آموزش والیبال کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش والیبال کودکان-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

380,000 تومان

تا کنون 1,470 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/11/07

حجم آموزش: 8.97 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/07

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/11/07

حجم آموزش: 8.97 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

متخصصان آموزشی معتقدند که بهترین زمان برای تحت آموزش قرار‌ گرفتن و کسب مهارت‌های مختلف در دوران کودکی و نوجوانی می‌باشد. به همین دلیل آموزشگاه 118فایل برای شما عزیزان یک دوره‌ آموزشی با مضمون آموزش والیبال به کودکان را در نظر گرفته است. در این آموزش بیش از  10 ساعت ویدئوی آموزشی را مشاهده خواهید کرد. در این دوره‌ی آموزشی تمامی اصول، مهارت‌ها و قوانین مربوطه به صورت جامع و گام‌ به‌ گام بیان شده است. سپس نکات، مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که یک بازیکن حرفه‌ای در رشته ورزشی والیبال باید فرا گیرد را آموزش می‌دهد. مهم ترین ویژگی والیبال که در آموزش والیبال نیز مورد توجه هست سازگاری و انعطاف پذیری این ورزش می باشد. ورزش والیبال باعث می‌شود که فرزند شما علاوه بر رشد فیزیکی در مهارت‌های مختلفی نیز رشد پیدا کند. در این آموزش به تمامی این موارد به صورت صفر تا صد پرداخته‌ایم. آموزش والیبال برای همه گروه های سنی امکان پذیر است. حتی آموزش والیبال برای افراد کم سن، ناتوان یا معلول به صورت نشسته ارائه میشود. یکی از نکات مثبت این دوره‌ی آموزشی این است که وسایل و تجهیزات آن در تمام سالن های ورزشی موجود و به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی دوره آموزش والیبال 118فایل به صورت مفصل پرداختیم.  در این آموزش تمامی اصول، مهارتها و قوانین مربوطه به صورت جامع و گام‌ به‌ گام بیان شده است. سپس نکات، مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که یک بازیکن حرفه‌ای در رشته ورزشی والیبال باید فرا گیرد را آموزش می‌دهد.

در دنیای مدرن امروز هر ساله ورزش های متنوع و زیادی را در تلویزیون تماشا می کنیم و یکی از مهیج ترین ورزش ها والیبال می باشد. به علاوه والیبال جزو ششمین ورزش بزرگ و گسترده در برخی از کشورهای جهان به شمار می رود.

مزایای والیبال کودکان

به دلیل آن که والیبال می‌تواند یک نوع ورزش مفید برای تمامی افراد باشد، این ورزش برای کودکان نیز دارای مزایایی است. از جمله مزایای آموزش والیبال به کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1. والیبال برای کودکان می‌تواند باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌ها شود. همچنین این ورزش باعث افزایش سطح انرژی در کودکان شده و حتی باعث تخلیه انرژی اضافی آن‌ها نیز می‌گردد.

2. والیبال باعث بهبود گردش خون در کودکان شده و آن‌ها را به آمادگی جسمانی نزدیک می‌کند.

3. همچنین والیبال کودکان باعث تعادل بهتر در کودکان شده و خواب آن‌ها را تقویت می‌کند.

4. در این نوع بازی سلامت اجتماعی کودک نیز تأمین شده و همچنین ترس او کاهش پیدا می‌کند.

چرا کودکان والیبال را فرا بگیرند؟

متخصصان آموزشی معتقدند که بهترین زمان برای تحت آموزش قرار‌ گرفتن و کسب مهارت‌های مختلف در دوران کودکی و نوجوانی می‌باشد. از آنجایی که کودکان در سیستم‌ آموزش‌ و پرورش کشورمان رشته ورزشی خاصی را به شکل حرفه‌ای فرا نمی‌گیرند، تلاش‌ کردیم تا مجموعه آموزش والیبال‌ کودکان را به هموطنان عزیز ارائه‌ دهیم.

فعالیت‌های جسمانی‌ای که با ورزش والیبال همراه هستند، به تقویت بالاتنه، بازوها و شانه‌ها کمک کرده و همچنین در عضلات ران و پایین پا اثر می‌گذارند. این ورزش همچنین باعث تقویت دستگاه‌های قلبی عروقی و تنفسی می‌شود. بهبود گردش خون در بدن نیز باعث اکسیژن‌ رسانی مطلوب به اندام‌های مختلف شده و عملکرد و سلامت کلی بدن را افزایش می‌دهد.

خانواده های عزیز با خیالی آسوده و عدم مشکلات مربوط به حضور فرزندانشان در محیط های آموزشی  غیر حرفه ای می توانند این آموزش‌ها را برای فرزندانشان مهیا کنند.

آموزش والیبال کودکان 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش والیبال کودکان !

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش والیبال کودکان

برای آموزش والیبال کودکان به دو روش می‌توان عمل کرد یکی این که فرد می‌تواند از طریق تحصیل در رشته‌ی تربیت بدنی و رشته‌ی والیبال و پس از آن دریافت مدرک مربیگری در این حرفه یعنی آموزش والیبال به کودکان مشغول به کار شود. روش دوم اینکه  می‌تواند به صورت تجربی با مدرک حداقل دیپلم در این رشته تبهر به دست آورد و پس از آن با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مربیگری، مدرک دریافت کند و مشغول به کار شود.

به طور کلی اگر قصد دارد مربی شود در هر دو صورت باید دوره‌های مربیگری را بگذراند، چه از طریق تحصیل و چه تجربه. اما اگر قصد بازیکن شدن دارید می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آموزش والیبال از کودکی این حرفه را یاد بگیرید. اما اگر خودتان قصد دارید به کودکتان این رشته ورزشی را یاد بدهید می‌توانید با تهیه پکیج‌های آموزشی معتبر که مخصوص آموزش والیبال کودکان است از این آموزش‌ها استفاده کنید و سپس این ورزش را به کودکتان یاد بدهید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش والیبال کودکان چقدر هست؟

از آنجایی که آموزش والیبال کودکان مخصوص گروه سنی خاصی است، ممکن است مدت زمان یادگیری آن‌ها متفاوت باشد. این موضوع حتی به آمادگی جسمانی کودک نیز بستگی دارد. هر چقدر که کودک علاقه‌مند، مشتاق و دارای آمادگی جسمانی خوبی باشد، می‌تواند زمان یادگیری کمتری داشته باشد. اما به‌طور کلی می‌توان گفت از طریق آموزش‌ کامل والیبال کودکان در کمتر از سه ماه آن‌ها می‌توانند به‌ خوبی با تمامی حرکات و جزئیات ورزش والیبال آشنا شده و در آن پیشرفت کنند.

در پایان آموزش والیبال کودکان چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان مجموعه آموزش والیبال کودکان، کودک به صورت کاملاً حرفه ای و آکادمیک رشته ی ورزشی والیبال را با تمامی اصول و تکنیک ها و مهارتهای مورد نیاز یاد می گیرد و به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شود.

همچنین توانایی ترکیب حرکات سریع و عکس العمل، مقاومت و تمرکز جسمانی، سازگاری با شرایطی که به طور مداوم تغییر می کند، مهارت های حرکتی خودکار مانند: دویدن، پریدن و غیره، انگیزه برای ادغام، همکاری و کار گروهی، این یک بازی با محتوای اجتماعی بالا است. همچنین او این توانمندی را دارد که در تست‌های ورودی به باشگاه‌های حرفه‌ای شرکت کرده و مورد پذیرش قرار‌ بگیرد.

کودکان اگر بعد از این‌ که تحت آموزش والیبال کودکان مبتدی تا پیشرفته قرار گرفتند، می‌توانند این ورزش پرطرفدار و محبوب را انجام دهند و از این طریق هم باعث سلامت جسمی و روحی خود شوند و همین‌ که برای ورود به مسابقات جدی‌تر آماده شوند. همچنین افراد می‌توانند از طریق آموزش والیبال کودکان کسب درآمد داشته باشند و با توجه به بازار کار خوبی که این رشته دارد درآمد خوبی به دست آورند و در این راه موفق شوند. این آموزش‌ها هم می‌توانند به صورت خصوصی باشند و هم می‌توانند به شکل گروهی انجام شوند. برای آموزش کامل والیبال کودکان افراد می‌توانند حتی در آموزشگاه‌های ورزشی یا مخصوص والیبال نیز ثبت نام کنند تا با تدریس آن به دیگران به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

همانطور که می‌دانید بهترین زمان برای یادگیری و کسب مهارت، دوران کودکی و نوجوانی است که کودکان در این دوران خواستار یادگیری بهترین حرفه هستند. آموزش والیبال کودکان باعث می‌شود علاوه بر ایجاد تندرستی و سلامتی در کودکان راهی برای یادگیری حرفه‌ای باشد که بتوانند در آینده به عنوان مسیری برای کسب درآمد به آن نگاه کنند. این ورزش باعث می‌شود فعالیت بالاتنه، بازوها و شانه‌ها بیشتر شود و به تقویت و عملکرد بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

همچنین این ورزش باعث سلامتی و تقویت دستگاه‌های قلبی عروقی و تنفسی می‌شود. به طور کلی ورزش باعث بهبود عملکرد گلبول‌های قرمز و سیستم اکسیژن رسانی در بدن می‌شود که با سلامتی کل سیستم بدن سرکار دارد. یکی دیگر از دلایل یادگیری و آموزش این ورزش به کودکان داشتن آینده‌ی روشن است که اگر بتوانید به صورت حرفه‌ای کودکتان را به این حرفه تشویق کنید می‌تواند والیبالیست حرفه‌ای شود و درآمد خوبی داشته باشد.

قوانین والیبال، گرم کردن،دریافت و پاس دادن و...

3 ساعت

آموزش چرخش در زمین والیبال و مناطق زمین

1 ساعت

آموزش والیبال با Misty May

2 ساعت

آموزش والیبال با coach donny

2 ساعت

تمرینات کودکان

2 ساعت

همانطور که ورزش بسکتبال، هندبال و فوتبال بصورت گروهی انجام می‌شود ورزش والیبال نیز یک ورزش گروهی است و با توپ بازی می‌شود. این ورزش در چند سال اخیر رشد بسیار قابل توجهی در کشور ما داشته است. همین پیشرفت هم باعث شده خیلی بیشتر از قبل در تلویزیون، رادیو و فضای مجازی به این ورزش پرداخته شود. این تبلیغات رسانه‌ای و بازی‌های غرورانگیز ملی پوشان والیبال باعث شده طیف بسیار زیادی از خانواده‌ها به این ورزش علاقمند شوند و کودکان خود را در باشگاه‌های والیبال ثبت نام کنند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
بعد از سرویس زدن اولین کاری که تیم مقابل باید انجام دهد پاس دادن است. به بازیکنی که توپ را پاس می دهد، پاسور می‌گویند. معمولاً یک پاس با ساعد بازیکن انجام می‌شود، اما می‌توان آن را با دو دست باز از بالای سر یا پنجه نیز انجام داد. هنگامی که توپ‌هایی را بسیار بالاتر از کمر دریافت می‌کنید، باید مهارت پاس بالای سر را داشته باشید اما باز هم باید بدانید که چگونه باید یک پاس صاف را انجام دهید. نحوه قرار دادن صحیح دست‌ها به کودکان را آموزش دهید. هنگام قرار دادن توپ، بچه‌ها باید با هر دو دست شروع کنند که درست روی پیشانی آنها معلق باشد. انگشتان شست و اشاره باید یک مثلث تشکیل دهند و کف دست‌ها به سمت بیرون باشند.
اگر کودکتان علاقه شدیدی در این زمینه نشان بدهد و تمامی نکات و تکنیک ها را بخوبی فرا گیرد. قطعا می توان گفت می تواند بطور حرفه ای در این رشته ورزشی ادامه بدهد، و با شرکت در مسابقات به مراتب می تواند به پیشرفت چشم گیری دست یابد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش والیبال کودکان

  1. 7MOSAVI7

    دخترم 8 سالشه خیلی والیبال دوست داره، این دوره میتونه یادش بده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ در پایان مجموعه آموزش والیبال کودکان، کودک به صورت کاملاً حرفه‌ای و آکادمیک رشتۀ ورزشی والیبال را با تمامی اصول و تکنیک‌ها و مهارت‌های موردنیاز یاد می‌گیرد و به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. _2021farzad_tahri_manesh

    والیبال واسه افزایش قد خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این ورزش در برخی افراد بسته به ژنتیک آنها می‌تواند به عنوان محرک رشد عمل کرده و باعث افزایش قد شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. p.salimi

    حجمش چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره دارای 8970 مگابایت حجم و 12 ساعت فیلم در قالب 3 عدد DVD موجود است.
      سپاس از همراهی شما

  4. MoSALAH

    از توپ بستکتبال و فوتبال میشه استفاده کرد؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ برای هر ورزش باید از توپ مختص به خودش استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  5. banooo

    با پست بخام بگیرم چند روزه میرسه دستم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصول موردنظر طی 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  6. r.shams

    با فلش میشه بفرستین من چیزی ندارم دی وی دی بخونه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ شما می توانید با پرداخت هزینه فلش، دوره را از طریق فلش دریافت کنید. همچنین از طریق لینک دانلود آن را دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. نسرین شیخی

    تا چه حد به بچه یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پایان مجموعه آموزش والیبال کودکان، کودک به صورت کاملاً حرفه‌ای و آکادمیک رشتۀ ورزشی والیبال را با تمامی اصول و تکنیک‌ها و مهارت‌های مورد نیاز یاد می‌گیرد و به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. Masih

    برا افراد بزرگسال هم خوبه؟ میخام مربی گری رو شروع کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ شما می‌توانید با فراگیری تمامی نکات و تکنیک‌ها به طور کامل و گرفتن مدارک مربوطه به عنوان مربی فعالیت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. fatemeh jabari

    برا چ سنی خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش والیبال برای تمام گروه‌های سنی امکان پذیر است.
      سپاس از همراهی شما

  10. سینا

    ابزار و وسایل خاصی لازمه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ آموزش والیبال در سالن‌های ورزشی، پارک‌ها، زمین‌های بازی و حتی ساحل هم انجام می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,470

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3225

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan