آموزش پرورش میل ورم

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

800,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/04/11

حجم آموزش: 5.87 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/11

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/04/11

حجم آموزش: 5.87 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

میل ورم، لارو حشره ای به نام سوسک تاریکی است. این حشره در بستری از سبوس گندم، و بعضا جو پرک و سبوس دیگر غلات،­ پرورش و تکثیر می یابد و عاری از هر گونه میکروب یا عوامل بیماری­زا برای انسان ها می‌باشد. علاوه بر آن میل ورم ها با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار زیادی که دارند یک نوع ماده غذایی برای انواع پرندگان و خزندگان یا آبزیان هستند. به همین دلیل می‌توان گفت پرورش این کرم‌ها بسیار پرسود خواهد بود. در نتیجه در همه‌جای دنیا از جمله ایران پرورش میل ورم گسترش پیدا کرده ‌است. جالب است بدانید که پرورش میل ورم‌ها اصلاً کار دشواری نیست و همچنین نیاز به شرایط خاص یا محیط بزرگی ندارد. با این حال برای اینکه در این کار موفق شوید باید تمام و کمال نکات مربوط به این موضوع را بدانید. آموزشگاه 118فایل برای راحتی شما عزیزان تمامی نکات و تکنیک‌های مورد نیاز را در یک پکیج آموزشی جمع آوری کرده است. آموزش پرورش میل ورم 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو ارائه شده است. همچنین تمامی اصول پرورش میل ورم را به شما ارائه می دهد . یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

لارو یک نوع سوسک به نام سوسک تاریکی که منبع غنی از پروتئین، انواع مواد معدنی همچون کلسیم، فسفر، آهن و غیره می باشد. می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مکمل‌های پروتئینی برای تغذیه انواع پرندگان، ماهیان، حیوانات خانگی و حتی خود انسان ها باشد.

چرخه زندگی میل ورم از تولد تا مرگ در سه مرحله طی می شود. حدود چهار تا چهارده روز طول می کشد تا تخم های سوسک ماده به کرم میل ورم تبدیل شوند. سپس بعد مدتی به شفیره تبدیل شده و با گذشت شش الی هجده روز به سوسک تبدیل می‌شوند. سرعت تکثیر کرم میل ورم، بازگشت سرمایه آن و سرمایه اندک از مهم‌ترین دلایلی است که پرورش میل‌ ورم را مورد توجه بسیاری قرار داده‌ است.

میل ورم را می توانید در انباری خانه ی خود هم پرورش دهید. این کرم در دمای اتاق یعنی 21تا 24 درجه سانتی‌گراد با یک رطوبت نسبی خوب می‌تواند به رشد و نمو خود ادامه‌ دهد. به طور کلی پرورش این لارو کار آنچنان مشکل و ریسک پذیری نیست. تنها شما با یادگیری اصول اصلی و یافتن بازار هدف خود می توانید به فعالیت در این کسب و کار پرداخته و به درآمد خوبی برسید.

کرم میل ورم چیست؟

میل ورم ها با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار زیادی که دارند یک نوع ماده غذایی برای انواع پرندگان و خزندگان یا آبزیان هستند. به ‌همین منظور پرورش این نوع کرم‌ها بسیار پرسود بوده و در همه‌جای دنیا از جمله ایران گسترش پیدا کرده ‌است. ارزش غذایی میل ورم‌ها شامل پروتئین کربوهیدرات و چربی است. به‌ همین منظور می‌توان گفت که بسیار ارزشمند هستند.

کرم‌های میل ورم در چند سال اخیر به دلیل خواص ویژه و کاربردی که دارند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه بسیاری از افراد هستند که به پرورش میل ورم می‌پردازند. عموماً این کرم‌ها را بر روی قسمتی از سبوس گندم پرورش می‌دهند و به این شکل از آن‌ها نگه‌داری می‌کنند. میل ورم جز کرم‌هایی هستند که باکتری نداشته و بدون انگل هستند.

جالب است بدانید که پرورش میل ورم‌ها اصلاً کار دشواری نیست و همچنین نیاز به شرایط خاص یا محیط بزرگی ندارد. در نتیجه بسیاری از افرادی که به این کار علاقه‌مند هستند می‌توانند این کرم‌ها را بدون پیچیدگی خاصی پرورش دهند و با رعایت نکاتی به موفقیت برسند. در این زمینه پکیج آموزش پرورش میل ورم هم وجود دارد که برای افراد علاقه‌مند به این رشته می‌تواند بسیار سودمند و کاربردی باشد.

مزایای پرورش میل ورم

یادگیری و آموزش پرورش میل ورم دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله این‌ که:

1. میزان خوراک مصرفی برای رشد این کرم بسیار کم است.

2. همچنین از دیگر مزایای پرورش میل ورم می‌توان به این مورد اشاره کرد که رشد و گسترش آن بسیار پرسرعت است و در کوتاه‌ترین زمان اتفاق می‌افتد.

3. برای پرورش آن به شرایط خاصی یا فضای بزرگی احتیاج نیست.

4. کاربردهای پرورش میل ورم بسیار زیاد است و همچنین تقاضا برای آن بسیار بیشتر از مواد غذایی دیگر است.

5. همچنین باید بدانید که با توجه به شرایط کنونی بازار کار و فروش میل ورم بسیار داغ است.

6. برای افرادی که قصد ایجاد یک کسب‌وکار دارند با توجه به شرایط خوب آن آموزش جامع پرورش میل ورم می‌تواند بسیار مناسب باشد.

7. در پرورش میل ورم افراد نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارند و حتی با کمترین میزان سرمایه نیز می‌توانند سود خوبی به دست بیاورند.

8. پرورش میل ورم علاوه بر فروش و ایحاد کسب و کار حتی برای کاربردهای شخصی به عنوان خوراک جانوران نیز می‌تواند مفید و به صرفه باشد.

چرا پرورش میل ورم را فرا بگیریم؟

همانطور که پیش از این گفته شد میل ورم یک منبع غذایی سرشار از پروتئین و مواد معدنی است. موارد مصرف بسیاری از قبیل غذای پرندگان، ماهیان، حیوانات خانگی دارد. همچنین در سایر کشورها به عنوان مکمل پروتئینی برای غذای انسان ها نیز استفاده می شود. از طرفی هم پرورش میل ورم سرمایه زیادی نمی خواهد.

با توجه به چرخه رشد سریع میل‌ ورم بازگشت سرمایه آن هم کوتاه است. در نتیجه فرصت مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار پربازده را فراهم می‌کند. بازار هدف گسترده میل ورم باعث شده تا بسیاری از پرورش دهندگان علاوه بر بازار داخلی به بازارهای خارجی و صادرات فرآورده های میل ورم روی آورند.

امروزه با گسترش پرورش میل ورم بازارکار این رشته تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. همچنین با گسترش استفاده از پرندگان، ماهیان یا خزندگان نیاز به استفاده از میل ورم افزایش پیدا می‌کند. پرورش میل ورم برای افرادی که قصد دارند در خارج از کشور از طریق کسب و کار درآمد خوبی داشته باشند می‌تواند مفید باشد. همچنین یادگیری آن آسان بود و پیچیدگی خاصی ندارد.

آموزش پرورش میل ورم 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش پرورش میل ورم!

پیش نیاز و مهارت لازم برای پرورش میل ورم

جالب است بدانید که برای شغل پرورش میل ورم نیاز به هیچ مهارت خاصی نیست. در این حالت افراد می‌توانند تنها با حضور در دوره‌های آموزش پرورش میل ورم که در این زمینه وجود دارد مهارت‌های کافی مربوط به شغل را یاد گرفته و با کسب تجربه در آن به موفقیت برسند. لازم است بدانید این دوره آموزش‌ میل ورم کامل و جامع است و تمامی نکات مربوط به شغل را در بر می‌گیرند‌.

مهارت‌های مورد نیاز

اما علاوه‌بر آموزش و یادگیری در زمینه پرورش میل ورم افراد باید مهارت‌هایی نیز داشته باشند و از جمله این مهارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. علاقه به پرورش و تولید حشرات و کرم‌های میل ورم 

2. خلاقیت

3. داشتن صبر و حوصله

4. داشتن روحیه کارآفرینی و اشتغال‌زایی

5. مشتری مداری

6. داشتن دقت و توجه زیاد

مدت زمان لازم برای یادگیری پرورش میل ورم چقدر هست؟

شما بسته به روشی که برای یادگیری و آموزش پرورش میل ورم در نظر می‌گیرید مدت زمان متفاوتی برای یادگیری پرورش میل ورم خواهید داشت. درصورتی‌ که شما تمایل داشته باشید از طریق خریداری کردن دوره‌های آموزش‌ حرفه‌ای پرورش میل ورم به یادگیری این رشته بپردازید، این مدت زمان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. در این حالت شما در یک روز یا در یک هفته یادگیری خود را کامل می‌کنید و بعد خود را برای ورود به بازار کار آماده می‌نمایید.

وسایل مورد نیاز برای شروع شغل پرورش میل ورم

برای پرورش میل ورم شما نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی دارید که باید ابتدا آن‌ها را تهیه نمایید. باید بدانید که وسایل مورد نیاز برای پرورش میل ورم دارای تنوع بسیار زیادی هستند. از جمله این وسایل می‌توان به موارد اشاره کرد:

1. سبد یا باکس پرورش

2. الک

3. دماسنج

4. وسیله‌ی سنجش رطوبت

5. مولدهای پرورش میل ورم

6. انواع چهارپایه

7. انواع جارو لباس کار

8. ترازو

لیست قیمت وسایل مورد نیاز پرورش میل ورم

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز پرورش میل ورم قیمت (تومان)
1 سبد یا باکس پرورش 150,000-1,000,000
2 الک 200,000
3 دماسنج 60,000-200,000
4 وسایل سنجش رطوبت 200,000-1,000,000
5 مولدهای پرورش میل ورم (3000 عدد) 750,000
6 انواع چهار پایه 100,000-1,000,000
7 انواع جارو لباس کار 50,000-100,000
8 انواع ترازو صنعتی (بر اساس مدل) 5,000,000-15,000,000

قیمت میل ورم

بسته به نوع میل ورم و کیفیتی که برای آن وجود دارد، قیمت میل ورم زنده می‌تواند متغیر باشد. اما حدود قیمت میل ورم زنده به صورت کیلوگرمی بین ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

سرمایه لازم برای شروع پرورش میل ورم

میزان سرمایه مورد نیاز برای شغل پرورش میل ورم برای نواحی مختلف مثل شهرها یا روستاها و همچنین بین افراد مختلف با توجه به شرایط کاری که در نظر می‌گیرند می‌تواند متفاوت باشد. مهم‌ترین موردی که برای سرمایه باید در نظر بگیرید این است که شما باید در ابتدا میزانی از سرمایه خود را صرف آموزش پرورش میل ورم کنید. در این حالت با داشتن اطلاعات و دانش کافی می‌توانید در این زمینه سود خوب دریافت کنید. بعد از این کار شما نیاز دارید به لوازم و تجهیزات شغل پرورش میل ورم را تهیه کرده و آن‌ها را آماده نگه دارید. بعد از آن بسته به این‌ که شما قرار است در چه فضایی پرورش آن را انجام دهید باید سرمایه مورد نیاز این کار را نیز در نظر بگیرید.

به‌ عنوان مثال اگر قرار است در منزل خود به کار پرورش میل ورم بپردازید یا این‌که مزرعه بزرگی برای آن در نظر بگیرید، میزان سرمایه می‌تواند متغیر باشد و بسته به شرایط کاری که شما برای پرورش این جانوران در نظر می‌گیرید، هزینه‌های شما متفاوت است در حالت کلی می‌توان گفت حداقل میزان سرمایه برای شغل پرورش میل ورم حدود ۲۰ میلیون تومان است. در صورتی که شما تمایل به ایجاد یک مزرعه پرورش میل ورم داشته باشید این میزان سرمایه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است

در پایان آموزش پرورش میل ورم چه اتفاقی می‌افتد؟

در این مجموعه آموزشی شما ابتدا با میل ورم، چرخه زندگی میل‌ ورم، مقدمات پرورش میل‌ ورم، تفاوت های میل ورم و سوپر ورم، شرایط مطلوب برای پرورش و… آشنا شده و در ادامه نحوه ساخت فارم میل ورم خانگی، نحوه نگهداری و رسیدگی به فارم میل‌ ورم، غربال کرم ها، پرورش سوپر ورم، جداسازی شفیره ها از میل‌ ورم، جداسازی تخم ها، خشک کردن میل‌ ورم، تبدیل میل ورم به کود، پرورش میل‌ ورم به روش صنعتی و … را فرا خواهید گرفت.

شما پس‌از این ‌که یادگیری خود را در زمینه اصول پرورش میل ورم کامل کردید و می‌توانید خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید. در این حالت شما می‌توانید با پرورش و فروش میل ورم در  بازار از این طریق کسب درآمد نمایید.

بازار کار پرورش میل ورم در ایران چگونه است؟

با توجه به شرایط پرورش میل ورم در خانه مانند سرعت بالای تکثیر آن، عدم تولید صدا، ایجاد شرایطی بدون انگل و باکتری، داشتن مقاومت‌های محیطی و همچنین عدم نیاز به تجهیزات  و سرمایه‌ آن‌چنانی می‌توان گفت که پرورش میل ورم امروزه یکی از شغل‌های پردرآمد و پول‌ساز محسوب می‌شود. به ‌همین منظور می‌توان بازار کار این شغل را برای افرادی که علاقه‌مند به این رشته هستند بسیار مناسب در نظر گرفت.

پرورش میل ورم جز کارهایی است که با انجام آن می‌توان در مدت زمان بسیار کوتاهی به سود زیادی دست پیدا کرد. به‌ همین منظور افراد زیادی هستند که علاقه دارند با فعالیت در این رشته به موفقیت برسند.

با توجه به پرورش این کرم در سبوس گندم و جو، فرآورده‌های آن بدون انگل و بیماری هستند. میل‌ ورم می‌تواند غذایی مناسب و عالی برای انواع ماهیان زینتی و خوراکی، انواع پرندگان مانند قناری، مرغ مینا، بلبل، بلدرچین، مرغ، اردک، سگ و گربه خانگی باشد. همچنین میل‌ ورم می تواند یک طعمه خشک ایده آل برای ماهیگیران باشد.

درآمد شغل پرورش میل ورم در ایران

بسته به روشی که شما برای پرورش میل ورم در نظر می‌گیرید و نحوه فعالیتی که از آن دارید، میزان درآمد شما می‌تواند متغیر باشد. همچنین بسته به سطحی که شما در آن به پرورش میل ورم می‌پردازید این میزان درآمد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به‌ عنوان مثال تفاوت درآمد فردی که به‌ صورت کارآفرینی کار انجام می‌دهد، با فردی که به‌ صورت خانگی آن را اداره می‌کند، بسیار متفاوت است. اما به‌طور کلی می‌توان متوسط درآمد پرورش میل ورم را چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

درآمد شغل پرورش میل ورم در جهان

همان‌ طور که در ایران شغل پرورش میل ورم امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و توسعه یافته ‌است، در کشورهای مختلف نیز این شغل دارای اهمیت و کاربرد بسیار زیاد شده است. بنابراین می‌توان گفت این شغل در کشورهای مختلف دارای محبوبیت خاصی در بین مردم است. از آنجایی ‌که در بسیاری از کشورهای دنیا برای مصرف غذای پرندگان، طیور، ماهی‌ها و در کل انواع پرندگان و خزندگان از میل ورم استفاده می‌شود، باید برای تمام موارد مصرف میل ورم را نیز در نظر گرفت.

به ‌همین منظور کاربرد آن نیز افزایش یافته است و افراد بسیاری درصدد برآمدند تا با آموزش پرورش میل ورم به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در نتیجه برای افرادی که به شغل پرورش حشرات علاقه‌مند هستند و قصد دارند با راه اندازی یک کار در خارج از کشور به درآمد خوبی دست پیدا کنند این شغل می‌تواند تا حد بسیار زیادی مناسب باشد. در حالت کلی می‌توان درآمد حاصل از پرورش میل ورم را در ابتدای کار چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار در نظر گرفت. در نظر داشته باشید پرورش میل ورم کسب و کاری پرسود با قابلیت صادرات نیز می باشد.

با توجه به شرایط نگهداری میل ورم ها شما می توانید آن ها را در خانه نیز پرورش دهید و به عنوان یک شغل خانگی در این حرفه مشغول شوید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
فرض کنید شما به جای 40 هزار عدد سوسک میل ورم که حداقل 8 میلیون تومان برای شما هزینه دارد حدود 10 کیلو گرم لارو با کیفیت جهت مولد گیری تهیه کنید. این لاروها به صورت روزانه شفیره و سپس به سوسک تبدیل می شوند، به عبارت دیگر قادر خواهید بود از همان روزهای اول پیج اینستاگرام و تبلیغات خود را جهت فروش شفیره و مولد به صورت خرده فروشی آغاز کنید! با این کار از همان ابتدا می توانید بازاریابی محصولات خود را انجام دهید و تا زمان تولید اصلی که حدود 3 ماه تا 3.5 ماه آینده خواهد بود با بازار و فروش محصول خود بیشتر آشنا خواهید شد و چه بسا هزینه خرید اولیه لاروها را نیز در این مدت بدست خواهید آورد. کافیست بتوانید 4 هزار عدد سوسک به صورت خرده فروشی به بازار عرضه کنید!
فضای سرپوشیده یکی از نیازمندی های احداث مزرعه میل ورم است . فضای سرپوشیده برای راه اندازی محل تکثیر میل ورم نباید ارتفاعی بالاتر از ۳ متر داشته باشد. چون در بالاتر از ۳ متر هزینه گرمایش و سرمایش و هزینه های جانبی بالاتر خواهد رفت.
در این روش فرد احداث کننده در فضای کوچک یا خانگی به روش سنتی فضای ۱۰ مترمربعی و بالاتر را در نظر می گیرد که تمامی ۴ مرحله پرورش میل ورم (سیکل یا چرخه زندگی سوسک زرد آرد) در یک فضا انجام می شود. در برخی موارد که فارم سنتی پرورش میل ورم را در شهرهای مختلف ویزیت می کردم ، این عزیزان مرحله سوسک تاریکی را در یک اتاق و سه مرحله بعدی را در اتاقی دیگر پرورش می دادند. در این روش نوع ظرف پرورش مهم نیست و از هر ظرفی که فرد در اختیار دارد و می تواند تهیه کند، استفاده کرده و استارت فارم میلورم را می زند.
راه اندازی مزرعه پرورش میل ورم نیمه صنعتی یک مقدار پیشرفته تر از روش سنتی است و در اینجا فرد از وسایل برقی و تجهیزات بیشتری استفاده می کند. مثل الک برقی یا سرند برقی، خشک کن برقی، رطوبت ساز و جعبه یا باکس یا سبد مخصوص پرورش میل ورم را تهیه می کند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 28 نظر ثبت شده است

14 دیدگاه برای آموزش پرورش میل ورم

  1. احمد امیرخانی

    سلام،با خرید این پکیچ،بسته فیزیکی مانند کتاب یا cd هم دریافت خواهم کرد،یا فقط فایلهای دانلودی در اختیار مشتری قرار میگیره

    • پشتیبان 118 فایل

      با سلام و احترام، شما می توانید با سفارش پستی دوره را بصورت دی وی دی یا فلش دریافت کنید. سپاس از همراهی شما

  2. جلال الدین

    با سلام و احترام
    پرورش این نوع کرم به صورت آبی مثل کشاورزی بدون خاک ( هیدروپونیک ) هم امکان پذیر می باشد ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، میل ورم در بستری از سبوس برنج و گندم پرورش داده می شود. سوسک های میل ورم در میان سبوس برنج و گندم تخم ریزی می کنند. بعدا با الک کردن بستر تخم ها را جدا می کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. Amirreza Farhadi

    سلام وقتتون بخیر…

    ببخشید من پکیج تهیه کردم(ازطریق لینک)

    ولی تو فعال سازیش سریال لوح میخواد که وقتی فایلارو دانلود کردم موجود نبود…..

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا باشماره پشتیبانی 28423118-021 تماس بگیرید راهنمایی تون میکنند . سپاس از همراهی شما

  4. سعید هوشیارآذر

    پسورد فایل ها بعد از دانلود چیه؟
    لینک های دانلود چرا اینجوریه!یه اموزش دانلود فایل بزارین لااقل!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پسورد فایلها http://www.118file.com می باشد و برای دانلود هم به بخش سفارشات قسمت دانلود لینک ها مراجعه بفرمایید و هر پارت را کپی و در مرورگر خود بازکنید و اجازه دهید تا دانلود شود و سپس از حالت فشرده خارج کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. kmt0098

    اگه سفارش بدم چند روزه دستم میرسه ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از سفارش شما این محصول طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  6. moghdamian56

    به کجاها می‌تونیم بفروشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ورم میل ها را می‌توان به باغ های پرندگان، پرورش دهندگان ماهیان گوشت خوار، پرورش دهندگان دوزیستان و بندپایان، همستر، جوندگان، طیور و ماکیان زینتی و پرورش دهندگان حیوانات خانگی فروخت.
      سپاس از همراهی شما

  7. homeyrana52

    میل ورم ها به خارج از کشور هم صادر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ صادرات میل ورم به کشور های متقاضی معمولاً به صورت خشک شده یا پودر شده انجام میشه.
      سپاس از همراهی شما

  8. bbsaba

    وای! کی دلش میاد این موجود چندش‌آورو رو بخوره!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میل ورم یک مکمل غذایی بسیار مقوی برای انسان به شمار می‌رود و مصرف آن می‌تواند شما را از بسیاری از مکمل های غذایی دیگر بی‌نیاز سازد.
      سپاس از همراهی شما

  9. kamali3345

    سلام میخواستم ببینم به عنوان طعمه قلاب ماهیگیری میتونم از میل ورم استفاده کنم؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ میل ورم یک طعمۀ عالی برای ماهی ها نیز به شمار می‌رود.
      سپاس از همراهی شما

  10. barana

    چه دمایی برای پرورششون لازمه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهترین بازۀ دمایی برای رشد میل ورم‌ها، دمای اتاق (21 تا 24 درجۀ سانتی‌گراد) است.
      سپاس از همراهی شما

  11. sama

    تشکر از وب‌سایت 118فایل بابت این محصول بی نظیر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  12. ban

    کسب و کار پرورش میل ورم رو پیشنهاد میکنین یا پرورش زالو؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر محترم؛ هر دوی این کسب و کارها بسته به میزان پشتکار شما می‌تواند بسیار درآمدزا باشد.
      سپاس از همراهی شما

  13. شبنم

    میل ورم ینی چی؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میل ورم، لارو یک نوع سوسک به نام سوسک تاریکی است و یک منبع غذایی سرشار از پروتئین و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن و… برای پرندگان، ماهی‌ها، حیوانات خانگی و حتی انسان است.
      سپاس از همراهی شما

  14. soraya.sa

    چه غذایی باید داد بهشون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در طول مدت پرورش، برای بستر این کرم ها از سبوس گندم یا سبوس جو و حتی سبوس برنج در کنار منبع تأمین آب استفاده می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.3

رضایت

شناسه آموزش: 3264

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz