پکیج آموزش زبان به کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,200,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/02

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/08

زمان آموزش: 2000 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/02

زمان آموزش: 2000 قسمت

پکیج آموزش زبان به کودکان با مجموعه‌های مختلف مانند انیمیشن کوکو ملون، دیدو، بن و هالی، سینگ سینگ، سوپروای، فان کیدز، دیو و آوا، استیو و مگی، لیتل آنجل، لولو کیدز، مت، پپاپیگ، بونس پاترول، ماشا میشا فارسی و انگلیسی، به آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی به کودکان پرداخته می‌شود. این دوره‌ها با انیمیشن‌های جذاب و شعرها و ترانه‌های شاد باعث برقراری ارتباط با فرزندانتان می‌شود.

علاوه بر این در انتها کودکان مباحث ریاضی مانند اشکال‌ هندسی و اعمال‌ ریاضی ساده مانند جمع، تفریق و ضرب را فرا می‌گیرند و همچنین مفاهیمی مانند رنگ‌ها، فصل‌ها ساختمان‌ها و… را متوجه خواهند شد.

افزون برهمه‌ی این موارد، آموزش‌های 118فایل به داشتن یک لهجه‌ی (NATIVE) بومی کمک می‌کند.

انیمیشن کوکوملون

اگر در سن کم کودکان انیمیشن کوکوملون را مشاهده کنند، موجب می شود در آینده بتوانند مباحث علمی را راحت تر یاد بگیرند. همچنین خواهند توانست در دانشگاه ها تحقیقات گسترده ای در هر زمینه علمی انجام دهند. می توان گفت یادگیری زبان انگلیسی برای هر فرد ضروری است. به گونه ای که برای کسب مدارج بالاتر یک نیاز اساسی به شمار می رود. علاوه بر این در هنگام سفر به کشورهای دیگر به سادگی خواهند توانست با مردم ارتباط بگیرند.

در پایان انیمیشن Cocomelon کودکان قادر خواهند بود کلمات پایه و اساسی را با تلفظ صحیح بیان کنند. علاوه بر این می توانند جملات اصلی و پایه ای زبان  را به راحتی بازگو کنند. حتی قادرند سوالات ساده زبان انگلیسی را پاسخ دهند.

انیمیشن دیدو

انیمیشن دیدو با آموزش زبان فرانسه با روش‌های نوین باعث شده که زبان فرانسه با وجود پیچیده بودن و داشتن کلماتی با تلفظ بسیار سخت، یادگیری این زبان را بسیار آسان کرده است.

اگر در سن کم کودکان انیمیشن دیدو را مشاهده کنند، موجب می شود در آینده بتوانند مباحث علمی را بهتر درک کنند. همچنین خواهند توانست در دانشگاه ها تحقیقات گسترده ای در هر زمینه علمی انجام دهند. می توان گفت یادگیری زبان انگلیسی برای هر فرد ضروری است. به گونه ای که برای کسب مدارج بالاتر یک نیاز اساسی به شمار می رود. علاوه بر این در هنگام سفر به کشورهای دیگر به سادگی خواهند توانست با مردم ارتباط بگیرند.

 یادگیری زبان دوم یا سوم بهتر است قبل از سن 7،8 سالگی انجام گیرد؛ در غیر این صورت یادگیری نیازمند زمان بیشتری خواهد بود و همچنین شانس داشتن یک لهجه مانند اهالی فرانسه کاهش می‌یابد.

ممجموعه بن و هالی

به دنبال یک انیمیشن هستید که علاوه بر جنبه سرگرمی، آموزشی نیز باشد؟ 

تبریک می‌گویم 🙂 انیمیشن بن و هالی یکی از  پرطرفدارترین انیمیشن‌ها میان کودکان است. 

در انتهای انیمیشن بن و هالی کودکان با لغات پایه و اساسی زبان آشنا می‌شوند. همچنین توانایی درک برخی جملات را کسب خواهند کرد. توجه داشته باشید برای آن که کودکان بتوانند لغات را به خوبی فرا گیرند نیاز به تمرین و تکرار دارند. به‌ همین دلیل توصیه می‌کنیم هر قسمت را دو الی سه بار در روز با فاصله‌ای مناسب برای کودک‌ خود نمایش دهید. زیرا با تکرار، کلمات و جملات را به خوبی یاد می گیرند و با تلفظ و لهجه زبان بیشتر آشنا می شوند. همان طور که می‌دانید تلفظ صحیح کلمات بسیار اهمیت دارد. تلفظ اشتباه موجب می‌شود نتوانند منظور از جمله را به خوبی منتقل کنند.

مجوعه سینگ سینگ

این مجموعه‌ی آموزشی مخصوص کودکان بالای 6 سال است و در 469 قسمت به آموزش زبان انگلیسی در قالب جملات ساده به معرفی حیوانات دریا، حیوانات وحشی و اهلی، قسمت های مختلف بدن، نام بیماری ها، مشاغل و… می‌پردازد.

کودکان در مجموعه SingSing نام تمام سیاره های منظومه شمسی، ستاره ها، طبیعت و قاره ها را فرا می گیرند. در بخش ساختار شهری نام ساختمان هایی نظیر بیمارستان، بانک، کتابخانه، پارک معرفی شده حتی قسمت های مختلف یک مدرسه و موقعیت مکانی اجسام نسبت به هم در قالب انیمیشن در مجموعه SingSing آمده است.

این مجموعه با ارائه شعر‌های شاد و انیمیشن‌ها جذاب باعث می‌شود کودکان بیشتر به زبان انگلیسی علاقمند شوند. جالب است بدانید که کودکان توانایی بالایی در درک و یادگیری لهجه ها دارند

مجموعه سوپر وای

دوره‌ی آموزش سوپر وای با آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان بالای 3 سال است. از آنجایی که نحوه آموزش های مجموعه انیمیشن سوپروای به صورت شعر و داستان های سرگرم کننده می باشد برای کودکان و خردسالان بسیار جذاب بوده و می تواند آن ها را تا مدت ها پای این برنامه بنشاند. مجموعه انیمیشن superwhy ارائه شده توسط وب‌سایت 118‌فایل با بیش از 50 ساعت در دو فصل جمع آوری شده است. فصل اول مجموعه شامل 54 قسمت و فصل دوم شامل 65 قسمت می باشد.

بعد‌از تماشای کامل انیمیشن سوپر وای کودک با‌مجموعه‌ای از‌کلمات زبان‌انگلیسی، نحوه تلفظ صحیح، نوشتن درست کلمات و مجموعه از‌ جملات آشنا می‌شود. به طور کلی هدف اصلی انیمیشن Super Why تقویت مهارت خواندن کودک می باشد.

انیمیشن فان کیدز

این انیمیشن به آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالای 6 ماه با بیش از 181 ویدئو، می‌پردازد.

 علاوه بر این مباحث پایه‌ و اساسی از قبیل اشکال هندسی، آشنایی با حیوانات دریایی، وسایل نقلیه، پرچم کشورها، کلمات متضاد و کارهای روزانه را کودکان فرا می‌گیرند.

از آن‌ جا که کودکان در حدود 5 الی7 دقیقه تمرکز دارند به همین دلیل مجموعه Fun Kids English در ویدئوهای کوتاه ارائه شده تا کودکان بتوانند روی مباحث آموزشی تمرکز داشته باشند.

در انتهای مجموعه Fun Kids English کودکان شعرهای کریسمس، هالووین و سایر شعرهای کودکانه را فرا می‌گیرند. همانطور که گفتیم موسیقی و شعر در یادگیری زبان به کودکان بسیار موثر است. با تهیه مجموعه Fun Kids‌ English می‌توانید از سنین پایین به کودکان زبان انگلیسی را آموزش دهید.

مجموعه دیو و آوا

در پایان مجموعه (Dave and ava) کودکان قادر خواهند بود الفبا را به ترتیب و به صورت شعر بیان کنند. حتی رنگ ها، میوه ها و خوراکی را به خوبی تشخیص می‌دهند. شمارش اعداد تا ده با روش‌های مختلفی به کوکان یاد داد‌ه می شود. می‌توان گفت در انتهای مجموعه دیو اند اوا (Dave and ava) کودکان قادرند اعداد را از یک تا ده بشمارند.

کودکان با مجموعه  (Dave and ava) مباحث پایه ای را فرا می گیرند و آمادگی خوبی برای شروع سطح بالاتر پیدا می کنند. از آن جا که انیمیشن‌ها مجموعه دیو اند اوا (Dave and ava) کوتاه و جذاب تولید شده است و کودکان بالای شش ماه تا انتهای همراه آموزش خواهند بود و بیشتر برای یادگیری ترغیب می شوند؛ این امر باعث می شود در انتها همزمان با زبان مادری، زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند.

انیمیشن استیو و مگی

فرزندتان در برابر یادگیری و آموزش دیدن مقاومت می‌کند؟یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق انیمیشن یا آواز است.آموزش مجموعه استیو و مگی با بیش از 131 قسمت به مباحث مختلفی نظیر الفبا، رنگ، حیوانات، غذاها، مشاغل، اعداد، و… همراه با شعر و انیمیشین به کودکان بالای دو سال پرداخته است.

این مجموعه به معرفی اعضای بدن و لباس‌هایی که برای هر فصل مناسب است پرداخته، همچنین شغل ها و حرفه های متنوعی در آموزش ها ارائه شده تا در کنار آشنایی، کودکان بتوانند شغل دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین این آموزشها به صورت ویدئوهای کوتاه برای کودکان تهیه شده است، زیرا کودکان، بیشتر از 5 الی 7 دقیقه برای آموزش تمرکز ندارند به همین دلیل  استیو و مگی بهترین انتخاب برای یادگیری زبان به کودکان می‌باشد.

مجموعه لیتل انجل

مجموعه لیتل انجل (Little angel) یک انیمیشن مهیج و جذاب با آهنگ های شاد کودکانه دارای 144 قسمت فوق العاده با آموزش های کاربردی به کودکان و خردسالان که در بیش از 9 ساعت به کودکان در فراگیری زبان انگلیسی کمک می کند.

 

یکی از انیمیشن‌ های مورد علاقه کودکان مجموعه لیتل‌انجل (Little angel) است که تمام قسمت‌های مجموعه لغات پرکاربرد را قالب شعرهای کودکانه آموزش می دهد. هر قسمت مجموعه لیتل انجل (Little angel) در حدود 4 الی 5 دقیقه می‌باشد. جالب است بدانید که کودکان زیر 4 سال فقط 5 الی 7 دقیقه تمرکز دارد. توجه داشته باشید با تکرار مجموعه لیتل انجل (Little angel) می توانید سرعت یادگیری را در کودکان افزایش دهید.

انیمیشن لولو کیدز

در مجموعه لولو کیدز(Loolookids)، که دارای 109 قسمت است؛ در ابتدا به کودکان الفبای زبان انگلیسی، اعداد، رنگ و غیره را با آهنگ‌های شاد و متنوع آموزش می‌دهد، سپس به معرفی حیوانات مختلف جنگل می‌پردازد. همچنین در مجموعه لولو کیدز(Loolookids) کودکان، با حیوانات اهلی که در مزرعه کشاورزی پرورش داده می‌شوند نیز آشنا خواهند شد. همان طور که می‌دانید یادگیری با کمک شعر و آهنگ بیشتر از سایر روش‌ها در یادگیری زبان انگلیسی به کودکان موثر است.

مجموعه لولوکیدز(Loolookids) به دلیل تکرار کلمات و لغات سبب شده کودکان بهتر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. علاوه بر این موارد در بیشتر ویدئوها متن شعر‌ها در زیر تصویر درج شده تا کودکان با شکل نوشتاری کلمات تا حدودی شناخت پیدا کنند. با این کار در مراحل بعدی فراگیری زبان که شامل نوشتن کلمات و جملات می‌شود مشکل نخواهد بود و کودکان عزیز شما با سرعت بیشتری زبان انگلیسی را فرا خواهند گرفت.

آموزش زبان انگلیسی با مت

ماه های سال و فصول در آموزش زبان‌ انگلیسی با مت همراه با شعرهای ساده به کودکان آموزش داده است. به طور کلی در این آموزش سعی شده علاوه بر الفبا، کلمات پایه ای نیز به کودکان آموزش داده شود.

تلفظ درست کلمات و حروف، بخش مهم و کاربردی در فراگیری زبان‌ دیگر به شمار می رود که با تکرار کلمات در آموزش زبان انگلیسی با مت (Learn English with matt) سبب شده کودکان بتوانند تلفظ صحیحی داشته باشند. آشنایی با دایناسورها همراه با شعر و موسیقی جذاب برای کودکان یکی از بخش‌های جالب این مجموعه به شمار می‌رود.

جملات ساده برای تعیین زمان ساعت، حشرات و یا فعالیت های ساده مانند راه رفتن و پریدن و غیره باعث می شود کودکان بتوانند در کنار گفتن کلمات، جملات ساده را آموزش ببینند. جملات سوالی ساده نیز کمک می کند کودکان با انواع جمله هم آشنا شوند.

مجموعه پپاپیگ

 این انیمیشن محبوب که محصول کشور انگلستان بوده، به این علت که تمامی کاراکترها لهجه‌ی بریتیش دارند بسیار برای آموزش یه کودکان زیر 7 سال مناسب است.

اصطلاحات مربوط به مناسبت های متفاوت نظیر کریسمس، جشن شکرگزاری و غیره از مواردی است که توسط بچه ها در طول انیمیشن مطرح شده و می تواند دایره لغات افراد را در این زمینه ها غنی سازد همچنین نحوه تلفظ بریتیش هر کدام از موارد را می توانید به خوبی فرا بگیرید.

بسیاری از اصطلاحات و ساختار‌های گرامری در طول انیمیشن بارها توسط کاراکترهای متفاوت تکرار می‌شود که با‌مشاهده کامل به‌ خوبی آنها را فرا‌ خواهید‌ گرفت. مجموعه پپاپیگ در 5 فصل ارائه شده است و تماشای این انیمیشن بی نظیر علاوه بر اینکه می تواند موجب سرگرمی کودکان شود، به صورت کاملاً غیر مستقیم بسیاری از لغات و ساختارهای گرامری را در اختیار کودکان قرار می دهد.

مجموعه بونس پاترول

مجموعه بونس‌ پاترول که با بیش از 5 ساعت ویدئو ارائه شده‌است؛ علاوه بر یادگیری لغات و اشعار انگلیسی به آموزش برخی آداب و رفتار های کودکانه نیز می پردازد. ویدئو های مهیج این مجموعه باعث شده که کودکان تمامی آموزش ها را به طور کامل فرا بگیرند و لحظه ای از آموزش غافل نشوند.

بعد از بررسی های انجام شده درباره مجموعه بونس پاترول (Bounce Patrol) انتظار می رود کودکان پس از دیدن ویدئو های این مجموعه به طور کامل حروف الفبا را فرا گرفته باشند و با اعضای بدن و انواع حیوانات اهلی و وحشی آشنا شوند. مجموعه بونس پاترول (Bounce Patrol) به آموزش اعداد و رنگ ها نیز می پردازد. به گونه‌ای که کاراکترها برای یادگیری هرچه بهتر کودکان لباس‌های رنگی می‌پوشند که کودکان به طور کامل با رنگ‌ها آشنا‌شوند. آموزش عادت‌های خوب مانند مسواک‌زدن و یا قوانین راهنمایی رانندگی در کنار اشعار جشن‌کریسمس و اشعار قهرمانان کارتونی نشان می‌دهد.

کارتون ماشا میشا فارسی

می‌توان گفت این انیمیشن یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها میان کودکان بالای 2 سال است و جنبه‌ی سرگرمی دارد.

مجموعه پر طرفدار ماشا و میشا در YouTube هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته به طوری که تاکنون بیش از 2.5 میلیون بازدید داشته و عنوان هفتمین ویدئو پربازدید دنیا را از آن خود کرده است. از آنجا که معمولاً ویدئوهای مربوط به موسیقی یا همان موزیک ویدئوها در YouTube بیشترین بازدید را دارند، انیمیشن ماشا و میشا به عنوان پربازدیدترین ویدئو لقب گرفته است. این سریال شامل 16 قسمت با میانگین زمانی 20 دقیقه می باشد.

کارتون ماشا میشا انگلیسی

مجموعه ماشا و میشا در سه فصل ارائه شده که با آهنگ‌های شاد و مکالمات ساده، زبان‌ انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهد. دقت داشته‌ باشید برای آن که کودکان زبان را به‌ خوبی فرا بگیرند توصیه می‌کنیم یک برنامه مشخص برای کودکان‌ خود در‌ نظر بگیرید. این کار باعث می‌شود کودکان با یک روتین مناسب آموزشی زبان انگلیسی را فرا بگیرند. 

اگر شما می‌خواهید لحظاتی شاد را برای فرزندان‌تان در خانه رقم بزنید؛ این‌ مجموعه شامل قسمت‌های کمدی بسیاری می‌باشد. حیوانات اهلی ماشا یک سگ، خوک، بز و تعدادی مرغ که در حیاط خانه ماشا زندگی می‌کنند. حیوانات وحشی که شامل دو سنجاب، یک خرگوش و تعدادی گرگ می باشند و این گرگ ها با داشتن یک آمبولانس، در بعضی از قسمت های این انیمیشن طبابت را نیز انجام می‌دهند.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش زبان به کودکان

  1. ارام

    لینکای دانلود برام باز نمیشه

  2. hamideh

    سلام برای چه رده سنی مناسبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1029

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz