آموزش تعمیر پلی استیشن 1

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

355,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/02/26

حجم آموزش: 8.40 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/26

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/02/26

حجم آموزش: 8.40 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

در زمان‌هایی نه چندان دور، حدود 15 تا 20 سال پیش کمپانی سونی با معرفی اولین نسل از پلی استیشن یعنی پلی استیشن 1 دنیای کودکان و نوجوانان را رنگ بخشید. امروزه با اینکه اپدیت‌های زیادی از پلی استیشن ارائه شده و نسخه‌های جدیدتری وارد بازار شده است ممکن است شما هنوز پلی استیشن 1 داشته باشید. اگر برای تعمیر این وسیله به مشکل خورده‌اید و هیچ کس نمی‌توانید به شما کمک کند، خودتان به خودتان کمک کنید. تنها با تهیه دوره‌ی آموزش تعمیر پلی استیشن 1 118فایل می‌توانید به راحتی مشکلات دستگاه‌تان را حل کنید. آموزش تعمیر پلی استیشن 1 سایت 118فایل مجموعه ای کامل و کم نظیر می باشد. در این دوره به نحوه تعمیر تمام بخش های نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازیم. این دوره شامل 8 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این 8 ساعت به نحوه تعمیر تمام بخش های نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی پرداخته‌ایم. پس نگران هیچ چیز نباشید و تنها روی آموزش دیدن و یادگیری نکات جدید تمرکز کنید. علاقمندان به فعالیت در‌ زمینه تعمیر پلی‌ استیشن می‌توانند با بالا بردن میزان مهارت و‌ دانش خود به صورت خصوصی مشغول به فعالیت‌ شوند. از طرفی تعداد افرادی که هنوز از این کنسول استفاده می کنند کم نیست و می توانید مشغول به انجام این حرفه شوید و درآمد داشته باشید. در ادامه به معرفی کامل این دوره پرداخته‌ایم.

آموزش تعمیر پلی استیشن 1 سایت 118فایل مجموعه ای کامل و کم نظیر می باشد که به نحوه تعمیر تمام بخش های نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازد. مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 با ارائه فیلم آموزشی، مشکلات نرم افزاری و بخش های اصلی پلی استیشن به نام “برد الکتریکی” و “لنز” را در کنار سایر قسمت های پلی استیشن بررسی نموده و سپس نحوه تعمیر آنها را از زاویه نزدیک با کیفیت مطلوب آموزش می دهد.

علاوه بر ویدیو های آموزشی، مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 حاوی دو فایل متنی می باشد که قطعات پلی استیشن نسل اول تا سوم از جمله برد، لنز، هارد دیسک، منبع تغذیه و فن را توسط تصاویر معرفی نموده و همچنین مشکلات عمده پلی استیشن 1 را بیان کرده است. آموزش تعمیرات پلی استیشن 1، خرابی قطعه پولی لنز را بطور کامل بررسی و نحوه تعویض آن را در فایل متنی ارائه کرده است.

مزایای تعمیر پلی استیشن ۱

شغل تعمیر پلی‌ استیشن از جمله مشاغلی است که در صورتی‌ که درست و به جا صورت بگیرد، دارای مزایای زیادی است. ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. در صورتی‌ که افراد بتوانند از طریق تعمیر پلی‌استیشن مشتریان ثابت خود را داشته باشند به درآمدی نسبتاً ثابت دست پیدا خواهند کرد.

2. حقوق تعمیر پلی‌ استیشن با توجه به اینکه این کار به‌ صورت در محل صورت می‌گیرد درجا و بعد از انجام کار پرداخت می‌شود.

3. در صورتی‌ که افراد به تعمیر پلی ‌استیشن علاقه‌مند باشند باید بدانند که محیط کار آن‌ها جذاب و جالب خواهد بود.

4. از طریق این شغل افراد می‌توانند با آموزش‌ کامل تعمیرات پلی استیشن ۱ امکان رشد شغلی بیشتری داشته باشند.

5. در این شغل با توجه به استقبال خوبی که وجود دارد امنیت شغلی نیز وجود دارد.

6. در صورتی‌ که افراد بتوانند از طریق آموزش‌ تعمیرات پلی استیشن ۱ مناسب در این شغل حرفه‌ای عمل کنند می‌توانند به درآمد خوب و بازار کار مناسبی دست پیدا کنند.

7. این شغل یک شغل پاره وقت است و برای افرادی که فرصت کاری زیادی ندارند می‌تواند مناسب باشد.

چرا تعمیر پلی استیشن 1 سایت 118فایل را فرا بگیریم؟

پلی استیشن محصول پر فروش و محبوب شرکت سونی است. این کنسول‌های بازی با داشتن قابلیت‌ها و راحتی کار با آن‌ها، در مدت‌کوتاهی جای‌ خود را در خانه‌ها و گیمنت‌ها باز‌ کردند. شرکت سونی با ساخت پلی استیشن باعث تحول عظیمی در بازی ها شد. درنتیجه با مشاهده استقبال اکثریت مردم‌جهان، برای تولید نسل‌های بعدی پلی‌ استیشن با ویژگی های جذابتر انگیزه بیشتری به دست آورد.

با گذشت زمان نسبتأ زیادی از ساخت پلی استیشن 1، همچنان این دستگاه در منازل وجود دارد. با بالا رفتن قیمت دستگاه های بازی، تعمیر آن نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. هنوز افرادی هستند که با بازی های به یاد ماندنی پلی استیشن 1 مانند متال‌ گیر‌ سالید، وایپ اوت، تکن 3، کرش تیم ریسنگ، فاینال فانتزی و بازی های دیگر لحظات هیجان آوری را برای خود می سازند. به همین منظور موضوع تعمیر پلی استیشن 1 همچنان مطرح بوده  است.

فراگیری نحوه تعمیر این کنسول بازی، می تواند بسیار کاربردی و پرسود باشد. با توجه به مطالب ذکر‌شده، هم‌ اکنون علاقمندان می‌توانند از طریق وب‌سایت 118file نسبت به خریداری این محصول اقدام کنند.

آموزش تعمیر پلی استیشن 1 مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن1 !

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر پلی استیشن 1

برای آموزش تعمیر انواع پلی ‌استیشن راه‌های گوناگونی وجود دارد از جمله این راه‌ها می‌توان به تحصیل در این زمینه اشاره کرد. افرادی که تمایل به آموزش تعمیر پلی استیشن ۱ دارند می‌توانند از طریق تحصیل در رشته برق به تعمیر برد الکترونیکی بپردازند. البته این افراد باید بدانند که برای آموزش این رشته نیاز به تحصیلات خاصی نیست. این افراد می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزش حضوری یا غیرحضوری که در این زمینه برگزار می‌شود نیز آموزش خود را کامل کرده و در این حرفه به مهارت برسند. البته باید بدانید که برای شرکت در کلاس‌های حضوری تعمیر پلی استیشن ۱ محدودیت‌ها و معایبی وجود دارد. بنابراین بهترین راه استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد پلی استیشن ۱ به صورت غیرحضوری است. این آموزش‌ها به‌ صورت کامل و جامع در اختیار افراد قرار می‌گیرند و بنابراین بسیاری از مشکلات آن‌ها را در این زمینه کاهش خواهند داد و آن‌ها را برای رسیدن به هدف خود کمک می‌کنند.

مهارت مورد نیاز

از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای شغل تعمیر پلی استیشن ۱ می‌توان به آشنایی در مورد بردهای الکترونیکی یا رشته برق، مشتری مداری، سرعت عمل بالا، داشتن صبر و حوصله زیاد، داشتن تمرکز و دقت و توجه اشاره کرد.

مدت زمان یادگیری تعمیر پلی ‌استیشن ۱ چقدر است؟

همان طور که می‌دانید مدت زمان آموزش تعمیر دستگاه پلی استیشن ۱ در افراد مختلف متفاوت است. زیرا این انگیزه و علاقه فرد است که مدت زمان یادگیری آن را تعیین می‌کند. البته باید به یاد داشته باشید که علاوه‌بر این مورد نوع آموزشی که افراد برای این رشته در نظر می‌گیرند نیز روی مدت زمان یادگیری آن‌ها تأثیر گذار خواهد بود. به‌ عنوان مثال فردی که این کار را به‌ صورت حضوری و شرکت در کلاس‌های مربوطه یاد می‌گیرد قطعا مدت زمان متفاوتی با فردی که این شغل را به‌ صورت غیرحضوری یاد می‌گیرد، خواهد داشت. در مورد روش دوم این مدت زمان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بهترین راه استفاده از پکیج‌های آموزش تعمیر پلی‌استیشن ۱ است که در این پکیج برای مثال می‌توانید آموزش تعمیر لنز پلی استیشن ۱ را فرا بگیرید. استفاده از این دوره باعث می‌شود افراد بتوانند در مدت زمان کوتاهی به بیشترین مطالب دسترسی داشته باشند و در زمان خود صرفه‌ جویی کنند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پلی استیشن ۱

برای تعمیر هر دستگاهی نیاز به ابزار و تجهیزات پیشرفته‌ای وجود دارد که باید قبل‌ از انجام هرگونه کاری آن‌ها را تهیه نمود. از جمله این ابزار و تجهیزات برای تعمیر پلی استیشن ۱ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

1. برد الکترونیکی

2. مولتی متر

3. پایه نگه‌دارنده برد

4. هویه برای لحیم‌کاری

5. انبردست

6. دم باریک

7. پنس

8. دریل برقی

 

9. سیم لحیم

10. تفنگ حرارتی

11. سوییچ

12. مقاومت

13. پتانسیومتر

14. خازن

15. دیود

16. رله و غیره

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پلی استیشن 1

سرمایه ‌گذاری در هر شغل و برای هر فرد متفاوت خواهد بود. بنابراین در شغل تعمیر پلی‌ استیشن افراد باید موارد مختلفی را در نظر بگیرند و برای هر یک از این موارد سرمایه‌ گذاری داشته باشند. مهم‌ترین مورد برای سرمایه ‌گذاری در زمینه تعمیر پلی استیشن ۱ قرار دادن مقداری از آن جهت آموزش این رشته است. در این‌ صورت افراد می‌توانند با آموزش تعمیر دسته پلی استیشن در این زمینه به مهارت کافی دست پیدا کرده و بعد با دانش خوب و عالی در این زمینه فعالیت کنند. در مرحله بعد افراد احتیاج خواهند داشت که تجهیزات و وسایل مورد نیاز این شغل را تهیه کرده و آن‌ها را آماده کنند که برای این کار نیز به سرمایه‌ای چیزی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان احتیاج خواهند داشت. در مرحله بعدی افراد می‌توانند این شغل را به‌ صورت اجاره مغازه، خریداری کردن مغازه یا قرارداد بستن انجام دهند. این افراد می‌توانند با بستن قرارداد با مکان‌هایی که به فروش کنسول بازی می‌پردازند تعمیر این‌گونه وسایل را آغاز کردند و بعد با توسعه کار برای خود مغازه اجاره‌ یا خریداری نمایند که در این حالت به سرمایه‌ای بیشتری احتیاج خواهند داشت.

در پایان آموزش تعمیر پلی استیشن 1 چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش تعمیرات پلی‌ استیشن ۱ می‌توانند انواع مشکلات نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری شامل برد، لنز، دسته بازی و قطعات آن را بشناسند. آن‌ها می‌توانند انواع مشکلات موجود در اینگونه دستگاه‌ها را تشخیص داده، قسمت‌های مختلف آن را بررسی کرده و بعد به تعمیر آن‌ها بپردازند. همچنین آن‌ها می‌توانند انواع بازی‌های پلی‌ استیشن ۱ را دانلود نمایند. این افراد با قطعات موجود در دستگاه نیز آشنا خواهند شد و نحوه تعمیر و تعویض هر یک از این قطعات را می‌شناسند. توجه داشته باشید که در این نوع آموزش‌ها تکنیک‌ها و ترفندهایی آموزش داده می‌شوند که ممکن است در آموزش‌های دیگر شما با آن‌ها آشنا نشوید. بنابراین این کار یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش تعمیر انواع پلی استیشن است. افراد پس‌ از این دوره‌ها می‌توانند به تعمیر و تعویض انواع قطعات پلی استیشن پرداخته و از این طریق به کسب درآمد بپردازند. همچنین آن‌ها می‌توانند از طریق آموزش این رشته به دیگران نیز به درآمد برسند.

علاقمندان طی مشاهده کامل فیلم های آموزشی این مجموعه، از این پس می توانند به راحتی تعمیر کلیه بخش های پلی استیشن 1 را برای خود، اطرافیان و حتی مشتریانشان انجام دهند. آموزش های ارائه شده در مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 به گونه ای است که تعمیرکار در ضمن مراحل تعمیر، نکات حائز اهمیت را در کنار ابزار و دستگاه های مورد نیاز بیان می کند.

در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر سخت افزار پلی استیشن 1، بخش نرم افزاری این کنسول از جمله اضافه کردن بازی توسط فلش، تخلیه بایوس، رایت سی دی، پشتیبان گیری و بازی کردن با نسخه پشتیبان را توسط ویدیو های متعدد به خوبی بیان شده است. ناگفته نماند که آشنایی با طرز کار دستگاه اهم‌متر و اسیلوسکوپ می‌تواند در فراگیری هرچه بهتر این مجموعه به شما کمک‌ کند.

بازار کار تعمیر پلی استیشن 1 در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید امروزه استفاده از پلی‌ استیشن‌ها و کنسول‌های بازی به‌ شدت افزایش پیدا کرده‌ است و همچنان تقاضا برای تولید آن‌ها زیاد است. از طرف دیگر محصولاتی از پلی‌ استیشن که چند سال از عمر آن‌ها می‌گذرد نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد در نتیجه می‌توان گفت که با توجه به افزایش کاربرد کنسول بازی پلی‌استیشن و با توجه به گذشت مدتی از عمر آن‌ها ممکن است در این نوع کنسول‌ها مشکلاتی به وجود بیاید. در این‌ صورت راه ‌حل‌هایی برای تعمیر و رفع مشکلات آن‌ها وجود خواهد داشت. البته از آنجایی‌ که این دستگاه‌ها پیشرفته و پیچیده هستند نیاز به تعمیرکار تخصصی خواهند داشت. در نتیجه برای تعمیر کنسول پلی استیشن راه ‌حلی جز مرتجعه به تعمیرکاران متخصص و ماهر وجود ندارد. با استفاده از موارد ذکر شده می‌توان گفت که بازار کار تعمیر پلی استیشن مناسب و پررونق است و برای افرادی که علاقه‌مند به این شغل هستند، می‌تواند درآمد خوبی را رقم بزند.

همانطور که می دانید مراحل تعمیر پلی استیشن و به طور کلی دستگاه های الکترونیکی، یکسان نیست. با توجه به نوع خرابی، میزان تخصص لازم در تعمیر آن بخش متفاوت می باشد. با تشخیص صحیح علت برخی از مشکلات، می‌توان در مدت کوتاهی و بدون نیاز به تعمیرکار آن را تعمیر کرد. اما در‌بعضی از موارد برای رفع‌ مشکل باید به فرد‌ متخصص مراجعه‌ کرد که در‌اینجا حضور تعمیرکار و فردی با تجربه نیاز می‌باشد.

علاقمندان به فعالیت در‌ زمینه تعمیر پلی‌ استیشن می‌توانند با بالا بردن میزان مهارت و‌ دانش خود به صورت خصوصی مشغول به فعالیت‌ شوند. از طرفی تعداد افرادی که هنوز از این کنسول استفاده می کنند کم نیست و می توانید مشغول به انجام این حرفه شوید و درآمد داشته باشید.

درآمد تعمیر پلی استیشن 1 در ایران

با توجه به مواردی که برای بازار کار مناسب رشته تعمیر پلی استیشن ذکر کردیم باید بدانید که این حرفه پرسود و پردرآمد بوده و برای افرادی که علاقه‌مند به آن هستند می‌تواند مناسب باشد. اما در مورد درآمد این رشته باید بگوییم که تعمیر پلی استیشن در افراد مختلف درآمدهای متفاوتی را رقم می‌زند. زیرا که این رشته به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. از جمله این عوامل می‌توان به میزان مهارت و تجربه فرد اشاره کرد. در واقع هرچقدر فرد بتواند مهارت و تخصص خود را در این رشته بالاتر ببرد به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کند. از طرف دیگر سابقه‌ی کاری او باعث می‌شود که مشتریان بیشتری را به دست آورده و از این طریق درآمد بالاتری را کسب کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که علاوه‌بر موارد ذکر شده نوع تعمیرات پلی‌ استیشن ۱ نیز در میزان درآمد افراد مؤثر است.

در واقع هر چقدر این تعمیرات تخصصی‌تر و پیچیده‌تر باشد، درآمد بالاتری را نیز برای افراد می‌تواند رقم بزند. البته باید در نظر داشته باشید که علاوه‌بر تعمیر پلی استیشن افراد می‌توانند در زمینه‌های کاری دیگری نیز از این طریق کسب درآمد کنند. به‌ عنوان مثال می‌توانند از طریق تدریس این رشته به دیگران یا فروش محصولات کنسول بازی نیز کسب درآمد داشته باشند. به طورکلی تعمیر انواع کنسول‌های بازی درامدی بین ۲ تا ۸ میلیون تومان در ماه خواهد داشت.

کاربران اصلی پلی استیشن ، گیمرها هستند و همین مساله موجب شده که حجم کاری این محصول و احتمال آسیب پذیری آن بالا باشد. از طرفی، مشکلات برق، ضربه خوردن دستگاه، عوامل نرم افزاری و مواردی نظیر اینها هم موجبات بروز مشکل در کنسول بازی سونی را فراهم می کنند. یکی از مشکلات رایج در تعمیرات پلی استیشن ، روشن شدن چراغ آبی است که به “خط آبی مرگ” مشهور است. روشن شدن این چراغ، در واقع نوعی هشدار است که وجود نقص در یکی از بخش های دستگاه را به اطلاع کاربران می رساند.
خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی درست در هنگام اوج بازی، یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند رخ دهد. این مشکل، یکی از رایج ترین اشکالات در انواع کنسول های موجود در بازار است. در این وضعیت، حتی فشردن دوباره دکمه پاور نیز باعث هیچ واکنشی از سوی دستگاه نمی شود. در این شرایط، قبل از اقدام برای تعمیر کنسول بازی خود، وضعیت کابل HDMI متصل به سیستم و هارد دستگاه و همچنین قسمت تهویه آن را چک کنید. اگر کابل ها و تهویه سالم بودند، منشا مشکل کنسول شما از ساختار درونی سیستم است.
اگر هنگام کار با کنسول بازی سونی متوجه شدید که این دستگاه بیش از اندازه داغ شده است، مطمئن باشید که چیپ آن دچار مشکل شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. منتهی عامل دیگری هم مانند آسیب‌دیدگی مین‌ برد می‌تواند، موجب داغ شدن کنسول بازی سونی شود اما احتمال خرابی چیپ نسبت به مین برد در چنین شرایطی بیشتر است.
در صورت خرابی پولی لنز پلی استیشن خوشبختانه این امکان وجود دارد که با تعویض این قطعه، دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد. برای تعویض پولی لنز پلی استیشن ابتداء قاب دستگاه را بطور کامل باز نمایید. سپس کابل های برد لنز را از جایگاه نگهدارنده‌شان جدا نمایید و برد لنز را بطور کامل از دستگاه خارج کنید. تعویض پولی لنز پلی استیشن نیازی به باز کردن درپوش محافظ لنز نیست.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر پلی استیشن 1

  1. F.I.F.A

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  2. مانی فریبا

    سلام این مجموع چند روزه به دستمون میرسه؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  3. فرزین حسابی

    برای تمیز کردن عدسی می توان از الکل استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تمیز نمودن سطح عدسی از زدن و تمیز کردن آن بوسیله الکل به هیچ عنوان استفاده نکنید , زیرا عدسی اوپتیک از جنس پلاستیک فشرده است که مانند شیشه به چشم میخورد و این عمل باعث فعل و انفعالات روی پلاستیک شده و گاهاً باعث کدر شدن و از بین رفتن عدسی میشود , در صورتیکه بخواهید از الکل استفاده بکنید آن را بوسیله آب رقیق بکنید تا به سطح عدسی آسیبی وارد نکنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. _ShAhRoKh_

    اولین راه و ساده ترین راه جهت تمیز کردن لنز دستگاه های صوتی و تصویری چیه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از دیسکت های کیلینر LENS CLEANER
      این دیسکت ها که داری دو پرز مخصوص هستند به همراه یک ماده آبکی مانند مخصوص عرضه میشوند که کافی است شما روی یکی از پرزها ماده را ریخته و دیسکت را در دستگاه قرار بدهید , که دیسکت شروع به چرخیدن (و گاهی همراه با پخش صوت و یا تصویر) میکند و پرز آغشته به ماده سطح عدسی لنز را مرطوب و پرز دیگر سطح عدسی لنز را خشک میکند
      ولی در صورتی که موفق به تهیه لنز کلینر نشدید می توانید طبق مراحل زیر بصورت دستی و مبتدی سطح عدسی لنز را تمیز بنمائید.
      بتداء کنسول خود را باز بنمائید . توجه داشته باشید (در کنسولهای کوچک SLIM که درب دستگاه از بالا باز میشود نیاز به باز نمودن کنسول ندارید و تنها از طریق باز نمودن درب بطور مستقیم شما اوپتیک لنز را مشاهده میکنید)
      پیچ های کاور روی برد لنز را باز بنمائید.
      سطح روی عدسی اوپتیک لنز را بوسیله ی یک عدد گوش پاک کنی که پنبه یک سوی آن بوسیله بخار دهان مرطوب شده است تمیز و سپس با طرف دیگر که خشک میباشد ، سطح عدسی را خشک بکنید .
      سپاس از همراهی شما

  5. 79_azarakhsh

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. parsa80

    این مجموعه دارای چند تا دی وی دی است!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 3 عدد دی وی دی و در مجموع دارای 8 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  7. نریمان صابری

    این محصول چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  8. khadije.j

    چه زمانی لنز را سرویس میکنم؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زمانیکه دیسک های بازی ما به مرحله اجراء نرفته به صفحه ی BROEWSER رفته
      زمانیکه دیسکت بازی اجراء نشود و صفحه FORMAT DISK روی صفحه ی نمایش ظاهر بشود
      زمانیکه پیغام DISK READ ERROR روی صفحه ی نمایش ظاهر بشود
      زمانیکه بازی در مرحله خاصی گیر میکند
      زمانیکه بعضی از دیسکت های سالم بازی دیگر اجراء نمیشوند .
      سپاس از همراهی شما

  9. esiy_7219

    هزینه ارسال چقدر است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. فریدون حنایی

    سلام ممنون که تعمیر برد رو هم تو این دوره قرار دادید؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3124

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz