دوره آموزش آرایشگری و پیرایش مردانه صفر تا صد|درجه 1و2|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

930,000 تومان

تا کنون 3,045 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/12/14

حجم آموزش: 11.77 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/14

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/12/14

حجم آموزش: 11.77 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

یکی از مواردی که انسان‌ها از قدیم‌ الایام به آن توجه داشتند، ظاهرشان بوده است. مردم حتی در زمان‌های گذشته هم به تاثیر مدل مو بر قیافه‌ی خود آگاه بوده‌اند و برای زیباتر شدن هزینه می‌کردند. در نتیجه می‌توان گفت آرایشگری موی مردانه و زنانه یکی از شغل‌هایی است که تاریخچه‌ای کهن دارد. آرایشگری موی مردانه و زنانه هر کدام مبحثی کاملا جدا دارند که نمی‌توان آن‌ها را باهم در یک مقاله گنجاند به همین دلیل در این آموزش به آرایشگری موی مردانه پرداخته‌ایم.

 


آموزشگاه 118فایل تمام سعی خود را داشته تا تمامی نکات مهم درباره‌ی این حرفه را در دوره‌ی آرایشگری مردانه قید کند. در این دوره‌ی آموزشی ابتدا نحوه‌ی کوتاهی و مدل دادن به موی کودکان و به خصوص پسر بچه‌ها را آموزش می‌بینید. پس از اینکه مدل‌های کوتاهی موی پسرانه را یاد گرفتید به سراغ مدل‌های کوتاهی برای موی مردان خواهیم رفت. شما به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای باید توانایی تشخیص فرم صورت، اندازه‌ی گردن، جنس مو و حتی اسخوانی یا گوشتی بودن پوست صورت را تشخیص دهد که همه‌ی این موارد را در پکیج آموزشی 118فایل فرا خواهید گرفت. در ادامه چگونگی اصلاح ریش و سبیل را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی صفر تا صد آرایشگر مردانه، می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای آرایشگری مردانه  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

آموزش آرایشگری مردانه 118فایل با بیش از 10 ساعت ویدئوی آموزشی ارائه شده است، این آموزش ابتدا به کوتاه کردن موهای پسران و خردسالان پرداخته و مدل های متنوعی را یاد می دهد. سپس آرایشگری مردانه توضیح داده می شود. یک آرایشگر باید بتواند فرم صورت را از نظر استخوانی یا گوشتی بودن، اندازه گردن، جنس مو، و سایر موارد تشخیص دهد که مو را به چه شکل اصلاح کند. و مشتری را راهنمایی کند به اینکه چه مدل مویی چهره آن ها را زیبا تر جلوه می دهد.

همچنین جدیدترین مدل های روز دنیا و آرایش صورت داماد در آموزش آرایشگری‌ مردانه قرار گرفته تا موضوعات مقدماتی به خوبی پوشش داده شود. نحوه صحیح اصلاح ریش و آموزش اصلاح مو از موارد ابتدایی است که هر آرایشگری باید قبل از شروع به کار آن ها را بداند.

بسیاری از افراد همواره به حرفه آرایشگری توجه خاصی داشته‌اند. خیلی از طریق زیبا کردن مردان و زنان یعنی همان آرایشگری منبع درآمدی برای خود ایجاد کرده‌اند. یک آرایشگر باید اصول اولیه کوتاه کردن مو و اصلاحات ریش و سبیل را به خوبی بداند. باید آرایشگر بداند که برای مدل صورت استخوانی یا گوشتی چه مدل مویی یا کوتاهی و بلندی مو مناسب است. آرایشگری یک هنر است و شغل آرایشگری تنها محدود به کوتاه کردن مو نمی‌شود بلکه با کسب مهارت‌های لازم باید بتوانید مشتری را از نتیجه کار راضی کنید.

در زمان‌های بسیار دور این هنر دیرینه به صورت استاد و شاگردی آموزش داده می‌شده و روند یادگیری و استاد شدن در این حرفه زمان بر بوده است. اما امروزه با وجود کلاس‌های آموزشی و پکیج‌های آموزشی مفید روند یادگیری و آموزش در کمترین زمان انجام می‌شود. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر باید مهارت پیدا کنید که این مهارت را می‌توانید از طریق شاگردی کردن یا تحصیل در رشته آرایشگری و یا شرکت در دوره‌های حضوری و غیر حضوری کسب کنید. همچنین می‌توانید از پکیج آموزش آرایشگری مردانه برای بالا بردن توانایی و مهارت خودتان استفاده کنید و این کار را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد شغل آرایشگری مردانه در ایران

بازارکار آموزش آرایشگری مردانه به دلیل ضروری بودن برای هر فرد می تواند شغل مناسبی باشد. و اگر هنرجویان مهارت خوبی را در این حرفه کسب کنند می توانند درآمد بالایی داشته باشند.

درآمد شغل آرایشگری مردانه به عوامل مختلفی مثل میزان تجربه آرایشگر، میزان مشتریان، سطح تخصص، محل فعالیت و… بستگی دارد و بسته به این عوامل می‌تواند متفاوت باشد. همچنین داشتن سالنی زیبا و تمیز و استفاده از وسایل بهداشتی و استریل شده می‌تواند مشتری‌های زیادی به خود جذب کند و درآمد کار را بالا ببرد.

⇐ شما با آموزش پیرایش مردانه درجه 1 یا 2 میتوانید کار خود را شروع کنید و با یک حساب کتاب سرانگشتی میتوان درآمدیک آرایشگر را حدس زد: 
برای اینکار میتوان اینگونه عمل کرد فرض کنید شما برای هر اصلاح مبلغ 100.000 تومان دریافت کنید ( این مبلغ کلی است و در شهر های بزرگ یا با افزایش مهارت میتواند دو یا سه برابر شود) حال اگر در نظر بگیریم شما روزی ده مشتری داشته باشید درآمد روزانه شما به 1.000.000 تومان میرسد که به طور ماهانه 30.000.000 تومان میشود.
ابلته در نظر بگیرید این مبلغ میتواند بیشتر باشد و شما با اصلاح موی سر داماد یا اجرای مدل های خاص یا افزایش مهارت شما و… بیشتر شود.

برخی از آرایشگران در سالن‌های خود در لاین‌های مختلف خدماتی به سایر آرایشگران و افراد جویای کار صندلی اجاره می‌دهند و از این طریق نیز درآمد قابل توجهی به دست می‌آورند. پس کسب درآمد و پیشرفت در این شغل بسته به کار شما و همچنین ابتکار عملی که به کار می‌گیرید می‌تواند متغیر باشد. اما به طور کلی دست شما برای رونق کسب و کار و پیشرفت تان باز خواهد بود.

سرمایه لازم برای شروع آرایشگری مردانه

هر کسب و کاری برای شروع فعالیت و راه اندازی خود نیاز به سرمایه اولیه جهت خرید تجهیزات و زیرساخت و غیره دارد. برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل ۱۸ متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین بسته به منطقه آن ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تومان رهن و 1.5 تا 10 میلیون تومان اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر ۱۵ تا ۳۰ میلیون نیاز دارد.

پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل ۷۰ میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید. شغل آرایشگری مردانه را جز مشاغل با سرمایه کم ولی پر سود و با بازده خوب می‌دانند برای همین ارزش این را دارد که ۷۰ میلیون صرف کنید تا به سود زیادی دست پیدا کنید.

البته می‌توانید در سالن‌های بزرگی که به آرایشگران صندلی اجاره می‌دهند نیز مشغول کار شوید. به این صورت که در ازای کار در سالن مورد نظر ماهانه هزینه‌ای بابت اجاره صندلی یا مکان کارتان پرداخت کنید و برای خود کار کنید و مشتری جذب کنید و یا اینکه به صورت درصدی در سالن مناسب و پرمشتری مشغول به کار شوید. در این صورت شما درصد و یا هزینه کمی بابت اجاره صندلی پرداخت خواهید کرد(حدود ۴میلیون تومان – بسته به کار و منطقه متغیر است) اما می‌توانید با کار خوب خود مشتریان زیادی جذب کنید و به درآمد بالایی برسید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای آرایشگری مردانه

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای شغل آرایشگری، درآمد خوب آن می‌باشد. به طوری که اگر تجربه و مهارت خوبی در زمینه آرایشگری داشته باشید می توانید درآمد بسیار خوبی در ماه داشته باشید. هر چقدر که خدمات باکیفیت تری به مشتری ارائه دهید به همان نسبت مشتریان بیشتری داشته و در نتیجه درآمد بالاتری خواهید داشت. برای یادگیری هرچه بهتر این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته آرایشگری مردانه استفاده کنید.

چرا آرایشگری مردانه را فرابگیریم؟

آرایش مردانه یکی از زیر مجموعه های رشته خدماتی است که امروزه با پیشرفت و رعایت اصول بهداشت عمومی در جایگاه مهمی قرار گرفته است. یکی از مزیت های آن، می تواند این باشد که فرد با علاقه خود این شغل را انتخاب کرده پس تلاش می کند با طرح های مدرن و امروزی باعث جذب مشتری شود و در آمد بسیاری را کسب کند.

مجموعه 118 فایل آموزش کامل اصول و تکنیک های آرایشگری را از مبتدی تا حرفه ای در اختیار شما قرار داده که به وسیله این آموزش بتوانید به یک فرد با تجربه و ماهر در زمینه پیرایش مردانه تبدیل شوید.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای شغل آرایشگری، درآمد خوب آن است. به طوری که اگر تجربه و مهارت خوبی در این زمینه داشته باشید می‌توانید درآمد بسیار خوبی در ماه داشته باشید. هر چقدر که خدمات با کیفیت‌تری به مشتری ارائه دهید به همان نسبت مشتریان بیشتری داشته و در نتیجه درآمد بالاتری خواهید داشت.

از دیگر دلایل یادگیری این حرفه شاد بودن و مهیج بودن و کمترین دغدغه و مشکل داشتن در این شغل است. آرایشگری امنیت شغلی دارد تا زمانی که موی انسان‌ها رشد می‌کند این امنیت پایدار است پس از دلایل پر اهمیت یادگیری این حرفه می‌توان به ثابت بودن و درامد کافی داشتن در شغل برای سالیان سال اشاره کرد. همچنین خدمات آرایشگری بسیار گسترده است و تنها به کوتاهی مو ختم نمی‌شود.

آموزش آرایشگری مردانه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای آرایشگری مردانه

درگذشته رشته دانشگاهی و آکادمیک برای شغل آرایشگری وجود نداشت. اما امروزه دانشگاه‌های زیادی در سراسر کشور در رشته‌های مختلف مرتبط با آرایشگری و گریم دانشجو می‌پذیرند. پس می‌توان با خواندن این رشته‌ها به صورت تخصصی و حرفه‌ای وارد شغل آرایشگری مردانه شد. برای آموزش حرفه‌ای شغل آرایشگری می‌توانید پس از گذراندن سال اول دبیرستان وارد شاخه کار و دانش در رشته‌های آرایش و پیرایش زنانه، پیرایش و ترمیم موی مردانه شوید.

اما به طور کلی برای اینکه بتوانید این شغل را برای خود انتخاب کنید با نداشتن تحصیلات مرتبط نیز می‌توانید این کسب و کار را شروع کنید و وارد این حرفه شوید. اما برای اینکه بتوانید در بازار کار پر رونق این حرفه رقابت کنید و مشتری‌های زیادی داشته باشید بهتر است به صورت حرفه‌ای آموزش‌های لازم این هنر را فرا بگیرید. که برای این کار بهتر است از دوره آموزشی آرایشگری اصولی مردانه استفاده کنید تا با صفر تا صد این هنر آشنا شوید و نکات لازم را فرابگیرید.

مدت زمان لازم برای یادگیری شغل آرایشگری حرفه ای مردانه چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری این حرفه کمتر از سه ماه است و این به واسطه داشتن یک آموزش خوب امکان پذیر است. اگر از پکیج آموزش حرفه‌ای آرایشگری مردانه استفاده کنید در کمتر از یک ماه با اصول و صفر تا صد این حرفه آشنا خواهید شد.

وسایل مورد نیاز برای شروع آرایشگری آقایان

ماشین اصلاح سر: در زمان‌های قدیم از قیچی برای اصلاح موهای سر استفاده می‌کردند اما امروزه ماشین‌های مخصوص اصلاح تولید شده‌اند که هم کیفیت کار را بالا می‌برند و هم سرعت اصلاح را افزایش داده‌اند.

دستگاه ریش تراش: برای اصلاح ریش و سبیل و مرتب کردن آن به ریش تراش نیاز دارید.

ست قیچی: قیچی آرایشگر باید تیز و برنده باشد تا موها را به صورت یکدست و مرتب کوتاه کند. داشتن ست قیچی یکی از ابزارهای ضروری در آرایشگری مردانه است زیرا با قیچی با کیفیت مو‌ی سر صاف و مرتب کوتاه می‌شود و کیفیت کار بالا می‌رود.

سشوار: برای خشک کردن و حالت دادن موها به سشوار نیاز دارید.

تیغ اصلاح: خیلی از مشتری‌ها برای کوتاهی یا مرتب کردن موهای خود به آرایشگر مراجعه نمی‌کنند بلکه می‌خواهند کاری تمیز و با کیفیت ببیند که داشتن تیغ تیز اصلاح باعث بالا رفتن کیفیت کار و رضایت مشتری می‌شود.

ست صندلی: برای راحتی مشتری و انجام بهتر کار شما از صندلی‌های با کیفیت و راحت استفاده کنید.

از دیگر وسایل مورد نیاز برای شغل آرایشگری مردانه می‌توان به دستگاه اتو مو، کمد و کشو و قفسه، میز کار، ژل و واکس مو، ست شانه، برس، پوش، اسپری آب پاش، داشتن لوازم بهداشتی نظیر صابون و یا شامپو، دستکش، پیشبند، دستمال و حوله، مجهز بودن آرایشگاه به شیر آب گرم و … اشاره کرد.

وسایل مورد نیاز آرایشگری مردانه

بروزرسانی : 21 دی ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل آرایشگری مردانه قیمت (تومان)
1 ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس 2,200,000
2 دستگاه ریش تراش (موزر فیلیپس 890) 900,000
3 ست قیچی آرایشگری رزونال 2,900,000
4 سشوار فیلیپس(در مدل های متنوع) 1,100,000-2,900,000
5 دستگاه اتو مو 1,100,000-2,900,000

در پایان آرایشگری مردانه چه اتفاقی می افتد؟

در پایان این آموزش هنرجویان در بخش های مختلف نظیر کوتاه کردن موهای پسران و خردسالان، اصلاح صورت و ریش، طراحی مدل و غیره مهارت های خوبی به دست می آورند و می توانند در کار خود پیشرفت چشمگیری را پس از اتمام آن داشته باشند.این موجب می شود پایه کار آرایشگری آن ها قوی شود و برای آموزش حرفه ای آرایشگری مردانه آمادگی لازم را داشته باشند.

اگر آرایشگری مردانه را به خوبی یادبگیرید می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و یا اینکه خودتان سالنی تاسیس کنید و از این طریق کسب درآمد نمایید. علاوه بر این می‌توانید با یادگیری این حرفه این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و یا حتی می‌توانید برای خود و دیگران منبع درآمد ثابت و تضمین شده‌ای ایجاد کنید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از دوره آموزش گام به گام آرایشگری مردانه نیز استفاده کنید.

بازار کار شغل آرایشگری مردانه در ایران

جوانان زیادی آینده شغلی خود را در حرفه آرایشگری می‌بینند زیرا آرایشگری مردانه از مشاغل پر درآمد و زود بازده است. این حرفه اشباع شدنی نیست و کسانی که وارد این شغل می‌شوند به راحتی و در کمترین زمان جذب بازار کار می‌شوند و در آمد خوبی عایدشان می‌شود. به طور کلی برای کسب درآمد در این حرفه نیازمند داشتن تخصص و مهارت کافی هستید.

کسانی که مغازه از خودشان است سود و درآمد بیشتری نیز کسب می‌کند زیرا نیازی به پرداخت اجاره و یا درصدی کار کردن نیست. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای وارد این شغل شوید و از این طریق کسب درآمد کنید بهتر است بدانید این هنر بازار کار بسیار پر رونقی دارد و جز مشاغلی است که هنوز اشباع نشده است. از این رو شما با استفاده از دوره آموزش صفر تا صد آرایشگری مردانه به راحتی می‌توانید هرچه باید درباره آرایشگری بدانید را یادگرفته و وارد این حرفه شوید.

آرایشگری نه تنها در ایران درآمد خوبی دارد بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی و مدرن نیز از درآمد بسیار خوبی برخوردار است و می‌توان با یادگیری تخصصی این حرفه به فکر مهاجرت و کار کردن در کشورهای خارجی نیز بود.

درآمد شغل آرایشگری مردانه در جهان

درآمد آرایشگری در کشور‌های مدرن و بروز بیشتر از سایر کشورها است زیرا افراد گرایش بیشتری به سمت مدرنیزه شدن دارند. برای همین بازار کار خوبی در این کشورها برای آرایشگری وجود دارد. اگر به طور تخصصی و کاملا حرفه‌ای این شغل را یاد بگیرید و بخواهید برای کار به کشورها مختلف خارجی سفر کنید این را بدانید که درآمد خوبی از این کسب و کار دریافت خواهید کرد.

در اروپا روزانه حدود 40 تا 60 پوند حقوق برای آرایشگر بودنتان دریافت خواهید کرد که این به عنوان پایه در نظر گرفته شده است. این حقوق در سال می‌تواند به 18000 تا 24000 پوند برسد. اگر به صورت دائمی در طول هفته کار کنید که رقم قابل توجهی است. در آمریکا نیز درآمد آرایشگران خوب است و به طور متوسط در آمریکا ​​آرایشگران سالانه حدود 35000 دلار درآمد کسب می‌کنند که دامنه تغییرات آن بین 30،000 تا 40،000 دلار  است.

همچنین از دیگر کشورهایی که می‌توان درآمد خوبی برای این شغل در نظر گرفت کشور ترکیه است. در این کشور آرایشگران با توجه به منطقه و محله‌ای که فعالیت می‌کنند درآمد متفاوتی دارند. اما به طور کلی میانگین درآمد سالانه این آرایشگران را می‌توان بین 44 هزار دلار تا 140 هزار دلار در سال دانست.

آموزش آرایشگری مردانه مبتدی تا پیشرفته!!

شما با آموزش گام به گام آرایشگری مردانه میتوانید خود را روند پیشرفت خود را از صفر تا صد مشاهده کنید و به صورتی آموزش ببینید که اگر هیچ سر رشته ای از پیرایش موی مردانه نداشته باشید نیز به راحتی مطالب این آموزش را یاد بگیرید و به آن مسلط شوید.

آشنایی با ابزار آرایشگری، ساختار مو و چهره و آموزش اصلاح کامل ریش

1 ساعت

آموزش خط گرفتن و آموزش اصلاح بالای سر

1 ساعت

آموزش اصلاح برای مبتدیان و آموزش اصلاح کودکان

1 ساعت

آموزش حالت دادن به مو و آموزش اصلاح کلاسیک

1 ساعت

آموزش انواع سایه و سایه پیشرفته (طرح دار)

2 ساعت

مدل های جدید و مراقبت از مو

4 ساعت

یک آرایشگر حرفه ای در هنگام کار با ماشین اصلاح فشار دست شما کوتاهی مو را کنترل می کند و فشار یکسان به شما کوتاهی به صورت یکنواخت و منظم می دهد و اگر شما در مراحل کوتاهی مو ،فشار دست خود را بیشتر کنید و اگر فشار یکسان را رعایت نکنید باعث دیده شدن پستی و بلندی بر روی سر می شوید. و باید با تمرین زیاد فشار دست خود را براساس کوتاهی مورد نظر خود کنترل کنیم تا بتوانیم سطح کاری خود را در بالاترین حد کار نگه داریم.
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در اصلاح مو ممکن است پیش بیاید، گیج شدن آرایشگر است و نداشتن برنامه مناسب برای کوتاهی یکی از دلایل است. شما حتما باید شکل سر ،زاویه خواب مو،جنس مو و فر بودن مو را تحلیل کنید و مدل مناسب را با هم نظر بودن مشتری خود انتخاب کنید. و برای مراحل کوتاهی مو برنامه ریزی کنید طبق برنامه کار کنید و در مراحل کوتاهی گیر نکنید.
داشتن سالنی زیبا و تمیز واستفاده از وسایل استریل شده و بهداشتی در درجه اول از اهمیت بالایی برخورد است چرا که باعث جذب مشتریان بیشتری می شود.
مهمترین دلیل برگشت مشتری به سالن آرایشگاه شما همواره مدعی بودن در این رشته است. یعنی همیشه در سطح عالی ظاهر شدن و شما اگر همیشه سطح کار بالاتری را در آرایشگری نسبت به قبل نشان بدهید قطعا مشتری شما برای دفعه بعد به آرایشگاه شما مراجعه می کند. و بسیار مهم است که این نگرش طرز فکر در مغازه یا سالن آرایشگاه شما بسیار محسوس باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 30 نظر ثبت شده است

15 دیدگاه برای دوره آموزش آرایشگری و پیرایش مردانه صفر تا صد|درجه 1و2|+مدرک معتبر

  1. جمال

    سلام گرفتن گواهینامه بااین دوره آموزشی به چه شکله؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میتونید بعد از گذراندن دوره و مشاهده آموزش ها برای دریافت گواهینامه اقدام کنید یا شماره های پشتیبانی تماس بگیرید دراین زمینه راهنمایی تون میکنند.
      سپاس از همراهی شما

  2. سعید شیروانی

    پکیج ارایشگری مردانه روخریداری انی زدم…ولی توو قسمت دانلود ک میرم..پارت اول رو میزنم وارد ی صفحه سفید میشه فقط.الان ساعت ۲ بامداد شنبس…پریروز پنجشنبه شب خرید زدم…ولی تا الان مشکل حل نشده..

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به واحد پشتیبانی ارجاع شد و با شما تماس میگیرند. سپاس از همراهی شما

  3. +989376545721

    سلام چرا فایل مشکل داره خطا میزنه روی گوشی باز نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا با شماره 09101818176 تماس بگیرید.
      سپاس ازهمراهی شما

  4. +989376545721

    سلام من دانلود کردم ولی فایل باز نمیشه رمز داره؟چکار کنم

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام واحترام
      پسورد فایل ها :
      http://www.118file.com
      سپاس از همراهی شما

  5. علیرضا ایمانی

    سلام لینک فایل ها دانلود مشکل داره

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید . 22221240- 021 سپاس از همراهی شما

  6. علی سرابیان

    سلام می خواستم بدونم چه جوری باید هزینه دوره را پرداخت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  7. soheilghafaee

    سلام هزینه ارسال چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. یاسین

    اگر از طریق لینک خرید کنیم هزینش تفاوت داره با زمانی که دی وی دی سفارش میدیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. raha k

    کیفیت صدا و تصویر خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما.

  10. عباسس

    با این دوره میشه یک آرایشگر ماهر شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان اما به شرطی که در کنار دیدن این اموزش تمرین نیز داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  11. mehrdad kiani1098

    در این دوره چه مواردی آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه آموزش هایی مانند:
      آموزش جدیدترین مدل های آرایشگری مردانه، آرایش صورت داماد(2 مدل)، اصلاح موهای پشت سر، نحوه ی صحیح اصلاح ریش، آرایش، صورت داماد، آموزش آرایشگری بچه ها، آرایشگری کودک، موی دور سر و … آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهب شما

  12. beroozeh

    برای خریداری این دوره نیاز به مهارت وتجربه قبلی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر نیاز نیست زیرا دوره های ما صفر تا صد است و همه چیز را گام به گام آموزش می دهیم.
      سپاس از همراهی شما

  13. امیر حسین

    برای یادگیری آرایشگری محدودیت سنی خاصی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هنر آرایشگری به ذوق و علاقه خاصی نیاز دارد و این در هر سنی که فرد علاقه مند باشد امکان پذیر است به همین دلیل محدودیت سنی خاصی برای ثبت نام شما در دوره ها وجود نخواهد داشت .
      سپاس از همراهی شما

  14. mahin mohajer

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  15. mostafaaa

    لوازم مورد نیاز در آموزش ها از کجا میشه تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید ابزارهای مورد نیاز می توانید از سایت های معتبر خرید فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,045

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2346

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz