پکیج آموزش فونداسیون ساختمان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

1,926,000 تومان

تا کنون 1,050 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/28

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/08

زمان آموزش: 197 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/28

زمان آموزش: 197 ساعت

ویدئوهای آموزشی 118فایل، بسیار قابل درک و اجرا است علاوه بر این موارد همراه با فیلم‌های پکیج آموزش فونداسیون ساختمان به شما یک کتابچه داده خواهد شد، در کتابچه‌ی آموزشی، ابزارهای مورد نیاز برای شروع کار و فروشگاه‌هایی که این ابزارها را موجود دارند با قیمت مناسب؛ به شما پیشنهاد شده است؛ تا به راحتی بتوانید وسیله‌های مورد نیاز را پیدا کرده و کار خود را، بدون هیچ وقفه‌ای، شروع کنید.

آموزش کناف کاری

کناف کاری باعث افزایش قوه‌ی تخیل معماران و طراحان داخلی شده است. می‌پرسید چرا؟ زیرا این محصول به علت انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد؛ می‌تواند به هر شکلی که مشتری طراح بخواهد تغییر فرم دهد. این محصول مانند صدای آواز پرنده‌ها عمل می‌کند و باعث می‌شود با دیدن این سازه‌های جذاب، روح به کالبد بی‌جان کناف دمیده شود. کناف کاری می‌تواند یک ساختمان قدیمی را به مدرن‌ترین ساختمان موجود در آن پهنه جغرافیایی تبدیل کند.

درآمد کناف کاران با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال درآمد کناف کاری که مهارت عملیات نورپردازی را می‌تواند به خوبی انجام  دهد با کناف کاری که  تنها انجام کناف کاری سقف را انجام می‌دهد متفاوت خواهد بود.

سرفصل‌های اصلی آموزش کناف کاری

1 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

بیش از 400 مدل

آموزش نصب کاغذ دیواری

این شغل به عنوان یک شغل عملی، کار تقریبا سبکی است و درآمد بسیار خوبی هم دارد، همچنین مزایای این شغل از سختی‌ هایش بسیار بیشتر است؛ از قبیل انتخاب مشتری، انتخاب ساعات کاری، تعطیلی‌های بسیار و…

شغل نصب کاغذ دیواری ممکن است در ظاهر کار سختی به نظر نرسد، اما بازار کار اینگونه شغل‌ها در کشورهای خارجی بسیار پردرآمد است و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. در نتیجه اگر به دنبال شغلی هستید که به کمک آن مهاجرت کنید؛ تبریک می‌گویم! آموزش این شغل دقیقا رو به روی چشمان شماست.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب کاغذ دیواری

2 ساعت

14 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش رنگ آمیزی ساختمان

یکی از نکات مثبت این شغل این است که در ابتدا نیاز به سرمایه آنچنانی نخواهید داشت؛ اگر می‌خواهید در این شغل موفق عمل کنید و از دیگر حریف‌های خود پیشی بگیرید؛ کافی است در ابتدای شروع کارتان کمی نرخ کاری که انجام می‌دهید را از بقیه رقبا کمتر در نظر بگیرید ولی آن را با کیفیت بالاتری انجام دهید.

اگر یک نقاش حرفه‌ای شوید در کشورهای اروپایی قدر شمارا بیشتر خواهند دانست 🙂

در این آموزش‌ها علاوه بر بالا بردن مهارت عملی شما، نکات مهمی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان، به اطلاعات شما افزوده خواهد شد که صد پله‌ شما را از رقبا جلوتر خواهند انداخت.

سرفصل‌های اصلی آموزش رنگ آمیزی ساختمان

2 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

11 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

10 ساعت

3 ساعت

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

با به‌روز تر شدن صنعت ساختمان سازی و رونمایی از دیوار پوش‌های سه بعدی به علت ضخامت کم، وزن کم، مقاومت عالی و علاوه بر همه‌ی این‌ها عایق بودن گرما و سرما باعث شده که مورد توجه بسیاری از مردم و ساختمان سازان قرار گیرند.

می‌توان به جرأت گفت؛ شغل نصب دیوار پوش‌های سه بعدی یکی از مشاغل سخت اما پردرآمد است که با توجه به  اینکه دیوار پوش‌های سه بعدی یک محصول وارداتی به حساب می‌آیند و به علت دشوار بودن این حرفه‌، کمتر کسی سمت این صنعت رفته و می‌توان گفت با وجود اینکه امروزه بسیاری از مشاغل اشبا شده‌اند؛ در این حرفه هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

3 ساعت

7 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک

نصب سنگ‌های آنتیک از آنچه به نظر می‌رسد، بسیار راحت‌تر است و تنها نیاز به کمی آموزش و تمرین دارد؛ تا فرد بتواند به آسانی این کار را برای خانه خود یا دیگر افراد انجام دهد. در این پکیج، انواع روش‌های نصب و تزئین سنگ آنتیک، از نصب سنگ های دریستاک از پیش به هم وصل شده تا نصب نمای سنگی و تزئینی و… به طور کامل آموزش داده شده است.

هدف از این دوره، به طور کلی یادگیری یک حرفه و افزودن به مهارت‌های شما است؛ حتما نیاز به این نیست که با یادگیری این مهارت، به دنبال کسب و کار مربوط به آن رفته و کسب درآمد کنید؛ بلکه می‌توانید با یادگیری
این صنعت، نیازهای خانه‌ی خود و آشناهای تان را رفع کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب سنگ‌ های آنتیک

2 ساعت

4 ساعت

آموزش اپوکسی

این محصول به علت مقاوم بودن، عایق گرما و قیمت به صرفه‌ای داشتن مورد توجه بسیاری از پیمان‌کاران قرار گرفته است و به دنبال افراد متخصص به عنوان اپوکسی کار هستند تا نصب اپوکسی را به طور کامل به آن‌ها بسپارند؛ پس چرا شما یکی از این افراد متخصص نباشید؟

مشاغل نصب اپوکسی در ایران از سال  1395 به اوج خود رسید و شرکت‌های زیادی در این مورد تاسیس شد؛ همچنین بسیاری از شرکت‌های معماری، نصب اپوکسی را به خدمات خود اضافه کردند.

سرفصل‌های اصلی آموزش اپوکسی

1 ساعت

4 ساعت

8 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

13 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

آموزش نصب آسمان مجازی

 سقف کشسان می‌تواند برای دکوراسیون داخلی و جذاب‌ به نظر رسیدن آن مفید واقع شود؛ به این صورت که نور پردازی‌های جذاب یا اشکال جذابی برای آن انتخاب نموده و تنها با یک سقف مجازی، اتاق را از این رو به آن رو کنید. از الزاماتی که در شروع این کسب و کار باید به آن توجه کرد تا موفق شد؛ مهارت و تجهیزات است.

به دنبال مهاجرت هستید؟ سالانه تعداد زیادی از مردم ایران و کشورهای دیگر که در کشور خودشان، به اندازه کافی قدر هنر و مهارتشان را نمی‌دانند به کشورهای اروپایی یا کانادا که مهد این نوع شغل‌هاست مهاجرت می‌کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب آسمان مجازی

2 ساعت

3 ساعت

بیش از 100 مدل

3 ساعت

آموزش نصب پارکت و لمینت

کسب و کار نصب پارکت و لمینت کف، از مشاغل فنی هستند که علاوه بر سرمایه، نیاز به آموزش دارند. اگر تصمیم
به شروع این کسب و کار دارید؛ حتما مبلغی را برای آموزش دیدن کنار بگذارید.

این مجموعه آموزشی مواردی از قبیل تعمیر، نحوه اتصال کفپوش، اشتباهات رایج نحوه نصب کفپوش چوبی و… را به صورت دقیق بیان می کند. هنرجویان می‌توانند در کنار نصب، تعمیر کفپوش را هم انجام دهند. همچنین از بروز اشتباهات هنگام نصب جلوگیری کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش نصب پارکت و لمینت

4 ساعت

10 ساعت

9 ساعت

آموزش برق کشی ساختمان

برق کشی ساختمان یک شغل مستقل است و شما با همراهی ویدئوهای آموزشی 118 فایل و تکرار و تمرین بسیار، در مدت زمان یک الی دو ماه به سطحی خواهید رسید که توانایی ایجاد کسب و کار برق کشی ساختمان را خواهید داشت.

برای شغل برق‌ کشی ساختمان افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در این حوزه داشته باشند، می‌توانند در رشته برق به تحصیل بپردازند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بدون هیچ مدرک و تحصیل خاصی نیز می‌توان در این رشته فعالیت کرد. تنها کافی‌ است طی آموزش‌هایی که در این زمینه وجود دارد افراد تمامی نکات و ترفندهای برق کشی را یاد گرفته و در آن به کسب تجربه بپردازند تا بتوانند در بازار کار به موفقیت برسند.

سرفصل‌های اصلی آموزش برق کشی ساختمان

6 ساعت

3 ساعت

11 ساعت

همه‌ی این دوره‌های آموزشی که در قالب یک پکیج به شما داده می‌شوند؛ از نیازهای اصلی جامعه است. پس شما در هرکجای دنیا باشید به وسیله‌ی این مهارت‌ها به راحتی می‌توانید مشغول به کار شوید و درآمد قابل توجهی داشته باشند. افزون بر همه‌ی این موارد، شما می‌توانید با آموزش مهارت‌هایتان به دیگر افراد، درآمد ثانویه‌ای هم داشته باشید :).

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش فونداسیون ساختمان

  1. قاسمی راد

    خیلی خوبه آموزشاتوون

  2. حامد کیان شهر

    سلام من برای کارگرای شرکتم می خوام این پکیج می تونه مهارتشون رو بالا ببره؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,050

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1038

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz