آموزش گلدوزی روی پارچه مقدماتی تا پیشرفته

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش مقدماتی تا پیشرفته گلدوزی روی پارچه-118 فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

750,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 88.7 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 60 ساعت

سطح آموزش: مقدماتی تا پیشرفته

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 88.7 گیگابایت

زمان آموزش: 60 ساعت

در ابتدا ممکن است هنر گل دوزی هنری بسیار ساده و پیش پا افتاده در نظر شما جلوه کند. تنها کافی است شروع به آموزش دیدن در حوزه‌ی گلدوزی کنید، آنجاست که متوجه سختی و پیچیدگی آن خواهید شد. با یادگیری گلدوزی و حرفه‌ای شدن در آن می‌توانید سفارش‌های مختلف مانند گلدوزی روی لباس، کیف و… افراد مختلف را قبول کرده و از این طریق به درآمد برسید.

آموزشگاه 118فایل، دوره‌ی آموزش گلدوزی با بیش از 60 ساعت ویدئوی آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این دوره‌ در دو پارت تقسیم بندی شده است. پارت اول آموزش‌های مقدماتی و بیان نکات پایه در مورد گلدوزی روی پارچه را بیان می‌کند و پارت دو به آموزش تخصصی گلدوزی روی پارچه می‌پردازد.

با یادگیری گلدوزی روی پارچه می‌توانید با کار کردن در خانه درآمد خوبی داشته باشید. همچنین می‌توانید با کار کردن در خیاطی‌ها و گلدوزی روی لباس‌های مشتری به صورت پروژه‌ای پول دریافت کنید. این کار با اینکه سود خوبی برای شما به همراه دارد نیاز به هیچ سرمایه اولیه‌ای به جز هزینه برای آموزش دیدن ندارد. دوره‌ی آموزش گلدوزی 118فایل را می‌توانید مناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

در تعریف بسیار ساده هنر گلدوزی را می‌توان  کاری آمیخته از علم و هنر دانست که در آن با استفاده از سوزن و نخ طرح‌های مختلفی روی پارچه پیاده می‌شود. این هنر از هنرهای لطیف است که طرح‌های برجسته‌ای روی لباس ایجاد می‌کند. همه می‌توانند این هنر زیبا را یاد بگیرند فقط کافی است از پکیج آموزش گلدوزی استفاده کنند.

چرا آموزش گلدوزی روی پارچه را فرا بگیریم؟

گلدوزی از آن جهت که یک هنر خانگی محسوب می‌شود می‌تواند برای خانم‌های خانه‌دار  منبع مناسبی برای درامد و سرگرمی باشد. این هنر با سرمایه اندکی راه‌اندازی می‌شود و در پایان سود خوبی به دنبال دارد.

آموزش گلدوزی روی پارچه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش مقدماتی گلدوزی روی پارچه

خلاصه‌ای از محتویات آموزش پیشرفته گلدوزی روی پارچه

پیش نیاز و مهارت لازم برای گلدوزی روی پارچه

هنر گلدوزی پیش نیاز و مهارت خاصی را نمی‌طلبد ولی می‌توانید برای یادگیری این حرفه از هنرستان وارد این کار شوید. بسیاری از آموزشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای یا صنایع دستی این هنر را به صورت تخصصی آموزش می‌دهند. علاوه بر این اگر نتوانید این هنر را از این آموزشگاه‌ها یاد بگیرید و بخواهید برای یادگیری این کار هزینه و وقت کمتری صرف کنید می‌توانید از پکیج آموزش مقدماتی گلدوزی با دست استفاده کرده و با کمترین هزینه بهترین آموزش را داشته باشید.

مدت زمان لازم برای یادگیری گلدوزی روی پارچه چقدر هست؟

اگر از پکیج آموزش آشنایی با اصول گلدوزی استفاده کنید این هنر را کمتر از یک ماه به صورت حرفه‌ای یاد خواهید گرفت. هنر گلدوزی جز هنرهایی است که به علاقه و پشتکار نیاز دارد و اگر شما این دو اصل را داشته باشید در کمترین زمان در این کار حرفه‌ای می‌شوید.

وسایل مورد نیاز برای گلدوزی روی پارچه

هر هنری برای اجرا شدن به وسایل و ابزارهای خاصی نیاز دارد که هنر گلدوزی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کارگاه گلدوزی: کارگاه‌های گلدوزی از جمله وسایل گلدوزی است که در دو جنس چوبی و پلاستیکی در بازار موجود است.

نخ: از نخ‌های مختلفی برای گلدوزی استفاده می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها نخ ابریشمی، نخ معمولی، نخ نامرئی و… است.

پارچه: پارچه‌ای که دارای الیاف ساده است برای گلدوزی استفاده می‌شود اما به طور کلی از هر پارچه‌ای با توجه به حرفه‌ای و مبتدی بودنتان می‌توانید استفاده کنید.

سوزن گلدوزی: هر پارچه و نخی را نمی‌توان با یک سوزن، گلدوزی کرد. از همین رو باید متناسب با پارچه و نخ مورد استفاده، سوزن مورد نظر خود را انتخاب کنید. سوزن دوقلو، سوزن سه گوش، سوزن ژوردوزی و… از جمله سوزن‌های مورد استفاده در این هنر هستند.

لیست قیمت ابزار گلدوزی روی پارچه

همه‌ی این وسایل و ابزار گلدوزی که در بالا اشاره شد با قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند برای مثال نخ گلدوزی قیمت تقریبی از 18 هزار تومان تا 280 هزار تومان و کارگاه گلدوزی از 12 هزار تومان تا 600 هزار تومان در بازار وجود دارد. همچنین قیمت سوزن‌های گلدوزی از 5 هزار تومان تا 2 میلیون 800 هزار تومان در بازار وجود دارد. به طور میانگین برای تهیه وسایل گلدوزی بسته به نوع و گستردگی کار شما به ۱ الی ۵ میلیون تومان سرمایه نیاز است.

سرمایه لازم برای شروع گلدوزی روی پارچه

برای انجام این هنر باید وسایل مخصوص به خودش را داشته باشید. از این رو اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای و تخصصی این کار را شروع کنید باید حداقل 5 الی 7 میلیون تومان سرمایه داشته باشید. اگر بتوانید بازار فروش خوبی برای هنرتان داشته باشید این هزینه در کمتر از چند ماه به شما برگشت داده می‌شود.

در پایان آموزش گلدوزی روی پارچه چه اتفاقی می‌افتد؟

علاقمندان به هنر گلدوزی روی پارچه در انتهای این مجموعه آموزشی به طور جامع و اصولی این هنر دستی جذاب را فرا می گیرند و قادرند در انتهای مواردی از قبیل آموزش دوخت درخت با شکوفه های بهاری، دوخت انواعی از میوه، دوخت گل آفتابگردان با گلبرگ های برجسته، دوخت درخت کریسمس بر روی پارچه تسط و غیره را فرابگیرند  و در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شده و یا حتی با طراحان و خیاطان حرفه ای همکاری داشته باشند.

بازار کار و درآمد گلدوزی روی پارچه در ایران

امروزه مشاغل خانگی به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها در تمام دنیا تبدیل شده‌اند و هر ساله بر تعداد علاقه مندان به این کارها افزوده می‌شود. بازار کار این حرفه بسیار پر رونق و پرسود است فقط باید شما علاقه و پشتکار کافی برای وارد شدن به این حرفه را داشته باشید و بتوانید بازار کار ثابتی برای خود مهیا کنید. اگر پشتکار داشته باشید و به تازگی می‌خواهید وارد این حرفه شوید می‌توانید درآمدی از چند صد هزارتومان در ماه تا حدود ۱ میلیون و بیشتر از ۴ میلیون تومان در ماه نیز داشته باشید به شرط آنکه صبر داشته باشید و رفته رفته تکنیک‌های بیشتری بیاموزید.

آموزش حرفه ای دوخت حروف

2 ساعت

آموزش دوخت میوه و سبزیجات

8 ساعت

آموزش دوخت و طراحی حیوانات

9 ساعت

آموزش دوخت و طراحی چهره و مو

4 ساعت

آموزش ابتدایی تا حرفه ای دوخت گل

21 ساعت

آموزش حرفه ای دوخت و طراحی منظره

3 ساعت

ایده های خلاقانه و کاربردی برای دوخت و دوز

10 ساعت

ابزار و وسایل مورد نیاز شروع کار و آموزش دوخت پایه

3 ساعت

باتوجه به اینکه این آموزش به صورت صفر تا صد جمع آوری شده برای افراد مبتدی نیز کاربرد دارد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
ابزار و وسایل لازم در این پکیج آموزش ارائه شده است.
تیم پشتیبانی و مشاوره 118 فایل به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی در تمام ایام هفته و 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 11 نظر ثبت شده است

5 دیدگاه برای آموزش گلدوزی روی پارچه مقدماتی تا پیشرفته

  1. جمیله

    گلدوزی واقعا هنر شیکیه
    من چون خیلی علاقه دارم خودم آموزش کاملشو دوره دیدم و الان کلی هنرآموز دارم که بهشون آموزش میدم محتوای سایت شماهم خوب بود ممنونم

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام سپاس از همراهی شما موفق باشید.

  2. *mobinabanoo*

    ببخشید برای گلدوزی باید از سوزن مخصوص استفاده کرد؟ با سوزن معمولی نمیشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از سوزن های گلدوزی کار را برای شما راحتتر خواهد کرد همچنین شما باید از سوزنی استفاده کنید که نخ های گلدوزی از آن بگذرند.
      سپاس از همراهی شما

  3. Pariii77

    ویدیوها بدون زیرنویس هم قابل فهم هستن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کارهای هنری که نیاز به معرفی مقدار و اندازه مواد مورد نیاز را ندارند اکثر ویدیوها بدون زیرنویس قابل فهم هستند. از نظر کیفیت تصویر و آموزش شما می توانید با اطمینان کامل این مجموعه را خریداری نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. _FeReShTe_

    سلام وقت بخیر
    دوخت برزیلی هم در این دوره آموزش داده شده است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در این مجموعه انواع مختلف دوخت ها به شما آموزش داده می شود که یکی از انواع دوخت ها دوخت حرفه ای و جذاب برزیلی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. sogand.f_70

    سلام خواستم تشکر کنم از مجموعه جامع و کاملتون ممنون عالی بود🌹🌹

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.4

رضایت

شناسه آموزش: 115

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz