پکیج آموزش تعمیرات انواع پلی استیشن

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,556,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/05/15

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/30

زمان آموزش: 140 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/05/15

زمان آموزش: 140 ساعت

در این پکیج‌ آموزشی شما، آموزش تعمیر پلی استیشن 1، 2، 3، 4، ایکس باکس، پلی استیشن قابل حمل و دستگاه‌های بازی را به صورت جامع و صفر تا صد فرا خواهید گرفت. افزون بر آن به شما گواهینامه بین‌المللی اعطا خواهد شد که با این مدرک می‌توانید در هر شرکت داخلی یا خارجی مشغول به کار شوید یا کسب و کار خود را شروع کنید.

پکیج‌های آموزشی 118فایل مخصوص همه‌ی اقشار جامعه (از افراد مبتدی گرفته تا حرفه‌ای) است؛ زیرا از افراد مبتدی، یک تعمیرکار مستعد می‌سازد و به افراد حرفه‌ای ایده‌ها و روش‌های جدید برای تعمیر می‌دهد.

آموزش تعمیر پلی استیشن 1

پلی استیشن محصول پر فروش و محبوب شرکت سونی است. این کنسول‌های بازی با داشتن قابلیت‌ها و راحتی کار با آن‌ها، در مدت‌کوتاهی جای‌ خود را در خانه‌ها و گیمنت‌ها باز‌ کردند. علاقمندان طی مشاهده کامل فیلم های آموزشی این مجموعه، از این پس می توانند به راحتی تعمیر کلیه بخش های پلی استیشن 1 را برای خود، اطرافیان و حتی مشتریانشان انجام دهند. آموزش های ارائه شده در مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 به گونه ای است که تعمیرکار در ضمن مراحل تعمیر، نکات حائز اهمیت را در کنار ابزار و دستگاه های مورد نیاز بیان می کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پلی استیشن 1

5 ساعت

3 ساعت

آموزش تعمیر پلی استیشن 2

آموزش تعمیر پلی استیشن 2  به تعمیر سخت افزار و اجرای نرم افزار بر روی نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازد. این آموزش که بیش از 10 ساعت می‌باشد؛ سعی کرده تا تمامی مراحل تعمیر بخش‌های مختلف پلی‌استیشن 2 مدل اسلیم و فت را به طور کامل و از زوایای مختلف آموزش دهد. از موارد آموزشی مجموعه می توان به رفع مشکلات (دیسک خوان، لنز،درایو نوری، دسته بازی، هارد و منبع تغذیه) در کنار باز کردن قطعات و بازسازی پلی‌استیشن 2 اشاره کرد. انجام بازی با فلش، نصب مک بوت و… اشاره کرد.

اگر بخواهم طیف سنی خاصی را مخاطب هدف شما قرار دهم؛ اشتباه کرده‌ام زیرا کنسول‌های بازی از گذشته تا الان مورد استقبال کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پلی استیشن 2

10 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر پلی استیشن 3

آموزش تعمیر پلی استیشن 3 سایت 118فایل با ارائه بیش از ‌33 ساعت فیلم‌ آموزشی، تمام‌ مطالب و مشکلات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری کنسول‌های بازی را آموزش‌ می دهد. این مجموعه همانند مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل، پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 سعی کرده صفر تا صد نحوه تعمیر بخش های مختلف دستگاه پلی استیشن 3 مدل فت، اسلیم و سوپر اسلیم را با دقت و به شیوه صحیح بیان کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پلی استیشن 3

31 ساعت

2 ساعت

آموزش تعمیر پلی استیشن 4

در آموزش تعمیر پلی استیشن 4، باید بدانیم که اولین و مهم ترین قدم عیب یابی استاگر ندانیم مشکل از کدام بخش دستگاه است، تعمیر نامناسب می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی آسیب جدی و از کار افتادن قطعی کنسول گردد.

اگر این آموزش را فرا گرفته باشید، می توانید اغلب مشکلات را خودتان شناسایی کنید و خرید قطعات یدکی آن را رفع کنید و جلوی اشتباه تعمیرکاران یا تعویض قطعات سالم را بگیرید. بدین ترتیب مجموعه ی آموزش تعمیر پلی استیشن 4 به شما کمک می کند تا خود به تعمیرکاری ماهر در زمینه ی آموزش تعمیر پلی استیشن تبدیل شوید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پلی استیشن 4

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس 118فایل دارای 5 بخش جداگانه با بیش از 19 ساعت ویدئو آموزشی است. در انتهای آموزش تعمیر این کنسول شما با تمام مباحث این حرفه از قبیل عیب یابی سخت افزاری و تعمیر انواع ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، تعمیر پورت اچ دی ام آی،مشکل خارج نشدن و نخواندن دیسک، نداشتن تصویر و روشن شدن چراغ مرگ و غیره آشنا خواهید شد ومی توانید کسب و کار خود را راه بیندازید.

تعمیرات ایکس باکس یکی از مهم ترین تعمیرات کنسول هاست که گاهی بسیار ساده انجام می شود و گاهی نیازمند ابزارها و اقدامات خاصی می باشد. این آموزش علاوه بر رفع ایرادهای این کنسول محبوب مایکروسافت، برای کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازیابی، بازگرداندن به تنظیمات کارخانه و تنظیم مجدد، ارتقای نرم افزار و سخت افزار مانند هارددیسک و … نیز کاربرد دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر ایکس باکس

11 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل (psp)

آموزشگاه 118 فایل برای یادگیری هرچه بهتر شما عزیزان، آموزش پلی استیشن قابل حمل را به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در 13 ساعت تقسیم کرده است. این دوره‌ی آموزشی، نحوه‌ی تعمیر پلی استیشن‌های قابل حمل 1000، 2000، 3000 را به صورت صفر تا صد GO و vita آموزش می‌دهد.

تعویض درب دیسک، تعمیر دکمه مربع، تعویض دکمه شوکر جهت نما، تعمیر و جداسازی قطعات پی اس پی اسلیم، تعویض صفحه نمایش، نحوه اتصال پی اس پی به تلویزیون، تعویض باتری، تعویض صفحه نمایش پی اس پی و نحوه تعویض باتری و تعمیر پی اس پی، در پی اس پی ویتا از جمله موارد آموزشی مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل است که به صورت جزء به جزء مراحل تعمیر را آموزش می دهد.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل

9 ساعت

4 ساعت

آموزش تعمیر دستگاه های بازی

اولین گروهی که آموزش تعمیر دستگاه های بازی را نیاز دارند، کسانی هستند که می خواهند با سیستم های الکترونیک قدیمی آشنا شوند و مقدمات الکترونیک را به صورت عملی بیاموزند.

بعد از اتمام ویدئو های آموزشی، شما به تمام مباحث تعمیرات انواع کنسول های قدیمی که شامل سگا، نینتندو، گیم بوی، وی، آتاری، پی اس پی، پلی استیشن 1 و 2 و آرکید ها می شود، مسلط خواهید شد و می توانید از این حرفه به کسب درآمد برسید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر دستگاه های بازی

20 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

شما به عنوان یک تعمیر کار دستگاه‌های بازی، باید مشتری‌های ثابتی را پیدا کنید تا در ابتدای کسب و کارتان علاوه بر اینکه درآمد ثابتی داشته باشید، یک نوع تبلیغ هم برای شما به حساب بیاید. صاحبان گیم نت بهترین گزینه هستند؛ زیرا بیشترین آمار خرابی اینگونه وسیله‌ها شامل این مکان‌هاست. علاوه بر آن اینگونه افراد به دنبال تعمیرکارانی هستند که در این کار متخصص باشند؛ در نتیجه تا می‌توانید روی تخصص و مهارتتان کار کنید.

اگر به دنبال چنین شغلی هستید؛ ابتدا مهارت کافی را در زمینه ی الکترونیک با استفاده از پکیج‌های آموزشی118 فایل کسب کرده؛ سپس می‌توانید تعمیرات وسایل بازی الکترونیکی را شروع کنید. بر اساس آمارو ارقام 1401 تعمیرکاران پلی استیشن در ماه حدود 5 تا 10 میلیون درآمد دارند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش تعمیرات انواع پلی استیشن

  1. حمیدیان

    تعمیر برد پلی استیشن هم آموزشاتون داره؟

  2. سجاد سجادی

    لینکای دانلود رو باز می کنم رمز می خواد؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1039

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz