پکیج آموزش راه‌ اندازی کافی شاپ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

674,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/10

تاریخ بروزرسانی: 1401/06/08

زمان آموزش: 60 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/10

زمان آموزش: 60 ساعت

این پکیج برای ارائه منویی کامل و منحصر به‌ فرد آماده شده است. همچنین نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی دارید که در آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ تمام تجهیزات مورد نیاز معرفی می شود؛ علاوه بر آن برای داشتن یک کافه خوب و پر از مشتری باید باریستای خوبی نیز باشید که در این پکیج هر دو، دوره را برایتان + تعمیر دستگاه اسپرسو ساز قرار داده‌ایم:) راه‌اندازی کافه سیار آخرین موضوعی است که این مجموعه به آن پرداخته‌ شده است تا افرادی که سرمایه اندکی برای شروع دارند هم بتوانند کار مورد علاقه خود را شروع کنند. در شروع کار، بسیاری از افراد با اشتباهاتی پیش پا افتاده‌ با شکست مواجه می‌شوند. اگر می‌خواهید از این اشتباهات جلوگیری کنید باید بخش مشاوره برای راه‌ اندازی و نقشه راه‌ بردی را با دقت مشاهده کنید.

آموزش راه اندازی کافی شاپ

آموزش راه اندازی کافی شاپ در وب‌سایت 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی، به نحوه و اصول اولیه راه‌ اندازی کافی‌ شاپ از قبیل طراحی فضا، انتخاب منو، انتخاب اسم کافی‌شاپ، محل کافی‌شاپ و… پرداخته است. اگر می‌خواهید یک کافی‌شاپ مدرن و بی‌نظیر را راه‌اندازی کنید، آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ بهترین مرجع برای شما خواهد بود.

در این مجموعه ابتدا برترین مشاوران کسب و کار اطلاعات لازم برای راه‌ اندازی کافی‌ شاپ، نکات و اشتباهات رایجی که افراد تازه‌کار با آن مواجه هستند را توضیح می‌دهند. سپس با ارائه یک نقشه راهبردی، نحوه نوشتن یک طرح تجاری کافی‌ شاپ و… را آموزش می‌دهند.

پس از شناخت مسیر راه‌ اندازی کافی‌ شاپ آمادگی لازم برای طراحی و اجرا محیط کافی شاپ را به دست خواهید آورد. در این مجوعه طراحی و چیدمان، ساخت دکور، طراحی تخته سیاه، 100 ایده برای طراحی فضاهای کوچک، نورپردازی، طرح صندلی‌ها و… اشاره شده تا علاقمندان بتوانند فضایی شیک و جذاب را برای کافی شاپ خود طراحی و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش راه اندازی کافی شاپ

5 ساعت

5 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

آموزش باریستا

آموزش باریستا با اصولی شروع می‌شود که در آن ابتدا با قهوه و انواع آن آشنا خواهید شد.سپس نحوه کار با دستگاه آسیاب  قهوه، دستگاه اسپرسو و تنظیمات مختلف آن، آموزش اصولی تمپ کردن، آموزش اصولی فوم گرفتن از شیر، آموزش عملی گرفتن اسپرسو، آموزش عملی لته آرت و غیره را فرا خواهید گرفت.

در آموزش کیک و شیرینی  باریستا نحوه پخت انواع کیک قهوه را مرحله به مرحله آموزش می بینید تا کسانی که هیچ مهارتی در این زمینه ندارند بتوانند کیک‌های خوشمزه و بی‌نظیری را بپزند و منویی کامل داشته باشند. 

آموزش باریستا به علاقمندان به این هنر جذاب و شگفت انگیز کمک‌ می‌کند بتوانند در بسیاری از کافی‌شاپ‌ها شروع به کار کنند و در آمدی بیش از 8 میلیون تومان در ماه را برای خود رقم بزنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش باریستا

18 ساعت

12 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش تعمیر اسپرسو ساز

در دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه اسپرسو ساز با بیش از  7 ساعت ویدئو آموزشی، شما با دستگاه‌های تجاری و خانگی اسپرسوساز آشنا خواهیدشد و شیوه عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها را فراخواهید گرفت. شما در قسمت تعمیر اسپرسو ساز ابتدا با نحوه تعویض قطعاتی که قابل تعمیر نیستند، آشنا می‌شوید. سپس شیوه‌ی صحیح سرویس و تمیزکاری دستگاه اسپرسوساز را یاد می‌گیرید و درادامه بصورت قدم به قدم با تعمیر قطعات مختلف دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. برای یادگیری مجموعه آموزش تعمیر‌اسپرسوساز نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید. چرا که آموزش تعمیر‌اسپرسوساز بصورت گام به گام بوده و افراد مبتدی مشکلی برای یادگیری نخواهند داشت.

پس از مشاهده تمامی ویدئوهای آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز شما با تمامی قطعات و اجزای دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. توانایی کامل عیب یابی و تعمیر دستگاه و توانمندی لازم جهت ورود به حرفه ی تعمیرات لوازم برقی به صورت فردی و یا استخدام در مراکز بزرگ تعمیرات لوازم خانگی برقی را خواهید داشت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر اسپرسو ساز

1 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

سرمایه لازم و انتخاب مکانی مناسب برای راه‌‌اندازی کافی‌ شاپ از مهم‌ترین عواملی است که درسود حاصل تاثیر به‌ سزایی دارد. علاوه براین، بزرگی و کوچکی شهر هم در میزان درآمد ماهیانه تاثیرگذار است. به گونه‌ای که درآمد در شهرستان‌های کم جمعیت در حدود 5 الی 20 میلیون تومان در ماه می‌باشد.

میزان درآمد حاصل از راه‌ اندازی کافی‌ شاپ در شهر‌های بزرگی مانند تهران دو یا سه برابر خواهد بود.جالب است بدانید که هر ساله مسابقات جهانی باریستا انجام می‌شود که می‌توانید با کمک آموزش باریستا وارد این مسابقات جهانی وارد شوید و جوایز نقدی را از آن خود کنید. دقت داشته باشید که تنها با کمک آموزش باریستا نمی‌توانید به یک فرد حرفه ای و مجرب تبدیل شوید باید در کنار این مجموعه خلاقیتتان را هم نیز افزایش دهید برای این کار می‌توانید از طرح های موجود در اینترنت ایده بگیرید.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش راه‌ اندازی کافی شاپ

  1. پدرام

    چه پکیج خوبی

  2. مهراد34

    خرید وسایل کافی شاپ هم تو پکیج گفته شده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1019

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz