آموزش کاشت ناخن در منزل با مدرک بین المللی|کاشت ناخن با ژل و پودر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

36 تخفیف

445,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/16

حجم آموزش: 11.98 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/16

زمان آموزش: 13 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/16

حجم آموزش: 11.98 گیگابایت

زمان آموزش: 13 ساعت

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن است که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد. روش‌های مختلفی از کاشت ناخن وجود دارد که می‌توان به کاشت ناخن پودری، ژله‌ای، قالبی و… اشاره کرد و هر کس با توجه به علاقه و شکل و فرم ناخن‌هایشان می‌تواند از این روش‌ها برای زیبایی و شکل‌دهی ناخن‌هایشان استفاده کنند. پکیج آموزش کاشت ناخن به شما کمک می‌کند تا با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید و روش‌های مختلف کاشت و دیزاین ناخن را یاد بگیرید.

آموزش کاشت ناخن 118فایل با بیش از 13 ساعت ویدئو به زبان فارسی ارائه می شود که به صورت مرحله به مرحله از مدل ها و طرح های ساده تا پیچیده را آموزش می دهد. آموزش کاشت‌ ناخن یکی از تخصص های مربوط به آرایشگری بانوان می باشد که در آن از ترمیم ناخن گرفته تا کاشت مدل های مختلف ناخن ارائه می شود.

در پارت اول، کاشت ژله ای و قالب های رنگی از ابتدایی ترین مباحثی به شمار می رود که هر کسی که در زمینه کاشت ناخن فعالیت می کند باید درآنها مهارت داشته باشد، از این رو در ضمن آموزش، نکاتی درباره نحوه کاشت ناخن ساده و اصول اولیه آن توضیح داده می شود. آموزش کاشت‌ ناخن، طراحی فرمرهای فرنچ، اکریلیک، پری دریایی، طرح های سه بعدی و … که از موارد پر طرفدار در بین بانوان محسوب می شود پرداخته و سعی شده در این آموزش به صورت عملی و کاملاً ساده مراحل کاشت بیان شود.

همچنین در این مجموعه، ترمیم ناخن، نحوه سفت کردن ناخن و … قرار گرفته تا اصول پایه ای این کار را کسانی که این پارت از آموزش کاشت‌ ناخن را می بینند فرا گیرند. روش های کاشت‌ ناخن و کاشت پودری از مباحث جدیدی است که تکنیک های کاربردی مفیدی را آموزش می دهد.

مزایای کاشت ناخن

با توجه به اشباع نبودن بازار کاشت ناخن فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را در این زمینه راه بیندازید. کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دست و پاها هدیه می‌کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است. درآمد بسیار خوبی دارد و کسانی که مهارت کافی در این زمینه دارند به راحتی می‌توانند به موفقیت برسند.

چرا کاشت ناخن را فرا بگیریم؟

یادگیری کاشت ناخن از چند لحاظ می‌تواند برای شما مفید باشد اول اینکه کسانی که ناخن‌های شکننده و ضعیفی دارند می‌توانند کاشت ناخن را یاد بگیرند و از این طریق این مشکلاتشان را برطرف کنند. دومین دلیل برای یادگیری این حرفه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و خانواده‌ها و نیاز داشتن به استقلال مالی یادگیری این حرفه می‌تواند بسیار کارامد و سودآفرین باشد و می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار کمک کننده باشد. همچنین می‌توانید با کمک این حرفه و یادگیری و آموزش کاشت و دیزاین ناخن کارآفرینی کنید و برای خود و دیگران استقلال مالی ایجاد کنید.

کاشت ناخن در کشور ما بین بانوان بسیار رواج پیدا کرده است. افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند یا از رنگ و روی ناخن خود راضی نیستند و یا صرفا زیبایی ناخن هایشان برایشان مهم است به سراغ روش های مختلف کاشت ناخن می روند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که عادت به جوییدن ناخن هایتان دارید، کاشتن ناخن می تواند مانع این کارتان شود. بیشتر افرادی که از این روش ها استفاده می کنند، ناخن هایشان به صورت طبیعی مستعد رشد نمی باشد.

آموزش کاشت ناخن 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش کاشت ناخن!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری کاشت ناخن

برای یادگیری کاشت ناخن می‌توانید از چند طریق وارد شوید اول اینکه می‌توانید به صورت حرفه‌ای و برای دریافت مدرک به آموزشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و یا از پکیج آموزش حرفه‌ای کاشت ناخن استفاده کنید. همچنین می‌توانید به صورت شاگردی کردن در آرایشگاه‌های مختلف در زمینه کاشت ناخن مهارت کافی را به دست آورید. راه سوم برای وارد شدن به این حرفه تحصیل در رشته‌های آرایشگری و خودآرایی است که می‌توانید مهارت لازم برای وارد شدن به این حرفه را کسب کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری کاشت ناخن چقدر است؟

آموزش کاشت ناخن پیشرفته به شما کمک می‌کند در مدت دو الی سه ماه این حرفه را به صورت کامل یاد بگیرید و بتوانید مهارت‌های لازم را کسب کنید. اما به شرطی که بسیار تمرین و تکرار داشته باشید تا بتوانید مدل‌های مختلف کاشت ناخن را با توجه به نیاز مشتری انجام دهید و بتوانید مشتری‌های زیادی جذب کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع کاشت ناخن

وسایل و ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن یکسری وسایل و تجهیزات تخصصی هستند و کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید این وسایل و تجهیزات را تهیه کنند که ما در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم: سوهان برقی، سوهان دستی، ست سر سوهان مانیکور، سر سوهان‌ الماسه استوانه، سر سوهان الماسه استوانه سر گرد، دستگاه uv، عقب زن، نیپر، قلم وان بال، قلم تخت، قلم کار با ژل، کاتر تیپ، فرمر، قالب کاشت،ابزارهای طراحی ناخن مثل: ست قلم طراحی، کروم، شوگر، فویل، ژل طراحیف پولک، نگین، اکلیل و… .

سرمایه لازم برای شروع کاشت ناخن

برای وارد شدن به این حرفه اولین قدم جهت شروع کار، ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزش اصولی کاشت ناخن است. هزینه  آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه‌ای با توجه به نحوه تدریس آموزشگاه، موقعیت مکانی آموزشگاه، امکانات و … کاملا متغیر است. دوره‌های آموزش کاشت ناخن شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته است که قیمت هر دوره با توجه به سختی آن متفاوت است. هزینه‌ بعدی که نیاز دارید برای تهیه وسایل و تجهیزات لازم برای این حرفه است و سومین سرمایه‌ای که نیاز دارید جهت تهیه مکان یا سالنی برای این حرفه است که با توجه به منطقه و محل انتخابی برای شروع کار متفاوت خواهد بود. البته شما می‌توانید به عنوان ناخن کار در آرایشگاه‌های مختلف مشغول به کار شوید و از تمام درآمد خود، درصدی را به صورت توافقی به صاحب آرایشگاه پرداخت کنید. مبلغی که به عنوان اجاره میز به صاحب آرایشگاه پرداخت می کنید با توجه به محل آرایشگاه و میزان محبوبیت و برندینگ آن متغیر است و بعد از مدتی می‌توانید سالن خود را تاسیس و مشغول به کار شوید. در کل برای شروع این کار به صورت اجاره میز به حدود ۲۰ میلیون تومان نیاز خواهید داشت.

در پایان آموزش کاشت ناخن چه اتفاقی می‌افتد؟

کاشت ناخن یکی از درآمدزاترین شغل‌های حال حاضر به حساب می‌آید و با یادگیری این حرفه می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و درآمد آنچنانی به دست آورید. همچنین می‌توانید کاشت ناخن را به صورت حرفه و مهارت برای خودتان یاد بگیرید و اگر ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای دارید آن‌ها را ترمیم کنید. علاوه بر این با انجام کاشت ناخن می‌توانید منبع درآمدی خوبی برای خود و خانواده دست و پا کنید. به طور کلی تاسیس سالن کاشت ناخن در حال حاضر یکی از پرسودترین مشاغل موجود در کسب و کار زیبایی بانوان در ایران به شمار می آید.

این مجموعه آموزشی طرح های متنوع ناخن ها را هم در زمینه طراحی و هم کاشت یاد داده و هنرآموزان می توانند با الهام گرفتن از طرح های آموزش کاشت‌ ناخن طرح های مد نظر خود را پیاده سازی کنند. در پایان آموزش هنرجویان قادرند کاشت با ژل، قالب، فرمر و پودری را بر روی هر نوع ناخنی انجام داده و طرح های زیبایی را مطابق با سلیقه افراد کاشت و طراحی کنند. ریمو کردن ناخن مصنوعی از دیگر مباحث پایه ای آموزش کاشت‌ ناخن بوده که در انتهای این آموزش، نحوه ریمو کردن ناخن اکریلیک، ناخن تزیین شده با زیورآلات، ریمو کردن ناخن با استون و … نیز ارائه شده است.

بازار کار کاشت ناخن در ایران چگونه است؟

کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ‌های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن.های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیرترین خانم‌ها تا ساده پسندترین آن‌ها را شامل می‌شود و همین امر موجب داغ‌تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال  است. از همین رو بازار کار این حرفه اشباع نشده و کسانی که وارد این حرفه می‌شوند می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی برسند. برای وارد شدن به بازار کار این حرفه می‌توانید از بسته آموزش کاشت ناخن از مبتدی استفاده کنید.

طبق آمار بانوان ایرانی بیش از یک سوم درآمد خود را صرف لوازم آرایشی بهداشتی می کنند. این موضوع نشان از درآمد بالای آرایشگران دارد. از بین مراقبت‌های آرایشی کاشت ناخن بیشتر از سایرین در حال حاضر طرفدار دارد و جزء پردرآمدترین ها محسوب می‌شود. به‌همین دلیل آموزش کاشت‌ ناخن می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می‌خواهند به‌ سرعت سود بالایی را در کمترین زمان به‌دست آورند. با تماشای ویدئوهای آموزشی هنرآموزان می‌توانند در آرایشگاه خود روزی از 50 هزار تومان تا 300 هزار تومان درآمد داشته باشند. این رِنج رابطه نزدیکی با طراحی ناخن داشته و هر چه ناخن‌ کاران بتوانند طرح‌های جدیدتری را به مشتریان ارائه دهند. احتمال این که حتی از این رِنج هم فراتر روند هم وجود‌ دارد، هنرآموزان با کمک مجموعه قادرند درآمد خوبی کسب‌کنند.

درآمد شغل کاشت ناخن در ایران

ناخن کارانی که مسلط به تمامی مهارت‌های مربوط به ناخن هستند پس از تقریبا ۳ ماه تجربه اندوزی می‌توانند با کمک یک دستیار، روزانه تا شش نفر مشتری را راه بیندازند که متناسب با توانایی خود در امر متقاعد کردن مشتریان، بین صد هزار تومان تا پانصد هزار تومان از هر مشتری دریافت کنند. ماه‌های اسفند و فروردین، ماه‌های بسیار جذاب برای ناخن کاران است زیرا مشتریان خوش سلیقه برای تعطیلات نوروز برای زیبایی دست‌ها و پاهایشان به آن‌ها مراجعه کرده و در فروردین هم به تناسب رضایتشان از ناخن کار نزد وی برای ترمیم باز می‌گردند. یک ناخن کار حرفه‌ای که طی مدت زمان یک ساله با انتخاب مکان صحیح و برخورد خوب، توانسته شبکه مشتریان راضی خود را گسترده کند به راحتی می‌تواند در بازار داغ شب عید تا پنجاه میلیون تومان درآمد داشته باشد. به طور کلی یک ناخن کار حرفه‌ای که به تمامی نیازهای مشتریان مسلط است، اگر در یک سالن معمولی مشغول به کار شود که پنج روز در هفته کار کند و هر روز فقط دو مشتری داشته باشد می‌تواند بین دو میلیون تومان  الی ده میلیون تومان درآمد داشته باشد.

جواب این سؤال که ناخن کاران چقدر درآمد دارند، مشکل است اما تحقیقات نشان می‌دهد که ناخن کارهای حرفه‌ای و با سابقه، حدود 8-15 میلیون تومان، ناخن کاران نیمه حرفه‌ای حدود 4-8 میلیون تومان و ناخن کاران مبتدی، حدود ۲-۴ میلیون تومان در ماه درآمد دارند. البته برخی از ناخن کاران حرفه‌ای و فعال هم در سالن‌های برند تهران وجود دارند که به درآمد ۲۰-۳۰ میلیون تومان در ماه هم رسیده‌اند.

کاشت ناخن با ژل، کاشت قالبی و کاشت به روش بیبی بومر

1 ساعت

کاشت فومر

10 ساعت

کاشت پودری و ریمو کاشت ناخن

2 ساعت

مانیکور خشک و زیرسازی بیس کات و نصب فرمر صدف سازی ناخن موادگذاری سوهان کشی اولیه دورگیری سوهان کشی نهایی و اتمام کار
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
این دستگاه نقش مهمی در کاشت ناخن با ژل و ژلیش ناخن دارد. برای سرعت بخشیدن به کار و کیفیت بالاتر کار از دستگاه های UV با لامپ LED استفاده کنید. این دستگاه ها در زمان کمتری مواد ژل را خشک می کنند و لایه های زیری خمیری نمی ماند.
با اجسام آلوده تماس نداشته باشید. مراقبت کنید تا به ناخن‌های‌تان ضربه‌ای وارد نشود. در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید. از کار با مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش خودداری کنید. حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش کاشت ناخن در منزل با مدرک بین المللی|کاشت ناخن با ژل و پودر

  1. فرهمند

    در کتابچه آموزشی همه موارد ذکر شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تیم 118فایل تمام تلاش خود را در این زمینه به کاربرده و تمامی سرفصل ها در کنابچه آموزشی موجود می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. مژده پیروزی

    بعد از اتمام دوره میتونیم در خارج از کشور مشغول به کار شویم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره به صورت صفر تا صد و از روش های نوین سراسردنیا گردآوری شده و برای افرادی که مهارت های کافی رو بدست آورده باشند میتونه راه مناسبی برای کسب درآمد در خارج از ایران باشه.
      سپاس از همراهی شما

  3. بهار سجادی

    تفاوتی بین لینک و دی وی دی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. سپیده

    با گرفتن این دوره می تونم برای خودم هم کاشت انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می تونید تنها نیاز به مهارت دارد که شما با دیدن این وره کسب میکنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. atena.1456

    وسایل اولیه برای شروع کارو از کجا میشه تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید ابزارهای مورد نیاز می توانید از سایت های معتبر اینترنتی کمک بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  6. farah.sh

    چه جوری میشه پرداخت کرد هزینه این دوره را؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  7. ktm

    از این کار می توان به درامد زیاد هم رسید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان درامد زیادی را کسب کرد اگر در این حرفه به روز و خوب کارکنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. matin safari

    چقدر طول میکشه تا بسته به دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  9. setareh90

    چرا کاشت ناخن انجام می دهند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      افراد به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفاً برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.
      سپاس از همراهی شما

  10. narjes.varghai

    شناختن ساختار ناخن توی این کار موثره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسیار موثر هستش و باعث میشه شما بدونید چه کارهایی برای ناخن خوب است و یا ضرر دارد.
      سپاس از همراهی شما

  11. مژده شریفی

    من ناخونام زیاد میشکنن بنظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد که معمولا به تغذیه شما ارتباط پیدا میکنند. برای رفع این مشکل بهتر است با یک پزشک صحبت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  12. shohre78

    چه روش های کاشت اموزش می دهید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره آموزش کاشت به روش بیبی بومر، آموزش کاشت بیبی بومر ظریف، آموزش کاشت بیبی بومر ساده، آموزش کامل کاشت پودری، آموزش کاشت پودری، آموزش کاشت با ژل، آموزش کاشت قالبی و… آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2377

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz