پکیج آموزش مهارت‌های کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,280,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/12

تاریخ بروزرسانی: 1401/06/08

زمان آموزش: 205 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/12

زمان آموزش: 205 ساعت

با تهیه پکیج آموزش مهارت‌های کودکان از قبیل آموزش زبان فارسی به کودکان، آموزش اوریگامی، آموزش چرتکه، آموزش مکعب روبیک، آموزش والیبال به کودکان، آموزش فوتبال به کودکان، آموزش مجسمه سازی به کودکان و آموزش نقاشی به کودکان را به صورت گام به گام و جامع فرا خواهید گرفت.

علاوه‌ بر دی وی دی‌های آموزشی یا لینک دانلود، شما یک کتابچه رایگان دریافت خواهید کرد که تمامی نکات مفید در ان یادداشت شده است.

آموزشگاه 118فایل با دعوت از استادهای مطرح در سطح کشور یا خارج از کشور، سعی بر این داشته تا بهترین آموزش‌ها را در خدمت شما کاربران عزیز قرار دهد.

آموزش زبان فارسی کودکان

آموزش زبان فارسی کودکان با بیش از 14 ساعت ویدئو آموزشی برای کودکان 6 ماه به بالا ارائه شده است. این دوره با آموزش زبان فارسی شروع شده و سپس به آموزش اعداد، اشکال هندسی، حیوانات، رنگ ها، میوه ها، ترانه های کوکان و داستان های فارسی می‌پردازد.

 آموزش زبان فارسی کودکان با آهنگ، خمیربازی و تصویر الفبای فارسی را به کودکان یاد می دهد. آموزش اعداد یک تا بیست، اشکال هندسی همراه با شکل، حیوانات اهلی و وحشی با صدا به سبک هایی شاد و جذاب، باعث می شود کودکان بیشتر جذب شوند و برای یادگیری ترغیب شوند. رنگ ها به کمک کار دستی، مهارت های خیاطی، بازی و شعر آماده شده است. تا به صورت شهودی و عینی کودکان با رنگ ها آشنا شوند.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان فارسی کودکان

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

8 ساعت

اموزش اوریگامی

دوره‌ی آموزش اوریگامی 118فایل برای کودکان، با بیش از 64 ساعت ویدئوی آموزشی، به آموزش ساخت اوریگامی و اوریگامی سه بعدی می‌پردازد و موجب ایجاد یک سرگرمی جذاب با کمترین هزینه‌ها می‌شود.

این آموزش ها باعث می‌شود فرزند دلبندتان ساعت‌ها بدون ایجاد هیچ دردسر و خراب کاری، مشغول شود و شما به کارهای عقب مانده‌تان برسید؛ علاوه بر آن این آموزش‌ها باعث پرورش خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس، تقویت هوش و مغز می‌شود.

اوریگامی تنها یک سرگرمی نیست بلکه با علم نیز سرکار دارد و به نحوی با ریاضیات، معماری، مهندسی و… در ارتباط است. بسیاری از معماران و مهندسان بعد از طراحی و با استفاده  از اوریگامی هنر خود را به صورت سه بعدی خلق می‌کنند تا مفهوم و درک آن برای همگان آسان باشد.

اوریگامی تنها یک سرگرمی نیست بلکه با علم نیز سرکار دارد و به نحوی با ریاضیات، معماری، مهندسی و… در ارتباط است. بسیاری از معماران و مهندسان بعد از طراحی و با استفاده  از اوریگامی هنر خود را به صورت سه بعدی خلق می‌کنند تا مفهوم و درک آن برای همگان آسان باشد.

برای مراسم‌هایی مانند جشن‌های تولد و تزئین مهد کودک‌ها از مدل‌های ارائه شده در این پارت ایده بگیرید و دکوراسیون خاصی را برای مراسم خود به کار ببرید. اژدها، شخصیت های کارتونی، بوکمارک حیوانات، جت های جنگی، انواع حشرات و …  اشکال سه بعدی جالبی هستند که در انتهای آموزش اوریگامی آن‌ها را به طور گام به گام فرا خواهید گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش اوریگامی

12 ساعت

8 ساعت

10 ساعت

2 ساعت

9 ساعت

8 ساعت

3 ساعت

12 ساعت

آموزش چرتکه

آموزش و یادگیری چرتکه هر دو باعث افزایش چشمگیری بر عملکرد مغز و محاسبات ذهنی می‌گذارد.

امروزه از چرتکه بیشتر برای تقویت حافظه و محاسبات ذهنی برا کودکان و حتی بزرگسالان استفاده می شود و آموزش چرتکه صرفا برای افزایش هوش و عملکرد های ذهنی کودکان داده می شود.

به طور کلی می توان از مزایای علم چرتکه، افزایش تخیل و خلاقیت، تقویت عملکرد نیمکره چپ و راست مغز، بهبود حافظه و انتقال مفاهیم با سرعت و دقت بیشتر، درک بهتر و سریع تر مسائل ریاضی ( جمع، تفریق، ضرب، تقسیم ) و… نام برد.

 در دوره‌ی آموزش چرتکه، علاوه بر آموزش‌های جذاب نمونه سوال‌هایی دارد که فرزند شما را برای شرکت در مسابقاتی مانند آی کیو مس و یو سی می، اماده می‌کند تا با شرکت در این مسابقات، افتخار آفرینی کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش چرتکه

4 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش روبیک

آموزش روبیک به دو بخش ( روبیک 3 در 3) و ( روبیک 4 در 4 ) تقسیم شده است و برای کسانی که می‌خواهند توانایی ذهنی کودکان و نوجوانان خود را افزیش دهند مناسب است. بازی روبیک در کنار جذابیتی که دارد کمک می کند تا قدرت ذهنی کودکان و نوجوانان افزایش پیدا کند. به همین‌خاطر می‌توان گفت روبیک علاوه‌ بر این که یک سرگرمی هیجان‌ انگیز است، می‌تواند با درگیر کردن ذهن افراد قدرت آن را بالا ببرد.

حل مکعب روبیک در دانش آموزان قدرت اعتماد به نفس و مهارت حل مسائل مهم تحصیلی مخصوصاً دروس محاسباتی و ریاضی و فیزیک را افزایش می دهد. همچنین حل مکعب روبیک در ارتقاء و بهبود هوش فضایی انسان بسیار مؤثر است.

سرفصل‌های اصلی آموزش روبیک

3 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

6 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

12 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

آموزش والیبال کودکان

تحقیقات نشان می‌دهد که بهترین زمان برای یادگیری و کسب مهارت‌ های مختلف در دوران کودکی و نوجوانی می‌باشد. از آنجایی که کودکان در سیستم‌ آموزش‌ و پرورش کشورمان رشته ورزشی خاصی را به شکل حرفه‌ای فرا نمی‌گیرند، تلاش‌ کردیم تا مجموعه آموزش والیبال کودکان را در 10 ساعت به هموطنان عزیز ارائه‌ دهیم.

علاوه بر مادر و پدرها که برای فرزندانشان این آموزش را تهیه می‌کنند؛ افراد دیگری هم می‌توانند این پکیج را تهیه کرده با آموزش والیبال به کودکان، کسب درآمد کنند.

میزان درآمد در این شغل، بسته به تعداد ورزشکاران، ساعات کلاس و مدت زمان کار کردن با آن‌ها متغیر استاما یک مربی والیبال کودکان در حالت عادی ماهانه حداقل ۳ الی ۶ میلیون تومان درآمد دارد. اما مربیان حرفه‌ای که تیم‌های باشگاهی قوی در لیگ‌ها دارند درآمد بیشتری دارند. همچنین این مربیان حرفه‌ای می‌توانند در دانشگاه و مراکز دولتی نیز مشغول به کار شوند و درکل درآمدی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در ماه کسب کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش والیبال کودکان

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش فوتبال کودکان

مجموعه آموزش فوتبال کودکان 118فایل با ارائه بیش از 33 ساعت ویدئوی آموزشی تمامی اصول، مهارت ها و قوانین مربوطه را به صورت جامع و قدم به قدم برای هنر جویان عزیز بیان کند. و سپس نکات، مهارت‌ها و تکنیک‌ هایی که باید یک بازیکن حرفه‌ای در رشته ورزشی فوتبال فرا بگیرد را آموزش داده است.

این مجموعه برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز و علاقمند به این ورزش مناسب بوده و می توانند خود را به سطح خوبی در فوتبال برسانند. سعی کرده ایم تکنیک ها و تمرینات متنوعی برای سنین مختلف ارائه کرده باشیم تا علاقه مندان با انجام تمرین ها از مهارت کافی در همه حرکات فوتبال برخوردار باشند.

 چنانچه مایل باشید فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید باید بدانید که شما ابتدا باید عضو یک تیم شوید. بعد از اینکه نسبت به سطحی که فوتبال بازی می‌کنید، می‌توانید حتی به کودکان و نوجوانان آموزش دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش فوتبال کودکان

2 ساعت

4 ساعت

12 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

آموزش مجسمه سازی به کودکان

وارد شدن به دنیای آموزش مجسمه سازی به کودکان مانند وارد شدن به کارتون آلیس در سرزمین عجایب است؛ همانقدر فانتزی و جذاب 🙂 

آموزشگاه 118فایل با ارائه دادن ویدئوهای آموزشی در 5 ساعت با موضوع آموزش مجسمه سازی به کودکان، شما را وارد دنیایی خیالی با اشکالی مانند حیوانات، ماشین‌ها و مجسمه‌های فانتزی می‌کند.

شما به عنوان فردی که مجسمه سازی را به کودکان آموزش می‌دهد، می‌توانید به صورت تمام وقت یا پاره وقت و حتی غیر حضوری و مجازی فعالیت کنید؛ هرچه تعداد دانش‌آموزان و ساعت کاریتان بیشتر باشد، درآمد بیشتری خواهید داشت.

علاوه بر همه‌ی موارد بالا، از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل می‌توان به داشتن روحیه هنری، علاقه به مجسمه‌سازی، ارتباط اجتماعی خوب، داشتن ذهنی خلاق و داشتن انگیزه برای کار با کودکان اشاره کرد.

آموزش نقاشی کودکان

اگر قصد دارید این آموزش را تهیه کنید و به عنوان یک حرفه آن را ادامه دهید؛ به شما تبریک می‌گویم 🙂 

زیرا با این آموزش وارد دنیای رنگارنگ کودکانه خواهید شد و هیچ‌گاه خسته نخواهید شد.

مجموعه آموزش نقاشی‌ کودکان 118فایل با ارائه بیش از 19 ساعت ویدئوی آموزشی نحوه نقاشی تصاویر مختلف را با استفاده از مداد رنگی، ماژیک و راپید بیان کرده است. و همچنین سعی داشته تا به شیوه ای آسان نحوه کشیدن خطوط و ترسیم اشکال مختلف را آموزش دهد، و ترتیب رنگ آمیزی تصاویر را به خوبی بیان کند.

تهیه آموزش نقاشی برای فرزندتان، مزایایی از قبیل افزایش اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت، همچنین او را از اضطراب و استرس‌هایی که در طول روز ممکن است داشته باشد رها می‌کند. نقاشی کمک می‌کند که رشد مغز در کودک به‌ خوبی شکل بگیرد .از آنجایی‌که نقاشی هنر محسوب می‌شود باعث درک هنری در کودک نیز می‌گردد.

سرفصل‌های اصلی آموزش نقاشی کودکان

11 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

این پکیج را افرادی مانند پدر و مادرهایی که می‌خواهند باعث شکوفایی خلاقیت، رشد مغز و افزایش هوش فرزندشان شوند تهیه میکنند. همچنین اشخاصی که می‌توانند ارتباط خوبی با کودکان برقرار کنن و به آن‌ها این دوره‌ها را آموزش دهند.

علاوه بر آن مهدکودک‌ ها و پیش ‌دبستانی ‌ها هم می ‌توانند با تهیه این مجموعه‌ها، روند آموزشی سرعت خوبی را خواهد داشت. یکی از روش‌های موثر فراگیری در کودکان آموزش همراه با شعر و موسیقی می باشد همچنین شما می توانید به صورت خصوصی به پرورش هنر آموزانی با استعداد و هوشمند بپردازید و برای گسترش کار خود با تشکیل کلاس های آنلاین و غیر حضوری در سراسر ایران به درآمدی قابل قبول برسید.

همچنین شما می توانید به صورت خصوصی به پرورش هنر آموزانی با استعداد و هوشمند بپردازید و برای گسترش کار خود با تشکیل کلاس های آنلاین و غیر حضوری در سراسر ایران به درآمدی قابل قبول برسید.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش مهارت‌های کودکان

  1. کیانی

    سلام میشه دو تا آموزش پکیج رو خرید؟

  2. تینا مرادی

    برای چه رده سنی این پکیج مناسبه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 1018

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz