پکیج آموزش پرورش جانوران خانگی و آبزیان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,400,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/18

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/02

زمان آموزش: 88 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/03/18

زمان آموزش: 88 ساعت

برای شروع پرورش جانورانی مانند زنبور، ماهی، خاویار و مرغ باید به مواردی مانند میزان سرمایه اولیه، نیروی انسانی لازم، شرایط و ملزومات پرورش این جانوران، سایر هزینه های جاری و نحوه کسب درآمد و پلن درآمدی در پکیج آموزش پرورش جانوران به طور کامل بیان شده است.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که تمایل به اشتغال در زمینه زنبورداری دارید، باید بدانید که برای ورود به این شغل نیاز به هیچ تحصیلات یا مدرک خاصی نخواهید داشت. اما مسلما برای موفقیت در این شغل باید دانش و اطلاعات خود را بالا ببرید و به کسب مهارت و تجربه بپردازید. زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید برای خود درآمد خوبی رقم بزنید و در این کار موفق شوید.

آموزش زنبورداری

آموزش زنبورداری 118فایل با بیش از 41 ساعت ویدئو در سه پارت “آموزش زنبورداری“ “آموزش حرفه‌ای زنبورداری” و “آموزش ساخت کندو عسل” ارائه شده تا کشاورزان و دامداران بتوانند به صورت اصولی پرورش زنبور را انجام دهند.

پرورش زنبور عسل یکی از مهمترین منابع درآمد زنبورداران می‌باشد. در این دوره موضوعاتی مانند آشنایی با کندوها و تجهیزات زنبورداری، ساخت کندو دادانت، کندو مدرن(flow hive)، ساخت مرحله‌ ای کندو لانگستروت و کندوهای کنیایی آموزش داده می‌شود. از این رو تولید کنندگان عسل می‌توانند مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین عسل را تولید کنند.

 در این دوره به هر موردی که فکرش را بکنید اشاره شده است؛ برای مثال به اینکه در هر فصلی باید به چه نکاتی توجه کنید، هر فصلی برای زنبورداران چه معنایی دارد، وسیله‌ها و تجهیزات مورد نیاز یک زنبور دار و…. به همین دلیل می‌توان به جرأت گفت این آموزش از همه‌ی آموزش‌های موجود کامل تر و جامع تر است.

سرفصل‌های اصلی آموزش زنبورداری

4 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

آموزش پرورش میل ورم

در این مجموعه آموزشی شما ابتدا با میل ورم، چرخه زندگی میل‌ ورم، مقدمات پرورش میل‌ ورم، تفاوت های میل ورم و سوپر ورم، شرایط مطلوب برای پرورش و… آشنا شده و در ادامه نحوه ساخت فارم میل ورم خانگی، نحوه نگهداری و رسیدگی به فارم میل‌ ورم، غربال کرم ها، پرورش سوپر ورم، جداسازی شفیره ها از میل‌ ورم، جداسازی تخم ها، خشک کردن میل‌ ورم، تبدیل میل ورم به کود، پرورش میل‌ ورم به روش صنعتی و … را فرا خواهید گرفت.

شما پس‌ از این ‌که یادگیری خود را در زمینه اصول پرورش میل ورم کامل کردید می‌توانید خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید. در این حالت شما می‌توانید با پرورش و فروش میل ورم در  بازار از این طریق کسب درآمد نمایید.

پرورش میل ورم جز کارهایی است که با انجام آن می‌توان در مدت زمان بسیار کوتاهی به سود زیادی دست پیدا کرد. به‌ همین منظور افراد زیادی هستند که علاقه دارند با فعالیت در این رشته به موفقیت برسند.

آموزش پرورش مرغ محلی

آموزش پرورش مرغ محلی 118فایل با بیش از 13 ساعت ویدئو آموزش به صورت مرحله به مرحله از خرید جوجه، ایجاد شرایط مناسب برای پرورش مرغ تا پرورش مرغ‌های گوشتی و تخم گذار را به شما آموزش می دهد و در ادامه با انواع نژاد های تخم گذار و گوشتی، شرایط مناسب پرورش در فصول مختلف آشنا می شوید.

در این‌مجموعه نحوه نگهداری، مراقبت و پرورش جوجه مرغ‌ها، پرورش انواع مرغ‌های تخم‌ گذار و گوشتی نیز ارائه شده است. در این مجموعه نکاتی در خصوص علل تخم نگذاشتن مرغ، نحوه جفت گیری و تولید مثل مرغ، تعداد مناسب مرغ برای شروع پرورش، زمانبندی تخم گذاری مرغ، اقداماتی برای تخم گذاری بیشتر مرغ‌ها و… بیان شده است. در پایان مجموعه شما با نحوه ساخت انواع دستگاه جوجه کشی و نحوه استفاده از آن را یاد خواهید گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش پرورش مرغ محلی

1 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش پرورش ماهی آکواریومی

آموزش پرورش ماهی زینتی با بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی به شما علاقمندان نکات لازم نگهداری بیش از 40 نوع ماهی زینتی در آکواریوم آب شیرین و شور از قبیل گربه ماهی، دلقک ماهی، گلدفیش، دیسکس، فایتربتا و غیره را نیز ارائه می دهد.

در این مجموعه آموزش گام به گام پرورش و تکثیر 11 نوع ماهی زینتی از قبیل ماهی تترا نئون، ماهی ابر سفید کوهستانی، ماهی دیسکس، ماهی انجل، دلقک ماهی، ماهی پیگمی، ماهی سیچیلد آفریقایی، گربه ماهی، گلدفیش، ماهی فایتر و… ارائه شده است. در بخش پایانی آموزش پرورش ماهی زینتی روش های درمان بیماری و مشکلات رایج ماهیان زینتی نیز بیان شده است.

شما در پایان هر قسمت از آموزش پرورش ماهی‌زینتی می‌توانید به پرورش و تکثیر ماهی زینتی مورد نظر خود بپردازید. همچنین شما در این مجموعه با روش های درمان بیماری و مشکلات رایج ماهی زینتی آشنا خواهید شد.

سرفصل‌های اصلی آموزش پرورش ماهی آکواریومی

6 ساعت

1 ساعت

16 ساعت

3 ساعت

آموزش پرورش ماهی خاویار

آموزش پرورش ماهی‌ خاویار 118فایل در ابتدا به معرفی کسب و کار پرورش ماهی خاویار پرداخته است. سپس شرایط و ملزومات اولیه برای شروع به پرورش ماهی‌ خاویار را بیان کرده است. در ادامه به معرفی ماهیان خاویار، آشنایی با سن بلوغ و فصل تخم‌ریزی ماهیان خاویاری، انواع لقاح و… پرداخته‌ است.

نکات اولیه برای شروع پرورش ماهی، اصول بهداشتی مزارع و بیماری های ماهیان خاویاری، انواع سیستم های پرورشی، روش های صید و جمع آوری مولدین، نحوه ساخت انواع استخر برای پرورش ماهی و… از دیگر موضوعاتی است که در آموزش پرورش ماهی‌ خاویار ارائه شده است.

برای ورود به شغل پرورش ماهی خاویار باید از همان ابتدا هزینه­ های کلی و جانبی این کار را در نظر بگیریم. سپس با یادگیری آموزش­های کافی و مناسب در این حوزه احتمال  خسارت در ساخت محل پرورش و نحوه پرورش ماهی خاویار را تا حدی کاهش دهیم. یکی از بهترین‌ راه‌های یادگیری این شغل استفاده از پکیج آموزش حرفه‌ای پرورش ماهی خاویار است.

سرفصل‌های اصلی آموزش پرورش ماهی خاویار

2 ساعت

1 ساعت

قطعا درآمد یکی از مسائلی است که در هر شغلی اهمیت بسزایی دارد. در واقع می‌توان اینطور بیان کرد که درآمد هر شغل مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب و اقدام در جهت آن شغل است. شغل پرورش زنبور، مرغ محلی، ماهی آکواریومی و خاویار و همچنین میل ورم نیز یکی از مشاغلی است که بسیاری از افراد تنها برای درآمد آن وارد این حرفه‌ها می‌شوند. این شغل راحت به نظر می‌آید. اما برای کسب درآمد از آن لازم است که ابتدا آن را به خوبی شناخت و در آن ابتدا آموزش دید و سپس به کسب مهارت پرداخت.

درپایان این آموزش‌ها  با بهترین نژاد‌های مرغ تخم‌ گذار و گوشتی، زنبور، ماهی آکواریومی و خاویار و همچنین میل ورم آشنا خواهید شد. شما با توجه به شرایط مناسب محیطی برای پرورش جانور مورد نظر در فصول مختلف را فراگرفته تا تلفات ناشی از این مورد را در میان  خود به حداقل برسانید و شما با انواع بیماری‌ ها آشنا شده و نحوه درمان هر یک را فراخواهید گرفت.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش پرورش جانوران خانگی و آبزیان

  1. سبحان

    سلام میشه آموزشی که پرورش ملکه داره رو از پکیجتون بخرم؟

  2. احد

    پرورش ماهی خاویار هم داره پکیجتون؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1022

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz