پکیج آموزش بازارهای مالی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,215,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/08

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/20

زمان آموزش: 120 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/08

زمان آموزش: 120 ساعت

اگر تصمیم دارید به میلیاردهای سراسر دنیا ملحق شوید چند دقیقه از زمان تان را به مطالعه این پکیج اختصاص دهید. برای شروع فعالیت آموزش کافی دیدن و پیدا کردن دانش لازم است، تبریک می‌گوییم شما توانستید به انجمن افراد موفق در بازارهای مالی بپیوندید اما این همه چیز نیست شما باید تصمیم بگیرید که با پول خود، سرمایه‌گذاری کرده و سود کنید.

البته باید بدانید که این بازارها علاوه بر سود، ضررهای اندکی نیز خواهد داشت که بستگی به دانش و ذهن ثروتمند شما دارد فقط باید تصمیم بگیرید که برای موفقیت خود به دنبال افزایش دانش در این زمینه باشید. ما توانسته‌ایم در دوره‌های این پکیج به شما تمامی نکات را به صورت کامل و جامع آموزش بدهیم تا بتوانید در این بازار، معاملات پرسودی داشته باشید.

آموزش فارکس

آموزش فارکس 118فایل با بیش از 35 ساعت ویدئو آموزشی به نحوه انجام معاملات فارکس می‌پردازد. معاملات در فارکس بر روی ارز انجام شده به گونه‌ ای که همزمان یک ارز خریداری و فروخته می‌ شود.

می‌توان گفت در فارکس سرمایه بر روی خرید و فروش ارزهای کشورهای محدودی چون ژاپن و آمریکا که پول رسمی آن‌ ها یورو، دلار، پوند و غیره است صورت می‌ ‌گیرد و مرکز اصلی این تجارت در لندن، نیویورک و توکیو است و بانک‌ های سراسر دنیا از طریق شبکه‌ های الکترونیکی در این تجارت شرکت می‌ کنند. به دلیل الکترونیکی بودن فارکس سعی شده در وب سایت 118 فایل به طور کامل صفر تا صد به آموزش‌ فارکس پرداخته شود.

به طور کلی در پایان آموزش فارکس قادر خواهید بود با سرمایه کم سود قابل توجهی را کسب کنید. به گونه‌ ای که پس از آموزش فارکس، این بازار منبع اصلی درآمد شما خواهد شد. معاملات با پرایس اکشن و اندیکاتورها در معاملات به آموزش فارکس کمک می کند با موضوعاتی از جمله سطوح مقاومت و حمایت، چگونه از برک اوت جلوگیری کنیم.

سرفصل‌های اصلی آموزش فارکس

8 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

8 ساعت

16 ساعت

6 ساعت

آموزش تحلیل تکنیکال

آموزش تحلیل تکنیکال 118فایل دارای بیش از 35 ساعت ویدئوی آموزشی است. به طور کلی بازار بورس به سه دسته بورس کالا، بورس ارز و بورس اوراق بهادار تقسیم می‌شود. در بورس اوراق بهادار دارایی هایی مانند سهام، اوراق مشارکت و… معامله می‌شوند. سرمایه‌گذاری در بورس یکی از کم ریسک‌ترین و پرسودترین روش‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد.  شما برای ورود به بازار بورس سهام نیازمند دانش تحلیل بنیادی و تحلیل‌ تکنیکال ارزهای دیجیتال هستید.

 همانطور که می‌دانید این روزها سرمایه گذاری در بورس رونق گرفته و با توجه به آزادسازی سهام عدالت بسیاری به دنبال یادگیری دانش سرمایه گذاری در این بازار پربازده هستند. علاوه بر این دانش تحلیل تکنیکال برای سرمایه گذاری در سایر بازارها مفید است. این دانش در بازار ارز و سکه، بازار فارکس، بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و… بسیار کارآمد است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تحلیل تکنیکال

3 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

12 ساعت

8 ساعت

آموزش استخراج بیت کویین با ماینر

آموزش استخراج بیت کوین با ماینر 118فایل شامل بیش از 15 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد که نحوه استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه‌های ماینر (ASIC) را به صورت کامل و جامع به شما آموزش می‌دهد. در مجموعه آموزش استخراج بیت کوین با ماینر ابتدا با مقدمات بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین آشنا خواهید شد. سپس با نحوه راه اندازی و استفاده از انواع کیف پول کاغذی، سخت افزاری و نرم افزاری آشنا خواهید شد.

با توجه به افزایش قیمت بیت کوین و رشد همزمان قیمت ارز در ایران و ارزان بودن قیمت برق می‌توان گفت که راه اندازی اصولی یک فارم استخراج بیت کوین می تواند بسیار سودآور باشد.

پیشنهاد ما به شمایی که در ابتدای استخراج بیت کوین با ماینر هستید و تجربه و تخصص زیادی در این زمینه ندارید با فراگیری کامل علم استخراج بیت‌ کوین ، استخراج خود را با یک یا دو دستگاه ماینر شروع کنید، سپس رفته رفته به تعداد دستگاه های خود بیافزایید.

سرفصل‌های اصلی آموزش استخراج بیت کوین با ماینر

6 ساعت

4 ساعت

5 ساعت

آموزش استخراج با کارت گرافیک

آموزش استخراج با کارت‌ گرافیک 118فایل با بیش از 15 ساعت ویدئو نحوه اصولی استخراج انواع آلت کوین ها را با استفاده از کارت گرافیک را به شما علاقمندان آموزش می‌دهد. امروزه استخراج بیت‌کوین و آلت کوین‌ها از دو روش امکان پذیر می‌باشد. استفاده از دستگاه‌های ماینر (ASIC) و استفاده از کارت‌های گرافیک، با وجود قدرت بالای دستگاه های ماینر در استخراج اما هنوز هم استخراج با کارت‌ گرافیک طرفداران خودش را دارد.

در این مجموعه، نحوه اورکلاک کارت گرافیک، نصب درایورهای ویندوز، بهینه‌سازی و راه‌اندازی ریگ استخراج را فراخواهید گرفت. راهنما و آموزش کامل نرم افزار استخراج NiceHash، آموزش نصب و راه اندازی سیستم عامل Hive OS و ویندوز 10 نیز در این آموزش قرار داده شده است. Hive OS یک سیستم عامل بر پایه لینوکس است که بسیاری از ماینر ها از آن استفاده می کنند. در پایان مجموعه استخراج با کارت‌گرافیک شما می‌توانید استخراج زی‌کش، پاسکال، اتریوم، مونرو و… را شروع کنید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش استخراج با کارت گرافیک

2 ساعت

4 ساعت

7 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر ماینر

دوره آموزش تعمیر ماینر 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه تعمیر ماینر خدمت شما عزیزان ارائه شده است. پکیج آموزش تعمیر ماینر در واقع آموزشی است که در طی آن با استفاده از مربیان مجرب و متخصصی که در این زمینه وجود دارد افراد یاد می‌گیرند که چطور عیوب دستگاه ماینر را شناسایی کرده و مشکلات آن را برطرف نمایند. این دوره آموزش‌ تعمیرات ماینر ساده و روان بوده و برای تمامی افراد از مبتدی تا پیشرفته می‌تواند مناسب باشد.

شما پس از یادگیری این رشته قادر خواهید بود انواع ماینر را عیب یابی کرده و تعمیر کنید و از این طریق درآمد خوبی به دست آورید. از طرفی با آموزش این رشته نیز درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به بازار کار خوبی که این رشته در ایران دارد می‌توان درآمد آن را بسیار مناسب دانست. البته این درآمد بسته به توانایی‌های فرد و نوع کاری که انجام می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد. اما به‌ طور کلی می‌توان درآمد شغل تعمیر ماینر در ایران را از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر ماینر

1 ساعت

3 ساعت

8 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

یکی از مشکلات اصلی که امروزه جوانان را درگیر خود کرده است، مشکل یافتن یک شغل مناسب برای آنان است. این کار می‌تواند پاره وقت یا تمام وقت باشد. با توجه به این موضوع که کشور ما در چند سال اخیر دچار بحران‌های اقتصادی شده و همچنین کارآفرینان در گسترش کسب و کارها دچار مشکل شده‌اند، بیکاری یکی از دغدغه‌های مهم در نسل جوان محسوب می‌شود. با توجه به موضوعات ذکر شده امروزه مبحث ارز دیجیتال بسیار پراهمیت جلوه می‌کند.

شما با فراگیری دانش دوره‌های این پکیج، می توانید به سرمایه گذاری در بازارهای مختلف بپردازید. درنتیجه سودهای خوبی با کمک این دوره‌ها و نوسان گیری بدست خواهید آورد. همچنین از آن‌جایی که بسیاری از سرمایه‌داران دانش لازم  و یا وقت کافی برای ترید در بازار را ندارند، می‌توانید به عنوان سبدگردان با سرمایه آن‌ها کار کرده و در ازای سودی که کسب می‌کنید درصدی را دریافت کنید.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش بازارهای مالی

  1. کامران

    سلام من هیچ دانشی تو زمینه بازرای مالی ندارم این پکیج برام خوبه؟

  2. شهاب

    خرید تجهیزات مورد نیاز استخراج بیت کوئین هم تو پکیجتون دارین؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1020

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz