی محیطی جلوگیری میکند. تیغه های کرکره برقی قابل شستشو میباشد. کرکره برقی در تمامی فصول سال قابل استفاده بوده و در هر شرایط جوی مورد استفاده قرار میگرد. تیغه های کرکره برقی رنگ و طرح های مختلفی را دارا میباشد و نمای بسیار زیبایی را برای شما فراهم میکند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تعمیر و نصب کرکره برقی|موتور ساید موتور توبلار+کاملا عملی

  1. یاسین سلیمی

    زیرنویس فارسی داره ، یا کلا بیکلامه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه به زبان اصلی همراه با زیرنویس تحت الفظی به زبان فارسی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. r.991340

    عالی بود ممنونم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. fariba_mokhtari

    اگه برق قطع بشه میشه ازشون استفاده کرد یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اکثر کرکره ها دارای اهرم دستی برای بالا بردن و پایین آوردن هستند و در صورت قطعی برق می توان از اهرم دستی آن استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  4. فرشید محرمی

    ویژگی این درب ها چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این محصول در مقابل درب های معمولی از قیمت پایین تری برخوردار است
      سپاس از همراهی شما

  5. mhmd.AR

    کرکره های فولادی گرون تره یا آلمومینیومی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تیغه های فولادی از آلومینیومی گران تر است و قیمت کرکره فولادی هم از آلومینیومی بیشتر می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. mr.nariman

    قیمت کرکره به چه چیز هایی بستگی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قیمت کرکره با توجه به نوع تیغه مورد استفاده شده ، نوع موتور ، تعداد ریموت ها ، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر نتغیر است.
      سپاس از همراهی شما

  7. r_khosravi

    کرکره برقی چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کرکره برقی نمونه ای از درب های اتوماتیک است که امروزه در بیشتر مغازه ها و درب پارکینگ ها استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. SydJwd2209

    از کجا بفهمیم تیغه که استفاده شده نامرغوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سبکی بیش از حد تیغه کرکره برقی
      نازک بودن آلومینیوم تیغه
      نازک بودن عصایی تیغه ها
      کج و ناهموار بودن عصایی تیغه ها
      ضربه خوردگی و کج بودن تیغه ها
      رنگ آمیزی غیر اصولی
      از جمله راه های شناخت تیغه های نامرغوب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. sevin_artt

    شرایط جوی میتونه روی کرکره تاثیری داشته باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کرکره برقی هنگام برف و باران و هرگونه تغییرات جوی مقاومت دارد و برای کارکردن آن مشکلی پیش نمی آید.
      سپاس از همراهی شما

  10. آزاد

    کرکره باطری دار چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بعضی از کرکره ها باطری پشتیبان یا برق اضطراری دارند برای هنگامی که برق شهری قططع شده باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. samanbano

    بیشتر برای چه مکان هایی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درکرکره برقی به دلیل زیبایی، راحتی استفاده و ایمنی کافی برای تمامی مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3235

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz