پکیج آموزش راه اندازی کلینیک خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

3,150,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/12/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/18

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/12/30

پکیج آموزش راه اندازی کلینیک خودرو شامل دوره‌های کاربردی مانند صفر شویی خودرو، آموزش کارواش نانو، آموزش پولیش و سرامیک خودرو، آموزش نقاشی خودرو، آموزش کاور خودرو، آموزش هیدروگرافیک خودرو، آموزش تودوزی خودرو، آموزش تودوزی انواع گیر بکس، آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا، آموزش تعمیر موتور تویوتا VVTI، آموزش تعمیر جلوبندی، آموزش تعمیر، اگزوز است و همه‌ی این موارد را در قالب ویدئوهای آموزشی همراه کتابچه رایگان دریافت خواهید کرد.

آموزش صفرشویی خودرو

ممکن است با خود بگویید صفرشویی خودرو که دیگر به مهارت و آموزش خاصی نیاز ندارد.

اما باید به عرضتان برسانم که صفرشویی خودرو شامل رفع کثیفی و مشکلاتی مانند ظاهر خودرو، کاپوت و اجزای داخلی می‌شود که برای خودروهای خارجی و لوکس که از متریال‌های خاصی برای اجزای داخلی استفاده می‌شود؛ بهتر است قبل از بروز هر گونه مشکلی به صورت کامل و دقیق آموزش صفرشویی خودرو را تماشا کنید.

آموزش صفرشویی خودرو 118فایل با بیش از 14 ساعت ویدئو به زبان فارسی ارائه شده است. در این مجموعه تمامی مراحل صفرشویی همراه با نحوه استفاده صحیح از ابزار و مواد مورد استفاده در شستشوی خودرو را آموزش می دهد. 

سرفصل‌های اصلی آموزش صفرشویی خودرو

5 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

آموزش کارواش نانو (بدون آب)

امروزه با توجه به کمبود آب و افزایش گرد و غبار، خودروها زودتر کثیف می‌شوند، به طوری که شاید هر دو هفته یکبار نیاز به کارواش پیدا کنند؛ به همین دلیل کاراش بدون آب (نانو) در این روزها بسیار ترند شده است.

با این حال انجام کارواش بدون آب بدون آموزش لازم را دیدن عملی بی‌نتیجه خواهد بود. هر کاری نیاز به دانستن تکنیک‌ها و اصول خاصی دارد، به همین دلیل نیز پس از معرفی ابزار مورد نیاز، اصول کلی کارواش بدون‌ آب (نانو) خودرو، تفاوت دیتیلینگ با کارواش نانو، تمیز کردن لکه های آب باران، تمیز کردن درزها و قسمت های مختلف محفظه موتور خودرو، ایجاد درخشندگی در خودروی مشکی و غیره را به طور کامل آموزش داده‌ایم.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش کارواش نانو

2 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش پولیش و سرامیک خودرو

یادگیری این حرفه علاوه‌ بر اینکه برای شما یک کسب درآمد خواهد بود؛ به شما در نگهداری از خودروی خود کمک خواهد کرد. از آنجایی که حرفه دیتیلینگ خودرو نکات و تکنیک های فراوانی دارد و از سویی بسیار کار حساسی است؛ شما برای شروع چنین کسب و کاری باید کاملا در این حوزه آموزش دیده و حرفه ای شوید.

همچنین اگر به دنبال شغلی با منبع درآمد ثابت هستید می‌توانید این حرفه را یاد بگیرید زیرا امروزه اکثرا خانه‌ها حداقل دو یا بیشتر از دو خودرو دارند و همه‌ی آن‌های در مراقبت و نگهداری از خودرو‌ها در تلاش‌ هستند زیرا با گرانی خودرو و افزایش تورم قدرت خرید کاهش یافته است. بنابراین می‌توان با وارد شدن به این حرفه به درآمد خوبی دست یافت.

سرفصل‌های اصلی آموزش پولیش و سرامیک خودرو

2 ساعت

21 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

آموزش نقاشی خودرو

آموزش نقاشی خودرو 118فایل یک مجموعه کاربردی با بیش از 19 ساعت ویدئو آموزشی می باشد که مباحثی جامع در حوزه نقاشی خودرو را بیان می کند. رنگ شناسی و ابزار و وسایل مورد نیاز اولین موضوعات مجموعه می باشد. بعد از آن چگونگی ترکیب انواع رنگ کلیر، متالیک و سفید مرواریدی آموزش داده می شود. همچنین مراحل رنگ آمیزی خودرو به صورت گام به گام گفته می شود.

خوب است بدانید که برای شروع شغل نقاشی خودرو شما به هیچ مدرک دانشگاهی احتیاج نخواهید داشت. در واقع اگر به این حرفه علاقه مند باشید تنها کافی است که مهارت‌های ضروری در این حرفه را از طریق آموزش‌هایی که وجود دارد فرا بگیرید سپس دانش فنی خود را افزایش دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش نقاشی خودرو

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش کاور خودرو

همان طور که می‌دانید برای نصب کاور خودرو نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص دارید. در آموزش کاور خودرو طی 11 ساعت، علاوه بر آموزش، ابزارها و وسایل مورد ‌نیاز به همراه نحوه استفاده از آن‌ها به طور جامع توضیح داده ‌شده. شما در آموزش کاور خودرو پس‌ از یادگیری تمامی مراحل این کار و تشخیص تقلبی از اصل می‌توانید روی بخش‌های مختلف خودرو نظیر سپر، آینه و کاپوت نصب کاور انجام دهید. دقت داشته باشید که این کار تکنیک‌های مختلفی دارد که شما در این آموزش‌ها با انواع تکنیک‌ها آشنا خواهید شد.

مدت زمان یادگیری کاور کردن خودرو، بسته به علاقه و سرعت یادگیری شما متفاوت است و در یک بازه دو هفته تا یک ماهه صورت می‌گیرد.

سرفصل‌های اصلی آموزش کاور خودرو

2 ساعت

1 ساعت

8 ساعت

آموزش هیدروگرافیک خودرو

در این آموزش 10 ساعته با موضوعاتی از قبیل هیدروگرافیک چیست، کاربرد هیدروگرافیک و پروسه آن، تجهیزات کارگاه چاپ هیدروگرافیک، بررسی و ویژگی‌های فیلم هیدروگرافیک، بررسی تفنگ رنگ پاش، بررسی اکتیواتور آئروسل و اکتیواتور رنگ پاش آشنا خواهید شد. سپس ایجاد بستر مناسب و انجام هیدروگرافیک را آموزش می‌بینید.

با پیشرفت‌های‌ تکنولوژی روش انجام بسیاری از کارها مانند نقاشی‌ خودرو نیز تغییر کرده و بسیار آسان‌تر از قبل شده‌ است. نقاشی خودرو معمولاً چندین روز طول می‌کشد درصورتی که با کمک آموزش هیدروگرافیک‌ خودرو می‌توان همان‌ کار را در یک الی‌ دو روز انجام‌ دهید. همچنین می‌توانید طرح‌های جذاب و منحصر به‌ فردی را داخل و خارج خودرو اعمال کنید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش هیدروگرافیک خودرو

1 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

آموزش تودوزی خودرو

تودوزی خودرو برخلاف تصور عموم یک شغل هنری است تا عملی و نیاز به خلاقیت و ظرافت دارد. آموزش تودوزی خودرو 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی به صورت گام‌به‌گام برای علاقمندان به این حرفه ارائه شده است. آموزش تودوزی‌ خودرو ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای دوخت و نصب تودوزی‌ خودرو را معرفی می‌کند؛ سپس نحوه ساخت ابزار‌هایی چون پنس کش، سوراخ کن چرم و ابزار پانچ چرم را به صورت عملی آموزش می‌دهد. در ادامه آموزش تودوزی‌ خودرو به دوخت روکش انواع صندلی می‌پردازد که در این بخش نحوه دوخت و اندازه‌گیری روکش کفی، پشتی و پشت‌ سری صندلی خودرو یاد داده می‌شود.

علاوه بر همه‌ی این نکات فراموش نکنید که برای هر شغلی نیاز به سرمایه‌ی اولیه دارید اما این سرمایه برای شغل تودوزی خودرو کمتر از مشاغل دیگر است 🙂

سرفصل‌های اصلی آموزش تودوزی خودرو

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

9 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر انواع گیربکس

در آموزش تعمیرات گیربکس مباحثی نظیر نحوه عملکرد کلاچ خودرو، بررسی سیم کلاچ خودرو، عیب‌یابی مشکلات کلاچ خودرو، بازکردن گیربکس و کلاچ خودروی پژو و … را آموزش خواهید دید.

با کمک آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک(al4) مواردی از جمله نحوه چک کردن روغن گیربکس اتوماتیک، نحوه تعویض روغن و فیلتر گیربکس اتوماتیک، بررسی قطعات و بستن آن‌ها در گیربکس اتوماتیکal4، بررسی اجزاء، عملکرد مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک و عیب‌یابی آن و … را آموزش می بینید.

 بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید به راحتی وارد بازار کار پر پول و ثابت این حرفه شوید. می‌توانید برای خودتان کسب وکاری راه اندازی کنید یا به صورت قراردادی با تعمیرکارهای دیگر کار کنید. همچنین قبل از اینکه آسیب جدی به خودرویتان وارد شود و نیازی به تعمیر کار نداشته باشید می‌توانید گیربکس خودروی خودتان را تعمیر کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر انواع گیربکس

1 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

5 ساعت

آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

در آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا 118فایل بیش از 9 ساعت ویدئوی‌ آموزشی ارائه شده‌ است. در این مجموعه به نحوه باز کردن، تعویض و عیب یابی سیستم کلاچ‌ تویوتا‌ کرولا مدل 2000 تا 2015 پرداخته است. 

تعمیرات خودرو در حال حاضر یکی از مشاغل کاربردی و درآمدزا است. علاقمندان با ورود به هر بخش از تعمیرات خودرو، می‌توانند درآمد قابل ملاحظه‌ای را به دست آورند. آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا به علاقمندان کمک می‌کند به‌ صورت تخصصی تعمیر کلاچ این نوع از خودروها را فرابگیرند؛ به گونه ای که در تعمیرگاه‌ها و کارخانه‌های تولید خودرو شروع به کار کنند.

در این آموزش قدم به قدم، از باز کردن قطعات تا تعمیر و دوباره سره هم کردن آن‌ها به طور دقیق و قابل فهمی ارائه شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

4 ساعت

5 ساعت

آموزش تعمیر موتور VVTI

در ابتدای این آموزش شما اجزا و کاربرد آن‌ها را داخل موتور VVTI  یادخواهید گرفت و سپس نحوه‌ی باز و بسته شدن، تعمیر و تعویض این موتور به صورت حرفه‌ای و تخصصی آموزش داده شده است.اگر به تعمیرات خودرو و کارهای فنی علاقمند هستید، این آموزش برای شما بسیار مناسب خواهد بود. در آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti)، قبل از تعمیر‌موتور، نحوه باز کردن قطعاتی چون کوئل، قرقره تسمه، واترپمپ، سوزن‌های انژکتور، کابل‌های برق موتور، مانیفولد، ترموستات، سنسور ضربه، کلاچ و غیره آموزش داده می‌شود. 

ممکن است تعمیرکاری باشید که قبلا این کار را انجام داده است و مهارت خوبی هم در این حرفه دارد؛ اما وقتی سرعت تشخیص و تعمیرتان را پس از تماشای آموزش‌های 118 فایل با قبل آن مقایسه کنید؛ متوجه کاربردی بودن این آموزش می‌شوید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر موتور VVTI

1 ساعت

9 ساعت

11 ساعت

19 ساعت

آموزش تعمیر جلوبندی خودرو

آموزش تعمیر جلوبندی‌ خودرو 118فایل با بیش از 18 ساعت ویدئو ضمن معرفی سیستم تعلیق و جلوبندی‌ خودرو، نحوه کارکرد سیستم فرمان، ترمز، کمک فنرها، اکسل و غیره را آموزش داده و در ادامه به عیب یابی، تعویض و تعمیر اجزاء مختلف سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو می پردازد.

تنها کوچکترین مشکل در این‌ بخش از خودرو، می‌تواند به عدم‌ تعادل خودرو منجر شده و خسارات جبران ناپذیری را وارد‌ کند. از طرفی هم عیب‌یابی و تعمیرات اجزاء مختلف سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو موضوعی حساس و فنی می‌باشد. از این جهت با داشتن علم کافی در این مورد می‌توانید علاوه بر کسب درآمد از طریق تخصصتان، از هرگونه مشکل احتمالی برای خودروی شخصی خود جلو گیری کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر جلوبندی خودرو

2 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

6 ساعت

آموزش تعمیر اگزوز

آموزش تعمیر اگزوز 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو ارائه شده که ابتدا به طور کامل سیستم اگزوز خودرو و اجزای تشکیل دهنده آن معرفی می‌شود، سپس بخش بالایی اگزوز و نحوه کار آن توضیح داده شده است.

از ابتدای این آموزش ها شما با تمام قطعات اگزوز که شامل مانیفولد، کاتالیزور و … می شود، آشنا خواهید شد. در ادامه ویدئو ها، شما مشکلات رایجی که برای اگزوز و قطعات آن به وجود می آید را شناسایی خواهید کرد و نحوه نصب تمام قطعات اگزوز را قدم به قدم و به ترتیب آموزش می بینید.

بعد از تماشای ویدئو های آموزش تعمیر اگزوز، شما توانایی لازم برای شروع و انجام این حرفه با تخصص لازم را خواهید داشت و به هیچ آموزش دیگری نیاز پیدا نمی کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر اگزوز

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش نصب سیستم صوتی خودرو

آموزش نصب سیستم‌ صوتی خودرو 118فایل با بیش از 15 ساعت ویدئو، ضمن معرفی کامل اجزاء، سیم کشی و نحوه کارکرد آمپلی فایر و ساب ووفر، به طور کامل نحوه نصب آن ها را آموزش داده است.

همچنین آموزش نصب سیستم‌صوتی خودرو در بخش اسپیکر به بررسی تفاوت های انواع اسپیکرها، اتصال و سیم کشی سری اسپیکر، نصب اسپیکر روی درب ها و طاقچه عقب خودرو و غیره پرداخته است.

همینطور طریقه تنظیم صدا برای کیفیت بیشتر، نصب پخش پایونیر، نصب پخش کنوود و نصب دوربین عقب از دیگر موضوعاتی است که در آموزش نصب سیستم صوتی خودرو ارائه شده است.

شما با مشاهده هر بخش از آموزش ها قادر خواهید بود آن مرحله را اجرا کنید. در نتیجه می‌توانید قدم‌ به‌ قدم با آموزش‌ها پیش بروید تا به یک نصاب حرفه‌ای در زمینه سیستم‌های صوتی‌ و تصویری تبدیل شوید.

در انتهای این آموزش ها، شما به یک فرد حرفه ای و با مهارت بالا که تمام جزئیات و تکنیک های این حرفه را بلد است، تبدیل شده اید. به گونه ای که می توانید کسب و کار پر درآمد خود را راه بیندازید.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب سیستم صوتی خودرو

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

تعمیرات خودرو یکی از مشاغل فنی و تخصصی درآمدزاست که دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد. با ورود به تنها یک بخش از تعمیرات خودرو می‌توانید درآمد قابل توجهی را کسب کنید. حال تصور کنید که در همه‌ی این حرفه‌ها متخصص شوید و با آموزش دادن به دیگر افرد مبتدی، یک منبع درآمد دیگر نیز برای خود دست و پا کنید. 

از آنجایی‌ که این گونه شغل‌ها، شغلی آزاد محسوب می‌شود، دارای یک درآمد ثابت و مشخص نیست و ممکن است بسته به نوسانات بازار کمتر یا بیشتر شود. از طرفی فرصت‌های مختلف شغلی در این رشته وجود دارد و افراد می‌توانند با کسب مهارت و دانش فنی خود رضایت مشتریان بیشتری را جلب کرده و از این طریق به درآمدهای بالاتری دست پیدا کنند؛ اما با توجه به آمارو ارقام 1401 ماهانه حدود 10 میلیون به وسیله‌ی فقط یکی از این حرفه‌ها به دست خواهید آورد.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش راه اندازی کلینیک خودرو

  1. منصور عبدی

    تو آموزشاتون تجهیزات مورد نیاز اون آموزش هم گفته می شه؟

  2. کبیر

    تعمیر گیربکس دستی و اتوماتیک خودروهای ایرانی هم داره آموزشتون؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 1037

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz