پکیج آموزش تعمیرات لوازم خانگی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

2,523,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/12/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/18

زمان آموزش: 270 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/12/30

زمان آموزش: 270 ساعت

لوازم خانگی در بین سایر وسایل همیشه به دفعات بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود تا بیشتر دچار مشکل شده و به دنبال تعمیر باشند. همیشه تقاضای مردم برای تعمیر اینگونه وسایل وجود‌ داشته و موجب ترغیب افراد برای فراگیری تعمیر انواع لوازم‌خانگی شده است.

 با مشاهده پکیج آموزش تعمیرات لوازم خانگی، مشکلات به همراه علت بروز آن را دانسته و شیوه رفع این موارد را فرا خواهید گرفت.

با توجه به افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های اخیر، تقریباً برای بسیاری از مردم امکان خرید وسایل‌ خانگی جدید به حداقل رسیده‌ است. در صورت خرابی وسایل خانگی اولین گزینه برای تمامی افراد تعمیرات می باشد. از این رو یادگیری تعمیرات انواع لوازم خانگی می تواند درآمد خوبی را برای افراد به دنبال داشته باشد.

 در این دوره‌ها علاوه بر آموزش گام به گام و صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی، سرمایه مورد نیاز، تجهیزات و لوازم مورد نیاز را به صورت کامل به شما معرفی کرده و توضیح می‌دهد.

آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون 118فایل که دربردارنده بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی می‌‍‌باشد که به تعمیر برندهایی مختلفی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس، ایسر، پارپ، سیف، گروندیگ، توشیبا، جی وی سی و… پرداخته است.

هزینه‌های یادگیری آن نسبت‌ به هزینه‌های یادگیری در رشته‌های دیگر بسیار کمتر است. مدت زمان یادگیری آن کوتاه است و در کوتاه‌ترین مدت افراد می‌توانند از آن بهره ببرند. با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان از تعمیر تلویزیون کسب درآمد نمود. از آنجایی‌ که هر روز از تلویزیون استفاده می‌کنیم این رشته برای استفاده‌های شخصی نیز کاربرد دارد. با توجه به این موضوع که این شغل یک حرفه مهارت و فنی است و نیازی به آمادگی جسمانی و فیزیکی ندارد، نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد و همچنین نیاز به سرمایه‌ی خاصی ندارد؛ یکی از بهترین کسب و کارها برای شغل دوم محسوب می‌شود. 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر تلویزیون

1 ساعت

6 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

13 ساعت

آموزش تعمیر جاروبرقی

آموزش تعمیر‌ جاروبرقی 118فایل با ارائه بیش از 13 ساعت فیلم آموزشی به معرفی اجزای جاروبرقی، بیان مشکلات و نحوه تعمیر عیوب قسمت‌های مختلف جاروبرقی را برای شما عزیزان از نمای نزدیک آموزش می‌دهد.

قطعات بسیاری در کارکرد صحیح جاروبرقی و مکش قدرتمند آن نقش دارند که مجموعه آموزش تعمیر‌جاروبرقی علاوه‌بر فیلم آموزشی در یک کتابچه‌ی متنی تمامی مطالب مفید و لازم در مورد تعمیر‌جاروبرقی از جمله ابزار مورد نیاز، قطعات الکترونیکی، قطعات مکانیکی، قطعات مصرفی، توضیح عملکرد ریز قطعات جاروبرقی، بیان مشکلات متداول جاروبرقی و پاسخ به آنها را ارائه می‌کند.

میانگین درآمد تعمیرکاران جارو برقی در شهرهای بزرگ ماهیانه بین ۷ الی 15 میلیون تومان است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر جاروبرقی

1 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر پنکه رومیزی

مجموعه آموزش تعمیر پنکه رومیزی 118فایل به عنوان اولین پارت از دوره آموزش تعمیر پنکه با بیش از 30 ساعت ویدیو به آموزش تعمیر پنکه در مدل‌های رومیزی و ایستاده به گونه‌ای واضح و دقیق می پردازد. مجموعه آموزش تعمیر پنکه رومیزی شامل 7 بخش می‌باشد؛ که به طور مفصل طریقه اتصال قطعات، تعمیر و سرویس کردن پنکه رومیزی و ایستاده با برندهای مختلفی مانند توربو، مکس پاور، لاکوود، پاتون، ماندیال و… را آموزش می‌دهد. همچنین در این مجموعه برای یادگیری هر چه بیشتر علاقه‌مندان تعمیر پنکه مطالبی با موضوع آشنایی با پنکه و تعمیرات خرابی‌ها، آشنایی با پنکه‌ها و آموزش نصب پنکه سقفی در قالب فایل پی دی اف ارائه می‌شود. با یادگیری تعمیر پنکه رومیزی به راحتی و حتی بدون نیاز به داشتن مغازه، می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پنکه رومیزی

5 ساعت

8 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر پنکه سقفی

آموزش تعمیر پنکه سقفی 118فایل به نحوه تعمیر پنکه در مدل‌های مختلف می‌پردازد. آموزش تعمیر پنکه سقفی با 33 ساعت آموزش در طی 9 بخش تعمیر پنکه سقفی، پنکه قابل حمل و هواکش را در مدل و برندهای متعدد از تمام زوایا آموزش می‌دهد.

 همچنین چگونگی نصب، جداسازی و اتصال قطعات و تعمیر آنها به همراه موارد دیگر آموزش داده می شود. با سفارش این‌مجموعه، می‌توانید در مدت کوتاهی در تعمیر پنکه سقفی متخصص شوید. تعمیرات لوازم برقی به خصوص پنکه سقفی یکی از مشاغل پردرآمد با سرمایه کم محسوب می‌شود.

به طور کلی متوسط درآمد ماهانه یک تعمیرکار پنکه سقفی در ایران بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برآورده شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پنکه سقفی

8 ساعت

9 ساعت

2 ساعت

9 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی 118فایل، کلیه ‌مراحل تعمیر قسمت‌های مختلف لباسشویی را در انواع و اقسام برندهای مختلف با 50 ساعت ویدئو آموزشی ارائه داده است. برای تعمیر هر وسیله‌ای باید از نوع قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافی داشته‌باشیم تا بتوانیم به‌درستی به عیب‌یابی و تعمیر آنها بپردازیم.

به همین منظور این مجموعه فایل آموزش تعمیر لباسشویی، ابزار لازم برای تعمیر آن، معرفی اجزای لباسشویی تمام اتوماتیک و نحوه کارکرد آن را برای شما آماده کرده‌ است.برای تعمیر ماشین لباسشویی علاوه‌ بر ابزار آلات مرسوم، به تعدادی دستگاه از جمله اهم‌ متر، مولتی‌ متر و خازن‌ سنج نیازمند می‌ باشیم.

در انتها آموزش طریقه کارکرد اهم متر، آزمایش دوام موتور ترموستات، تست‌هیتر،  پمپ‌تخلیه و … بطور کامل فرا خواهید‌گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

2 ساعت

1 ساعت

7 ساعت

7 ساعت

40 ساعت

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

مجموعه آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی حاوی بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی می‌باشد. این‌ مجموعه در زوایای مختلف و از نمای‌نزدیک نحوه باز‌کردن قطعات و تعمیر آنها را به همراه ابزار مورد‌نیاز ارائه می‌کند. در این مجموعه ضمن مشاهده روند ‌تعمیر، نکات حائز اهمیت توسط تعمیرکاران مجرب برای آموزش هر‌چه بهتر تعمیر ماشین‌ ظرفشویی بیان می‌شود.

افراد با مشاهده کامل این مجموعه آموزشی از نمای کلی ماشین ظرفشویی و قسمت‌های مختلف آن، ابزار لازم برای تعمیر لوازم خانگی همراه با تصویر، کتاب عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی شاخه کار و دانش و سپس تعمیر ماشین ظرفشویی با برندهای سامسونگ، فریجیدر، ال جی، جنرال الکتریک، کنمور، کیچن اید، بوش و ویرپول مطلع می‌گردند.

بعد از یادگیری این حرفه علاوه بر اینکه می‌توانید وارد بازار کار داغ تعمیرات لوازم خانگی شوید، به راحتی می‌توانید به کشورهایی مانند استرالیا و کانادا مهاجرت کرده و زندگی جدیدی برای خود بسازید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

1 ساعت

39 ساعت

آموزش تعمیر ماکروویو

آموزش تعمیر مایکروویو 118فایل با‌بیش از 7 ساعت آموزش، در سه‌ بخش کلی به آموزش گام به گام تعمیر‌ مایکروویو پرداخته است. در این مجموعه آموزش تعمیر‌ مایکروویو با برندهای مختلف از قبیل جنرال الکتریک، ویرپول، فریجدر و… به همراه عیب یابی کامل برند های مختلف ایرانی و خارجی مایکروویو در این مجموعه گنجانده شده است.

شما می توانید در قالب ویدئو و فایل آموزشی از آن ها بهره ببرید. مجموعه آموزش تعمیر‌ مایکروویو ابتدا به صورت کامل شما را با ساختمان مایکروویو، نحوه کارکرد آن و باز و بسته کردن آن آشنا کرده و سپس نحوه عیب یابی، کدهای خطا و تعمیر قطعه به قطعه ی مایکروویو را به شما علاقمندان آموزش می دهد.

 عوامل مختلفی روی درآمد تعمیر ماکروویو تاثیر می‌گذارد؛ برای مثال افرادی که تعمیرات مایکروویو را انجام می‌دهند در صورتی‌ که آموزش تعمیر مایکروویو را به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ای نگذرانده باشند، نمی‌توانند در این شغل موفق باشند. زیرا ممکن است در این حالت به خود یا دستگاهی که با آن سروکار دارند آسیب بزنند.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر مایکروویو

3 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر اسپرسوساز

در دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز با بیش از  7 ساعت ویدئو آموزشی، شما با دستگاه‌های تجاری و خانگی اسپرسوساز آشنا خواهیدشد و شیوه عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها را فراخواهید گرفت. شما در قسمت تعمیر اسپرسو ساز ابتدا با نحوه تعویض قطعاتی که قابل تعمیر نیستند، آشنا می‌شوید. سپس شیوه‌ی صحیح سرویس و تمیزکاری دستگاه اسپرسوساز را یاد می‌گیرید و در ادامه بصورت قدم به قدم با تعمیر قطعات مختلف دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. برای یادگیری مجموعه آموزش تعمیر‌اسپرسوساز نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید. چرا که آموزش تعمیر‌اسپرسوساز بصورت گام به گام بوده و افراد مبتدی مشکلی برای یادگیری نخواهند داشت.

 پس از مشاهده تمامی ویدئوهای آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز شما با تمامی قطعات و اجزای دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. توانایی کامل عیب یابی و تعمیر دستگاه و توانمندی لازم جهت ورود به حرفه ی تعمیرات لوازم برقی به صورت فردی و یا استخدام در مراکز بزرگ تعمیرات لوازم خانگی برقی را خواهید داشت.
 
 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر اسپرسوساز

1 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

آموزش تعمیر یخچال فریزر

آموزش تعمیر یخچال فریزر که دربردارنده بیش از 18 ساعت ویدئو آموزشی به زبان فارسی می باشد به آموزش تعمیر یخچال‌ ساید بای ساید، تعمیر یخچال‌ تک درب و تعمیر‌ یخچال فریزر بالا و کشویی پرداخته است؛ تعمیرات آب سرد کن، یخ ساز و درب یخچال تنها بخشی از آموزش های این مجموعه آموزشی است.

شما در آموزش تعمیر یخچال صفر تا صد با انواع علل خرابی یخچال آشنا می‌شوید. همین‌طور یاد می‌گیرید که چگونه هر یک از این مشکلات را حل کنید. شما در این آموزش‌ کامل تعمیر یخچال با انواع قطعات و انواع برند یخچال‌ها آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور برای رفع مشکل هر یخچال اقدام کنید.

 با توجه به شرایط مختلف مانند، شهری که  در آن زندگی می‌کنید و مهارتی که دارید؛ مبلغی حدود 6 تا 15 میلیون درآمد خواهید داشت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر یخچال فریزر

3 ساعت

11 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

آموزش تعمیر دوربین مداربسته

آموزش تعمیر دوربین مداربسته با بیش 5 ساعت ویدئو آموزشی به معرفی قطعات الکترونیکی، معرفی اجزاء تشکیل دهنده یک دوربین مداربسته، معرفی اجزای داخلی دوربین‌ مداربسته تحت شبکه دام چرخان پرداخته استسپس آموزش باز و بسته کردن دوربین مداربسته تحت شبکه، معرفی اجزاء داخلی دوربین‌ مداربسته مادون قرمز، باز و بسته کردن همراه با بررسی دوربین مداربسته، نحوه عیب یابی دوربین مداربسته، عیب یابی دوربین‌ مداربسته با مشکل بالا نیامدن تصویر و غیره را ارائه می دهد.

از آنجایی که هنوز در برخی از شهرستان ها تعمیرکار متخصصی در این زمینه وجود ندارد. می توانید با تخصص در زمینه تعمیر دوربین مداربسته به درآمد خوبی برسید.

آموزش تعمیرات غذا ساز

با یادگیری آموزش تعمیر غذا ساز که حدود 7 ساعت ویدئوی آموزشی است؛ می‌توان به‌راحتی کسب درآمد کرد. همچنین به هیچ مدرک تحصیلی یا مجوز خاصی احتیاج ندارد و می‌تواند به ‌صورت پاره ‌وقت انجام شود. حتی با آموزش دادن این رشته به دیگران هم می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

شما پس ‌از آموزش تعمیرات غذا ساز قادر خواهید بود که تمامی انواع غذاساز و قطعات آن را شناخته و آن‌ها را عیب یابی کرده و مشکلاتشان را حل کنید و به سرویس کردن غذاساز بپردازید.

با توجه به نوع مشکلی که در غذاساز ممکن است به وجود بیاید و میزان و حجم کاری که فرد روی آن انجام می‌دهد، می‌توان درآمد متفاوتی  از این راه کسب کرد. اما به‌طور کلی هزینه هر تعمیر غذاساز از ۶۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متفاوت است. بنابراین می‌توان گفت که درامد این شغل چیزی حدود پنج میلیون تومان به بالا است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیرات غذاساز

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش تعمیر دستگاه فر

فر یکی از وسایلی است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی در آشپزخانه‌ها پیدا کرده است. دستگاه فر دارای قسمت‌هایی است که برای تعمیر به تخصص کافی نیاز دارند اگر دانش فنی کافی در این زمینه را ندارید به هیچ وجه خودتان آن را تعمیر نکنید. جهت یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش تعمیر دستگاه فر که در 6 ساعت ویدئو خلاصه شده است. استفاده کنید تا با گام به گام تعمیر این دستگاه آشنا شوید.

این شغل علاوه بر اینکه در ایران درآمد خوبی دارد؛ در تمامی کشورهای دنیا تقاضا دارد و اگر مدرک این حرفه با سابقه کاری 3 تا 5 سال  و سایر مدارک درخواستی کشورهای خارجی را داشته باشید می‌توانید به راحتی در این حرفه مشغول به کار شوید. 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر دستگاه فر

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیرات چای ساز

در آموزش تعمیر چای ساز با نکات آموزشی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد آن‌ها با انواع چای ساز و قطعات این دستگاه آشنا شده و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر آن را می‌شناسند. همچنین با یادگیری نحوه عیب‌یابی دستگاه‌های چای ساز می‌توانند مشکلات آن‌ها را برطرف کرده و با انجام این کار به کسب درآمد بپردازند. علاوه بر این آموزش‌ تعمیرات چای‌ ساز برای افراد کاملاً کاربردی بوده و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. دوره آموزش تعمیر چای ساز 118فایل با بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه تعمیر چای ساز خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

در دوره‌ی تعمیرات دستگاه چای ساز به مواردی همچون آموزش تعمیر گام به گام دستگاه چای ساز، نحوه‌ی عیب یابی دقیق دستگاه چای ساز، مشکلات متداول چای ساز و.. اشاره شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیرات چای ساز

2 ساعت

2 ساعت

آموزش تعمیر کولرآبی

آموزش تعمیر کولرآبی 118فایل با بیش از 5 ساعت فیلم‌آموزشی به بیان نحوه ‌نصب و تعمیر کولر‌آبی در دو نوع پوشالی و سلولزی می‌پردازد. این‌مجموعه سعی ‌کرده تا تعمیر کلیه قسمت‌های کولر‌آبی و قطعات داخلی مانند برد و‌موتور را به ‌طور جامع و صفر تا صد آموزش ‌دهد. در واقع این آموزش به گونه ایی است که حتی افرادی که هیچ گونه آشنایی با تعمیر کولر آبی ندارند نیز بتوانند به راحتی تمامی مطالب را به ساده ترین شکل ممکن یاد بگیرند و اقدام به تعمیر نمایند.

مجموعه آموزش تعمیر کولر آبی در مقایسه با سایر مجموعه‌های تعمیر کولر به دلیل داشتن فایل متنی جامع در مورد معرفی اجزاء، بررسی مشکلات و پاسخ آن‌ها به یکی از جامع‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه تبدیل شده است. مجموعه آموزش تعمیر کولر‌آبی، مزایا و معایب کولرهای پوشالی و سلولزی را به همراه تفاوت این دو به طور کامل بیان می‌کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر کولرآبی

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر شما بتوانید این دستگاه را نصب و تعمیر کنید می‌توانید کسب و کار پر رونقی برای خودتان ایجاد کنید. همچنین می‌توانید وقتی دستگاه تصفیه خودتان خراب شد به جای پرداخت هزینه اضافی به تعمیر کار با کمترین هزینه خودتان فیلترها و دیگر مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کنید. آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی به شما کمک می‌کند مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنید.

راه حل این مشکل در دستان آموزشگاه 118 فایل است 🙂

این آموزشگاه با ارائه دادن آموزش‌های مختلف در زمینه‌ی نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب در 34 ساعت ویدئو آموزشی و با آموزش نکات و تکنیک‌های عیب یابی دستگاه تصفیه آب خانگی، مراحل عیب یابی و تعمیر آن افزون بر معرفی ابزار آلات مورد نیاز ، کار را برای شما کاربر عزیز بسیار راحت کرده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

3 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

پس از یادگیری تعمیر لوازم خانگی می‌توانید به صورت دائمی و با داشتن یک مغازه کوچک برای خود و دیگران کارآفرینی کنید و کسب و کار تعمیرات لوازم خانگی را راه اندازی کنید. همچنین با یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید لوازم خانگی خود را با کمترین هزینه تعمیر کنید. علاوه بر این می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید. 

تعمیرات لوازم خانگی همیشه دارای بازارکار خوبی می باشد. علاقمندان با داشتن توانایی لازم می‌توانند در خدمات پس از فروش و مراکزی از این قبیل استخدام گردند یا حتی خود نیز به صورت خصوصی مشغول به فعالیت شوند.

 علاقمندان با فراگیری آموزش تعمیر وسایل برقی می‌توانند با تأسیس شرکت خصوصی، اخذ نمایندگی برندی مشخص، در مراکز خدمات پس از فروش و در کارخانجات تولیدی مشغول بکار شوند و درآمد قابل قبولی داشته باشند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 7 نظر ثبت شده است

4 دیدگاه برای پکیج آموزش تعمیرات لوازم خانگی

  1. مجید موسی نژاد کماچالی

    سلام
    دوره رو خریداری کردم ولی متأسفانه فایل زیپ دانلود شده استخراج نمیشه و درخواست رمز می‌کند
    رمز فایل چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      رمز فایل : http://www.118file.com
      سپاس از همراهی شما

    • پشتیبان 118 فایل

      با سلام و احترام، http://www.118file.com رمز فایل ها می باشد. ممنون از همراهی شما

  2. محمدامین

    سلام آیا مدرکش معتبره.همه چیزو از صفرها صد یاد میده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام بله مدرک معتبر و قابل استعلام می باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید. سپاس از همراهی شما

  3. حمید کریمی

    این آموزشا طوری هست که من بتونم یه تعمیرگاه تخصصی راه بندازم؟

  4. ملکی

    سلام من پکیجتون رو می خوام بخرم ولی درگاه پرداخت نمیاد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

3.5

رضایت

شناسه آموزش: 1034

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz