آموزش رقص هیپ هاپ از مبتدی تا پیشرفته|به صورت عملی+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

22 تخفیف

560,000 تومان

تا کنون 2,205 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/04/25

حجم آموزش: 19.86 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/04/25

زمان آموزش: 39 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/04/25

حجم آموزش: 19.86 گیگابایت

زمان آموزش: 39 ساعت

خوش انرژی و جذاب مثل هیپ هاپ
صفر تا صد یادگیری رقصی جذاب و محبوب 

یکی از راه‌های تخلیه و آزادسازی انرژی رقصیدن است. امروزه رقص‌های مختلفی مانند رقص تانگو، رقص سالسا، رقص‌های محلی، رقص هیپ هاپ و… ابداع شده است. این رقص‌ها به صورت تک نفره، دو نفره یا گروهی انجام می‌شود. بعضی از رقص‌ها جنبه‌ عاشقانه دارند  و گروهی دیگر مانند رقص هیپ هاپ علاوه بر اینکه برای آزاد سازی انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد نمادهای دیگری نیز دارند. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این رقص این است که نیاز به حرکات سنگین و استقامتی دارد. به همین دلیل موسیقی‌هایی که برای رقص هیپ هاپ انتخاب می‌شود معمولا موسیقی‌های بیس دار و پر قدرت است.

 در این مقاله آموزش رقص هیپ هاپ را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین به بازار کار و درآمد یک مربی هیپ هاپ نیز اشاره خواهیم کرد. هیپ هاپ همچنین می‌تواند روشی برای افزایش اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه و شادی در انسان باشد. آموزشگاه آنلاین 118فایل با بیش از 38 ساعت ویدئوی آموزشی در زمینه‌ی هیپ هاپ، یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ها در زمینه‌های فنی، هنری و ورزشی است. در این دوره شما به تنهایی رقص هیپ هاپ را آموزش نخواهید دید. بلکه به صورت صفر تا صد از مقدماتی‌ترین حرکات  گرفته تا تخصصی‌ترین و پیچیده‌ترین حرکات در کنار شما خواهیم بود.

هیپ هاپ فارغ از جنسیت است؛ هم مرد و هم زن حرکاتی تقریبا مشابه را انجام می دهند. در این آموزش شما باید به سرعت کافی، در تغییر فرم بدن دست یابید.

رقص هیپ هاپ را می توانید به صورت انفرادی ، دو نفره و یا حتی به صورت گروهی نیز انجام دهید. این حرفه سبک‌ های مختلفی دارد که تمامی سبک ها را مرحله به مرحله به هنرجو آموزش می دهیم.

این مجموعه آموزشی توسط یکی از برترین مربیان تهیه شده است که برای افراد مبتدی شروع شده و مربی به صورت قدم‌ به‌ قدم آموزش می دهد. به گونه ای که در حین تماشا به دلیل پایین بودن سرعت آموزش، قادر به انجام حرکات هستید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 155.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  560.000 ⇒ 715.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد آموزش هیپ هاپ در ایران

مربیان این حرفه برای دوره کامل هر کدام از رقص‌های عربی، ایرانی، تانگو، سالسا و هیپ هاپ بسته به نوع رقص و مجل آموزش ماهانه در ازای هر شاگرد چیزی حدود ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند. این مبلغ در ماه چیزی نزدیک 8 الی 25 میلیون تومان می‌شود. که این مبلغ می‌تواند متناسب با منطقه‌ای که زندگی می‌کنید و همچنین تعداد هنرجوها کم یا زیاد شود.

اما حرفه‌ای بودن شما ملاک اصلی درآمد در این حرفه است. با یادگیری اصولی این حرفه می‌توانید در فضای مجازی و همچنین با برگزاری کلاس‌های حضوری و تدریس در باشگاه‌ها و سالن‌های مخصوص این کار مشغول به کار شوید و درآمد بسیار بالایی  داشته باشید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

هیپ هاپ چیست؟

هیپ هاپ یکی از سبک‌های موسیقی و از انواع آن است که هنری اشباع شده از احساسات، هیجان و حرکات است. این رشته به تمرکز بسیار بالایی احتیاج دارد و با حرکات موزون بدن و موسیقی می‌تواند به‌ صورت هماهنگ دربیاید. برخی از افراد اعتقاد دارند که در گذشته هیپ هاپ درواقع نوعی ورزش بوده که در سیرک‌ها برای شاد کردن مردم به نمایش درمی‌آمده است. پس ‌از گذشت زمان هیپ هاپ به یکی از رشته‌های پرطرفدار و محبوب در کل دنیا تبدیل شده‌ است. بنابراین شرکت در دوره‌های آموزش هیپ هاپ می‌تواند به افراد علاقه‌مند  بسیار کمک کند و در این کار به مهارت دست یابند.

به طور کلی به هیپ هاپ به عنوان یک جنبش فرهنگی نگاه می‌شود که موسیقی، شعر، رقص، هنر، مد، فلسفه و سیاست را شامل می‌شود. برای اولین بار هیپ هاپ در دهه 1970 در مهمانی‌های محله‌ای در شهر نیویورک به وجود آمد. این هنر با حرکات موزون بدن و ریتم موسیقی به صورت هماهنگ به اجرا در می‌آید. عده‌ای آن را موسیقی می‌دانند و عده‌ای دیگر نوعی رقص با موسیقی رپ یا همان هیپ هاپ می‌دانند و خیلی‌ها برای این مدل استایل هیپ هاپ تعریف کرده‌اند.

به طور کلی استایل هیپ هاپ همانند موسیقی و رقص یک هنر پوششی آزاد است که هر کس هر طوری که بخواهد لباس می‌پوشد تا کاملا در آن رها و آزاد باشد. موسیقی هیپ هاپ جزوی از خاص‌ترین موسیقی آمریکایی است. به صورتی که در سبک زندگی و استایل جوانان و نوجوانان تاثیر گذار بوده و موجبات ایجاد مد هیپ هاپ را فراهم کرد.

شاید در یک جمله به طور کامل بتوان این هنر را تعریف کرد و آن این است که هیپ هاپ یک سبک از موسیقی می‌باشد که رقص و استایل مخصوص به خودش را دارد. چیزی که باعث می‌شود هیپ هاپ از بقیه رقص‌ها شادتر باشد این است که شما به طور طبیعی و با خلاقیت خود حرکت‌های متفاوتی انجام می‌دهید.

مزایای هیپ هاپ

آموزش گام به گام هیپ هاپ دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله اینکه، باعث سلامت جسمانی می‌شود. از آنجایی‌ که هیپ هاپ یک نوع ورزش محسوب می‌شود، می‌تواند باعث سلامت قسمت قلب و عروق شود. قدرت فرد را افزایش دهد و انعطاف آن را بیشتر می‌کند. علاوه‌بر آن از نظر روحی و روانی نیز دارای مزایایی است به عنوان مثال باعث شناخت بهتر محیط می‌شود، رشد مغز را افزایش می‌دهد و باعث بهبود خلق‌وخو می‌شود. همچنین برای افرادی که تمایل دارند در این زمینه وارد بازار کار شوند نیز با توجه به کاربرد و استفاده زیادی که دارد می‌تواند بسیار سودمند و خوب باشد‌.

چرا هیپ هاپ را فرا بگیریم؟

آموزش هیپ هاپ برای کسانی که می‌خواهند فرم بدنی متناسب داشته باشند و یا در زمان محدودی وزن خود را کم کنند، مناسب است. حرکت دادن بدن با ریتم موسیقی می تواند زندگی شما را تغییر دهد و موجب بهبود سلامت فیزیکی، روحی و بهبود احساسات و روابط اجتماعی شما شود. اگر می‌ خواهید این ورزش مهیج را برای اولین بار شروع کنید می‌ توانید با کمک این مجموعه به راحتی هیپ هاپ را فرا بگیرید.

از آنجایی که رقص هیپ هاپ یک ورزش است و مزایای فیزیکی آن می‌تواند شبیه تمرینات کاردیویی باشد انجام دادن آن برای بدن بسیار مفید است. از دلایل یادگیری آموزش هیپ هاپ این است که سلامت قلبی عروقی را بهبود می‌بخشد، تعادل و قدرت را بهبود می‌بخشد، مغزتان را به چالش می‌کشد، این کار سلامت روحی و عاطفی تان را با کاهش استرس، کاهش نشانه‌های اضطراب و افسردگی و افزایش اعتماد به نفس، بهبود می‌بخشد.

همچنین سبک هیپ هاپ برای تمامی سنین مناسب است و برای کسانی که می‌خواهند در جمع فعالیت داشته باشند بسیار انتخاب درستی است. همچنین به دلیل نبود مربی کافی برای آموزش این حرفه می‌توانید به صورت حرفه‌ای با استفاده از پکیج‌های آموزشی مهارت‌های لازم را کسب کنید و به عنوان مربی این هنر مشغول به کار شوید و از این راه درآمد داشته باشید.

آموزش هیپ هاپ 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش هیپ هاپ

آموزش هیپ هاپ و یادگیری این هنر به تحصیلات دانشگاهی یا کلا مدرک خاصی نیاز ندارد. این هنر را به راحتی با هر سن و سالی که هستید می‌توانید در کلاس‌های آموزشی و یا استفاده از پکیج‌های آموزشی یاد بگیرید. مهارت مورد نیاز برای این حرفه داشتن علاقه و پشتکار و همچنین قدرت بدنی بالا است. رقص هیپ هاپ را می‌توان از دوران کودکی نیز فرا گرفت و آن را اجرا کرد. این هنر به تناسب اندام بدن نیز کمک می‌کنند و حتی آقایان نیز می‌توانند آن را یاد بگیرند.

مدت زمان لازم برای یادگیری هیپ هاپ چقدر هست؟

بسته به این‌ که شما چقدر در زمینه یادگیری یک رقص مهارت دارید یا این‌ که پیش‌ زمینه یا استعداد در رقص دارید یا نه، یادگیری شما می‌تواند زمان متفاوتی داشته باشد. اما به‌طور کلی با توجه به ویدیوهای آموزش کامل هیپ هاپ که در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما می‌توانید در کمتر از یک الی دو ماه به‌‌طور کامل با انواع سبک‌ها و روش‌های هیپ هاپ آشنا شده و آن‌ها را کاملا یاد بگیرید.

اما برای تمرین و تکرار بیشتر باید زمان بیشتری بگذارید که این زمان نیز می‌تواند تا حدود یک الی شش ماه باشد. بعد از آن می‌توانید به راحتی این کار را انجام داده یا وارد بازار کار آن شوید و با آموزش آن به دیگران کسب درآمد کنید.

لیست وسایل مورد نیاز برای شروع هیپ هاپ

وسیله‌ی خاصی برای یادگیری این حرفه وجود ندارد و با هر لباس دلخواهی می‌توانید این رقص را یاد بگیرید. از لباس‌های اسپرت گرفته تا هودی و جین و حتی لباس‌های چسبان و… می‌توانید برای یادگیری این هنر بپوشید و حرکات آن را انجام دهید. ولی باید حتما کفش‌هایی را انتخاب کنید که برای این رقص راحت باشند که بتوانید حرکات جهشی را بهتر انجام دهید.

بهتر است به عنوان یک رقصنده‌ برای یادگیری آموزش هیپ هاپ یک جفت کتانی مناسب خریداری کنید. برای اینکه بتوانید به عنوان مربی این حرفه وارد شوید باید خودتان از مهارت‌های کافی برخوردار باشید و به طور کلی با قوانین و اجرای حرکات هیپ هاپ آشنا باشید

در پایان آموزش هیپ هاپ چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس‌ از یادگیری و پایان آموزش هیپ هاپ مبتدی تا پیشرفته می‌توانید با انواع آهنگ‌های هیجان ‌انگیز و سرگرم ‌کننده با ریتم‌های مشخص حرکات حرفه‌ای و پیشرفته هیپ پاپ را سریعاً انجام دهید و از این کار لذت ببرید. دقت داشته باشید که با انجام هیپ هاپ شما می‌توانید هم باعث بهبود وضعیت جسمی و روحی خود شوید و هم این‌ که عملکرد ذهنی خود را افزایش دهید.

از آنجایی‌ که هیپ هاپ می‌تواند به صورت یک کار گروهی باشد، شما می‌توانید حتی از نظر اجتماعی نیز کاملاً از این رشته لذت ببرید. در نهایت در صورتی که تمایل داشته باشید بعد از کسب مهارت و حرفه‌ای شدن در این رشته شما می‌توانید آموزش جامع هیپ هاپ را به سایرین نیز آموزش دهید و از این طریق حتی کسب درآمد نیز داشته باشید.

در پایان آموزش می‌توانید با آهنگ‌ های پر مخاطب و هماهنگ با ریتم، حرکات پیشرفته را با سرعت بالا انجام دهید و همچنین آموزش هیپ هاپ علاوه بر بهبود وضعیت عمومی بدن به تناسب اندام و شادابی افراد هم کمک می کند.

بازار کار هیپ هاپ در ایران چگونه است؟

آموزش هیپ هاپ به طور جداگانه در سالن یا باشگاه مخصوصی انجام نمی‌شود و بسیاری از مربیان رشته‌های ورزشی مثل ایروبیک، زومبا و… علاوه بر آموزش این ورزش‌ها به آموزش رقص هیپ هاپ، سالسا و… نیز می‌پردازند. از این رو بازار کار این افراد سکه است زیرا این افراد برای هر هنر جو برای هر یک ساعت 150 تا 300 هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند.

از آنجایی که هیپ هاپ هنری مدرن است و خیلی از افراد از زن و مرد گرفته تا کودکان کم سن و سال علاقه مند به یادگیری این حرفه هستند بازار کار بسیار داغی دارد. برای همین شما نیز می‌توانید به صورت حرفه‌ای این هنر را یاد بگیرید و در یکی از مراکز و سالن‌های مربوطه مشغول به کار شوید. حتی می‌توانید به صورت برگزاری کلاس‌های خصوصی این حرفه را آموزش دهید.

با کمک این مجموعه، علاوه بر این که بدنی متناسب داشته باشید می‌توانید پس از اتمام این آموزش، به عنوان مربی شروع به کار کنید و از آن جا که در حال حاضر تعداد مربیان این ورزش در ایران کم بوده؛ می توانید پس از تماشای این آموزش به عنوان مربی، در باشگاه های مختلف به افراد علاقمند در این زمینه آموزش دهید و درآمد قابل توجهی را از مربی‌ گری به دست آورید.

درآمد آموزش هیپ هاپ در جهان

کشورهایی مانند کشور آمریکا (شهر نیویورک)، کشور اتریش، کشور انگلستان، کشور آلمان، کانادا، استرالیا و سوئد از کشورهای متقاضی برای افراد آشنا با این حرفه هستند. کسانی که با موسیقی و رقص هیپ هاپ به طور کامل آشنا هستند و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند به راحتی می‌توانند در این کشورها مشغول به کار شوند. هیپ هاپ بیشترین طرفدارانش را در آمریکا دارد که جوانان این کشور از موسیقی گرفته تا استایل و رقص این هنر را به خوبی فرا می‌گیرند.

مربیان این هنر در ایالات متحده 42،308 دلار تا 60هزار دلار درآمد دارند که به دلیل متفاوت بودن سطح درآمدی افراد شاغل در این زمینه در کشورها و شهرهای مختلف به طور کلی نمی‌توان عدد دقیقی برای این افراد مدنظر داشت. اما برای آموزش هیپ هاپ در کانادا 60 هزار دلار درآمد لحاظ شده است که این مقدار می‌تواند با توجه به شرایط مختلفی کم یا زیاد شود.

در بسیاری از کشورها نیز درآمد حاصل از این حرفه بسیار زیاد است. شما می‌توانید با کسب مهارت‌های لازم در این هنر به کشورهای خارجی سفر کنید و از این طریق درآمد کلانی داشته باشید.

آموزش هیپ هاپ برای سطح مبتدی

1 ساعت

آموزش رقص چاچا

2 ساعت

آموزش رقص سالسا

3 ساعت

آموزش برک دنس

2 ساعت

آموزش تخصصی و کامل هیپ هاپ

16 ساعت

آموزش قدم به قدم انواعی از رقص

15 ساعت

تنها راه لاغری و کاهش وزن، سوزاندن کالری در طول روز است. رقص جزء ورزش‌ های مهیج و بی‌نظیر به حساب می‌آید، آن هم ورزشی که تمام عضلات بدن را درگیر می‌کند. رقص و حرکات موزون یکی از انتخاب‌ های فوق‌ العاده‌ ای است که برای رسیدن به کالری سوزیِ بیشتر، می‌توانید انجام دهید. رقصیدن به مدت نیم ساعت در روز به شما کمک می‌کند تا کالری سوزی کنید و به اهداف لاغری تناسب اندام هفتگی خود برسید.
1. از طریق آموزشهای آنلاین 2. یادگیری حرکات و اصول اولیه 3. تمرین و تکرار حرکات در خانه 4. تقویت حرکات آموخته شده با سایر مهارتها
رقص هیپ هاپ به دلیل ارزش‌های بیان شده، قابلیت دسترسی آسان و فراگیر بودن به عنوان یک ابزار درمانی کاربرد دارد. این سبک به دلیل ارتباطی که با احساسات و روحیات افراد برقرار می‌کند، راه مناسبی را برای ایجاد رابطه بین مشتری و درمانگر فراهم می‌کند. در حقیقت محتواهای غنایی این سبک وسیله‌ای برای ایجاد بازتاب، یادگیری و رشد است. در همین راستا مشاوران مدرسه، روانشناسان و مددکاران اجتماعی در کشورهای اروپایی و امریکایی به عادی‌سازی گزینه تلفیق هیپ هاپ در استراتژی‌های بهداشت روان کمک بسیاری کرده‌اند. در واقع این مسئله توسط گروهی از روانپزشکان در دانشگاه کمبریج تحت عنوان ” هیپ هاپ روان ” اجرایی شد.
رقصیدن باعث فراموش کردن استرس و اضطراب می گردد. افرادی که مشاغل پر استرس دارند و یا به بیماریهای اضطرابی دچار می باشند، می توانند از رقصیدن به عنوان یک روش موثر جهت کاهش استرس و اضطراب و رسیدن به آرامش روحی و روانی استفاده نمایند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش رقص هیپ هاپ از مبتدی تا پیشرفته|به صورت عملی+مدرک معتبر

  1. پیمان مرادی

    آیا بازگشت وجه هم داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ما بازگشت وجه هم برای شما درنظر داریم.
      سپاس از همراهی شما

  2. abolfazl.ghorbani

    این رقص نیارمند وسیله خاصی برای اموزش دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر این رقص نیازمند وسیله خاصی نمی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. نیما پارسا

    بعد از پایان آموزش می تونم به این سبک برقصم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توانید در پایان این دوره آموزشی به طور کامل برقصید به شرط اینکه با علاقه تمرین کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. serna.zzd

    تمام سبک ها در ابن دوره آموزش داده میشود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله تمام سبک ها دراین دوره آموزش داده میشود.
      سپاس از همراهی شما

  5. zahra_s12

    چه مدت طول می‌کشد تا رقص هیپ هاپ را به طور کامل یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تسلط کامل به رقص، نیازمند تمرین و تکرار است. با تمرین و تکرار همراه با دوره آموزش رقص هیپ هاپ مسلماٌ رقص هیپ هاپ را به طور کامل می‌توان یاد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  6. kosar.farzin

    برای اینکه رقص هیپ هاپ یاد بگیریم کلا باید استعداد تو رقص داشته باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ برای یادگیری رقص هیپ هاپ با پکیج آموزش رقص هیپ هاپ موجود در سایت، نیازی به بلد بودن رقص، قبل از یادگیری هیپ هاپ نیست؛ چرا که در دوره آموزش رقص هیپ هاپ به تمام حرکات و نکات رقص هیپ هاپ دقت شده است و همه حرکات در دوره، آموزش داده شده است
      سپاس از همراهی شما

  7. انتها دنیا

    آیا می‌توان رقص هیپ هاپ را در هر سنی یاد گرفت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یادگیری رقص هیپ هاپ وابسته به سن نمی‌باشد. اگر علاقه‌مند به یادگیری رقص هیپ هاپ باشید به سرعت تمام حرکات آن را یاد خواهید گرفت و از اجرای خود لذت خواهید برد
      سپاس از همراهی شما

  8. فردین فهیم

    آیا یادگیری رقص هیپ هاپ در خانه سخت هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر به دنبال رقص سرگرم کننده هستید رقص هیپ هاپ بسیار جذاب و لذت بخش می‌باشد. ولی یادگیری هیپ هاپ کمی سخت است چرا که دارای حرکات تند و سریع می‌باشد. اما جای نگرانی برای یادگیری هیپ هاپ نیست چرا که پکیج آموزش رقص هیپ هاپ موجود در سایت آکادمی رقص، به تمام حرکات هیپ هاپ پرداخته است
      سپاس از همراهی شما

  9. nasi

    این رقص روی فرم بدن هم تاثیر میزاره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله باعث کاهش وزن و تناسب اندام شما میشود.
      سپاس از همراهی شما

  10. mohamad.ali.k

    فقط رقص هیپ هاپ آموزش داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بصورت کم رقص های چاچا و سالسا هم آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,205

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 2516

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz