دوره آموزش پولیش و سرامیک بدنه خودرو|دیتیلنگ خودرو+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

733,000 تومان

تا کنون 1,785 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/10/30

حجم آموزش: 33.48 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/30

زمان آموزش: 38 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/10/30

حجم آموزش: 33.48 گیگابایت

زمان آموزش: 38 ساعت

دیتیلینگ خودرو، امروزه جزو خدمات لوکس در دنیا به شمار می رود. پولیش یعنی از بین بردن خط و خش‌ها و افزایش براقیت سطح خودرو. پولیش خودرو باعث می‌شود که قسمت‌هایی از خطوط زنگ ‌زده شده در سطح کوچکی برداشته شود.

 


مزایای پولیش خودرو باعث شده است که افراد زیادی به این حرفه جذب شوند. آموزشگاه 118 فایل با جمع آوری بیش از 38 ساعت ویدئو آموزشی، یادگیری حرفه دیتیلینگ خودرو را برای شما هنرجویان عزیز بسیار آسان کرده است. در این  دوره‌ی آموزشی از ویدئو های مبتدی گرفته تا پیشرفته پولیش را آموزش خواهید دید. تمامی این آموزش‌ها به صورت صفر تا صد بوده. همچنین تمامی افراد جامعه قادر به استفاده از آن هستند. آموزش واکس خودرو و ایجاد پوشش سرامیکی خودرو از دیگر موارد آموزشی در این دوره است. دوره‌ی آموزش پولیش و سرامیک خودرو 118فایل را می‌توانید همین حالا با ثبت نام در سایت تهیه کنید . یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته ایم.


 

همیشه اولین موضوعی که در خرید یک خودرو به چشم می آید، رنگ و زیبایی بدنه آن می باشد. اما در هر صورت پس از مدتی، به دلایل مختلف رنگ و ظاهر خودرو کیفیت روز اول را ندارند. برای ترمیم بدنه و محافظت از آن، فرآیند دیتیلینگ انجام می شود که شامل صفرشویی خودرو، پولیش و احیای رنگ و ایجاد پوشش سرامیکی روی بدنه خودرو است.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع کار پولیش خودرو

برای شروع شغل پولیش خودرو به سرمایه زیادی نیاز ندارید و فقط یک محیط مناسب و تجهیزات پولیش مثل دستگاه‌های پولیش کاری، مواد پولیش، پدهای پولیش و… را تهیه کنید و برای معرفی کارتان به دیگران بهتر است از تبلیغات مطبوعاتی، حضور و مجازی و… استفاده کنید. با حداقل سرمایه می‌توانید در کمتر از یکسال به سرمایه اصلی و سود فراوان دست پیدا کنید.

حتی این شغل را با کمترین هزینه در یک محیط کوچک مانند پارکینگ خانه هم می‌توان شروع کرد. اما برای اینکه مشتری‌های زیادی جذب کنید و درآمد بالایی داشته باشید بهتر است در مکانی شلوغ و پر رفت و آمد و جایی که محیط کاری شما در معرض نمایش باشد این کار را شروع کنید و از تجهیزات مدرن و بروز برای پولیش کاری استفاده کنید.

به طور کلی برای راه اندازی مرکزی برای پولیش ماشین به پد پولیش و دیگر تجهیزات نیاز دارید که در ادامه با قیمت‌های تقریبی آن‌ها آشنا می‌شویم. پد پولیش با حداقل قیمت آن 100 هزار تومان و حداکثر 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین قیمت دستگاه‌های پولیش برحسب نوع برند و نوع عملکرد آن از حداقل یک میلیون تومان یا 7 میلیون تومان متغیر است.

مواد پولیش که اصلی‌ترین تجهیزات برای پولیش کاری هستند نیز بر حسب شرکت تولید کننده و برند آن و حجم و اندازه‌ی ظرف ولیش متغیر است و از 20 هزار تومان تا یک میلیون و بیشتر نیز می‌تواند به فروش برسد. برای اجاره یا خرید مکان مناسب برای راه اندازی شغل پولیش خودرو قیمت آن از شهری به شهر دیگر و حتی از خیابانی به خیابان دیگر و… متفاوت است که نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. شاید بتوان گفت برای راه اندازی یک محیط با امکانات عالی برای پولیشکاری به سرمایه اولیه 20 میلیون تومانی البته به جز هزینه محیط کار نیاز است.

درآمد شغل پولیش و سرامیک خودرو در ایران | کاری با درآمدی شیرین

شغل‌هایی که در ارتباط با خودرو هستند جز مشاغل پر درآمدی محسوب می‌شوند که همیشه بازار کار خوبی دارد. از آنجایی که همواره با افزایش تولید خودرو مواجه هستیم هرچقدر نیروی انسانی در این عرصه وارد کار شود بازهم بازار مشاغل مربوط به این حرفه اشباع نخواهد شد. برخلاف بسیاری از مشاغل که برای رونق کار و درآمد بیشتر به مشتری زیادی نیاز دارند شغل پولیش کاری این گونه نیست و با کم بودن تعداد مشتری‌ها هم می‌توان به درآمد بالایی دست یافت.

اما به طور کلی درآمد شغل پولیش خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این عوامل میزان و نوع خراش و مدت زمان انجام پولیش، استفاده از روش دستی یا دستگاهی برای پولیش کاری، مهارت و حرفه‌ای بودن پولیش کار و حتی پولیش ماشین در محل بر اساس نوع ماشین، اندازه ماشین (از جهت هاچبک یا صندوق دار بودن) متفاوت است.

داشتن دانش فنی و یک سری اطلاعات و اصول اولیه پولیش خودرو برای هر فرد که می‌خواهد وارد این حرفه شود لازم است. اگر کارتان به درستی انجام شود و حتی اگر مشتری‌های زیادی نداشته باشید درآمد حداقلی اینکار 20 میلیون تومان است که این رقم می‌تواند تا 80 میلیون تومان در ماه هم برسد. درآمد حاصل از این شغل به تعداد خودروهایی که برای پولیش نزد شما مراجعه می‌کنند بستگی دارد.

به طور کلی نرخ و درآمد ثابتی برای این حرفه نمی‌توان در نظر گرفت زیرا عوامل بسیار زیادی روی رقم نهایی پولیش‌کار تاثیر می‌گذارد. اما بهتر است بدانید این شغل یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در ایران و جهان به حساب می‌آید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

درآمد شغل پولیش و سرامیک خودرو در جهان

شغل پولیش خودرو نه تنها در ایران پردرآمد است و برای راه اندازی یک کسب و کار پر بازده مناسب است. در جهان نیز همین وضعیت را دارد و در کشورهای خارجی نیز طرفداران زیادی دارد زیرا درآمد زیادی از این راه کسب می‌کنند. کسانی که قصد مهاجرت به کشورهایی خارجی دارند این را بدانند که با داشتن تجربه کاری و آموزش‌های لازم پولیش خودرو می‌توانند به راحتی در کشورهای خارجی کسب درآمد داشته باشند.

به طور مثال اگر کسی قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارد و در پولیش کاری خودرو بهترین خود باشد می‌تواند هر ماه تا سال از 24،960 الی 100،630 دلار، با توجه به تجربه و استان یا قلمرو محل اقامت کانادا درآمد داشته باشد. این ارقام می‌تواند در کشورهای مختلف مثل سرزمین‌های شمال غربی 74،090 دلار، آلبرتا 62،400 دلار و بریتیش کلمبیا  58،240 دلار که بیشترین حقوق را برای پولیش خودرو پرداخت می‌کند متغیر است.

این هزینه‌ها و درآمدها بستگی به کشوری که مهاجرت می‌کنید و میزان تواناهایی شما در این حرفه می‌تواند تغیر کند پس برای اینکه بیشترین درامد را داشته باشید بهتر است آموزش‌های لازم در این حرفه را به خوبی فرا بگیرید و تواناهایی خودتان را در این شغل بالا ببرید.

پولیش و سرامیک خودرو چیست؟

پولیش یعنی از بین بردن خط و خش‌ها و افزایش براقیت سطح خودرو. رنگ بدنه خودرو از سطوح مختلفی تشکیل شده است وقتی خط و خش‌ها از کیلر رد نشده و به رنگ نرسیده باشند می‌توان با پولیش زدن این خراش‌ها را از بین برد. پولیش یک نوع ساینده است که همانند یک سمباده عمل می‌کند ولی پولیش نسبت به سمباده از دانه‌های ریزتری تشکیل شده است. کار اصلی پولیش از بین بردن یک لایه بسیار نازک از رنگ است که باعث ایجاد شفافیت، براقیت و از بین رفتن خراش‌های سطحی و عمقی می‌شود.

پولیش خودرو در دو روش دستی و دستگاهی انجام می‌شود که میزان و نوع خراشیدگی در انتخاب این روش‌ها موثر است. با یادگیری این روش‌ها و نحوه کار با ابزارآلات و وسایل پولیش کاری می‌توانید علاوه بر انجام پولیش کاری خودروی خود وارد این حرفه شوید و کسب درآمد نمایید.

پولیش یک نوع ماده ساینده است و همان کاری را انجام می‌دهد که یک سمباده انجام می‌دهد. فرق سمباده و پولیش در این است که دانه‌های پولیش بسیار ریزتر از آن هستند. در واقع در پولیش یک نوع پرداخت کوچک انجام می‌شود. این کار بر اثر استفاده از مواد پولیشی صورت می‌گیرد. افرادی که قصد داشته باشند رنگ خودرو و سطح بدنه‌ی آن را براق یا شفاف کنند می‌توانند از این ماده استفاده کنند. البته این کار نیاز به مهارت و دانش کافی دارد و افرادی که تمایل داشته باشند در این حرفه به فعالیت کنند باید ابتدا آموزش جامع پولیش خودرو را یاد بگیرند.

مزایای پولیش و سرامیک خودرو

مزایای پولیش خودرو بر هیچ‌ کس پوشیده نیست. همان‌ طور که می‌دانید پولیش خودرو دارای تأثیرات مثبت بسیار زیادی است که عبارتنداز:

1. پولیش خودرو باعث می‌شود که قسمت‌هایی از خطوط زنگ ‌زده شده در سطح کوچکی برداشته شود.

2. همچنین پولیش خودرو باعث می‌شود که خطوط و خط و خش‌های ریز و مشکلات سطحی سطح رنگ خودرو از بین برود.

3. پولیش خودرو باعث می‌شود که رنگ خودرو صیقلی‌تر و براق‌تر و درخشان‌تر به‌ نظر بیاید.

4. همچنین یکی دیگر از مزایای پولیش خودرو این است که از طریق پولیش کاری خودرو می‌توان کثیفی‌ها و گرد و غبار را از روی آن برطرف کرد.

چرا پولیش و سرامیک خودرو 118فایل را یاد بگیریم؟

دیتیلینگ خودرو، امروزه جزو خدمات لوکس در دنیا به شمار می رود. از این طریق می توان کسب و کار خوب و پر در آمدی را راه اندازی کرد. همینطور با یادگیری این حرفه، می توانید از خودرو لوکس خود به بهترین نحو نگهداری کنید. از آنجایی که حرفه دیتیلینگ خودرو نکات و تکنیک های فراوانی دارد و از سویی بسیار کار حساسی است؛ شما برای شروع چنین کسب و کاری باید کاملا در این حوزه آموزش دیده و حرفه ای شوید.

یادگیری پولیش خودرو به شما کمک می‌کند در هزینه‌های تمیز کردن و مراقبت‌های خودرو صرفه جویی کنید و خودتان به راحتی این کار را در منزل با تهیه لوازم مورد نیاز انجام دهید. همچنین اگر به دنبال شغلی با منبع درآمد ثابت هستید می‌توانید این حرفه را یاد بگیرید زیرا امروزه اکثرا خانه‌ها حداقل دو یا بیشتر از دو خودرو دارند و همه‌ی آن‌های در مراقبت و نگهداری از خودرو‌ها در تلاش‌ هستند زیرا با گرانی خودرو و افزایش تورم قدرت خرید کاهش یافته است. بنابراین می‌توان با وارد شدن به این حرفه به درآمد خوبی دست یافت.

آموزش پولیش و سرامیک خودرو مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش پولیش و سرامیک خودرو

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری پولیش و سرامیک خودرو

برای وارد شدن به این حرفه نیازی به  پیش نیاز و مهارت خاصی نیست و با هر مدرکی و حتی با بدون داشتن سواد می‌توان وارد شغل پولیش کاری شد. فقط باید یکسری آموزش‌های مربوط با شغل پولیش خودرو گذرانده شود. مشاغل بسیار زیادی با خودرو در ارتباط است مانند برقکار خودرو، تعمیرات ایسیو انواع خودرو، نقاشی و صافکاری ماشین، نصاب ضبط و باند خودرو، نصاب دزدگیر خودرو، جلوبندی سازی، تعویض روغن، فروش رینگ و لاستیک، تعویض و تعمیر اگزوز، پولیش خودرو و… که هر کدام از این مشاغل سود آور و پر درآمد هستند که در راس آن‌ها پولیش خودرو قرار دارد که بیشترین درآمد و بازدهی سرمایه و سود را خواهد داشت.

آموزش دیتیلینگ خودرو صفر تا صد کار رو باید یاد گرفت

دیتیلینگ یا همان detailing به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که به منظور تمیز کردن، بهینه سازی و حفظ ظاهر خودرو انجام می‌شود. این فعالیت‌ها شامل تمیز کردن داخل و بیرون خودرو، پاکسازی و محافظت از سطوح مختلف خودرو مانند رنگ، شیشه، سطوح پلاستیکی و فلزی و همچنین تمیز کردن و مراقبت از قطعات داخلی خودرو می‌شود. دیتیلینگ به وسیله استفاده از ابزار‌ها و مواد مخصوصی صورت می‌گیرد و به کمک تکنیک‌های خاصی مانند پولیش، واکس و نانوپوشش، خودرو را به حالتی نزدیک به براقیت و تمیزی اصلی آن بازمی‌گرداند.
شما برای شروع کار پولیش و سرامیک باید مهارت و تجربیات لازم را در زمینه دیتیلینگ خودرو کسب کنید که این دوره به صورت تخصصی به آن پرداخته. تا شما را برای بازار کار به بهترین نحو آماده کند.

مدت زمان لازم برای یادگیری پولیش و سرامیک خودرو چقدر هست؟

آموزش گام‌ به‌ گام پولیش خودرو همان‌ طور که از نام آن مشخص است به‌ صورت مرحله به مرحله صورت می‌گیرد. این کار باعث می‌شود که زمان یادگیری آموزش پولیش کاری خودرو تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. به‌طور کلی می‌توان حدود یک ماه را برای زمان آموزش پولیش خودرو در نظر گرفت. البته در این مدت زمان شما به‌ صورت کامل و جامع با مبانی پولیش خودرو آشنا می‌شوید و در این مدت با تکرار و تمرین می‌توانید خود را برای ورود به بازار کار این رشته آماده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع شغل پولیش و سرامیک خودرو

1. دستگاه‌های پولیش کاری: این دستگاه‌ها جز ابزارآلات پرکاربرد صنعتی هستند که برای از بین بردن خراش‌های سطحی، جلا دادن و درخشندگی سطوح خودرو، سرامیک، کف پوش و از بین بردن سوختگی رنگ و ماتی رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از این دستگاه‌ها مانند اوربیتالی، روتاری، پولیشر دوکاره یا دوآل اکشن، پولیشر آیبرید و انگشتی و… وجود دارد.

2. پد پولیش: پد پولیش جز ملزومات دستگاه پولیش و پولیش دستی است. این پدها در انواع مختلف با جنس‌های متفاوت تولید می‌شوند.

3. پولیش: پولیش ماده‌ای است که همانند سنباده عمل می‌کند و با حرکت دادن آن روی قسمت‌های آسیب دیده باعث می‌شود لایه نازکی از رنگ جدا شود و بدنه خودرو صیقل پیدا کند.

4. واکس: از تجهیزات پولیش کاری می‌توان واکس را نام برد هرچند حین پولیش کاری خودرو به واکس نیازی ندارید اما برای ماندگاری بیشتر پولیش، محافظت خودرو در برابر نور خورشید، ثابت نگهداشتن رنگ خودرو به واکس نیاز دارید.

5. سمباده: سمباده‌ها با حرف p و اعدادی درجه بندی شده‌اند که میزان سختی و نرمی آن را مشخص می‌کند.

6. دستمال میکروفایبر: از دستمال میکروفایبر یا دستمال پرزدار برای تمیز کردن بدنه خودرو و همچنین پاک کردن پولیش اضافی در اطراف مناطق پولیش خورده استفاده می‌شود.

لیست وسایل مورد نیاز پولیش و سرامیک خودرو

بروزرسانی : 4 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل پولیش و سرامیک خودرو قیمت (تومان)
1 دستگاه های پولیش کاری(در مدل های متنوع) 630,000-4,300,000
2 پد پولیش(در اندازه های مختلف) 330,000-530,000
3 دستمال پولیش میکروفایبر 84,000
4 پولیش واکس جلاسنج وزن(150 گرم) 47,000
5 واکس خودرو فرمول وان 300,000
6 دستگاه سمباده زن(در مدل های متنوع) 1,400,000-8,000,000

قیمت پولیش و سرامیک خودرو

قیمت پولیش خودرو بسته به کیفیت و جنسی که دارد ممکن است متفاوت باشد. برند سازنده پولیش خودرو یکی از عواملی است که به شدت روی قیمت پولیش خودرو موثر است. اما در حالت کلی رنج قیمت پولیش خودرو را می‌توان چیزی حدود ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در نظر گرفت.

در پایان آموزش پولیش و سرامیک خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان دوره آموزش پولیش و سرامیک خودرو، شما با تمامی مراحل، نکات و تکنیک های دیتیلینگ خودرو آشنا خواهید شد که شامل مباحثی از قبیل پولیش بدنه، خط و خش گیری و احیای رنگ بدنه، لیسه کاری، واکس بدنه و … می شود آموخت که چگونه با ایجاد صحیح یک پوشش سرامیکی، بدنه خودرو را در برابر ضربه، اشتعال، مواد اسیدی، آفتاب سوختگی ایمن کنید و به آن درخشندگی و جلوه خاصی بدهید.

در دوره آموزش دیتیلینگ خودرو نکاتی در مورد انواع رنگ بدنه، انواع خط و خش ها از نظر عمق و جنس خراش، آنالیز رنگ بدنه، آشنایی با انواع دستگاه های صفرشویی و پولیشر های مختلف و… نیز بیان شده است که به نوعی می توان گفت پیش نیازی برای شروع یادگیری دیتیلینگ خودرو و حرفه ای شدن در این زمینه می باشد.

بازار کار پولیش و سرامیک خودرو در ایران چگونه است؟

اگر به دنبال یک حرفه و کسب‌ و‌ کاری پر‌درآمد هستید، دیتیلینگ خودرو یا همان پولیش‌ و‌ سرامیک خودرو می‌تواند برای شما مناسب باشد. نکته‌ای که باید بیان شود، این است که ابزار، لوازم و مواد پولیش و سرامیک خودرو به دلیل اینکه همه آنها محصول کشورهای اروپایی و آمریکایی است، نسبتا گران قیمت هستند.

اما نگهداری و حفظ‌ زیبایی برای افرادی که خودرو لوکس دارند اهمیت فروانی دارد و حاضرند برای این موضوع حسابی هزینه‌ کنند. پس از نظر درآمدزایی در حرفه دیتیلینگ جای نگرانی نیست. همچنین از آنجا که حرفه دیتیلینگ خودرو یک کسب و کار نوین به حساب می آید و در بسیاری از شهرهای ایران شناخته شده‌ نیست، می‌تواند به عنوان یک کسب و کار جدید، درآمدزا و پر‌بازده معرفی‌‌ شود.

یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های کسب و کار در دنیا و ایران صنعت خودرو سازی است. بسیاری از افراد با خرید خودرو در حفظ و نگهداری آن به شدت کوشا هستند و این برایشان بسیار مهم است که بدنه خودرویشان هیچ آسیب و خراشی نداشته باشد. همین موضوع باعث شده علاقه مندان زیادی وارد این حرفه یعنی شغل پولیش خودرو شوند زیرا افزایش تورم، افزایش قیمت خودرو، پائین آمدن قدرت خرید و… باعث شده تا حفظ و مراقبت از زیبایی ظاهری خودرو بیش از پیش در بین خودرو داران افزایش پیدا کند.

تولید و واردات سالانه بیش از یک میلیون خودرو فرصت‌های بسیار زیادی را در این زمینه به وجود آورده تا جوانان علاقه مند را به این کسب و کار پردرآمد جذب کند. شغل پولیش کاری به سرمایه آنچنانی نیاز ندارد و آینده رو به پیشرفت و گسترشی دارد. این شغل به مهارت و توانایی‌های فردی بسیار بالایی نیاز دارد و همچنین یادگیری و آموزش این حرفه باعث موفقیت و پیشرفت می‌شود.

در این حرفه باید با دیتلینگ و پولیش، دستگاه‌های پولیشکاری، پد پولیش، انواع پولیش و… آشنا باشید و با افزایش مهارت و توانایی خودتان و جلب اعتماد مشتری به موفقیت برسید. بهتر است بدانید این شغل نیازمند مشتریان زیادی نیست و با داشتن دو الی سه مشتری در هفته می‌توانید به درآمد بسیار بالایی در ماه برسید.

نکات شروع کسب و کار دیتیلینگ

2 ساعت

واکس و پولیش خودرو

21 ساعت

تمرین دیتیلینگ خودرو

3 ساعت

سرامیک خودرو

4 ساعت

دیتیلینگ خودرو در زمستان نکات و ترفند های آن

1 ساعت

دیتیلینگ ماشین های ارزان قیمت و اوراقی

1 ساعت

نکات مهم برای دیتیلینگ خودروهای مشکی

3 ساعت

نکات و ترفند های دیتیلینگ خودرو

3 ساعت

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پوشش های نانو سرامیک از جمله پوشش های بسیار مقاوم هستند که می توانند از بدنه خودرو شما در برابر عناصر خارجی همچون مواد اسیدی، اجسام تیز و سخت و آلودگی های محیطی و لکه و کدر شدن و حتی خط و خش، فضله پرندگان، نور آفتاب و غیره محافظت کنند. نانو سرامیک یا همان گلاس کوتینگ، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیت آن، ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی دهد و در واقع یک لایه محافظ بر روی رنگ بدنه خودرو شما به وجود می آورد.
رنگ روی بدنه خودرو در واقع هشت تا ده لایه رنگ است که روی هم قرار می گیرند و روی ورق بدنه را پوشش می دهند، پولیش بدنه، یک لایه از این رنگ را برمیدارد و در نتیجه رنگ بدنه خودرو براق تر می شود. پولیش لزوما باید توسط متخصص انجام شود زیرا زمان بندی مشخصی برای پاک کردن مواد وجود دارد. انجام پولیش به دفعات، به رنگ بدنه آسیب می رساند. واکس، فرایندی شبیه به پولیش دارد ولی فقط رنگ بدنه را براق می کند، اما لایه ای از رنگ بر نمیدارد، افرادی که می خواهند بدنه خودرو زیباتر جلوه کند، معمولا از واکس پولیش استفاده می نمایند
یکی دیگر از انواع سرامیک های مورد استفاده جهت مقاوم سازی بدنه ی خودرو در برابر خش و …، سرامیک های کوارتزی می باشند. این نوع سرامیک ها مقاومت بسیار بالایی دارند. از برترین ویژگی های سرامیک های کوارتزی می توان به مقاومت فوق العاده ی آن ها در برابر خط و خش، مدت زمان ماندگاری بالا و افزایش سطح زیبایی خودرو اشاره کرد.
از دیگر موارد قابل بررسی در ارتباط با پوشش سرامیکی وسایل نقلیه، مدت زمان ماندگاری این پوشش است. در بسیاری از موارد پوشش سرامیکی عمر مفید و طولانی تری نسبت به خودرو دارد و این یکی از برترین ویژگی و مزیت های پوشش های سرامیکی خودرو به حساب می آیند. افرادی که علاقه به خودرو ایی با رنگ تیره دارند باید به این نکته توجه کنند که رنگ های تیره بیشتر از سایر رنگ ها از برخورد نور آفتاب و موارد مخرب دیگر، آسیب پذیر می باشند به همین دلیل ایجاد پوشش سرامیکی برای خودرو هایی با رنگ تیره بیشتر از خودروهایی با رنگ های روشن پیشنهاد می شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 38 نظر ثبت شده است

19 دیدگاه برای دوره آموزش پولیش و سرامیک بدنه خودرو|دیتیلنگ خودرو+مدرک معتبر

  1. کریمی

    سلام ببخشید برای خط و خش خودرو از چه نوع سرامیکی استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سرامیک های کوارتزی مناسب ترین مدل برای محافظت بدنه خودرو از خط و خش می باشند. این پوشش سرامیک بدنه خودرو مقاومت بالایی در برابر خراش های سطحی دارد و ماندگاری مناسبی نیز در طول زمان ارائه می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  2. خالد

    ارسال بسته فقط بصورت دی وی دی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، شما می توانید بسته را به صورت دی وی دی و یا فلش از طریق پست دریافت کنید و یا با ارسال لینک مجموعه خود را دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. a.d8090

    پوشش نانو سرامیک چ نوع پوششی است

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نانو سرامیک یا همان گلاس کوتینگ، پوششی بسیار شفاف است و یک لایه محافظ بر روی رنگ بدنه خودرو شما به وجود می آورد.
      سپاس از همراهی شما

  4. احد 3

    سلام میشه گواهی نامه رو بعدا سفارش داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در صورت تمایل می توانید گواهی نامه بین المللی را بعدا ثبت سفارش کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. F.Salary

    سرامیک های هیبریدی چه نوع سرامیک هایی هستند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مرغوب ترین نوع سرامیک خودرو هستند که مقاومت خودرو را در برابر خط و خش به شدت افزایش دهد.سرامیک هیبریدی با ایجاد لایه ی مخافظت با قدرت بالا بر روی سطح خودرو به طور کامل از بدنه ی خودرو در برابر عوامل مخرب محافظت می کند.
      سپاس از همراهی شما

  6. yas_iran

    چه تفاوت هایی بین کاور بدنه ی خودرو و پوشش رامیکی خودرو وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مهم ترین تفاوتی که بین کاور بدنه ی خودرو و پوشش سرامیکی آن وجود دارد، جنس مواد و هدف از استفاده ی آن است. کاور بدنه ی خودرو با استفاده از موادی با نام اورتان انجام می شود و مهم ترین هدف از استفاده ی اورتان نگهداری کیفیت رنگ خودرو و افزایش مقاومت آن است. در حالی که پوشش سرامیکی علاوه بر محافظت از رنگ خودرو مزیت های بیشتری همانند افزایش درخشندگی خودرو، بخشش ویژگی آب گریزی به ماشین و … را دارد.
      از دیگر تفاوت هایی که کاورهای بدنه ی خودرو با پوشش سرامیکی دارند، عدم امکان تعویض کاور خودرو است، زیرا برداشته شدن کاور در بیشتر مواقع سبب ایجاد آسیب های جدی به رنگ خودرو می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. مهدی سموئی

    فرق پولیش واکس با واکس های دیگه چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از پولیش واکس جهت لایه برداری سطحی، پر کردن خط و خش عمیق‌تر با مواد همرنگ خودرو برای مراقبت و براق کردن بدنه خودرو استفاده می شود در صورتی که واکس خودرو تنها باعث ایجاد یک لایه نازک بر روی بدنه ماشین علاوه بر افزایش درخشندگی بدنه از آسیب دیدن رنگ خودرو بر اثر تابش خورشید جلوگیری می‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  8. samm20

    سلام آیا پولیش نرم جلاسنج برای رفع آفتاب سوختگی بدنه هم خوبه یا نه

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      پولیش نرم می تواند سطح رنگ را ترمیم کند با این شرط که لایه ی زیر آن همچنان سالم باشد و در صورتی که آسیب به عمق لایه های بعدی رسیده باشد، قابلیت ترمیم آن نیست.
      سپاس از همراهی شما

  9. فرزاد اعتماد

    بسيار جالبه اگر علاقه به اينكار باشد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  10. Siavash.t4810

    فقط پولیش بدنه خودرو رو داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ این دوره دارای آموزش قسمت‌های دیگری از خودرو مانند شیشه و چراغ خودرو را نیز شامل می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. Salar

    کار با دستگاه پولیشر داره؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این دوره، آموزش استفاده از دستگاه پولیشر را نیز داراست.
      سپاس از همراهی شما

  12. Nima Lorestani

    با پست چند روزه میرسه دستم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از طریق ارسال پستی محصول مورد نظر طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  13. mahan_sedigh

    باید دانلود کنم یا با پست میفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. محصولات ما علاوه بر در اختیار قرار دادن لینک دانلود، از طریق ارسال پستی در قالب DVD نیز می‌توانید دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  14. رضا عقیلی

    واکس زدن هم یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این دوره دارای آموزش نحوه صحیح واکس زدن به خودرو نیز می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  15. siamak.zahmatkesh

    چند درصد تخفیف داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید درصد تخفیف هر محصول را در صفحه هر محصول قسمت چپ سمت بالا مشاهده فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  16. karimi

    شمارتون رو میخاستم باهاتون کار داشتم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید برای پرسش سوالات خود و مشاوره رایگان با پشتیبانی به شماره زیر تماس بگیرید:
      22221240-021
      سپاس از همراهی شما

  17. صادق حامی

    از پولیش و سرامیک هیچی سرم نمیشه، میتونه کامل یادم بده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای متخصص شدن در زمینه پولیش و سرامیک خودرو را برطرف می‌نماید.
      سپاس از همراهی شما

  18. امین چراغی

    نوشته بودید دوبله فارسی نیست یعنی زبان اصلیش هم فارسی نیست؟!!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ زبان اصلی غیرفارسی است و دارای زیرنویس تحت الفظی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  19. DaiyHasan

    بدنه رو سرامیک زدم، میتونم کارواش ببرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ حتما با یک دستمال مناسب قطرات آب روی بدنه را پاک کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد لکه روی بدنۀ خودروی شما شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,785

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3223

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan