آموزش گل آرایی در منزل|گل آرایی روی حلقه، گل آرایی روی اسفنج

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

37 تخفیف

328,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/03/19

حجم آموزش: 15.76 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/19

زمان آموزش: 17 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/03/19

حجم آموزش: 15.76 گیگابایت

زمان آموزش: 17 ساعت

هر یک از گل‌ها در رنگ‌های مختلف، معنا و مفهوم خاصی دارند. تمامی گل‌ها چه طبیعی و چه مصنوعی بیانگر حالات ما در لحظه‌ها و مناسبت‌های مختلف هستند. بنابراین لازم است که از اهمیت گل آرایی آگاه باشید.  تنها در این صورت است که می‌توانید نوع گلی که مناسب مراسم‌تان است را انتخاب کنید. گل آرایی یکی از بهترین و سود آور ترین شغل‌ها در جهان است. ازین جهت افراد بسیاری به سمت این حرفه جذب می‌شوند. برای موفق شدن در رشته گل آرایی تنها کافی است دوره‌ی آموزشی گل آرایی118فایل را تهیه کنید. این دوره شامل 17 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این آموزش سعی بر این شده است که بیشتر از گل هایی استفاده شود که طرفداران بیشتری دارند. همچنین در دوره‌ی گل آرایی 118 فایل با گل آرایی سبد گل، باکس‌ گل، تاج‌ گل، دسته‌ گل عروس و غیره آشنا خواهید شد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

گل آرایی یک هنر محسوب می‌شود. این هنر از دیرباز در کشور هلند که مرکز گل جهان می باشد مرسوم بوده است. همچنین در‌ ایران نیز مردم از قدیم برای هدیه‌ دادن در اعیاد و‌ مراسمات عروسی و حتی در مراسم ترحیم از گل استفاده‌ می‌کردند.

این سنت زیبا همچنان نیز ادامه دارد؛ از این رو سایت 118فایل تصمیم به جمع آوری آموزش گل‌ آرایی کرد. در این مجموعه شما با انواع گل‌ ها و گل آرایی سبد گل، باکس‌ گل، تاج‌ گل، دسته‌ گل عروس و غیره آشنا خواهید شد.

مفهوم کلی گل آرایی یعنی چیدمان و تزئین گل و برگ‌ها به شکل زیبا و ظریف که جذابیت و ظاهر شیک و خاصی به گل‌ها بدهد و تناسب و زیبایی بین گل‌ها و برگ‌ها به خوبی حفظ شود. در گل آرایی چیدمان و تزئین گل‌ها و نحوه قرارگیری آن‌ها کنار هم جز اساسی‌ترین و مهم‌ترین مسئله‌ها در این حرفه است. در گل آرایی چهار اصل کلی تناسب، توازن، ریتم و تسلط باید به خوبی رعایت شود تا زیبایی گل و تزئینات آن به خوبی نمایش داده شود.

تسلط بر روی کار مهم‌ترین اصل در این حرفه است که به شما در نحوه چیدمان گل‌ها و تزئینات و انتخاب گل‌های مختلف کمک شایانی خواهد کرد. داشتن این چهار اصل در شغل گل آرایی به شما در موفق شدن در این حرفه کمک کننده خواهد بود و حرفه‌ای بودن شما در این کار را نشان خواهد داد. این ۴ رکن را می‌توانید به راحتی یادبگیرید و شغلی به نام گل آرایی را برای خود دست و پا کنید و به کسب درآمد بپردازید. برای گل آرایی می‌توانید از آموزش‌های مختلفی استفاده کنید اما بهترین راه یادگیری و آموزش اصولی استفاده از پکیج آموزش گل آرایی است که صفر تا صد این هنر را به علاقه مندان آموزش می‌دهد.

مزایای گل آرایی

اولین مزیت گل آرایی این است که برای شروع این شغل نیاز به مدرک و تحصیلات خاصی نیست و افراد علاقه مند می‌توانند به راحتی در صورت داشتن علاقه و آموزش دوره‌های گل آرایی اقدام به شروع این شغل کنند.درآمد بسیار خوبی دارد و جز مشاغل بی خطر و بدون استرس است. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش مقدماتی تا پیشرفته گل آرایی استفاده کنید.

چرا گل آرایی را فرا بگیریم؟

از آنجایی که گل‌ آرایی شغل پردرآمدی محسوب می‌شود شما با تماشا این مجموعه آموزشی می توانید این حرفه را شروع کنید. این آموزش مدل‌ های جدید را به شما نشان می دهد و  همچنین به دلیل این که گل آرایی یک هنر محسوب می‌شود شما در حین کار با گل آرامشی را در خود احساس می کنید که تمامی مشکلات روزمره را فراموش خواهید کرد و ذهنی خلاق و آماده خواهید داشت.

گل آرایی همانند دیگر هنرها به مهارت و شناخت یک سری اصول اولیه و ابزارهای اساسی نیاز دارد و از آنجایی که بازار کار شغل گل آرایی اشباع نشده است با یادگیری اصولی و شناخت ابزارها و تکنیک‌های خاص این حرفه می‌توانید یک کسب و کار پر درآمد را راه اندازی کنید. همچنین کار کردن با گل در روحیه و احساسات انسان تاثیر مثبتی دارد که می‌تواند آرامش بخش و الهام بخش باشد.

علاوه بر موارد فوق ما ایرانیان از زمان‌های بسیار دور در مراسم‌های مختلف برای هدیه یا مناسبت‌های مختلف از گل استفاده می‌کنیم با شناخت چگونگی تزئین آن می‌توانیم به راحتی با گل‌های مختلف داوودی، مریم، رز و سایر گل‌ها باکس‌های زیبایی را بسازیم و برای هدیه و… پیشکش کنیم. دوره آموزش جامع گل آرایی این امکان را فراهم اورده تا بتوانید با تمامی نکات این حرفه آشنا شوید و به راحتی آن را اجرا کنید.

آموزش گل آرایی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش گل آرایی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای گل آرایی

حداقل مدرک مورد نیاز برای وارد شدن به این حرفه را شاید بتوان دیپلم و مدرک زیر دیپلم در نظر گرفت زیرا این حرفه به مهارت نیاز دارد تا تحصیلات. همچنین تخصص و شناخت ابزارهای گل و تزئینات آن و گل‌ها از مهم‌ترین اصل در شغل گل آرایی است. در ایران بسیاری از گل آراها و گل فروش‌ها خودشان به کاشت گل و گیاه و… مشغول هستند و به صورت سنتی وارد این حرفه می‌شوند. در حالی که در کشورهای خارجی برای وارد شدن به این حرفه باید دوره‌های تحصیلی خاص این حرفه، کلاس‌های حرفه‌ای و آموزش‌های گل آرایی را ببینند تا وارد این حرفه شوند.

مدت زمان لازم برای یادگیری گل آرایی چقدر است؟

برای یادگیری این حرفه ابتدا باید علاقه و استعداد داشته باشید و با استفاده از آموزش‌های معتبر می‌توانید این حرفه را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید. برای اینکه صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید می‌توانید از دوره آموزش گل آرایی استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع و راه اندازی شغل گل آرایی

برای راه اندازی و وارد شدن به حرفه‌ی گل آرایی به وسایل خاصی نیاز ندارید جز اینکه باید وسایل جزئی که در ادامه معرفی می‌کنیم را تهیه کرده و داشته باشید.

1. بنزن: بنزن‌ها دایره‌های کوچکی هستند که پین‌هایی به سمت بالا دارند و برای نگهداری گل از آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر نگهداری گل در طراحی و چیدمان هر چه زیباتر گل نیز نقش دارند.

2. چسب: چسب کاغذی، نواری یا سفید، چسب حرارتی و… جز ملزومات شغل گل آرایی برای نگهداری و چسباندن گل به سطوح و باکس‌های مختلف است.

3. ابزار بریدن: این ابزارها می‌توانند قیچی‌های باغبانی، کاتر، قیچی گل، قیچی روبان و… باشند.

4. فوم ( اسفنج ): از فوم برای نگهداری و تزئینات و طراحی اشکال مختلف روی گل استفاده می‌کنند. فوم در اشکال مختلف با اندازه‌های مختلف وجود دارد که قابل تغییر نیز هستند.

5. غذای گل: گل برای ماندگاری و دوام بیشتر علاوه بر آب به مواد مغذی دیگری نیاز دارد که باید برای نگهداری بهتر از گل تهیه و به آن داده شود.

6. سیم مفتول، خلال چوب، نوار سبز رنگ، روبان‌های مختلف، چسب نواری بی رنگ، انبردست و دم باریک، باکس‌ها و جعبه‌های مخصوص گل و… از دیگر لوازم و ابزارهای ضروری برای گل آرایی هستند.

هزینه‌های لازم برای خرید این وسایل چیزی نزدیک به ۱ الی ۵ میلیون تومان است که این هزینه‌ها با فروش و گل آرایی یک یا چند گل در یک روز جبران می‌شود.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز گل آرایی

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل گل آرایی قیمت (تومان)
1 قیچی باغبانی رونیکس 190,000
2 کاتر رونیکس 170,000
3 چسب حرارتی ایرانی 190,000
4 کپسول آب تک شاخه 66,000
5 چسب چوب ساعی(مدل CHH)حجم 1 لیتر 48,000
6 سیخ چوبی 30 سانتی(هربسته 80 عدد) 18,000
7 سیم معمولی(1.5 کلاف) 20,000
8 سیم فابریک(1.5 کلاف) 20,000
9 چسب پهن عرض 5 سانتی متر(بسته 6 عددی) 160,000
10 اسفنج گل 14,000
11 انبردست تیتانیوم 8 اینچ 40,000
12 دم باریک 6 اینچ 130,000

سرمایه لازم برای شروع گل آرایی

برای راه اندازی یک مغازه گل فروشی اگر نیازی به اجاره یا رهن مغازه نباشد به سرمایه اولیه بین 10 تا 20 میلیون تومان نیاز است. همچنین برای خرید اولیه گل‌های مختلف به یک تا پنج میلیون تومان سرمایه نیاز دارید و هزینه‌های جانبی پول برق و گاز و… نیز تقریبا یک میلیون و شاید در بالاترین حد به دو میلیون تومان برسد که این بسته به میزان مصرف برق و… متغیر خواهد بود.

امروزه یک شاخه گل رز بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که با تزئین آن و استفاده از رزهای مختلف یک باکس رز می‌تواند بیش از یک میلیون تومان به فروش برسد. به طور کلی شاید برای راه اندازی یک گل فروشی در یک منطقه متوسط به 80 الی 100 میلیون تومان سرمایه نیاز باشد که با رهن یا اجاره مغازه و دیگر هزینه‌ها این مبلغ ممکن است کمی تغییر کند. اما به دلیل بازار کار خوبی که این حرفه دارد و با مهارت و توانایی شما این سرمایه می‌تواند در کمتر از یکسال با سودی چند برابر  برگردد.

هزینه دیگری که برای راه اندازی این کسب و کار باید پرداخت کنید تهیه گل است که این مبلغ ماهانه حداقل 500 هزار تومان خواهد بود که برای گل‌های مختلف و ماندگاری و نوع گل‌ها این مبلغ کم یا زیاد خواهد شد. مکانی که برای راه اندازی گل آرایی و تزئینات گل انتخاب می‌کنید باید شرایط کافی برای نگهداری انواع گل‌ها از جمله تهویه و آب و شرایط مناسب هوا و اکسیژن را دارا باشد تا گل‌ها برای مدت زمانی طولانی ماندگاری داشته باشند.

در پایان آموزش گل آرایی چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس از گذراندن مجموعه آموزشی، تمامی فرایند های مربوط به گل‌ آرایی را فرا‌خواهید‌ گرفت. همینطور با خواندن فایل راهنمایی که قرار داده شده، تمامی شرایط نگه‌ داری گل‌ ها و انواع آن را یاد می گیرید. این امر برای کسی که بخواهد گل فروشی را به عنوان شغل خود انتخاب کند بسیار مفید خواهد بود.

از موارد استفاده گل‌ آرایی می توان به تزئین تالار ها و مساجد اشاره کرد. همچنین ساخت دسته‌ گل عروس، دستبند و تاج‌ گل عروس که یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین شاخه‌ های این هنر می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی ویدئو های این مجموعه جدیدترین مدل های گل‌ آرایی را به شما آموزش می‌دهند.

اگر گل آرایی را از مراکز معتبر و طبق آموزش‌های دقیق و اصولی یاد بگیرید می‌توانید به وارد شدن در بازار پر رونق این حرفه امیدوار باشید زیرا این حرفه به مهارت و توانایی نیاز دارد و افراد ماهر می‌توانند کار بهتری ارائه کنند و اعتماد مشتریان را جلب کرده و بازار کارشان پر رونق باشد. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و کسب درآمد کنید. آموزش حرفه‌ای گل آرایی بهترین گزینه برای موفقیت بیشتر در این حرفه است.

بازار کار گل آرایی در ایران چگونه است؟

همانطور که گفته شد ایران کشوری با فرهنگ و پیشینه تاریخی قوی است. از قدیم الایام تا به امروز مردم برای هدیه دادن گل را مناسب ترین هدیه میدانستند. از آنجایی که اعیاد مذهبی و مراسمات زیادی در ایران برگزار می‌شود، بازار‌کار افرادی که در زمینه گل‌ آرایی فعالیت دارند همیشه گرم بوده و هست. همچنین خانواده‌ ها و تالار‌ ها برای برگزاری جشن‌ های خانوادگی از جمله عروسی و تولد از گل استفاده زیادی میکنند.

بازار کار شغل گل آرایی در ایران همیشه گرم بوده و خواهد بود زیرا در کشور ما در مراسمات مختلف از شادی گرفته تا عزاداری و مناسبت‌های خاص از ولنتاین گرفته تا روز مادر و پدر از گل برای هدیه دادن استفاده می‌شود. در مراسمات مختلف در تالارها در جشن‌ها و… از گل‌ها با تزئینات مختلف استفاده می‌شود که باعث می‌شود بازار کار این حرفه همیشه پر رونق باشد و درآمد خوبی از این راه حاصل شود.

همچنین کشور ما جز 15 کشور برتر جهان در زمینه تولید گل و گیاه است که این یعنی تنوع گل در کشور ما بالاست و می‌توان با گل‌های مختلف ایده‌های مختلفی را خلق و اجرا کرد و به بالاترین درآمد رسید. همه‌ی این‌ها به حرفه‌ای بودن شما و کسب آموزش‌های لازم در این زمینه بستگی دارد. بازار گل آرایی زمانی داغ و پر رونق است که بتواند اعتماد مشتریان را جذب کند و این کار زمانی ایجاد می‌شود که گل آرا در کارش حرفه‌ای بوده و مهارت کافی داشته باشد. برای اینکه توانایی لازم را کسب کنید می‌توانید از پکیج و دوره‌های آموزش صفر تا صد گل آرایی استفاده کنید و این هنر را از صفر به صورت کامل و اصولی فرا بگیرید.

درآمد گل آرایی در ایران

درآمد شغل گل آرایی در سال 1400 چیزی در حدود 810 میلیون تومان برآورد شده است که این مبلغ نشان دهنده‌ی این است که درآمد ماهیانه این حرفه بسیار زیاد خواهد بود. اگر فردی در این شغل حرفه‌ای باشد و مهارت‌های لازم را برای گل آرایی داشته باشد می‌تواند مبالغ بالایی از این طریق کسب کند. همچنین این مبلغ می‌تواند بر حسب منطقه‌ای که زندگی می‌کنید و تعداد مشتری‌ها و نوع گل‌هایی که برای تزئین انتخاب کنید متفاوت باشد و بعضا بیشتر از این مبلغ نیز در سال درآمد داشته باشید.

درآمد گل آرایی در جهان

دوره‌های کالج یا آموزشگاه های فنی در خارج از کشور هم برای آموزش هنر گل آرایی وجود دارند. حتی در خارج از ایران هم افراد زیادی در این رشته تحصیل می‌کنند و به آن علاقه مند هستند. این حرفه نیز مانند ایران در بسیاری از کشورها درآمد خوبی دارد و به مدرک تحصیلی خاصی برای استخدام شدن نیازی ندارد. مثلا افرادی که قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارند با داشتن تجربه کاری چند ساله و مهارت بالا در گل آرایی می‌تواند در این کشور در مراکز گل فروشی و گل آرایی مشغول به کار شوند.

حداقل درآمد این حرفه در این کشور در سال چیزی حدود  65000 هزار دلار و در ساعت 30 دلار است. طبق گفته منابع معتبر و سایت‌های خارجی میانگین درآمد یک گل آرا به صورت ماهیانه 29,140 دلار است.

آموزش پیچیدن گل

1 ساعت

تاج گل و دسته گل عروس

4 ساعت

آموزش گل و گلدان

2 ساعت

آموزش باکس گل و دستبندگل

2 ساعت

آموزش سبدگل و دسته گل خواستگاری

3 ساعت

آموزش دسته گل آبشاری

1 ساعت

آموزش انواع دسته گل

3 ساعت

آموزش دسته گل مراسم ترحیم

1 ساعت

هرچه شما از ابزار های مرغوب تر و با کیفیت تر استفاده کنید خیلی آسان تر و با لذت بیشتر می توانید گل آرایی را فرا بگیرید .
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
آموزش گل آرایی 118فایل مطابق با استاندارد های جهانی است و این خیال شما را از آموزش های بازاری و غیر اصولی را راحت می کند . شما در این مجموعه گل آرایی با خیال راحت و تمرکز امکان یادگیری هنر گل آرایی را خواهید داشت . در این استاندارد ها یک مجموعه گل آرایی با کیفیت شامل کسب و کار گل آرایی ، معرفی کامل بازار گل ، نحوه نگهداری گل ها ، نحوه تخمین هزینه ها و ارایه قیمت به مشتری ، مشتری مداری و روابط عمومی گل آرا و اشاره شده که همه این موارد در مجموعه گل آرایی 118فایل رعایت شده است
دیزاین گل هم مثل سایر هنرها نیاز به مهارت و شناخت یک سری اصول و ابزارهای اولیه و پایه دارد، یک گل آرا ابتدا باید در مورد انواع گل ها و نحوه یا استفاده ی آن ها در سبک ها و نوع های مختلف گل آرایی به درکی درست و کافی برسد.به علاوه باید در مورد باقی عناصر تزئینی در طراحی گل اطلاعات به روز و جامعی داشته باشد تا بتواند در هر مراسمی متناسب با سبک و سلیقه و حتی هزینه ی صاحبین مراسم دیزاینی منحصر به فرد و زیبا را به خلق کند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش گل آرایی در منزل|گل آرایی روی حلقه، گل آرایی روی اسفنج

  1. mahla_

    چقد احتمال داره تو این کار موفق بشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موفقیت شما به میزان علاقه و خلاقیت شما بستگی دارد هر چقدر در کارتان سلیقه و حوصله به خرج دهید موفق‌تر خواهید بود.
      سپاس از همراهی شما

  2. hastika

    کیفیت ویدیوها چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی فول اچ‌دی (1080×1920) می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. hanane98h

    برای بریدن ساقه و گل میشه از قیچی معمولی استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز. استفاده از قیچی های رایج و معمولی نیز مشکلی در کار ایجاد نمی‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  4. صدیق

    نمونه کارای مختلفم نشون داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل ویدیوهایی با طرح ها و ایده‌های خلاقانه و متنوع است و نمونه کارهای زیادی در آن ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. malihe.mardani

    سلام مجموعه‌تون عالی بود…………ممنون از سایت خوبتون.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست دوست عزیز. موفق باشید.
      سپاس از همراهی شما

  6. elham.ah

    حاوی چند ساعت آموزش هستش؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعۀ آموزش گل‌آرایی حاوی 17 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  7. km.88

    نحوه رنگ بندی هم ذکر شده تو این پکیج؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در ویدیوهای این مجموعه، طرح ها و ایده های جالب و خلاقانه به کار رفته شده که میتوانید از آنها الگوبرداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. سروناز33

    باغبانی هم آموزش داده میشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ این مجموعه شامل این مورد نمی‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. behnaz.kj

    میشه از برگ و شاخه گل واقعی برای گل آرایی استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ از برگ و شاخه طبیعی گل نیز می‌توانید استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. zahrass

    میخوام برای تولد خواهرم یه دسته گل درست کنم. با این پکیج میتونم خودم تنهایی این کار رو انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ صفر تا صد هر آنچه که در زمینه گل آرایی نیاز دارید، در این آموزش قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3258

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz