آموزش گلسازی با فوم رنگی در خانه|ویژه بازار کار

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش گلسازی با فوم-118فایل

قیمت محصول

32 تخفیف

250,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.05 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.05 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

یکی از هنرهای تازه ترند شده گلسازی با فوم است. روش‌های زیادی برای گلسازی وجود دارد که یکی از این راه‌ها گلسازی با فوم است. فوم یک ماده پلاستیکی اما با قابلیت کشسانی است که به راحتی با وسایل مخصوص و مقداری حرارت شکل پذیر می‌شود. ظرافت گل‌های فومی و قابلیت رنگ پذیری آنها باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند.

بدون شک حداقل یکبار در طول عمرتان گل‌های فومی را از نزیدک دیده‌اید. کمتر کسی وجود دارد که بعد از دیدن گل‌های فومی و نحوه‌ی ساختشان، به یادگیری آن علاقه مند نشده باشد. آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی یک دوره‌ی 5 ساعت تمامی نکات مورد نیاز را به شما عزیزان آموزش داده است. در این دور‌ه ی آموزشی تنها نحوه‌ی ساخت گل‌های زیبا با فوم را آموزش نمی‌بینید. در این دوره شما با تمامی نکات اصولی گلسازی با فوم مانند آموزش ساخت دسته گل‌های مختلف و… آشنا خواهید شد.

در ادامه با این مقاله همراه باشید تا تمامی نکات لازم برای شروع این حرفه را بیاموزید. معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن را در ادامه به صورت مفصل بررسی کرده ایم. اگر سوالی دارید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ مطرح و مشاوره دریافت کنید.

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت­ های تکنولوژی و ارتقا جایگاه هنر افراد مختلفی هستند که در رشته ­های هنری ورود پیدا کرده‌اند. گلسازی با فوم یکی از هنرهای زیبایی است که خانم­ های خانه دار به راحتی با داشتن علاقه و آموزش ­های مختصر ویدیوهای 118فایل می­توانند در این حرفه مشغول به کار شوند. در این ویدیوها شما با انواع آموزش گلسازی، آموزش گلسازی با فوم و آموزش ساخت گل رز با فوم و انواع دیگر از گل­ ها به نحوه احسن و گام به گام آشنا خواهید شد و پس از آن به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید.

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده ­اید که گل‌های فومی چگونه ساخته می­شوند. ظرافت گل­ های فومی و قابلیت رنگ پذیری آنها باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند. فوم یک ماده پلاستیکی اما با قابلیت کشسانی است که به راحتی با وسایل مخصوص و مقداری حرارت شکل پذیر می­ شود. گلسازی با فوم و ساخت گل رز با فوم امروزه به دلیل جذابیتی که دارند و ماندگاری بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای گلسازی با فوم

مطمئنا تا به حال گل­ های فومی را از نزدیک دیده­ اید و به نحوه خمیدگی برگ ­ها و قابلیت رنگ پذیری آنها توجه داشته­ اید. گلسازی با فوم بلندر دارای مزایای زیادی است، این فوم‌ها دارای قابلیت شستشو، رنگ پذیری و ماندگاری بالایی هستند. استفاده از گل­ های فومی در منازل به هیچ وجه جایگزین گل­ های طبیعی نمی ­شوند اما با این حال به دلیل جذابیت و زیبایی منحصر به فردی که دارند حس تازگی و نشاط را در محیط ایجاد می‌کنند.

می­توان به راحتی  با استفاده از دوره آموزش گلسازی با فوم از این گل­ ها برای تزیین محیط، دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار خود استفاده کرد. هزینه مناسب و مقرون به صرفه گل­ های فومی در قبال دوام و ماندگاری آن‌ها یکی از مزایای مهم این گل­ ها محسوب می ­شود.

چرا آموزش گلسازی با فوم را فرا بگیریم؟

بسیاری از خانم­ ها به دلیل مشغله­ زیادی که دارند امکان کار در بیرون از خانه را ندارند، به همین دلیل می ­توانند به راحتی بدون صرف هزینه رفت و امد با خرید پکیج آموزش گلسازی ساده  این کار را یاد بگیرند. آموزش گلسازی با فوم نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد فقط کافی است که مراحل گام به گام آن را انجام دهند. یادگیری دوره آموزش گلسازی با فوم ساده سبب می­شود خانم ­ها از این روش منبع درآمدی در خانه برای خود داشته باشند و اوقات فراغت خود  به ساخت گل­ های مختلف فومی بپردازند.

آموزش گلسازی با فوم 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش گلسازی با فوم!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شغل گلسازی با فوم

شغل گلسازی با فوم نیاز به داشتن مدرک تخصصی و دانشگاهی ندارد، کافی است با داشتن مقداری ذوق و سلیقه به این حرفه وارد شوید و با صرفه کمی هزینه و وقت، کاملا آموزش­ های تخصصی آن را یاد بگیرید. برای اینکه در این حرفه مهارت­ های بهتری داشته باشید کافی است که به نحوه رنگ کردن و فرم دهی برگ­­ ها، چسباندن و کنارهم قرار دادن گلبرگ­ ها و سایر جزییات خوب توجه کنید.

لیست ابزار و وسایل گلسازی با فوم و قیمت مواد

برای شروع به هر کاری مواد و ابزار مخصوصی نیاز است. گلسازی با فوم نیز ابزارآلات مخصوص خود را نیاز دارد که تهیه این وسایل به راحتی در بازار ممکن است. از جمله وسایلی که برای گلسازی با فوم نیاز است می­توان به ورقه­ های فومی، قالب گلبرگ و برگچه، رنگ روغن یا جوهر روغنی، چسب حرارتی، نوار گاترین و پرچم میانی گل، قیچی و اتو اشاره کرد. قیمت هر کدام از این مواد در فروشگاه ­های مختلف متفاوت است اما بسته 10 رنگی فوم ساده قیمتی حدود 48000 تومان، نوارگاترین 8000 تومان و هر عدد رنگ روغنی حدود 17000 تومان است اما هر کدام از این مواد ممکن است افزایش یا کاهش قیمت نیز داشته باشند.

سرمایه لازم برای شروع گلسازی با فوم

امروزه با توجه به نبود شغل ­های اداری بسیاری از افراد به سمت شغل­ های آزاد روی آورده‌اند به نحوه­ که بسیاری از این شغل ­ها علاوه بر هزینه اولیه باید مقداری هزینه نیز برای مکان راه اندازی و کارکردن در آن در نظر گرفت. اما شغل گلسازی با فوم یکی از مشاغل خانگی محسوب می­شود که نیز به مکان برای کار ندارد و شما به راحتی می‌توانید در خانه و یا اتاق کوچکی آن را انجام دهید. همچنین هزینه­ های لازم برای شروع به کار در این شغل زیاد نیست و صرفا هزینه مواد اولیه و خرید ویدیوهای آموزشی ساخت گل ­های مختلف جهت شروع این کار کافی است.

در پایان دوره آموزش گلسازی با فوم چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان دوره آموزشی و یادگیری این هنر شما می‌توانید برای تزئین منزل و محل کار خود با فوم گل‌های زیبایی را بسازید. همچنین می‌توانید از طریق ساخت و فروش این گل‌ها و یا با آموزش دادن این حرفه به دیگران کسب درامد کنید.

بازار کار و درآمد گلسازی با فوم در ایران و در جهان چگونه است؟

گلسازی با فوم یکی از راه ­های کسب درآمد در خانه است. هنر گلسازی با فوم همانطور که در قسمت­ های بالاتر گفته شد به راحتی بدون صرف وقت و هزینه­ های اضافی امکان پذیر است. خانم ­های خانه دار می­ توانند از این هنر استفاده کنند و انواع محصولات خود را از طریق فروش مستقیم به مغازه ­ها، فروشگاه و همچنین صفحات مختلف در فضای مجازی به فروش برسانند.

تنوع و جذابیت در گلسازی با فوم بسیار بالاست از این رو افراد با سلیقه می­ توانند از گل­ های فومی برای تزئین سفره عقد، وسایل دکوری اداری یا شاخه گل­ های بلند و… استفاده کنند. درآمد این شغل بسته به کار شما می‌تواند از۲ الی ۵ میلیون تومان متغیر باشد.

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد!

آموزش ساخت گل با فوم

2 ساعت

آموزش ساخت گل رز فومی بزرگ

1 ساعت

آموزش ساخت گل فومی برای تزئین گیره و چراغ خواب

2 ساعت

استفاده از فوم گلسازی فقط به ساخت گل ساده محدود نمی شود. امروزه از این فوم در ساخت اکسسوری ها و وسایل تزیینی بسیاری استفاده می شود. از جمله موارد استفاده از فوم گلسازی به شرح زیر است: دسته گل و حلقه گل عروس تاج عروس اکسسوری دخترانه مثل تل سر، گل سر و… ساخت تابلو گل آرایی استند و میز مجالس و در ورودی آباژور فومی ( ویدیو آموزش ساخت آباژور گل فومی ) استفاده برای ساخت کاردستی در مدارس و مهدکودک ها و هزاران استفاده ی دیگر
فوم های گلسازی را می توانید با مراجعه حضوری به بازارهای داخل شهر تهران که مستقیما فوم گلسازی ارائه می کنند یا با مراجعه به خرازی ها تهیه کنید. با توجه به مسافت و هزینه ی رفت و آمد پیشنهاد ما خرید راحت به صورت اینترنتی از طریق سایت و صفحه ی فوم گلسازی دنافوم می باشد. کاتالوگ رنگبندی و سایز و ضخامت ها به طور کامل در سایت در اختیار شما قرار گرفته تا با کم ترین زحمت فوم های مورد نظر خود را سفارش دهید.
ساخت ماسک ساخت کلاه لبه دار فومی کاردستی گل های فومی تزیینات ساده و چسب دار لوازم تحریر مانند فوم تخته پاک کن ، پاک کن و تزیینات مدارس تابلو اعلانات
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 10 نظر ثبت شده است

5 دیدگاه برای آموزش گلسازی با فوم رنگی در خانه|ویژه بازار کار

  1. قاسم

    سلام وقت بخیر
    بازارکار گلسازی با فوم چگونه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با فرا گیری این مجموعه در تهیه انواع گیره، تل، دسته گل و … از این آموزش استفاده کنید و کسب درآمد کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. vahide1999

    سفارشمون چند روزه به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از سفارش بین 3 تا 7 روزه کاری بسته تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  3. _h.1582_

    آموزش ساخت گل آفتابگردانم تو مجموعتون وجود داره؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله آموزش ساخت گل آفتابگردان در این مجموعه قرار دارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. الهام چهکندی

    فوم از کجا بخریم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      می توانید به راحتی فوم را از لوازم و تحریر و یا خرازی تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. Fatemeh_ramezani

    بازارکار گلسازی با فوم بهتر است یا گلسازی با پارچه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هرکدام از این مجموعه های بازار کار مخصوص خو را دارد باتوجه به سلیقه و نیاز مشتری میتوان کارایی هرکدام را تعیین کرد.
      سپاس از همراهی شما،

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.4

رضایت

شناسه آموزش: 3355

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz