آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

814,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/01/16

حجم آموزش: 28.77 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/16

زمان آموزش: 22 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/01/16

حجم آموزش: 28.77 گیگابایت

زمان آموزش: 22 ساعت

هیدروپونیک یک روش جدید و خلاقانه جهت تولید محصولات کشاورزی و باغداری است. در این روش بدون نیاز به خاک و سنگ می‌توان انواع محصولات را تولید کرد. همچنین این روش روشی است که در آن به آب کمتری احتیاج است. در کشورمان سالانه افراد زیادی هستند که از طریق آموزش کشت هیدروپونیک محصولات متنوعی را تولید می‌کنند‌ و این روش یکی از بهترین روش‌ها جدید جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی است. در روش هیدروپونیک گیاه یا صیفی‌جات به‌ جای رشد در خاک در انواع محلول‌های غذایی و بسترهای مناسب گیاه رشد خواهد کرد.

آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک 118فایل با بیش از 22 ساعت ویدئو آموزشی نحوه کاشت انواع صیفی‌جات از قبیل گوجه‌ فرنگی، خیار، فلفل، کاهو و کلم ارائه شده تا علاقمندان بتوانند با روشی نوین، صیفی‌ جات متنوعی را تولید کنند.

این مجموعه شرایط نور، شرایط آب، اصول پرورش انواع صیفی‌ جات و غیره را به طور جامع آموزش می‌دهد. همانطور که می‌دانید هیدروپونیک مکانیزمی است که بر پایه آب طراحی شده است. ریشه در تماس با جریان آب قرار می‌گیرد، از این رو می‌توانید با اضافه کردن کود مناسب برای رشد به مخزن آب همه محصولات را به طور همزمان کود دهید و محصولی باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کنید.

در بخش شرایط آب آموزش کاشت صیفی‌ جات هیدروپونیک موضوعاتی از قبیل کودهای مناسب برای پرورش، راهنمای استفاده از کودها، طریقه مخلوط کردن کودها، راهنمای ساده آماده سازی آب، راهنمای زمان تعویض آب، آماده سازی آب مناسب، نکاتی در مورد منبع مواد غذایی و غیره آموزش داده می‌شود.

توجه داشته باشید که آب مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش در کاشت صیفی‌ جات هیدروپونیک به شمار می‌رود. بعد از آب، نور دومین عامل در رشد صیفی‌ جات است که شرایط خاص خود را دارد. به همین دلیل آموزش کاشت صیفی‌ جات هیدروپونیک راهنمایی‌هایی در خصوص انتخاب لامپ رشد توضیح می‌دهد. همچنین لامپ‌های که برای رشد صیفی‌جات مناسب نیستید و فاصله مناسب هر لامپ رشد را به طور دقیق بیان می‌کند.

مزایای کشت صیفی جات هیدروپونیک

1. در این روش صیفی‌ جات شما می‌تواند در تمام مناطقی که خاک مناسب ندارند یا میزان زمین محدود است کشت شود. زیرا که در این نوع کشت به خاک احتیاجی نیست.

2. در کشت هیدروپونیک از فضاهای کمتر می‌توان بیشترین استفاده را انجام داد. شما حتی می‌توانید این کار را در آپارتمان‌ها یا اتاق‌های کوچک نیز انجام دهید.

3. از طریق کنترل شرایط کشت هیدروپونیک افراد می‌توانند بیشترین میزان تولیدات خود را داشته باشند.

4. در انجام کشت هیدروپونیک میزان آب کمتری مصرف می‌شود در نتیجه در مصرف آب صرفه‌ جویی خواهد شد.

5. از طریق آموزش کشت هیدروپونیک محصولات با مواد غذایی باکیفیت‌تری رشد خواهند کرد زیرا که افراد کنترل زیادی روی مواد مغذی صیفی‌جات خواهند داشت.

6. از طریق کشت هیدروپونیک محصولات کشت شده با سرعت بیشتری رشد و پرورش پیدا می‌کنند.

7. در هنگام کشت هیدروپونیک علف‌های هرز کمتری تولید و بیماری‌های کمتری ایجاد می‌شود.

چرا کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک 118 فایل را فرا بگیریم؟

آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک به یک روش کاملاً مکانیزه پرداخته است. گلخانه داران و علاقمندان به پرورش گیاهان و محصولات کشاورزی مانند صیفی‌‌جات می‌توانند با آموزش کاشت صیفی‌جات هیدروپونیک در کمترین زمان بیشترین محصول را برداشت کنند و درآمد خود را به طور چشم‌گیری افرایش دهند.

تنظیم مواد غذایی مورد نیاز هر گیاه و تنظیم PH مناسب برای پرورش صیفی‌جات بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم آموزش کاشت صیفی‌جات هیدروپونیک را مشاهده کنید. همان طور که می‌دانید در روش‌های سنتی کاشت و پرورش صیفی‌ جات نمی‌توان به راحتی و به طور دقیق مواد غذایی و PH را تنظیم کرد.

آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک

پیش نیاز و مهارت لازم برای کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک

افرادی که تمایل داشته باشند در زمینه کشت هیدروپونیک فعالیت کنند می‌توانند در رشته کشاورزی ادامه تحصیل دهند. همچنین این افراد می‌توانند از طریق کارآموزی در نزد کشاورزان نیز این حرفه را تا حدودی فرا بگیرند. البته روش‌های دیگری نیز برای آموزش کشت هیدروپونیک وجود دارد. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به دوره‌های آموزشی آن به‌ صورت حضوری اشاره کرد. این کلاس‌ها یاد دادن مباحث مربوط به این رشته، دارای معایبی نیز هستند.

از جمله این معایب می‌توان به هزینه زیاد و مدت زمان یادگیری طولانی اشاره کرد. اما در کنار این روش‌ها، بهترین روش برای یادگیری کشت هیدروپونیک استفاده از پکیج آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک است که از طریق آن افراد می‌توانند مطالب باکیفیت‌تری را در اختیار داشته باشند. این پکیج آموزشی از طریق مربیان مجرب و متخصص فراهم شده‌ است و به افراد کمک می‌کند مطالب مربوط به کشت هیدروپونیک را به‌ صورت صفر تا صد یاد بگیرند. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها به‌ گونه‌ای هستند که برای تمامی افراد می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مدت زمان یادگیری کشت صیفی‌جات هیدروپونیک چقدر است؟

آموزش کشت هیدروپونیک یک رشته تخصصی است که برای انجام آن لازم است که افراد ابتدا در آن به تخصص و مهارت برسند. به‌ همین منظور می‌توانند از دوره‌های آموزشی یا آموزش‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند. در این‌ راستا برای افرادی که قصد ورود به بازار کار دارند بهترین راه این است که از آموزشی استفاده کنند که بتوانند مطالب زیادی را در مدت زمان کوتاهی به آن‌ها یاد بدهند.

به همین منظور پکیج آموزش تخصصی کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک می‌تواند به این افراد کمک کند. زیرا این آموزش‌ها کاربردی و کارآمد هستند و بنابراین احتیاجی به مدت زمان طولانی نخواهند داشت. می‌توان گفت که مدت زمان یادگیری در این پکیج آموزش در مقایسه با کلاس‌های حضوری بسیار کوتاه‌تر است. در کل افرادی که به رشته کشت صیفی جات هیدروپونیک علاقه داشته باشند، می‌توانند این رشته را در کمتر از ۱ ماه فرا بگیرند.

وسایل مورد نیاز جهت کشت صیفی ‌جات هیدروپونیک

برای اینکه کشت هیدروپونیک در شرایط بهتر و با کیفیت‌تری صورت بگیرد نیاز است که افراد ابتدا تجهیزات و ابزار مورد نیاز جهت این کار را تهیه کرده و آماده کنند. دقت داشته باشید که وجود بسیاری از این ابزار و تجهیزات جهت این کار ضروری است و بدون آن‌ها نمی‌توان این کار را شروع کرد. از جمله وسایل مورد نیاز برای کشت صیفی جات هیدروپونیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ناودان معلق

2. جدول سیستم‌ها

3. تصفیه آب

4. تور جانوران

5. لامپ‌های پرورش

6. سیستم روشنایی

7. اسکلت فلزی

8. سیستم تهویه

9. تایمر ابیاری هوشمند

10. سیستم قلمه گیری و کشت هیدروپونیک

سرمایه مورد نیاز برای کشت صیفی‌جات‌ هیدروپونیک

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی میزان سرمایه مورد نیاز برای کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به نوع محصول، نوع گلخانه، سیستم آبیاری و شرایط کشت اشاره کرد. درواقع این عوامل یکی از عوامل اصلی جهت برآورد میزان سرمایه هستند. افرادی که تمایل به انجام این کار را دارند ابتدا باید در مورد این موضوعات به‌ خوبی بیندیشند و میزان سرمایه خود را تخمین بزنند. برای این کار باید ابتدا میزانی از سرمایه خود را جهت آموزش آن در نظر بگیرند. زیرا در صورتی‌ که افراد آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک را ندیده باشند نمی‌توانند به‌ خوبی در این رشته فعالیت کرده و از درآمد خوب آن استفاده کنند.

در ادامه بسیاری از افراد باید بتوانند تجهیزات مورد نیاز برای این کار را تهیه نمایند. البته اگر افراد بخواهند این کار را به‌ صورت خانگی انجام دهند به تجهیزات ابتدایی‌تری احتیاج دارند. اما در صورتی‌ که این افراد بخواهند برای خود گلخانه احداث کنند به تجهیزات پیشرفته‌تری احتیاج خواهند داشت. در نهایت افراد می‌توانند مقداری از سرمایه خود را نیز جهت خرید یا اجاره زمین، تهیه بذر یا دریافت مجوز در نظر بگیرند. علاوه‌بر موارد ذکر شده افرادی که قصد احداث گلخانه را دارند باید هزینه‌هایی را جهت نگه‌داری گلخانه و هزینه‌های جانبی نیز در نظر بگیرند. البته با توجه به میزان درآمد خوب این رشته می‌توان گفت که این میزان سرمایه در مدت زمان کوتاهی به آن‌ها بازمی‌گردد.

در پایان کشت صیفی‌جات‌ هیدروپونیک چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک در مورد تفاوت گیاهان اطلاعاتی به دست می‌آورند. در مورد کودهای مناسب جهت این کار شناخت پیدا می‌کنند. در مورد دلایل خرابی و پژمرده شدن صیفی‌جات اطلاعاتی کسب می‌کنند. بعد در مورد نحوه و شرایط استفاده از کودها شناخت پیدا می‌کنند.

سپس در مورد ساخت سیستم جهت کشت هیدروپونیک انواع صیفی جات مطالب مفیدی می‌آموزند. در مورد بیماری‌ها و مشکلات این نوع گیاهان شناخت پیدا می‌کنند. این افراد می‌توانند پس‌ از انجام این کارها در منزل یا در گلخانه خود شروع به کشت هیدروپونیک صیفی‌ جات نمایند و از درآمد خوبی که این رشته دارد استفاده کنند. دقت داشته باشید که در این کار می‌توان فرصت‌های شغلی متنوعی را به دست آورد.

در پایان آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک علاقمندان و گلخانه‌ داران می‌توانند با شناخت شرایط آب مانند راهنمای ساده آماده سازی آب، راهنمای زمان تعویض آب، آماده سازی آب مناسب، نکاتی در مورد منبع مواد غذایی غیره کود و مواد معدنی را در اختیار گیاه قرار دهند.

با شناخت شرایط نور از قبیل لامپ ‌مناسب، فاصله هرلامپ، میزان نور وغیره محیطی مناسب برای پرورش صیفی‌ جات را فراهم‌ کنند. آموزش کشت صیفی‌‌جات هیدروپونیک مراحل کاشت و شناخت بهترین بذر را آموزش می دهد. می‌توانید علاوه بر تولیدات بیشتر محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کنید.

بازارکار آموزش کشت‌صیفی‌جات‌هیدروپونیک در ایران چگونه است؟

آموزش کشت صیفی‌جات هیدروپونیک یک روش جدید و خلاقانه برای کشت انواع محصولات است. از طریق کشت هیدروپونیک می‌توان بیشترین محصولات را با کمترین هزینه تولید کرد. در نتیجه این کشت یک‌ روش محبوب جهت تولید محصولات کشاورزی است و از آنجایی‌ که روشی جدید و نو محسوب می‌شود بازار کار اشباع نشده‌ای دارد. در کل می‌توان گفت که با توجه به مزایای بسیار زیادی که برای این رشته می‌توان نام برد کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک یکی از رشته‌هایی است که بازار کار بسیار مناسب دارد که از طریق آن می‌توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد.

دقت داشته باشید که از طریق کشت صیفی جات هیدروپونیک می‌توان انواع فرصت‌های شغلی را برای خود ایجاد کرد. همان طوری که ذکر شد برای کشت هیدروپونیک نیاز به فضا یا امکانات بسیار پیچیده‌ای نیست و افراد حتی در منزل نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. از طرف دیگر همیشه تقاضا برای خرید محصولات کشاورزی وجود دارد در نهایت می‌توان گفت با توجه موارد ذکر شده بازار کار آموزش کشت صیفی جات هیدروپونیک بسیار مناسب و پررونق است.

آموزش کشت صیفی‌‌جات هیدروپونیک یکی از مجموعه‌های ممتاز 118فایل در حوز‌ه‌ی کشاورزی است. برای شروع کاشت و پرورش صیفی‌‌جاتی مانند گوجه‌فرنگی، خیار، فلفل، کاهو و کلم بهترین گزینه برای علاقمندان می‌باشد. برای ورود به‌ بازار صیفی‌‌جات باید ابتدا اصول پرورش و کاشت را با کمک آموزش کاشت صیفی‌جات هیدروپونیک فرا بگیرید. سپس با توجه به شرایط گلخانه و بدون در نظر گرفتن فصل اقدام به کاشت با روش هیدروپونیک کنید.

کاشت صیفی‌ جات هیدروپونیک یک روش عالی برای کسب درآمد است. به طوری که در هر برداشت می‌توانید بیش از 12 میلیون تومان درآمد داشته باشید. توجه داشته ‌باشید که هر دوره کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک بسته به نوع صیفی‌ جات بین یک‌ ماه تا سه‌ماه طول می‌کشید.

درآمد کشت صیفی‌جات هیدروپونیک در ایران

همان‌ طور که می‌دانید درآمد حاصل از کشت هیدروپونیک صیفی‌جات در ایران در مقایسه با روش کشت قدیمی بیشتر است. اما علت این درآمد بیشتر به دلیل کم‌تر بودن هزینه‌های مربوط به شرایط کشت آن است. اما همین درآمد حاصل از کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به تکنیک‌ها و روش‌هایی که از طریق آن‌ها کشت هیدروپونیک را انجام می‌شود اشاره کرد.

همچنین نوع محصولی که از طریق کشت هیدروپونیک به دست می‌آید نیز بر روی میزان درآمد آن مؤثر است. از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روی درآمد حاصل از این رشته میزان تولید و فروش آن است. در واقع هر چقدر فرد بتواند فروش بهتری داشته باشند به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کند. از طرف دیگر میزان مهارت و سابقه فرد نیز بر روی میزان درآمد او مؤثر خواهد بود. زیرا هر چقدر فرد بتواند تخصصی‌تر این کار را انجام دهد محصولات باکیفیت‌تر با تعداد بیشتری را تولید می‌کند و از این نظر درآمد بیشتری نیز کسب می‌نمایند.

بله شما در صورت داشتن یک فضای مناسب می‌توانید به کشت هیدروپونیک در خانه بپردازید.
در ایران، ده ها گلخانه به این روش راه اندازی شده و هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند. با این روش، در هر نقطه ای از ایران می توان هر محصول کشاورزی را بدون توجه به اقلیم و نوع خاک، برداشت کرد. با این روش، می توان اشتغال زایی خوبی داشت و از هر مکانی برای تولید محصولات کشاورزی که نیاز روز افزون جمعیت ایران در عصر ۱۴۰۰ است، بهره برد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
روش کشت آبی: ریشه گیاه، داخل محلول غذایی قرار گرفته و حد فاصل ریشه و ساقه که طوقه نامیده می شود، از مایع بیرون است و با پلاستیک، بالا نگهداشته می شود. روش کشت ماسه ای: ریشه گیاه داخل مواد جامدی که دارای قطر کوچک تر از سه میلی متر هستند، قرار می گیرد و پشم سنگ، از آن جمله است. روش کشت در سنگ ریزه: ریشه گیاه داخل مواد جامدی که دارای قطر بزرگ تر از سه میلی متر هستند، قرار می گیرد و سنگ خارا از آن جمله است. روش کشت در هوا: ریشه گیاه در اکوسیستمی قرار می گیرد که توسط قطرات آب که حامل مواد غذایی است، اشباع می شود. روش کشت در ورمی کولیت: ورمی کولیت، روش دیگری است که ریشه گیاه با مواد کانی، مخلوط می شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک

  1. رضا

    سلام وقت بخیر
    برای دریافت وام مشاغل خانگی نیاز به مدرک پایان دوره می باشد.
    آیا شما امکان دادن مدرک معتبر را دارید؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام میتونید بعد از گذراندن دوره و مشاهده آموزش ها برای دریافت گواهینامه اقدام کنید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید دراین زمینه راهنمایی تون میکنند. سپاس از همراهی شما

  2. hadian

    من مجموعه رو خریداری کردم خیلی خوب بود دستتون درد نکنه.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. ak.la

    کود های که نیاز هستش رو آموزش میده بهمون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک علاقمندان و گلخانه‌ داران می‌توانند با شناخت شرایط آب مانند راهنمای ساده آماده سازی آب، راهنمای زمان تعویض آب، آماده سازی آب مناسب، نکاتی در مورد منبع مواد غذایی غیره کود و مواد معدنی را در اختیار گیاه قرار دهند.
      سپاس از همراهی شما

  4. moteza.sedighi

    کیفیت این سبزی های تولید شده پایین نمیاد با این کشت؟ یا ممکنه دچار آلودگی بشن؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سبزیجات هیدروونیک سالم و قابل اعتماد هستند تولیدات سالم فاقد یا حاوی حد مجاز باقیمانده‌های سموم، فلزات سنگین و… هستند و سلامت جسمی مصرف‌کننده را تأمین می‌کنند.
      سپاس از همراهی شما

  5. SarveNaz.9975

    این کشت مناسب چه مناطقی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر در مکانی زندگی می کنید که محیط مناسبی جهت رشد گیاه فراهم نیست این کشت می تواند مناسب باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. vahid

    بعضی ها میگن برای محیط کشت از پشم سنگ استفاده کنید بهتره درسته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از پشم سنگ برای محیط کشت در کشت سبزیجات هیدروپونیک مناسبتر است زیرا باعث حفظ تعادل بین اب و اکسیژن می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. اسکندریان

    مواد غذایی مورد نیاز گیاه چجوری تامین میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موادمعدنی که گیاه از طریق خاک دریافت می‌کند را توسط کودهای محلول در آب در اختیار گیاه قرار می دهند. مقدار مواد معدنی مورد نیاز هر گیاه متفاوت است که در آموزش کشت علوفه‌ هیدروپونیک به میزان کود هر گیاه اشاره شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. bardia

    بعد از چه مدتی میشه سبزیجات رو برداشت کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معمولا سبزیجاتی ک با این روش کشت می شوند بعد از یک ماه قابل برداشت خواهند بود.
      سپاس از همراهی شما

  9. farsadi

    مزایای استفاده از این روش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عملیات کشاورزی در این روش به دلیل نبود علف هرز راحتر است همچنین در این کشت از هدررفت آب جلوگیری می شود. این محصلات همچنین بازدهی بیشتری نسبت به روش خاکی دارند.
      سپاس از همراهی شما

  10. سعادت

    هر گیاهی رو میشه با هیدروژونیک کشت داد یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر گیاهی را می توان با این روش کشت کرد اما بعضی از گیاهان موفقیت یشتری دارند. این کشت برای میوه هایی مانند خیار، گوجه،فلفل و سبزیجات مناسب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. masoodi

    سلام خسته نباشید
    کشت چه محصولاتی رو داخل مجموعه توضیح میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک 118فایل با بیش از 22 ساعت ویدئو آموزشی نحوه کاشت انواع صیفی‌جات از قبیل گوجه‌ فرنگی، خیار، فلفل، کاهو و کلم ارائه شده تا علاقمندان بتوانند با روشی نوین، صیفی‌ جات متنوعی را تولید کنند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3340

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz