پکیج آموزش هنرهای دستی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

2,284,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/08

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/12

زمان آموزش: 280 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/03/08

زمان آموزش: 280 ساعت

تا به حال هنر درمانی کرده‌اید؟🙂

با معرفی دوره‌های پکیج آموزش هنرهای دستی که شامل ،آموزش گلدوزی روی پارچه، آموزش روبان دوزی، آموزش جواهر دوزی، آموزش کچه دوزی، آموزش نمد دوزی، آموزش شماره دوزی، آموزش نقاشی روی پارچه، آموزش چاپ دستی ، آموزش گل سازی با پارچه، آموزش گل سازی با فوم، آموزش نقاشی ویترای، آموزش نقاشی ماندالا ، به شما قول می‌دهم که در بین این همه هنر جذاب، آرامش روح خود را پیدا کنید🙂

همچنین، در دنیای امروز با توجه به پیشرفت­ های تکنولوژی و ارتقا جایگاه هنر افراد مختلفی هستند که در رشته ­های هنری ورود پیدا کرده‌اند. گلسازی با فوم یکی از هنرهای زیبایی است که خانم­ های خانه دار به راحتی با داشتن علاقه و آموزش ­های مختصر ویدیوهای 118فایل می­توانند در این حرفه مشغول به کار شوند.

آموزش گلدوزی روی پارچه

دوره آموزش گلدوزی روی پارچه 118فایل با بیش از 60 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه گلدوزی روی پارچه در دو پارت “آموزش مقدماتی گلدوزی روی پارچه” و “آموزش پیشرفته گلدوزی روی پارچه” خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

امروزه مشاغل خانگی به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها در تمام دنیا تبدیل شده‌اند و هر ساله بر تعداد علامندان به این کارها افزوده می‌شود. بازار کار این حرفه بسیار پر رونق و پرسود است فقط باید شما علاقه و پشتکار کافی برای وارد شدن به این حرفه را داشته باشید و بتوانید بازار کار ثابتی برای خود مهیا کنید. اگر پشتکار داشته باشید و به تازگی می‌خواهید وارد این حرفه شوید می‌توانید درآمدی از چند صد هزارتومان در ماه تا حدود ۱ میلیون و بیشتر از ۴ میلیون تومان در ماه نیز داشته باشید به شرط آنکه صبر داشته باشید و رفته رفته تکنیک‌های بیشتری بیاموزید.

سرفصل‌های اصلی آموزش گلدوزی روی پارچه

2 ساعت

8 ساعت

9 ساعت

4 ساعت

21 ساعت

3 ساعت

10 ساعت

3 ساعت

آموزش روبان دوزی

مجموعه آموزش روبان دوزی 118فایل شامل 16 ساعت ویدئو آموزشی می باشد که برای شما علاقمندان به این هنر گردآوری شده. روبان دوزی جزء کار های مناسب در منزل است که بدون اینکه شما تحصیلات دانشگاهی داشته باشید، می توانید به انجام آن بپردازید.

همانطور که می بینید آثاری که تزئینات شیک و زیبا و البته تمیز، مانند روبان دوزی و گلدوزی روی آنها کار شده است امروزه در بین بانوان بسیار پر طرفدار شده است، بنابراین شما با گذراندن آموزش های لازم و داشتن دقت و خلاقیت در کار می توانید درآمد قابل توجهی را برای خود داشته باشید.

 

از ابتدا تا انتهای مجموعه آموزشی تمامی گره های مربوط به دوخت ساقه، دوخت ساقه ترکیبی، گره حلقه ای، گره ترکیبی، گره فرانسوی، گره حاشیه دوزی و انواع گل های برجسته روبانی و… را فرا خواهید گرفت؛ که با یادگرفتن اصولی تکنیک های روبان دوزی می توانید انواع گل و غنچه و گلبرگ را بدوزید.

سرفصل‌های اصلی آموزش روبان دوزی

7 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

5  ساعت

آموزش جواهر دوزی

آموزش جواهر دوزی 118فایل با بیش از 11 ‌ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده‌ است. این آموزش به یکی از زیبا ترین و جذاب‌ ترین هنرهای دستی می‌ پردازد.

در دوره جواهر دوزی به مباحثی نظیر آموزش پولک‌ دوزی برای مبتدیان، پیکسل طرح حیوانات، آموزش سنجاق جواهردوزی و منجوق‌ دوزی دور نگین ، سنگ و کریستال و مروارید اشاره می‌شود.

سپس آموزش طرح پیکسل حیوانات به شما مواردی از قبیل گل سینه موش، پیکسل طرح مرغ دریایی، سنجاق طرح پرنده با پولک، گل سینه سنجاقک، پیکسل طرح موش، سنجاق با طرح عروس دریایی، سنجاق طرح پروانه و غیره را به صورت جامع آموزش میدهد.

در آموزش جواهر دوزی سعی شده صفر‌ تا‌ صد این هنر آموزش داده‌ شود تا بتوانند در کمترین زمان ممکن جواهر دوزی را فرا بگیرند.

سرفصل‌های اصلی آموزش جواهر دوزی

2 ساعت

9 ساعت

1 ساعت

آموزش کچه دوزی

کچه دوزی را می‌توانید با استفاده از آموزش‌های مختلف فرا بگیرید و بازار پر رونقی برای خود ایجاد کنید. یکی از راه‌های مناسب برای یادگیری این هنر استفاده از پکیج‌های آموزش مقدماتی تا پیشرفته کچه دوزی است. دوره آموزش کچه دوزی 118فایل با بیش از 64 ساعت ویدئو آموزشی در دو پارت “آموزش کچه دوزی مقدماتی” و “آموزش کچه دوزی پیشرفته” خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

بعد از یادگیری این حرفه برای خود کارگاه کوچکی بپا کنید و همچنین می‌توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و از این طریق منبع درآمدی برای خود دست و پا کنید. علاوه بر این می‌توانید از این هنر برای پر کردن اوقات فراغت خود و اطرافیانتان نیز استفاده کنید.

حداقل میزان درآمد این حرفه با توجه به میزان فروش شما می‌تواند چیزی در حدود 5 الی 7 میلیون تومان در ماه باشد. 

سرفصل‌های اصلی آموزش کچه دوزی

1 ساعت

1 ساعت

10 ساعت

10 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

17 ساعت

9 ساعت

5 ساعت

آموزش نمد دوزی

نمد دوزی یک هنر دست‌ ساز زیبا و بسیار پرطرفدار در بین بانوان می‌باشد و در حال حاضر یک منبع درآمدی نیز به شمار می‌رود. آموزش نمد‌دوزی 118فایل با بیش از 11 ساعت ویدئو به دوخت انواع جامدادی، جاکلیدی، عروسک، کیف‌ نمدی، کاور گوشی، نشانه‌ گذار نمدی و کفش‌ رو فرشی می‌ پردازد. حتی اگر تا کنون، نمد‌دوزی یا خیاطی نکرده باشید، می‌توانید با کمک آموزش نمد‌دوزی انواع دوخت، نظیر دوخت ساده و دندان موشی را فرا بگیرید و همراه با آموزش، این هنر را شروع کنید.

در این حرفه، شما تنها با کمی خلاقیت، حتی قادرید طرح‌ های دلخواه خود را طراحی‌ کنید و با کمک آموزش نمد‌دوزی آن‌ ها را روی نمد پیاده‌ سازی‌ کنید.

اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن یک هنر درآمدزا را فرا بگیرید، توصیه می کنیم آموزش نمددوزی 118فایل را تهیه کنید. این حرفه در حال حاضر یکی از محبوب ترین هنر های دستی در بین بانوان محسوب می شود. 

سرفصل‌های اصلی آموزش نمد دوزی

1 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

2 ساعت

آموزش شماره دوزی

از آن‌ جایی‌ که صنعت لباس یکی از صنایع پرطرفدار در میان صنایع دیگر است، بنابراین می‌توان شماره دوزی را نیز جزو شغل‌هایی با بازار کار خوب در نظر گرفت. چرا که بسیاری از لباس‌ها نیاز به شماره‌ دوزی دارند و افراد در این زمینه می‌توانند فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنند. همچنین باید بدانید که در این زمینه حتی می‌توانید با تدریس شغل شماره دوزی نیز به درآمد برسید.

شما بعد از این‌ که کاملاً با مباحث شماره دوزی آشنا شدید می‌توانید وارد بازار کار شده و با انجام انواع روش‌های شماره دوزی روی پارچه معمولی و لباس‌های مختلف به درآمد برسید. همچنین از طریق آموزش این رشته به دیگران نیز فرصت شغلی دیگری برای شما فراهم می‌شود.

سرفصل‌های اصلی آموزش شماره دوزی

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

آموزش نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه با بیش از 9 ساعت ویدئو آموزشی به شما کاربران عزیز ارائه شده است.

شما پس از پشت سر گذاشتن آموزش های این مجموعه و فراگیری این حرفه به صورت تخصصی، قادر خواهید بود طرح های مورد نظر خود را بر روی انواع بافت های پارچه ای از جمله انواع لباس، کیف و کفش های پارچه ای، شال و روسری و … نقاشی کنید. شما می توانید با صرف کمی دقت و حوصله، ذوق و استعداد هنری خود را در پوششتان نمایان کنید.

 شما می توانید پس از یادگیری این هنر از آن برای جذاب کردن پیراهن ها و شومیز های دخترانه استفاده کنید و از تماشای هنرنمایی خود لذت ببرید. این مجموعه آموزشی شامل آموزش انواع چاپ های دستی و انجام تمام تکنیک های نقاشی و چاپ بر روی پارچه های مختلف به صورت کاملا عملی می باشد.

آموزش چاپ دستی

با آموزش چاپ دستی 118 فایل که در 18 ساعت خلاصه شده است؛ پس از یادگیری این حرفه می‌توانید چاپ خانه ‌ی کوچکی برای خودتان راه‌اندازی کنید و مشغول به کار شوید. یا اینکه می‌توانید در چاپ‌خانه‌ها یا در صنعت‌های مختلف چاپ کار کنید. همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران اموزش دهید و کسب درامد کنید.

چاپ دستی را می‌توان بر روی کارتون‌های بسته بندی محصولات، چاپ کردن تصاویر و نقوش روی پارچه و لباس، طراحی کردن روی سرامیک، طراحی روی سطوح برجسته و یا گود و فرورفته، چاپ روی چوب وفلزات و چاپ کردن روی انواع ساک و کیف و… انجام داد.

نکته‌ی مثبت این حرفه این است که با وجود قدیمی بودن آن هنوز بازار کار آن اشبا نشده است 🙂 به همین دلیل کسانی که علاقه‌مند به صنعت چاپ هستند و از استعداد و ذوق هنری برخوردارند و مهارت کافی برای این حرفه را دارند می‌توانند وارد آن شوند و درامد خوبی داشته باشند. حداقل میزان درامد این حرفه ماهانه چیزی در حدود 4 تا 10 میلیون تومان خواهد بود.

سرفصل‌های اصلی آموزش چاپ دستی

3 ساعت

1 ساعت

9 ساعت

آموزش گلسازی با فوم

دوره آموزش گلسازی با فوم 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه گلسازی با فوم خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

بسیاری از خانم­ ها به دلیل مشغله­ زیادی که دارند امکان کار در بیرون از خانه را ندارند، به همین دلیل می­توانند به راحتی بدون صرف هزینه رفت و امد با خرید پکیج آموزش گلسازی ساده  این کار را یاد بگیرندآموزش گلسازی با فوم نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد فقط کافی است که مراحل گام به گام آن را انجام دهند.
یادگیری دوره آموزش گلسازی با فوم ساده سبب میشود خانم ­ها از این روش منبع درامدی در خانه برای خود داشته باشند و اوقات
فراغت خود  به ساخت گل­
 های مختلف فومی بپردازند.

در این ویدیوها شما با انواع آموزش گلسازی، آموزش گلسازی با فوم و آموزش ساخت گل رز با فوم و انواع دیگر از گل­ ها به نحوه احسن و گام به گام آشنا خواهید شد و پس از آن به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید

سرفصل‌های اصلی آموزش گلسازی با فوم

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش گلسازی با پارچه

دوره آموزش گلسازی با پارچه 118فایل با بیش از 13 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه گلسازی با پارچه خدمت شما عزیزان ارائه شده
است. گلسازی با پارچه و ساخت گل‌های پارچه‌ای یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که در منزل و بدون داشتن امکانات خاص می‌توانید انجام دهید. این هنر قدمت دیرینه‌ای ندارد و هنری است که امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است
آموزش خلاقانه گلسازی با پارچه به شما این امکان را می‌دهد که با پارچه هر گلی را که می‌خواهید بسازید.

درآمد حاصل از این حرفه به میزان فعالیت و بازار فروش شما بستگی دارد و رقم خاصی نمی‌توان برای این موضوع عنوان کرد.

اگر علاوه بر آموزش‌های 118 فایل که با اساتید خبره ایران در این حرفه ضبط شده است، مقداری نآوری اضافه کنید و گل‌هایی را خلق کنید که کمتر جایی دیده می‌شود؛ ره راحتی به درآمدهای بالا خواهید رسید.

سرفصل‌های اصلی آموزش گلسازی با پارچه

3 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه)

مجموعه ی آموزشی ویترای 118فایل با بیش از 42 ساعت ویدئو ی آموزشی برای شما علاقمندان به این حرفه ی هنری گردآوری شده است. این مجموعه ی آموزشی به صورت اصولی تکنیک های ویترای ( نقاشی روی شیشه ) را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهد.

شما با یادگیری و انجام عملی کار ویترای می توانید کاملا بر تکنیک های این رشته مسلط شوید و آثار بسیار زیبایی را از خود خلق نمایید. ویترای، هنر خلق شگفتی های بر روی انواع شیشه و ظروف ساده است که با ذوق و قریحه ای شخصی قالب می گیرد.

در این مجموعه ی آموزشی اطلاعات پایه برای ورود به دنیای شیشه های رنگی را کسب میکنید. ویترای هنری است زیبا و دکوراتیو، علاوه بر این به خاطر تنوع و گستردگی خود و قابلیت اجرا بر روی سطوح و ظروف مختلف می تواند بسیار کاربردی نیز باشد. کسانی که قبل از یادگیری ویترای، به سایر سبک های نقاشی مانند رنگ روغن، آبرنگ و… تسلط داشته باشند در نقاشی روی شیشه نیز به سرعت پیشرفت می کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه)

31 ساعت

10 ساعت

1 ساعت

آموزش نقاشی با ماندالا

نقاشی، هنر به تصویر کشیدن تخیلات و تصورات انسان بر روی کاغذ است. رنگ‌هایی که با انرژی خود قابی زیبا و ماندگار در ذهن‌ ما می‌سازند. به خصوص اگر این نقاشی، نقاشی ماندالا باشد 🙂

دوره آموزش نقاشی ماندالا 118فایل با بیش از 18 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه نقاشی ماندالا خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

وقتی نقاشی ماندالا را یاد بگیرید قادر خواهید بود از کاربردهای گسترده این نقاشی بهره‌مند شوید به این صورت که نقاشی ماندالا روی تابلوهای هنری، طراحی ماندالا روی دیوار، طراحی ماندالا روی ظروف سفالی، چاپ نقاشی دیجیتال ماندالا روی پارچه، لباس و… استفاده می‌شود

 از این نقاشی روی ظروف سفالی، چاپ دیجیتال روی پارچه و… استفاده می‌شود که بازار کار بسیار خوبی دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش نقاشی با ماندالا

5 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

امروزه مشاغل خانگی به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها در تمام دنیا تبدیل شده‌اند و هر ساله بر تعداد علامندان به این کارها افزوده می‌شود.
بازار کار این حرفه بسیار پر رونق و پرسود است فقط باید شما علاقه و پشتکار کافی برای وارد شدن به این حرفه را داشته باشید و بتوانید بازار کار ثابتی برای خودمهیا کنید. اگر پشتکار  داشته باشید و به تازگی می‌خواهید وارد این حرفه‌ها شوید می‌توانید درآمدی بیشتر از
۴ میلیون تومان در ماه نیز داشته باشید به شرط آنکه صبر داشته باشید و رفته رفته تکنیک‌های بیشتری بیاموزید.

هنرهای معرفی شده در این پکیج نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. نقاشی روی پارچه در شمار هنرهای درآمدزایی قرار دارد که با سرمایه و امکانات کم در کارگاه های کوچک خانگی نیز می توان آن را شروع کرد.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش هنرهای دستی

  1. همتا

    سوزن کچه چیه

  2. جمیله

    پیش نیاز یادگیری حرفه گلدوزی روی پارچه چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1016

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz