پکیج آموزش هنرهای دوخت و دوز

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

1,198,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/10

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/12

زمان آموزش: 86 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/10

زمان آموزش: 86 ساعت

آموزش خیاطی به سبک‌های مختلف، خلاقیت را در افراد بیشتر می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها ذهنی خلاق داشته باشند. در صورتی‌ که افراد بخواهند در زمینه خیاطی  برای کسب درآمد استفاده کنند، بازار کار خوبی خواهند داشت و در زمینه کاری پیشرفت زیادی می‌توانند داشته باشند. برای افراد علاقه مند به حوزه‌ی تدریس شرایط مناسبی فراهم می‌شود تا با یادگیری این رشته و آموزش آن به دیگران کسب درآمد داشته باشند.

پکیج آموزش هنرهای دوخت و دوز این فرصت رابه شما می‌دهد که بدون محدودیت زمانی و مکانی، در خانه‌ی خودتان و در هر ساعت شبانه روز به یادگیری این حرفه‌ی جذاب بپردازید.

آموزش خیاطی مولر

این مجموعه با بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی، آموزش خیاطی لباس زنانه با متد مولر را به شما ارائه می دهد. در خیاطی‌ مولر تمرکز روی طراحی یک الگوی کاملا فیت برای انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه بوده و شامل مراحل اندازه گیری، طرح و کشیدن الگو می باشد.

شما با فراگیری خیاطی با متد مولر می توانید هر لباسی با طرح و اندازه های مختلف را بدوزید. چرا که شما با نحوه صحیح اندازه گیری و کشیدن الگویی درست و مناسب آشنا خواهید شد. به گونه‌ای که می توانید با کمک آن یک لباس کاملا فیت و مناسب بدن بدوزید.در روش مولر، نیاز چندانی به انجام پرو قبل از اتمام کار دوخت احساس نمیشود. دلیل مورد توجه قرار گرفتن بسیار زیاد روش مولر به خاطر سادگی این متد، سهل الفهم بودن، عدم پیچیدگی و همچنین ظرافت این روش است که سبب افزایش بسیاز زیاد میزان دقت در خیاطی میشود.

سرفصل‌های اصلی آموزش خیاطی مولر

1 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش دوخت سیسمونی نوزاد

آموزش دوخت سیسمونی نوزاد 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو می باشد که تمامی مراحل دوخت را به صورت کامل به شما علاقمندان به این حرفه آموزش می دهد. بدن نوزاد حساس بوده و باید پارچه های مخصوصی را برای لباس و سرویس خواب آن ها در نظر گرفته شود. پس از تهیه پارچه مناسب می توانید با گذراندن آموزش دوخت‌ سیسمونی‌ نوزاد لباس هایی از قبیل شلوار، سرهمی، تاپ، تی شرت، کلاه و پوشک و سایر وسایل سیسمونی نوزاد را بدوزید.

در مرحله بعد با حرفه ای ترین متد هایی که آموزش دیده اید می توانید طرح لباس بچگانه را روی پارچه انتقال دهید و نحوه ی دوخت قسمت های مختلف لباس نوزاد مانند آستین، دامن، شلوار، کلاه و … را فرا بگیرید. قطعا شما با یادگیری این حرفه می توانید در تولیدی های مختلف کار کنید یا کسب و کار خودتان را در این زمینه راه بندازید؛ علاوه بر آن می توانید در کنار راه اندازی کسب و کار، لباس هایی زیبا برای فرزندان خود بدوزید.

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت سیسمونی نوزاد

1 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش دوخت سرویس آشپزخانه

آموزش دوخت سرویس‌ آشپزخانه 118فایل با بیش از 2 ساعت ویدیو آموزشی می‌باشد. این مجموعه نحوه دوخت سرویس‌ آشپزخانه که شامل پیشبند آشپزخانه، دستکش آشپزخانه، دستکش فر، دستگیره، سبد نان، کیسه سبزیجات، کاور ظروف و غیره است را در مدل های مختلف آموزش می دهد. این مجموعه از جنس پارچه بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه و تم آشپزخانه خود، رنگ و طرح پارچه را تغییر دهید.

 ایجاد کارگاه خانگی و کسب درآمد از این راه برای خیلی از خانم‌های خانه دار، فرصت بی نظیری را برای به دست آوردن استقلال مالی و درآمد های مناسب به وجود آورده است.

آموزش دوخت کاور مبل

آموزش ها کامل و مرحله به مرحله از کلیه مراحل کار و با توضیحات کامل ارائه می شود. آموزش به نحوه ای هست که شما به هیچ پیش زمینه‌ای هنری نیاز نداشته و به راحتی می توانید از صفر شروع کرده و تا حد استادی پیش بروید. با تماشای کامل این مجموعه ی آموزشی می توانید برای هر نوع مبلی کاور بدوزید فقط با یک چرخ خیاطی ساده با روش ساده و اصولی در منزل بنشینید و براحتی درآمدزایی کنید.

در پایان شما تمامی مراحل دوخت کاور پارچه ای، نحوه ی اندازه گیری مبل، نحوه ی محاسبه ی متراژ پارچه برای هر دست مبل، دوخت کاور برای مبل راحتی، دوخت کاور برای صندلی ناهارخوری، دوخت کاور کش دوزی، دوخت چند مدل کوسن و… را آموزش خواهید دید.

دوخت رو تختی یکی دیگر از آموزش هایی است که در ابتدا مشاهده خواهید کرد. 

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت کاور مبل

1 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش دوخت کیف

امروزه با وارد شدن کیف‌های جدیدی به صنعت مد به راحتی می‌توانید از دوخت و حتی طراحی کیف‌های خاص، کسب درآمد کنید؛ تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید 🙂 

مجموعه آموزشی دوخت کیف 118فایل با بیش از 13 ساعت ویدئو نحوه دوخت انواع کیف که شامل کیف دوشی، کوله پشتی، جامدادی، کیف پول، ساک دستی، کیف لپ تاپ، لوازم آرایشی، عینک، کیف دستی و کمری در طرح ها، مدل ها و اندازه های مختلف را آموزش داده است.

این مجموعه آموزش های خود را به شکلی ارائه داده که شما می توانید با مشاهده هر یک از ویدئو ها قدم به قدم با ویدئو پیش رفته و کیف مورد نظر خود را بدوزید. همچنین می‌ توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود طرح و اندازه کیف را تغییر داده و به دوخت آن طبق مراحل آموزش داده شده بپردازید.

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت کیف

4 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش دوخت کت و شلوار

دوخت کت و شلوار مردانه و زنانه جز هنرهای خیاطی است و با کمی علاقه و داشتن پشتکار و با استفاده از آموزش دوخت کت و شلوار می‌توان بهترین خیاط در این زمینه شد و کت و شلوارهای شیک و فوق العاده‌ای دوخت. دوره آموزش دوخت کت و شلوار 118فایل با بیش از 13 ساعت ویدئو  آموزشی در زمینه دوخت انواع کت و شلوار خدمت شما عزیزان ارائه شده است. 

پس از یادگیری هنر خیاطی به خصوص هنر دوخت کت و شلوار شما قادر به دوخت انواع مختلف کت و شلوار با برش‌های ایتالیایی، آمریکایی، بریتانیایی و… خواهید بود و می‌توانید سفارشات مختلفی از دیگران بگیرید و منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت کت و شلوار

1 ساعت

7 ساعت

5 ساعت

آموزش دوخت لباس عروس

یکی از بهترین حس‌های دنیا، رساندن مردم به آرزوهایشان است؛ آرزوی بسیاری از دختران دنیا پوشیدن یک لباس عروس جذاب و درخشیدن در آن است.

آموزش دوخت لباس عروس 118فایل با بیش از 15 ساعت ویدئو مناسب افرادی با خصوصیات زیر است: 

  • افراد مجرب (در آموزش دوخت لباس عروس، جدیدترین متدها و طرح های منحصر به فرد آموزش داده شده است که مطمئنا در جهت پیشرفت تخصص شما عزیزان پرکاربرد خواهد بود.)
  • افراد مبتدی (این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای حرفه ای شدن در زمینه دوخت لباس عروس برطرف می نماید.)

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت لباس عروس

5 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

آموزش دوخت جوراب

جوراب وسیله پرکاربردی در زندگی روزمره ما محسوب می‌شود و اگر بتوانیم این هنر را یاد بگیریم هم وسیله‌ای برای سرگرمی و کسب درآمد خواهیم داشت. با یادگیری این حرفه می‌توانید از پارچه‌های به درد نخور و دور ریز در خانه برای خود و دیگران جوراب‌های رنگارنگی درست کنید.

 

شما بعد از یادگیری آموزش دوخت شلوار جورابی، طرز دوخت پاپوش پارچه‌ای  و… قادر خواهید مدل‌های مختلف جوراب را تولید کنید. همچنین می‌توانید به راحتی سفارش بگیرید. علاوه این می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید و اشتغال زایی کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش دوخت جوراب

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

خیاطی یا داشتن یک تولیدی خیاطی همیشه از مشاغلی بوده است که درآمد خوبی داشته؛ زیرا مردم همیشه به ظاهر خود اهمیت می‌دهند.

از لحاظ بازار فروش می توانید، کارهای تولیدی خود را هم در بازار به واسطه‌ها (مغازه‌های جهزیه، خرازی‌ها، مغازه‌های وسایل آشپزخانه) و هم به صورت مستقیم به مشتری (فروشگاه های مجازی، پیج ها و کانال ها) عرضه کنید.

شغل خیاطی یکی از کسب و کارهایی است که فرصت‌های بسیاری در آن وجود دارد. اگر شما بتوانید وارد این حرفه شوید بعد از مدتی می‌توانید به یکی از صادرکنندگان این محصول به کشورهای خارجی تبدیل شوید. 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش هنرهای دوخت و دوز

  1. الهام

    وااای چقد عالی که همچین پکیجی رو گذاشتین تو سایتتون

  2. میترا

    سلام من هیچی از خیاطی نمی دونم می تونم این پکیج رو بگیرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1014

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz