آموزش صفر تا صد کراتینه مو|کاملا عملی بهمراه مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

30 تخفیف

397,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/4/18

حجم آموزش: 5.61 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/4/18

زمان آموزش: 6 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/4/18

حجم آموزش: 5.61 گیگابایت

زمان آموزش: 6 ساعت

داشتن موهای سالم و صاف از آرزوهای اکثر دخترهای جامعه است. با موهای صاف شما جذاب‌تر و مرتب‌تر به نظر خواهید رسید. امروز اکثر دخترها به سراغ راه‌های نیمه دائم برای صاف کردن موهای خود می‌باشند. یکی از این راه‌ها کراتینه کردن مو است. کراتینه کردن مو راهی بسیار گران قیمت است پس 118فایل راه دیگری را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با آموزش دیدن توسط دوره‌ی کراتینه مو 118فایل علاوه بر کراتینه کردن موهای خودتان موهای دیگران را نیز کراتینه کنید و از این راه درآمد داشته باشید. آموزش کراتینه کردن مو با بیش از 6 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده‌ است. در این مجموعه نحوه صحیح انجام کراتین جهت احیاء و صاف‌ کردن مو را مرحله‌ به‌ مرحله به شما هنر جویان عزیز آموزش داده ایم. در این مجموعه نحوه صحیح انجام کراتین جهت احیاء و صاف‌ کردن مو را مرحله‌ به‌ مرحله به شما هنر جویان عزیز آموزش داده ایم. یکی دیگر از موارد پوشش داده‌ شده توسط این مجموعه چگونگی ترمیم‌ موهای آسیب دیده می‌باشد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای کراتین کردن مو به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

یکی دیگر راه‌های رسیدگی به موهای سر در دنیای مدرن امروزی کراتینه کردن مو است. در مراکز زیبایی و آرایشگاه‌ها یا همان سالن‌های زیبایی صافی و درخشندگی مو را به افرادی که موهای فر و وز دارند هدیه می‌دهند. به طور طبیعی وجود ماده‌ای به نام کراتین درخشندگی و زیبایی را به موها و دیگر اعضای بدن منتقل می‌کند. به طور کلی کراتین پروتئین اصلی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث حفاظت و عدم شکنندگی آن‌ها می‌شود. حالا اگر این ماده در بدن یعنی در پوست و مو و… کم شود باعث می‌شو پوست و موها شادابی خود را از دست بدهند و موها به مرور زمان زبر و وز شوند. به همین منظور کراتینه مو برای ترمیم موی آسیب دیده و زبر انجام می‌شود. آموزش کراتینه کردن مو در خانه به شما این امکان را می‌دهد با صفر تا صد این کار آشنا شوید و در محیط خانه برای خود و دیگران عمل کراتینه را انجام دهید.

یکی دیگر از موارد پوشش داده‌ شده توسط این مجموعه چگونگی ترمیم‌ موهای آسیب دیده می‌باشد. در این بخش شما با چندین راهکار برای ترمیم موهای رنگ شده و یا دکلره آشنا خواهید‌ شد. لازم به‌ ذکر است که به واسطه این مجموعه نحوه ساختن چندین ماسک‌ خانگی برای ترمیم موها و محافظت از آنان را فرا خواهید گرفت.

 این مجموعه طریقه صاف کردن موها به روش المنت را نیز آموزش می‌دهد. باید افزود که مواد اصلی سازنده المنت‌ مو، مواد‌ معدنی بوده که علاوه بر صاف‌ کردن موها موجب احیاء موهای آسیب‌ دیده نیز می‌گردد. در این روش برخلاف کراتین، محدودیتی برای شست‌ و‌ شوی موها پس از انجام آن وجود ندارد. به این معنی که شست‌ و شوی موها بلافاصله پس از المنت‌ کردن آنان بلامانع است.

مزایای یادگیری کراتینه کردن مو

1. سبب ترمیم ساختار کوتیکول مو می‌شود.

2. کراتین با نفوذ در ساقه مو سبب احیا و رفع خشکی موها می‌گردد.

3. کراتینه مو در از بین بردن موخوره‌‌ها هم موثر است.

4. حالت ارتجاعی، استحکام و سلامت را به موها می‌بخشد.

5. کراتینه مو روشی است که برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدودیت ندارد.

چرا کراتینه کردن مو را فرا بگیریم؟

کراتین پروتئین اصلی موجود در موها است که باعث درخشندگی و صاف شدن موها می‌شود و اگر شما موهای وز و یا فر دارید کراتین موجود در موهایتان به میزان کافی نیست. بنابراین با یادگیری کراتینه کردن مو می‌توانید موهای وز و فر خودتان و دیگران را صاف کنید و درخشندگی خاصی به موهایتان بدهید. همچنین با یادگیری اصولی و درست کراتینه کردن می‌توانید برای خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش مراحل کراتینه کردن مو استفاده کنید.

به طور طبیعی در موهای شما پروتئینی وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتین کردن مو که با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند، می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد.

هنگام کراتین‌ کردن موها، محلولی استفاده می‌شود که باعث ترکیب کراتینه با موها می شود و آسیب‌های کوتیکول‌ مو را ترمیم می‌کند. در نتیجه انجام کراتین مو ، موجب براق ‌شدن و کاهش وز شدگی موها می شود.

نتیجه کراتین مو می تواند تا شش ماه دوام بیاورد و تا شش ماه پس از انجام کراتین مو ، موهای شما صاف و درخشان باشد. انواع مختلفی از کراتین مو وجود دارد ، و اینکه از کدام روش کراتین مو استفاده شود به مدل موهای شما بستگی دارد.

کراتینه کردن مو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش کراتینه کردن مو!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش کراتینه مو

برای وارد شدن به این حرفه تحصیلات خاصی نیاز نیست و شما می‌توانید این هنر زیبا را از طرق مختلف یاد بگیرید و مهارت و توانایی خودتان را بهبود ببخشید. برای این کار می‌توانید از اموزشگاه‌های معتبر که در نهایت مدرک فنی و حرفه‌ای رشته کراتینه کردن مو را می‌دهند این هنر را یاد بگیرید. همچنین می‌تونید با استفاده از دوره آموزش نحوه کراتینه کردن مو در منزل این هنر را یادبگیرید و مهارت و توانایی لازم در این حرفه را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری کراتینه کردن مو چقدر است؟

پکیج آموزش حرفه‌ای کراتینه کردن مو به شما کمک می‌کند این حرفه را در کمتر از یک هفته به بهترین شکل یاد بگیرد. تنها چیزی که در این بین مهم است داشتن علاقه و پشتکار شما است که با تمرین کردن و علاقه داشتن می‌توانید در این حرفه به موفقیت برسید.

وسایل مورد نیاز برای شروع کراتینه کردن مو

شروع و راه اندازی هر کسب و کاری به ابزار و وسایل خاصی نیاز دارد و برای کراتینه کردن مو نیز باید ابزار و وسایل مورد نیاز آن را تهیه کنید که مهم‌ترین و اولین ابزار این حرفه انتخاب کراتین با کیفت و مواد مناسب است زیرا هر چقدر مواد کراتین با کیفیت تر باشد ماندگاری کراتین موهای شما بالاتر می رود و قطعا نتیجه بهتر خواهد شد. در مرحله بعد داشتن یک اتو موی مناسب این کار الویت دارد زیرا زمانی که مواد کراتین بر روی موی شما قرار می‌گیرد، خود به خود جذب نخواهد شد. برای جذب شدن مواد به یک اتو با حرارت مناسب برای کراتینه کردن، که دارای صفحه ی سرامیکی است، نیاز دارید. در واقع انتخاب یک اتوی مناسب، مهم ترین مرحله برای انجام یک کراتین مناسب است.

همچنین استفاده از یک کاسه و فرچه‌ی مو که بتوانید مواد کراتین را به وسیله ی آن به خوبی و به اندازه کافی آماده نمایید و آن را بر روی تمام سطح مو پخش نمایید، نیز از ابزارهای ضروری است. گیرهای تقسیم مو نیز می‌تواند، در سرعت پخش مواد و همچنین پخش خوب و مناسب مواد بر روی موها موثر باشد. فیلم آموزشی کراتینه کردن مو به شما کمک می‌کند هم با ابزار و وسایل این حرفه آشنا شوید و هم مراحل انجام آن را یاد بگیرید.

سرمایه لازم برای شروع کراتینه کردن مو

برای راه اندازی و وارد شدن به کسب و کار کراتینه کردن مو به سرمایه زیادی نیاز ندارید. این حرفه جز مشاغلی است که درآمد بسیار بالایی دارد و هر چقدر در این راه سرمایه گذاری کنید در چند ماه نخست اول کار اگر مهارت و توانایی لازم را داشته باشید سرمایه و سود به شما بر می‌گردد. بعد از دریافت مدرک این حرفه بلافاصله نمی‌توانید سالن تاسیس کنید بنابراین نیازی به پرداخت اجاره بها و یا خرید مکان ندارید فقط کافی است با آرایشگاه‌های معتبر صحبت کنید و یک صندلی از سالن آن‌ها اجاره کنید و به صورت درصدی کار کنید. در مرحله دوم هزینه‌ای که نیاز دارید مربوط به خرید وسایل و تجهیزات مناسب این حرفه است که متناسب با برند و محلی که این وسایل را خریداری خواهید کرد قیمت‌های مختلفی خواهند داشت. اما به طور کلی شاید به 10 الی 15 میلیون تومان سرمایه برای خرید این تجهیزات نیاز داشته باشید.

در پایان آموزش کراتینه مو چه اتفاقی می‌افتد؟

افرادی که به صورت حرفه‌ای وارد این هنر می‌شوند و تمامی مراحل کرتینه کردن مو را فرا می‌گیرند می‌توانند به آینده‌ی شغلی خودشان امیدوار باشند. زیرا این حرفه جز مشاغل پردرآمد است و فقط مهارت و توانایی لازم را می‌طلبد. این افراد می‌توانند برای خودشان سالن‌های زیبایی تاسیس کنند یا به صورت درصدی در سالن‌های زیبایی معتبر مشغول به کار شوند. همچنین می‌توانند بدون اینکه در سالن مشغول به کار شوند برای خود اطرافیان عمل کراتینه مو را انجام دهند.

در پایان آموزش کراتینه‌ کردن‌ مو با موضوعاتی از قبیل آموزش اتو کشی مو، صاف کردن بدون گرما و آسیب رساندن به مو، مراحل اجرای کراتینه مو، صافی مو با کراتینه مو ، مو فرفری آفریقایی، کراتینه و تقویت مو، درمان کراتین برای موهای صاف و بدون ریزش، ریباندینگ مو، نحوه درست کردن ماسک ترمیم مو، صاف کردن دائمی مو در خانه با استفاده از مواد طبیعی، شامپویی طبیعی با پاک کنندگی عمیق، کراتینه و صافی موی آقایان و…. آشنا خواهید شد.

که پس از فراگیری این اطلاعات مهم، شما می توانید انواع ماسک مو، نرم کننده و… را به راحتی که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک را بسازید و علاوه بر مراقبت و داشتن موهایی صاف و زیبا برای خودتان، می توانید این موارد مهم را در بین دوستان و آشنایان یادآوری کرده تا بتوانید مشتریان خانگی خودتان را داشته باشید.

بازار کار کراتینه کردن مو در ایران چگونه است؟

امروزه زیبایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و به همین دلیل بسیاری از خانم ها و آقایان حاضرند مبالغ زیادی را برای زیبایی خود هزینه کنند. از پاکسازی پوست گرفته تا جراحی های مختلف صورت، همگی می‌توانند از مشاغل پولساز و پرطرفدار این روزها محسوب شوند. کراتینه مو یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است که باعث صافی و درخشان شدن موهای شما می‌شود. داشتن موهای صاف و براق و یکدست آرزوی بانوان است و کراتینه مو زنانه و مردانه، یکی از روش‌های زیبایی است که می‌تواند موها را زیباتر ‌کند. بنابراین استقبال گسترده‌ای از این هنر زیبا می‌شود و کسانی که در این رشته حرفه‌ای هستند بازار کار بسیار پر رونقی دارند. اگر شما هم می‌خواهید از این روش کسب درآمد کنید بهتر است از پکیج آموزش تصویری کراتینه کردن مو استفاده کنید. 

با توجه به اینکه در حال حاضر اغلب بانوان ترجیح می دهند موهای خود را رنگ کنند و به همین منظور از مواد شیمیایی بسیاری نیز استفاده می کنند، موهای آن ها پس از مدتی دچار آسیب دیدگی می شود. برای درمان و برطرف کردن این مشکل، عموما توصیه می شود که از طریق کراتینه کردن موها، آن‌ها را ویتامینه کنید و شادابی و سلامتی را به آن ها بازگردانید. به همین دلیل رشته کراتینه جز رشته های پولساز در حوزه آرایشگری محسوب می شود.

مشتریان شما بر اساس سابقه و مهارت شما حاضر هستند موهای خود را به شما بسپارند. اما آنچه که باعث جلب اعتماد آنها می شود، مشاهده مدارک و افتخارات شما است. از همین رو توصیه می شود در توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری ، به روز بودن و آشنایی با تکنیک های روز دنیا، استفاده از تجهیزات با کیفیت و جدید و… رابه خوبی فرا بگیرید.

برای گسترش کار خود روش های متعددی وجود دارد از جمله تبلیغات در بین دوستان و آشنایان، تبلیغات در فضاهای مجازی و همچنین شما میتوانید با همکاری در سالن های زیبایی معتبر به در آمد بالایی دست پیدا کنید.

درآمد کراتینه کردن مو در ایران

همانطور که می‌دانید کراتینه موی زنانه و مردانه یک روش زیبایی و در واقع صافی و ترمیمی برای موهاست. در روش کراتین مو، موهایی که در اثر رنگ موی نامناسب وز و شکننده شده‌اند، نرم و لطیف و درخشان می‌شود.  برای همین خیلی از آقایان و خانم‌ها از کراتینه کردن مو برای صافی و احیای موی خودشان استفاده می‌کنند و همین باعث شده کراتینه کردن مو یکی از رشته‌های بسیار پر درآمد باشد. البته درآمد بالاتر در این رشته بستگی به مکان سالن انتخابی شما دارد. ولی با تبلیغات و کیفیت کار مناسب می‌توانید به درآمد بسیار خوبی برسید. به طور متوسط درآمد کراتین کار از ماهیانه ۸ میلیون به بالا متغیر است.

مقدمات کراتینه، صافی و کراتینه مو بانوان

3 ساعت

ترمیم و صافی مو با مواد طبیعی

2 ساعت

کراتین مو مردان

1 ساعت

در خصوص استخر اگه کمتر از یک ساعت نیم در آن باشید مشکلی ایجاد نخواهد شد اما در دریا به دلیل نمک زیادی که در آب وجود دارد ممکن است اثرات نامطلوبی روی کراتینه مو یتان داشته باشد
باید از شامپو های سولفات فیری یا بدون سولفات برای دوام بیشتر کراتینه استفاده کرد.
بعد از آموزش اصولی و حرفه ای می توانید با تمرین های مناسب به راحتی وارد بازار کار این رشته بشوید. توجه داشته باشید که در این رشته کیفیت مواد مصرفی بسیار مهم است. اگر موی مشتری دچار ریزش بشود و یا به مقدار مناسب صاف نشود، به سرعت همه مشتریان را از دست خواهید داد.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، اجرای کراتینه مو و حتی خرید لوازم کراتینه مو ؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شمارو با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش صفر تا صد کراتینه مو|کاملا عملی بهمراه مدرک معتبر

  1. kara

    چرا بعد از کار کراتین ۳ روز قرنطینه بابت شستشوی مو داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به دلیل اینکه مایع کراتین بعد از سه روز روی سطح مو را یک غلاف ضخیم از کراتین می پوشاند.
      سپاس از همراهی شما

  2. مریم

    به چند طریق می توان کار کراتین درمانی را انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به سه طریق: ۱- استفاده از خود کراتین به صورت ماسک کراتین (همان ویتامین) این روش به صورت یک ماسک درمانی می باشد و دوام آن ۲ الی۳هفته می باشد (اصطلاحا پانسمان موقت) ۲- با کار براشینگ و اتو کشی به صورت جذب مواد، دوام آن ۳ الی ۴ ماه می باشد (اصطلاحا درمان دراز مدت) ۳- فقط با براشینگ برای موهای آسیب دیده، در این روش هم دوام ۲ الی ۳ هفته می باشد (اصطلاحا پانسمان موقت)
      سپاس از همراهی شما

  3. parastoo.p

    آیا کراتین مانع از مو خوره می شود و یا مو خوره را درمان می کند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در یک مرحله خیر ولی در دو یا سه بار کراتین بلی باعث از بین رفتن و درمان موخره نیز میشود.
      سپاس از همراهی شما

  4. paarvaane

    فرق بین صافی ژاپنی و کراتین صافی چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      صافی ژاپنی را میتوانیم فقط روی موهای سالم و طبیعی انجام دهیم و از ترکیبات شیمیایی تشکیل شده، اما کراتین همان طور که از اسمش پیداست یک ماده ی درمانی می باشد و تمام افراد می توانند از این ماده استفاده کنند.
      سپاس از همراهی شما

  5. وحیده کرمی

    به چه دلیل باید موها قبل از کار کراتین شستشو شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به دلیل باز شدن پولک های مو برای جذب بیشتر کراتین و از بین بردن چربی ها و آلودگی ها از روی موی سر.
      سپاس از همراهی شما

  6. golnoosh.lale

    یا شستشوی مداوم باعث کوتاه تر شدن دوام کراتین می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بلی، زیرا کراتین هم مثل هر مواد دیگری یک مدت زمان ماندگاری دارد. هفته ای ۲ بار شستشو کافی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. اکسیر

    از چه سنی می شود کراتین را انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است از سن ۱۲ سال به بالا می توان کراتین مو انجام داد.
      سپاس از همراهی شما

  8. رضوانه رحیمی

    آیا خانم های باردار و شیرده مجازند برای کار کراتین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ترجیح داده می وشد که انجام داده نشود.
      سپاس از همراهی شما

  9. okia

    فرق بین کراتین درمانی و کراتین صافی چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کراتین های درمانی از خواص درمانی بالایی برخوردارند و خواص ضد وزی دارند ولی صاف کنندگی کمتری دارند.
      سپاس از همراهی شما

  10. پانیز نیازی

    فرمالین چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فرمالین یافرمال دی هاید یک نوع گاز شیمیایی می باشد که خواص صاف کنندگی دارد اما برای سلامتی بسبار مضر است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2502

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan