پکیج آموزش سازهای موسیقی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

498,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/05/08

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/21

زمان آموزش: 138 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/05/08

زمان آموزش: 138 ساعت

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، می فهمید که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و …. برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند.

نواختن هر نوع سازی آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می‌کند. از طرفی در جامعه، نواختن ساز، مانند فراگیری زبان خارجه و ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد. خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.

 

آموزش تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی 118فایل با بیش از 19 ساعت ویدئوی آموزشی برای تمام علاقمندانی که قصد دارند برای اولین بار یک ساز ایرانی یا غربی را فرا بگیرند مناسب است. می‌توانند به کمک آموزش تئوری موسیقی نحوه نوشتن ملودی را آموزش ببینند. و به صورت یک فرد حرفه‌ای آهنگ دلخواهشان را نوشته و اجرا کنند.

 فرقی نمی‌کند که به چه سازی علاقه دارید در هر صورت باید الفبای اولیه تئوری موسیقی را بلد باشید چرا که در غیر این‌ صورت مشکلات زیادی برای شما به وجود می‌آید و از طرفی یادگیری ساز هم سخت‌تر می‌شود.
 

تئوری موسیقی درس روان و بسیار شیرینی است اما برخی مباحث آن کمی حفظی است و باید با تمرین و وقت گذاشتن بر آن‌ها مسلط شد. معمولا تسلط بر این تئوری در حدود ۳ ماه تا ۶ ماه زمان می‌برد اما این موضوع تا هر زمان که ساز می‌زنید به شما کمک می‌کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تئوری موسیقی

6 ساعت

7 ساعت

6 ساعت

آموزش گیتار

آموزش گیتار یکی از محبوب‌ترین آموزش‌های حوزه موسیقی محسوب می‌شود که در حال حاضر بسیاری از علاقمندان به موسیقی سعی دارند آموزش‌ گیتار را به صورت اصولی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین اساتید فرا بگیرند. به همین دلیل در آموزش گیتار 118 فایل با بیش از 78 ساعت ویدئو آموزشی در سه پارت مجزا “آموزش‌گیتار“، “آموزش‌گیتار آکوستیک” و “آموزش‌گیتار الکتریک” نحوه نواختن انواع گیتار را به علاقمندان آموزش می‌دهد.

آموزش گیتار در اولین پارت از سطح مقدماتی شروع کرده و مواردی از قبیل آهنگ های آسان، آکوردگیری مبتدی، بلوز مبتدی و یادگیری مبتدی کلاسیک راک را آموزش می‌دهد. در نتیجه علاقمندان می‌توانند پایه و اصول اولیه نواختن گیتار را فرا بگیرند. در گام بعدی آموزش‌ گیتار می‌توانند وارد سطح متوسط و پیشرفته شده و به یادگیری آهنگ‌های سخت‌تر بپردازند. در نهایت می‌توانند همانند یک فرد حرفه‌ای آهنگ‌های معروف و محبوب را بنوازند.

سرفصل‌های اصلی آموزش گیتار

17 ساعت

16 ساعت

12 ساعت

14 ساعت

3 ساعت

10 ساعت

3 ساعت

آموزش پیانو

آموزش پیانو 118فایل حاوی بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. این آموزش سعی کرده تا به زبان ساده در طی بخش های متعدد آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقمندان توضیح دهد.

پیانو‌ها در انواع مختلف دیجیتالی، آکوستیک (تولید صدا در پیانوهای آکوستیک، مکانیکی است) و… وجود دارند که هر کدام به نحوی در نواختن پیانو مورد استفاده قرار می‌گیرند. یادگیری بهتر پیانو با آموزش خوب و کاربردی همراه است لذا برای اینکه این هنر زیبا و دلنشین را یاد بگیرید توصیه می‌کنیم از پکیج آموزش پیانو استفاده کنید.

 بعد از یادگیری نواختن پیانو شما می‌توانید در کنسرت‌ها، همایش‌ها، مراکز مختلف مثل کلیساها و… به صورت همنوازی مشغول به کار شوید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق نیز کسب درآمد داشته باشید. دوره آموزش پیانو به شما این امکان را می‌دهد تا با نکات و اصول اساسی پیانو آشنا شوید و آن را به راحتی به دیگران آموزش دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش پیانو

26 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

7 ساعت

اگر استعداد خوبی در موسیقی دارید و از اجرای آن برای دیگران لذت می بیرید،  نوازندگی برای شما مناسب است. نوازنده‌ها معمولا در گروه‌های مختلف موسیقی در تلویزیون، رادیو و… مشغول به کار می‌شوند. همچنین آن‌ها می‌توانند در استودیو یا آموزشگاه، تئاتر و حتی رستوران‌ها مشغول نواختن شوند و کسب درآمد کنند.

بسیاری از افراد در حال حاضر به بازار کار موسیقی آشناییت ندارند. از این رو به دلیل عدم‌ آگاهی کامل از این حرفه فکر می‌کنند که بازار کار این بخش از موسیقی خوب نیست. باید گفت آموزش تئوری موسیقی کمک می‌کند به صورت اصولی موسیقی را یاد بگیرید و به عنوان مربی یا نوازنده موسیقی با خوانندگان مختلف کار کنید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش سازهای موسیقی

  1. آرمین 32

    آکوردگیری هم تو آموزش گیتار یاد می ده؟

  2. ساره حسینی

    چه مجموعه فوق العاده ای

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1035

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz