آموزش نقاشی با رزین اپوکسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

380,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/30

حجم آموزش: 13.47 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/30

زمان آموزش: 23 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/30

حجم آموزش: 13.47 گیگابایت

زمان آموزش: 23 ساعت

مجموعه ی آموزشی نقاشی با رزین اپوکسی 118فایل شامل 23 ساعت ویدئوی آموزشی می باشد. نقاشی با رزین یکی از رشته های هنری کار با رزین می باشد که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. نقاشی آبستره که در دنیای هنر اصطلاحا به آن هنر انتزاعی می گویند، هنری است که با استفاده از فرم های مختلف، رنگ های گوناگون و خطوط و یا حتی اشکال هندسی دست به خلق آثاری چون تابلو های نقاشی میزند که این آثار در نهایت دارای ترکیب نا منظم و گنگ هستند و ساختار مشخصی ندارند.

برای یادگیری آموزش های لازم نقاشی با رزین می توانید با تماشای ویدئو های این مجموعه آموزشی از صفر تا صد این هنر را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. تکنیک دریا جذاب ترین تکنیک کار با رزین است و اجرای آن بسیار سخت به نظر می رسد اما بعد از دیدن این مجموعه آموزشی حتما برایتان مراحل اجرای این سبک آسان خواهد بود.در طی این مجموعه ی آموزشی با چندین تکنیک پر طرفدار در نقاشی آبستره آشنا خواهید شد و به شما نشان خواهیم داد که چطور با استفاده از ساده ترین ابزار و روش ها می توانید خودتان به سادگی و در خانه تصاویری خارق العاده خلق کنید.

تکنیک هایی که در این آموزش یاد خواهید گرفت، تکنیک لیوان برگردان، تکنیک ساخت زمینه با کشیدن رنگ و نقاشی با دمیدن، تکنیک ساخت موج و ایجاد بافت سلولی در نقاشی ساحل و دریا، تکنیک ایجاد افکت سنگ و ژئود و … خواهد بود که همگی با استفاده از رزین اپوکسی و رنگ های خمیری ایجاد خواهند شد.

مزایای آموزش نقاشی با رزین اپوکسی

1. افزایش صبر و حوصله، زیرا نقاشی با رزین یک فرآیند زمان بر است.

2. شما می‌توانید این هنر دستی را در نقاط مختلف منزلتان استفاده کنید. این کار فضا را زیبا و جذاب‌تر می‌کند.

3. این حرفه محدودیت سنی ندارد و افراد می‌توانند با هر میزان از تحصیلات به این شغل روی آورند.

4. جنبه سرگرمی دارد و می‌توان برای پر کردن اوقات فراغت به این هنر پرداخت.

5. به عنوان شغل دوم می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

6. مواد اولیه آن به راحتی در دسترس و ارزان است.

7. به محیط کار بسیار کوچک نیاز دارد.

8. عدم اختصاص فضای کارگاهی خاص و تولید محصول و عرضه آن به صورت مستقیم به مشتری.

9. افراد مختلف با رده‌های سنی و میزان تحصیلات متفاوت می‌توانند اقدام به این کار کنند.

چرا نقاشی با رزین اپوکسی را فرا بگیریم؟

به دنبال استقبال از این هنر ما براتون آموزش نقاشی آبستره با رزین اپوکسی را آماده کرده ایم و در این آموزش تمامی تکنیک ها و جزئیاتی که برای اجرای این هنر نیاز هست که بلد باشید را به شما آموزش می دهیم. این تکنیک ها بسیار ساده و قابل انجام در منزل است و می توانید از همین الان اینکار را شروع کنید. با فراگیری این حرفه حس خوب ساخت یک کار هنری را تجربه می کنید و ذوق و سلیقه ی هنری خود را شکوفا می کنید.

هدف این مجموعه آموزشی، آماده سازی افرادی است که بتوانند با استفاده از تکنیک های کاربردی ارائه شده در این آموزش، قادر به ساخت و تولید انواع صفحات و تابلو های رزینی باشند و از این راه کسب درآمد کنند. از طرفی علاوه‌بر مدرن بودن این‌ هنر، نقاشی آبستره برخلاف بعضی از هنرها نیازمند به وسایل و تجهیزات گران‌ قیمت نیست.

از این‌ رو با حداقل امکانات و‌ هزینه می‌توان تصاویری خارق‌العاده و خیره‌کننده خلق‌کرد که باعث زیبایی و جذابیت محیط اطرافمان شود. در حال حاضر رزین اپوکسی به دلیل سازگاری با محیط ، داشتن قابلیت ترکیب با رنگ ، مقاومت دمایی بالا ، چسبندگی بالا ، درخشش سطح آن و ویژگی های دیگر باعث شده تا استفاده از این ماده در صنایع مختلف و هنر بسیار رواج پیدا کند.

آموزش نقاشی با رزین اپوکسی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نقاشی با رزین اپوکسی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری نقاشی با رزین اپوکسی

این هنر به پیش نیاز و مهارت خاصی نیاز ندارد  و افراد با هر میزان سواد و توانایی می‌توانند آن را یاد بگیرند. اما اگر در سایر زمینه‌های کار با رزین پیش زمینه‌ و آشنایی داشته باشید، نقاشی با رزین اپوکسی بسیار ساده خواهد بود. برای بالا بردن مهارت و توانایی خودتان می‌توانید از بسته آموزش نقاشی با رزین استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری نقاشی با رزین اپوکسی چقدر است؟

نقاشی محصولات با استفاده از رزین اپوکسی بسیار جالب و در عین حال ساده است. دوره یادگیری برای افراد مختلف متفاوت است و به میزان علاقه و پشتکار فرد بستگی دارد. ولی به طور کلی فرد در طی یک ماه همه فنون مربوط به آن را می‌آموزد و می‌تواند بلافاصله وارد بازار کار شود. استفاده از کلاس و پکیج آموزش نقاشی با رزین اپوکسی باعث می‌شود شما در کمتر از یک ماه این حرفه را فرا بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع نقاشی با رزین اپوکسی

1. عینک ایمنی برای حفاظت از چشم

2. دستکش لاتکس

3. ماسک

4. رزین اپوکسی و هاردنر

5. فنجان اندازه گیری

6. چوب بستنی و یا هم زن

7. قالب یا قاب چوبی برای اعمال نقاشی سه بعدی

8. قلم مو

9. سشوار صنعتی

10. رنگ آکریلیک

11. نوار نقاش

12. سمباده 600 یا 1000 برای صیقل دادن نهایی

13. ترازو دیجیتال

14. رومیزی

15. تابلوهای هنری

16. بوم های نقاشی و کاشی

سرمایه لازم برای شروع به نقاشی با رزین اپوکسی

سرمایه اولیه مورد نیاز به عوامل زیر بستگی دارد:

1. حجم و تعداد محصولاتی که می‌خواهید نقاشی کنید

2. میزان رزین اپوکسی مورد نیاز برای نقاشی

با توجه به وسایل مورد نیاز برای یادگیری این هنر، می‌توان متوجه شد که سرمایه زیادی برای این حرفه نیاز نیست. اما اگر می‌‌خواهید کم کم وارد بازار کار این شوید و سرمایه کافی ندارید می‌توانید یک گروه تشکیل دهید. با این کار ضمن انتقال تجربیات، می‌توانید تولید و فروش بیشتری داشته باشید و بازدهی را بالا ببرید. برای آشنایی بیشتر با این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش حرفه‌ای نقاشی با رزین اپوکسی را فرا بگیرید.

در پایان آموزش نقاشی با رزین اپوکسی چه اتفاقی می‌افتد؟

در ابتدای آموزش توضیحی مختصر در مورد نقاشی آبستره برای شما عزیزان می دهیم. که در بخش اول این مجموعه، مباحثی نظیر ابزار لازم ، نسبت اختلاط رزین و هاردنر، نقاشی آبستره با پودر اکریلیک و تکنیک ها را آموزش داده ایم. تکنیک (پیورینگ، آکریلیک، ترکیب پیورینگ و آکریلیک، درتی پیور و بدون سیلیکون) بخشی از تکنیک های این مجموعه است. این تکنیک‌ها می تواند تا حد زیادی در پیشرفت علاقه مندان اثر بگذارد.

از مزایای این مجموعه ی آموزشی می توان به شکوفا کردن استعداد شما عزیزان و کارآفرینی شما در این هنر اشاره کرد. یکی از دیگر کاربردهای آموزش نقاشی با رزین این است که هنرجویان این رشته می توانند یکی از جذاب ترین کادو ها را برای عزیزانتان تدارک ببینید.این هدایا می توانند برای کسی که آن را دریافت می کند با ارزش باشد چرا که خود شما با دستانتان آنها را ساخته اید از این رو سلیقه و دستان شما در ساخت این اثر هنری دخیل هستند و حتما ارزش کادو را بیشتر می کنند.

بازار کار نقاشی با رزین اپوکسی در ایران چگونه است؟

امروزه استفاده از وسایل لوکس و لاکچری رزین بین بانوان بسیار طرفدار پیدا کرده و این محصولات با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد. اگر شما این هنر را بلد باشید و با توجه به هنر خود نقاشی آبستره را تولید کنید می توانید با قیمت پایین تر از بازار بفروش برسانید و خریداران زیادی را متوجه هنر خود کنید ؛ برای محصولات خود بازاریابی کرده و کسب درآمد داشته باشید .

همچنین برای شروع کار به وسایل پر هزینه ای احتیاج ندارید و حتما لازم نیست مکان بزرگی را برای شروع حرفه خود انتخاب کنید و متحمل هزینه سنگین اجاره بها شوید. شما می توانید با لوازم ابتدایی در اتاق خود شروع به تولید تابلو های رزینی کنید. در کل هنر آبستره فقط محدود به تابلو های نقاشی نیست و از آن در تهیه ی انواع ظروف، لوازم منزل ، بدیلیجات ، وسایل رزینی و … استفاده می شود. در واقع آبستره، هنری ست با کاربرد های نامحدود که به هنرمند اجازه می دهد خلاقیت خود رابه هر سمتی که می خواهد گسترش دهد. همین ویژگی نامحدود آن است که هزاران نفر در سراسر دنیا را به سمت خود جذب می کند.

درآمد با رزین اپوکسی در ایران

برای افزایش میزان فروش می‌توان در رنگ آمیزی تنوع ایجاد کرد و بدین منظور از پودرهای رنگدانه، پودر سایه، گچ، جوهر الکلی و زرق و برق استفاده کرد. میزان در آمد بستگی به جذابیت، تنوع و تعداد محصولات تولیدی دارد.

1. تبلیغات و بازاریابی نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

2. استفاده از طرح‌ها و رنگ های متنوع برای جذب مشتری بیشتر.

عینک ایمنی برای حفاظت از چشم _ دستکش لاتکس _ ماسک
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
برای اینکه نسبت اختلاط رزین و هاردنر را به صورت دقیق اندازه گیری کنید از ترازوی دیجیتال استفاده می شود. برای آنکه نسبت اختلاط رزین و هاردنر به خوبی رعایت شود، حتما از ترازوی دیجیتال با دقت حداقل یک گرم استفاده کنید. استفاده از پیمانه های مدرج برای اندازه گیری مقدار رزین و هاردنر، اصلا توصیه نمیشود.
پس از آنکه مخلوط رزین اپوکسی و هاردنر به خوبی مخلوط شدند، آن را به تعدادی که مورد نیاز است در لیوانهای یکبار مصرف تقسیم کنید. رنگهای مورد نظرتان را به هر کدام اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا یکنواخت شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش نقاشی با رزین اپوکسی

  1. شکیبا خیام

    اکرلیک رو چجوری به رزین اضافه کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ترکیب با رزین ابتدا رنگ اکریلیک را با خود رزین ترکیب کرده سپس هاردنر را به آن اضافه می کنند.
      سپاس از همراهی شما

  2. Rahmat

    میز آشپزخونمونو میتونم خودم تنهایی یاد بگیرم و روش پیاده کنم؟!!!!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. با آموزش و فراگیری این هنر به اندازه لازم و با استفاده از ابزار لازم خودتان در خانه قادر به انجام این کار خواهید بود.
      سپاس از همراهی شما

  3. پرهیزگار

    عجب هنر جالبی، تازه شروع کردم و خیلی علاقه دارم به این کار، دستتون درد نکنه واسه سایت خوبتون………..

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما.

  4. e0926b892i

    فقط از طریق لینک میشه دریافتش کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. محصولات ما علاوه بر در اختیار قرار دادن لینک دانلود، از طریق ارسال پستی در قالب DVD نیز میتوانید دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. A.Motalebi

    در مورد تکنیک آبستره هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این دوره دارای آموزش آشنایی با هنر آبستره، آموزش نقاشی آبستره اسب تک شاخ، اقیانوس و چهره زن است.
      سپاس از همراهی شما

  6. سمانه حمیدی

    رزین رو چجوری باید پاک کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید از لاک پاک کن یا پاک کننده های متیله یا استون برای پاک کردن رزین استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. IF6510

    شماره تماستون چنده ازتون چند تا سوال کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای مشاوره رایگان می توانید به پشتیبانی ما تماس بگیرید: 22221240-021
      سپاس از همراهی شما

  8. FARMANDE_

    ببخشید یه پیشنهاد داشتم، یکم محصولات سایتتون رو بیشتر کنید، با تشکر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه 118 فایل با پشتوانه شما عزیزان روز به روز در حال پیشرفت بوده و به مراتب محصولاتی با کیفیت بیشتر و گستره موضوعات وسیعتری به شما ارائه خواهد داد.
      سپاس از همراهی شما

  9. کیانا سمرقند

    چجوری میتونم آپدیتا رو بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از تاریخ خرید شما به مدت 6 ماه آپدیت های دوره به صورت رایگان، یا از طریق لینک یا ارسال پستی در اختیار شما قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. Sahra.87

    روی عکس خانوادگی میشه رزین شفاف ریخت؟عکسا خراب نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اینکه جوهر عکس ها در رزین مخلوط نشود باید از لایه ای محافظ استفاده کنید، می توانید از سیلر، چسب چوب، اسپری وارنیش یا چسب DM5 بعد از خشک شدن آنها به عنوان محافظ استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3189

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz