پکیج آموزش دوخت انواع عروسک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,236,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/05/25

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/30

زمان آموزش: 130 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/05/25

زمان آموزش: 130 ساعت

عروسک‌های بدون بینی، گوش و حتی دهان، امروزه به یکی از محبوب ترین و پر سفارش‌ترین عروسک‌های جهان تبدیل شده‌اند. از همین رو افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند از درآمد بسیار خوبی برخوردار هستند. اگر شما هم می‌خواهید این حرفه را یاد بگیرید و جز مشاغلی برایتان باشد که بتوانید بعد از مهاجرت مشغول به کار شوید بهتر است از پکیج آموزش دوخت انواع عرسوک استفاده کنید تا مهارت و توانایی لازم برای ساخت عروسک‌ها را پیدا کنید

یکی از مهم‌ترین مسائلی که بدون شک ذهن شما را درگیر کرده است این خواهد بود که وسایل مورد نیاز را از کجا و با چه قیمتی تهیه کنم؟ اصلا نگران نباشید:) 

آموزشگاه 118فایل حتی به این موضوع هم فکر کرده و به شما کاربر عزیز، فروشگاه‌هایی را معرفی کرده است؛ تا به راحتی بتوانید تجهیزات مورد نظر را برای شروع کسب و کارتان شروع کنید.

آموزش ساخت عروسک روسی

دوره‌ی ساخت عروسک روسی برای همه‌ی سنین ارائه شده است؛ این شغل علاوه بر اینکه یک حرفه جذاب و خستگی ناپذیر است، امنیت شغلی شما را نیز تضمین خواهد کرد؛ زیرا کسب و کار شما به طور کامل زیر نظر خودتان است و کسی نیست که آن را از شما بگیرد.

در این مجموعه نحوه دوخت تمام اجزای بدن و لباس عروسک به صورت مرحله ‌به‌ مرحله ارائه شده‌ است تا علاوه بر سازندگان عروسک، کسانی که برای اولین بار می‌ خواهند دوخت عروسک را انجام دهند بتوانند به خوبی آموزش ببینند.

علاقمندان می‌توانند این مدل عروسک را در بازار به فروش بگذارند و یک شغل خانگی با درآمد نسبتاً خوب را شروع کنند.

آموزش ساخت عروسک تیلدا

آموزش ساخت عروسک‌ تیلدا  118فایل با بیش از 10 ساعت ویدئو، نحوه دوخت پنج مدل عروسک‌ تیلدا را آموزش می دهد. نحوه دوخت بدن، پاها، دست‌ها، مو، آرایش و لباس عروسک‌ به صورت گام‌به‌گام ارائه شده است.

روش درست کردن موی مجعد عروسک‌ تیلدا و دوخت آن به سر عروسک توضیح داده شده تا علاقمندان بتوانند به جای استفاده از مو‌های آماده‌ی موجود در بازار، خودشان موی عروسک را درست کرده و مطابق با سلیقه‌ی خود به موی عروسک مدل بدهند.

عروسک فرشته و baby(بی بی) تیلدا از دیگر مدل‌هایی است که در پایان، علاقمندان قادر به دوخت آن‌ها خواهند بود. علاقمندان می‌توانند این دو مدل را به همراه دیگر مدل‌های تیلدا در بازار به فروش بگذارند و یک شغل خانگی با درآمد نسبتاً خوب را شروع کنند.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت عروسک تیلدا

2 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

2 ساعت

آموزش ساخت عروسک خمیری

مجموعه آموزشی ساخت عروسک‌ خمیری 118فایل با بیش از 23 ساعت ویدئو آموزشی، نحوه ساخت بیش از 60 مدل عروسک‌ را به شما ارائه می دهد. عروسک های خمیری این روزها علاقمندان زیادی پیدا کرده است. این خمیر مجسمه سازی ضد آب و سبک باعث شده علاقه به ساخت این نوع عروسک ها بیشتر شود. نام یکی از برند های خمیر، خمیر پلیمر است که در ایران قابل دسترسی نیست اما ما در این زمینه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با خمیر گل سازی یا خمیر گل چینی کار های هنری زیبایی را بسازید و رعایت نکات مهمی نظیر دقت، ظرافت و حوصله نتیجه ی کار شما را زیباتر می کند.

در این آموزش به خوبی مراحل ساخت خمیر عروسک سازی با کیفیت، روش های رنگ آمیزی و نکات مربوط به شرایط و مراحل نگهداری طولانی مدت خمیر را می آموزید و به صورت کامل نحوه ساخت تمامی اجزای چهره، دست، بدن، لباس و … عروسک خمیری را تماما به شما در این مجموعه به شما آموزش خواهیم داد.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت عروسک خمیری

4 ساعت

10 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

آموزش دوخت عروسک پولیشی

آموزش دوخت عروسک پولیشی 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو به مدل‌های جذاب و دوست داشتنی عروسک می‌پردازد. در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی سعی شده نحوه دوخت عروسک حیوانات از قبیل خرس، راکون، سمور، گربه، خرگوش،سگ، گوزن و غیره به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شود تا علاقمندان با فراگیری دوخت این نوع از عروسک‌های پولیشی قادر باشند به راحتی عروسک‌‌ پولیشی حیوانات را آماده کنند.

همچنین در این آموزش صفر تا صد دو مدل عروسک دختر پولیشی را توضیح می‌دهد. عروسک‌های پولیشی شخصیت‌های کارتونی سونیک نیز یاد داده شده تا علاقمندان بتوانند با کمک این مجموعه متنوع‌ترین عروسک‌های پولیشی را دوخته و در بازار به فروش برسانند. توجه داشته باشید در کنار ویدئوهای آموزشی الگوهای عروسک نیز در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید هر عروسک آموزش را به راحتی و در ابعاد دلخواه خود بسازید.

آموزش عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی

مجموعه آموزشی عروسک بافی شخصیت کارتونی که در 16 ساعت خلاصه شده و شامل 5 بخش می باشد به صورت مرحله به مرحله اصول بافت بسیاری از عروسک ها را در اختیار علاقمندان قرار داده است، به طوری که در بخش اول مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی، نحوه بافت انواع عروسک کریسمس به شکل کودک و مادر و پدر، اسب تک شاخ (Unicorn)، عروسک اسمورف و عروسک توئیتی آموزش داده خواهد شد.

در پایان با تماشای این مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی نظیر خرگوش بانی، بافت بالش به شکل گوسفند، عروسک دختر، عروسک بابانوئل، نحوه بافت کلاه به شکل میکی موس و بافت گوسفند (sheep)، بافت خرس،عروسک فیل، بافت کیف به شکل عروسک Oggay (گربه)، عروسک های مینیون، عروسک توئیتی را فرا خواهید گرفت. و خواهید توانست عروسک های جذاب و زیبایی را ببافید و از آن لذت ببرید.

آموزش عروسک بافی دختر

در کل بافتنی راهی است برای درمان مشکلات روحی مانند بیماری افسردگی. بافتنی کمک می کند به آرامش برسیم و افکار منفی را از خود دور کنیم. بافتنی سالم ترین و کم خرج ترین تفریح و سرگرمی برای آرامش مغز و اعصاب است. این کار هنری برای همه افراد در سنین مختلف توصیه می شود.

پس از تماشای کامل ویدئو های آموزشی این مجموعه قادر به بافت مدل های متفاوت عروسک خواهید بود و طریقه ی بافت اعضای بدن عروسک، بافت انواع مدل های لباس عروسکی، بافت مو با قلاب و میل بافتنی را به صورت کامل آموزش خواهید دید.

لازم به ذکر است این مجموعه آموزشی به صورت جزء به جزء بوده و تمامی مراحل را به طور کامل بیان کرده است تا در انتهای مجموعه بتوانید عروسک دلخواه خود را به راحتی ببافید.

آموزش ساخت عروسک جورابی

آموزش ساخت عروسک جورابی به دلیل سادگی در دوخت و سرعت بالا در آماده سازی موجب شده بسیاری از کسانی که در منزل به عنوان شغل خانگی مشغول به ساخت عروسک هستند بیشتر سعی دارند عروسک‌های خود را با جوراب‌ بسازند.

به همین دلیل 118فایل مرحله به مرحله در بیش از 9 ساعت ویدئو به آموزش ساخت عروسک‌ جورابی پرداخته است. مدل‌های متنوع چون عروسک پسر، دختر، بی‌بی (baby)، خرگوش، گربه، خرس، میمون و…را می توانید با کمک آموزش ساخت عروسک‌ جورابی با انوع جورابهای رنگی آماده کنید.

 می‌توانید با ایده گرفتن از این ویدئوها عروسک دلخواهتان را به راحتی با جوراب بدوزید. در این مجموعه حتی نحوه دوخت مو سر عروسک دختر نیز آموزش داده شده‌است. در نتیجه علاقمندان به این هنر زیبا و جذاب می‌توانند انواع عروسک دختر را ساخته و به فروش بگذارند.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت عروسک جورابی

2 ساعت

6 ساعت

1 ساعت

آموزش عروسک بافی حیوانات

آموزش عروسک بافی حیوانات 118فایل با بیش از 28 ساعت ویدئو آموزشی برای شما عزیزان ارائه شده است. این حرفه شامل جدیدترین مدل ها نظیر نحوه قلاب بافی گوزن کریسمس، باب اسفنجی و پنگوئن می باشد. در این مجموعه ی آموزشی قصد داریم به شما هنرجویان عزیز انواع مختلف بافت عروسک حیوانات را آموزش دهیم تا با فراگیری این مراحل عروسک هایی زیبا و دلخواهی را برای فرزندان خود و دیگران ببافید.

ممکن ‌است موقع بافت اعضای بدن عروسک دچار مشکل شوید؛ اما جای هیج نگرانی نیست، زیرا این مجموعه تمامی این موارد را به صورت کامل شرح داده ‌است. 

فرآیند ساخت عروسک، موجب کم شدن استرس و افسردگی می شود و شما وقتی شروع به یادگیری کنید، متوجه می‌شوید که چقدر کارهای خلاقانه‌ای می‌توانید انجام دهید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش عروسک بافی حیوانات

27 ساعت

1 ساعت

شغل ساخت عروسک، یکی از مشاغلی است که در دسته مشاغل هنری قرار می­گیرد. ساخت عروسک در حال تبدیل شدن به یک شغل مد روز و یک تجارت پرسود برای سازنده اسباب بازی‌های دست ساز شده است. همچنین عروسک‌ها برای همه دختر‌ها و بعضا پسرها حتی وقتی بزرگ می‌شوند، جذابیت زیادی دارند.

تقریبا می‌توان گفت که هر نوع عروسک با هر مدل یا جنسی جذابیت خاص خود را دارد و طرفداران آن‌ها زیاد است؛ اما عروسک‌هایی که در این پکیج آموزش داده می‌شود، عروسک‌های ساده‌ای نیستند و مورد توجه مردم قرار خواهند گرفت؛ پس از شروع این کسب و کار نترسید:) بکه با هدف رسیدن به درآمدهای بسیار زیاد و داشتن چندین کارخانه تولید عروسک این حرفه را شروع کنید 🙂 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش دوخت انواع عروسک

  1. 234afra

    آموزش بافت عروسک با قلابه؟

  2. وحیده

    الگوهای عروسک هم تو مجموعه هست؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1032

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz