آموزش مدل بافتنی جدید|با میل، دو میل و قلاب|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

530,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/19

حجم آموزش: 16.17 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/19

زمان آموزش: 23 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/19

حجم آموزش: 16.17 گیگابایت

زمان آموزش: 23 ساعت

بافندگی یکی از هنرهایی است که از گذشته مورد توجه مردم بوده و هنوز هم همانقدر پرطرفدار است. با این تفاوت که امروز تکنیک‌هایی به هنر بافندگی اضافه شده است. با این آموزش همراه باشید تا در مورد تمامی این تکنیک ها با هم صحبت کنیم. همچنین برای یادگیری دقیق و حرفه‌ای شدن در هنر بافندگی نیاز به آموزش دارید.

 


آموزشگاه 118فایل یک دوره‌ی آموزشی صفر تا صد را برای شما عزیزان فراهم نموده است. این دوره‌ی آموزشی شامل 23 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. دوره‌ی آموزش بافندگی 118فایل در سه بخش خلاصه می‌شود. در ابتدا این دوره‌ی آموزشی،آموزش های اولیه و انواع بافت را با استفاده از دو میل و قلاب آموزش می‌دهد. این مجموعه به تمامی مبانی بافتن کاموا پرداخته است. همچنین اصول اولیه را به همراه نکات حائز اهمیت که منجر به بافتی صحیح و زیبا می گردد را به گونه ای دقیق و واضح ارائه می کند.


 

یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

هنر بافندگی پارچه و بافتنی با کاموا در میان ایرانیان یک هنر بسیار قدیمی است و در ایران باستان از زمان عصر حجر هنر بافندگی بین ایرانیان رایج بوده و با آن آشنا بوده‌اند. با کاموا و دو میل بافتنی که در هم تنیده می‌شود لباس‌های مختلفی درست می‌شود این هنر را بافتنی می‌گویند. این هنر از قدیم تا کنون از هنرهای پر طرفدار بوده و عده زیادی علاقه مند به یاد گرفتن هنر بافتنی هستند. بافندگی و بافتنی از صنایع دستی محسوب می‌شود که با بافتن نخ و تار و پود آن، تبدیل به پارچه می‌شود. بافتنی یک فعالیت بسیار آرام بخش است و با یادگیری این هنر می‌توانید در فصل سرما برای خود و دیگران انواع لباس‌های گرم، شال گردن و.. ببافید. همچنین می‌توانید این حرفه و هنر خانگی را به صورت تخصصی یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش بافتنی مقدماتی استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

مجموعه آمورش بافتنی مقدماتی شامل نحوه بافت دومیل به شکل (توری، یکنواخت، موربی چپ، راست مدرن، چین چسبیده به هم در انواع گوناگون، لانه زنبوری، مورب شکسته، ورقه ای، پروانه ای) و آموزش های اولیه بافت با دو میل و قلاب نظیر اتصال به وسیله سه سوزن، بافت با دستگاه لوم، بافتنی به صورت شماره بافی، قلاب بافی برای کلاه بون، قلاب بافی شال، قلاب بافی کلاه کنچیتا، قلاب بافی طرح روی کلاه و … می باشد.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع بافتنی مقدماتی

برای وارد شدن به این حرفه و یادگیری بافتنی مقدماتی به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید و فقط باید این حرفه را به خوبی یاد بگیرید و به کار ببندید. برای این کار می‌توانید از آموزش بافتنی مقدماتی دو میل استفاده کنید و صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید. بجز هزینه مربوط به آموزش و یادگیری، تنها سرمایه‌ای که برای این کار نیاز دارید خریدن وسایل و تجهیزات مورد استفاده در این هنر است که به یک الی دو میلیون تومان نیاز دارید.

درآمد بافتنی در ایران

هنری که در آن با کاموا و دو میل بافتنی، (یا گاهی هم با یک میل یا با یک قلاب یا حتی گاهی بدون میل و قلاب و فقط با دست) حلقه‌هایی به طور پیوسته در هم تنیده ایجاد می‌شوند تا در نهایت به تکه‌ای پارچه یا به نوعی از لباس، تبدیل شود را هنر بافتنی می‌گویند. با یادگیری بافتنی مقدماتی یا یادگیری هنر بافتنی می‌توان علاوه بر انواع متنوعی از پوشاک، بسیاری از لوازم تزیینی با کاربردهای مختلف را نیز بافت و مورد استفاده قرار داد. درامد این حرفه با توجه به بازارکار و و بازار فروشی که شما ایجاد می‌کنید متفاوت خواهد بود. اگر در این حرفه مهارت بالایی داشته باشید می‌توانید در ماه 7.000.000 الی 12.000.000 تومان درآمد داشته باشید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری بافتنی مقدماتی

کسب و کاری بدون نیاز به سرمایه آنچنانی است. بافتنی سالم‌ترین و کم خرج‌ترین تفریح و سرگرمی برای آرامش مغز و اعصاب است. همزمانی حرکت میل و نخ در هر دو دست تا حد زیادی هماهنگی مغز را بهبود می‌دهد.

چرا بافتنی مقدماتی 118فایل را فرا بگیریم؟

یادگیری کارهای هنری یا همان بافتنی مقدماتی مزایای زیادی دارد. اولین مزیت و دلیل یادگیری این حرفه این است که برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به سرمایه زیاد و آن‌چنانی ندارید. همچنین نیازی به کاغذ بازی و رفت و آمد‌های پر هزینه برای دریافت مجوز، اجاره محل کار و… نخواهید داشت. در محیط امن و آرام منزل و در کنار خانواده می‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر همه‌ی این‌ها آزادی عمل و استقلال بیشتری دارید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید با اختیار خودتان مشغول به کار می‌شوید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید در دوره آموزش کامل بافتنی مقدماتی شرکت کنید و به صورت کامل این هنر را یاد بگیرید.

بافت کاموا یکی از هنر‌های پر‌سابقه و جذاب می باشد که مورد توجه بوده و افراد به خصوص بانوان عزیز همیشه دستی در این هنر زیبا داشته و دارند. حتی در سال های گذشته این هنر در مدارس تدریس می شده و نمونه هایی از جمله دستکش، جوراب، شال گردن و … را به دانش آموزان آموزش می داده اند.

امروزه با پیشرفت مد در همه زمینه ها از جمله بافتنی، شاهد نمونه‌های بسیار زیبایی می‌باشیم که توسط کامواهای مختلف و مرغوب در انواع مدل‌ها بافته شده‌است. تقریبأ اکثر لباس های دوخته شده با هر مدل را می توان توسط کاموا بافت. همچنین این هنر نیز آرامشی بی‌نظیر را به هنرمند بمی بخشد. این امر باعث می‌گردد روز‌به‌روز به طرفداران و علاقمندان این‌هنر افزوده گردد. بنابراین با توجه به همه موارد ذکر‌شده، یادگیری هنر‌بافتنی به عنوان یکی از هنر‌های کارآمد در زندگی افراد می‌باشد.

آموزش بافتنی مقدماتی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافتنی مقدماتی!

آموزش بافتنی با میل ، دو میل و قلاب

این آموزش به گونه ای طراحی شده که شما را با تمام این موارد آشنا کند و بعد از آموزش اصول و مبانی بافتنی به شما نکات و تمرین های مورد نیاز برای حرفه ای شدن گفته میشود و بعد از آن آموزش انواع مدل های بافتنی جدید و به روز و همچنین بافت انواع محصولات را به شما آموزش خواهیم داد.

پیش نیاز و مهارت لازم برای بافتنی مقدماتی

برای یادگیری و آموزش صفر تا صد بافتنی مقدماتی به تحصیلات خاصی نیاز ندارید و برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان در این زمینه می‌توانید از دوره آموزشی بافتنی مقدماتی استفاده کنید و یا اینکه در آموزشگاه‌ها و مراکز معتبر این حرفه را یاد بگیرید و مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنید تا بتوانید به صورت تخصصی مشغول به کار شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافتنی مقدماتی چقدر است؟

آموزش گام به گام بافتنی مقدماتی به شما این امکان را می‌دهد که این هنر را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید و بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. این حرفه برای یاد گرفتن و شکل گرفتن به علاقه و پشتکار نیاز دارد با داشتن این دو اصل به راحتی می‌توانید این هنر را به خوبی یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع بافتنی مقدماتی

کاموا یا نخ قلاب بافی: برای قلاب بافی می‌توانید از نخ مخصوص قلاب بافی یا نخ های کاموایی استفاده کنید.

قلاب: قلاب‌های مخصوص قلاب بافی دارای اشکال و اندازه‌های متنوعی هستند که هر کدام کارایی خود را دارند و بسته به ضخامت نخ و نوع بافت مورد استفاده قرار می گیرند اما به طور معمول برای قلاب بافی از قلاب شماره 00 در قلاب‌های استیل و قلاب شماره ۲.۵ در قلاب‌های پلاستیکی ، چوبی و … استفاده می‌شود.

نخ و سوزن و قیچی: برای بعضی از کارها از جمله وصل کردن موتیف و… کاربرد دارد. قیچی هم برای بریدن نخ اضافی کاربرد دارد که می توانید به جای قیچی از بشکاف خیاطی هم استفاده کنید.

سنجاق علامت‌گذاري: از سنجاق قفلی یا سوزن ته گرد برای علامت گذاری بر روی کار قلاب بافی استفاده می‌شود .

تزئینات مختلف: تزئینات مختلفی مانند روبان‌های رنگی، سنگ‌ها و نگین‌های تزیینی، دکمه و … در بعضی قلاب بافی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در پایان آموزش بافتنی مقدماتی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری این هنر می‌توانید برای خود در فصول سرد لباس‌های گرم مثل شال و کلاه، ژاکت و… ببافید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می‌توانید با این حرفه یک کسب و کار راه اندازی کنید و دیگران را نیز به این کار وارد کنید.

علاقمندان با مشاهده کامل مجموعه آموزش بافتنی مقدماتی از بافت انواع مدل‌ها با دو میل و قلاب مطلع می‌گردند. آموزش های این مجموعه با اینکه در قالب آموزش های اولیه ارائه گردیده است. اما کاملاً جامع و مفید بوده و هنرجویان با تماشای ویدیو های این مجموعه می توانند از بافت مدل های ساده در شکل های مختلف لذت ببرند.

بازار کار بافتنی در ایران چگونه است؟

در فصل سرما که نیاز مردم به لباس‌های گرم و شال گردن و… بیشتر می‌شود، این مسئله باعث می‌شود این حرفه بازار کار پر رونقی به خصوص در فصول سرد پیدا کند. همچنین از آنجایی که تمام سنین، پسر، دختر، زن، مرد از شال و کلاه استفاده می‌کنند می‌توانید این هنر زیبا را یاد بگیرید و مشغول به کار و کسب درآمد شوید. شما با استفاده از میل و قلاب و کامواهای رنگارنگ، با کمی سلیقه و از طریق آموزش‌هایی مثل پکیج‌ آموزش بافتنی مقدماتی می‌توانید شال و کلاهی زیبا برای فصل سرد زمستان ببافید. بازار کار این حرفه بیشتر در همین فصول سرد سال داغ می‌شود و شما می‌توانید در این زمان به بیشترین درآمد دست پیدا کنید.

بافتنی مقدماتی نیز مانند هنر خیاطی از دیرباز مورد توجه می باشد و همیشه مشتریان خود را دارد. در حال حاضر هم نیز با استقبال زیادی مواجه است. بافتنی برخلاف هنرهای بسیاری که نیازمند وسایل اولیه گران و هزینه های تولید بالا هستند، دارای ابزار ارزان و مواد اولیه مناسب و متنوع است.

هنرمندان در این زمینه می توانند در منزل خود صاحب درآمد شوند و مشتریان ثابتی داشته باشند. از طرفی با تولید نمونه ها و محصولات گوناگون و متناسب با مد در نمایشگاه ها شرکت می کنند. همچنین افرادی هستند که دارای خلاقیت و ایده بوده و با تلفیق کاموا و سایروسایل به خلق‌هنری جدید اقدام می‌کنند. بنابراین در کار هنری به خصوص بافتنی باید دارای سلیقه و دقت‌باشید تا بتوان نمونه‌های مشتری پسند و چشمگیری بافت.

آموزش های اولیه بافتنی با دو میل

4 ساعت

انواع بافت با دو میل - بخش اول

2 ساعت

انواع بافت با دو میل - بخش دوم

6 ساعت

انواع بافت با دو میل - بخش سوم

3 ساعت

آموزش های اولیه قلاب بافی

8 ساعت

این آموزش صفر تا صد است و علاوه بر آموزش های مقدماتی، انواع بافتنی و تمام مباحث مربوط به بافتنی را همراه با اصول اولیه و نکات کلیدی توضیح داده است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
این آموزش برای تمام افرادی که به هنر بافتنی علاقه دارند مناسب است. با توجه به جامع بودن آموزش بافتنی، هر فرد با هر سطح از مهارت می تواند این آموزش را تماشا کرده و از نکات آن بهترین استفاده را داشته باشد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
اولین کاری که برای راه اندازی یک کسب و کار باید انجام دهید مطالعه بازار است. بدون حل این مشکل، فروش موثر چیزها ممکن نخواهد بود. باید با این که چه محصولاتی در حال حاضر مد هستند، کدام یک از آنها تقاضا دارند، چقدر هزینه دارند، آشنا شوید. همچنین باید چند مورد را به عنوان نمونه کار خود برای جذب مشتری آماده کنید و سعی کنید حداقل کسب مشتری ایجاد کنید. پس از آن، می توانید به حل مسائل بعدی بروید، به طور مثال اقداماتی نظیر مکان مناسب، خرید تجهیزات اولیه، استخدام کارکنان را انجام دهید
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 33 نظر ثبت شده است

17 دیدگاه برای آموزش مدل بافتنی جدید|با میل، دو میل و قلاب|+مدرک معتبر

  1. sara.rahmani

    بعد از اتمام دوره میتونیم وارد دوره حرفه ای بافتنی بشیم یا هنوز اموزش میخواد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این قضیه به خودتون برمیگرده درصورتی که پس از مشاهده دوره تمرین و تکرار کافی داشته باشید و مهارت کافی رو کسب کنید میتونید به صورت حرفه ای فعالیت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. کامران نجفی0921

    سلام
    بافت حصیری در این دوره به صورت حرفه ای اموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      بله بافت حصیری موجود است.
      سپاس از همراهی شما

  3. رز امامی

    آموزش ها به صورت کامل در کتابچه اموزشی توضیح داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه حاوی کتابچه آموزشی می باشد . سپاس ازهمراهی شما

  4. ساشامحمدی941

    بعد از اتمام دوره میتونیم کارگاهی تاسیس کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورتی که مهارت کافی رو کسب کرده باشید و بودجه لازم رو داشته باشید حتما اقدام کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. +989928311036

    کاش اموزش فارسی بود و نمونه ازش میزاشتید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام مجموعه های هنری و بافتنی معمولا بدون نیاز به توضیح وبا دیدن آموزش در تصویر واضح می باشد . نمونه ویدئو به زودی منتشر میشود. سپاس از همراهی شما

  6. فاطمه میرشکار

    لینک آموزشی برام ارسال شد ممنونم

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام سپاس از همراهی شما

  7. فاطمه میرشکار

    سلام من همچنان لینک آموزش را دریافت نکردم ولی برام پیام آمد که انجام شده

  8. sima.arab68

    دوره دیگری هم از این آموزش در سایت وجود دارد؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوره های بافت ما شامل بافت جوراب و دستکش، بافت کلاه و شالگردن، دوره مقدماتی و بافت عروسک و …در سایت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  9. ایمان نجفی2587

    بعد از سفارش چند روزه محصول بدستمون میرسه!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. Somayeh

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق می کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  11. علی رضا فرهادی

    هزینه ارسال چند تومنه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. کتایون جناغی

    میشه لباس بافت و اتو کرد؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از آنجایی که جنس نخ بکار رفته در لباس بافت بسیار حساس و از جنس پشم و ابریشم است حرارت بالای اتو حتما لباس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین نباید اتو را روی لباس بافت کشید و فقط رسیدن بخارآب به بافت برای صاف شدن آن کافی است.
      پس برای بهتر اتو کردن لباس بافت باید آنرا روی میز اتو کاملا صاف کرد و بعد از بخار اتو برای صاف کردن آن استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  13. ehsan_mardan33

    این دوره چندتا دی وی دی داره؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 4 عدد دی وی دی و در مجموع دارای 23 ساعت اموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  14. sadr.h

    چند مدل بافت در این مجموعه آموزش داده می شود؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چندین مدل متنوع و کاربردی در این مجموعه قرار داده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  15. 0akram0sabzekar0

    بافتنی به چشم آسیب میزنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر کاری که با فاصله نزدیک و به صورت طولانی مدت انجام بشه مثل بافندگی می‌تونه چشم رو نیم نمره ضعیف کنه و ممکنه این ضعیف شدن چشم با استراحت به حالت طبیعی برگرده. زمانی که افراد هفت تا هشت ساعت به طور مداوم بافندگی می کنن، ماهیچه‌های تطابقی چشم اسپاسم پیدا می‌کنه و چشم‌ درد، تهوع و سردرد به وجود میاد. راه‌حل این مساله اینه که بعد از ۱۵ دقیقه کار بافتنی یک دقیقه‌، بعد از نیم ساعت سه‌ دقیقه و بعد از یک ساعت پنج‌ دقیقه به فضایی دور‌تر از شش متر نگاه کنید تا اسپاسم از بین بره.
      سپاس از همراهی شما

  16. شیوا احمدی نژاد

    چه نوع نخی برای بافت لیف مناسب است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاموای پنبه و ابریشم خاصیت کشسانی کمی دارن و برای بافت لباس مناسب نیستن. شما می ‌توانید برای بافتن رومیزی ، دستکش و دستگیره ‌ی آشپزخانه ، پرده و لیف از اون ها استفاده کنید. قلاب استیل یکی از رایج ترین قلاب‌ های مورد استفاده در هنر لیف بافی هست.
      سپاس از همراهی شما

  17. yasna.shahabi

    طرح های بچگانه هم در این دوره آموزش داده میشه؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوره لباس بافت لباس بچگانه به صورت مجزا در سایت وجود دارد که می توانید تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2870

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz