پکیج آموزش راه اندازی آرایشگاه بانوان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

2,506,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/12/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/28

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/12/30

پکیج آموزش راه اندازی آریشگاه بانوان شامل دوره‌های کاربردی مانند بافت مو، کاشت و طراحی ناخن، شینیون مو، کراتینه مو و… هستند، می‌توانید به راحتی، تنها با آموزش دادن به دیگر افراد درآمد زایی کنید. شما می‌توانید برای خود سالن‌های زیبایی تاسیس کنید یا به صورت درصدی در سالن‌های زیبایی معتبر مشغول به کار شوید. همچنین می‌توانید بدون اینکه در سالن مشغول به کار شوید برای خود و اطرافیان، از پاکسازی پوست گرفته تا کراتینه مو را انجام دهید.

آموزش میکاپ عروس

آرایش کردن برای بعضی از افراد تنها یک سرگرمی است اما برای اشخاص زرنگ یک سرگرمی پول‌ساز است. در این دوره‌ی آموزشی که بیش از 47 ساعت است هرنوع میکاپی که فکرش را بکنید، از عربی گرفته تا لبنانی و هالیوودی و اروپایی و… را به طور کامل آموزش داده شده. افزون بر این، آرایش‌های محبوبِ سلبریتی‌ها در مراسم‌های مهم را به طور گام به گام فرا خواهید گرفت.

در این دوره‌ها علاوه بر اینکه توانایی پاسخ گویی به هر نوع خواسته‌ی عجیب و غریب عروس‌ها بر‌می‌آیید؛ روش‌های افزایش شادابی پوست و نحوه‌ی درست پاک کردن آرایش را به صورت صفر تا صد آموزش میبیند.

سرفصل‌های اصلی آموزش میکاپ عروس

2 ساعت

6 ساعت

5 ساعت

9 ساعت

5 ساعت

12 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

آموزش شینیون مو

اگر شما هم از آن عده افرادی هستی که در کودکی به اسم خوشگل کردن موهای عروسک‌هایتان هربلایی که ممکن بود سرشان می‌آوردید؛ به شما تبریک می‌گویم! شما استعدادی کشف نشده در زمینه شینیون مو دارید. آموزش شینیون مو 118 فایل با بیش از 40 ساعت ویدئوی آموزشی انواع بافت موهای مدرن و شینیون‌های مختلف را به صورت کاملا آهسته و گام به گام انجام می‌دهد.

قبل از هر گونه آموزش، 118 فایل به صورت کامل نحوه‌ی براشینگ، حالت دهی، اتو کردن و فر کردن مو را به صورت کاملا قابل درک آموزش داده است. افزون بر همه‌ی این موارد در ویدئوهای آموزشی ابزار مورد نیاز برای بافت مو و شینیون‌های جذاب را به طور دقیق معرفی کرده.

سرفصل‌های اصلی آموزش شینیون مو

5 ساعت

1 ساعت

7 ساعت

7 ساعت

10 ساعت

10 ساعت

آموزش خودآرایی

خود آرایی فقط آرایش نیست 🙂 خودآرایی علاوه بر انواع آرایش شامل نکات پوستی مانند از بین بردن جوش و جای جوش یا لک‌های پوستی می‌شود.

این آموزش‌ها شامل آرایش ساده‌ی دخترانه، آرایش روزانه، آرایش ساده و اصولی، پایه و اصول آرایش صورت، نکاتی برای آرایش چشم‌ها و همچنین شامل نکاتی مانند آموزش چگونگی پیدا کردن بهترین سایه، نحوه استفاده از پنکیک، معرفی انواع کرم پودر و… می‌شود. در آموزش 118 فایل نحوه‌ی انجام گریم‌های ساده برای از بین بردن لک‌های پوستی و جوش‌ها نیز به طور کامل آموزش داده می‌شود.

نقطه‌ عطف آرایش شما چشم و ابروهایتان است که با تنوع در آرایش چشم می‌توانید هر روز فرد متفاوتی را به اطرافیان خود نشان دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش خودآرایی

10 ساعت

5 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

12 ساعت

15 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش کوتاهی مو زنانه

در این دوره‌های آموزشی، فقط مدل‌های مختلف کوتاهی معرفی نمی‌شود؛ بلکه بر اساس فرم‎‌های مختلف صورت مدل‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود تا زیبا ترین حالت خود را داشته باشید. آموزش کوتاهی مو زنانه می تواند فرایندی زمانبر و نیازمند صبر و تحمل فراوان باشد. اما آنچه بیش از هر چیز دیگری در فراگیری آموزش کوتاهی مو زنانه اهمیت دارد تمرین و ممارست فراوان است. از این‌رو مجموعه می طلبد که پس از تماشای کامل هر ویدئو، مدل مو فراگرفته شده توسط هنرجو اجرا گردد. لذا داشتن افرادی به‌عنوان مدل برای انجام هرکوتاهی یا کلاه‌گیس‌های متفاوت می‌تواند درامر آموزش به شما کمک فراوانی کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش کوتاهی مو زنانه

7 ساعت

12 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

5 ساعت

آموزش بافت مو

در این مجموعه انواع مدل های تاج گل در طرح های مدرن و به روز را یاد می گیرید که بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. بافت‌های دیگری که در این مجموعه موجود است و احتمالا نامشان را زیاد شنیده‌اید، بافت دم‌ اسبی، حصیری و تیغ‌ ماهی است. هرکدام از این مدل‌ها دارای ده‌ها زیرمجموعه متفاوت است که بسته به سلیقه و کاربرد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برخی از این مدل‌های جذاب و زیبا شامل مدل بافت موجی، حصیری‌ هلندی، توری، سلتیک، تل جلوی سر، دم اسبی و خرگوشی، فرانسوی، قلبی، گوجه‌ای، لیفت و … می‌باشند که هر کدام دارای چندین ویدئو هستند.

برای تاسیس سالن زیبایی و انجام بافت مو باید مدرک آرایشگری را دریافت کنید و بعد از آن با سرمایه‌ای نزدیک به 15 الی 20 میلیون تومان مکانی را برای خود اجاره کنید و تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شینیون مو و بافت مو را خریداری کنید و مشغول به کار شوید. ما در این مجموعه شما راتا لحظه آخر و رسیدن به درآمد همراهی میکنیم.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت مو

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

8 ساعت

6 ساعت

18 ساعت

آموزش کراتینه کردن مو

در دوره‌ی آموزش کراتینه مو علاوه بر آموزش نحوه‌ی کراتینه کردن مو در 6 ساعت به صورت جامع و کامل، شیوه‎‌های مختلف برای ترمیم و احیا کردن موهای آسیب دیده را نیز فرا خواهید گرفت. در این بخش شما با چندین راهکار برای ترمیم موهای رنگ شده و یا دکلره آشنا خواهید‌ شد. لازم به‌ ذکر است که به واسطه این مجموعه نحوه ساختن چندین ماسک‌ خانگی برای ترمیم موها و محافظت از آنان را فرا خواهید گرفت.

افرادی که به صورت حرفه‌ای وارد این هنر می‌شوند و تمامی مراحل کراتینه کردن مو را فرا می‌گیرند می‌توانند به آینده‌ی شغلی خودشان امیدوار باشند. زیرا این حرفه جز مشاغل پردرآمد است و فقط مهارت و توانایی لازم را می‌طلبد.

سرفصل‌های اصلی آموزش کراتینه کردن مو

3 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش رنگ مو

آموزش رنگ مو 118فایل با بیش از 6 ساعت ویدئوی آموزشی ارائه شده است که در ابتدا به انتخاب رنگ‌ مو متناسب با فرم صورت، رنگ پوست و ابزار مورد نیاز برای رنگ کردن می پردازد، سپس آموزش اصولی ترکیب رنگ، ترکیب مقدار اکسیدان، رنگ مو و آموزش تئوری دستیابی به رنگ ‌موی مورد نظر گفته می شود تا با مشاهده ویدئوها بتوانید رنگ دلخواه مشتریان خود را به خوبی درآورید چرا که میزان اکسیدان روی رنگ ‌مو بسیار تاثیرگذار است.

بعد از یادگیری اصول انجام رنگ مو می‌توانید موهای خود و دیگران را به راحتی رنگ کنید و همچنین می‌توانید این کار را به عنوان شغل انتخاب کنید و در آرایشگاه مشغول به کار شوید یا برای خودتان سالن زیبایی تاسیس کنید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید. 

 

سرفصل‌های اصلی آموزش رنگ مو

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش پاکسازی صورت

پوست صورت در طول روز در مقابل باکتری‎‌ها و گردو غبار قرار می‌گیرد و نیاز به پاکسازی اصولی دارد. علاوه برآن نیاز است سلول‌های مرده‌ی پوست را صورت هر سی روز یکبار به طور کامل از روی پوست پاک سازی کرد؛ با این کار علاوه بر روشن تر شدن پوست، باعث از بین رفتن آکنه و جوش‌ها می‌شود.

آموزش پاکسازی‌ صورت در ابتدا با ارائه فیلم‌ های ویدئویی گوناگون به آموزش درماپلنینگ پرداخته و این‌ روش را به صورت کامل شرح داده‌‌ است. از آنجا که وجود سلول‌ های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود “تیغ مخصوص” به رفع این موارد کمک می‌کند. در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می‌گردد.

درماپلنینگ، روشی است که توسط ابزاری به نام درمارولر انجام می‌شود و باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می‌گردد.

سرفصل‌های اصلی آموزش پاکسازی صورت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش تاتو بدن

آموزش تاتو بدن را به همه تاتو کاران و افراد تازه کار توصیه می‌کنیم. در این مجموعه آموزشی تکنیک‌های رسم خطوط مختلف، سایه زنی و تاتوی رنگی به طور دقیق توضیح داده شده است. این تکنیک‌ها به افراد مجرب کمک می‌کند تا طرحی زیبا و بدون هیچ خطایی روی پوست بزنند.

این مجموعه حتی برای کسانی که هیچ دانشی در زمینه تاتو ندارند و یا تازه کار هستند مفید خواهد بود. زیرا انواع ماشین‌ها، سوزن‌ها و مراحل کار تاتو را به صورت گام‌ به‌ گام به هنر جویان عزیز آموزش داده ایم. همچنین در آموزش تاتو بدن ماشین های مختلف تاتو را با هم مقایسه کرده ایم که از افراد مبتدی گرفته تا افراد حرفه‌ای بتوانند ماشین مناسب کار خود را به راحتی انتخاب کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تاتو بدن

3 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

15 ساعت

5 ساعت

آموزش تاتو صورت

انجام تاتوی صورت بیشتر مورد توجه کسانی قرار می‌گیرد که حوصله آرایش‌های روزانه را ندارند و با انجام یکبار تاتو می‌خواهند خودشان را راحت کنند. علاوه بر این تاتوی صورت یکی از مشاغل بسیار مهم در جهان و کشور خودمان معرفی شده؛ زیرا نیاز به تمرکز زیاد و نداشتن لرزش دست است.

تاتو درآمد خوب و بازارکار پویا و فعالی دارد. از دیگر دلایل یادگیری این حرفه می‌توان به اشباع نبودن بازار کار این حرفه اشاره کرد که به راحتی با یادگیری و کسب مهارت‌های لازم می‌توانید آرایشگاه مخصوص به خود را تاسیس کنید و مشتری‌های زیادی داشته باشید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تاتو صورت

6 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش اکستنشن مو

چند سالی است که تب و تاب اکستنشن مو بین خانم‌ها اوج گرفته است. خیلی از خانم‌ها یا به دلیل کوتاهی موهایشان و یا به دلیل کم پشت بودن آن ترجیح می‌دهند تا موهای خود را اکستنشن کنند. بسیاری هم قصد رنگ کردن موهای خود را ندارند و می‌خواهند با انجام اکستنشن هایلایت‌هایی را در موهای خود ایجاد کنند. بنابراین یادگیری این حرفه باعث می‌شود به راحتی وارد بازار کار این حرفه شوید. برای یادگیری این هنر می‌توانید از پکیج ویدیویی آموزش گام به گام اکستنشن مو استفاده کنید.

در انتهای مجموعه نکات مراقبت از موهای اکستنشن را فرا خواهید گرفت. این نکات شامل نحوه مراقبت‌های بعد از اکستنشن، نحوه ریموو موها، شانه زدن موها و شستن آن و… می‌باشد. مجموعه آموزش اکستنشن مو با آموزش بیش از 150 مدل مو یک مجموعه جامع به شمار می‌رود.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش اکستنشن مو

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش لیفت و لمینت مژه

با آموزش لیفت و لمینت مژه هنرجویان تمامی مراحل و نکات در مورد چسب مژه، شست و شوی اصولی مژه ها، چسباندن مژه های پایین چشم و انتخاب اکستنشن مناسب مژه ، انواع کراتینه و ریموور برای لیفت و لمینت مژه، نحوه گذاشتن مواد بر روی مژه، لیفت ابرو و… را یاد می گیرند. همراه با این نکات همانند یک فرد متخصص لیفت‌ و لمینت مژه و ابرو را انجام خواهند داد.

پس از اتمام این آموزش شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، لیفت و لمینت مژه را با انواع مواد موجود در بازار برای انواع مژه با سایز متفاوت انجام دهید، سپس می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

سرفصل‌های اصلی آموزش لیفت و لمینت مژه

1 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش کاشت ناخن

دوره‌ی آموزشی کاشت ناخن، هر نوع کاشتی را از کاشت ژله ای و قالب های رنگی که ساده ترین و ابتدایی ترین نوع کاشت است تا طراحی فرمرهای فرنچ، اکریلیک، پری دریایی، طرح های سه بعدی و.. که از پر طرفدارترین مدل‌ها بین بانوان هستند را به صورت کامل و گام به گام همراه با زبان فارسی در اخنیار شما عزیزان قرار گرفته است.

ریمو کردن ناخن مصنوعی از دیگر مباحث پایه ای آموزش کاشت‌ ناخن بوده که در انتهای این آموزش، نحوه ریمو کردن ناخن اکریلیک، ناخن تزیین شده با زیورآلات، ریمو کردن ناخن با استون و … نیز ارائه شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش کاشت ناخن

1 ساعت

10 ساعت

2 ساعت

آموزش طراحی ناخن

بعد از ظرافت و تمیزی در کار ناخن، نکته‌ی دیگری که یک ناخن کار باید به آن بسیار توجه کنید؛ طراحی تمیز و مورد رضایت مشتری است. آموزش طراحی ناخن 118فایل با بیش از 38 ساعت به آموزش طراحی‌های جذاب و سه بعدی را به طور دقیق و قابل فهم آموزش می‌دهد.

پس از اتمام این دوره شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع طراحی ناخن از جمله طراحی با ابر، با فویل و انواع دیزاین سنگ، نگین، لنز را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش طراحی ناخن 118فایل، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش طراحی ناخن

6 ساعت

1 ساعت

14 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

آموزش پدیکور

دوره‌ی آموزشی پدیکور که شامل 3 ساعت نکات مفید در مورد بهداشت و نظافت پا می‌شود؛ می‌تواند یک پکیج کامل در مورد بهداشت پا و نگدار ی از آن باشد. در پایان آموزش تمامی هنر‌آموزان قادر خواهند بود پدیکور را به صورت حرفه ای فرا بگیرند. همچنین با تمامی ابزارآلات، دستگاه‌ها، ست‌های پدیکور و اسکراب‌های مربوط به پا آشنا می شوند.

علاقمندان می‌توانند در کنار پدیکور از این روش نیز برای پاکسازی استفاده کنند. از آنجایی که کاشت ناخن امروزه رواج زیادی بین بانوان پیدا کرده است. آموزش‌ پدیکور با در بر‌داشتن آموزش کاشت‌ناخن می‌تواند به افرادی که در حوزه کاشت‌ناخن دست‌(مانیکور) و پا‌(پدیکور) فعالیت دارند کمک‌کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش پدیکور

2 ساعت

2 ساعت

امروزه زیبایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و به همین دلیل بسیاری از خانم ها و آقایان حاضرند مبالغ زیادی را برای زیبایی خود هزینه کنند. از گذشته‌ای نه چندان دور تا همین الان، افرادی که در لاین‌های زیبایی مشغول هستند درآمد خوبی داشته‌اند و اینطور به نظر می‌سد که تا آینده‌ای نامعلوم نیز این افراد دارای درآمدهای بسیار بالایی خواهند بود.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش راه اندازی آرایشگاه بانوان

  1. afra

    سلام می تونم با این پکیج تو آرایشگاه ها شروع به کار کنم

  2. سحر

    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1036

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz