پکیج آموزش زبان انگلیسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

1,360,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/10

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/15

زمان آموزش: 324 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/03/10

زمان آموزش: 324 ساعت

زبان انگلیسی زبان رسمی و علمی دنیاست به همین دلیل برای پیشرفت در کار و تحصیل باید به این زبان تسلط داشته باشید تا بتوانید در مباحث پیشرفته حوزه‌های مختلف شرکت کنید و نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کنید. آموزش زبان انگلیسی و مکالمات انگلیسی، شما را برای شرکت در جلسه‌ها و مصاحبه‌های کاری آماده می‌کند تا بتوانید وارد شغل دلخواه خود شوید.

اکثر افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، قصد این را دارند تا توانایی مکالمه و ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی را به دست بیاورند. آن دسته از افرادی که به زبان انگلیسی و مکالمه زبان انگلیسی مسلط هستند فرصت های شغلی بسیاری را در پیش روی خود خواهند داشت.

 
همانطور که می دانید برای شرکت در آزمون‌‌های استخدامی به عنوان مدرس، مترجم یا.. علاوه بر دانش زبانی، باید بدانید برای هربخش چقدر زمان‌ دارید و استفاده از چه لغات، اصطلاحات‌ یا ساختارهایی در کسب نمره‌ بالا به شما کمک خواهد کرد.
 

آموزش زبان انگلیسی مکالمه

آموزش زبان انگلیسی مکالمه 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو آموزشی، مکالمه زبان انگلیسی را در دو سطح مبتدی و متوسط به شما آموزش می دهد به گونه ای که شما در بخش اول تمامی لغات و اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت و با افعال مرکب و نحوه توصیف اشیا و غذاها آشنا خواهید شد.

در سطح متوسط نیز نحوه تلفظ عبارات دشوار را فرا خواهید گرفت و با اصطلاحات و مکالمات عامیانه مردم آشنا خواهید شد. اساتید این مجموعه از طریق مصاحبه با مردم، نکات و مطالبی مفید ارائه می دهند چرا که سوالاتی پرتکرار و رایج درمورد فصل ها، برنامه های روزمره، موسیقی و غیره از مردم می پرسند و در انتها به بررسی پاسخ ها و نکات مربوط به آن سوال می پردازند.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان انگلیسی مکالمه

2 ساعت

6 ساعت

آموزش زبان انگلیسی سطح مقدماتی

فعل‌های مرکب با fill، اصطلاح رایج با all، کلمات کاربردی، آموزش رنگ‌ها، نحوه استفاده sorry و excuse me، دیالوگ مربوط به غذا، لغات مربوط به البسه، آموزش تفاوت بین listen و hear، تفاوت افعال want و need، نحوه بیان ساعت و غیره از موضوعاتی است که در بخش لغات آموزش زبان انگلیسی مقدماتی با بیش از 35 ساعت ویدئو آموزشی، فرا خواهید گرفت. همچنین در این بخش لغاتی درباره مباحثی مربوط به پول، حمام، تمیزکاری، لباس، خوردن، اعضای خانواده، اعضای بدن، سفر و غیره را آموزش می‌بینید.

در دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح مقدماتی در بخش گرامر به زمان افعال بسیار توجه داشته، زیرا زمان افعال در درک بهتر جمله بسیار موثر است و همچنین قید‌ها بخش دیگری از گرامر این مجموعه است که به طور مختصر چند قید مهم را آموزش می‌بینید.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان انگلیسی سطح مقدماتی

13 ساعت

22 ساعت

آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

در مجموعه آموزش زبان انگلیسی متوسط با 70 ساعت ویدئو آموزشی، در دو بخش لغات و گرامر دارد که در لغات افعال ترکیبی و نحوه استفاده آن‌ها، بررسی جملات علت و معلول، لغات پرکاربردی فیلم‌ها، بررسی یک خبر و آموزش لغات به کار رفته در آن، افعال مرکب با stand، آموزش افعال مرکب برای استخدامی، برترین لغات دهه 2010 تا 2020، اصطلاحات مربوط به سیاست، بررسی اصطلاحات رایج و پرکاربرد، بررسی لغات مربوط به کسب و کار، آموزش پیشوندهای فعل مرکب و غیره را در آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط فرا خواهید گرفت.

آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط در کنار لغات در حوزه گرامر هم اطلاعات خوبی از قبیل حروف اضافه، جملات شرطی، زمان افعال و غیره را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد تا با کمک این بخش از آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط بتوانند منظور خود را به درستی به مخاطب‌شان بیان کنند.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

44 ساعت

26 ساعت

آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته

در حوزه فرهنگی آموزش زبان انگلیسی پیشرفته مباحثی از قبیل آموزش لغات انگلیسی کتاب در سرزمین عجایب، آموزش لغات انگلیسی شعرها، آموزش لغات انگلیسی تئاتر، آموزش انگلیسی با شکسپیر، آموزش 13 اصطلاح عامیانه با تئاتر، نحوه صحبت کردن در رابطه با هنر، آموزش لغات مربوط به موسیقی و غیره آموزش داده می‌شود.

در این آموزش به داشتن ارتباطات موثر در دیگر کشورهای انگلیسی زبان کمک خواهد کرد؛ برای مثال به آموزش 30 صفت برای توصیف شخصیت خودتان، آموزش صفت ها، 14 لغت انگلیسی برای زبان بدن، آموزش 29 روش برای ابراز خشم و بیان احساسات، مکالمه در مورد غذاها و… پرداخته شده است.

آموزش زبان انگلیسی پیشرفته در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آموزش را ارائه می‌دهد تا علاقمندان به اشعار و رمان‌های انگلیسی بتوانند به راحتی کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنند. بسیاری از کسب و کارها دارای اصطلاحات و واژگان مخصوص خود هستند که در آموزش زبان انگلیسی پیشرفته به این اصطلاحات پرداخته می‌شود.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته

31 ساعت

12 ساعت

آموزش آیلتس جنرال و آکادمیک

در پکیج آموزش آیلتس جنرال و آکادمیک به هر چهار مهارت مورد نیاز در آیلتس یعنی SPEAKING، LISTENING، WRITING، READING به صورت کامل می‌پردازد.

شیوه آموزشی به گونه ای است که در آغاز مدرس مجموعه نکات و ترفندهای مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات بخش listening را بیان می کند. در ادامه سوالات listening به عنوان sample نمایش داده می شود. پس از نمایش سوالات، پاسخ هرسوال و ترفندهای پاسخگویی مورد بررسی قرار می گیرد‌.

افزون بر همه‌ی این موارد، کتابی که در این دوره تدریس می‌شود؛ یکی از اصلی‌ترین کتاب‌ها برای کسب یک نمره خوب در آزمون آیلتس، یعنی کتاب‎‌های کمبریج آیلتس است.

در قسمت WRITING این آموزش، نمونه نوشته‌های واقعی کارآموزان و کسانی که قبلا آزمون آیلتس را داده‌اند؛ بررسی شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش آیلتس جنرال و آکادمیک

5 ساعت

5 ساعت

10 ساعت

9 ساعت

4 ساعت

آموزش اخبار انگلیسی

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری لغات یا گرامر از طریق اخبار انگلیسی است؛ آموزشگاه 118 فایل با بیش از 48 ساعت ویدئوی آموزشی، در ابتدا نکات و لغات انگلیسی نظیر آموزش 3 اصطلاح با face، آموزش 3 نکته برایthe، آموزش 3 راه برای استفاده از can، آموزش 3 رابرای تلفظ ed، آموزش 3 روش برای استفادهif only، آموزش 3 روش برای استفاده از pick up و غیره را ارائه می‌دهد تا علاقمندان با آموزش نکات کلیدی و پایه‌ای آمادگی لازم برای فراگیری اخبار را به دست آورند.

بعد از لغات انگلیسی، گرامر مهم‌ترین بخش در آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌رود که در آموزش اخبار در بخش گرامر، موضوعاتی از جمله آموزش حال ساده و حال استمراری، آموزش قید تکرار، آموزش افعال معین، آموزش عبارت Be Going To، آموزش عبارات Some وAny، آموزش گذشته استمراری، آموزش افعال شرطی نوع اول، آموزش افعال Used to و Would و غیره ارائه شده است.

آموزش مهارت های آزمون آیلتس

برتری این پکیج نسبت به دیگر پکیج‌ها، آموزش کلمات پرتکرار و مهم در LISTENING و SPEAKING آزمون آیلتس است. 

در دوره‌‌ی آموزشی آزمون آیلتس علاوه بر تمرکز بر افزایش یادگیری شما و بالا بردن اطلاعاتتان در این زمینه به مواردی همچون ماهیت و کلیت آزمون و همچنین انواع متفاوت سوالات آیلتس در بخش های مختلف آزمون می‌پردازد. باید بدانید برای هربخش چقدر زمان‌ دارید و استفاده از چه لغات، اصطلاحات‌ یا ساختارهایی در کسب نمره‌ بالا به شما کمک خواهد کرد.

داشتن مدرک‌ آیلتس برای هر فردی با هر رشته تحصیلی، مقدمه‌ای برای ارتقا‌ شغلی یا سفر به خارج 

و یافتن موقعیت‌های شغلی جدید خواهد‌ بود. هر مدرس آیلتس می تواند بین 100 تا 500 هزار 

تومان برای هر جلسه تدریس دریافت کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش مهارت های آزمون آیلتس

2 ساعت

8 ساعت

11 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

35 ساعت

3 ساعت

آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی

آموزش زبان Lucy موضوعات مختلف نظیر listening، دایره لغات، گرامر، اصطلاحات و عبارات روزمره و کاربردی را در برمی‌گیرد به طوری که برای زبان‌ آموزان در هرسه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته مناسب خواهد بود.

در این دوره علاوه بر اینکه تفاوت تلفظ کلمات یکسان میان لهجه‌های آمریکایی و بریتیش را بررسی می‌کند؛ ب مسئل روزمره‌ی آمریکایی‌ها و سفرهای مختلف خود به دیگر کشورها می‌گوید که همه‌ی این موارد یکی از چندین تکنیک او برای آموزش زبان انگلیسی است.

آموزش زبان انگلیسی با استاد لوسی که در 23 ساعت ارائه شده؛ برای همه‌ی اقشار جامعه، به خصوص کسانی که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، مناسب است.

علاوه بر آن شما پس از پایان این دوره‌ی آموزشی، تلفظ صحیح مکان‌ها، یادگیری اسامی میوه ها، سبزیجات و مغزها، ده نکته گرامری، صفت ها و حروف اضافه، آموزش مکالمه سریع، نحوه استفاده از keen on، ده نکته برای یادگیری افعال عامیانه، ده تا از کلمات هم آوا بریتانیایی و غیره را یاد خواهید گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی

3 ساعت

4 ساعت

7 ساعت

2 ساعت

7 ساعت

در اکثر مشاغل  وجود فردی که به زبان انگلیسی مسلط و پل ارتباطی بین کارفرما در داخل کشور با شرکتها و موسسات خارجی باشد، به شدت احساس می شود. بنابراین ضرورت ارتباطات بین‌المللی در هر تجارت و کسب کاری امکان اشتغال افراد با سطح زبان‌ انگلیسی عالی را افزایش داده‌ است.

در پکیج آموزش زبان انگلیسی، متدهای جدیدی برای یادگیری زبان انگلیسی تدریس می‌شود که با تدریس این روش‌ها در شهر خود می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

علاوه بر این با آموزش زبان می‌توانید در زمینه ترجمه متون علمی تخصصی فعالیت کنید یا به عنوان مترجم در شرکت‌های تجاری بین‌المللی کار کنید. به طور کلی می‌توان گفت آموزش‌های زبان 118فایل یک منبع عالی برای همه کسانی که جویای کار هستند و یا می‌خواهند در دانشگاه‌های معتبر ادامه تحصیل دهند به شمار می‌رود.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش زبان انگلیسی

  1. آرشیدا

    لینکای دانلود پکیج کجاست؟

  2. سجاد

    این پکیج می تونه منبعی برای آزمون آیلتس باشه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1015

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan