آموزش نقاشی ویترای روی شیشه و آینه(به صورت حرفه ای)

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

39 تخفیف

610,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/23

حجم آموزش: 45.87 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/03/23

زمان آموزش: 42 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/23

حجم آموزش: 45.87 گیگابایت

زمان آموزش: 42 ساعت

خلق زیبایی + کسب درآمد
118 فایل در مسیر یادگیری این هنر جذاب همراه شماست

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که روحتان با هنر به پرواز در می‌آید؛ باید بگویم آموزش مناسبی را انتخاب کرده‌اید. در این صفحه به معرفی ویترای یا همان نقاشی روی شیشه پرداخته‌ایم. علاوه بر معرفی آن یک دوره‌ی آموزشی ویترای را در اختیار هنر آموزان قرار خواهیم داد. در این دوره‌ی آموزشی 42 ساعت در کنار یکدیگر خواهیم بود. برای حرفه‌ای شدن در نقاشی روی شیشه تنها آموزش دیدن کافی نیست بلکه تا می‌توانید باید تمرین داشته باشید. شما با یادگیری و انجام عملی کار ویترای می توانید کاملا بر تکنیک های این رشته مسلط شوید. پس از مسلط شدن، می‌توانید نقاشی‌های خود را به فروش برسانید  و از این طریق درآمد داشته باشید. هنر ویترای یا هنر نقاشی روی شیشه هنری جامع و کامل است. در ویترای می توانید انواع شیشه و ظروف ساده را با ذوق و سلیقه ی خود طراحی و نقاشی کنید. همان‌ طور که می‌دانید برای موفقیت در هر کاری ابتدا لازم است که افراد در این زمینه آموزش ببینند تا بتوانند با مهارت و اطلاعات بیشتری شغل مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

شما با یادگیری و انجام عملی کار ویترای می توانید کاملا بر تکنیک های این رشته مسلط شوید و آثار بسیار زیبایی را از خود خلق نمایید. ویترای، هنر خلق شگفتی های بر روی انواع شیشه و ظروف ساده است که با ذوق و قریحه ای شخصی قالب می گیرد.

در ویترای می توانید انواع شیشه و ظروف ساده را با ذوق و سلیقه ی خود طراحی و نقاشی کنید و اثری منحصر به خود را بسازید. در این مجموعه ی آموزشی تمام اصول و تکنیک های این هنر، به صورت گام به گام و جامع آموزش داده خواهد شد و هنرجویان، همزمان با ویدئوهای آموزشی تمرین های مربوط را انجام می دهند و اشکالاتشان را رفع می کنند.

نقاشی ویترای یکی از لذت بخش ترین فعالیت های هنری می باشد که علاوه بر ایجاد سرگرمی در اوقات فراغت می تواند به عنوان یک شغل برای فرد هم کاربرد داشته باشد.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 389.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  610.000 ⇒ 999.000

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه) 

سرمایه لازم برای شروع ویترای | چقدر درآمد داره؟

اگر به کارهای هنری علاقه دارید و دوست دارید اینگونه کارها را با هزینه بسیار کمتر شروع کنید، هنر ویترای می‌تواند برای شما مناسب می‌باشد. زیرا برای انجام این کار شما نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت. در این حالت شما باید ابتدا تحت یک آموزش کامل ویترای روی آینه و شیشه به صورت اصولی و مناسب قرار بگیرید تا با مهارت‌های لازم در این شغل آشنا شده و بعد کسب‌ و کار خود را راه‌ اندازی کنید. برای این کار ابتدا باید تجهیزات و ابزار مورد نیاز در هنر ویترای را خریداری نمایید.

پس‌ از انجام این کارها شما قادر به انجام هنر ویترای خواهید بود که این کار را با کمتر از یک میلیون تومان نیز می‌توانید آغاز کنید. بعد از انجام این کار در صورتی‌ که فردی آینده‌ نگر نیز باشید می‌توانید برای یک‌ سال آینده کار خود سرمایه ‌گذاری کنید و با فروش محصولات بیشتر به درآمد بالاتری دست پیدا کنید که این درآمد به چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان در ماه نیز می‌رسد. اما در هر حالت باید گفت مهم‌ترین موارد برای سرمایه ‌گذاری روی هنر ویترای همان آموزش ویترای روی شیشه و بعد تهیه تجهیزات و ابزار مورد نیاز این شغل است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

ویترای ( نقاشی روی شیشه ) چیست؟

تزئین و نقاشی ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی با کمک رنگ ویترای هنری است که از سالیان سال پیش در میان مردم رواج داشته است و آثار متعددی از این هنر را می‌توان در موزه‌های مختلف دنیا مشاهده کرد. با کمک ویترای می‌توان بر روی انواع ظروف طرح‌های خلاقانه و زیبا را ایجاد کرد. این طرح‌ها در عین سادگی بسیار جذاب و جالب هستند و مورد سلیقه بسیاری از افراد واقع شده‌اند. رنگ ویترای انواع گوناگونی دارند و برای کاربردهای گوناگون می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مزایای ویترای ( نقاشی روی شیشه )

از مزایای آموزش ویترای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1. از هنر ویترای می‌توان در ساختمان‌ها یا بناهای مذهبی یا خانه‌های اشراف زاده استفاده کرد.

2. با کمک هنر ویترای می‌توان انواع شیشه بطری ظروف را نقاشی کرد و تغییراتی در آن‌ها به وجود آورد.

3. از هنر ویترای حتی به‌ عنوان یک هدیه نیز می‌توان استفاده کرد.

4. با کمک هنر ویترای می‌توان دکور منزل را تغییر داد و آن را به شکل دلخواه درآورد.

5. علاوه‌ بر موارد ذکر شده بسیاری از افراد هستند که از طریق آموزش کامل ویترای و انجام آن بر روی وسایل مختلف توانسته‌اند کسب درآمد کنند.

6. با توجه به بازار کار خوبی که این رشته در بین مردم دارد تقاضا برای آن بالا است، درنتیجه درآمد این‌ افراد نیز افزایش می‌یابد.

چرا ویترای ( نقاشی روی شیشه ) را فرا بگیریم؟

با ایجاد طرح ها و حتی خطوط ساده رنگی نیز می توانید ظروف شیشه ای بسیار ساده را به ظروفی زیبا و چشمگیر تبدیل کنید. برای نقاشی روی شیشه نیاز به وسایل متعدد و خاص نیست بلکه با مقداری رنگ مخصوص ویترای و قلم مو می توانید ظروف شیشه ای بسیار معمولی و حتی کم ارزش مثل بطری ها و شیشه های محتوی سس، مربا، آبلیمو را به ظروف زینتی و منحصر به فردی تبدیل کنید.

کسانی که علاقمند به یادگیری این هنر هستند با تماشای کامل این مجموعه ی آموزشی تمامی تکنیک ها و نکات لازم مربوط به هنر ویترای را فرا خواهید گرفت. هنرجویان همزمان با ویدئو های آموزشی تمرینات لازم را انجام می دهند و به صورت عملی این هنر را تجربه می کنند و دوره ی آزمون و خطا را پشت سر می گذارند و در انتها، به تمام تکنیک های این حرفه ی هنری تسلط می یابند.

آموزش ویترای می‌تواند یک هنر سرگرم‌ کننده برای شما باشد که با یادگیری آن می توانید آثار زیبایی خلق کرده و از آن لذت‌ ببرید. شما با یادگیری هنر ویترای می‌توانید به جای دور ریختن ظروف شیشه‌ای قدیمی خانه خود اثاری هنری بسیار زیبا خلق‌ کنید.

آموزش نقاشی روی شیشه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع آموزش ویترای

همان‌ طور که می‌دانید برای موفقیت در هر کاری ابتدا لازم است که افراد در این زمینه آموزش ببینند تا بتوانند با مهارت و اطلاعات بیشتری شغل مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند. برای آموزش ویترای روی آینه نیز این موضوع صادق است و افراد می‌توانند از روش‌های متعددی که در این زمینه وجود دارد نسبت‌ به یادگیری و آموزش حرفه‌ای ویترای اقدام کنند. یکی از این راه‌ها تحصیل در زمینه هنرهای تجسمی یا نقاشی است. افراد می‌توانند پس‌ از گذراندن دوره‌های تحصیلی خود نسبت‌ به کسب مدرک و شروع کسب ‌و کار خود اقدام نمایند. از جمله راه‌های دیگر برای آموزش هنر ویترای می‌توان به کارآموزی در فروشگاه‌های مربوط به این شغل اشاره کرد. در این صورت افراد می‌توانند با انجام کار برای افرادی که در این زمینه مهارت دارند دانش فنی خود را بیشتر کرده و در این کار اطلاعات کسب کنند.

همچنین یکی دیگر از راه‌های آموزش ویترای روی آینه شرکت در کلاس‌های حضوری مربوط به این رشته است . باید توجه داشته باشید که هر یک از این روش‌های ذکر شده دارای معایبی هستند اما بهترین راه برای آموزش صفر تا صد ویترای خریداری نمودن پکیج آموزش ویترای است. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها کاربردی و ساده هستند و می‌توانند برای تمامی افراد  مورد استفاده قرار بگیرند. زیرا به گونه‌ای جمع‌آوری شده‌اند که مطالب را به‌ صورت صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته در اختیار هنرجویان قرار دهند.

مهارت مورد نیاز

برای شروع هر کاری ابتدا لازم است افراد در آن شغل مهارت‌هایی را کسب کرده باشند. از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. داشتن اطلاعات حداقلی در مورد طراحی و نقاشی

2. توانایی فروش محصولات و بازاریابی

3. توانایی به‌روز کردن اطلاعات و یاد گرفتن دانش جدید

4. توانایی تدریس و آموزش به دیگران

آموزش نقاشی ویترای از مبتدی تا حرفه ای

ما در مجموع 118 فایل همیشه تلاش بر این داریم تا دوره ها را به گونه ای آماده کنیم تا از صفر تا صد یک مطلب را آموزش داده و هر شخصی با هرسطح توانایی بتواند آموزش را ببیند و به آن مسلط شود.
این دوره نیز از این قاعده مستثنی نیست و به طور کامل تمام آموزش های مورد نیاز شما را پوشش داده تا به مشکلی بر نخورید.

مدت زمان یادگیری ویترای چقدر است؟

هنر ویترای یا هنر نقاشی روی شیشه هنری جامع و کامل است که برای یادگیری آن باید مدت زمان مشخصی را در نظر گرفت. البته بسته به نوع آموزشی که افراد انتخاب می‌کنند این مدت‌ زمان متغیر خواهد بود. همچنین علاقه و استعداد و انگیزه‌ فرد برای یادگیری و ایجاد کسب ‌و کار نیز روی مدت زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد. در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند این کار را از طریق کارآموزی یا شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش ببینند به مدت زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت که در این زمینه وقت آن‌ها بیشتر تلف خواهد شد.

اما در حالتی که افراد قصد داشته باشند از طریق خریداری کردن پکیج آموزش تخصصی ویترای این رشته را آموزش ببینند، زمان یادگیری آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و در زمان آن‌ها صرفه جویی می‌شود. علت این امر این است که آموزش هنر ویترای از طریق دوره‌های آموزشی به‌ صورت کاربردی صورت‌ گرفته است و از طریق مربیان متخصصی فراهم شده‌ است که بیشترین مطالب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار افراد علاقه‌مند به آموزش ویترای قرار می‌دهند.

وسایل مورد نیاز برای شروع ویترای

خوشبختانه برای انجام هنر ویترای افراد به تجهیزات و ابزار پیچیده‌ای احتیاج نخواهند داشت. آن‌ها می‌توانند این کار را با حداقل وسایل نیز انجام دهند. از جمله مواد و وسایل مورد استفاده در هنر ویترای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ ویترای بر پایه تینر و آب

خمیر دور گیر در رنگ‌های مشکی و طلایی و سفید

پالت رنگ

انواع قلم مو با شماره‌های ۴ و ۸ و صفر

انواع شیشه‌ یا ظروف

تینر برای شستشوی قلم موها

حلال ویترای برای رقیق کردن رنگ

سوزن یا چاقو برای ترکاندن حباب‌های ایجاد شده

انواع طرح یا شابلون

در پایان آموزش نقاشی روی شیشه چه اتفاقی می‌افتد؟

شما با پایان رسوندن ویدئو های مجموعه ی آموزشی ویترای روی شیشه با وسایل و لوازم مورد نیاز برای نقاشی و تمامی تکنیک های نقاشی بر روی شیشه صاف و مشجر و آینه و اصول دورگیری و رنگ آمیزی طرح را به صورت کامل فرا خواهید گرفت. همچنین در کنار نقاشی روی شیشه تمامی اصول نقاشی سرامیک، پلکسی گلس، چوب را فرا خواهید گرفت.

در این مجموعه ی آموزشی اطلاعات پایه برای ورود به دنیای شیشه های رنگی را کسب میکنید. ویترای هنری است زیبا و دکوراتیو، علاوه بر این به خاطر تنوع و گستردگی خود و قابلیت اجرا بر روی سطوح و ظروف مختلف می تواند بسیار کاربردی نیز باشد. کسانی که قبل از یادگیری ویترای، به سایر سبک های نقاشی مانند رنگ روغن، آبرنگ و… تسلط داشته باشند در نقاشی روی شیشه نیز به سرعت پیشرفت می کنند.

بازار کار ویترای ( نقاشی روی شیشه ) در ایران چگونه است؟

هنر ویترای از طریق نقاشی کشیدن روی شیشه یا هر وسیله دیگری قابل انجام شدن است.این هنر معمولاً ذهنی و خلاقانه است، بنابراین برای انجام آن نیاز به طرح خاصی نیست، در این حالت حتی افرادی که در نقاشی یا کارهای گرافیکی مهارتی ندارند نیز می‌توانند موفق عمل کنند. در هنر ویترای افراد طی دوره آموزش ویترای روش انجام کار را آموخته و بعد می‌توانند محصولات جذاب و زیبایی را تولید نمایند و از طریق فروش این محصولات به درآمد برسند. این‌گونه محصولات را می‌توان در انواع گالری‌ها، دکوری فروشی‌ها، فروشگاه‌ها یا نمایشگاه‌های صنایع دستی به فروش رساند. بنابراین می‌توان گفت فرصت شغلی برای هنر ویترای زیاد است، لذا می‌توان این‌گونه در نظر گرفت که بازار کار هنر ویترای از جمله بازارهایی است که رونق خوبی دارد و درآمد بالایی را نصیب فردی می‌کند که به این شغل علاقه داشته باشد و در آن فعالیت می‌کند.

ویترای یکی از هنرهای زیبایی است که امروزه طرفدارهای فراوانی را به خود جذب کرده است و برای هنرمندان خود در کنار کشیدن تابلو های شیشه ای و و برطرف کردن نیاز های هنردوستانه به کسب درآمد هم می انجامد هنر ویترای است. نقاشی ویترای نیز از آن دسته هنرهایی است که طرفداران بسیاری دارد و از آنجا که هنری کم هزینه است می توان آثار حیرت آور و تحسین بر انگیزی خلق کرد، هنر پر درآمدزایی است.

از این رو علاقه، ظرافت، خلاقیت و مهارت عناصری برای پیشرفت چشمگیر هنرمند و رسیدن او به درآمدی بالا به شمار می آیند. این هنر به دلیل آنکه روی شیشه انجام میشود همواره از درخشش خاصی برخوردار است و توانسته جای خود را در صنایع مختلف نیز پیدا کند. شما با فراگیری این هنر می توانید از آن در صنایع مختلف استفاده نموده و کسب درآمد کنید. 

بازار کار ویترای ( نقاشی روی شیشه ) در ایران چگونه است؟

همه افراد علاقه‌مند به هنر ویترای چه خانم‌های خانه‌دار باشند چه دانشجویان جویای کار، چه خانوم و چه آقا باشند، می‌توانند با آموزش ویترای روی شیشه به کسب درآمد بپردازند. بنابراین هنر ویترای یک شغل مناسب برای افرادی است که به‌ دنبال راه‌ اندازی کسب ‌و کار خانگی پردرآمد هستند. حتی با استفاده از این هنر می‌توان روی هر ظرف شیشه‌ای که دلخواه‌تان است نقاشی انجام دهید و با ایجاد طرح‌های خلاقانه ظروف را به فروش برسانید. همچنین می‌توایند از طریق فروش اینگونه محصولات به نمایشگاه‌های صنایع دستی، گالری‌های لوازم کادویی، آتلیه‌های عکاسی‌ها یا فروشگاه‌های لوازم هنری و تابلوها به درآمد برسید. افراد علاقه مند با این هنر حتی می‌توانند از طریق اینگونه مکان‌ها سفارش‌گیری انجام داده و از این راه کسب درآمد کنند‌.

در نظر داشته باشید که امروزه فضای مجازی بستر مناسبی را برای افرادی فراهم کرده‌ است که جویای کار هستند. روش دیگری که بسیاری از افراد از طریق آن توانسته‌اند به درآمد خوبی دست پیدا کنند آموزش گام به گام ویترای در فرهنگ‌سراها به افرادی است که به این شغل علاقه داشته باشند. به طور کلی درآمد این حرفه از ماهانه ۲ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به کار و مهارت و همچنین تلاش شما بیشتر خواهد شد.

آموزش نقاشی روی شیشه

31 ساعت

آموزش نقاشی روی طلق

10 ساعت

آموزش نقاشی برچسبی

1 ساعت

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
اگر روی جسمی گرد کار می کنید، آن را به صورت افقی قرار دهید و بعد از رنگ کردن سطوح مورد نظر چند دقیقه اجازه دهید تا کمی خشک شود، جسم را بچرخانید و این کار را دوباره تکرار کنید.
تصحیح رنگهای ویترای و یا خمیرهای دورگیری (Cerne Relief) در صورتی امکان پذیر است که هنوز خیس باشد. در مورد رنگهای ویترای می توان از از یک تکه پارچه کتانی آغشته به تینر بدون بو (از محصولات جانبی ویترای) و در مورد خمیرهای برجسته (Cerne Relief) از تکه پارچه نمدار با آب جهت تصحیح و برداشتن آنها از روی شیشه استفاده کرد.
خیر، این رنگ ها جهت امور دکوراتیو به کار می روند.
بله، قبل از پخته شدن، رنگها با آب یا الکل پاک می شوند: جهت اصلاح کردن جزئیات از اسفنج نمناک و جهت تمیز کردن کل جسم آن را به مدت چند دقیقه در آب غوطه ور کنید تا رنگ ها و طرح کاملا تمیز شوند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش نقاشی ویترای روی شیشه و آینه(به صورت حرفه ای)

  1. فاطمه

    سلام من امکان انتقال فایل های داخل دی وی دی به فلش مموری وجود داره ؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ، لطفا با شماره پشتیبانی 22221240- 021 تماس بگیرید. سپاس از همراهی شما

  2. mehrdad0f59

    با حال بود :))))

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. __AREZOO__H__

    خیلی دوست دارم اینو یاد بگیرم، این آموزش میتونه کامل یادم بده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این مجموعه تمام اصول و تکنیک های این هنر را به صورت گام به گام و جامع آموزش داده و هنرجویان، همزمان با ویدئوهای آموزشی تمرین های مربوط را انجام می دهند و اشکالاتشان را رفع می کنند.
      سپاس از همراهی شما

  4. MARyam63

    روی آینه خونمون نقاشی کردم واقعا عالی شده 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از اینکه این هنر را از طریق ما آموختید و رضایتمندی خود را ابراز می کنید متشکریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. Payizi

    ابزار تخصصی برای این کار لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. برخی از ابزار آن اجباری بوده و برای این کار لازم است.
      سپاس از همراهی شما

  6. P____T

    با سلام و تشکر خدمت عوامل 118 فایل
    ببخشید یه سوال داشتم اگر لطف کنید پاسخ دهید
    چند بار از لینک های دانلودتون میتونم دوره ها رو دانلود کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محدودیتی برای تعداد بار دانلود دوره وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. محدثه_امجدی

    ضخامت شیشه مهمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. ضخامت شیشه، انتخابی و با توجه به نیاز و سلیقه هنرمند انتخاب می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  8. P_76305

    نقاشی سه بعدی هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. فعلا دوره قرار گرفته شده دارای این آموزش نیست.
      سپاس از همراهی شما

  9. maliheh.k

    رنگ خاصی باید بخرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. برای این هنر رنگ هایی مخصوص وجود دارد که باید خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. MALEKA_43

    هر طرحی رو میشه روی شیشه زد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. بسته به ذوق و استعداد، هنر آموز می تواند طرح دلخواه خود را با ابزار مخصوص به این هنر را خلق کند.
      سپاس از همراهی شما

  11. بتول هاشمی

    نوع شیشه مهمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. می توانید بر روی شیشه دلخواه تان حتی شیشه مربا و دیگر شیشه ها نیز طرح دلخواه تان را بکشید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3164

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz