آموزش طراحی و نقاشی ماندالا|به صورت آنلاین+کاملا عملی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نقاشی ماندالا-118فایل

قیمت محصول

28 تخفیف

499,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 21.13 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 21.13 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

یک هنر جذاب و دوست داشتنی
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

ماندالا که از گذشته‌های بسیار دور در کشور ما رواج داشته است، امروزه دوباره جایگاه خود را پیدا کرده است. این نقاشی که در واقع مربوط به ادیان دیگر است و به تاریخچه‌ی کشور ما برنمی‌گردد اما با معانی خاص و مقدسی که دارد در ایران نیز طرفداران خود را پیدا کرده است. افراد بسیاری را می‌بینید که در نقاشی ماندالا استعداد دارند اما آموزش مناسبی را برای رفع اشکال پیدا نمی‌کنند.

آموزشگاه 118فایل با بیش از چندین سال تجربه در زمینه‌ی آموزشی علاوه بر آموزش صفر تا صد نقاشی ماندالا تمامی مشکلات شما را رفع خواهد کرد. این دوره با بیش از 18 ساعت ویدئوی آموزشی ارائه شده است. تنها کافی است برای دریافت آن ثبت نام کنید.

نقاشی ماندالا علاوه بر اینکه به عنوان هدیه بسیار خاص و جذاب است میتواند به عنوان یک منبع در آمدی نیز محسوب شود . تنها کافی است یک صفحه‌ی مجازی برای ارائه نقاشی‌های خود داشته باشید. همچنین می‌توانید در نمایشگاه‌ها و مکان‌های هنری شروع به کار کرده و پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

دوره‌ی آموزش نقاشی ماندالا  118فایل را می‌توانید مناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز نقاشی ماندالا  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

ماندالا به علت ریشه‌های تاریخی و آیینی خود بیشتر موضوع مباحث اسطوره شناسی بوده  است. ماندالا یک شکل هندسی است که در ادیان هندو و بودا به عنوان دایره‌هایی نمادین برای نمایش جهان هستی و تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان شناخته می‌شود. می‌توان گفت در آئین بودا، هندو و تبتی مرکز دایره ماندالا برای تمرکز در حین مراقبه دینی و آئینی به کار می‌رود.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 193.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  499.000 ⇒ 692.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نقاشی ماندالا ! 〉

بازار کار و درآمد نقاشی ماندالا در ایران

نقاشی، هنر به تصویر کشیدن تخیلات و تصورات انسان بر روی کاغذ است. رنگ‌هایی که با انرژی خود قابی زیبا و ماندگار در ذهن‌ ما می‌سازند. کسب درامد از نقاشی ماندالا یا هر نقاشی دیگری با توجه به کیفیت و میزان تبلیغات شما از هنرتان انجام می‌شود. شما می‌توانید نقاشی ماندالا را در فضای مجازی تبلیغ کنید و به فروش برسانید. علاوه بر این از این نقاشی روی ظروف سفالی، چاپ دیجیتال روی پارچه و… استفاده می‌شود که بازار کار بسیار خوبی دارد. آموزش نقاشی ماندالا فانتزی و یادیری آن راه دیگری برای کسب درامد در این حرفه است.
میتوان با یک حساب کتاب سرانگشتی یک درآمد کلی برای اینکار پیدا کرد 
اگر شما هر نقاشی را به قیمت 250 هزار تومان به فروش برسانید با فروش روزی دو نقاشی میتوانید درآمد 15.000.000 تومانی در ماه داشته باشید

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

ماندالا چیست؟

کلمه ماندالا در سانسکریت به معنای «دایره» است. ماندالا یک نماد معنوی و آیینی در هندوئیسم و بودیسم بوده که نمایانگر جهان است. طرح‌های دایره‌ای نمادی از این باور هستند که زندگی هرگز پایان نمی‌یابد و همه چیز به هم متصل است. به طور کلی ماندالا تلفیقی از هنر و هندسه است. با این حساب قدمت این هنر به چند هزار سال پیش برمی‌گردد.

مزایای یادگیری نقاشی ماندالا

1. ماندالا یک روش هنر درمانی است.

2. در زندگی خود آرامش بیشتری خواهید داشت.

3. نقاشی ماندالا منجر به تمرکز ذهن، خلاقیت و کاهش استرس می‌شود.

4. می‌توانید افکار آزار دهنده را کنار بگذارید و اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد.

5. آموزش نقاشی ماندالا ساده می‌تواند برای شما احساس‌های خوشایندی ایجاد کند و به زندگی شما رنگ دیگری ببخشد.

چرا آموزش نقاشی ماندالا را فرا بگیریم؟

وقتی نقاشی ماندالا را یاد بگیرید قادر خواهید بود از کاربردهای گسترده این نقاشی بهره‌مند شوید به این صورت که نقاشی ماندالا روی تابلوهای هنری، طراحی ماندالا روی دیوار، طراحی ماندالا روی ظروف سفالی، چاپ نقاشی دیجیتال ماندالا روی پارچه، لباس و… استفاده می‌شود. برای اینکه این هنر و نقاشی زیبا را از صفر یاد بگیرید می‌توانید از آموزش نقاشی ماندالا مبتدی استفاده کنید.

آموزش نقاشی ماندالا 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع هنر نقاشی ماندالا

نقاشی ماندالا اغلب با هدف نمایش زیبایی، قدرت عاطفی، ایده‌های مفهومی یا نمایش مهارت‌های فنی انجام می‌شود که برای این کار به مهارت، علاقه، استعداد نیاز است. این هنر زیبا را بدون داشتن تحصیلات و با شرکت در کلاس‌های آموزشی و همچنین در هنرستان و… می‌توانید فرابگیرید. اما ماندالا به روش‌های دیگری نیز آموزش داده می‌شود که کار را برای علاقه‌مندان راحت‌تر می‌کند و آن هم استفاده از پکیج‌های آموزشی است که این پکیج‌ها به صورت جداگانه مباحث مربوط به این هنر را آموزش می‌دهند. پکیج آموزش نقاشی ماندالا رنگی یکی از این پکیج‌ها است که طرفداران بسیاری دارد.

مدت زمان لازم برای یادگیری نقاشی ماندالا چقدر است؟

مدت زمان یادگیری نقاشی ماندالا به وقت و هزینه‌ای که شما صرف می‌کنید بستگی دارد. اگر به دنبال راهی برای یادگیری سریع این هنر می‌گردید می‌توانید از آموزش‌های مختلف این حرفه استفاده کنید که در کمترین زمان و با هزینه مطلوب این هنر زیبا را آموزش می‌دهند. برای مثال پکیج آموزش رنگ آمیزی ماندالا یکی از این پکیج‌های آموزشی است که در کمتر از یک ماه نحوه رنگ آمیزی این هنر زیبا را آموزش می‌دهد.

لیست لوازم نقاشی ماندالا

1. چند ورق کاغذ

2. سیاه قلم یا قلم ترسیم

3. پاک کن: اگر می‌خواهید راحت‌تر رسم ماندالا را انجام دهید، پاک کن مدادی را انتخاب کنید.

4. خط کش: خط کش‌های موج دار را امتحان کنید. اما خط کش‌های استاندارد نیز این کار را انجام می‌دهند. استفاده از خط کش برای نظم دهی بیشتر است.

5. مداد: مداد با درجه سختی بیشتر بهترین انتخاب است زیرا هم رد کمی از خود به جای می‌گذارد و هم پاک کردن آن از روی کاغذ آسان تر است.

6. پرگار: از پرگارهای معمولی نیز می‌توانید برای این کار استفاده کنید اما پرگارهای مهندسی برای این کار بهتر و کاربردی است.

این وسایل در لوازم تحریرها به سادگی پیدا می‌شوند و قیمت زیادی هم ندارند. همه‌ی این وسایل را می‌توانید با کمتر از 500 هزار تومان خریداری کنید.

سرمایه لازم برای شروع نقاشی ماندالا

برای نقاشی ماندالا شما به چند کاغذ، مداد، پاک کن، پرگار و… نیاز دارید که این وسایل با کمترین هزینه قابل تهیه شدن هستند. اما این نقاشی به سرمایه بزرگ‌تری نیاز دارد که باید برای وارد شدن به این حرفه داشته باشید و آن هم ذوق هنری بالا، استعداد و علاقه است. به طور کلی برای یادگیری و همچنین تهیه وسایل مورد این هنر به سرمایه‌ای حدود ۲ میلیون تومان نیاز دارید.

در پایان آموزش نقاشی ماندالا چه اتفاقی می افتد؟

پس از یادگیری این هنر پر طرفدار قادر به راه‌اندازی شغلی با درآمد مطلوب خواهید بود. این هنر زیبا کاربردهای مختلفی در صنعت چاپ روی پارچه، نقاشی روی ظروف سفالی، نقاشی روی تابلوهای هنری و… دارد و از این رو با یادگیری این حرفه می‌توانید در این بخش‌ها مشغول به کار شوید اما داشتن مهارت و توانایی شرط اول است. علاوه بر این می‌توانید نقاشی ماندالا را به افراد علاقه‌مند نیز آموزش دهید و کسب درامد کنید. حتی می‌توانید این هنر را به افراد خانواده خود یاد دهید و در منزل سرگرم شوید.

آموزش نقاشی ماندالا

5 ساعت

آموزش نقاشی رنگی ماندالا

2 ساعت

آموزش طرح اولیه نقاشی ماندالا

2 ساعت

آموزش نقاشی حیوانات و طراحی با ماندلا

2 ساعت

آموزش نقاشی ماندالا با رنگ و شکل نقطه ای

3 ساعت

ایده های جذاب و نقاشی های سه بعدی ماندالا

4 ساعت

کار ساده رنگ‌آمیزی یک تصویر می‌تواند اثر خیلی زیادی، در رفع استرس و اضطراب داشته باشد. یکی از شیوه های، دوست داشتی این کار هم استفاده از طرح‌های رنگ‌آمیزی ماندالاست. ماندالا یک نوع رنگ‌آمیزی است که به عنوان یک روش هنر درمانی، شناخته می‌شود که هم برای بزرگ‌سالان مناسب است.
بگذارید با استفاده از نمادشناسی این سؤال رو توضیح بدم. دایره نماد روح است، نماد ناخودآگاه انسان. افلاطون خود روح را شبیه یک کره می پنداشت. از طرفی چهار گوشه یا چهار ضلعی، نماد ماديات، جسم و واقعیت است و به خودآگاه انسان اشاره دارد. اشکال متقارن هندسی ماندالا علاوه بر پیچیده‌گی و جذابیت بصری، با کمک وکتورها( که من اونا رو پله های تمرکز می نامم)، خودبخود توجه فرد را به مرکز دایره جذب می کنند. پروفسور یونگ ماندالا را “کهن الگوی خویش، نماد تمامیت و نظم، که کار ویژه آن سازمان دهی و تنظیم دوبارۀ وضعیت های هرج و مرج آلود است، می داند” و یا بطور خلاصه راهی برای تنش زدایی و تمرکز ذهن می باشد.
خورشید به صورت دایره است، نقشی که در ماندالا بسیار اهمیت دارد، علاوه بر آن، خورشید در کلیه ی آیین ها و ادیان؛ نشانگر کمال، روشنگری، خردمندی و بینش روحانی است. اهمیت خورشید در همه ی ادیان، مشخصه ی این امر است که خورشید در ناخودآگاه انسان، همواره جایگاه والایی داشته است.
نمادهای اصلی و شناخته شده در تصاویر ماندالا؛ شامل: خورشید، گل، مربع، دایره، ساعت
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش طراحی و نقاشی ماندالا|به صورت آنلاین+کاملا عملی

  1. محمد امین

    آیا این نقاشی در زمینه کاری هم جای پیشرفت دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، ماندالا تنوع و ریتم زیادی دارد شما می توانید با انتخاب سبک خاص خود و خلق کاراهای فاخر به پیشرفت خود کمک کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. Dorsa…e

    سلام وقت بخیر
    نقاشی ماندالا بر روی ذهن هم تاثیر می گذارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نقاشی ماندالا تاثیرات آرام بخشی در فرد بوجود می آورد. ماندالا نمادی از کلیت و یکپارچگی جوهره وجود انسانی است که در فعالیت های هنردرمانی تجسم پیدا می کند. هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی می کنید به اعماق ناخداگاه جمعی خود نزدیک می شوید از این رو ابهامات ذهنی بهبود می یابد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

2.5

رضایت

شناسه آموزش: 3373

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz