پکیج آموزش هنرهای آشپزی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

832,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/19

زمان آموزش: 70 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/03/30

زمان آموزش: 70 ساعت

در پکیج‌ آموزش هنرهای آشپزی، هنرهایی مانند، آموزش آشپزی، آموزش شیرینی پزی، آموزش تهیه ترشی، آموزش تهیه مربا و آموزش سفره آرایی را به طور جامع و گام به گام به شما آموزش داده‌ایم.

با این آموزش‌ها علاوه بر اینکه بر زندگی خود نور و جذابیت ببخشید، می‌توانید از این هنرها کسب درآمد کنید و به عنوان افراد خود ساخته از شما یاد شود.

توجه داشته باشید، در صورتی که در روند آموزش یا پس از پایان دوره سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما کاملا شمارو تا زمان حل مسئله راهنمایی میکنند. پس خیالتون راحت باشه ما کنارتون هستیم.

آموزش آشپزی

آموزش آشپزی بین المللی  118فایل با بیش از 21 ساعت ویدئو آموزشی برای شما ارائه شده است.این مجموعه یکی از بهترین و پر طرفدارترین مجموعه های آموزش آشپزی در جهان به شمار می رود. شما با خرید مجموعه آموزش آشپزی بین المللی قادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما مجموعه آموزش آشپزی بین المللی را پیشنهاد می کنیم.

بعد از یادگیری هنر آشپزی می‌توانید در رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی شاپ‌ها، بیمارستان‌ها، ارگان‌های دولتی و غیر دولتی مشغول به کار شوید. همچنین می‌توانید برای خودتان یک رستوران یا تهیه غذا دلخواه دست و پا کنید و برای خود و دیگران کارآفرینی کنید. علاوه بر این می‌توانید با دریافت مدرک آشپزی به کشورهای خارجی سفر کنید یا به صورت مربی این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید. برای یادگیری بهتر این هنر می‌توانید از پکیج فوق العاده کاربردی آموزش گام به گام آشپزی استفاده کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش آشپزی

3 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

آموزش شیرینی پزی

اگر تا حالا به شیرینی پزی به عنوان یک شغل پر درآمد خانگی توجه نکرده ­اید بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با آموزش شغل شیرینی پزی بیشتر آشنا کنیم.

آموزش شیرینی پزی 118فایل با بیش از 19 ساعت ویدئو آموزشی به طور کامل به مشکلاتی نظیر سفت شدن خمیر، ندانستن میزان دمای فر و لطیف نشدن بافت آن پایان داده است.

پخت شیرینی، هنری پرطرفدار میان بانوان به خصوص بانوان ایرانی بوده و هست. در این حرفه علاوه بر طرز تهیه چند گونه شیرینی خشک (انواع نان شیرمال، کوکی، کلوچه و..) و شیرینی تر (ناپلئونی، رولت، لطیفه، نان خامه ای، چیز کیک و…) و عید (نخودچی، نان پنجره و شیرینی گردویی و..)، با آموزش چند مدل دسر و تارت، نیز آشنا می شوید.

آموزش تهیه مربا

آموزش تهیه مربا با بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی، آموزش بیش از 30 مدل انواع مربا و مارمالاد را با تمامی نکات، قدم به قدم به شما هنر جویان عزیز آموزش داده ایم و پس از فرا گرفتن تمامی آموزش ها هنرجو می تواند به درست کردن مربای خانگی خوشمزه و خوشرنگ نیز بپردازد.به‌طور کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که با توجه به این‌ که در سال‌های اخیر استفاده از محصولات فرآوری شده به‌ شدت افزایش پیدا کرده و با توجه به معضلاتی که ممکن است در مواد نگه‌دارنده‌ی آن‌ها وجود داشته باشد، مصرف این نوع محصولات دارای مضراتی است. به‌ همین منظور استفاده از محصولات خانگی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده‌ است. این کار هم باعث تضمین سلامت می‌شوند و هم قیمت پایین‌تری نسبت‌ به محصولات فروشگاهی دارند. به‌ همین دلیل می‌توان بازار کار شغل تهیه محصولات خانگی از جمله تهیه مربا را شغلی مناسب و با درآمد خوب در نظر گرفت.

 

آموزش تهیه ترشی

آموزش تهیه ترشی 118فایل با بیش از 11 ساعت ویدئو آموزشی برای تمامی بانوان هنرمند ایرانی و علاقمندان به ترشی به صورت کامل آماده گردیده است.

بنابراین درست کردن آن در خانه می تواند به سلامتی افراد خانه و همچنین تنوع در ترشی های خانه بیافزاید. شما می توانید با مشاهده آموزش تهیه ترشی، نحوه درست کردن انواع ترشی را با ادویه ها و سبزیجات مختلف مانند ترشی مخلوط، لیته ، ترشی میوه های مختلف، ترشی تخم مرغ ، ترشی های آلمانی و ایتالیایی را بیاموزید و با درست کردن آن ها از دست ساز سالم و خوشمزه خود لذت ببرید. همچنین می توانید با درست کردن این ترشی ها در خانه از آن کسب درآمد کنید.

آموزش سفره آرایی

این هنر با طراحی های جذاب، احساس شادی و طراوت را در افراد ایجاد می کند. وب‌سایت 118‌فایل در آموزش این حرفه، تکنیک‌ های سفره‌ آرایی، میوه‌ آرایی و سبزی‌ آرایی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

مجموعه آموزشی سفره آرایی 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو، برخی از شیوه ها و طراحی های نوین سفره آرایی، میوه آرایی و سبزی آرایی را آموزش می دهد. به طوری که شما پس از مشاهده هر ویدئو می توانید طراحی مورد نظر خود را اجرا کنید.

پس از یادگیری و آموزش سفره آرایی شما نیز مانند یک فرد حرفه ­ای می­توانید در این حوزه با در نظر گرفتن محیطی مناسب کسب و کار خود را شروع کنید و از طریق چاپ تراکت­ تمامی سفارشات مختلف تالارها و مجالس عروسی، عقد، همایش های بین المللی و… را بپذیرید.

سرفصل‌های اصلی آموزش سفره آرایی

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

9 ساعت

بازار کار و درآمد مبحثی است که برای ورود به هر حرفه ­ای نیاز است کاملا بررسی شود. از آنجا که دوره‌های این پکیج، از مشاغل هنری محسوب می­شود شاید به نظر برسد که بازار کار چندان پررونقی نخواهد داشت اما این تصور کاملا غلط است. امروزه افراد علاقمند زیادی هستند که به راحتی و تنها با استعداد هنری خود در این زمینه کسب درآمد می­کنند.

شما با یادگیری هنرهای این دوره می توانید به عنوان مدرس در یکی از مراکز فنی حرفه ای و آموزشی به تدریس هنر سفره آرایی و میوه آرایی مشغول شوید. علاوه بر این از آنجایی که بسیاری از بانوان به دنبال یادگیری هنر سفره آرایی هستند؛ می توانید به صورت آزاد، کلاس های آموزش حضوری و یا مجازی برگزار کرده و از این راه نیز کسب درآمد کنید.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش هنرهای آشپزی

  1. کمند

    غذاهای بین المللی هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پکیج آموزشی آشپزی نحو پخت انواع غذاهای بین الملل به همراه معرفی مواد اولیه ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. مهتاب

    بی نظیره این پکیج

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1033

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz