پکیج آموزش عکاسی و فیلم برداری

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,042,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/04

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/17

زمان آموزش: 75 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/04

زمان آموزش: 75 ساعت

 عکاسی زمینه‌های مختلفی دارد از عکاسی چهره گرفته تا عکاسی طبیعت، عکاسی ورزشی، عکاسی هنری و غیره. شخص عکاس برای اینکه بتواند درآمد بیشتری داشته باشد باید تمام این ترفندها را بشناسید. این ترفندها را در پکیج‌های آموزشی مختلفی برای این کار وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در این بین پکیج آموزش عکاسی و فیلم برداری بهترین پکیج برای یادگیری این حرفه است

عکاسی و فیلم برداری یک هنر جذاب و شگفت‌ انگیز بوده که در حال حاضر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده استبیشترین سود عکاسی مربوط به کسانی که در شرکت ها و سازمان های خبری و تبلیغاتی مشغول به کار هستند و یا دارای آتلیه خصوصی می باشند

آموزش اصول عکاسی

مجموعه آموزشی اصول عکاسی 118فایل با بیش از 12 ساعت ویدئو آموزشی، بخش های مختلف این حرفه را توسط عکاسان و مدرسان مجرب آموزش می دهد. نورپردازی، ترکیب بندی، قانون یک سوم، تقارن و… از اصول عکاسی حرفه ای می باشند که دانش آن ها برای هر عکاس حرفه ای لازم استدر مجموعه آموزشی اصول عکاسی با موضوعاتی از قبیل نوردهی، فوکوس، نورپردازی و ترکیب بندی نیز آشنا خواهید شددر این مجموعه به مباحثی از قبیل مثلث نوردهی، سرعت شاتر، ISO، دیافراگرم، هیستوگرام، نورسنجی، فاصله کانونی، دامنه داینامیک و غیره پرداخته می شود.

در‌ بخش آموزش تکنیک فوکوس با قوانین فوکوس، حالت‌های فوکوس دوربین، عمق‌ میدان و تکنیک پنینگ آشنا خواهید‌ شد. در این مجموعه به موضوعاتی از قبیل قواعد ترکیب بندی، تغییر پرسپکتیو، خطوط در ترکیب بندی، شکل در ترکیب بندی، ترکیب بندی بافت و رنگ پرداخته شده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش اصول عکاسی

2 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش عکاسی پرتره

آموزش عکاسی پرتره 118فایل با بیش از 22 ساعت ویدئو آموزشی به یکی از شاخه‌ های محبوب عکاسی پرداخته است. در واقع عکاسی‌ پرتره به چهره انسان توجه داشته و با روش‌ های مختلف نورپردازی، عکس‌هایی از قبیل تمام قد، پرسنلی، هنری، سیاسی، تبلیغاتی و خانوادگی را شامل می‌شود.

در ابتدای این آموزش به انواع دوربین و تنظیم کردن اولیه دوربین اشاره می شود به گونه‌ای که موضوعاتی از جمله بهترین دوربین و لنز برای مبتدیان، دوربین مناسب برای عکاسی، تنظیمات اولیه آن و تنظیمات کاربردی برای از بین بردن حالت خودکار آموزش داده می‌شود.

لنز دوربین در کیفیت عکس و اعمال افکت‌ها بسیار موثر است. از این رو در آموزش عکاسی‌ پرتره به مقایسه لنزهای 24 و 35 و 50 و 85 و 135 میلی‌متری، مقایسه لنزهای 35 میلی‌متری، مقایسه لنزهای 35 میلی‌متری با 50 میلی‌متری و لنزهای 85 میلی‌متری با 135 میلی‌ متری اشاره شده تا افراد مبتدی بتوانند برای عکاسی‌ در فضا‌های مختلف بهترین لنز را انتخاب کنند.

در انتهای این حرفه به عکاسی در فضای باز، استودیو و داخل خانه پرداخته و همچنین با ارائه ایده‌های خلاقانه و اشتباه‌ های رایج عکاسی تمامی آن چه که برای یک عکاسی حرفه‌ای نیاز دارید را فرا می‌گیرید.

سرفصل‌های اصلی آموزش عکاسی پرتره

2 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

آموزش فیلمبرداری عروسی

وب‌سایت 118فایل در بیش از 15 ساعت ویدئو آموزشی، در دو بخش عکاسی عروسی و فیلمبرداری عروسی، ابتدا به معرفی‌ دوربین مناسب برای عکسبرداری و مقایسه دوربین‌های canon و Nikon پرداخته است. سپس به مراحل‌ تنظیم دوربین‌ها اشاره‌ شده تا بتوانید تصاویری با‌کیفیت همراه با افکت‌های جذابی را برای عروسی ثبت‌ کنید.

کاربردی‌ترین تجهیزات از قبیل سه پایه، مونوپاد و سایر ابزارهای دیگر در آموزش فیلمبرداری و عکاسی عروسی معرفی می‌شودهمچنین به ترکیب بندی، نورسنجی، فرمت عکس، ژست عکاسی و غیره اشاره شده است تا علاقمندان بتوانند با تنظیم نور و فضا، تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کنند.

در انتهای آموزش، نکات و اشتباهات رایج عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط اساتید بزرگ این حرفه گفته شده است و روش هایی برای حل این مشکلات و پرهیز از تکرار آن ها را به شما هنرجوی عزیز آموزش خواهند داد. همینطور نکات مهمی درباره فوکوس، کادربندی، ISO و… را فرا خواهید گرفت.

آموزش تعمیرات دوربین‌ عکاسی

یکی از مشکلات اصلی عکاس‌ها این است که، وقتی دوربینشان نیاز به تعمیر دارند هزینه بسیاری را بر روی دوششان قرار می‌دهد.

پس ما تصمیم گرفته‌ایم در پکیج آموزش عکاسی، آموزش تعمیر دوربین عکاسی را نیز قرار دهیم، تا باعث خوشحالی شما عزیزان
شویم
🙂

آموزش تعمیرات دوربین عکاسی 118فایل با بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی در دو پارت مجزای آموزش تعمیر دوربین‌ عکاسی حرفه ای” و “آموزش تعمیر دوربین کامپکت” ارائه شده است. آموزش تعمیرات دوربین‌ عکاسی به تعمیر و رفع ارورهای دوربین های مختلفی از برندهایی چون سونی، پاناسونیک، کانن، نیکون و سامسونگ پرداخته شده و نکات مهمی در ضمن آموزش تعمیرات دوربین عکاسی گفته می شود.

پارت اول آموزش تعمیرات دوربین‌ عکاسی ابتدا دوربین دیجیتال تک لنزی و بدون آینه را معرفی می کند، سپس تفاوت بین آن ها را بیان می کند

پارت دوم آموزش به مشکلات کلی دوربین های کامپکت دیجیتال نظیر مشکلات رایج دوربین های دیجیتالی ، تعمیر مشکلات لنز  و طریقه تعویض جک ها روی بورد اشاره دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیرات دوربین عکاسی

2 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

6 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

درآمدی که شما در حرفه عکاسی و فیلمبرداری بدست خواهید آورد به تعداد مراسم هایی که در هر ماه به شما واگذار می شود. همچنین مهارت شما در این زمینه بستگی دارد. در شهر های کوچک مقدار درآمد در هر ماه بین 5 تا 20 میلیون خواهد بود و در شهر های بزرگ تا 50 میلیون یا حتی بیشتر هم خواهد رسید. اما حتما به این موضوع باید دقت کنید که در کارهایتان خلاقیت ایجاد کنید تا کارهای شما تکراری نشود و مراسم های بیشتری را به شما واگذار کنند.

کسانی که آموزش تعمیرات دوربین عکاسی را مشاهده می کنند می توانند با سرمایه کم وارد بازار کار شوند.  عکاسان حرفه‌ای برای گرفتن عکس‌هایی با ویژگی‌ها و متدهای خاص نیازمند دوربین‌های مجهزتری هستند. به همین دلیل بازار کار تعمیرات دوربین عکاسی برخلاف آن چه که به نظر می رسد خوب است.

افرادی که در زمینه تعمیرات فعال هستند با فراگیری آموزش تعمیرات دوربین عکاسی می‌توانند درآمد خوبی را کسب کنند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش عکاسی و فیلم برداری

  1. f.ali

    اگر خرید آنلاین انجام بدم کی لینکای دانلود رو برام میفرستین؟

  2. بهمن موسوی

    چطور میتونم این پکیج رو سفارش بدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1012

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan